Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
85.7% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een bedrijf dat haar pijlen richt op de reparatie van smartphones, online onderdelen verkoopt en accessoires aanbiedt zoals opladers, hoesjes en refurbished artikelen? Lees wat de klantervaringen bij Partly.nl zijn!
Partly, opererend via Partly.nl, repareert smartphones, verkoopt online onderdelen en accessoires zoals hoesjes, opladers en refurbished producten. Het bedrijf stelt een dagelijkse portie energie te krijgen van positieve feedback die ze van hun klanten ontvangen. Partly.nl blinkt volgens haar klanten vooral uit in kwaliteit, prijs en snelheid van leveren.
Wil jij in contact komen met Partly? Er zijn diverse mogelijkheden om contact te zoeken met dit bedrijf. De klantenservice is geopend van 10:00 uur 's ochtends en 17:30 uur 's middags. Je kunt telefonisch contact opnemen via het nummer 030 227 01 54. Je kunt ook een vraag stellen via Facebook of een e-mail sturen. Er is tevens een whatsapp service. Als je op de hoogte wil blijven van het laatste nieuws dan kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Er wordt door Partly.nl aangegeven dat er veilig betaald kan worden. Je kunt op de volgende manieren betalen: iDeal, PayPal, misterCash, creditcard (visa en mastercard), bankoverschrijving en afterpay.
Na het bevestigen van je bestelling gaat het bedrijf aan de slag om jouw artikel(en) te picken, verpakken en verzenden. Het bedrijf geeft aan een zo goed mogelijke service te willen verlenen. Daardoor maken ze gebruik van meerdere verzendopties. Voor de gehele verzendprocedure kun je het beste een kijkje nemen op de website van het bedrijf.
Het bedrijf wil er alles aan doen om klanten tevreden te houden. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je toch een klacht hebt over een levering, de service, een product, één van de partners of het personeel van het bedrijf kun je contact opnemen met klantenservice@partly.nl. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat je jouw klacht zo duidelijk mogelijk dient te beschrijven. Volgens de organisatie wordt de klacht binnen 72 uur behandeld en zal er per telefoon of per e-mail contact met je worden opgenomen. Als de klacht eenmaal is aangemeld zal deze binnen 14 dagen behandeld worden. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat ze ernaar streven je klacht op een zo goed mogelijke wijze op te lossen. Mocht het toch zo zijn dat de consument en bedrijf er nit uitkomen, kan de klant een klacht indienen bij Thuiswinkel Waarborg organisatie. Deze bemiddelt kosteloos tussen webwinkel en de consument. Tevens hebben klanten de mogelijkheid om klachten voor te leggen via een Europees ODR Platvorm via de volgende link. http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Mocht het zo zijn dat je niet tevreden bent met de klachtafhandeling dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, bereikbaar via Postbus 90600, 2509 LP in Den Haag.
Ben jij toevallig al klant bij Partly.nl? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw ervaringen bij dit bedrijf. Laat via Party.nl weten wat jij van dit bedrijf vindt. Door je visie te delen via NederlandReview help je andere mensen een weloverwogen keuze te maken. Zullen zij wel of geen gebruik maken van de diensten, service en producten van Partly.nl? Jouw mening is voor de bezoekers van NederlandReview goud waard. We stellen het zeer op prijs als jij je review over dit bedrijf achterlaat op deze pagina. Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het objectieve en onafhankelijke platform op het gebied van objectieve en onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Batterij vervangen en werk nu al maanden weer helemaal goed. Erg tevreden!
sander
06-10-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Heb toestel aangeschaft en werkt naar behoren en verder geen problemen mee gehad.
Sem
06-07-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Had twijfels over welk model iPhone voor mij geschikt zou zijn, nadat ik telefonisch contact met ze had opgenomen duidelijke uitleg gekregen en mijn keuze vrij makkelijk kunnen maken.
Laslo Keizers
27-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Een refurbished iPhone 11 gekocht, deze ziet er netjes uit. Had ik niet verwacht voor de prijs. Erg bij mee!
Hendrik
29-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Erg tevreden over de iPhone. Werd op tijd geleverd en klantenservice is erg vriendelijk. Bij vragen over de iPhone weten ze alles duidelijk uit te leggen.
Daphne
28-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Super vriendelijke hulp, snelle service en kwalitatief goed product. Een tevreden klant!
Stefan
24-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Snelle levering en werkt perfect! Goede behulpzame klantenservice toen ik een vraag had over de installatie.
Sander
22-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Mijn iPhone X opgestuurd voor inruil, netjes het afgesproken bedrag ontvangen en uitleg gekregen over welke Refurbished iPhone ik met mijn budget kon aanschaffen. Uiteindelijk gekozen voor de iPhone 11 Pro. Nadat de iPhone besteld was keurig netjes de volgende dag in huis en hij zag er werkelijk waar zo goed als nieuw uit. Bedankt!
Xander
21-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Erg tevreden met de aankoop van mijn iPhone SE 3. Product is zoals op de webshop staat beschreven en werd daadwerkelijk dezelfde dag nog geleverd.
Ramon
20-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Vorige week een refurbished iphone 11 pro aangeschaft. Product werkt zoals het hoort en het meegeleverde hoesje en glasplaatje zijn ook gewoon van voldoende kwaliteit!
Erik
13-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Bestelde IPhone werd niet geleverd. Klantenservice kon mij zogenaamd niet verstaan. Ik ben weken aan het lijntje gehouden: De telefoon werd steeds niet bij Partly geleverd. Ik kon wel een andere bestellen, ander model, lagere gradatie. De week erna zou ik gebeld worden ( eigen verzoek) maar dat was niet nodig: Hij zou echt opgestuurd worden. Ik ben niet gebeld, en de ‘Klantenservice’ moest weer melden dat hij helaas niet binnen was. Zelfde verhaal, ik kon een ander model krijgen, ‘ die was net zo goed’. DIT ZIJN AFZETTERS.
M Lemmen
23-09-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik raad je aan hier GEEN REFURBISHED TELEFOON TE KOPEN!!! Wij kochten een refurbishef iPhone 8 Plus, zo goed als nieuw. Na 3 dagen werd de lader niet meer herkend door de telefoon omdat het geen originele lader was. En het gratis tempered glass beschermlaagje was van plastic. En als het hier nou bij gebleven was.... Na 2 weken barstte het scherm, zonder dat de telefoon was gevallen en de Homeknop reageerde niet meer. Omdat ik me pas ná de koop ben gaan verdiepen in de reviews en ik daar zo veel negatieve reakties tegen kwam, heb ik besloten om naar een échte telefoonreparateur te gaan. Die heeft de telefoon verder onderzocht en kwam met de volgende euvels aan mijn zo goed als nieuwe refurfished telefoon: Het scherm dat er door Partly op geplaatst was om de telefoon er als nieuw uit te laten zien, was niet origineel en van heel slechte kwaliteit waardoor het spontaan geknapt is. Hierdoor deed de Homeknop het ook niet meer. Verder was de achtercamera vervangen door een goedkoop exemplaar en was Partly vergeten de coverplaat van de camera terug te plaatsen. Die ontbreekt nu dus. De GPS was vervangen door een niet originele en de gratis nieuwe batterij is van slechte kwaliteit. Verder waren ze bij Partly 7 schroefjes vergeten in het toestel terug te draaien! Ik vind dit een vorm van oplichterij, Partly is het niet met me eens... we hebben dus na 2 weken 140,- betaald om het scherm te repareren en er een beschermlaag van tempered glass op te zetten. Nu maar hopen dat de achtercamera zonder coverplaat niet beschadigd en de batterij geen gekke dingen gaat doen... Dus nogmaals: koop hier beter niks. Je wordt alleen maar belazerd!!
Marielle
16-07-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Omdat ik elders SLECHTE ERVARINGEN EN REVIEWS over Partly las en dingen over LANGE LEVERTIJD heb gelezen heb ik als eerst heb ik contact gehad om te controleren of ze die toestellen op voorraad hebben. Er werd beweerd dat ze klaar liggen. En direct na betaling kunnen worden verzonden. Zo gezegd zo gedaan. En wat blijkt. Ik ontvang mijn telefoon een WEEK LATER dan "de volgende dag in huis verhaal". In de tussentijd contact, maar ze blijven je aan de lijn houden. Ook de batterij is NIET nieuw, zoals ze hadden beweerd. Ze hebben hun site ook sneaky aangepast achteraf. Telefoon blijkt na nog geen dag gebruik niet goed. De touchscreen is DEFECT. Terugsturen was een drama. Kosten gemaakt. En je raadt het al. GELD KWIJT voor meer dan een maand. Ik heb zo vaak gemaild, gebeld. Allemaal VALSE BELOFTES. Bijna geen enkel persoon kan ongeveer €500 missen voor meer dan een maand. Deze OPLICHTERS genaamd partly, leven hier op andermans geld. Leveren slechte producten en daarna kapen ze je geld. Nooit meer!
Dolf
03-04-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal