NederlandReview

    Ervaringen PANDORA

    Juwelen zijn heel erg van smaak afhankelijk. Wat de ene persoon heel mooi vindt, kan in de ogen van een ander lelijk zijn. Een merk als PANDORA heeft unieke juwelen die behoorlijk van de standaard verschillen. Maar zijn ze daardoor juist aantrekkelijker? Hoe bevalt het bestellen via de webshop en is de levering op tijd? En hoe bevalt de klantenservice? Op NederlandReview kun je de beoordelingen van andere consumenten terugvinden.

    Over PANDORA
    PANDORA ontwerpt, maakt en verkoopt met de hand afgewerkte juwelen, gemaakt van materialen van hoge kwaliteit voor betaalbare prijzen. PANDORA is in 1982 in Kopenhagen Denemarken opgericht, waar ook het hoofdkantoor is gevestigd. Zij verkopen de juwelen inmiddels in meer dan 100 landen over de hele wereld. PANDORA heeft vanaf het begin als missie om vrouwen over de hele wereld met de hand afgewerkte, moderne, authentieke sieraden aan te bieden. Dit om ze te inspireren hiermee hun individualiteit te uiten.


    Hoe maak je je eigen unieke PANDORA-armband?

    Diensten
    Bij PANDORA kun je meerdere soorten authentieke juwelen kopen. Naast mooie ringen kun je er ook:

    • Colliers
    • Charms
    • Armbanden
    • Oorsieraden

    en meer kopen. Alle sieraden kunnen in gratis cadeauverpakking worden ingepakt. En als je een bestelling boven de € 75,- doet, betaal je daar geen verzendkosten voor. Verder kun je bij PANDORA zelf je armbanden en ringen ontwerpen, wat een behoorlijk uniek concept is. Daarnaast is er een speciale cadeaus sectie waar je kunt kiezen tussen Moederdag cadeaus, verjaardagscadeaus, cadeaus voor verlovingen, trouwerijen en meer. Tevens kun je bij de PANDORA webshop terecht voor maatadvies voor armbanden, ringmaten en de juiste colliermaat, zodat je altijd de goede maat van juwelen uit weet te kiezen. Mocht het zo zijn dat een artikel je niet bevalt, dan kun je deze gratis retourneren.

    Klachten
    Voor vragen of opmerkingen is er een online formulier dat je in kunt vullen. Uiteraard kun je ze ook een e-mail sturen via estore-nl@pandora.net. Telefonisch zijn ze bereikbaar via (0800) 022 64 09, van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Buiten kantooruren wordt je geadviseerd om al eerder genoemde contactformulier te gebruiken, dan komen ze hier zo spoedig mogelijk op terug.

    Jouw ervaring
    Heb jij al eens sieraden besteld bij PANDORA? Wat vond je van de kwaliteit, ben je er blij mee, of viel de werkelijkheid tegen ten opzichte van de afbeeldingen in de webshop? Vertel hier alles over, zodat anderen hier iets van kunnen opsteken!

    Op zoek naar de mooiste PANDORA juwelen? Is de webshop betrouwbaar? Lees alle bevindingen, reviews en ervaringen van andere consumenten hier!

    PANDORA
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (5)

    6,6
    60% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6

    Service

    6,4

    Prijs

    6

    Leveren

    8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Uitstekende service

    J.a. Nieuwenburg15-11-2018

    Als echte fan van pandora bezit ik een aantal prachtige ringen. Zo ook kreeg ik een jaar geleden een prachtige ring voor mijn verjaardag die nogal emotionele waarde had voor mij. Vorige week was de ring opeens gebroken zonder aanleiding. Ik terug naar de pandorawinkel in de passage van den haag centrum. Ik mijn verhaal verteld en na overleg met collega kreeg ik een dezelfde ring nieuw!!! Mijn mond viel open wat een service zeg!!! Buiten dat ze er altijd erg vriendelijk zijn en geduldig nu deze service!!!! Dit verdient een grote pluim!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    fabricagefout net na de garantie

    S. van der Nolk van Gogh26-03-2018

    In 2015 kocht ik voor mijn schoondochter een armband met een paar charms. In de afgelopen twee jaar heb ik voor meer dan EURO 776 in de betreffende winkel gekocht. In januari van dit jaar is de armband spontaan in tweeën gebroken. Fabricage fout. Afgelopen zaterdag meldde ik mij bij Pandora Amstelveen. Verkoopster: jammer, garantie voorbij. Repareren kost meer dan een nieuwe band. U kunt voor EURO 59 een nieuwe band kopen. Wat een service. Pandora meldt zelf op zijn website dat reparatie een klein bedrag kost. Weet het winkelpersoneel dit niet? Ik ben zeer teleurgesteld in deze bedrijfsvoering. Slechte beurt Pandora. Zal voorlopig niets bij Pandora aanschaffen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8

    Hele slechte zaak!

    Mandy 27-12-2017

    Goedemorgen,

    Afgelopen vrijdag heeft mijn partner een set van een ketting en oorbellen en een kinderwagen bedeltje gekocht bij een van de Pandora winkels. De kinderwagenbedel was EUR 39 en de ketting met oorbellenset (zo rond de) EUR 119. In totaal heeft mijn partner dus ruim EUR 150 uitgegeven aan cadeautjes bij Pandora. Nu was er blijkbaar een actie waarbij je een gratis armband kreeg als je EUR 130 of meer uitgaf bij de winkel. Echter, hij is doodleuk weggestuurd zonder die gratis armband omdat hij de ketting en oorbellen in een set gekocht had en niet allebei los.

    Ik vind dit echt ronduit schandalig. Aan wat hij precies het geld uitgegeven heeft, zou totaal niet uitmoeten maken. Hij heeft ruim EUR 150 uitgegeven en als er een actie is waarbij je een gratis armband krijg bij het uitgeven van EUR 130 of meer, zit hij daar dus duidelijk aan.

    Dit is echt een enorm schofterige manier van omgaan met klanten die veel geld uitgeven bij Pandora. Hij heeft voldaan aan het uitgeven van meer dan EUR 130 en dat geld is in het laatje van Pandora terecht gekomen. Als dit de manier is hoe Pandora met klanten en met de 'leuke' acties omgaan, begin k Pandora toch echt een stuk minder leuk te vinden!!

    Erg asociaal!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    kapotte oorbel

    susan thielen22-12-2017

    Heb 4 weken geleden mijn kapotte oorbel opgestuurd. Heb netjes nieuwe oorbel gekregen. Was gelukkig binnen de garantietijd,zodat er geen kosten aan te pas kwamen.Ben dus zeer tevreden over de service. Dank jullie wel Pandora.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Helemaal fan van deze collectie

    Julliette K. 27-04-2017

    Een paar jaar geleden kwam ik in aanraking met PANDORA en ik ben er nog steeds helemaal weg van. Ik heb inmiddels om beide armen een armbandje met een aantal bedeltjes. Ook heb ik onlangs een ring aangeschaft van dit merk. Over de prijs kan ik kort zijn, want het is gewoon duur. Ik heb er lang voor moeten sparen, maar het is het me zeker waard. Sommige bedeltjes aan mijn armbandjes hebben emotionele waarde en zijn een herinnering aan bepaalde personen uit mijn leven. Ik koop de producten meestal in de winkel, maar heb ook één keer online besteld, omdat de collectie hier een stuk groter is. Bij online bestellen heb je het product de volgende dag in huis.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    Schrijf zelf een review over PANDORA

    Uw beoordeling