PANDORA

5.8

Bestellen

4

Service

5.6

Prijs

4.9

Levering

47.1%

Zou hier weer kopen

PANDORA

Juwelen zijn heel erg van smaak afhankelijk. Wat de ene persoon heel mooi vindt, kan in de ogen van een ander lelijk zijn. Een merk als PANDORA heeft unieke juwelen die behoorlijk van de standaard verschillen. Maar zijn ze daardoor juist aantrekkelijker? Hoe bevalt het bestellen via de webshop en is de levering op tijd? En hoe bevalt de klantenservice? Op NederlandReview kun je de beoordelingen van andere consumenten terugvinden.


Over PANDORA

PANDORA ontwerpt, maakt en verkoopt met de hand afgewerkte juwelen, gemaakt van materialen van hoge kwaliteit voor betaalbare prijzen. PANDORA is in 1982 in Kopenhagen Denemarken opgericht, waar ook het hoofdkantoor is gevestigd. Zij verkopen de juwelen inmiddels in meer dan 100 landen over de hele wereld. PANDORA heeft vanaf het begin als missie om vrouwen over de hele wereld met de hand afgewerkte, moderne, authentieke sieraden aan te bieden. Dit om ze te inspireren hiermee hun individualiteit te uiten.


 


Diensten

Bij PANDORA kun je meerdere soorten authentieke juwelen kopen. Naast mooie ringen kun je er ook:

  • Colliers
  • Charms
  • Armbanden
  • Oorsieraden

en meer kopen. Alle sieraden kunnen in gratis cadeauverpakking worden ingepakt. En als je een bestelling boven de € 75,- doet, betaal je daar geen verzendkosten voor. Verder kun je bij PANDORA zelf je armbanden en ringen ontwerpen, wat een behoorlijk uniek concept is. Daarnaast is er een speciale cadeaus sectie waar je kunt kiezen tussen Moederdag cadeaus, verjaardagscadeaus, cadeaus voor verlovingen, trouwerijen en meer. Tevens kun je bij de PANDORA webshop terecht voor maatadvies voor armbanden, ringmaten en de juiste colliermaat, zodat je altijd de goede maat van juwelen uit weet te kiezen. Mocht het zo zijn dat een artikel je niet bevalt, dan kun je deze gratis retourneren.


Klachten

Voor vragen of opmerkingen is er een online formulier dat je in kunt vullen. Uiteraard kun je ze ook een e-mail sturen via estore-nl@pandora.net. Telefonisch zijn ze bereikbaar via (0800) 022 64 09, van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur, met uitzondering van feestdagen. Buiten kantooruren wordt je geadviseerd om al eerder genoemde contactformulier te gebruiken, dan komen ze hier zo spoedig mogelijk op terug.


Jouw ervaring

Heb jij al eens sieraden besteld bij PANDORA? Wat vond je van de kwaliteit, ben je er blij mee, of viel de werkelijkheid tegen ten opzichte van de afbeeldingen in de webshop? Vertel hier alles over, zodat anderen hier iets van kunnen opsteken!


Op zoek naar de mooiste PANDORA juwelen? Is de webshop betrouwbaar? Lees alle bevindingen, reviews en ervaringen van andere consumenten hier!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (87)

Ring

Ik heb toen ik op vakantie was in Lanzarote, een ring gekocht bij de Pandora winkel daar. Lieve mensen daar en hielpen goed. Na 2 weken ligt er een diamant van de ring af. Bellen met de klantenservice van hun. Heb het in de winkel gekocht, moet je terug naar een winkel toe. Ben na een winkel gegaan, hadden ze de ring niet op voorraad. Dus ik kies een andere ring uit, die was duurder dus ik heb bij betaald. Vandaag gekocht dus en ik ben nu thuis en kijk een na de ring. Ligt er nu alweer een diamant uit. Echt, je betaald zoveel voor die sieraden maar wat een slecht kwaliteit

A

anouk

01-10-2023

0

pave oorbellen

viel erg tegen toen ik ze kreeg heel klein , en als er dan ook nog een sticker opzit made in thailand vind ik de prijs erg hoog voor een item uit thailand dat in verhouding niks kost.

A

ad postelmans

06-09-2023

0

Ring

Ring met steentjes tot twee keer aan toe vallen de steentjes eruit. Terug naar de winkel wordt je schandalig behandeld. Eerst wordt er geen advies gegeven tweede keer mag je er niet mee slapen, nu mag je hem eigenlijk alleen bij gelegen heden dragen. U fiets zeker wordt er dan gevraagd. Ongelofelijk hoe slecht deze service is en de schuld bij de klant wordt gelegd terwijl ik er voorzichtig mee ben. Het is toch niet. Een ring voor alleen in een doosje. Maar bovenal wat een onbeschoft personeel in filiaal Almere

D

Debbie Coenraats

29-07-2023

0

ruilen

Ik had een item ivm met mijn werk tijden online gekocht. Het product zag er echter niet uit zoals verwacht, dus wilde ik deze ruilen voor een ander. Ik zocht op of ik de bedel die online was gekocht kon ruilen in de winkel. Bij de website van Pandora bij de helpdesk/FAQ stond dat dit mogelijk is. Ik ga vervolgens naar de winkel en krijg te horen dat dit niet kan. Maar niet op een vriendelijke manier. Geen enkel teken van sympathy.

J

joya

16-04-2023

0

Bedeltje

Bedeltje besteld betaald + extra voor snelle levering (2 dagen) maar helaas ze kunnen het niet waar maken ,bedeltje word later bezorgd volgens Een mail van het bedrijf dat de boel moet regelen. Wel betalen voor extra service maar niet krijgen , dat is makkelijk geld verdienen ?

B

B.Balkema

24-09-2022

0

4 bedels

ik had 4 bedels besteld 2 zijn goed, de andere 2 was iets mis mee 1 was binnen 2 weken al verkleurd en de ander paste niet goed op de armband ging op het schroefdraad vastzitten. waardoor ik 2 keuzes had of verder op de armband of eraf draaien in beide gevallen had ik mijn armband verdraait. nu heb ik daarover contact opgezocht met de vraag wat we hier mee kunnen en hoe we dit kunnen oplossen.. ik alleen maar reactie over het verdraaien van mijn armband (dat ik niet door had moeten draaien toen die vast zat omdat het zilver is) ik kan ze niet aan het verstand brengen dat ik geen keuze had aangezien die vast kwam te zitten op het schroefdraad!! en we zijn ondertussen al 6 mailtjes verder en nog niks. over de verkleurde bedel zeggen ze gewoon niks. kort om ze proberen mij de schuld te geven dat mijn armband nu stuk is. geen goede klanten service geen medeleven oplossingen of iets.

L

laila

07-09-2022

0

Ketting

Belachelijk slechte service, artikel gekocht en vervolgens niets meer horen, zelf achteraan bellen om te horen dat de bestelling niet is doorgekomen, kan gebeuren dus werd mij beloofd dat ik geld zou terug krijgen, vervolgens zijn we bijna een maand verder, heb zelf 4 keer moeten bellen over een update, elke keer hetzelfde verhaal van totaal ongeïnteresseerde medewerkers, wie zijn fout het is maakt niet uit, jullie horen jullie klanten te bedienen, als terug betalen niet gelijk lukt houdt dan op zijn minst de klant op de hoogte, zeker niet verwacht van zo'n groot en bekend merk. teleurstellend

R

Ronald

13-07-2022

0

Ring

Paar jaar geleden een ring voor mijn vriendin gekocht waarvan de diamand er binnen een jaar uit lag. Nu in de herkansing gegaan en weer iets voor haar gekocht, maar nul flexibiliteit in retourbeleid ondanks goede argumenten. Niet klantgericht, afrader dus.

L

Lars van der Manden

01-07-2022

0

Ketting met hanger

I didn't get my item. I was waiting almoust 3 weeks, and after that they say sorry. Only when I start ask nonstop. Terrible service Also they didn't publish my review on the website.

S

Svetlana

01-07-2022

0

Bedels

Op 17 juni een bestelling gedaan van 146 euro. En een bestelbevestiging ontvangen. Maar geen vervolgmail met track en trace code. Na 1 week contact opgenomen met klantenservice om te vragen waar mijn bestelling bleef, want ik had nog niets ontvangen, maar wel betaald. Er bleek een fout in de website te zitten werdt me verteld, advies om op dit moment niet op website te bestellen en ik zou mijn betaalde 146 euro terug ontvangen, maar tot op heden nog niets van een terugbetaling gezien. Heel vreemd dit, want ik ben dit niet gewend van pandora. Dus iedereen, wees gewaarschuwd, koop nu niets daar via de website, want je kan fluiten naar je bestelling en ook fluiten naar je geld!!!!

M

Maddy

28-06-2022

0

Product nooit gekregen maar wel betaald

Vorige week heb ik een product gekocht bij Pandora. Ik kreeg geen bevestigingmail maar het was wel afgeschreven van mijn bank. Gelijk contact opgezocht. De bestelling was bij hun niet doorgekomen ik zou zo snel mogelijk mijn geld terug krijgen. Ik wilde heel graag het product maar dan zou ik opnieuw moeten bestellen. Ze konden het niet zo regelen. Al met al. Ik zit nog steeds op mijn geld te wachten en vind het erg slecht dat ze niet met oplossingen komen. Ik zou er zeker niks meer kopen.

D

Daphne van Ingen

20-06-2022

0

Bestelling online, wel bevestigd, niet ontvangen

Maandag 13 juni heb ik een bestelling gedaan bij Pandora. De bestelling bestond uit twee bedels voor €78, maar kreeg geen vergoeding voor de verzendkosten. Ik heb de bestelling gelijk betaald via Ideal. Kort daarna kreeg ik keurig een bestelbevestiging. De dag erna toch contact opgenomen met de klantenservice via chat, omdat ik het apart vond dat ik de verzendkosten niet vergoed kreeg en ze dat wel vermelden op de website. De medewerker vertelde mij dat hij/zij de bestelling niet kon terugvinden in het systeem. Het was dus niet goed doorgekomen, maar de betaling wel. Ze konden de bestelling niet alsnog doorzetten. Tenzij ik het nog een keer deed bestellen via een andere betalingsmogelijkheid. Ik heb ervoor gekozen om eerst op mijn geld te wachten, maar ik wacht nog steeds...... Als ik niet zelf contact had opgenomen met de klantenservice had ik tot de dag van vandaag niet geweten dat ik de bedels niet zou ontvangen. Hele slechte service!!!!!!

I

Iris

17-06-2022

0

Armbandje met 2 bedels besteld.

Ik ben een echte Pandora Fan! En heb al vaak genoeg daar besteld of iets gekocht. Maar ik vind ze qua service toch echt achteruit gaan. Woensdag ochtend 8 Juni had ik een bestelling gedaan bij Pandora. Een armbandje met 2 Star Wars bedels(verjaardagscadeau) en ook gelijk betaald via Ideal. Ik kreeg een bestelbevestiging dus ik dacht dat het wel goed zat. Nou nee dus Maandag 13 Juni contact gezocht omdat ik verder niks meer gehoord of gekregen had van Pandora. Wat blijkt de bestelling was niet goed doorgekomen maar de betaling wel. Ze konden de bestelling niet alsnog doorzetten. Tenzij ik het nog een keer deed bestellen via een andere betalingsmogelijkheid. Maar ze kunnen het geld van mijn bestelling niet gelijk terug storten want dat moet eerst goed gekeurd worden. Met andere woorden. Ik heb nu nog niks, en wanneer mijn geld terug komt is een goede vraag. Ik ben nu wel klaar met Pandora

J

Justine

14-06-2022

0

Ring

Graag zou ik telefonisch contact hebben met iemand die Nederlands praat, en niet Duits of Engels

E

E. Fortuin

19-03-2022

0

Armband en 2 bedels

Mooie armband zeer blij mee Alleen de gladde armband trekt aan de arm haartjes wat best pijnlijk is

J

Jolanda arnouts

02-03-2022

0

Armband met bedeltje

Erg mooie armband met een star wars bedeltje besteld. Bijde van mooi kwaliteit. En snelle levering. Wat echter erg jammer is dat het bedeltje niet samen gaat met de armband. Dit terwijl ik in de veronderstelling was dat je bij pandora alles kan combineren. Mijn bestelling gaat weer retour.

C

Christie

27-01-2022

0

Bedel 18

Wat onsportief dat jullie mijn weloverwogen beoordeling niet plaatsen. Op 21 dec. 2021 om 23:17 heeft Pandora Ecomm LLC Customer Experience <noreply-pandora-nl@bazaarvoice-cgc.com> het volgende geschreven:  Websitepublicatie is niet mogelijk, maar… — Teleurstelling! Ik ben erg teleurgesteld in de wijze waarop ik de verjaardagsbedel heb ontvangen. De bedel zat in een klein plastic zakje. Het zag er erg goedkoop uit. Dit is geen leuk verjaardagscadeau voor de 18e verjaardag van mijn dochter. Een fles parfum van een bekende parfumeriezaak is een betere keus voor een mooi cadeau. Zij maken tenminste een feestje van een verjaardagscadeau!

L

Lizzy59

22-12-2021

0

Gold rose armbanden en bedels

+ Prachtige bedels en armbanden als ze net nieuw zijn! - na veel te korte tijd wordt het materiaal dof, zwart (donker) en raakt het beschadigd - de door Pandora aangeraden behandeling met de bij hen verkrijgbare middelen heeft geen effect - €1000 uitgegeven of eigenlijk weggegooid. - miskoop

A

Anja Kneefel

17-12-2021

0

Armband met diverse bedels

Als je wilt weten hoe klantservice iig niet moet, kijk dan vooral naar de processen van Pandora!

D

Danny

15-12-2021

0

Ketting met hartje

2.5 week geleden een ketting besteld met express shipping (2-3 dagen levertijd). Dit kost 14 euro extra. De ketting is er nog steeds niet.

D

Dion Wolters

13-12-2021

0