Nelson Schoenen
Alle reviewsNelson Schoenen
Alle reviews (17)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
service is top!
Ik had de pech dat ik van mijn Nelson laarsjes een stut was verloren. Hoewel ik de schoenen niet bij de winkel van Nelson zelf had gekocht, werd ik wel direct geholpen. De manager heeft geïnformeerd bij bij hoofdkantoor of ze daar stuts op voorraad hadden. Dat hadden ze en deze werden geleverd bij de winkel in Rotterdam Alexandrium. Helaas bleek het niet mogelijk een stut terug te plaatsen. Wat wel lukte is de laarzen opnieuw bestellen. Echt geweldig dat dit zo is opgepakt! Met deze gloednieuwe laarzen ben ik ik super blij. Heel erg bedankt dat jullie deze moeite voor me hebben gedaan. Bij Nelson kun je terecht voor een mooie collectie schoenen en heel goede service! Ontdek het zelf!
Mocassins
Vorig jaar zomer kocht ik mocassins bij Nelson in Hoorn. Vorige week trok ik ze pas voor het eerst aan. Na een paar uur wandelen in Amsterdam bleek het stiksel van de rechter schoen kapot te gaan. Afgelopen maandag naar de winkel gegaan. Ik had geen bon meer, maar desondanks werd de klacht in behandeling genomen. Woensdag werd ik gebeld en werd me verteld dat de schoenmaker het niet netjes kon repareren. Direct werd aangeboden om mij kosteloos een nieuw paar te sturen en gisteren ontving ik de schoenen thuis. Een geweldige service, ik kan niet anders zeggen! Dus volgende keer voor schoenen eerst naar Nelson en dan wel de bon bewaren. Pluim voor Nelson!!
Ecco veterschoenen heren
Een woord Fantastische service. Nieuwe Ecco schoenen gekocht via Nelson site in 2020. Na anderhalf jaar gingen ze stuk ( wel dagelijks veel gebruikt) en contact gezocht met de afdeling klantenservice. Schoenen opgestuurd en zonder enig probleem stond een paar dagen later mijn aankoopbedrag ( 179.99 ) op mijn rekening. Ook geen waardebonnen o.i.d. . Topservice. Ik koop daar zeker weer.
Geweldige service!
Ik heb laatst schoenen besteld bij Nelson en ze waren een dag voordat ze binnen zouden komen al thuis! Een super service en ze lopen ontzettend fijn! Ze hebber er ook zoveel leuke schoenen hé, zeker aan te raden!
Mustang veterboots
Op 27 juli Mustang veterboots gekocht en drie maanden later, op 18 oktober, gemeld dat dit een absolute miskoop betreft. Helaas geen reactie ontvangen van dit bedrijf.
Tommy hilfiger schoenen
Dochtertje van 4 blij gemaakt met nieuwe schoenen van Tommy hilfiger.
1 uurtje buitenspelen op ons achterplein en de neuzen zijn al helemaal kaal!
We hebben geen drukke wilde dochter, eerder een diva die enorm zuinig is op haar spullen.
De kwaliteit valt dus enorm tegen als je bedenkt dat ze bijna 60 euro kostte.
Besteld via kleertjes.com en een klacht ingediend, word gewoon afgewimpeld door Nelson omdat het geen fabricagefout is.
Pardon?????
Het word nu een principekwestie, ik pik dit absoluut niet en zal dit overal aankaarten.
Zo ga je niet met klanten om!Onvriendelijk
Bij retour van schoenen werd ik door de manager
bijna weg gekeken. Zei nauwelijks iets, bijv. volgende beter ...
‘Durf’ en koop hier nooit meer!
Dit betreft filiaal ZwolleSuper
Ik heb veel pech met mijn Ecco schoenen maar met de goede service van Nelson Spijkenisse kon ik ze met gemak onruilen ...Super Meiden ...Dank je wel...
timberland en replay en mustang mooi maar ook duur
ik vind ze te duur maar ze hebben wel hele mooie schoenen
timberland en replay en mustang, supermooi allemaal! maar nog even sparen hahaAlle stars wit
Gebruikte schoenen gekregen duidelijk te zien en zeggen stuur maar terug en bestel ze maar opnieuw slechte zaak !!!!
Tommy hilfiger schoenen
Goede service goede uitleg geweldig bedankt
Zwarte Dr. Martens
Plus punt : snel geleverd. Min punten : die schoenen leken wel tweedehands zo beschadigd waren ze! Vol met krassen en vouwen. Ik ga nooit meer van deze site bestellen. 180 euro verspilt
Online bestelling
Online besteld vanwege corona. Bestelling is niet compleet aangekomen. Mis een paar laarzen en de doos was niet goed dicht. Contact opgenomen met de klantenservice en na een aantal mailtjes reageren ze niet meer. En komt het er op neer dat ik de laarzen gewoon kan betalen van 130 euro. En ik heb ze niet eens ontvangen. Dat is makkelijk geld verdienen bij Nelson. Ik ben ook echt kwaad. Kwam normaal altijd in de winkel om schoenen te kopen
Maar dat doe ik nu ook nooit meer!!!Sneakers voor dochter 1,5 jaar
Vorige week kwamen de nieuwe schoenen van mijn dochter (1,5 jaar) binnen. Vrijdag hebben we ze gelijk aan gedaan. Ze was hartstikke hip en liep er prima op, helemaal blij mee! Aantal dagen later (dinsdag, dus 5 dagen) waren de neuzen al versleten. Zou je niet verwachten van een paar schoenen van € 60,- van het merk Tommy Hilfiger. Ik heb hierover contact gezocht met de klantenservice en de situatie beschreven en een foto meegezonden. Hierop kreeg ik de volgende reactie van de klantenservice:
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de schoenen niet presteren naar verwachting. Zoals wij de schoenen beoordelen gaat het hier om gebruikersslijtage. Slijtage valt helaas niet binnen de garantie. Wij kunnen helaas om deze reden de klacht niet verder in behandeling nemen
Ik ben super ontevreden over deze reactie en wil graag dat Nelson de schoenen terug neemt en mij het geld retourneert. Ik koop toch niet kwalitatief wat duurdere schoenen. Anders had ik wel naar de goedkopere concurrent gegaan, waarbij je bovenstaande inderdaad zou kunnen verwachten.schoenen met panteropdruk
Onverwachte regenbui. Alle verf doorgelopen. Schoenen van 60 euro zijn pas nieuw. Nelson meldt: had je ze maar moeten inspuiten. Ik zeg: de fabrikant moet watervaste verf gebruiken.
slecht product, slechte service.aantal x per jaar,koop ik hier mijn schoeisel.
Vandaag 18 juni ging ik met mijn man naar nelson in leiderdorp.Had vd week leuke sandaaltjes gezien,en toch maar besloten te gaan kopen. Daar aangekomen,was er een medewerker druk bezig met de stelling waar de sandaaltjes stonden...leeg te halen. Hij had ze op een bankje gelegd,en ik wilde ze even pakken om te passen.De medewerker zei toen op een behoorlijke denigrerende manier,dat ik er niet aan moest komen omdat hij ze net op maat had gelegd. Ik vroeg of hij dan wilde kijken of mn maat erbij zat. Hij zei,dat hij dat nu niet kon doen,omdat hij druk bezig was. Terwijl de schoentjes voor zn neus lagen. Toen ik zei,dat hij dat ook wel op een normale toon tegen me kon zeggen,zei hij dat hij erg moe en het zat was van alles. Mn mond viel open van verbazing. Moe,zat? Hallo,ik ben een klant die geld komt brengen...naar nelson!!! Ik zei tegen hem,nou meneer..daar gaat weer een vaste klant van nelson! Hij zei...nou dat is dan maar zo! Hoe is het in godsnaam mogelijk,dat in deze tijd,waar heel veel mensen hun aankopen doen op internet...zo een iemand in de winkel staat. En de mensen niet binnen haalt,maar weg jaagt! Vind het heel jammer. maar nooit meer koop ik bij nelson.
Kwam begin deze week winkel binnen voor schoenen. Niemand in winkel: wel twee dames achter toonbank druk in gesprek. Ik kijk ze aan om gedag te zeggen. Maar hoort volgens mij van hen uit te gaan. Maar geen enkele reactie. Ik rondgelopen maar ontevreden weggegaan.
Vanmiddag nogmaals binnen. Nu twee klanten. Ik schoenen gepakt en gepast. Maar weer of ik lucht was.
Ik weer winkel uit.!!
Ik heb schoenen hiervoor gekocht bij jullie maar is nu laatste keer geweest.Ik hoefde ze niet eens in te lopen...
zo lekker zaten ze meteen! Ik heb van die lage laarsjes gekocht met leer. Doe ze nooit meer uit!
Anderen bekeken ook

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...

Beste ..., Bedankt voor uw reactie en alle foto's. Wij hebben de foto's bekeken en met de winkel overlegt. Helaas valt verkleuring niet onder onze garantie. Wij kunnen uw klacht niet aannemen. Wij willen u kortingscode van 25% aanbieden op een nieuw paar. De kortingscode is niet geldig op afgeprijsde artikelen. U kunt hier de volgende kortingscode voor gebruiken: 25P-BRLOY5KV Hierbij willen wij het contact beeindigen over uw klacht. Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Best regards / Met vriendelijke groet, .... Medewerker Klantenservice