Neckermann.com
Alle reviewsNeckermann.com
Alle reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
enkele tubes aquagel
"Wij hebben uw betaling ontvangen en zullen het pakket zo spoedig mogelijk naar u verzenden.Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u van ons een bevestiging van de Track & Trace-code zodat u uw pakket kunt volgen".
Omdat ik de volgende de dag niets heb vernomen heb ik de dag erna een mail gestuurd (“SERVICE”) en gevraagd naar de status. Echter geen reactie. De daarop volgende dag weer een mail gestuurd met het verzoek in ieder geval te reageren, maar wat denk je: weer geen reactie......
Telefonisch zijn ze niet te bereiken... (ieder zichzelf respecterend postorderbedrijf hoort m.i. telefonisch en/of via chat bereikbaar te zijn).
Met een klacht kun je mailen naar weer datzelfde “SERVICE” mailadres, die niet reageren op je mailverzoeken, dus what's the use?
Ongelooflijk slechte service....dat dit bedrijf nog bestaansrecht heeft is ongekend....Dropsleutels 35 dozen
22 mei besteld en natuurlijk betaald via IDEAL.
31 mei nog niets binnen en mail gestuurd(geen reactie)
11 juni order geannuleerd want telefoon wordt daar niet opgenomen en mail nog steeds niet beantwoord.
7 juli weer getracht een teken van leven te krijgen maar niet dus.
Vandaag 25 september en dus 4 maanden verder nog steeds geen enkele reactie en ook nog steeds geen geld retour gezien.
Euro 185,87.
Natuurlijk even verder gekeken op internet en blijken ze heel bekend te zijn op internet en bij RADAR radio en TV.(23 gevallen retouren :-) Joop steenbergen :-) grappen maker.
Duidelijk dus ...... Koop hier beslist niets want je krijgt ook niets.
Ook je geld niet retour.
Oplichting !!!!!gamestuur
- alles
- niet binnen gekregen na 6 maandendiverse artikelen
Na lang zeuren een creditnota ontvangen op 20 juni 2019 voor niet geleverde artikelen en de belofte dat het geld terug gestort zou worden maar tot op heden, 19 augustus nog niets ontvangen na meerdere e-mails gestuurd te hebben die niet beantwoord worden.
Haribo snoepjes, maar geannuleerd.
Haribo snoepjes besteld, maar ze konden niet op tijd leveren. Daarom heeft Neckermann de bestelling geannuleerd. Ze beloven binnen 10 werkdagen terug te betalen. Inmiddels 19 werkdagen en diverse mails geleden nog niets ontvangen. Sta op het punt aangifte te doen. Zeer onbetrouwbaar!!!!
Slecht, slecht, super slecht.
Kort gezegd: bizar zo slecht!
Levertijd 1-7 werkdagen stond erbij. Verwacht dat ze niet werken dan, mn bestelling werd maar niet bezorgd. Volgens mij kunnen ze beter erbij zetten 1-7 maanden. Verder kan je ze niet eens telefonisch bereiken... (moet dit dan een winkel heten? Wat mij betreft niet!) Verder kan je je klacht mailen naar een “SERVICE” mailadres. (Maar welke service?) en na tig mails, krijg je alsnog geen reactie terug. of je kan het met een brief opsturen... (lekker ouderwets, en krijg je reactie?) verder wordt je niet op de hoogte gehouden in welke staat je bestelling is. Nee, internet winkelen is heel fijn, maar niet bij Neckermann. Voor mij de eerste en laatste keer, in het vervolg ga ik weer alle andere internetwinkels steunen!!!Vieze stacaravan zonder oplossing, zelf schoongemaakt.
Na aankomst in Zwitserland, een verschrikkelijk vieze caravan. Gebeld met Neckermann, geen oplossing. Uiteindelijk maar zelf schoongemaakt op onze aankomstdag na een dag lang rijden (met baby). Klacht is formeel in de e-mail bevestigd waarin staat 'u hoort nog van ons'. Na terugkomst in Nederland waren we het vergeten, bellen we een paar maanden later om te vragen hoe het zit. Krijgen we te horen dat wij te laat zijn met reageren en er alleen een flut waardebon van een paar tientjes nog kan bij besteding van de volgende flut reis bij Neckermann. Ik heb ze vriendelijk bedankt en WIJ BOEKEN NOOIT MEER BIJ NECKKERMANN!!! P.S. Helaas kan ik geen foto's uploaden van de haren, etensresten en andere viezigheid die door het hele huis en in de koelkastvriezeroven en kasjes aanwezig waren.
Oplichterij
Oplichters. Bestel hier absoluut niet. Ze leveren helemaal niets, ze negeren alle emails, maar een negatief facebook bericht kunnen ze wel binnen 1 minuut verwijderen van hun pagina. Ik ga aangifte doen tegen deze tent, ik hoop dat veel klanten mij volgen en deze tent spoedig de deuren moet sluiten. Ook ga ik melding doen bij de FIOD.
Onvolledige levering en geen antwoord op e-mails.
Vijf weken geleden goederen besteld en betaald. Niet ontvangen. Geen reacties op e-mails. Schweinerei!
Bestelling incompleet geleverd
Bestelling slechts voor de helft geleverd, de duurdere artikelen nooit gekomen. 4 keer gemaild, geen antwoord. Bellen lukt niet. Alles bij elkaar dus goed waardeloos, oplichters zijn het
Klachten over neckermann.com
Op 28-12-2018 betaal ik voor sommige producten bij Neckermann.com vandaag is het 14 januari 2019 en Ik heb de producten niet gekregen, ik krijg mijn geld niet terug, ze reageren niet, de berichten nemen de telefoon en Emaillen niet op, Dit is een bemoediging van de autoriteiten aan degenen die door de autoriteit niet worden bestraft en het maakt hen niet uit, het grootste bewijs voor mijn woorden, zie de datum van klachten van 10-06-2017. De autoriteiten hebben geen actie tegen hen ondernomen of hun site gesloten, Wie moedigt het misdrijf aan om een partner te zijn en de autoriteiten moedigen hen aan,
Minder weergeven.Waardeloos bedrijf
Op 21 december een artikel besteld waarvan er volgens de website nog 98 op voorraad zijn.
Bestelling tot nu toe niet geleverd. Neckermann is telefonisch niet bereikbaar en verwijst voor vragen naar een mail adres.
Mails naar dit mailadres worden echter niet beantwoord.Zeer slechte service en levering.
Twee maanden geleden een trui besteld. Nog steeds niet geleverd, bestelling staat nog steeds op moet nog verstuurd worden. Neckermann reageert niet op mijn mail met verzoek om annulering en geld terug storten. Telefonisch wordt uiteindelijk bij elk keuzemenu de verbinding verbroken. Zeer slechte ervaring, ik koop hier nooit meer iets.
Allemaal kleren besteld voor december en snel gratis levering
Bij Neckermann voor de decembermaand een hele berg kleding in één keer besteld
- 2 jurkjes voor de Kerst
- een aantal wintertruien voor mij en de kinderen
- een goede sjaal
Het werd allemaal in één keer geleverd op de afgesproken dag.
Dat is vaak wel anders!
Bovendien waren de verzendkosten gratis
Ik zou zeker nog eens bestellen bij Neckermann!Neckermann kleding top
Ik ben al jarenlang klant van Neckermann, mijn moeder ook. Niet dat ik regelmatig bestel, want er is tegenwoordig zoveel keuze uit kledingwinkels. Heb nooit problemen met Neckermann gehad en de kleding is van goede kwaliteit.
lange levering
Er ging kennelijk iets mis met de levering, dus dat duurde nogal lang :(. Wel aardige klantenservice, dat scheelt.
Warenhuis online
Ik kom steeds minder buiten helaas. Dus fijn dat internetwinkelen zo gemakkelijk is. Neckermann is een betrouwbare partij voor mij, ik kocht er eerst alleen kleding, maar steeds vaker ook interieurdingetjes. Pas nog een prachtige vaas voor mijn schoondochter. Werd gelukkig net op tijd geleverd; dat is natuurlijk altijd spannend met online besetellen...
Prima webwinkel met achteraf betalen
Internet bankieren is niet iets waar ik met vertrouwen gebruik van durf te maken. Dat beperkt mijn webaankoopmogelijkheden. Maar hier kan ik nog achteraf betalen, dus zonder internet. Dat doet mij terugkeren.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen