Neckermann.com

5.7

Bestellen

3.8

Service

5.3

Prijs

3.6

Levering

38.9%

Zou hier weer kopen

Neckermann.com

Nieuwe outfit nodig? Bij Neckermann kun je een geheel nieuwe kledingkast samenstellen, zoveel keuze heeft deze online modegigant. Maar er zijn behoorlijk wat concurrenten, noem bijvoorbeeld Zalando of Wehkamp. Waarom zou je juist voor Neckermann kiezen? Bij je keuze voor een bedrijf dat jouw persoonlijke stijl gaat toesturen en waar je dus van afhankelijk kunt raken, is het belangrijk dat je rekening houdt met hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat. Niet alleen wil je weten of het aanbod toereikend is en de prijzen goed (en natuurlijk het liefst met veel aanbiedingen en vaak sale), maar ook of de service toereikend is. Rekenen ze bijvoorbeeld verzendkosten, en hoeveel dan? Is er de mogelijkheid pakjes bij een afleverpunt te laten bezorgen? Voor welke tijd moet je besteld hebben om het morgen in huis te hebben? En als het niks is, kun je het dan nog wel retourneren? En zo zijn er nog veel meer zaken waar je op moet letten bij het selecteren van een online shop. Lees dus hier de reviews van anderen over Neckermann!


Over Neckermann.com

Neckermann is één van de grootste ecommercebedrijven in de Benelux, bovendien heeft het bedrijf een lange geschiedenis. Het begon in 1950 toen Josef Neckermann in Frankfurt het postorderbedrijf met zijn naam oprichtte. De eerste catalogus telde slechts 12 pagina’s en bevatte 133 modeartikelen. Dat is nu wel anders; op de website Neckermann.com zijn meer dan 150.000 artikelen te vinden, die zich niet meer beperken tot een modeafdeling. Je vindt er ook allerhande artikelen op het gebied van wonen, tuin en klussen, slapen, elektronica, huishoudapparatuur, beauty, speelgoed & games en sport & vrije tijd. Neckermann werd in 1963 uitgebreid met een tak die zich bezighoudt met (vlieg)vakanties. Het postorderbedrijf en de touroperator zijn inmiddels echter twee aparte organisaties.




Diensten van Neckermann.com

Om de klant te lokken, doet Neckermann van alles. In de eerste plaats is het aanbod natuurlijk van doorslaggevend belang. Neckermann heeft in ieder geval van elk artikel wel wat, of je nu op zoek bent naar shirts, jurken, colberts, plus size, jassen, overhemden, truien, badmode, jeans, polo’s,  accessoires of lingerie: je vindt het op neckermann.com. Hoef je niet jezelf aan te kleden, maar wel je huis? Dan is de keuze zo mogelijk nog groter, zoals een bank, airconditioning, een sauna, behang, stofzuigers, een LED TV, hot tubs, auto-onderdelen, elektrische tandenborstels, verlichting, een home cinema set, peuterspeelgoed, kasten, een kinderfiets, kattenvoer, gordijnen, een Nespresso-apparaat, een tablet, tuingereedschap, LEGO, koffers, parfum, wasmachines, beddengoed, tuinmeubelen of een weegschaal. Had je toch liever iets anders gewild dan je hebt besteld? Gelukkig is er 14 dagen bedenktijd. Ook handig: je kunt je nieuwe aankopen achteraf betalen.


Klachten over Neckermann.com

Neckermann is op meerdere manieren te bereiken. Persoonlijk contact kan telefonisch (1 euro per gesprek) of per e-mail. Er is een klantenservice online met Vraag & Antwoord en een speciale pagina online waar je retouren kunt aanmelden. Je kunt Neckermann ook volgen via Facebook, Twitter en Pinterest.


Koop jij graag je bij Neckermann.com? Laat hier je review achter!


Nieuwsberichten:
Check onze laatste kortingen & voordelen van Neckerman:
- Superveel korting bij Neckermann
- Kortingen tot wel 48% bij Neckermann


Kleding, reizen of elektronica. Alles kan! Maar zijn ze ook goed en/of goedkoop? Lees ervaringen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (18)

enkele tubes aquagel

"Wij hebben uw betaling ontvangen en zullen het pakket zo spoedig mogelijk naar u verzenden.Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u van ons een bevestiging van de Track & Trace-code zodat u uw pakket kunt volgen". Omdat ik de volgende de dag niets heb vernomen heb ik de dag erna een mail gestuurd (“SERVICE”) en gevraagd naar de status. Echter geen reactie. De daarop volgende dag weer een mail gestuurd met het verzoek in ieder geval te reageren, maar wat denk je: weer geen reactie...... Telefonisch zijn ze niet te bereiken... (ieder zichzelf respecterend postorderbedrijf hoort m.i. telefonisch en/of via chat bereikbaar te zijn). Met een klacht kun je mailen naar weer datzelfde “SERVICE” mailadres, die niet reageren op je mailverzoeken, dus what's the use? Ongelooflijk slechte service....dat dit bedrijf nog bestaansrecht heeft is ongekend....

E

EPH

18-09-2019

0

Dropsleutels 35 dozen

22 mei besteld en natuurlijk betaald via IDEAL. 31 mei nog niets binnen en mail gestuurd(geen reactie) 11 juni order geannuleerd want telefoon wordt daar niet opgenomen en mail nog steeds niet beantwoord. 7 juli weer getracht een teken van leven te krijgen maar niet dus. Vandaag 25 september en dus 4 maanden verder nog steeds geen enkele reactie en ook nog steeds geen geld retour gezien. Euro 185,87. Natuurlijk even verder gekeken op internet en blijken ze heel bekend te zijn op internet en bij RADAR radio en TV.(23 gevallen retouren :-) Joop steenbergen :-) grappen maker. Duidelijk dus ...... Koop hier beslist niets want je krijgt ook niets. Ook je geld niet retour. Oplichting !!!!!

R

Rick Korswagen

18-09-2019

0

gamestuur

- alles - niet binnen gekregen na 6 maanden

J

J.c Beukens

26-08-2019

0

diverse artikelen

Na lang zeuren een creditnota ontvangen op 20 juni 2019 voor niet geleverde artikelen en de belofte dat het geld terug gestort zou worden maar tot op heden, 19 augustus nog niets ontvangen na meerdere e-mails gestuurd te hebben die niet beantwoord worden.

E

EvdP

19-08-2019

0

Haribo snoepjes, maar geannuleerd.

Haribo snoepjes besteld, maar ze konden niet op tijd leveren. Daarom heeft Neckermann de bestelling geannuleerd. Ze beloven binnen 10 werkdagen terug te betalen. Inmiddels 19 werkdagen en diverse mails geleden nog niets ontvangen. Sta op het punt aangifte te doen. Zeer onbetrouwbaar!!!!

A

Anja

18-07-2019

0

Slecht, slecht, super slecht.

Kort gezegd: bizar zo slecht! Levertijd 1-7 werkdagen stond erbij. Verwacht dat ze niet werken dan, mn bestelling werd maar niet bezorgd. Volgens mij kunnen ze beter erbij zetten 1-7 maanden. Verder kan je ze niet eens telefonisch bereiken... (moet dit dan een winkel heten? Wat mij betreft niet!) Verder kan je je klacht mailen naar een “SERVICE” mailadres. (Maar welke service?) en na tig mails, krijg je alsnog geen reactie terug. of je kan het met een brief opsturen... (lekker ouderwets, en krijg je reactie?) verder wordt je niet op de hoogte gehouden in welke staat je bestelling is. Nee, internet winkelen is heel fijn, maar niet bij Neckermann. Voor mij de eerste en laatste keer, in het vervolg ga ik weer alle andere internetwinkels steunen!!!

L

Leanne

13-06-2019

0

Vieze stacaravan zonder oplossing, zelf schoongemaakt.

Na aankomst in Zwitserland, een verschrikkelijk vieze caravan. Gebeld met Neckermann, geen oplossing. Uiteindelijk maar zelf schoongemaakt op onze aankomstdag na een dag lang rijden (met baby). Klacht is formeel in de e-mail bevestigd waarin staat 'u hoort nog van ons'. Na terugkomst in Nederland waren we het vergeten, bellen we een paar maanden later om te vragen hoe het zit. Krijgen we te horen dat wij te laat zijn met reageren en er alleen een flut waardebon van een paar tientjes nog kan bij besteding van de volgende flut reis bij Neckermann. Ik heb ze vriendelijk bedankt en WIJ BOEKEN NOOIT MEER BIJ NECKKERMANN!!! P.S. Helaas kan ik geen foto's uploaden van de haren, etensresten en andere viezigheid die door het hele huis en in de koelkastvriezeroven en kasjes aanwezig waren.

R

R.

27-03-2019

0

Oplichterij

Oplichters. Bestel hier absoluut niet. Ze leveren helemaal niets, ze negeren alle emails, maar een negatief facebook bericht kunnen ze wel binnen 1 minuut verwijderen van hun pagina. Ik ga aangifte doen tegen deze tent, ik hoop dat veel klanten mij volgen en deze tent spoedig de deuren moet sluiten. Ook ga ik melding doen bij de FIOD.

R

Rex

17-03-2019

0

Onvolledige levering en geen antwoord op e-mails.

Vijf weken geleden goederen besteld en betaald. Niet ontvangen. Geen reacties op e-mails. Schweinerei!

P

PAR Vermeulen

18-01-2019

0

Bestelling incompleet geleverd

Bestelling slechts voor de helft geleverd, de duurdere artikelen nooit gekomen. 4 keer gemaild, geen antwoord. Bellen lukt niet. Alles bij elkaar dus goed waardeloos, oplichters zijn het

A

Aversteeg

17-01-2019

0

Klachten over neckermann.com

Op 28-12-2018 betaal ik voor sommige producten bij Neckermann.com vandaag is het 14 januari 2019 en Ik heb de producten niet gekregen, ik krijg mijn geld niet terug, ze reageren niet, de berichten nemen de telefoon en Emaillen niet op, Dit is een bemoediging van de autoriteiten aan degenen die door de autoriteit niet worden bestraft en het maakt hen niet uit, het grootste bewijs voor mijn woorden, zie de datum van klachten van 10-06-2017. De autoriteiten hebben geen actie tegen hen ondernomen of hun site gesloten, Wie moedigt het misdrijf aan om een partner te zijn en de autoriteiten moedigen hen aan, Minder weergeven.

G

G.Hann

14-01-2019

0

Waardeloos bedrijf

Op 21 december een artikel besteld waarvan er volgens de website nog 98 op voorraad zijn. Bestelling tot nu toe niet geleverd. Neckermann is telefonisch niet bereikbaar en verwijst voor vragen naar een mail adres. Mails naar dit mailadres worden echter niet beantwoord.

K

Krista

09-01-2019

0

Zeer slechte service en levering.

Twee maanden geleden een trui besteld. Nog steeds niet geleverd, bestelling staat nog steeds op moet nog verstuurd worden. Neckermann reageert niet op mijn mail met verzoek om annulering en geld terug storten. Telefonisch wordt uiteindelijk bij elk keuzemenu de verbinding verbroken. Zeer slechte ervaring, ik koop hier nooit meer iets.

F

Flink

04-12-2018

0

Allemaal kleren besteld voor december en snel gratis levering

Bij Neckermann voor de decembermaand een hele berg kleding in één keer besteld - 2 jurkjes voor de Kerst - een aantal wintertruien voor mij en de kinderen - een goede sjaal Het werd allemaal in één keer geleverd op de afgesproken dag. Dat is vaak wel anders! Bovendien waren de verzendkosten gratis Ik zou zeker nog eens bestellen bij Neckermann!

A

Annebet

05-12-2016

0

Neckermann kleding top

Ik ben al jarenlang klant van Neckermann, mijn moeder ook. Niet dat ik regelmatig bestel, want er is tegenwoordig zoveel keuze uit kledingwinkels. Heb nooit problemen met Neckermann gehad en de kleding is van goede kwaliteit.

S

Susan ter Beek

23-08-2016

0

lange levering

Er ging kennelijk iets mis met de levering, dus dat duurde nogal lang :(. Wel aardige klantenservice, dat scheelt.

N

Nasi

09-10-2015

0

Warenhuis online

Ik kom steeds minder buiten helaas. Dus fijn dat internetwinkelen zo gemakkelijk is. Neckermann is een betrouwbare partij voor mij, ik kocht er eerst alleen kleding, maar steeds vaker ook interieurdingetjes. Pas nog een prachtige vaas voor mijn schoondochter. Werd gelukkig net op tijd geleverd; dat is natuurlijk altijd spannend met online besetellen...

M

Mevr.vanLeur

06-10-2015

0

Prima webwinkel met achteraf betalen

Internet bankieren is niet iets waar ik met vertrouwen gebruik van durf te maken. Dat beperkt mijn webaankoopmogelijkheden. Maar hier kan ik nog achteraf betalen, dus zonder internet. Dat doet mij terugkeren.

V

Van der Geest

04-10-2015

0