Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
0% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar vrijetijdskleding? Wellicht is Napapijri een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Napapijri bekend zijn.
Napapijri is een Italiaans premium merk voor vrijetijdskleding dat eigendom is van VF Corporation. Oorspronkelijk producent van alpine reistassen, brengt Napapijri nu luxe kleding voor mannen, vrouwen en kinderen op de markt, evenals accessoires, schoenen en tassen.
Er gaat een stukje geschiedenis schuil achter het bedrijf. Zo is het bedrijf in 1987 opgericht. Het bedrijf is opgericht op korte afstand van Europa’s hoogste berg, de Mont Blanc. Het bedrijf is opgericht door een Italiaanse fabrikant. Deze meneer was gespecialiseerd in reistassen en gaf volgens het bedrijf een andere dimensie aan buitenkleding. Het bedrijf is Italiaans, met een soort Finse naam en de Noorse vlag zit in het logo verwerkt.
De ontwikkeling van een sterke merk tot merk naam heeft het bedrijf gecreëerd uit de vele expedities waar ze aan mee hebben gedaan. De kleding moet volgens de medewerkers van Napapijri echt het bedrijf uitstralen. Een bron van inspiratie waren de landschappen in Polen. Stedelijke landschappen Skidoo en Rainforest stonden ook aan de basis van het uiteindelijke merk. Het bedrijf geeft aan constant bezig te zijn met onderzoek, mode en innovatie. Dat maakt allemaal onderdeel uit van de tegenwoordige toekomst van dit bedrijf. Dit kledingbedrijf krijgt kracht van de prestaties in het verleden. Ze stellen de toekomst tegemoet te gaan en uit te kijken naar nieuwe opties om het merk te versterken.
Het bedrijf wil zich onderscheiden door innovatie materialen te gebruiken. Ook hebben ze veel oog voor details. De oprichter haalde zijn motivatie en passie voor het bedrijf, door grote expedities te bezoeken. Deze expedities gingen over de vorige eeuw.
Er wordt aangegeven dat duurzaamheid nieuwe creativiteit is. Voor veel mensen leidt dit tot inspiratie voor nieuwe ideeën en innovatie. Duurzaamheid is belangrijk voor de drager van de kleding en natuurlijk al helemaal voor de wereld. De ontwerpfilosofie staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel.
Mocht je om de een of andere reden je artikel terug willen sturen dan is dat mogelijk. Klanten hebben 30 dagen de tijd om hun aankopen te retourneren. Mocht je een andere maat of kleur willen bestellen, dan is dat eveneens mogelijk. Je zult het artikel dan eerst terug moeten sturen. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling doen. Mocht je een terugbetaling willen dan moeten de spullen eerst ontvangen zijn en daarna verwerkt worden. Daarna wordt je geld teruggestort.
Voor de bezorging van artikelen die je op de website hebt gekocht, kun je kiezen uit verschillende vervoersmethodes. Zo wordt er door het bedrijf aangegeven dat je gebruik kunt maken van drie opties. Allereerst wordt er gesproken over standaardbezorging. Je kunt je aankopen ook laten verschepen door UPS. Je artikelen haal je dan op bij een UPS verzamelpunt.
Je kunt met een Track & Trace nummer jouw bestelling volgen. Je krijgt het speciale nummer in de bevestigingsmail toegestuurd. Het bedrijf geeft aan geen vinger in de pap te hebben met betrekking tot het bezorgen zelf.
Als je iets wil kopen worden er betalingsmogelijkheden aangegeven. Op het moment van schrijven kun je onder andere betalen via VISA, MasterCard, American Express, Maestro, PayPal en iDEAL.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
U bent gewaarschuwd!!! Met Black Friday 4 jassen besteld waarvan ik er 3 moest retourneren. Na een maand , en heel veel telefoontjes en mailtjes van mijn kant , kreeg ik eindelijk een reactie dat er 1 jas (!!!!) was terug gekomen. Diverse keren gebeld (met Olivier van de klantenservice) solicited bevestigde ook dat er inderdaad 3 jassen waren retour gekomen maar dat er slechts 1 was ingeboekt. Ik heb bewijs gestuurd van de jassen in de doos. Het retourformulier , de aflever bevestiging van UPS etc. zojuist ontving ik een mail van Napapijri dat ik mijn klacht naar via fraude bij mijn eigen bank moest afwikkelen en dat zij er verder niets meer aandoen. Duidelijk is dat er in het magazijn van Nanpapijri iets volledig mis is. Ik heb een schadepost van €270 en ben gruwelijk teleurgesteld dat zo een grote organisatie er zo een wanbeleid op na houdt
Arline
05-01-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal