Morres Wonen

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Morres Wonen

Heb jij ook af en toe het gevoel dat het interieur van je huis een keer geheel opnieuw ingericht moet worden? Die lamp boven de eettafel is eigenlijk al jaren aan vervanging toe en de stoelen zijn helemaal uitgezeten. Bij Morres Wonen staan ze dan voor je klaar met woonadvies om het een keer helemaal anders te doen. Heb jij al een keer in de winkel in Hulst rondgekeken of heb je in de webshop de perfecte bank al uitgezocht? Lees dan hier de reviews en beoordelingen van andere klanten die al gekocht hebben bij Morres. Misschien kunnen hun ervaringen je overtuigen dat Morres de beste keuze is of misschien moet je toch nog even verder zoeken.


Geschiedenis Morres Wonen

De kwaliteit van een familiebedrijf gecombineerd met bijna een eeuw ervaring, dat vind je bij Morres Wonen. In 1909 werd de eerste winkel in Hulst geopend door Fré Morres. Het was toen nog een klein pand in het centrum van Hulst, vlakbij de grens met België. In de jaren 60 besloot het bedrijf uit te breiden en werd de winkel verhuisd naar het industrieterrein Tol in het meest Vlaamse stadje van Nederland. Het bedrijf wilde echter nog meer. Ze werden één van de eerste woonwinkels met een webshop en gingen al snel ook op zondag open. Nu zijn ze onderdeel van Mandemakers Groep waardoor ze nog meer klanten kunnen bereiken.


 


Diensten Morres Wonen

Het bedrijf heeft veel veranderingen meegemaakt in de afgelopen eeuw, maar toch is het assortiment hetzelfde gebleven. Het gaat nog altijd om kwaliteit en een eerlijke prijs. De grote van het aanbod is wel gegroeid. Ze hebben nu alles voor wonen, slapen, kinderen, bedtextiel, woondeco, koken, tafelen, badkamer, verlichten, tuin en wellness. Met meer dan 100 verschillende merken, zoals Design on Stock, Harvink, Henders&Hazel, Homeland, Stressless, Riviera Maison, Xooon, Auping, Tempura, Velda, Stokke, Bopita, Quinny, Maxi Cosy en Rituals, heb je altijd genoeg keuze. Verder krijg je altijd 5 jaar garantie op al je bestellingen en aankopen en wordt, zowel in de winkel als online, persoonlijk advies gegeven door de experts


Klachten Morres Wonen

De klantenservice van Morres Wonen is op verschillende manieren bereikbaar. Je kunt voor advies of als je op zoek bent naar inspiratie gebruikmaken van WhatsApp. Voor vragen is het e-mailadres en contactformulier beschikbaar. Voor klachten raden wij je aan om gebruik te maken van het telefoonnummer. Klanten zijn ook altijd welkom in de winkel. Je kunt de openingstijden op de website vinden. Overigens in Morres Wonen ook te vinden op Facebook, Instagram en Pinterest. De klantenservice hoopt je altijd je kunnen helpen.


Jouw ervaringen met Morres Wonen

Ben jij in de winkel in Hulst geholpen door één van de medewerkers? Laat in jouw review dan weten of je goed en vriendelijk geholpen bent. Heb jij in de webshop besteld? Vertel dan over jouw ervaringen met de levering en de betaling. Andere klanten horen graag van je. Wat vind je van de kwaliteit van de producten? Hebben ze echt de laagste prijzen? En krijg je ook in de webshop altijd goed advies? Geef jouw beoordeling over Morres Wonen.


Wat zijn de ervaringen van klanten? Hebben de het beste kwaliteit meubelen? Is de levering betrouwbaar? Lees hier de reviews over Morres Wonen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

gevraagde info betreffende

Vandaag gaan kijken voor zeteltjes en bijzet tafeltje lounge. Wij zien een 1 persoonszeteltje staan (Toma model) voor €1779 per stuk. Er komt een verkoper aan en stelt de klassieke vraag (13 in een dozijn; "zit lekker hé". Toen ik vertelde dat de prijs ook lekker was en het wat aan de dure kant vond, zei hij tegen mij dat hij die mening niet deelde (begrijpelijk, hij is verkoper in de zaak). Toen ik zei of hij iets aan de prijs wilde doen (was maar een vraag?) als ik 4 stoelen wilde kopen die daar stonden. Ging hij rekenen en kwam hij op €7000 uit op 4 stoelen. Vreemd? Want de stoel die daar stond had geen inox pootjes (meer waarde). De prijs van de stoel die daar stond zonder inox pootjes kost €1749, dus ik zou per stoel meer moeten betalen?? Als ik dan achteraf in jullie brochure kijk, zou de stoel ook leverbaar zijn in goedkopere leder? Scheelt zelfs €300 per stoel. Waarom heeft hij die stoel niet voorgesteld? Waar is de kennis als verkoper om de koper info te bezorgen naar waar hij vraagt? Ik vroeg uiteindelijk of er iets aan de prijs kon worden gedaan? Ik begrijp dat hij die mening niet deelt (komt trouwens ordinair over), maar hij had wel mij kunnen inlichten over het goedkopere leder dat in de brochure stond vermeld. Jammer maar helaas, meubelzaken genoeg!

T

Toin Michielsen

12-09-2021

0