MONA Mode

5.7

Bestellen

3

Service

5.3

Prijs

3

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

MONA Mode

Voor de vrouw die houdt van tijdloze, stijlvolle kleding van hoge kwaliteit waar je nog lang plezier van zult hebben, kun je terecht bij MONA Mode. Zij zijn zelfs zo overtuigd van de kwaliteit dat zij maar liefst 5 jaar garantie biedt op al hun producten. Hoe de ervaringen van klanten van MONA Mode zijn met dit bedrijf lees je hier bij NederlandReview.


Over MONA Mode

 
MONA Mode bestaat al sinds 1930, in het begin was het nog een klein postorderbedrijf dat opereerde vanuit Chemnitz, Duitsland. Zij verkopen stijlvolle en hoogwaardige dameskleding waarbij zij geloven in het leveren van een goede service en een hoge kwaliteit. Zij houden de trends in de mode nauwlettend in de gaten en combineren deze met klassieke elementen. Deze komen samen in unieke, elegante modellen. Zo zorgen zij ervoor dat hun klanten altijd chic en modieus gekleed kunnen gaan. Bij MONA Mode kun je sinds 2004 het assortiment online bekijken en bestellen, maar je kunt ook nog steeds de catalogus aanvragen en daar bestellingen uit doen via een bestelkaart.


Diensten

 
Bij MONA Mode kun je allerlei dameskleding kopen zoals:

  • Jurken
  • Jassen
  • Jeans
  • Broeken
  • Blouses
  • Lingerie
  • Etc.

Wanneer je op zoek bent naar een jurk bijvoorbeeld kun je je zoekopdracht verder verfijnen door te kiezen voor een prijsfilter, merk, kleur en maat.


Om je outfit helemaal af te kunnen maken bieden zij daarbij ook vele soorten damesschoenen en accessoires aan.


Heb je even geen idee wat je precies zoekt? Dan kun je in de categorie ‘Inspiratie’ ideeën opdoen. Je vindt daar een opsomming van de laatste trends of van speciale gelegenheden met bijbehorende artikelen. Denk bijvoorbeeld aan een bruiloft, strandlooks, landelijk, kant, bloemenborduursels, etc. Voor nog meer inspiratie kun je het online MONA MAGazine bekijken, deze is bedoeld voor vrouwen vanaf 50 jaar die van mode houden. Hier krijg je een kijkje achter de schermen van MONA, en zie je de laatste trends en lifestyle artikelen.


Betalen en verzenden 

De verzendkosten voor de artikelen zijn € 5,95 per bestelling. Je kunt bij MONA mode gespreid betalen maar ook gewoon via iDEAL, PayPal, acceptgiro, creditcard of je kunt kiezen voor een bestelling onder rembours. De levertijd is gewoonlijk 3 tot 5 werkdagen wanneer een artikel op voorraad is. Als er bij een artikel het 24-uursservicelogo staat, kun je het extra snel laten bezorgen. Voor deze service wordt een toeslag van € 7,95 bovenop de standaard verzendkosten berekend.


Klachten

 
Bij MONA Mode krijg je 5 jaar garantie. Wanneer een artikel binnen deze tijd tekortkomingen vertoont, kun je het inclusief de rekening retoursturen. Zij zullen het artikel kosteloos herstellen, omruilen of voor gelijkwaardige vervanging zorgen. Via ‘Uw mededeling’ kun je eventuele klachten doorgeven. Zij proberen dan eerst in overleg met jou tot een goede oplossing te komen. Binnen 14 dagen na ontvangst krijg je van hen in ieder geval een antwoord hierop. Lukt het niet om de klacht onderling op te lossen dan kun je het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg.


Wat is jouw ervaring met MONA Mode?

 
Heb jij al vaker kleding bij hen besteld en ben je zeer te spreken over deze aanbieder of was het voor jou juist, eens maar nooit weer? En waarom dan precies? Vertel hier alles over jouw ervaringen zodat anderen hier weer profijt van kunnen hebben!


Wat zijn de ervaringen van de klanten van MONA Mode, is de kleding van de beloofde hoge kwaliteit? En zijn de prijzen en de keuzemogelijkheden goed?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (6)

Jasje

Jasje besteld en betaald. Levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn. Geen jasje ontvangen, geen reactie op mijn mail waarin ik verzoek om mijn geld terug te storten, telefonisch niet te bereiken. NOOIT MEER, wat mij betreft STELEN ze geld van klanten.

J

J. Keersmaekers

07-12-2022

0

2 mantels

Eerste keer een mantel besteld en die bleek helaas te groot en te wijdt. Geruild voor een maatje kleiner en nog een andere jas en pet besteld. Levertijd was een kleine week. De kwaliteit is goed helaas zijn de mouwen te lang maar die laat ik inkorten. Betaald achteraf met acceptgiro.

A

Angelika van Bennekom-Stiller

12-02-2020

0

Retour gestuurd jas

Webwinkels horen binnen 2 weken het bedrag te retourneren maar Mona denkt daar anders over. Je moet het pakket retourneren naar luchthaven Maastricht daar worden de retouren verzameld wat 2 weken duurt en daarna duurt het nog eens 2 weken voor je het geld terug krijgt......hoop ik!!!!

B

Bantry

26-11-2019

0

Shirt Rabe zwart lange mouwen

Al eerder hierover een review geschreven. Uiteindelijk het shirt op 3-11 ontvangen, bijna 1,5 maand na bestelling. Zelfs de reacties van Mona, we versturen het binnen 2 dagen, klopten niet. Ik koop hier nooit meer iets. Het shirt was bedoeld als vervanging van een ander zwart shirt wat ik altijd gebruik bij het zingen op concerten. Ruim op tijd besteld, 19-9, voor concert op 13-10, maar moest toen weer het oude, niet meer zo mooie shirt, dragen.

E

Ellen en Ruud Krielen-Bense

23-11-2019

0

Shirt Rabe zwart lange mouwen

Op 19 september besteld en bestelbevestiging gekregen. Op 3 oktober gevraagd waarom ik het nog steeds niet heb ontvangen. Geen reactie. Nu, 11 oktober, nog steeds niets ontvangen, ik word hier niet vrolijk van!

E

Ellen Krielen-Bense

11-10-2019

0

Zeer trage klantenservice en leveringen en verwerken van retouren

Bestellingen worden in vele deelleveringen verstuurd (zonder overleg met de klant) en pas na een week wordt de eerste deellevering verstuurd. Daarnaast werkt de klantenservice van dit bedrijf erg traag waardoor deelleveringen verstuurd worden terwijl wordt aangegeven dat je op vakantie bent. Daarnaast worden retouren pas na anderhalve week verwerkt. Daarnaast zijn de originele dozen waarmee de kleding wordt verstuurd zo slecht en niet stevig dat wanneer je in dezelfde doos de kleding retour wil sturen er een grote opening aan de bovenzijde ontstaat waardoor kleding nat kan worden bij regenachtig weer. Ook valt de doos van ellende bijna uit elkaar omdat deze ongeschikt zijn voor veel kleding. Bestelling is geplaatst en betaald op 11/4 voor bijna 2000 euro. Deze bestelling wordt uiteindelijk in 4 delen verstuurd ivm verschillende levertijden??? Op 17/4 mail gestuurd waar de bestelling bleef die bij bestellen geheel was betaald. Op 18/4 reactie ontvangen en de eerste deellevering werd dezelfde dag geleverd door Mona. Op 20/4 mail gestuurd dat alle overige deelleveringen pas na 28/4 geleverd dienden te worden ivm vakantie. Op 22/4 de eerste deellevering retour gestuurd. Op 23/4 tweede deellevering verstuurd door Mona (terwijl we op vakantie waren) Op 24/4 reactie ontvangen op mijn mail van 20/4 (4 dagen later) dat er een deellevering het magazijn helaas al had verlaten Op 1/5 reactie ontvangen dat het retour pakket is ontvangen (1,5 week na het retour sturen). Op 1/5 Ik moet nu nog twee deelleveringen ontvangen. (3 weken na bestellen) waarbij bij 1 deellevering de verwachte leverdatum over 4 weken is zonder dat met de klant wordt overlegd of dit goed is??

J

Jeanette

01-05-2019

0