Mister Spex

5.1

Bestellen

2.9

Service

5.1

Prijs

3

Levering

31.3%

Zou hier weer kopen

Mister Spex

Op zoek naar de meningen en ervaring van eerdere consumenten met deze online opticien? Of wil je graag zelf een recensie schrijven en een beoordeling geven? Voor beiden zit je hier op de juiste plek.

Brilletje nodig?

Vroeg of laat moet iedereen eraan geloven: een bril. Of het nu enkel een leesbril is op de krant te lezen of een bril voor tijdens het autorijden. En nee, dan hebben we het niet specifiek over een zonnebril. Afhankelijk van hoe je oog zich “ontwikkelt” over de jaren heen, wordt je hoogstwaarschijnlijk verziend of bijziend, maar allebei kan ook en dan zit je aan de multifocaal (ook wel varifocaal genoemd).

Contactlenzen

Maar zodra je kippig wordt, kun je natuurlijk ook kiezen voor contactlenzen. Hoewel harde contactlenzen een optisch vernuft zijn waar een optometrist zielsgelukkig van wordt, zit de zachte variant vaak toch een stuk comfortabeler. Vaak wordt het wel geadviseerd om daarnaast toch een bril achter de hand te hebben. Ogen zijn die stukjes plastic aan het einde van de dag vaak wel zat en dan is het prettig als je dan niet direct half blind bent.

Een andere rede om voor contactlenzen te kiezen, is omdat er veel te veel leuke zonnebrillen zijn die niet op sterkte gaan of kunnen. Dan word je een soort “mooi-weer-drager” in plaats van een “die hard.” Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen voor daglenzen, weeklenzen of maandlenzen, maar er zijn ook dag/nachtlenzen. Vergeet je de lenzenvloeistof niet? En wist je trouwens dat gekleurde contactlenzen ook op sterkte kunnen?



Zonnebrilstress

Maar zelfs als je geen bril op sterkte nodig hebt, word je zelfs bij eenvoudige zonnebrillen al bedolven onder de mogelijkheden: gespiegeld, kleurverloop, gepolariseerd, opvouwbaar, in de originele tint, kleine glazen of juist brede. Uiteraard kies je een model wat ook bij de vorm van jouw hoofd past, want dat zit gewoon beter.

Mister Spex

Deze online opticien verkoopt zowel brillen, zonnebrillen als contactlenzen. Op de website is het mogelijk om via de webcam een montuur te passen, zodat je een idee krijgt van hoe het er uit zal zien. Bij het bestellen vul je eenvoudig de dioptrieën in, en de waarden van een eventuele cilinder en bijbehorende as. Deze webshop hanteert een 30 dagen geldteruggarantie.

Let op!

Op het moment dat de ogen gemeten worden, kan dat bij een partner van Mister Spex. Deze zitten op dit moment nog niet door heel Nederland. Kijk daarom eerst op de website wat het aanbod in de buurt is.

Scherpe recensies van/voor consumenten

Heb jij ervaring met deze webwinkel en wil je graag jouw mening delen? Schrijf dan snel een review. Daarmee help je de mensen die wel interesse hebben in dit bedrijf, maar er verder onbekend mee zijn. Hoe vond je het meten bij de partneropticien gaan en het daarna bestellen in de webshop? Hoe gaat het in zijn werk als de bestelde bril is bezorgd? Kun je naar die partnershop terug om het montuur goed te laten afstellen? Wat voor een beoordeling geef je de kwaliteitsglazen? Waar kun je terecht als er problemen zijn met de bril?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (16)

Bril ( zonne )

Zonnebril besteld , niet de bril die ik verwacht had en dus retour , zijn nu bijna vier weken verder vanaf datum retour en nog steeds niet hef aankoop bedrag terug , Wel iedere dag een mail over hoe geweldig ze wel niet zijn ! De laatste in de toekomst om maar iets te bestellen , ga eerst eens prioriteiten stellen die wel in het belang van de klant zijn ipv je vreselijk druk maken om een 5 sterren review .

A

ASB

30-07-2022

0forum

Daglenzen

Ik woon op Bonaire en heb lenzen besteld. Omdat ik buiten de EU woon, hoef ik geen BTW af te dragen. Voordat ik de lenzen bestelde heb ik geinformeerd hoe ik de BTW terug zou kunnen krijgen en ik kreeg een heel uitgebreid formulier toegestuurd om in te laten vullen door de douane. Dat heb ik gedaan en heb het aan Mr Spex teruggestuurd per post en per email. Ik moest ze 5 maal herinneren aan het feit dat ik nog steeds niets had ontvangen.... en werd iedere keer beantwoord met een ander antwoord en tenslotte: we vergoeden het via Paypal, binnen een week heeft u het. Na twee weken nog niets.... Ik heb WEER gemaild en nu kreeg een kort mailtje met de mededeling dat ze het bedrag van ruim 50 Euro niet gaan teruggeven... het is te veel werk voor hun administratie! Deze mededeling komt na 5 maanden heen en weer gemail en loze beloften. Natuurlijk heb ik gereageerd, maar geen antwoord. Wat een dieven!

A

Aja

16-07-2022

0forum

Lenzen

Tweede keer dat ik bij mister spex heb besteld NEVER AGAIN. wacht al tien dagen op me lenzen en de vorige keer was het ook veelste lang. Maar ik dacht geef ze nog een kans er kan altijd iets mis gaan. Helaas is het bij mister spex blijkbaar de normale gang van zaken(lekker laat). Heb bij veel webshop besteld minder bekend en dan heb ik mijn lenzen altijd netjes binnen 3 werkdagen binnen gehad soms zelfs de volgende dag! Klaar ermee :) (klantenservice trouwens ook van niks)

S

Sorlavie

27-06-2022

0forum

contactlenzen

WAARSCHUWING!!!! Jaren klant bij Mister Spex. Opeens wordt er niets meer geleverd. Zending betaald. 35 keer gemaild. Helaas, opgelicht!

H

h

23-09-2021

0forum

lenzen

Ik heb contactlenzen besteld a 100 euro en betaald, na 10 dagen nog steeds niet ontvangen en geen volginformatie beschikbaar Na een belletje Spex klantenservice kreeg ik te horen dat het met de gewone Duits enveloppen post is verstuurd en waarschijnlijk nog dient aan te komen. Jaaa, zal wel ......

R

Ramo

23-08-2021

0forum

Bril

Klantenservice onbereikbaar per mail en telefonisch ,geld betalen gaat snel maar daarna ??

A

A de Bruin

13-03-2021

0forum

Lenzen

Niemand reageert op mijn herhaaldelijke mails. Bestelling van 2 weken geleden nog niet binnen. Tracking code nooit gehad. Telefonisch onbreikbaar. Afzetterij? Ik ga aangifte doen

S

Sana

26-02-2021

1forum

Lenzen

Belachelijke service. Niet reageren op email (zelfs niet na reminder), lenzen na 14 dagen niet binnen (Zoek? Niet verzonden? Géén idee!).

J

Jasper Kolbrink

12-01-2021

0forum

Chloe Milla sunglasses

Please, never order sunglasses at this company! It was the worse experience ever. I ordered sunglasses in the beggining of June. After a week I got them and they were defected. After that - welcome to the hell. Nobody responded on my calls to the dutch office, they just didn't work, since I called a lot of times a day and was waiting for 15-30 min. I sent an email and of course nobody responded me even after 1 week. I sent back the sunglasses using a return form found in the box. On their official website it's said that people get DHL form for returning. But it's not correct because I got postNL (which is of course much cheaper for them). My sunglasses were going back more than two weeks. During that time I finally could speak with a person from German office. They were constantly repeating that they were busy because of Corona, which I don't believe at all. They (i dont know why) sent me a new returning form again (after 1 week when I already sent sunglasses back!!!!) They told me that they need to investigate if the sunglasses are defected and they will send me a new pair. I needed to go on holidays and I couldn\t get this parcel - so I texted them about that. But they just don't read messages. They sent me a box with new sunglasses and since I couldn't get it, the sunglasses were sent back to Germany. when after 2 weeks of nothing I called again to Germany they said that sunglasses are lost!!! and they can not send me new because this item is out of stock! Luckily I managed to return my money back again after 1 week. They offered me to wait new sunglasses from the manufacture transferring money on smb's bank account or via paypal. Thanks God I didn't do that since I don't trust this company at all any more. No quality, no service, no customer friendly. I spent 2 months to follow this situation, I spent my nerves, my time, and I didn't get my sunglasses. To bad that paying a lot of money for sunglasses I got 0.

O

Olga

12-08-2020

0forum

3 stuks Oakley zonnebrillen

Gelukkig heb ik via mijn creditcard betaald. Want de klantenservice is niet bereikbaar. Wat een drama. Mensen: BESTEL HIER NIETS!!!

S

S Althof

24-02-2020

0forum

Lenzen

Heb mijn lenzen op tijd binnen gekregen, super! Bovendien ook nog voor de goedkoopste prijs wat ik op het internet vond. Als kers op de taart heb ik ook nog een lenzendoos erbij gekregen! Super!

Y

Yara

15-02-2020

0forum

Brillen om te testen

Ik wilde wat brillen testen. Het begon al met bestellen. Je zou gratis kunnen bestellen, maar er stond niet duidelijk dat je dan niet met PayPal moest bestalen, maar het nummer van je rekening moest invullen. Ineens was ik aan het betalen voor 4 monturen. 1 van deze monturen bleek niet op voorraad. Maar daarvoor had ik dus wel betaald. Mijn verzoek om in ieder geval het geld van dit montuur terug te betalen werd niet ingewilligd. Dat geld kreeg ik pas terug als ik andere monturen had terug gestuurd. Die andere monturen heb ik dan ook meteen teruggestuurd, zonder te betalen. Toen deze 3 monturen terug waren gekomen, kreeg ik alleen deze 3 monturen terugbetaald. En niet de montuur die ik al helemaal niet had gekregen. Om dat geld moest ik nog expliciet vragen. Daarna werd het geld teruggestort, met een heel laffe sorry. Nooit meer Mister Spex voor mij. En voor de lezer, begin er niet aan!

J

Joost

28-10-2019

0forum

Lenzen

Bestellen en betalen is zo geregeld, maar je bestelling ook geleverd krijgen is een drama. Na een week nog niks ontvangen terwijl ze 3 werkdagen zeggen. Met de klantenservice gebeld, wat alleen Engels talig is, word mij gezegd nog een week te wachten. Zit nu dus zonder lenzen, en moet maar hopen dat ze alsnog geleverd worden. 1 ding weet ik zeker, ik bestel hier nooit meer!!!!

M

Mariëlle van der Meer

18-10-2019

0forum

Ray-Ban RB 8317-CH 029/A1

Ik bestel een Ray Ban bril (Ray-Ban RB 8317-CH 029/A1) welke ca. 85€ goedkoper is dan elders. Krijg m niet geleverd omdat hij zogenaamd niet meer op voorraad zou zijn. Onzin want hij is gewoon op voorraad maar dan opeens 85€ duurder.... Wat een oplichters!

J

Jan Bouman

25-09-2019

0forum

Bestellen ging soepel , betalen ook, vervolgens niets ontvangen en kan geen contact krijgen. Reageren niet op mails....

Wel besteld en betaald- geen levering. Geen contact met klantenservice te krijgen en reageren niet op diverse mails (behalve de automatische ontvangstbevestiging). Geld weg, geen lenzen , dus nu opnieuw sparen voor lenzen en voorlopig noodgedwongen bril dragen.

S

Sandra

20-05-2019

0forum

SERVICE LIJN - NIEMAND NEEMT OP

Als je naar de service lijn belt krijg je een tekstbandje te horen en daarna irriterende muziek en na 12 minuten heb ik opgelegd. Volgens mij bestaat deze site niet en is dit oplichting. Ik heb mastercard hier al van op de hoogte gebracht.

O

Olivier

04-03-2019

0forum