Miinto

5.1

Bestellen

3.2

Service

4.5

Prijs

3.5

Levering

25.2%

Zou hier weer kopen

Miinto

Ben je op zoek naar een platform waar artikelen verkocht worden van Europese modewinkels? Miinto.nl kan zo'n bedrijf zijn. Lees hier wat de klantervaringen van mensen bij miinto.nl zijn.  


Wat is miinto.nl?


Via miinto.nl is het mogelijk om te shoppen bij Europese modewinkels via één en hetzelfde platform. Het bedrijf stelt dat de beste onafhankelijke modewinkels uit Europa bij het platform zijn aangesloten. Het gaat volgens het bedrijf om 3000 merken en 180.000 producten. Miinto.nl is een krachtenbundeling van ruim 350 onafhankelijke modewinkels verzameld onder het netwerk van Miinto. Bij dit bedrijf staat diversiteit hoog in het vaandel en streven ze ernaar dat iedereen kan vinden wat ze nodig hebben om uiting aan zichzelf te geven.


Klantenservice en betalingen


Mocht je in contact willen komen met de klantenservice dan kun je het bedrijf bereiken via e-mail of chat. Openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag. De chat is van 10:00 uur 's ochtends tot 16:00 uur 's middags bereikbaar. Het e-mail adres waar je het bedrijf op kunt bereiken is info@miinto.nl.


Op het moment van schrijven kun je producten na ontvangst betalen. Dit kan via de AfterPay methode. Wanneer je kiest voor AfterPay dien je de factuur binnen 14 dagen te betalen. Het bedrijf maakt melding van het feit dat er aan de factuur € 1,99 aan kosten zullen worden toegevoegd.


Het kan voorkomen dat je een kortingscode of cadeaubon voor miinto.nl hebt ontvangen. Als je online gaat bestellen kun je dit invullen in het speciale vakje: heb jij een cadeaubon? Mocht je de bestelling via je telefoon doen bevindt het veld zich aan de bovenkant van het scherm. Op de computer onderaan bij het bureaublad. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat je niet moet vergeten om te controleren of korting van je bestelling is afgetrokken. Dat moet gedaan worden voordat je de betaling uiteindelijk goedkeurt.


Retour sturen en ruilen


Klanten hebben altijd de mogelijkheid om artikelen gratis te retourneren. Klanten dienen in een dergelijk geval wel gebruik te maken van het DHL-label dat in je pakketje zit. Mocht het onverhoopt voorkomen dat er geen retourlabel in het pakket zit, ontvang je alsnog een retourlabel na de aanmelding van je retour. Mocht je artikelen via een andere vervoerder retour sturen, dan worden de verzendkosten niet door Miinto gedekt. Dat is wel iets waar je als klant rekening mee dient te houden.


Het bedrijf geeft aan er begrip voor te hebben als je nog meer dingen hebt gezien die je graag wilt hebben. Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen. Je kunt een artikel wel terugsturen aan een winkel en nieuwe bestelling plaatsen als je een ander artikel wilt hebben. Check voor de volledigheid de website van het bedrijf.


Wat zijn de klantervaringen bij miinto.nl?


Ben jij al klant bij miinto.nl? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw ervaringen bij dit bedrijf. Heb je hier vaak kleding gekocht? Wat vind je van dde kwaliteit? Hoe is de verzending verlopen? Hoe is de service bij miinto.nl? Ga je in de toekomst vaker bij dit bedrijf kopen? Zou je andere mensen aanbevelen om hier een aankoop te doen? We stellen het ontzettend op prijs als jij je mening geeft over miinto.nl. Jouw visie is belangrijk voor andere mensen. Door jouw mening maken andere goede keuzes. Ben je op zoek naar een platform waar artikelen verkocht worden van Europese modewinkels? Miinto.nl kan zo'n bedrijf zijn. Lees hier wat de klantervaringen van mensen bij miinto.nl zijn.  


 


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (107)

Fabiana Filippi hoodie

Ik bestelde 2 Fabiana Filipi Hoodies. 1 kwam netjes op tijd de ander had 15 dagen vertraging. Tot twee keer toe heb ik gevraagd deze bestelling te cancellen omdat ik het artikel had willen meenemen op vakantie en het niet voor mijn vakantie geleverd zou worden, zonder resultaat. Na meerdere aanmaningen van mijn kant ontving ik uiteindelijk een lege doos. Ben een zeer groot geld bedrag kwijt. Heb een officiële claim ingediend maar krijg geen enkele reactie op mijn laatste schrijven

M

marlou janssen

13-11-2023

0

Schoenen

Tot tweemaal toe de verkeerde maat schoenen sturen. Leuk om samen te werken met shops maar wanneer je geen controle over de verzending hebt verlies je je geloofwaardigheid en betrouwbaarheid. Berekenen wel de €5 voor retourzending terwijl de fout ergens anders ligt. Einde verhaal.

R

Ronald

28-10-2023

0

Odsy off- white

K

Kasia

03-08-2023

0

Jurk en short gekocht.

Kreeg ‘n kortingsvoucher toegestuurd. Bestelde 2 jeans shorts maar kon voucher in geen mogelijkheid invoeren. 1 short retour gestuurd ( retour label hiervoor ook pas veel later ontvangen na aanmelding van retour) zelf retourkosten betaald. Later opnieuw mail dat mijn kortingsvoucher nog 48 uur geldig was. Maar de short moet ik dus wel volledig via afterparty betalen+ administratiekosten. Hier heb ik per mail op gereageerd dat ik dit niet vind kloppen. Krijg paar dagen later ‘n totaal ander antwoord in ‘t Engels over mijn mail (gaat over ‘t retour???Niks over de voucher!) Ik vind dit misleiden van klanten en lokkertjes. Ben wat dit betreft teleurgesteld in Miito. Als zal niet snel meer via hun iets kopen.

18-07-2023

0

Sneakers

R

Richard Van Rooij

19-06-2023

0

Kleding

Snelle service en uitstekende kwaliteit.

H

Hans Brugge

23-05-2023

0

Guess laarzen

Ik heb 21april 2023 guess laarzen gekocht bij Miinto en alles is super vlot verlopen werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. 27april zijn ze aan de deur geweest maar ik was niet thuis..... mailtje gekregen dat ik een andere datum kon kiezen van levering of post punt of kluisje. Ik heb gekozen voor levering aan huis op 3mei en dhl stond mooi optijd aan de deur met mijn pakketje. Mvg,

K

Kemberley

04-05-2023

0

Niks

LET ERMEE OP.. IK BEN ER WOE AVOND DOOR GEFRAUDEERD!!!!! DUS BIJ DEZE VERWITTIGDE MENS IS ER 2 WAART !!! STOP ERMEE MEE MENSEN HUN GELD AF TE TROGGELEN !!!! GA WERKEN,ZORG DAT JE ZEKF GELD HEBT IPV T TE PIKKEN !!!! VELE FRAUDEURS GVD !!! Blijf mee ulder fikke overal uit/af/van

A

Adinda

28-04-2023

0

Jas en shirt

Vreselijk bedrijf! Zo malafide als wat! NIETS BESTELLEN HIER! Heel herkenbaar wat Wouter aangeeft. Je besteld iets en het wordt niet geleverd. Er kwam al snel een mail dat het shirt niet geleverd kon worden, maar van de jas nooit iets gehoord. Na 5 weken zelf achteraan gegaan en dan zeggen ze dat het spijtig genoeg niet op voorraad is. Vervolgens aangegeven dat ik dan het geld terug wil hebben en krijg je een onzin mail dat het teruggestort is, maar het bij de bank gereserveerd is en ik dan contact op moet nemen met mijn eigen bank. Gemaild dat dit natuurlijk onzin is, dat mijn bank dat niet reserveert en dat ik vandaag het geld teruggestort wil hebben. Vervolgens sturen ze een of ander in elkaar geflanst schemaatje dat ze het geld teruggestort hebben. Klopt helemaal niets van en dan zeggen ze dat het van de bank is. Heel idioot!!! Waarschijnlijk denken ze dat je zelf niet helemaal goed kunt nadenken ofzo. Ben benieuwd naar het vervolg, maar ik vrees ervoor. Vreselijk, zulke mensen! Alles moet ook in het Engels. De kwaadwillendheid druipt er vanaf. Wat een malafide bedrijf, heel kwalijk dit! Het is nog niet eens een 1 waard!!!!!

M

Maaike

04-04-2023

0

Kleding

Ik heb een bestelling gedaan waarvan ik 3 truien heb teruggestuurd. Een van de truien is door Miinto geweigerd omdat ik zelf heb aangegeven het labeltje tijdelijk had verwijderd (weer met dezelfde veiligheidsspelt erop gezet, dus was gewoon origineel). Dus die zouden ze retour sturen. Dan sturen ze de verkeerde (goedkope) trui terug, niet de betreffende dure trui. En ze storten te weinig geld terug. Herhaaldelijk hierover met de klantenservice gemaild, maar die reageren niet meer. Dit is gewoon pure diefstal. Wat een boevenbende.

J

John Franck

01-04-2023

0

Schoenen

Waardeloze klantenservice. Ruim 2 maanden hele dure Hogan sneakers gekocht. Na 1x dragen waren ze kapot. Claim ingediend en na 2 maanden nog NIETS. Geen geld terug. De winkel verschuilt zich achter de website en de Miinto zegt het niet te kunnen oplossen. Ik zou hier dus nooit iets kopen

M

M Bloem

15-03-2023

0

Marc O'Polo winterjas

2 jassen besteld waarvan één snel werd geleverd en de ander niet meer voorradig was. Via afterpay betaald en een kortingcode gekregen omdat de ander niet meer geleverd kon worden. Alles via de mail en zeer vriendelijk.

J

Janny Boerema

07-03-2023

0

Kleding niet geleverd, geld niet retour

LET OP: bestel geen kleding bij Miito! Website ziet er verzorgt uit, maar daar blijft het helaas bij. Ik heb onlangs via de website van Miito, sweater a 80,- besteld. Ik kwam op deze site uit, omdat dit product elders uitverkocht was. Volgens de website van Miito, was er voldoende voorraad. Sweater besteld en kreeg direct daarna via mijn mail bevestiging van mijn bestelling. Daarna beeld het stil. Na 6 werkdagen, heb ik een mail gestuurd en kreeg bericht van klantenservice dat het product niet meer leverbaar bleek te zijn, bij leverancier. Gevraagd om bedrag terug te storten. Medewerker (in het Engels) wist mij te vertellen dat dit reeds gedaan was, waar dat mijn bank dit tegenhield. Of ik zelf er achteraan wilde gaan… heb overigens via iDeal betaald en bij partijen zoals Zalando is dit nooit een probleem. Mooi verhaal, ben nu 6 maanden verder, heb 5 verschillende mails verstuurd, bedrag nooit meer ontvangen! Verhaal dat de terugstorting via iDeal door mijn bank wordt geweerd, is natuurlijk lariekoek. Advies, niet bestellen bij Miito

W

Wouter

02-03-2023

0

Gekocht hoodie

Hoodie gekocht voor mijn zoon . Was te groot. Teruggestuurd naar adres in Italië??? Adres was meegeleverd bij zending. Wat blijkt leverancier herkent de bestelling niet. Verkeerde code . Bestelling komt weer terug. Geen geld terug na veel over en weer gemail. Waardeloos bedrijf. Koop nooit meer iets van hun . Dus mensen let op !!! Doe geen bestelling bij Miinto.

A

An

17-02-2023

0

Schoenen

Hele goede service! Ik had in september Balenciaga’s gekocht en in december was mijn zool kapot. Dit gemeld en ik mocht ze retour zenden. Hierna hebben ze me constant op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Hele vriendelijke medewerkers die dat deden. Bedankt voor de goede service ??

M

Mariska

11-01-2023

0

NIET ONTVANGEN PRODUCT

HET ZIJN OPLICHTERS!! IK HEB EEN PRODUCT VAN 113,- besteld en NOOIT ontvangen. Ze keren je ook geen geld terug want de medewerkers vertellen je glashard dat het je eigen probleem is.DIT IS NIET KLANTENSERVICE WAARDIG en het zijn allemaal NEPmedewerkers!! NOOOOOIT BESTELLEN HIER

S

Sacha

28-12-2022

0

Boots

Betalen voor iets wat je niet ontvangen hebt, ze zeggen doodleuk ga maar aangifte doen. Uiteraard geprobeerd maar een lacherige agent vroeg hoe kunt u aangifte doen van iets wat nooit van u is geweest? Dus dat. Gewoon niet betalen laat de rechter het maar uitzoeken. NIETS BESTELLEN BIJ DIT WAARDELOOS BEDRIJF!

S

Sylvia van ewijk

19-12-2022

0

Trui

Was niet goed, grlijk zelfde dag retour gedaan. Dag later geld terug gehad

C

Cd

15-12-2022

0

Schoenen

Zeer onbetrouwbaar. Ze ''verkopen'' producten die ze niet op voorraad hebben. Schoenen besteld, na anderhalve week nog steeds niet ontvangen. Bedrijf geeft geen updates maar pakt het geld wel. Wanneer ik om mijn geld terug vraag zeggen ze ineens dat het mogelijk al is verzonden en dat ik mijn geld niet terug kan krijgen. Inmiddels heb ik een hogere prijs moeten betalen voor andere schoenen omdat ze niet op tijd konden verzenden. Tot nu toe is er geen oplossing aangeboden.

M

ME

14-12-2022

0

Schoenen

Miinto is een onbetrouwbare partij. Adviseer om hier niet te bestellen. In juli een bestelling geplaatst en tot nu toe nog niet in ontvangst kunnen nemen. Zij bevestigen van wel (ging via een pakketautomaat, waarbij ik de code nooit heb ontvangen) en sluiten het dossier. Klantenservice echt beneden alle peil, slecht bereikbaar, laat reageren, niet oplossingsgericht en noem maar op. Zodra een bestelling is geplaatst hebben zij hun omzet en wordt niets meer gedaan om de klant te helpen. Conclusie: Hier nooit bestellen als je zeker wilt zijn dat je goed geholpen wordt.

W

Willem

03-12-2022

0