Meubis
Alle reviewsMeubis
Alle reviews (71)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
eethoek
Dit bedrijf is inmiddels failliet!!! Gedupeerden kunnen zich registeren op RegSol en een schuldvordering indienen...
Ik heb mijn bestelling geannuleerd maar ik heb mijn geld nog niet gekregen ik heb meerdere keer mail gestuurd maar ik heb nog altijd niks gehoord
eetkamer YORK
Eetkamer besteld januari,nog steeds niet geleverd,verschillende mails gestuurd en altijd het zelfde antwoord binne 14dagen.ik kan dat zinnetje niet meer horen.Nu wordt er zelfs niet meer gereageerd,telefonisch kun je ze niet bereiken,het is een schande.Voorschot betaald.Kunnen wij misschien iets ondernemen want zou graag mijn geld terug krijgen,want mijn vertrouwen is volledig weg in dit bedrijf. Een zeer woeste ontevreden klant.Ik zit wat met men handen in men haar,verbouwingen klaar maar geen meubels.
Bureau Commode met opbouw 2 nachtkastjes
Kan hier heel kort over zijn,.. na 2 jaar eindelijk al me spullen zal niet in detail treden wat ik er allemaal over en weer gemaild is en hoe het allemaal geleverd werd,.. maar vandaag was eindelijk het laatste binnen en ben ik verlost van deze mensen dan wel dit bedrijf!!
echt serieus mensen BESTEL HIER NIET JE SPULLEN!!! blijf weg van dit bedrijf ze hebben mooie prijzen maar 2 jaar moeten wachten op levering en steeds meer overal zelf achteraan moeten gaan en dan te horen krijgen nee sorry is niet onze schuld,.. OM KOTS EN KOTS misselijk van te worden.
Maar goed ik heb nu alles,.. en u BENT GEWAARSCHUWD NIET BESTELLEN!!!
ps de prijzen zijn wel heel goed vandaar dat mensen hier bestellen, maar vergeet niet betaal wat meer dan heb je al die ellende niet!!!2 vitrinekasten
Begin december 2021 2 vitrinekasten besteld. Zouden week 7 2022 geleverd worden. Niets. Gemaild krijg je standaard bericht terug binnen 72 uur krijg je bericht niets. Dan maar bellen met pijn en moeite krijg je iemand aan de lijn. Werd begin maart. Niets. Gemaild of ze willen bellen. Geen reactie. Later weer gemaild en gebeld waar ze bleven werd begin april. 17 april gebeld was er klaar mee. Ze hadden nog niets binnen dus ik werd flink boos en gezegd dat ik me geld terug wilde en ze de kasten konden houden. Beetje grof wordt je behandeld gaf aan dat ze moeten communiceren met de klanten. Kon ze geen moer schelen. Wacht af of geld binnenkomt anders zet ik mijn rechtsbijstand erop. Kreeg geen mail dat geannuleerd is. Dat bedrijf moet aangepakt worden
bedframe(s)
bestel hier nooit. In september 2021 twee bedframes besteld met een levertijd van 3 weken. Eind December de eerste ontvangen en de tweede geannuleerd aangezien de 'verwachte' leverdatum eind januari zou zijn. Tot op hede (29-3-2022) wacht ik nog steeds op de restitutie die vanaf begin maart 'eerdaags' binnen zou komen. Levertijd en beloftes worden dus niet waar gemaakt.
Penelope kast
Bestelling geplaatst voor een kast, na 3 verschillende verstreken levertermijnen (waarbij ikzelf moest mailen om te vragen of er iets met de bestelling was) wil ik de bestelling annuleren. Dit conform een rubriek op hun website die recent verwijdert is (heb er nog een screenshot van). Hoewel er op de website steeds gesproken wordt over terugbetaling op een bankrekening, tenzij er betaald werd met een cadeaubon, weigeren zij dit. Zij bieden enkel een cadeaubon aan. Op de laatste mail en klacht via TestAankoop hebben ze niet eens meer gereageerd. De kast staat wel nog online met dezelfde levertermijn als ondertussen meer dan 4 maand geleden...
Kast
Door dit bedrijf worden vele klanten geintimideerd en hier moet een eind aan komen. Ik adviseer een ieder die zich opgelicht voelt door meubis.be aangifte te doen bij de politie. Zij kunnen deze dan bundelen en er een zaak van maken. Dit bedrijf moet gestopt worden met deze praktijken. Ze draaien nu de wereld om zeggen gestalkt te worden en doen aangifte hiervan. Het moet niet gekker worden. Ik snap niet dat de Belgische politie niets doet met alle klachten tegen dit bedrijf. Ook in 2022 rijzen de klachten de pan uit. Na tussenkomst incassobureau heb ik inmiddels mijn geld terug. Maar blijf dit volgen en melden in de media. Adviseer alle mensen die problemen ondervinden ook de mediaplatforms te gebruiken om dit als waarschuwing te melden. Inmiddels is de politie in Maldegem op de hoogte hiervan. LET OP ALS U TE VEEL KLAAGT GAAT MEN DREIGEN WEES NIET BANG DOE AANGIFTE.
kast
Nog steeds al meer dan een maand aan het wachten op geld terug ook nu weer geen communicatie meer,
waardeloos in deze tijd zou je verwachten dat het allemaal vlotter gaat en communicatie goed iskast
we hebben een kast geprobeerd te kopen bij meubis, lever tijd 9 weken, na 14 weken niks ontvangen 3x klanteservice gecontacteerd en elke keer een ander atwoord. nu vragen we ons geld terug, en ook hierbij elke keer een ander antwoord
Ik koop hier echt nooit meer iets6 eetstoelen
NOOIT BESTELLEN! Geven geen geld terug na retourneren. Bestelling geplaatst in januari, een half jaar later de stoelen ontvangen. Ik kon niet annuleren in de tussentijd. Stoelen gelijk geretourneerd en nu weer een half jaar later nog geen cent terug gekregen. Talloze smoesjes dat ze een nieuw systeem hebben en dat ze er mee bezig zouden zijn. Een criminele organisatie die geen geld teruggeven na retourneren. Andere mensen zijn hier helaas ook de dupe van geworden.
Nooit bestellen dus!!Hoekbureau
Het Bureau besteld in januari met een verwachte levertijd van 3 maanden, dus medio mei. Gezien de markt destijds, akkoord.
In juli maar besloten om het te annuleren, omdat de levering verschoven is naar september. (zonder bericht van Meubis jaar kant) op de website wordt aangegeven dit via de klantenservice te doen, akkoord.
Een mail opgesteld met daarin het verhaal dat ik de bestelling wens te annuleren omdat de leverdatum steeds wordt opgeschoven. Het is ontvangen en wordt mij verteld dat het in september goed komt.
In augustus opnieuw gemaild voor de annulering omdat de status op de website niet is gewijzigd. Geen gehoor.
Uiteindelijk is het September en komt de bezorger langs. Deze wou meneer zonder pardon achter laten. Meerdere keren verteld dat het pakketje weer mee moet voor retour, gaf die geen gehoor aan en is weggereden.
(Hij vroeg tevens nog of het al betaald was, anders is het een cadeautje)
Opnieuw verhaal gedaan bij de klantenservice, echter wordt ik in cirkels gestuurd. Na meerdere keren over en weer gemail is het ineens stil wanneer puntje bij paaltje komt.
Meubis heeft leuke prijzen, maar een waardeloze klantenservice met een bezorger die er niks van snapt.
Deze zaak krijgt van mij twee dikke duimen naar beneden.
Weet je zeker wat je wilt en je kan er 6+ maand op wachten? Zorg er dan in ieder geval voor dat je betaald aan de deur.Bed met kast
Slechts bedrij
Eettafel
KOOP NOOIT WAT BIJ DIT BEDRIJF!!
Op 16 maart 2021 een eettafel bij hun besteld (en betaald) nooit iets ontvangen. De levertijd zou 6 tot 14 weken zijn.
Ze komen alleen maar met smoesjes en leugens. Meer dan 40x contact met ze gehad. Ze liegen de hele boel bij elkaar.
Op 11 september hadden zij de belofte gemaakt dat de tafel op 17 september 2021 geleverd zou worden tussen 9.00 en 15.00 uur. Hiervoor had ik een hele dag vrij genomen. Tot 15.30 gewacht en NIKS ontvangen.
Vanaf 17 september 2021 heb ik mails gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Het is nu 15 november 2021 en tot op heden niks ontvangen.
In elke mail vanaf 17 september heb ik mijn bankgegevens doorgegeven. Nu komen ze met de leugen dat ze het hebben overgemaakt. Ik heb niks ontvangen en dan hebben ze het lef om te vragen of ik wel de juiste rekeningnummer heb doorgegeven. Ik vraag om een overmaking bewijs maar tot op heden niks meer van ze gehoord.Kledingkast
Er zijn geen pluspunten. Ik wacht op kast tien maanden. Dit is ZEKER mijn laatste bestelling bij
MeubisBureaustoel
ZOEK VERDER!! HIER NIET BESTELLEN!!
Waardeloze service, wordt maanden aan het lijntje gehouden. Levertijd zou een aantal weken zijn, maar na ruim 4 maanden nog niet ontvangen.
Geen excuses niks!
Vandaag wel het betaalde bedrag terug gekregen. Ga nu gauw ergens anders een stoel uitzoeken en eindelijk m'n dochter blij maken.Kledingkast, ladekast en 2 nachtkastjes
Heb in maart een bestelling geplaatst en na 4 wkn zou mijn bestelling geleverd worden. We zijn nu in november en telkens met smoesjes en excuses aan de lijn gehouden worden nog steeds geen spullen. Telkens word de levering verschoven. Je kan niet bellen wat heel vreemd is nu ik er over nadenk, want elke zaak heeft een klantenservice waar je naar kan bellen. Op verzoek voor annulatie en teruggave van mijn geld word niet gereageerd. Ook heb ik via google maps gezien dat de zaak niet meer bestaat. Vrees dat ik ook juridische zal moeten nemen, want ik laat het hier niet bij zitten.
keukentafelset primo
deze set besteld begin mei met levertijd van 3/4 weken is uiteindelijk geleverd begin september .
na 2 maanden bleek de kwaliteit zo slecht dat ik de hele set heb weggegooid gaan klagen heeft bij deze firma geen zin je wordt aan het lijntje gehouden zijn telefonisch niet bereikbaar dus alles maar opgeruimd en bestel er nooit iets bespaart u veel ellende en ergernisBed
Mijn 18jarige dochter heeft hier 2 maanden geleden een bed besteld met haar spaargeld. Vervolgens is bed nooit geleverd, geen reactie op mails en sms'jes. Helemaal niks, geen geld terug en nog steeds bed. Nummer is niet bereikbaar. Slechte service, zal nooit meer hier bestellen.
waarom zou je hier dan weer iets kopen ?????????????
Kledingkast
PURE OPLiCHTING!!!
In week 29 zou mijn kledingkast geleverd worden waar al 16 weken levertijd op zat. En na 6 x leverdatum verschuiven met allerlei smoesjes of vaak zelfs zonder enige communicatie is volgens meubis nu de levertijd 26 okt, week 43 dus. Bestel hier NOOIT! Communicatie met dit bedrijf is niet mogelijk, je kunt niet bellen en ze reageren niet op mails totdat je de bestelling wilt annuleren en je je geld terug eist, dan krijg je ineens mailtjes dat de kast toch ècht wordt geleverd en of je aub nog 2 week kunt wachten.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

In de eeuw van het internet bestellen mensen hun producten het liefst online. Er zijn echter zoveel webshops, dat het soms moeilijk is om het produ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
2x de recentie geplaatst en 2x gaat "Zou hier weer kopen" op "Ja" mijn antwoord is heel duidelijk NEE