Medpets

4.7

Bestellen

2.4

Service

5.1

Prijs

3.1

Levering

28.6%

Zou hier weer kopen

Medpets

Sta je op het punt om een bestelling te plaatsen bij Medpets, maar ben je benieuwd naar de ervaringen van andere dierenliefhebbers? Of heb je net je vriendje ermee behandeld en wil je graag een beoordeling of review geven? In beide gevallen ben je hier op de juiste pagina.

Het beste voor je (bonus)beessie

Als het goed is, gun je als huisdiereigenaar je harige, gevederde, gestekelde of geschubde vriendje toch wel het beste wat je hem of haar kunt geven. Daarbij maakt het niet uit of je nu een hond, kat, vogel, kip, konijn, geit, paard, schaap, vis, varken, reptiel, amfibie of knaagdier hebt. Als je er een band mee hebt en van houdt, dan is dat al rede genoeg. En misschien ben je erg begaan met de tuindieren in de achtertuin, zoals de egel en de vogels die er dagelijks hun kostje bij elkaar scharrelen. Die zijn ook heel leuk om te bekijken. En geef toe; op het moment dat de kou onverwacht toeslaat, is het fijn te weten dat je iets voor ze hebt kunnen doen.



Behoeften

Ieder dier heeft zo zijn eigen behoeften qua voeding en verzorging, want een kikker en parkiet kun je bijvoorbeeld echt niet met elkaar vergelijken. Boerderijdieren en paarden hebben wel overeenkomsten, maar zodra we het over dingen als ontwormen gaan hebben, hebben ze weer elk hun eigen ontwormingskuren nodig. Al is het alleen maar omdat er meerdere geiten in een pony gaan en het anders al spaak loopt op de dosering.

Parasieten zijn namelijk wel iets om serieus te nemen, want naast de vervelende soorten, zijn er ook soorten die wel degelijk gevaarlijk voor de gezondheid van een dier kunnen zijn. Neem bijvoorbeeld giardia. Dit is een worminfectie die op langere termijn darmontsteking kan veroorzaken. Maar ook vlooien en teken kunnen nare gevolgen hebben voor een dier door de ziekten die ze kunnen overbrengen. Neem bijvoorbeeld de Ziekte van Lyme waar je tijdens het tekenseizoen waakzaam voor moet zijn. Als een teek binnen vierentwintig uur op de juiste wijze verwijderd is, is de kans nihil, dus een goede tekentang scheelt een hoop stress als je er eentje in een vacht tegen komt.

Medpets

Via Medpets is het voor particuliere huisdiereigenaren mogelijk om online dat te kopen wat nodig is voor de gezondheid en welzijn van hun maatjes. We hebben het hier niet over dingen die echt via de dierenarts moeten, maar wel over producten als simpele geneesmiddelen, (dieet)voeding, supplementen en verzorgingsproducten.

De webshop biedt verschillende betalingsmogelijkheden, waaronder iDeal, PayPal, Creditcard, facturering via Klarna. en overboeking.

Je kunt die bedrijf volgen via Facebook, Twitter en Google+.

Ervaringsdeskundigen

Dus als je op zoek bent naar de meningen van de consumenten die je voor gingen, lees rustig verder. Wil je graag je ervaring delen via een review? Ook dat kan hier. Juist door het delen van kennis, help je anderen in het maken van hun keuze.


Ook zo nieuwsgierig naar de mening van andere diereneigenaren over de producten van Medpets? Positieve ervaring? Hoe beoordelen zij de klantenservice?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (21)

Activon manuka tulle 5 x 5 cm 5 stuks.

OPLICHTERIJ!!!!! Bij Medpets vraagt men €48.60 voor bovenstaande artikel terwijl deze bij Dierenapotheker.nl voor €12,75 te koop is en de volgende dag ook al geleverd word. Er zijn wel meerdere artikelen die hier vele malen duurder zijn dan elders. Eerdere ervaring met de klantenservice van Medpets leert dat men totaal niet diervriendelijk is. NIET BESTELLEN IS MIJN ADVIES !!!!

J

Jolanda

03-05-2023

1

Supreme Tiny Friends Farm - Supasoft Bedding

Fijne website, de bestelling ging gemakkelijk, gisterenavond besteld en rond het middaguur al binnen. Tot nu toe gingen mijn bestellingen altijd heel soepel, dus ik zou hier zeker weer bestellen.

S

Susanne Lepoeter

30-11-2022

0

Dieet voer Hill,s urinary care en Royal Canin Urinary u/,c

Volgens de site is het voor 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. 20.48 uur bestelde ik dieetvoer. In de bevestigingsmail “dank voor uw bestelling” stond gelijk al dat het helaas “door onvoorziene omstandigheden niet direct geleverd kon worden”. Voor alle duidelijkheid: alles was op voorraad. De onvoorziene omstandigheden waren waarschijnlijk de vrijdagavond. Wel kreeg ik een brutale sorrycode voor 10% korting op de volgende aankoop. Welke volgende aankoop? Lever eerst deze maar eens op tijd af! Slechte service gebruiken om je klant aan te zetten tot herhaalde aankopen…

08-10-2022

0

Artikelen hond

Ik bestelde voor 51 euro en zou een dierendagpakket gratis krijgen. De helft van het bestelde bkeek niet voorradig en er werd geen dierendagpakket geleverd, volgens de klantenservice omdat ik geen vinkje had gezet. Ik moest dan eerst maar alles terug sturen en opnieuw met vinkje bestellen . Een klacht doorzetten naar de manager wordt continu geweigerd, vreselijke klantenservice, eerder ambtenaren dan medewerkers die service zouden moeten verlenen!

M

Monique van der Wielen

28-09-2022

0

Hondenvoer

Ik ben echt teleurgesteld in de service van Medpets. Er is weinig begrip, empathie, persoonlijke betrokkenheid. Mijn vriend en ik hebben de prijzen vergeleken en met deze reden een zak voer besteld bij Medpets, maar er waren problemen met de leverancier waardoor het pakket alsmaar later geleverd zou worden. OP hun website staan de levertermijnen vermeld, dus ik vind het dan ook maar correct wanneer ze deze niet kunnen nakomen, dat ze hiervoor een vergoeding tegenover stellen, zeker wanneer ik bestel op 22/08, de nieuwe verzenddatum al 4x is gewijzigd en telkens opnieuw wordt verlegd. Ze hebben mij 2x hetzelfde antwoord gestuurd dat zij hier niks aan kunnen doen en het enige wat ze kunnen doen is om de bestelling te annuleren. Ik vind dit eigenlijk echt onklantvriendelijk, gebrek aan betrokkenheid en oprechte dienstverlening maar bon... Op mijn laatste mail waar ik mijn teleurstelling uitte, hebben ze gewoon geantwoord dat ze het gingen annuleren. Tof... Na een maand wachten.

A

Anoniem

20-09-2022

0

Royal canin renal

Voor 21:00 besteld en de volgende dag geleverd komen ze niet na. Na 3 dagen is mijn bestelling nog steeds niet verzonden. Klantenservice is niet te bereiken, 15 min in de wacht gestaan en niemand staat je te woord. Per mail reageren ze ook niet of nauwelijks, WhatsApp kun je proberen, maar ook daar verloopt de communicatie niet soepel. Ik had alle reviews eerder moeten lezen, dan had ik nu geen geld uitgegeven bij Medpets voor een bestelling die niet wordt verstuurd. Ik ga naar een ander Petsplace heeft de producten ook en verstuurd ze ook snel

I

Iris

26-07-2022

0

Zonnebrand hond

Er ging iets mis met bestellen, waardoor wel betaald maar geen adres door kunnen geven. Ik kreeg ook geen bestelbevestiging daardoor. Via WhatsApp contact gezocht. Slecht geholpen. Zij verwarden mij met een gelijknamige klant en zeiden dat ik wel verhuisd zou zijn want ze hadden t product naar t adres van de PayPal rekening gestuurd. Ik moest t daar zelf maar ophalen. Ik had werkelijk nog nooit van die plaats gehoord en nooit daar gewoond. En t was dik 200 km verderop. Zij maakten de fout in de administratie. Ik vond t erg onbeschoft en kreeg uiteindelijk excuses en mijn product alsnog toe gestuurd. Maar ik heb mijn buik vol van Medpets, ik koop er nooit meer iets

K

Kathleen

15-07-2022

0

Diverse

Waardeloze service en niet-geleverde producten! Al anderhalve maand geleden verschillende medische producten besteld voor mijn kat, die hij urgent nodig heeft. Een deel is niet verkrijgbaar en moest ik bij de concurrent bestellen. De True Hemp deed er daar 2 dagen langer over en was bij Medpets na 1 werkdag leverbaar. Toen ik er een week eerder na keek stond er 6 werkdagen, dus dat zou moeten kloppen. Omdat verzending pas gratis is boven een heel hoog bedrag, heb ik heel veel besteld. Dagen nadat de bestelling binnen zou moeten zijn nog geen bericht of pakket, dus gebeld. Werd bot te woord gestaan, zonder enige excuses. Met de melding dat ze niks konden garanderen en dat het verzendmoment maar een schatting is. Maar dat ze wel al de wel leverbare medicijnen konden sturen als ik dat wou. Uiteraard, andere webshops doen dat uit zichzelf en laten ook zelf iets weten. En kreeg te horen dat de True Hemp er nog 3 weken over zou doen. En nieuwe artikelen bijbestellen die ook pas over een paar werkdagen leverbaar zijn was niet mogelijk. Dat is nu weer twee weken geleden en weer geen bericht. Vorige week weer gebeld, weer bot te woord gestaan, maar het zou nu echt komen. Krijg ik net een mail dat het product over ruim een maand verzonden wordt! Het gaat hier niet om speeltjes of luxe-artikelen maar om medicijnen (zoals de naam Metpets al zegt) waar de gezondheid van dieren van af hangt. Schandalig!

D

Dixter

28-03-2022

0

Hondenvoerbakken

bestel je iets wat lijkt op voorraad te zijn, maar na 3 weken nog niet eens is verzonden. Nadat ik er zelf achteraan ben gegaan, kreeg ik te horen dat het 4 werken vertraging had. Zijn nu 7 weken verder en krijg ik een bericht dat het weer vertraagd is en het pas 11 maart komt.

K

Kok

18-02-2022

0

Diversen

Er wordt niks geleverd. Geld is wel betaald. Ze zijn telefonisch niet te beteiken. Op mail wordt niet gereageerd. Wat vroeger een goed bedrijf was is niks meer van over. Sowieso slecht dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en niemand reageert op mail. Ze hebben goede producten, maar als het niet geleverd wordt heb je er niets aan. Ontzettend slecht geworden. De beloofde leverdatum wordt de laatste tijd ook nooit aangehouden. Hoewel ik al 10 jaar klant ben of langer zal ik op zoek moeten naar andere leverancier. Gewoon nooit een terugbelreactie. En als je een mail terug krijgt slaat het kant nog wal. Je kan er niks mee.

A

Angela Thijssen

17-01-2022

0

Hamstervoer

18-12-2021 voor het eerst bij Medpets wat besteld op aanraden van bekenden. Ging om 2 zakjes hamstervoer. Nu 08-01-2022 nog steeds niets binnen. DHL zegt dat ze de bestelling op 19-12-2021 hebben bezorgd (ook na onderzoek van DHL). Er is echter 100% niets bezorgd. Ook niet bij de buren. Medpets op de hoogte gebracht, maar men neemt hierin een zeer afwachtende houding en op mails wordt gewoon totaal niet gereageerd. Totaal niet klantvriendelijk. Blijkbaar gelooft men de DHL eerder als de klant. Zo komt het tenminste over. Bij elkaar gaat het inclusief bezorgkosten om € 11,65. Niet een bedrag waar je over gaat liegen. Het gaat mij inmiddels vooral om het principe. Er zit al veel moeite in. Voor mij in ieder geval nooit meer Medpets. Absoluut niet!

P

Peter

08-01-2022

0

Hondenvoer

18 aug. 2 zakken voer besteld. Krijg donderdag mail van DHL ze komen leveren tussen 17.00-21.00. Mooi lekker op tijd. Om 22.00 nog geen DHL. Kijken op DHL bestelling kon niet geleverd worden. wat nou ik was gewoon thuis. Bestelling terug gestuurd en opnieuw gelabeld. Allemaal heel vaag dit. Dinsdag gebeld met Medpets, beetje ongeïnteresseerd word er naar je verhaal geluisterd. Ik ga op vakantie dus heb dit voer nodig a.s. vrijdag. Ach mevrouw bestel ik het opnieuw voor u. Fijn maar heb ik het dan vrijdag in huis. Jawoord mw, geen enkel probleem. De 1e bestelling staat nog steeds in het sorteercentrum, de nieuw gedane bestelling is nu 24 uur later nog steeds niet aangemeld bij DHL. Dus die levering voor vrijdag kan ik wel vergeten ben ik bang. Ik ben daar nu weg als klant .

B

Boos

25-08-2021

0

Speelgoed hondje met hartslag.

Klant is geen koning bij Medpets.nl Een product gekocht bij Medpets, wordt snel geleverd zoals verwacht. Helaas, product niet zoals wij dachten. Product geretourneerd aan Medpets. 2 dagen later al retour bij Medpets, volgens DHL informatie. Heb geen bevestiging gekregen van Medpets of berichtje dat het product in goede staat is ontvangen? Na een berichtje aan Medpets als antwoord, u moet geduld hebben, want het retourproces kan wel 14 dagen duren? Als het product nu beschadigd binnenkomt bij Medpets, kan ik begrijpen dat ik langer op mijn geld moet wachten, maar waarom ik 14 dagen moet wachten is mij een raadsel. Op mijn vragen om de coulanceregeling, voor nieuwe klanten iets aan te passen om eerder hun geld terug te krijgen, wordt niet gehonoreerd. Helaas, krijg je geen duidelijke verklaring of reden waarom dit de regel is. Al met al, krijg geen fatsoenlijk antwoord op mijn vragen, de klant wordt niet serieus genomen. Ik zal daarom geen producten meer bestellen bij Medpets. Mijn andere leverancier waar ik ook al jaren koop, hanteert gelukkig een andere werkwijze. Maar vertrouwd zijn vaste klanten tenminste wel. Zeer teleurgesteld over Medpets, en ook om het feit dat ik ben afgegaan op de (vele positieve reviews) van vaste “klanten”. Vervolg, Helaas, heeft Medpets nu wel gereageerd maar zal uiteindelijk toch pas mijn geld terug storten, dus uiteindelijk wordt er niet afgeweken van de manier van zakendoen, en zal de klant 14 dagen moeten wachten op zijn geld. Door deze manier van werken heeft Medpets mij als klant verloren. Weer een dag later, medpets houd zich opnieuw niet aan de bovenstaande afspraak, geld terugbetalen, heeft dus lak aan zijn klanten. Het excuus zal natuurlijk zijn, het weekend zit er tussen helaas zijn we dan gesloten.

H

HGF Westerveld

21-08-2021

0

hondenspeelgoed

ze stellen de leverdatum constant uit. nu bezig mijn geld terug te krijgen. dat morgen in huis is 100% gelogen. ze doen alsof ze gaan bezorgen door een verzenddatum te geven, en dan om 5 uur s middag te laten weten dat ze toch niet bezorgen. onbetrouwbaar bedrijf.

M

marijke van den oord

23-07-2021

0

katten halsband met belletje

verschillende producten besteld. 1 product, kattenhalsbandje, was niet op voorraad, ik heb zelf moeten mailen dat het wel fijn zou zijn als ik de bestelling die wel in voorraad was gewoon geleverd kon krijgen. voor het kattenhalsbandje 3 maanden lang mail gehad dat de verzenddatum van het halsbandje steeds was uitgesteld. nooit een mail of telefoontje gehad of ik misschien een alternatief wilde hebben of de bestelling wilde annuleren. uiteindelijk zelf gemaild dat ik het halsbandje niet meer wilde. ik kreeg een standaard mail terug dat het geregeld zou worden. blijkbaar doet medpets goede zaken want er is geen oog meer voor de individuele klant. blijkbaar kunnen ze er wel een paar missen die niet tevreden zijn.

S

snik

01-05-2021

0

Hondenjas

-Wacht al meer dan 5 maanden op mijn bestelling. -Regelmatig een nieuwe verzend datum gehad, maar tot op heden niet verzonden. - Als ik zelf geen contact gezocht had dan had ik nu nog niet geweten dat er "problemen zijn met de leverancier. - Ze zeggen je bestelling bekeken te hebben, maar wilde m'n bestelling (1 product) ter compensatie deels op sturen.

F

Flora Van Dijk

05-02-2021

1

Cavia

Niet gekregen wat er besteld is en klantenservice maakt je voor leugenaar uit

X

X

20-01-2021

0

Acana brokken en katten voer

Na 4 weken wachten nog steeds geen bestelling. Slechte communicatie met de winkel

L

Lisa

19-01-2021

0

Trovet hondenvoer: MP5410991

Wil je zekerheid hebben dat je voer krijgt? Ga maar gewoon naar de winkel. Dat is toch echt de zekerste oplossing. Want bestellen via internet bij bedrijven als Medpets die beloven het de volgende dag te bezorgen en beweren dat een product op voorraad is toch een vorm van Russisch Roulette. Het gaat altijd wel een keer fout. Bijvoorbeeld, omdat een product toch net niet op voorraad is. En dat heeft je hond geen eten. Zo ook nu bij Medpets. Maar dat het mis gaat is nog tot daar aan toe. Maar waar het om gaat is de oplossing die de klantenservice aan biedt. Want welke klantenservice je ook aan de lijn krijgt in Nederland, steevast gaan ze je uitleggen dat ze er niets aan kunnen doen en dat het aan het systeem ligt. Dat zij er niets aan kunnen doen dat er teveel bestellingen binnenkomen en dat een product dan uit voorraad is. En dat ze in het weekend niet bereikbaar zijn, want ja ze willen ook wel eens vrij, en maandag pas weer iets kunnen doen. Dan komen ze met de oplossing dat ze de bestelling gaan splitsen in een product dat wel op voorraad is en dan ben je een week verder en heb je of een dode hond of een vermagerde hond. Kortom: wil je zekerheid, kies voor voor uit de winkel.

E

Eric

11-01-2021

0

Watersilo

Verkeerde informering bij de klantenservice, laten "kanttekeningen" zoals de service het noemt achterwege. als je de klantenservice opbelt reageren ze uiterst brutaal en onprofessioneel. Je vraagt twee keer iets na bij de klantenservice, vervolgens ontvang je het product en blijkt de verstrekte informatie totaal onjuist.

S

Stephan

21-08-2020

0