Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Het idee van de site NederlandReview is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Met een onafhankelijke beoordeling door echte mensen is het namelijk mogelijk om zo een goed oordeel te vellen over een bedrijf. Je kunt dan beslissen om wel of geen zaken met ze te gaan doen. Het is heerlijk om ook je mening achter te laten over dit bedrijf om anderen juist te helpen. We weten zeker, dat ook jij hier in behulpzaam zult zijn als je dat kunt. Geen middelmatigheid meer met NederlandReview!
Over Medion
De Medion.nl is een online webshop welke de producten van Medion aanbiedt. Niet vreemd, aangezien het de webshop van Medion is . Ze bieden er computers, monitoren, laptops, navigatiesystemen, harde schijven, Led tv’s, LCD tv’s en ook camera’s en camcorders aan. Er is eigenlijk nog zoveel meer. Natuurlijk zijn er ook tal van accessoires te verkrijgen van het Medion merk. Het is een overzichtelijke en mooie webshop met een ruim aanbod van verschillende soorten producten.
Natuurlijk kun je er veilig en op verschillende manieren je betaling doen. Denk hierbij aan iDeal, je creditcard, Paypal en ook op rekening!
De verzendkosten zijn standaard 7,95 euro. Weegt het product meer dan 31,5 kilo, dan betaal je trouwens 19,95 euro.
Alle producten kun je binnen 14 dagen zonder reden of boete terugzenden. Het herroepingsrecht geldt natuurlijk ook bij deze online shop.
Medion gaming notebook aanbieding bij ALDI: Goede koop?
Producten van Medion
Er is een ruim aanbod van producten bij Medion.nl. Denk hierbij aan: • PC's • Laptops • Tablets • Randapparatuur & Monitoren • TV & Audio • Telefoons & Camera's • Huishouden & Auto
Ook zijn er continu aanbiedingen te vinden op hun website.
Klachten, tips en complimenten over Medion
Ben je ergens ontevreden over? Wil je een klacht indienen? Dan kan dit natuurlijk op verschillende manieren. Het is mogelijk om je klacht in te dienen op de website en ook per post of via de telefoon. Het is goed om de mogelijkheden te bekijken. Vervolgens is het natuurlijk belangrijk om een goede oplossing te ontdekken en te krijgen. Hierna kun je er je mening over delen op onze website.
Heb jij ervaring met Medion?
Ben jij bekend met Medion.nl? Laat dan ook een review achter op NederlandReview. Op die manier help je vele anderen om een goed beeld te krijgen van dit laptops4all.nl. Ook kun je zelf je mening achter laten. Het maakt niet uit of het positief is of negatief, zo lang het maar om een eerlijke review gaat over deze webshop.
Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Klanten vertellen & beoordelen Medion.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
2 dure gaming PC's (€ 1.699 en € 1.299) gekocht via de webshop van Medion. De 1e ging na 3 maanden stuk. Moederbord moest worden vervangen. De 2e ging na 8 maanden stuk. De voeding brandde door. Beide PC's zijn netjes onder garantie gerepareerd. Je bent ze wel 3 weken kwijt en ik hoop dat ze nu wel jaren meegaan. Deze PC's gaan kennelijk vaak stuk, dus ik zal er niet snel meer eentje kopen.
Door: Ellis10-06-2019
J.D.O30-04-2020
Slechte service Medion. Tv gekocht met produkt imformatie CI+ geschikt. Let op: Niet Ziggo gecertificeerd. Heb je een Ziggo abonnement dan kun je met deze TV niets. Medion wil hier niets over horen.
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
7.5
aanbiedingen kunnen beter
aanbiedingen kunnen beter maar toch vond ik hier mijn nieuwe Smart Phone. Het scheelde toch weer 20 euro
Verzendkosten niet gratis alleen helaas...
Door: Chantie25-07-2016
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
8
Medion laptops 3 stuks
NOOIT GEEN MEDION MEER, 3 laptops gekocht. 2 laptops snel ontvangen. 1 laptop na anderhalve maand NIET ontvangen. Wat fout kon gaan ging ook fout (Murphie). 2 keer een TV ontvangen ipv een laptop. We moesten eerst de tv terugsturen voordat ze de laptop zouden sturen. Na 1,5 maand hebben we, na veel aandringen, eindelijk ons geld terug van onze 3de laptop. Coulance is 15% korting op een volgende aankoop, hahahahahaha NEVER NOOIT MEER MEDION ons voorstel om 2 laptoptassen wilden/konden ze niet aan voldoen. Sommige servicemedewerkers onbeschoft, mails niet beantwoorden, lange wachttijden, verbinding wordt ineens verbroken, pfff Nu maar hopen dat de 2 geleverde laptops geen mankementen krijgen…
Door: Mark Joosten12-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
4
Medion Akoya MSN nummer 30017713
Mijn medion computer heb ik al een aantal jaren en had ik goed behandeld. Maar nu na een tijdje doet hij het gewoon niet meer!. Ik probeer hem op te starten maar hij reageert niet eens meer. En als ik de oplaadkabel erin doet dan knippert de aan en uit knop en maakt hij een raar geluid alsof de ventilatie steeds aan en uit gaat. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen en ik probeer steeds contact op te nemen met de klantenservice en vragen te stellen maar het werkt iedere keer niet. Niemand die mij hiermee probeert te helpen. Het MSN nummer van de medion computer is 30017713
Door: Dewi21-12-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2
Wifi Accespoint/Repeater
Zolang de producten Medion het doen is er niks aan de hand. Opsturen voor garantie nog niks aan de hand. Alleen je geld terugkrijgen dat is een probleem.
November vorig jaar twee wifi extender/accespoints gekocht en deze hebben het 9 maanden gedaan. Beide raakten in een bootloop en ik kon er niks meer mee. Nadat ik deze heb aangemeld in mijn account, kon er helaas maar één registreren aangezien er geen unieke serienummers op stonden. Dit heb ik netjes aangegeven in het vak waar je het probleem kon beschrijven. Na een aantal mailtjes over het probleem en foto’s te hebben opgestuurd kreeg ik een retour label. Heb een mooi doosje gepakt en de twee apparaten netjes in bubbel plastic gewikkeld en in de doos gestopt en deze opgestuurd.
Een week of twee later kreeg ik bericht dat Medion ze niet kon maken en dat ze geen vergelijkbare apparaten hadden en ze me mijn geld zouden terugstorten. Tot nu toe dus nog geen wolkje aan de lucht totdat ze doodleuk melde dat ik het geld voor één apparaat terug zou krijgen. Hier reageerde ik dus op met de mededeling dat ik er twee heb opgestuurd, er staan twee op de bon en ik heb in de hele communicatie het over twee apparaten gehad. Waarop ik de mededeling kreeg dat je per label maar één apparaat kan opsturen en dat ze er ook geen twee hebben ontvangen. Dat laatste is een leugen aangezien ik er twee in de doos heb gestopt, er is er dus één door Medion kwijtgemaakt en dat eerste is mij nooit medegedeeld.
Over deze hele soap nog wat mailtjes gestuurd maar de enige reactie die ik nu nog krijg van de klantenservice is dat ze geen apparaten kunnen vergoeden die niet zijn ontvangen.
Conclusie fouten toegeven doet Medion niet en ze doen ook geen moeite om hun klanten tevreden te stellen. Op mailtjes reageren ze wel alleen compleet inhoudsloos, niet behulpzaam en ze beweren ook nog eens dat ik ze geen twee apparaten heb opgestuurd m.a.w. dat ik een oplichter ben.
Door: RdJ16-11-2020
Lensko26-11-2020
Retourzendingen kwijtraken en nergens van weten. Dat is the story of their life bij Medion. Led-tv retour gestuurd eind oktober. Kwijt geraakt bij Medion, uiteraard. Zogenaamd 'onderzoek' wordt ingesteld. En nog steeds wachten op geld terug. Eerst geld terug, en dan ga je bij Medion je eigen puinhopen maar doorzoeken, stelletje amateurs!
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
6
Laptop
Tot nu alleen maar 1 groot minpunt Laptop besteld..betaald..maar geen bevestiging Alleen een nieuw betaal verzoek Nog nooit meegemaakt dit
Door: Paul23-09-2020
Marja09-12-2020
hier dus ook, besteld en betaald maar nergens terug te vinden.
Mars, 19-12-2020
Ik vandaag een game pc besteld en betaald, maar geen bevestiging. Heb jij Paul en of Marja de spullen reeds ontvangen. Krijg geen contact met Medion
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
3
3-in-1 Magnetron met Grill MD 17495
Ontzettend slechte 'service'. Combi magnetron aangeschaft en retour gestuurd ter reparatie, 3 weken geen apparaat gehad. Bij terugkomst bleek het probleem (heteluchtfunctie werkt niet) niet verholpen. Het product is door Medion 'gerepareerd' en heeft niet het juiste resultaat opgeleverd waardoor ik het product nog steeds niet kan gebruiken waar het voor aangeschaft is. Klantenservice weigert mee te werken. Nooit meer.
Door: Lize22-09-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2
laptop
Ik ben al 2 dagen tevergeefs aan het wachten op mijn bestelde laptop. Stom genoeg heb ik niet eerder de reviews gelezen. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij Medion heb besteld!
Door: Kim Voerman13-09-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2
prepaid simkaart op 24 juli 2020 via internet
Bestelling betalen via Ideal verliep moeizaam. Kon later via overboeking betalen. De aflevering zou vrij lang gaan duren. Toen de volgende dag de simkaart in winkel gehaald. Geprobeerd de internet bestelling te annuleren, dat lukte niet. De bestelling werd 5 dagen later afgeleverd, deze direct teruggestuurd. Helaas ben ik nu al 6 weken op mijn geld terug aan het wachten. Ik heb 10 emails gestuurd. Nu hang ik al 15 minuten aan de telefoon, met keiharde muziek, Hiermee proberen ze waarschijnlijk mijn telefoon op te blazen. Verder alleen het bericht "alle medewerkers zijn in gesprek". Wat een super slechte service. Ik koop nooit meer iets van elektronica bij Medion. Ik heb geen pluspunten kunnen ontdekken.....
Door: mark 31-08-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
4.5
Ijsblokjesmachine
Nog niet geleverd 2-3 dagen niet dus!!!! Lange levertijd
Door: Margo10-07-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
5.5
medion robot stofzuiger en dweil
op 6 april besteld en nog steeds niks ontvangen. al 4 keer met ze gebeld en worst elke keer aan het lijntje gehouden
Door: sefiena mamadeus19-04-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
3.5
Mobiel
Wat een rot zaal zeg. In december mobieltje gekocht terug gestuurd binnen het termijn .Geen geld terug gekregen na Herhadelijk bellen en met de stomste antwoorden mijn geld terug in maart Toen hebben hun per ongeluk 2 keer geld overgemaakt. Binnen 1 dag al bericht ik moest het geld terug sturen zo snel mogelijk. Ik dacht nu mogen hun wachten .Wat denk je 4 brieven elke dag zo ongeveer dat ik dat bedrag terug moest b storten .ik heb het van de week terug gestort met het bericht er bij dat ze zeer slecht lekker service hebben geen sorry geen excuses .zNooit geen Medion voor ons en ik waarschuw de mensen omdat ze bij Medion niet weten wat ze doen werken compleet langs elkaar heen Duitsland moest doen geven voor geld terug gaven van iets wat ik binnen het termijn terug gestuurd heb .
Door: Marion 06-04-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
2.5
laptop
Ik weet nu nog niet of de laptop werkt. Want ik heb deze nog steeds niet. Het geld ben ik wel kwijt. Op hun site schrijft Medion dat ze meestal de volgende dag leveren uiterlijk de dag daarop, maar dit is een leugen. Ik heb de servicedesk gebeld en ze snapten niet dat het twee dagen heeft geduurd om het pakket vanuit hun magazijn bij DPD te krijgen, maar nu het bij DPD ligt zal het zeker binnen twee dagen geleverd worden. Dus de op de site beloofde dag kan nooit!!!! Nu zie ik dat DPD de laptop van het ene magazijn binnen Duitsland naar het andere stuurt. Nu maar hopen dat Medion de juiste sticker op de doos heeft geplakt en dat DPD de weg naar Nederland weet te vinden.
Door: klaas smit03-04-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
3
gaming pc Erazer
Dure gaming pc van meer dan 1600 euro, meteen na paar dagen vastgelopen, gelijk nieuwe gekregen welke ook weer vastliep. Hierna geen geld terug gekregen, pc 2 weken in "reparatie" maar was niks gebeurd en liep weer vast. Medion wil geld niet terug geven en ook geen nieuwe pc die WEL werkt en niet vast loopt...nooit meer een MEDION kopen mensen!
Er zijn 24 ervaringen geplaatst over Medion. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 38% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Medion actief?
Medion is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Elektronica
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Medion gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.
Slechte service Medion. Tv gekocht met produkt imformatie CI+ geschikt. Let op: Niet Ziggo gecertificeerd. Heb je een Ziggo abonnement dan kun je met deze TV niets. Medion wil hier niets over horen.