Medion

5.4

Bestellen

2.7

Service

4.9

Prijs

3.9

Levering

32.8%

Zou hier weer kopen

Medion

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Het idee van de site NederlandReview is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Met een onafhankelijke beoordeling door echte mensen is het namelijk mogelijk om zo een goed oordeel te vellen over een bedrijf. Je kunt dan beslissen om wel of geen zaken met ze te gaan doen. Het is heerlijk om ook je mening achter te laten over dit bedrijf om anderen juist te helpen. We weten zeker, dat ook jij hier in behulpzaam zult zijn als je dat kunt. Geen middelmatigheid meer met NederlandReview!

Over Medion

De Medion.nl is een online webshop welke de producten van Medion aanbiedt. Niet vreemd, aangezien het de webshop van Medion is . Ze bieden er computers, monitoren, laptops, navigatiesystemen, harde schijven, Led tv’s, LCD tv’s en ook camera’s en camcorders aan. Er is eigenlijk nog zoveel meer. Natuurlijk zijn er ook tal van accessoires te verkrijgen van het Medion merk. Het is een overzichtelijke en mooie webshop met een ruim aanbod van verschillende soorten producten. 

Natuurlijk kun je er veilig en op verschillende manieren je betaling doen. Denk hierbij aan iDeal, je creditcard, Paypal en ook op rekening! 

De verzendkosten zijn standaard 7,95 euro. Weegt het product meer dan 31,5 kilo, dan betaal je trouwens 19,95 euro.  

Alle producten kun je binnen 14 dagen zonder reden of boete terugzenden. Het herroepingsrecht geldt natuurlijk ook bij deze online shop. 

Producten van Medion

Er is een ruim aanbod van producten bij Medion.nl. Denk hierbij aan:
•    PC's
•    Laptops
•    Tablets
•    Randapparatuur & Monitoren
•    TV & Audio
•    Telefoons & Camera's
•    Huishouden & Auto

Ook zijn er continu aanbiedingen te vinden op hun website.  

Klachten, tips en complimenten over Medion

Ben je ergens ontevreden over? Wil je een klacht indienen? Dan kan dit natuurlijk op verschillende manieren. Het is mogelijk om je klacht in te dienen op de website en ook per post of via de telefoon. Het is goed om de mogelijkheden te bekijken. Vervolgens is het natuurlijk belangrijk om een goede oplossing te ontdekken en te krijgen. Hierna kun je er je mening over delen op onze website. 

Heb jij ervaring met Medion?

Ben jij bekend met Medion.nl? Laat dan ook een review achter op NederlandReview. Op die manier help je vele anderen om een goed beeld te krijgen van dit laptops4all.nl. Ook kun je zelf je mening achter laten. Het maakt niet uit of het positief is of negatief, zo lang het maar om een eerlijke review gaat over deze webshop. 


 


Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Klanten vertellen & beoordelen Medion.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (61)

Geen

Tot twee keer toe apparatuur van medion gekocht bij de BCC tot eerste apparaat een tablet tot 2x toe moeten repareren. Licht nu stof te happen in de la om zijn enorme traagheid. Daarna een tablet voor mijn dochter voor school .één keer al gerepareerd .en net zo een snelhijd als wen windows 95 van 100 jaar terug. Zelfs da aldi verkoop apparatuur dat sneller draait. Gewoon enorme troep nooit weer een medion. O en zelf de site is om te janken

C

Carlos

27-09-2023

0forum

Magnetron

Magnetron besteld via hun site en mail gekregen dat ze het die dag verstuurd hebben, na meer dan een week geen reactie en magnetron. Hebben het geannuleerd zonder reden

C

Ceej

23-08-2023

0forum

Robotstofzuiger- waardeloos

Jarenlang een medion robotstofzuiger gehad. Prima. Op een gegeven moment versleten en een nieuwe gekocht. Vanaf het begin had de machine (start)problemen. Draaide rondjes os stopte er halverwege het programma mee. Vond eindstation niet meer. Ik maakte elke dag grondig de hele machine schoon, borstels, filters etc. . Tot 4x toe opgestuurd en steeds opnieuw was het antwoord dat ik de borstels niet goed schoonmaakte. Ik voel me respectloos behandeld, voor de gek gehouden en niet serieus genomen. Het retourneren duurt weken. Vanaf aug. 22 de machine en er misschien 2 maanden gebruik van gemaakt. Weggegooid zuur verdiende geld. Bedenk je dus 2x voordat je voor dit bedrijf kiest.

R

Ramonda

10-03-2023

1forum

MEDION TV x15092 MD31500

Géén één ster waard! Ben reeds een maand aan het wachten voor een oplossing die er ooit wel zal komen volgens Medion klachtendienst misschien vandaag , misschien morgen. De 'agents' van de klantendienst liegen dat het niet mooi is, beloven, beloven maar er komt niets van in huis. TV 50 inch x15092 (MD31500) vier maanden geleden gekocht, valt uit. Dynalogic komen herstellen na veel bellen, twee franstalige die geen letter NL praten binnen gehad, na één uur TV terug uitgevallen. Men stelt voor om tv af te halen en geld terug te geven maar daar trap ik niet in. Toestel weg en fluiten naar je centen zeker. Vorige week door drie 'agents' beloftes dat ik een ander toestel krijg op woensdag 23/11 tussen 8:00 en 18:00. Gisteren Dynalogic toch aan de deur om TV af te halen! Natuurlijk niet meegegeven. Na contact met twee mensen van de MEDION klachtendienst gaat men nu bekijken of er een omruiling mogelijk is werd mij gezegd en gaat men de telefoongesprekken met 'agents' beluisteren. Ondertussen hier nog geen TV die werkt, straks? morgen? volgende week? volgende maand? wordt vervolgd! Vandaag 27/11/2022 , er werd mij door dame en heer van klachtenafdeling van Medion beloofd om contact op te nemen per tel. en email op donderdag of vrijdag jl. Niets gehoord of gezien. Zijn jullie niet beschaamd??? Waar blijft die omruiling???? Wordt vervolgd. Maandag 28/11 mail van MEDION: men gaat 'kijken' voor een omruiling, Dynafix zal het overnemen en mij berichten voor afspraak. Dinsdag 29/11, Dynafix mail: Beste klant,Wij hebben uw order voor het repareren of omruilen van uw product, van Medion, ontvangen. Zodra wij de onderdelen of het product hebben ontvangen, wordt er automatisch een afspraak ingepland.U ontvangt per mail en sms de bevestiging van deze afspraak, mocht deze datum niet uitkomen dan kunt u de afspraak wijzigen middels de link in de mail. Donderdag 1 December: nog steeds geen afspraak! we gaan het vijfde WE in zonder TV. Medion antwoord geen mails. Word vervolgd.

F

Francis

01-12-2022

0forum

Tv

Heb een reparatie gehad aan mijn tv . Alles goed gegaan , Bedankt Ibrahim en Jasmine ?

A

Ankie van Breugel

18-10-2022

0forum

Laptop

Wanner je bij Bol.com een bepaalde laptop besteld, krijg je van Medionshop Nederland een hele andere laptop en als je het geld terug vraagt ontvang je bedreigingen van hun distributeur. Ook sturen ze de laptop zonder omdoos, wanneer je het retour stuurt dwingen ze je om een omdoos aan te schaffen.

B

BV

10-08-2022

0forum

Terugbetaling na retourzending

Ik zag een leuke aanbieding in de Akdi staan. Een Medion radio/cd DAB+. Helaas was er maar 1tje binnengekomen en die werd voor mijn neus weggekaapt. Dan maar bij Medion zelf bestellen. Dat gedaan kom ik erachter dat ik alleen op het aanrecht bereik heb. Dat is dus niks en dingetje ging retour. Maar dan begint het echte feest pas: retour gedaan op 18 juni. Ongeveer 3 weken later met hun gebeld. Kreeg er na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan iemand te spreken die magische woorden uitsprak: ja, nee, mmm , klopt, daag.en dat met de mond vol. Nog niks wijzer dus. 2 weken geleden nog eens gebeld. Schijnbaar zouden er een bepaald aantal dagen tussen zitten tussen retour en betaling.. maar dan nog zijn we ruim een maand later!!! Gisteren nog eens gebeld. Ik zou teruggebeld worden over de betaling. Waarom??? Betaal toch gewoon. MEDION: ZERO POINTS Eens maar nooit weer.

C

Carin

03-08-2022

1forum

Laptop Medionshop Nederland

Laptop gekocht via Bol.com bij Medionshop Nederland. Ik kreeg een ander type laptop die ik besteld had. Advertentie was een laptop met 6 usb aansluitingen, ontvangen laptop waren 3 usb aansluitingen. Bij verder onderzoek bleek het een ander serie nr te zijn. De geadverteerde serie was niet leverbaar. Blijkt de geleverde laptop elders meer dan €100 goedkoper te zijn. Ook werd de laptop nogeens bezorgd in de originele laptopdoos (zonder omdoos). De doos was geopend en behoorlijk beschadigd. Bij contact met Medionshop werd er geen gepaste oplossing voorgesteld. Sterker nog de distributeur van Medionshop Nederland zou mijn retourzending niet accepteren wanneer ik die zoals ontvangen retour zou sturen. Ze eisten een omdoos om zo niet zouden ze juridische stappen ondernemen tegen mij. Na veel communicatie met Bol.com is het opgelost, ondanks dat heb ik meer dan 2 weken (na ontvangst bij Medionshop Nederland van mijn retourzending(moeten wachten voor dat ik het geld terug ontving. Zeer slecht al met al en adviseer hier geen laptop te kopen.

B

Bert

01-08-2022

0forum

Bagger organisatie

Bestelling van een Laptop is zo geregeld en betaald (creditcard). Maar dan als het product niet bevalt dan beginnen de problemen. Email voor retour label wordt niet beantwoord (wel een automatisch ticketnummer). Gebeld (gratis) alleen bandje met verschillende teksten. Meerdere keren gebeld en eindelijk na 3 dagen bellen en 20 min. wachten medewerker gesproken. Stuurt een retour label via de mail (pdf). PDF niet te openen, foutmelding. Nogmaals gebeld. Geluk medewerker aan de lijn. Stuurt opnieuw retour label, na eerst zelf getest te hebben of 1e label niet werkte. Laptop direct dezelfde dag met retour label via UPS verzonden naar verzamelpunt Medion in Essen (D). Alles volgens herroepingsrecht van de algemene voorwaarde. Na 20 dagen nog geen geld terug op de creditcard. Na diverse mails geen antwoord terug. Uiteindelijk naar het betaalde nummer gebeld. Wel direct medewerker gesproken. Zou ervoor zorgen dat het bedrag snel terug gestort wordt. Na 30 dagen weer gebeld (betaald). Na 20 min. medewerker gesproken. Wat een probleem om het geld terug te krijgen. Één uur met de medewerker gesproken. Middels diverse keren ruggespraak met manager wordt de verbinding verbroken. Terug bellen nou echt dus niet. Ondertussen een "Ingebrekestellings brief" aangetekend gestuurd. Na één maand eindelijk geld terug op de creditcard. Nu zelf nog regelen met de bank om het bedrag op de betaalrekening te krijgen. Al met al wat een ellende en mismanagement bij Medion Nederland om een product terug te sturen en om je geld terug te krijgen. Het is bij Medion Nederland wel kopen met retour hebben we liever niet. Wordt echt ontmoedigd door Medion Nederland.

K

Kunz

20-07-2022

1forum

robot stofzuiger

R

romy

04-07-2022

0forum

electric oven

placed order at medion without looking at reviews my bad! - i don't know the status - received no update - many times called the customer service no answer - filling me powerless - Never and never back again to medion I really don't know why the government isn't going to block such as fuc... web shops which they are not responsible for the customers fuc..off if you cannot helping people!

E

Ed

22-06-2022

0forum

Pc

Sinds drie weken bezig om een retoursticker te pakken te krijgen, maar nog steeds niets. Begin juni heb ik een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord. Dan heb ik proberen bellen, ben dan binnen geraakt, maar we zijn nu 4 dagen verder en nog geen retourticket in mijn mailbox. Vandaag probeer ik terug te bellen, reeds 5x gebeld en steeds krijg ik hetzelfde antwoord dat er niemand is om je te woord te staan. Ik heb nog exact 7 dagen om mijn retour binnen te doen, anders blijf ik ermee zitten. Zeer slechte service bij medion en zou het zeker niemand aanraden om er te bestellen.

A

Anouk Fertin

16-06-2022

0forum

Dweilrobot

Anwoord op een service ticket zou 3 werkdagen duren. Na exact 3 weken(!) nog niets vernomen. Ben erachter gekomen dat ik niet de enige ben. Het product dat ik dus bestelde werkt niet Gelukkig via PayPal betaald en ga daar een claim indienen.

D

De Paepe

16-06-2022

0forum

Audiosysteem

Bestellen ging makkelijk en snel. Product werd in matige verpakking verstuurd. Eenmaal aangesloten bleek er een ruis in de boxen te zitten. Verschillende telefoonnummers gebeld, drie keer naam en nr achtergelaten om teruggebeld te worden en contactformulier op internet ingevuld. Nooit reactie op gehad. Gelukkig heeft een kennis het euvel kunnen verhelpen. Ik bestel niet meer online van Medion. Als er iets mee is, zit je ermee.

O

Onbestaandeklantenservice

08-06-2022

0forum

Soundbar MD 50068778

Als ik in de toekomst nog iets koop van Medion, dan haal ik het bij Aldi ! Geen gezeik, geen gezever : niet tevreden, geld cash terug ; ONMIDDELIJK ! Nu moet ik vruchteloos trachten, telefonisch en via e-mail, een retourvoucher los te krijgen, of tenminste enige technische bijstand als er een probleem is. Het eindeloos gelul over het "privacybeleid" komt mij na meer dan tien keer werkelijk de strot uit. Voor service zou ik liever een DIKKE NUL geven, in plaats van een ster, en op de vraag : zou hier weer kopen : NOOIT MEER !!!!!!! Een zéér ontevreden klant dus

L

Luc Vermijlen

16-05-2022

0forum

Laptop Medion

Medion al 1 week niet te bereiken voor retourvoucher te verkrijgen!!! Op zondag 8 mei 2022 mail gestuurd. Er zou binnen 3 dagen reactie zijn. Dinsdag 10 mei meer dan 1 uur in de wacht gehangen. Niemand gesproken. Woensdag 11 mei 2x gebeld, direct naar bandje en inspreken van naam en nummer. Ze zeggen contact op te nemen, helemaal niets. Vrijdag 13 mei 2x gebeld ook weer direct bandje en inspreken van naam en nummer. Mail gestuurd via formulier website. Zelfs het Belgische nummer gebeld op vrijdag 13 mei. Ook gelijk direct bandje en inspreken. Het is schandalig dat het meer dan een week duurt om retourvoucher te verkrijgen. Als je niet genoeg personeel hebt, richt dan een webpagina in waarin je alles kan invullen met gegevens zodat daarna een automatische retourvoucher gegenereerd wordt die dan gedownload kan worden. Als iets simpel als een retourvoucher 1 hele week moet duren zonder resultaat dan houd ik mijn hart vast voor service.

B

BozeklantvanMedion

13-05-2022

1forum

Medion makkelijk betalen service nul 16 april iets besteld nu 10 mei niets ontvangen.

M

michel van roon

10-05-2022

0forum

All in one Pc

Na 3 keer werkte het niet meer. Slechtste bereikbaarheid ooit van een leverancier. Lekker makkelijk, rotzooi verkopen en zorgen dat je niet bereikbaar bent. Dit is pure diefstal, want ze zijn ook niet de goedkoopste. Het is dat je een ster moet aanklikken om verder te komen, maar van mij krijgen ze een zware onvoldoende.

J

J

27-04-2022

0forum

Airfryer

Een airfryer besteld via bol.com bij medionshop, kreeg een kapotte doos en kapotte airfryer, zat een gat in de zijkant. Dezelfde dag een retourlabel aangevraagd. Na enkele dagen nog eens gemaild omdat ik niets had ontvangen. Na weer enkele dagen gebeld, ze hadden het druk wegens corona terwijl de corona regels al lang weer vrij gegeven waren. Nog eens gemaild en heb nog steeds geen label gekregen, de retourtijd is bijna verlopen dus dan zou ik mn geld kwijt zijn. Vandaag maar bol.com op de hoogte gesteld die gaan het hoop ik voor me oplossen. Maar nooit meer iets bij medionshop vandaan.

G

Gerda

25-04-2022

0forum

Medion 55' Smart TV

TROEP!!??? 4jr. terug een 55inch SmartTV van Medion bij de Aldi gekocht. Na enkele maamdem kwamen er zwarte vlekken in mijn beeld. Dit is door een(niet bepaald zachtzinnige!) monteur bij mij thuis vervangen voor een nieuw scherm... Nu 3 jaar verder met het nieuwe scherm.... Wéér zwarte vlekken!?? Medion geeft niet thuis(2mnd. nadat gar.periode is verstr.) Ze stelden me voor een monteur te laten komen... Die dan OP MIJN EIGEN! kosten weer mijn scherm moet vervangen. Ik zei dat je redelijkerwijs toch wel mag verwachten dat een TV langer mee behoort te gaan dan enkele maanden na de garantieperiode? Daar deed de medewerker natuurlijk geen uitspraak over... (Maar hij wist gwn dat ik gelijk had!???‍♂️??‍♂️) Van coulance oid. is geen enkele sprake, zéér slecht/slordig van Medion dus.... Ik wil eenieder langs deze weg waarschuwen, ? ? ? ?  ? ? ? ?  ? ? ? ? ? ?  ? ? !!! Spaar maar lekker door voor een 'echt' merk, begin maar niet aan die troep. Ik koop nóóóóittt meer iets van Medion(& de Aldi mijd ik al langere tijd gezien de explosief gestegen prijzen, kakwinkel????? Kun je beter naar de Lidl gaan!) Als Aldi/Medion ballen zouden hebben hadden ze me tegemoet kunnen komen maar ik verwacht nooit meer iets van ze te horen.....

J

jP

18-04-2022

0forum