NederlandReview

    Ervaringen MediaMarkt

    Media Markt: Ervaringen

    Wie niet gek is en (dus) van een koopje houdt als het gaat om elektronica, kan terecht bij de Media Markt. Schreeuwerige reclames met rode flikkerende letters moeten de potentiële klant overtuigen van dit gegeven. Maar je wilt natuurlijk niet alleen dat je producten goedkoop zijn; als ze niet werken, dan heb je er weinig aan. Hoe zijn de ervaringen van anderen met de Media Markt? Is het inderdaad de moeite waard om hier je nieuwe telefoon, koelkast of camera te kopen, of kun je dat beter elders doen? Lees het hier op NederlandReview!

    Over Media Markt

    De komst van een nieuwe Media Markt werd vroeger aangekondigd met veel bombarie: cancandanseressen, fanfares, orkestjes. Het was ook nogal wat: ineens was er een enórme winkel vol met allerlei soorten elektronica, en dat voor zeer lage prijzen. Veel oudere bedrijven zagen het met lede ogen aan, konden de concurrentie inderdaad niet aan en zijn inmiddels gesloten. Media Markt breidt echter alleen maar uit; nieuwe vestigingen worden nog steeds geopend, concurrenten overgenomen, zelfs de merknaam Saturn is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor Media Markt.

    Diensten van Media Markt

    Niet alleen de omvang en het aantal winkels van Media Markt is groot, ook het aanbod. Hou je vast: een hele kleine greep uit de categorie Beeld&Geluid toont je onder andere televisies, beamers, home cinema sets, speakers, CD-/DVD-/Blu-ray/MP3- en platenspelers , jukeboxen, koptelefoons, autoradio’s, wekkers, 3D-brillen en opladers. De categorie Computers staat op zichzelf met waslijsten aan Apples, tablets, laptops, kabels, printers, e-readers en software. Bij Foto & Video vind je uiteraard legio fotocamera’s, zoals spiegelreflexcamera’s en compactcamera’s, camcorders, accu’s + laders, geheugenkaarten en talloze statieven, objectieven en cameratasjes. Ook verrekijkers en telescopen zijn hier te kiezen. Op zoek naar telefoons en álles wat daar bij hoort? In de afdeling telecom en navigatie vind je meer dan de nieuwste Apple iPhone en kun je ook terecht voor huistelefoons, navigatieapparatuur, walkie-talkies (lekker ouderwets) en kantooraccesoires zoals labelmakers, faxmachines (wie doet dat nog?) en lamineermachines. Grotere elektronica nodig? Kijk eens bij de wasmachines, fornuizen en vaatwassers. Natuurlijk is er ook klein huishoudelijk vernuft te vinden, zoals robotstofzuigers (vaak tentoongesteld in de winkel voor het wow-effect), koffiemachines en verlichting. Maar dan zijn we er nog niet. De afdeling Verzorging biedt dingen als scheerapparaten, voetenbaden, elektronische tandenborstel (moet wel elektrisch zijn natuurlijk), zonnebanken, föhns en babyfoons. En dan is er nog de afdeling Gaming, Film en Muziek, voor die nieuwste cd van Beyoncé, de laatste dvd van James Bond of games voor PlayStation, Xbox en Wii. Maar dit is slechts een klein deel van wat er allemaal aan spullen te verkrijgen is bij de Media Markt. En dan zijn ze ook nog vaak de goedkoopste. Sneu voor de kleinere winkelier, die tegen al dit verkoopgeweld vaak geen schijn van kans heeft.

    Media markt Crazy run in Frankrijk, must see!

    Klachten over Media Markt

    Media Markt is dan wel vaak de goedkoopste, de kwaliteit van de producten kan te wensen overlaten. Via de website is daar een uitgebreide opvang voor geregeld: hier kun je bestellingen annuleren, producten retourneren en zaken als garantieduur bekijken. Winkels hebben ook vaak een klantenservice, waar je in persoon klachten en problemen kunt melden en laten oplossen. Hier kunnen op bepaalde tijden lange wachtrijen ontstaan, dat wel.

    Wat zijn jouw ervaringen met de Media Markt? Laat het weten met een review!

    Gaan ze goed om met uw garantie en reparaties van uw apparaten? Zijn ze betrouwbaar? Lees ervaringen van consumenten die iets kochten bij de media markt, op NederlandReview!

    MediaMarkt
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (70)

    4,6
    33% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,8

    Service

    3,6

    Prijs

    5,6

    Leveren

    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Macbook

    Ik had een macbook bij mediamarkt gekocht en had hiervoor een verzekering afgesloten. Na een tijd zat er een dode pixel in mijn scherm die zou worden gemaakt door de verzekering. Ik had nog andere beschadegingen op mijn macbook en vroeg aan het personeel, aangezien ik mijn macbook toch al kwijt was voor reparatie, deze beschadigingen ook gerepareerd konden worden. Zij gave mij aan dat de verzekering dat allemaal verzekerd maar dat ik het eerst zelf moest voorschieten. Dat heb ik dus ook gedaan maar ik kreeg later te horen van de verzekering dat het niet verzekerd werd! Voor dat geld had ik beter een nieuwe macbook kunnen kopen! HELE SLECHTE SERVICE EN ADVIES VAN MEDIAMARKT EN IK KOOP HIER OOK NOOIT MEER IETS!!! Als ik dat had geweten had ik de beschadigingen natuurlijk niet laten maken....

    Door: Cindy12-07-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Acer laptop

    Lang wachte op je bestelling en klantenservice is niet te bereike nooit meer

    Door: Jason Amendt01-07-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Ps4

    Product nooit ontvangen. 22 juni ps4 besteld voor de verjaardag van mn zoon. Hij heeft een jaar lang alles opzij gelegd. 25 juni gemaild 26 juni gebeld. Helaas alles onbereikbaar. Schandalig!!

    Door: Lisette30-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5

    airco duux

    Ik heb vorige week online een product besteld. Vooraf zeiden ze dat het product voorradig was en ze de volgende dag zouden leveren. Ik wacht nu nog steeds op mijn product.

    Door: Jan22-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Nest Halo

    bel besteld Nest Halo. Keurig email gehad dat het product op de site stond als voorraad maar dat niet klopte. Zouden 2 weken geleden weer op voorraad komen.
    vandaag toch maar even gebeld met MediaMarkt. waar de Nest Halo blijft.
    blijkt het nog steeds niet voorradig te zijn. geen idee wanneer wel. op de site staat overigens nog steeds op voorraad ! advies van de klantenservice, order annuleren.
    Mijn ervaring 3 weken voor Jan Doedel gewacht. nu op mijn geld wachten en nog steeds geen bel. wat een drama bedrijf. Koop hier nooit wat online.
    Groet, Tom

    Door: Tom Kok13-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Mediamrkt een boevenbende !!

    Tv gekocht bij Mediamarkt maar niet geleverd op afgesproken datum, onbeschoft personeel, teruggeweest naar de winkel maar niemand kon helpen ik moest maar afwachten op een andere bezorgdatum, wat een slechte winkel, schandalijk hoe zij daar met klanten omgaan. Mensen ga niet naar Mediamarkt want dan kom je van koud kermis thuis en je maakt je zelf kwaad ok niets om die hufters. Ga liever naar BCC of koop online ergens anders. Die mensen van Mediamarkt denken dat zin alles kunnen maken. Als het gaat om betalen moet het gelijk maar afspraken nakomen ho maar....wat een stelletje......... dieven.

    Door: John snow20-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Onbeschofte service

    Wat een slechte winkel is dit. Een nieuw print camera gekocht wilde het retourneren omdat het niet naar wens was. De medewerkster was enorm onbeschoft en liet al blijken dat ze het product niet wilde innemen. Toen is ze naar haar manager gegaan met het product en kwam ze met het verhaal dat er een krasje op het scherm te zien was. Ik kon het krasje niet zien maar zij zag het toch zeker wel en negeerede me vrij direct daarna om een ander iemand te helpen. Niets kopen bij deze zaak want de kans op teleurstelling is enorm.

    Door: Steve06-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Bij fout Mediamarkt is het: Procedure is procedure: wacht maar op je geld!

    Helaas moet ik meedelen dat ik uitermate teleurgesteld ben in Mediamarkt.

    Op vrijdag 8 maart heb ik een wasmachine besteld via de webshop waarbij wordt aangegeven dat de levering de volgende dag plaats zal vinden en dat er voor 8:00 uur daarover een mail zou komen. Om 9:00 zaterdagmorgen gebeld omdat ik nog geen mail heb ontvangen, blijkt dat het apparaat is uitverkocht. Direct geannuleerd. Blijkt ’s avonds dat op zondag toch de levering plaats zal vinden. Levering via mail uitgesteld, maandag gebeld. Binnen 48 uur zal ik horen hoe het verder met de afhandeling zal gaan. Niets gehoord, dus vrijdag weer gebeld. Blijkt dat de wasmachine nog bij de transporteur staat en dat terugbetaling pas plaats kan vinden als de wasmachine weer bij Mediamarkt is. Binnen 48 uur zal ik er meer van horen, niet dus en maar weer gebeld op maandagavond 18 maart. Zelfde verhaal, veel inleving, maar je komt er niet verder mee. Procedure is procedure, ondanks dat de fout bij Mediamarkt ligt. Eerst de machine retour, dan pas terugbetalen.
    Dit is de omgekeerde wereld…. Je zult maar je laatste geld erin gestoken hebben.

    Ik heb begrip voor het feit dat er fouten worden gemaakt, maar dat ik vervolgens meer dan een week moet wachten op mijn geld omdat er nu eenmaal een procedure is vastgesteld vind ik op zijn zachtst gezegd onacceptabel.

    Door: Jopie18-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Tevreden.

    Wij hebben een Sonos-beam bij de Mediamarkt in Ede gekocht.
    Max de verkoper heeft ons goed geholpen. Ruime keus.
    Thuis hadden we nog een paar vragen. Weer netjes geholpen.
    Dus wij zijn tevreden v.w.b. de Mediamarkt.

    Door: Eef Rozeboom15-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Waardeloze service

    Iets op 29-01-2019 retour gebracht zou binnen 4 dagen op rekening retour gestort worden. 10 keer gebeld, 60 keer gemaild niks het enige wat ik per te horen krijg is dat het is overgeboekt.....JA WANNEER DAN EN OP WELKE REKENING. dit bedrijf mag van mij snel failliet gaan. KOOP ER DUS NIKS!!!!!

    Door: Ilona Dekker24-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Waardeloze service

    Waardeloos bedrijf dat MediaMarkt.
    Vaatwasser gekocht die binnen de garantie rare kuren begint te vertonen.
    MediaMarkt wil dan dat je als klant zelf maar even regelt dat de monteur komt.
    Na herhaaldelijk aangeven dat ik de vaatwasser bij MediaShit heb gekocht en niet bij de fabrikant regelen ze dan eindelijk de afsrpraak.
    Na twee keer een monteur te hebben gehad die het probleem niet kunnen verhelpen is dan eindelijk de garantie verlopen.
    Dan roepen ze ijskoud ja sorry hoor de garantie is verlopen nu moet je voorrijkosten en de uren van de monteur betalen.
    Zo werkt dat dus bij dat pruts bedrijf, ik koop bij dat waardeloze bedrijf nooit weer iets.


    Door: Franky15-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Zeer slechte online service

    Twee pakketten bij mediamarkt besteld. Via Twitter naar een track en trace code gevraagd,die krijg ik na 3 dagen, zie ik tot mijn verbazing dat 1 van de pakketten al bezorgd is . Blijkt hij in de sneeuw onder mijn tuinhuisje te staan [ Klacht bij post nl neergelegd maar vervolgens hoor je daar niets meer van ] En dan nu het tweede pakket . Staat bij de track en trace code dat hij op vrijdag tussen 13.00 uur en 15.30 uur bezorgd zal worden ,ik vrij genomen want het regende behoorlijk die vrijdag en ik wilde niet weer een pakket buiten vinden onder mijn tuinhuisje [waar wij in de winter nooit komen ] ,maar helaas geen pakket. Weer aan het twitteren [Want mailen is niet mogelijk ] Maar daar zijn ze mij denk ik beu want daar word niet meer op gereageerd .Zaterdag dan toch maar de telefoon gepakt en na een halve dag aan de telefoon gezeten te hebben en al meerdere keren het bandje gehoord had dat ik beter kon twitteren of mailen maar ja dat lukte niet. En ineens had ik iemand aan de lijn die er vervolgens ook niks van wist maar die zou het uit gaan zoeken . Vandaag radeloos maar weer gebeld en daar krijg ik na een paar uur iemand aan de lijn met een of ander verhaal dat het pakket niet op voorraad was en de bestelling geannuleerd was maar daar had ik mail van gehad. nou ik kan u zeggen dat ik niet een halve dag aan de telefoon ga zitten als ik mail heb gehad over dit pakket . Dus al met al ben ik zeer ontevreden over mediamarkt en ga liever wat meer geld uitgeven voor een betere service

    Door: Ad06-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    vernederd gewoon.

    op vrijdag 11januari gingen we naar media markt wilrijk we gingen binnen alles was rustig toen we naar de afdeliing droogkasten ging wachte we heel beleefd toen vroege wij of ze ons kunnen helpen de meneer die van media marky zegt wij hebben het te druk ok wij wachten weer ik ging noch is horen bij iemand anders we wachten weer al toen ging mijn verloofde terug horen dat volk die daar wekt zegt tegen ons wij hebben het te druk ik kijk rond en zag dat ze wel vrij zijn we waren heel terleurgsteld wij gingen gewoon de deur uit van die media markt in wilrijk antwerpen we zijn naar krefel gegaan en daar hebben ze ons vriendelijk geholpen wij hebben nu een mooie droogkast van samsung de HEER TRUYTS .

    Door: stefaan 11-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Zeer slechte service

    Vandaag in huis, morgen bezorgd. Werkt goed bij mediamarkt. Totdat je product beschadigd is. Wat een slechte service! Ik ben al drie dagen bezig om een ophaal moment in te plannen. Veel bel contact gehad met de klantenservice. Eerste keer: word de hoorn er gewoon opgegooid. Ben je onfatsoenlijk dan begrijp ik dat maar normaal praten aan de telefoon en dan de hoorn erop gooien??? Daarna word je eigen nummer niet meer opgenomen en moet je bellen met een ander nummer. Dan nemen ze ineens wel op. Lekkere klantenservice. Tweede gesprek: ophaal moment ingepland maar krijg geen reactie welke datum. Derde gesprek: ik ga even voor u kijken. Nee mevrouw, wij hebben alleen mail contact met de ophalers en die reageren niet. Je moet echt wachten. Vierde gesprek: Antwoord: ja mevrouw, je moet echt wachten tot we zelf contact opnemen en tot die tijd krijg je je geld niet terug. Bel maar naar het hoofdkantoor. Naar het hoofdkantoor gebeld: precies hetzelfde antwoord. Wachten op je geld en op reactie. Dus conclusie: de mediamarkt kan zolang als ze willen je geld bijhouden en niet teruggeven!!! Dat is wel erg minachtig naar je klanten toe. De gesprekken worden opgenomen voor trainingsdoeleinden toch mediamarkt? Er valt nog heel veel van te leren. Bedankt mediamarkt, voor deze slechte service. Zal ik hier wel reactie op krijgen van de mediamarkt?

    Door: jolanda oostdijk 08-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Oplichters en dieven...

    Op 14-11-2018 een koelkast van het merk Bosch gekocht, omdat het een goed merk is dachten wij we kopen onze koelkast bij Media Markt. Op 24-11-2018 is de koelkast bezorgd, gelijk de 1e week zagen we al ijsvorming in koel ruimte en veel condens, dit hoort namelijk niet in de koel ruimte, misschien wel in de vries gedeelte, dus terug naar Media Markt, gesproken met een student type die vertelde dat ik een mail met foto's moest versturen naar Media markt waarna mijn probleem doorgestuurd zou worden naar Bosch fabriek. Dus zo gedaan, 1 week geen reactie, na 1 week weer gebeld, bleek dat mijn mail niet eens in behandeling was genomen dus hebben ze het met spoed als nog gedaan. Van die student kreeg ik door dat Media markt de gekochte apparatuur niet omruilt, dat zou Bosch fabriek doen. UIteindelijk belde Bosch op en gaf aan een monteur te zullen sturen, maar ruilen van huidige gekochte apparaat deden ze niet. Wel de afspraak gemaakt met monteur voor de zekerheid maar wilde toch een andere koelkast omdat ik geen vertrouwen meer hebt in dit product. Nou vergeet het maar, je krijgt en je geld niet terug en ze ruilen niets om, monteur van Bosch moet dus de koelkast repareren en daar moet ik er mee doen,anderzijds klein licht puntje als de monteur vind dat de koelkast inderdaad kapot is dan zou Media markt eventueel de koelkast kunnen om ruilen. DUS ALLES SAMENGEVAT, KOOP GEEN GROOT APPARATUUR IN MEDIA MARKT, MOCHT ER IETS MEE AAN DE HAND ZINN HEB JE HOOP ELLENDE, JE KRIJGT VERKEERD INFORMATIE EN ZE ZIJN HEEL SLECHT BEREIKBAAR....VOLGENDE KEER TOCH NAAR BCC OF NAAR CORRECT....

    Door: THOR10-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    zeer slechte service

    wat een slecht bedrijf is media markt. Ieder jaar opnieuw kunnen ze in de drukke december maand niet op tijd leveren. Ze leggen de schuld bij post nl maar al mijn andere pakketjes van andere bedrijven komen allemaal netjes op tijd aan. Zou post nl dan echt alleen de pakjes van de media markt apart laten liggen?????
    Dit is nu voor mij al het derde jaar op rij dat ik mijn gekochte artikelen niet op tijd in huis heb. En weer opnieuw stellen ze een onderzoek in en weer moet je minstens een week op antwoord wachten tis om moe van te worden. Het is dat mijn man via het werk cadeaubonnen van media markt heeft an

    Door: sandra hessels06-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goed product, maar uiterst slechte retourservice

    Ik had prima ervaringen met MediaMarkt, maar die is helaas veranderd in een slechte. Bij online bestellen van een tv, die ik wilde laten thuisbezorgen, werd mij twee keer telefonisch bevestigd dat ik mijn oude tv probleemloos aan de bezorger mee kon geven. Toen hij kwam, weigerde hij hem echter mee te nemen. Weer gebeld met MediaMarkt: de tv was "geen vergelijkbaar product" (het was een oude beeldbuis-tv, die ik had verruild voor een flatscreen), dus hij kwam niet in aanmerking voor retour. Tevens had ik hem niet ingepakt. Maar MediaMarkt heeft mij twee keer toe telefonisch verzekerd dat oude apparaten op verzoek altijd zouden worden meegenomen! Daarbij hebben ze niks verteld over vergelijkbaar product, ook niks over inpakken, etc. Nu zit ik mooi met mn oude zware tv... Ik had speciaal bij MediaMarkt besteld vanwege deze meeneem-"service". De mevrouw bij wie ik mij klacht uitlegde, kon er niks aan doen en weigerde er verder met me over te praten. Nou, bedankt hoor.

    Door: Annette13-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Nooit meer!

    Beste Mediamarkt

    Wat een kutservice hebben jullie. Ben het spuugzat!
    Mijn vriend wacht al een jaar op het nieuwe assasins creed spel. Deze heb ik voor hek gepreordered. Vervolgens krijg ik een mail van mediamarkt;

    Geachte meneer/mevrouw,

Volgens onze gegevens heb jij de Assassins Creed: Odyssey (Gold Edition) | Xbox One gepre-orderd. Echter heeft er op de website een verkeerde afbeelding gestaan, namelijk de PS4 variant. Wanneer je de PS4 versie wenst te hebben, laat het dan weten in reactie op deze e-mail.

    Ik dacht eerst; oke netjes dat ze het al aangeven voor het verstuurd wordt. Dus toen ik het zag heb ik er gelijk op gereageerd dat ik het ps4 spel wil.

    Vervolgens krijg ik een antwoord;
    ‘Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen. ‘ Dus het is goed aangekomen.

    Vrijdag 5 oktober was mijn vriend thuis. Hij kon niet wachten tot het spel eindelijk op de mat zou liggen en hij het eindelijk kon spelen. Toen het pakketje binnen kwam maakte hij deze met entousiasme open en komt er ineens een xbox spel uit. Dit was niet de bedoeling. Gelijk heb ik gebeld en heb ik een mevrouw gesproken alleen werd de verbinding verbroken toen ik in de wacht stond. Gelukkig had ze me daarna nog wel gemaild;

    ‘We hebben elkaar telefonisch gesproken en helaas werd de verbinding verbroken.
     
    De desbetreffende afdeling gaat voor jou nakijken wat er mis is gegaan en proberen jou alsnog de PS4 versie op te sturen.
     
    Mijn excuses voor het ongemak en we houden je op de hoogte.’

    Ik ben alleen niet op de hoogte gehouden en moest er steeds zelf achteraan. Ik snapte alleen dit zinnetje niet
    ‘...en proberen jou alsnog de PS4 versie op te sturen.’
    De dag erna heb ik nog niks gehoord en belde ik zelf en vroeg naar dat zinnetje. Toen zei de medewerker dat ik het heb gepreorderd dus hij moet op voorraad voor me zijn. Om het allemaal sneller te regelen hebben wij gelijk het xbox spel teruggestuurd want daarna kunnen jullie blijkbaar pas het goede spel versturen. Dit hebben wij toen gedaan. En hadden ook van een medewerker een code gekregen. Met de track en trace code zagen wij dat het op zaterdag al was binnen gekomen en maandag hadden we nog niks gehoord dus heb toen weer gebeld. Het spel was aangekomen alleen snapte het magazijn niet waarom het terug was gekomen. Omdat op het factuur de xbox staat en ze hebben ook de xbox terug gekregen. Lekker handig dat zei niet in hetzelfde systeem kunnen kijken. Waarom moesten wij uberhaupt een code aanmaken? Elke dag heb ik moeten bellen en wat zijn we ermee opgeschoten.. HELEMAAL NIKS!! Het is een week later en hebben nogsteeds geen antwoord dus heb maar weer gebeld... vervolgens kriig ik een associale kut medewerker aan de telefoon die me niet uit liet praten. Ik gaf haar mijn code en ze zegt; ‘oh ik zie staan dat je je pre order wil annuleren’ NEE DIT WIL IK NIET GEEF ME GEWOON DAT SPEL ugh.. maar toen ik dat netjes zei gaf ze aan antwoord dat ze het spel niet meer hebben. Waarom hebben we mij dan een week aan het lijntje gehouden? 100 euro!!!! Gezegd dat ik het gelijk terug wil op cadeaubonnen dat is code aanmaken en klaar maar alles duurt 5 werkdagen.

    Kortom: spel niet binnen, moet lang wachten op geld. Mijn vriend moet nu elders gaan kijken terwijl als we dat al gelijk wisten we dit gelijk hadden kunnen doen. En de service medewerkers zijn waardeloos en werken langs elkaar heen.

    Dankjewel Mediamarkt dat jullie mij hebben laten inzien dat jullie een groot kut bedrijf zijn. Ik moet maar wachten op mn geld maar ik ga niks meer bij Media Markt kopen en dit heb ik ook doorgegegen aan mensen om me heen!
     

    Door: Michelle11-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Nooit meer Mediamarkt!

    Praat me nooit meer over Mediamarkt, want je bent knettergek als je daar ooit nog wat wilt kopen na zo'n ellendige ervaring als die van mij.Op 2 juni 2018 mocht ik van mijn zus en zwager een smartphone van ze gaan kopen die ik zelf mocht uitkiezen. Ik moest zware operaties ondergaan en chemokuren en ze wilden graag dat ik in het ziekenhuis de beschikking had over een smartphone. Ik kwam dus bij Mediamarkt terecht alwaar ik belangstelling had voor een Huawei. Ik vertelde de verkoper uitdrukkielijk dat ik de smartphone graag zelf helemaal contant wilde kopen, want ik houd niet van kredietverstrekkingen die je als klant alleen maar geld kosten. Hij zei dat ik er een leuke korting op kreeg en daar had ik wel oren naar natuurlijk. Vervolgens zei hij dat ik nog een grote extra korting kreeg als ik bij Ben meteen een ccontract afsloot. De korting zou zo'm 96 eiro bedragen, dus dat leek mij wel een leuke deal. Echter, het duurde en het duurde, want hij kreeg maar geen goede verbinding met dat Ben en uiteindelijk stond ik bijna zo'n 2 1/2 uur in de winkel en dat was met mijn ziekte al erg belastend. Maar goed, ik wilde toch wel die leuke korting en dus toch maar opgebracht om te blijven wachten. Daar het mijn eerste smartphone was wilde ik die wel graag ingesteld hebben, maar na die lange wachttijd moest ik dan naar de Powerservice waar ik ook al zo'n drie kwartier moest staan wachten en waar ik 19 euro extra voor moest betalen. Blij met mijn aankoop ging ik vervolgens naar huis. Op een gegeven moment controleerde ik eens de facturen van de provider Ben en tot mijn grote verbazing zag ik daar steeds een bedrag afgeschreen van 3,31 euro kredietverstrekking. Meteen contact oopgenomen met dat Ben, maar die zei dat zij daar niks mee te maken hadden en dat ik dan bij Mediamarkt moest zijn, want zij hadden het zo doorgekregen. Ik dus meteen Mediamarkt aangeschreven via hun FB-pagina en binnen enkele dagen kreeg ik een emailbericht van de desbetreffende verkoper die zich zgn helemaal niet herkende in het hele verhaal. Nee, hij herkende zich er niet in, maar wist niet eens meer dat ik dus een mevrouw was in plaats van een meneer waar hij mij mee aansprak in zijn mail. O sorry, had hij per ongeluk overgenomen van het bericht dat naar hem gestuurd was ????!!!!! Ik maakte hem duidelijk dat ik geen genoegen nam met dergelijke misleidende verkooptechniek en uiteindelijk was hij bereid contact op te nemen met Ben en mij dan alsnog die 96 euro aan hen liet betalen. Ik kon ter compensatie een cadeaubon krijgen van 25 euro????!!!!!!! Ik mailde hem dat hij die 25 euro maar op mijn rekening moest storten omdat ik nimmer, never meer van plan was om ooit nog iets te kopen bij Mediamarkt. Wat een belazerende verkooptechniek houden die er op na zeg en dan de boel nog glashard ontkennen ook. Nooit meer van mijn leven dus nog naar Mediamarkt, want ik laat mij dus maar 1x belazeren door zo'n bedrijf! Ik had mijn smartphone beter bij een andere winkel kunnen kopen, dan was ik heel wat goedkoper uit geweest. Nu zit ik nog 2 jaar vast aan zo'n provider ook waarvan achteraf ook nog blijkt dat je je restant aan MB's niet eens mee kan nemen naar de volgende maand. Een hele vieze smaak in mijn mond van dat hele Mediamarkt! Loop ik in het vervolg met een enorme boog omheen!

    Door: Scarlet24-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Wel verkopen,geen service.

    Mediamarkt heeft de bezorging toevertrouwd aan Postnl.De bezorger weet niks van installeren. Gevolg:op mijn terras staat de oude vaatwasser als bijzettafel. .Mijn zoon heeft de nieuwe geinstalleerd.Als het goed gaat,komt een handelaar in oude metalen de oude machine ophalen. Dit alles hoorde bij de service van mediamarkt. Verkopen en geld innen willen ze wel,maar de beloofde service levert men niet.



    Door: Kees Buter27-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6

    Fijne wasmachine, maar negatieve ervaring door slechte bezorging

    Mijn wasmachine was op zaterdag defect gegaan en ik had met spoed een vervangende machine nodig. Ik heb bij MediaMarkt voor de Zanussi ZWF71440W gekozen omdat er op de website vermeld wordt '7 dagen per week thuisbezorgd' en 'Voor 23:59 besteld, morgen in huis'. Ik heb met iDeal bestaald zodat de betaling direct verwerkt zou zijn.

    Uiteindelijk heb ik de hele zondag vanaf 8:00 uur zitten wachten en om 17:49 uur moest ik via Twitter vernemen dat mijn bestelling niet meer ging komen.

    Hierna is de levering ineens op dinsdag ingepland, een dag waarop ik gewoon moet werken (dat is ook de reden dat ik voor zondagbezoring kies). Omdat ik de machine met spoed nodig had, heeft dit er dus in geresulteerd dat ik gedwongen een vrije dag heb moeten nemen.

    De wasmachine is nu gelukkig binnen en werkt prima, maar het is wel een erg dure machine geworden op deze manier. Erg jammer dat MediaMarkt zijn beloftes qua levering niet kan waarmaken. Ik zal niet snel meer iets bij MediaMarkt bestellen door deze negatieve ervaring. Als ik van tevoren had geweten dat ze met Dynalogic samenwerken dan had ik sowieso elders besteld.

    Door: Marc19-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    zeer slecht

    geachte allen,
    in het kort:
    ik bestel op dag 1 een gsm , die "op voorraad is" bij Media Markt.
    ik betaal meteen, met de opmerking dat ik 3 dagen later naar het buitenland moet, en mijn andere telefoon gecrashed is.
    Levering niet geschied binnen 24 uur
    ANDERHALF UUR met andermans telefoon! aan de telefoon gehangen!!
    "sorry, uitverkocht"
    ik zou worden teruggebeld, nooit gebeurd.
    Meteen geannuleerd.
    uiteraard ergens anders besteld, bol.com, en keurig geleverd!
    Gsm tòch gekregen van media markt, en de hele rompslomp van terug sturen, en na een week mijn geld terug krijgen??!!
    Bovendien verzekerd èn aangetekend verstuurd! Foto van bonnetje gemaakt, immers, het geld groeit niet op mijn rug!!!!
    MET DE BEDOELING DIE e.8.60 TERUG TE KRIJGEN. NOOIT meer iets van gehoord!!!!I Immers, pakketje kwijt, geld ook kwijt!
    NOOIT van mijn leven bestel ik hier nog iets. Ik voel me heel slecht behandeld,
    benadeeld. En het kostte me veel tijd en negatieve energie!!

    gr. Jeroen

    Door: Jeroen05-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nieuwe iphone met met een andere batterij????

    Media Markt ’s-Hertogenbosch - 21 Juli 2017 heb ik twee mobiele verlengd met twee nieuwe IPhone 5S erbij gekocht., een ervan hadden zij niet meer en na lang zoeken vonden zij de Iphone die wij graag zochten. Vanaf begin heeft mijn echtgenoot problemen met zijn toestel dat het diverse keren aangegeven en gemeld. Dit jaar 21 Maart hebben wij het toestel wederom teruggebracht naar media Markt en na een de week werd dat toestel “ on-gerepareerd” retour verzonden naar Media Markt vanwege het niet uitzetten van functies( ICloud en direct hebben zij dat direct verzonden naar Apple Repair testcenter.
    26 April 2018 kregen wij een bericht dat er is vastgesteld dat het toestel open is gemaakt door derden en een fake batterij in zit?? Hierom kunnen zij niets voor ons betekenen wat betreft de garantie. Wij waren zo boos en begrepen er niets van, vanwege het feit dat het gaat om een nieuwe IPhone van inmiddels 8 maanden die wij daar nieuw hebben aangeschaft met een tweejarige garantie op deze IPhone . Media Markt voelen zich niet geroepen om de iPhone te herstellen. Dit toestel is nooit in derde “handen” gevallen of afgegeven, dus geen reden om naar derde te gaan.. Dit toestel is diverse keren terug gebracht naar Media markt om werkelijk te checken of dat betreft ons eigen toestel was. De afdeling manager van Media markt vind het ook een vreemd verhaal en lacht ons gewoon in ons gezicht uit en geeft aan dat zij geen rotzooi verkopen.

    Wij hebben 03.06.2018 een second opium aangevraagd bij Amac services, 10 .06.2018 kregen
    wij te horen dat het betreft een batterij die recent is geplaats en daar niet thuis hoorde, daardoor vervalt alle mogelijkheid tot services en garanties. En zij adviseerde contact te leggen met Media Markt en dit nogmaals te voorleggen, want Amac services vind dit een heel raar verhaal nets als wij!

    20.06 heb ik een aangetekende brief verzonden zelfs tot nu hebben wij niets terug ontvangen, geen ene reactie, schandalig. Zij wijzen gewoon de middelvinger in ons gezicht.
    NOOIT MEER MEDIA MARKT!!!

    Door: JL Meulesteen05-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Onbetrouwbaar

    Het blijkt dat de prijs van mijn mobiele telefoon net zo wisselt als het weer. Huawei P 20 lite is nu plm. 3 maanden op de markt. Bij het verlengen van mijn aflopende abonnement( medio April) is de maandprijs € 11,00. Nu(19 juni 2018) wordt dit toestel aangeboden voor €4,00 per maand. Dat er prijsschommelingen zijn begrijp ik maar een toestel wat nog maar 3 maanden op de markt gebracht is en al 64% in prijs daalt geeft een onprettig gevoel. Realiseer me wel dat een ander nu zijn voordeel er mee doet. Heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe 4k tv maar niet bij de Mediamarkt gekocht.

    Door: Rob19-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nooit meer iets bestellen bij Media Markt

    Gisterenavond kwam er geen e-mail nadat ik een koffiezetapparaat besteld en betaald had.Vanmorgen gebeld.Het e-mail adres zou nier geklopt hebben terwijl dat met ons adres en naam volledig in beeld komt na de eerste letter.Ik vraag me af of dat koffiezetapparaat vandaag bezorgd gaat worden.Na alle verhalen die ik op internet gezien heb ga ik daar sterk aan twijfelen.Voor ik iemand aan de telefoon kreeg duurde 15 minuten.Gewoon slechte service.

    Door: L.J van Herk-Mol06-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Mediamarkt komt zijn beloofde niet


    Ze beloven dat ze binnen één werkdag jouw bestelling thuis krijgt. Er klopt helemaal niks van. Na 2 dagen staat mijn TV nog bij Post. Nl niet verwerkt. Ik heb Post. Nl gebeld maar ik moet Mediamarkt bellen en de medewerker daar zei dat de kans klein dat ik mijn TV vandaag nog zou krijgen. Mediamarkt gebled. Mijn TV lag bij de post. Nl. Na lange gesprek met klantenservice gaan ze onderzoek starten.. En morgen moeten wij op reis daarom hadden we de TV afgelopen maandag besteld. Beloof niks aub....

    Door: Fs Menshed06-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    BESTEL NOOIT ONLINE BIJ DE MEDIAMARKT> NIET DOEN!!!

    Er zijn geen plusplunten

    Het beloofde gemak is er niet. Na 2 weken geen bestelling en monteur gezien. Klantenservice zegt alleen maar dat ze het moeten uitzoeken, maar dat doen ze niet en ze lossen ook niets op

    Door: Frank29-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    wanneer komen uw spullen? tja, dat is afwachten he

    Op vrijdag een camera besteld voor vakantie op woensdag. Leuk, zou je denken. Track en trace op maandag. Nog steeds leuk. Maar er wordt niets geleverd. Track en trace link loopt dood. Klantenservice gebeld " ja, we gaan erachteraan". De volgende dag zelf weer gebeld en wat blijkt ; het huisnummer klopt niet. Nee, Media Markt maakt geen nieuwe zending. U kunt kiezen of delen: of we wachten op de retourzending van de post en gaan die dan weer doorsturen naar u of u krijgt uw geld terug, maar ook dat pas als we de zending retour hebben van post.nl.. Customer Care? Nooit van gehoord bij Media Markt.

    Door: Alvenaar20-03-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Zeer slechte service

    Eind januari 2018 leverde MediaMarkt een Samsung wasdroog-combinatie bij mij af. Helaas functioneerde de machine niet. Omdat MM de machine door gebrek aan voorraad de machine niet kon omruilen heb ik ingestemd met een reparatie. De Samsung-monteur constateerde dat reparatie niet mogelijk was. Een telefoongesprek met MM over omruil was zonder resultaat want eerst moest het rapport van de monteur binnen zijn. Een paar dagen laten ontving ik bericht van het Samsung reparatiebedrijf dat de machine niet te repareren was, dat er overleg tussen Samsung en MM zou zijn en dat MM op de hoogte gebracht was. Het desbetreffende e-mailbericht heb ik doorgestuurd naar MM. Een daaropvolgend telefoongesprek met MM bleef opnieuw zonder resultaat; nu werd mij gevraagd of ik (als klant!!) voor het rapport van de servicemonteur kon zorg dragen. Inmiddels zijn ruim 10 dagen verstreken sinds de levering van de defecte machine en MM onderneemt nog steeds geen actie. Van de MM - "servicedesk" heb ik inmiddels gesproken met Irene, met Hilal, met Nilam, met Yoni en met Melek Demir. Niemand van hen kan voor een oplossing zorgen. Ik kan Mediamarkt niet anders als een voor klanten waardeloos bedrijf beoordelen. Niet aan te raden dus!!

    Door: H.J. Trein11-02-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Bestelling en bezorging

    Koop geen producten bij mediamarkt !!

    Na een maand wachten en het filiaal gebeld werd mij verteld dat ik binnen 24 uur een reactie zou krijgen.
    In deze mail stond een bevestiging dat ze het product niet hadden. (wel werd mij in de winkel verteld dat het product binnen 2 dagen binnen zou komen).

    Nu 2 maanden later is er nog steeds niks binnen gekomen.

    Na bellen voor terug storing van het geld moet ik langs komen bij het filiaal, we leven in 2018 waarom moet ik daar een uur voor rijden en kan het niet via incasso?!

    Door deze ervaring zou ik graag dit aan de rest van de consumenten mee willen geven, trap er niet ook in! En bestel dingen online (zodat het ook online te annuleren is) en ook dat je in de situatie komt te staan waarin een mediamarkt medewerker de waarheid niet spreekt (of geen idee heeft waar die het over heeft).

    Door: Peggy vam der meer 31-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    diep teleursgesteld

    Ik bestelde een laptop die een levertijd heeft van 1-3 dagen daar KRIJG ik een gratis printer bij die een levertijd heeft van +2 weken.
    Ik besteld nog wat andere dingen erbij met een totale bestelling van 1500 euro. Meer dan een maand salaris van iemand die als helpdesk werkt bij de mediamarkt. Ik moest opschieten met mijn bestelling want ik had nog 2 uur over voor de btw actie. Ik had op dat moment geen keuze. Of ik moest stoppen met mijn bestelling en ik was het kwijt want morgen zou er geen btw teruggave meer zijn. Of doorgaan en + 2 weken wachten op mijn hele bestelling omdat een gratis printer die levertijd had. Nou ja altijd in de winkel van de mediamarkt goede service gehad. Dit moest een foutje zijn en ik bel op maandag wel op dit op te lossen en bijvoorbeeld op te splitsen in twee pakketjes zoals elk ander giga bedrijf ik Nederland doet.

    In de ochtend begin ik om half 10 met bellen. Eerste vrouw geef gelijk aan hier niks mee te kunnen en dat ik maar moet wachten. +2 weken wachten voor een bestelling vond zij niet raar alsof het normaal was. Ze gaf ook nog is aan dat ze net begonnen was en niet zo veel verstand nog had. Moet ik nu vertrouwen krijgen in de helpdesk van mediamarkt? Wie laat zijn mensen nu zeggen dat ze er net werken? Dat is niet erg professional. Misschien wat het een Incident in plaats van een Problem. :) Maar verder was mijn probleem niet opgelost ik werd afgewimpeld door de mevrouw en ik dacht ik bel wel terug misschien krijg ik een beter iemand aan de lijn.

    De volgende persoon, Max weet ik nog bij naam begon goed. Wat navraag gedaan en kwam mij ook melden dat ik pech had. Ik pushte nog een beetje door en ook hij gaf aan hier net te werken en dat hij geen idee had wat hij kon doen of aan het doen was. Ik kreeg een bericht dat ze gingen uitzoeken wat er aan de hand was want mijn bestelling was iets mis mee. Hij gaf aan dat de printer gewoon op de normale levertijd stond en dat er niks aan de hand was. Ik geef aan mooi zet mijn bestelling maar door want hij staat online nog steeds op twee weken. Dit kon hij niet en verder had hij ook geen rechten om überhaupt maar iets te doen. Ik begon me echt af te vragen waarvoor de helpdesk was. Ze konden niks doen en probeerde me meer onzekerheid te geven om mijn bestelling heen. Uiteindelijk gaf hij aan dat mijn ticket doorgestuurd was en dat het 48 uur kon duren. ( hij vond dat wel mee vallen.) Dus ik bestel met een service van 1 tot 3 dagen levertijd, maar moet 2 dagen wachten OP een antwoord WAT er aan de hand is met mijn bestelling. Dus niet dat hij dan verstuurd wordt, nee alleen een antwoord op wat er aan de hand is. Ik kon er met mijn pet niet meer bij en ik reageerde een beetje op deze jongen af. Maar naar 45 minuten met deze persoon aan de telefoon te hebben gezeten was ik er ook klaar mee. Ik gaf het op en was nog verder van huis.

    Ik dacht ik doe een laatste poging. Ik bel de mediamarkt in mijn buurt en vraag of ik de spullen kan ophalen. Ik kreeg een vrouw aan de lijn die alle sprongen maakte om mij te helpen. Topper mevrouw uit Nieuwegein! Ze gaf aan zelf de spullen niet aanwezig te hebben maar belde Utrecht voor mij.
    Ze gaf aan dat ze daar wel het een en ander aanwezig te hebben. Ik dacht Mooi de printer kan wel wachten maar die laptop heb ik graag op de verjaardag van mijn vriendin binnen! Helaas zegt ze daarna dat er iets vreemds aan de hand is. Mijn bestelling was geannuleerd. En dat ik maar het hoofdkantoor moest bellen om dit uit te zoeken en te vragen naar Rudy.

    Ik dacht nee he weer naar het muurtje gestuurd daar gaan we dan. Ik bel krijg een vrouw aan de lijn die tot in de verste geen Rudy ken.
    Wat een verrassing van de mediamarkt, ik keek er niet eens van op en vertelde het lange verhaald aan de mevrouw wat er was gebeurd. Ik kon horen dat het haar niet boeide en ze toonde totaal geen empathy zoals dat heet in een helpdesk term. Maar zette mij in de wacht.... Kwam terug na 5 minuten om aan te geven dat mijn bestelling onder controle was of ik geen handelaar was????? Nu 4 verschillende verhalen gehoord en ik had echt geen idee meer. Een handelaar? Ik heb 9 spullen besteld en allemaal verschillend, een kind kan zien dat dit geen handelaars bestelling is. Hier zou zei op moeten reageren en aangeven sorry dit is alweer een fout ik ga het gelijk voor je oplossen. Maar ook zei wimpelde mij af met nog meer desinformatie.

    Ik was 3 uur verder en ik wist uiteindelijk nog minder. Ik gaf het op en ik liet het rusten. In de avond dacht ik nou ik probeer het nog een keer kijken hoe het er nu voor staat. Weer kreeg ik iemand zonder interesse aan de lijn en gaf aan dat ze ermee bezig waren maar verder geen indicatie maar dat het zo "snel" mogelijk komt. Ik wist wel beter, ik hing op en ik was er klaar mee.

    Nu een dag later is er geen verandering maar ik wil wel graag een een opsomming maken voor mediamarkt.

    3 uur met uw medewerkers aan de lijn gezeten. 100 euro aan kosten voor de service desk?
    De helft had geen idee waar ze mee bezig waren. Misschien tijd voor een cursus of training?
    Ik weet minder na 3 uur bellen dan ervoor.
    Je medewerkers tonen totaal geen interesse of medeleving. ( komt dit door stress op de desk?)

    Ik ben in ieder geval diep diep diep teleurgesteld in de mediamarkt en voor mij ook de laatste keer dat ik hier iets haal of besteld.

    Door: Adimo30-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Slechte servive

    Ik koop al zolang de MM in Deventer is mijn spullen daar. Voor duizenden euro's heb ik er besteed. Maar ik heb het helemaal gehad met dit bedrijf:
    - tv had vier keer in anderhalf jaar hetzelfde probleem. Iedere keer was ik hem drie weken kwijt. Na de vierde keer heb ik een nieuwe geeist. Pas na heel lang zeurenen het blokkeren van het servicepunt ( heb geweigerd weg te gaan voor er een oplossing kwam) heb ik een nieuwe tv gekregen.
    - blender ging kapot na 13 mnd. Na normaal gebruik. Een winkel heeft dan nog veranwoordelijkheid, een blender hoort langer mee te gaan normaliter. Maar nee hoor, helaas meneer, tis buiten de garantietermijn.
    - ik kocht een blue tooth speaker en bracht hem direct terug omdat het geluid erg tegenviel. Alles was in orde alleen het plastic omhulsel had ik er niet bij. Moest 20% betalen om hem terug te kunnen geven.
    Een goed bedrijf behandelt zijn trouwe klanten heel anders.
    IK ZAL NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ DE MM.

    Door: Vincent27-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    iPhone wordt niet gerepareerd

    Mijn iPhone wordt in de garantieperiode geweigerd voor reparatie door mediamarkt!
    Reden: een derde partij (gecertificeerd) heeft er een half jaar geleden een nieuw scherm op gezet!
    Huidig problemen hebben niets te maken met schermreparatie, na diverse mails en aangetekend brief geeft mediamarkt geen krimp en wil nog niet eens fatsoenlijk mijn bezwaar aanhoren of hierop reageren.
    Creatief meedenken is voor mediamarkt onbekend terrein!
    Cursus klachtenafhandeling zou bij deze firma werkelijk op zijn plaats zijn, wij kopen niets meer bij deze firma!
    De zogenaamde garantie ( in dit geval op een dure iPhone) stelt dus in werkelijkheid helemaal niets voor.

    Door: Peeters10-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    snoertje stuk goedkoper bij media markt

    Ik had wat vage snoertjes nodig voor mijn geluidsinstallatie thuis en baalde nogal toen ik zag dat dat superduur was online. nou ja, ik vind 15 euro voor een lullig snoertje tenminste superduur. gek genoeg was het bij de media markt voor hetzelfde snoertje maar 9 euro. dat scheelt veel toch? dus dat snoertje heb ik bij de media markt gekocht.

    Door: Tilda Nanne07-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    loze belofte

    Als je de gekte van black Friday niet aan kan ga er dan ook niet in mee
    ik wacht al 2 weken op een wasmachine en als je ze probeert te bellen sta je een eeuwigheid in de wacht
    Met oplosssingen komen ze ook niet, alleen excuses waar ik niets aan heb

    Door: anna07-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Ik bestel vaak bij Media Markt zonder problemen!

    Ik bestel best vaak bij Media markt, eigenlijk altijd alles wat ik nodig heb en wat ze hebben.
    Ik weet niet wat iedereen zit te zeuren, maar ik heb nog nooit problemen gehad. Alleen 1 keer dat ze een dag te laat hebben geleverd, maar dat werd toen ook gewoon netjes doorgegeven, dus dan vind ik dat heus wel ok voor een keer.

    Ik vind het vooral handig dat je bij de Media Markt gewoon alles hebt en dat ze winkels hebben overal waar je eens rustig rond kunt kijken. Het is er groot en je kunt gewoon een beetje op je gemakje rond lopen zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Op internet kun je toch dingen minder goed even uitproberen of inschatten en advies vragen.

    Ik kom al lang bij de Media Markt en ga daar gewoon mee door en wilde gewoon even zeggen dat ze echt helemaal niet zo slecht zijn als sommige mensen beweren.

    Ik vind ze trouwens ook altijd erg vriendelijk in de winkel, ook al is het soms druk.

    Door: Liana Lodewijks20-10-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Ontevreden klant

    MOEST HELAAS RECHTSBIJSTAND IN SCHAKELEN)

    Ik heb onlangs een LG combi magnetron gekocht bij de media markt.
    Helaas bij het gebruiken van het apparaat gaat tie aan de linker kant rammelen, dus hoppa met dat ding naar de media markt en op reparatie sturen maar helaas bij het ophalen niet gemaakt.
    Hun uitgelegd dat het niet altijd rammelt als tie aan staat.
    Dus alweer laten opsturen en bij het ophalen blijkt dat het apparaat weer niet is gemaakt,
    volgens de reparateur is er niks te vinden, waar ik op zeg ik neem dit product niet terug mee naar huis wil graag een goed werkende product dus het apparaat gaat alweer terug voor reparatie, heb helaas mijn rechtsbijstand moeten inschakelen een brief met ingebrekestelling moeten versturen.

    Gister sms gekregen dat hij klaar stond bij aankomst weer niet gemaakt,
    Vraag me af of ze wel werken bij de technisch dienst, heb nu echt uitgelegd voor de 4 keer dat het aan de linker kant is ik laat het ook horen wat voor verschil de linker kant en rechter kant is en mevrouw zegt ik hoor het maar ze kunnen niks vinden dus zal ik hem weer terug sturen uuuu duuu ik hoef geen kapot apparaat.

    Door: Danny20-10-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    U bent vandaag voor niets gekomen!

    Wat een slechte service wordt hier geleverd! Op 1 september 2017 een Nokia 6 aangeschaft met heel veel plezier. Vervolgens telefoon maar een paar weken kunnen gebruiken. Kinderziektes kwamen naar boven (telefoon heeft een eigen wil, knoppen worden automatisch in en uitgedrukt, screenlock gaat aan en uit etc.) Kinderziektes voor de zekerheid ook opgenomen en op 22 september 2017 afgegeven ter reparatie inclusief video opname. Op 4 oktober 2017 een email mogen ontvangen dat mijn toestel opgehaald kon worden. Eenmaal aangekomen kreeg ik te horen dat er niets aan de hand was met het toestel. Niets aan de hand? Gemaakte opname laat duidelijk zien dat het toestel niet deugt wat ook nogmaals door de medewerker van de klantenservice wordt bevestigd. Telefoon moet nu nogmaals ter reparatie verzonden worden en als afsluiting krijg je ook nog eens het volgende te horen: ja u bent voor niets hiereen gekomen. Bedankt Mediamarkt te Ekkersrijt voor jullie geweldige service!

    Door: Sefer Ozbek04-10-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Waardeloos.

    Had een headset besteld, en had die in de winkel opgehaald, voor de betaling duidelijk! gevraagd aan de medewerker of ik deze kon retourneren als de headset niet beviel met het geld terug. Volgende dag teruggekomen eerst 20 minuten gewacht bij de service balie (Er stonden 3 mensen achter de balie niks te doen en naar de lange rij kijken) En éen persoon hielp me later pas. Verteld die mij dat ik de headset terug kan brengen zonder het aankoop bedrag te krijgen, kreeg ik een cadeau bon. Vervolgens toch verplicht om bij de Media markt iets te kopen anders is het zonde van mijn geld. Vervolgens wil ik thuis de kaart inwisselen doet die het niet omdat de code verkeerd is, en dat ik weér terug moet naar de winkel. Na deze aankoop kom ik hier zeker niet meer terug voor een ander product.

    Door: Albert17-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Kopen bij de Media Markt

    Ik koop nog steeds al mijn elektronica gewoon bij Media Markt. Je kunt hier gewoon nog alles uitproberen in de winkel. Vroeger vond ik ze trouwens altijd best onvriendelijk in de winkel, maar het lijkt alsof ze hun beleid hebben veranderd, want ze zijn nu vaak heel aardig.

    Wel raar dat ze online soms andere prijzen hebben, soms veel goedkoper, dus ik kijk ook altijd even daar... Maar koop liever gewoon in de winkel toch nog

    Door: Rocha Brouwer10-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Slechte communicatie

    Een tijd geleden kocht ik een dolce gusto koffiemachine. Een werknemer zei toen dat ik daarbij een cadeaukaart krijg van 15 euro korting. Ik wou deze gebruiken om ontkalkingsproduct te kopen,waarop hij zei dat dit maar de maand nadien beschikbaar zou zijn. Een maand later ga ik terug. Ik vroeg aan een werkneemster waar ik deze kon vinden, waarop ze dit moest vragen aan een collega omdat ze dit zelf niet wist staan (??). Toen kwam er iemand anders die het juiste product toonde en wat uitleg gaf. Ik vroeg haar of ik met die cadeaubon kon betalen en ze zei dat dit kon. Ik kwam aan de kassa en gaf de kaart aan de verkoopster waarop deze zei dat ze 1 dag over tijd was en dus niet meer geldig was. Heb mijn gerief en de kaart gelaten voor wat het was en ben vertrokken. Wat een slechte service. Eerst het product niet ter beschikking hebben en dan nog moeilijk doen over een cadeaubon die 1 dag overtijd was!!!

    Door: Femke Schepens21-08-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Tot drie maal toe niet leveren

    Tot drie maal toe niet leveren zoals via de mail beloofd wordt is erg vervelend, zeker als je daar thuis voor niets op moet wachten. Persoonlijk vond ik de compensatie, die mij geboden werd, niet in verhouding met de problemen die ontstaan zijn tijdens de levering komen. Ik voel me als klant op deze manier niet serieus genomen en zal dus ook niet snel meer bij de Mediamarkt wat aanschaffen.

    Door: Diederik de Jong21-08-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    LEUGENS!

    LEUGENS! ikzelf ben gewoon vanuit Zoetermeer naar mijn huis gereden maar volgens Media Markt was op de bezorgdag mijn huis niet bereikbaar, ONZIN!
    ik wacht nu al 3 dagen op een wasmachine die gegarandeerd de dag na de bestelling geleverd zou worden! Of ik nogmaals even een dag (deel) thuis wil zitten wachten op een wasmachine die misschien, wellicht bezorgt wordt, mijn werkgever ziet me aankomen!

    Zie hier het antwoord (3 dagen na leverdatum!) van de oplichters van Media Markt:

    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.
    Wij kunnen je helaas niet tegemoet komen voor de vertraging in de levering. Als de bezorgers komen leveren en de route is niet toegangkelijk dan kunnen de bezorgers dus niet leveren. Ze kunnen helaas niet omrijden omdat zij een strakke planning hebben met betrekking tot leveren.

    Verder kun je contact opnemen met de vervoerder voor het maken van een nieuwe lever afspraak.

    Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!


    Met vriendelijke groet,

    Door: Danny10-08-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Amerikaanse koelkast niet geleverd

    Maandagmiddag 07-08 een Amerikaanse koelkast besteld omdat mijn koelkast stuk is, levering 08-08, sms met tijdvak ontvangen van Postnl, die schijnbaar de transporteur is, maar helaas niemand... gebeld en te horen gekregen dat er vandaag niet meer geleverd gaat worden maar morgen. Weer een sms met tijdvak en wederom niemand, weer gebeld en weer gaat er niet geleverd worden! Wanneer ik niet bel weet ik dus ook niets! Media markt steeds gebeld maar doen helemaal niets om tot een oplossing te komen, geld willen zij ook niet terug storten!

    Door: EvdV09-08-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Pakket zoek, niet geleverd en geen geld terug

    Zondag 23-07 online een oven besteld. Die zou dinsdag 25-07 geleverd worden... Tot op heden niets ontvangen. Het pakje is zoek. Mediamarkt verwijst naar transporteur Dynalogic en die melden (á 45 cent/minuut!) dat ze niet weten waar de oven is en wanneer die geleverd gaat worden. Bellen met Mediamarkt support levert niets op, die beloven dat ze mailen / terugbellen. Dat gebeurt niet. Als ik mijn geld terugvraag dan kan dat pas betaald worden als de oven weer van de transporteur retour is bij Mediamarkt. Aangezien die zoek is weet ik niet waar ik aan toe ben.

    Door: GvdW27-07-2017
    Wouter07-08-2017

    Precies hetzelfde probleem alleen met een wasmachine wat een waardeloze klote zaak.. ik ga geld via credit besrijf terugvorderen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Waardeloze service en retourvoorwarden

    Onlangs kocht ik een LG 34UM58-P monitor op aanraden van de verkoper bij Mediamarkt Ede.
    Na uipakken van de doos thuis bleek dit type niet geschikt voor mijn computer (er ontbrak een displayport)
    Terug naar de winkel gebracht om om te ruilen voor het goede type
    Er werd 10% kosten in rekening gebracht omdat de doos geopend was, ook al had ik de monitor niet in gebruik genomen.
    Medewerker van de klantenservice was zeer onredelijk, inflexibel en ronduit onbeschoft.

    Ik heb de goede monitor bij Coolblue besteld die niet zo'n rare retourregeling hebben.
    Mediamarkt is een vaste klant kwijt. Hier koop ik dus NOOIT MEER!

    Door: Christiaan09-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Klacht

    Ik heb een wasmachine bij MediaMarkt Amsterdam Arena gekocht. Bij de koop maak ik een afleverafspraak in de middag. Nu blijkt dat de verkoper dit nooit had Mogen doen, omdat hij de planning niet kent. Daarnaast heeft de verkoper mij verkeerde informatie gegeven over aansluiting van de wasmachine. Volgens hem had ik de trekschakelaar weg moeten halen (wat ik gedaan heb), en er komt een stopcontact voor in de plaats. Bij afleveren vragen de heren waarom ik de trekschakelaar eruit heb gehaald. Dit had nooit mogen gebeuren, want de heren zijn niet gerechtigd om een stopcontact te plaatsen.
    Slogan van MediaMarkt is "ik ben toch niet gek, nee maar wel een leugenaar".

    Door: SA06-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Toppertje!

    Echt niks mis met mediamarkt. Groot aanbod en je kan lekker zoeken tussen de aanbiedingen. Je moet alleen niet ter reparatie gaan want dat is slecht. Maarja, welk elektronica bedrijf is dat niet met reparaties?? Dan kom je er vaak nog redelijk makkelijk vanaf hier. Een keer wat ter reparatie laten maken en duurde wel lang maar lukte wel.

    Door: Hannie23-06-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Bar slecht

    Bar slechte service

    Bar slechte service. Ging op zoek naar een goede draadloze stofzuiger. In de winkel hangen grote borden boven de Dyson stofzuigers die beloven dat de stofzuiger draadloos is en ook de verkoopster waaraan ik had aangegeven wat ik zocht heeft me er niet op gewezen dat dit niet zo was. Na thuis de doos te hebben open gemaakt ging ik ervan uit dat de stekker de accu zou moeten opladen voordat hij draadloos zou zuigen. Bleek het helemaal geen draadloze stofzuiger te zijn. Terug gegaan naar de winkel die doodleuk melden dat ze de stofzuiger niet terugnemen of ruilen omdat de doos open is geweest en hij is 'gebruikt'. Inmiddels blijkt de stofzuiger van maar liefst 550,00 euro ook nog eens 70,00 euro goedkoper te zijn online bij diverse andere aanbieders. Ik voel me misleid en ben enorm teleurgesteld en verbaasd dat blijkbaar een erkend bedrijf als Mediamarkt hiermee weg komt.

    Door: Inge22-06-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Media Markt, ik ben toch niet gek

    Nooit meer Media Markt, zelfs die ene ster is er een teveel

    Door: Dirk09-06-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    onbetrouwbare levernacier

    De leveringstijden van media markt zijn totaal onbetrouwbaar. zij adverteren dat voor bestellingen die voor 22:30 worden geplaatst, zou de levering de volgende dag gebeuren. dit is de tweede keer dat ik meer dan 2 dagen moet wachten (bovenop de "gegarandeerde volgende dag levering" op het product dat ik dringend nodig had. compleet onbetrouwbaar en oneerlijk. zij reageren ook niet op emails met klachten. Vermijd aankopen bij media markt Nederland.

    Door: Greg B24-05-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Tosti-ijzer dag vertraagd

    Tosti-ijzer nodig voor nieuwe woning. Besteld bij Media Markt. Ze waren hier 10 euro (!!) goedkoper dan elders en er staat dat het de volgende dag in huis is. Gisteravond besteld. Vandaag krijgen we te horen dat het een dag vertraagd is. Beetje balen. Wat moeten we vandaag nou eten??? Nee ok, we hebben heus wel iets anders te eten, maar toch beetje jammer dit, want ik koos juist voor de Media Markt omdat ze de dag erna zouden leveren... En ook omdat ze goedkop zijn.

    Door: Hongerige 03-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Monitor stuk en nu niks

    Zeer dure monitor gekocht (€1499,-) werd keurig volgende dag bezorgd maar bleek beschadigd en stuk. Dus gebeld om hem om te laten ruilen en dat kon. De vervoerder zou een nieuwe langsbrengen en de kapotte meteen meenemen. Keurige service dacht ik nog, want het is een monitor voor mijn bedrijf en je kunt dan niet zonder. De vervoerder kwam keurig op tijd maar had geen nieuwe mee, hij kwam de kapotte alleen ophalen. Dus ik meteen bellen en kreeg iemand aan de lijn die zei dat ze de monitor kwamen ruilen maar daar bedoelt de Media Markt mee dat ze hem op komen halen. Dus niks ruilen!!! Ze interpreteren dat woord heel anders dan de rest van Nederland! Ik moet dus enkele dagen wachten en dan moet ik maar hopen dat de nieuwe snel komt. Dus vroeg ik aan haar of ik dan tijdelijk bij het filiaal in onze stad een oud monitortje kon halen om tijdelijk te gebruiken. Dit kon niet want Media Markt online heeft niets te maken met Media Markt filialen??????? HEEL VREEMD!!! Ik kon ook de monitor niet in de winkel omruilen want dat had ik ook nog voorgesteld: Stuur nieuwe monitor naar filiaal en daar ruil ik hem om dan kan ik gewoon doorwerken. Ik heb dus uit nood maar een tweedehands monitor gekocht en ik kon enkele uren niet werken. Heb uiteraard een klacht ingediend met alle kosten en ben erg benieuwd wat de oplossing is die ze gaan bieden??? Kortom waardeloze service ik had die monitor gewoon terug moeten sturen en de koop ontbinden (kan binnen 14 dagen) en elders een nieuwe bestellen dan heb ik die met 1 dag binnen. Nu zit ik langer zonder. Nogmaals...... dit doe ik nooooooooit meer!!! Geen Media Markt!! Zolang je koopt dan gaat alles perfect maar als er wat is................... !!!

    Door: Gerrit Feitsma03-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Niet tevreden, maar review wordt niet geplaatst op site Media Markt

    Niet tevreden, maar review wordt niet geplaatst op site Media Markt

    Ik heb in 2016 een wasmachine bij de Media Markt gekocht. Al na enkele weken kreeg het apparaat storingen. In de eerste instantie werd er geadviseerd minder wasmiddel te gebruiken en niet te vaak een kort programma te gebruiken. Ook werd geadviseerd om zo weinig mogelijk koude wasprogramma's te gebruiken.
    Bijzonder, want we hebben het apparaat juist gekocht vanwege de korte wasprogramma's.
    Wederom storingen maar nu andere foutcodes en het apparaat stopt er zeer regelmatig plotseling mee.
    Uiteindelijk heb ik een review van het apparaat geschreven op de website van de Media Markt, ik soortgelijke bewoording als hierboven maar ik kreeg een mail terug dat de review door de redactie niet wordt toegelaten omdat het een klacht/defect betreft....

    Selectief met reviews omgaan lijkt mij niet correct van de Media Markt! Wellicht iets voor de consumentenbond of Radar?

    Door: Kooistra02-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Personeel heel vriendelijk in Utrecht!

    Personeel bij de Mediamarkt is toch telkens veel vriendelijker dan je denkt. Dat was vroeger wel anders!

    Afgelopen weekend in de Mediamarkt op Utrecht Centraal Station, de jongen die bij de Apple afdeling stond, was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kwam voor een goede hoes voor mijn nieuwe Macbook, die ik niet eens gekocht heb hier, en hij paste voor mij keurig de hoezen om de Macbook die hij daar had liggen. Vrolijk, vriendelijk en charmant!

    Door: Jonneke14-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    tablet

    Het valt me op dat de tablets in de winkel duurder zijn dan online, ik koop dan ook altijd online. In de winkel rekenen ze nog extra € 19,00 aan startklaar-maak kosten bij de tablet. Grootst mogelijke onzin natuurlijk. Zijn er problemen met je aankoop, dan geven ze ook niet thuis.

    Verder grote winkel met scherpe prijzen

    Door: Martin22-12-2015
    Isa24-12-2015

    ja irritant is dat he dat heb ik ook gemerkt!! oook verschil tussen verschillende winkels soms heel raar

    Eef Rozeboom15-03-2019

    Bij de Mediamarkt in Ede heb wij een Sonos beam gekocht, Max heeft ons goed geholpen. Toen wij thuis nog wat vragen hadden, kregen wij een goed telefonisch advies. Top!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    After Sales is slecht

    Komen niet tegemoet!

    Door: PvdV17-12-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Media Markt 40 euro goedkoper online !!

    Was gisteren in de Media Markt en zag daar zo'n luchtverfrisser voor 289, maar online bij diezelfde Media Markt is precies diezelfde luchtverfrisser 249 euro! Dat scheelt 40 euro!! En heb het met andere dingen ook gezien!

    Dus voor iedereen de tip: bestel bij Media Markt online, dan ben je veel goedkoper uit!

    En wordt het nog thuis bezorgd ook!

    Door: Vincent Kuys18-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Van de wagen gevallen? Is dat waar?

    Is het waar dat Mediamarkt zo goedkoop is, omdat ze spullen hebben die 'van de wagen zijn gevallen'? Of die al een keer zijn teruggebracht en dat ze daarom zo goedkoop zijn (maar daarom ook sneller stuk gaan weer)? Dat hoorde ik eens, maar ik weet niet of het waar is.

    Door: Thomas14-10-2015
    Evert14-10-2015

    Nou, dat lijkt me niet hoor. Zo'n grote winkel, als dat uit komt of waar zou zijn, dan hebben ze echt veel klantverlies!

    Jackie van der G.14-10-2015

    Ja ik heb dat ook wel eens gehoord! Maar denk eigenlijk dat het gewoon roddels zijn

    s.14-10-2015

    Volgens mij zijn ze gewoon zo goedkoop omdat ze grote hoeveelheden tegelijk kunnen kopen en dan korting krijgen

    esther15-10-2015

    nou ik geloof dat wel. had een wasmaschine gekocht en toen die uit de doos kwam, zaten daar al krassen op!niet zo erg, hij doet het gewoon natuurlijk, maar vnd het toch vreemd dus misschien is het wel waar!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Te veel Apple

    Verandert Mediamarkt in een Apple Store ofzo? Telkens als ik in een winkel kom (Utrecht, Amsterdam, overal!) wordt er zo veel ruimte gegeven aan Apple, krijgen ze daar meer commissie op ofzo? Ik wil geen Apple en word daarom verdrongen naar hoekjes achteraf.

    Door: Bas08-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    nu in de mediamarkt

    Ik typ nu in de mediamarkt op een testtablet en dat gaat goegoed!

    Door: stanley07-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Ik zoek een iphone!

    Ligt dat nou aan mij? Ik zoek op iphone en krijg pagina's vol met iphone's. Waarom niet een wat betere zoekfunctie, superirritant dit!

    Door: Shirley07-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Prijzen goedkoper online?

    Wat een onhandige website, ik vind er niks wat ik zoek. Was net in een winkel en denk nog even na over de iphone die ik daar zag... en lijkt het nou zo of zijn de prijzen online lager?? Raar toch?

    Door: foontje06-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    Niet zo netjes

    Op zich prima winkel, veel keuze en lage prijzen. Maar waarom zitten die cassieres toch zo luidkeels met elkaar te beppen de hele tijd? Daar stoor ik mij alijd aan bij deze winkel. Ik rekende vandaag af bij de klantenservice ivm drukte en het meisje dat ons hielp zat dus tegelijkertijd ook met haar collega te kletsen over iets dat ons niets aanging. Niet erg netjes.

    Door: Babette02-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Samsung Tablet gekocht net

    Net terug van de Media Markt met mijn nieuwe Tablet. Blij mee!! Samsung Galaxy Tab É voor 179 euro, best goede prijs denk ik? Wel superdure hoes erbij, maar dan is hij tenminste veilig...

    Door: Gerdien02-10-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Nespresso proeven in de winkel!

    Wij hebben lang zitten dubben welk koffieapparaat het meest geschikt was. In de Mediamarkt konden we uitgebreid kiezen en zelfs proeven, erg handig en zo kozen wij uiteindelijk voor een nespresso-apparaat daar. Nog goedkoop ook (had ik niet verwacht)

    Door: Koffieleutjes30-09-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Keuze en Korting

    Keuze en Korting, wat wil een mens nog meer? Hier hebben ze echt ALLES. En waarom zijn die andere winkels zo duur als Mediamarkt het zo goedkoop kan doen??

    Door: Andreas de Smit29-09-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goedkoop maar wat een rotwinkel

    Ja ze zijn echt wel vaak de goedkoopste, zowel online als in de winkel. Maar vind die winkel echt stom verder. Online is alles zo schreewerig, met dat rood en die dikke letters en ik vind daar nooit wat ik zoek. Misschien vinden sommigen dat mooi, maar ik niet. Toch kom ik er vaak terug, want ja als dat euro's scheelt, dan moet je wel he.

    Door: Annejet29-09-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    'service'

    had hier een stereo-installatie gekocht maar die ging al snel kapot, dus ik naar de mediamarkt om dat te fixxen, niemand bij de klantenservice dus ik blij, maar met dit soort problemen moest je niet daar zijn, maar bij een ruimte verderop en daar heb ik dus echt úren zitten wachten, belachelijk. er was wel gratis koffie en water enzo, en het probleem werd ook wel verholpen (ik kreeg een nieuwe mee), maar toch vond ik dit echt een nare ervaring. En ik was dus ook niet de enige, er waren een heleboel wachtenden voor me met waarschijnlijk dezelfde irriratie. jammer, want ze zijn wel goedkoop (maar dan is dit dus het risico, kennelijk.)

    Door: Sebastiaan10-08-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Slecht; 3 weken niet kunnen koken

    Ik had een gastoestel gekocht en die heb ik zelf aangesloten. De ontsteking ging stuk en toen had ik dus het nakijken. Meer dan drie weken kwijt geweest omdat deze opgestuurd werd naar de fabriek. Eh....mediamarkt...hoe moet ik dan koken? Het was een inbouw dus moest hem zelf eerst helemaal demonteren. Gelukkig bestaat er thuisbezorgd en een moeder maar ik denk niet dat ik nog terug kom bij de mediamarkt. Volgende keer weer een keukenboer die een vervangend stel geeft. Toegegeven, het toestel zelf kon ik niet veel goedkoper krijgen dan de mediamarkt, maar je betaalt er dus ook een prijs voor als hij stuk gaat.

    Door: Maarten van Oorschot09-08-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Schrijf zelf een review over MediaMarkt

    Uw beoordeling