MediaMarkt
Alle reviewsMediaMarkt
Alle reviews (274)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
PS5 online besteld betaald en niet geleverd
Online een PS5 besteld 4 weken terug. Deze is niet geleverd. Mediamarkt legt de schuld bij Postnl. Postnl geeft in de track and trace aan dat het pakket niet is aangeboden. Probleem dus tussen MediaMarkt en PostNL. Gelijk aangegeven overgaan tot ontbinding aankoop en terug betalen van het aankoop bedrag. Klant mag hier niet de dupe van zijn. MediaMarkt heeft nog steeds niet overgegaan tot terug betaling van het aankoop bedrag. Krijg nu 3 weken te horen excuses ligt bij de juiste afdeling. Maar die heeft het bedrag tot nu nog steeds niet terug gestoord. MediaMarkt komt hun eigen afspraken niet na. Ik heb al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug?
PS5 controller en spel
Ook vergelijkbare ervaring 30-12-2022 bestelling geplaatst en pas op 23-01-2023 geleverd gekregen. Slecht telefonisch contact met de klantenservice en denken verder niet mee in tussentijdse oplossingen of aanpassingen. Krijgt verschillende verhalen van medewerkers te horen op hetzelfde moment en totaal niet duidelijk.
Dyson Air Wrap
Helaas heb ik mijn bestelling niet ontvangen uiteraard wel betaald. Gemaild, elke dag gebeld, contactformulier ingevuld maar dit alles zonder resultaat. Voorheen vaker besteld en nooit problemen gehad, maar nu. Dit is dus echt oplichterij. Ze antwoorden nergens op en ook de Chat werkt niet.
Fornuis
Ik heb veel geleden om het probleem op te lossen en ze hebben geen oplossing voor mij gevonden. Er wordt aangenomen dat als de kabel vanaf de zijkant van het fornuis verkeerd is aangesloten door het productiebedrijf, deze gratis moet worden gerepareerd omdat het niet onze schuld.
AEG vaatwasser en inbouw service
Prijs was goedkopere dan Andere winkel , bezorging snel geregeld, e-mail bevestiging snel ontvangen na aankoop , contact met klanten service was lang wachten maar eindelijk wordt alles netjes geregeld,
Website was makkelijk te gebruiken en geef duidelijk informatie , betaling mogelijkheid.waardebon
Kadobon (50euro) besteld en betaald. Bevestiging en aktivatie nummer wel gehad. De bon is nooit aangekomen. Een enorm onbeschofte helpdesk doet niks, kan niks doen, is ongeinteresseerd en is uberhaupt weinig in goed nederlands aanspreekbaar. Oftwel geld kwijt, bon kwijt en een teleurstelling rijker.
Samsung TV
Dienst na verkoop of klantenondersteuning is niet goed. Ze weten niet wie het probleem kan oplossen of een oplossing kan bieden. Het reparatie- en garantieteam heeft geen zin. zelfs als de oplossing wordt geleverd door de productfabrikant, heeft het mediamarktteam geen idee hoe te reageren of er een einde aan te maken. het is meer dan 2 weken geleden dat ik op een oplossing heb gewacht en ik heb geen idee wanneer deze zal aankomen.. Geen goede ervaring met mediamarkt.
Dyson airwrap
This is the second time when I ordered something via media markt and the second time when I received the wrong product!
First I ordered sonic care toothbrush and received DVD reader. This time I ordered Dyson airwrap and received cooking plate! Call center employee very rude saying that if I don’t like media markt I can order somewhere else.Tv
Al weken aan het wachten op een al betaalde TV maar er is een foutieve levering gedaan die voor iemand anders was
Vele malen gemaild en vele malen gebeld
Ten einde raad 60km op en neer naar breda gesprek gehad en de belofte we gaan het zsm regelen.
2 weken later staat de TV van een andere klant nog steeds bij mij thuis en mijn TV in het magazijn
Ik begin me opgelicht te voelentv plus ophangbeugel
Wat een stommeling ben ik ondanks alle waarschuwingen om toch bij Mediamarkt te bestellen. Een tv en ophangbeugel besteld die zouden vandaag 8 december komen. Gisteren een mail dat de ophangbeugel geleverd zou worden en niets over de tv. Al de waarschuwingen in acht genomen heb ik gisteren 3 keer mediamarkt gebeld met de vraag hoe zit het. Kreeg te horen dat de tv met de beugel vandaag geleverd zou worden. Vanmorgen een mail dat de tv vrijdag tussen 08.00 en 22.00 geleverd wordt. Heb voor vandaag een vrije dag genomen en nu wordt ik op een arrogante manier verplicht om weer een vrije dag op te nemen. Duidelijk was de afspraak om alles op donderdag 8 december te leveren. Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen wees niet zo stom als mij, die alle waarschuwingen in de wind heeft geslagen om niet bij Mediamarkt te bestellen. Kom er ook nog eens achter dat Coolblue of Amazon.nl ook nog eens 200 euro goedkoper is met de tv. Nader onderzoek blijkt dag Mediamarkt duurder is dan welk online bedrijf dan ook. Ps hoe ironisch de beugel wordt vandaag geleverd zonder tv!!!!!!!!!!!!!! ps Mediamarkt ook geven jullie nog het bedrijf Dynalogic de schuld terwijl zij mij net hebben gebeld dat de tv nog aangeleverd moet worden bij hen voor vervoer. Terwijl mij gisteren is verteld door Mediamarkt( 3 x) dat de tv bij de vervoerder ingepakt ligt en klaar voor vervoer is. Schandalig dat jullie dit bedrijf de schuld geven!!!
Apple macbooks
Zeer slecht frauderend bedrijf. Dure Apple producten zijn niet geleverd en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Dif bedrijf verdient zijn bestaansrecht niet. Nooit met deze malafide bende in zee gaan!
Tv, soundbar en ophangbeugel
Zaterdag 19/11 tv en extra’s gekocht met levering en aansluiten op woensdag 23/11 ( dag vrij voor genomen). De extra’s werden ruim na afgesproken aflevertijd geleverd, maar geen tv. Na meerdere keren contact gehad te hebben medewerkers van Media Markt nog steeds probleem niet opgelost en nog steeds geen tv. Iedere keer werd er weer wat anders gezegd, maar problemen en klachten oplossen kunnen ze niet bij Media Markt. Nooit maar dan ook nooit meer Media Markt voor ons. Verschrikkelijke slechte service.
Lg monitor
I odered a monitor on a discount. When the courier came he had a step insted. I returned the step as i didn't ordered it and i asked immediately to media markt what did i have to do in order to make another delivery appointment. They said i had to wait for them to contact me. After 1 week they didn't say anything so i contacted them again. They said that they had canceled my order (i never asked for them to cancel anything) and that i would receive the money back. I also couldn't get the discount anymore, even tho it was them who made the mistake. I only got the money back after i call paypal to block the transaction.
AEG lavaseries 9000
Vorige week maandag een warmtepomp droger geleverd gekregen.
Gelijk bij gebruik schiet de warmtepompdroger op een storing.
Om dit te melden wordt je van de hoek naar het kastje gestuurd. Afgelopen zaterdag zij. De mensen die de droger afgeleverd weer langs geweest maar die konden niets betekenen en zijn weer rechtsomkeer vertrokken.
Vanochtend maar weer contact gezocht met de MediaMarkt. Kreeg een dame uit België aan de lijn en mijn verhaal aan haar verteld. Kreeg weer de boodschap dat zij niets voor mij kon betekenen.
Maw ik moet maar geduldig afwachten tot de Mediamarkt contact met mij opneemt.
Ik heb nu ruim een week een droger binnen staan die niet werkt en mijn geduld begint nu op te raken.iPhone niet door Mediamarkt geleverd
Op 24 juli 2022 (nu 11 weken geleden!) heb ik via de webshop van Mediamarkt een IPhone besteld en betaald. Tot op heden heeft Mediamarkt deze niet geleverd. De klantenservice heeft mij niet geholpen. Een klacht via keurmerk Thuiswinkel Waarborg heeft ook niet tot levering geleid. Al die 11 weken viel op dat Mediamarkt traag en vaak nietszeggend op telefoontjes en berichten reageert.
Koelkast
Mijn moeder van 82 had bij Mediamarkt een roestvrijstalen koelkast besteld welke de volgende dag werd geleverd. Helaas met twee deuken waarvan 1 grote in beide deuren.
De oplossing van Mediamarkt was een online cadeaubon van 75 euro. Kan me niet voorstellen dat iemand hier mee kan leven dus met mediamarkt afgesproken dat ze de koelkast weer konden ophalen. Intussen heb ik een nieuwe koelkast voor haar besteld die de volgende dag zou worden bezorgd waarbij de beschadigde koelkast meteen werd meegenomen. Mijn moeder heeft een halve dag gewacht en circa 10 minuten voor de bezorger er zou zijn kreeg ik een mailtje dat ze niet kwamen omdat de tweede koelkast ook was beschadigd. Dit zou snel worden opgelost. Inmiddels is de gedeukte koelkast opgehaald waarbij Dynalogic twee flinke winkelhaken in het vinyl in de keuken heeft gemaakt. Volgens Dynalogic haar schuld omdat ze de vloer niet had afgedekt?
De nieuwe koelkast zou meteen worden gebracht maar is er tot op heden nog steeds niet.
Dame van 82 zit inmiddels al bijna een week zonder koelkast, wanneer we bellen (al eens geprobeerd om een telefoonnummer te vinden op de website, je moet chatten, maar ook die zijn al de hele week niet bereikbaar) wordt elke keer beloofd dat er spoed wordt gemaakt, maar inmiddels staan de boodschappen al een week op het balkon. Gelukkig is het niet meer zo warmkoelvriescombi
Na ruim 4 weken nog steeds geen monteur om inbouw koel/vries combi af te maken van de 2e bestelling omdat de 1e koelkast een Samsung combi niet paste, het betreft hier enkel wat beugels die niet aanwezig waren bij levering van 2e koelkast. Monteurs geweest 2 x ( waren met 2 man ) maar wisten niet wat ze moesten komen doen, want hadden geen beugels mee gekregen,( terwijl ik avonds nog contact heb gehad met een meisje die mij belde )heb duidelijk aangegeven dat monteurs 4 beugels mee moesten nemen . 6 x naar de winkel zelf geweest omdat de klanten service niet opneemt of na 25 a 30 min wachten krijg je een Belg aan de lijn die nergens verstand van heeft en je niet begrijpt als het over beugels gaat. Ook nog een keer een jongen uit de Achterhoek aan de lijn gehad die zeer humeurig was en niet te verstaan was v.w. dialect. Echte kut service MediaMarkt voortaan koop ik bij Cool blue want van enige coulance of begrip is hier geen sprake vooral niet dat je bij de huidige temperaturen van meer dan 28-32 gr niet zonder koel/vries combi kunt. Ik ben herstellende van een zeer zware hartoperatie die nog maar net heeft plaats gevonden, maar door dit enorme geneuzel zou je het opnieuw aan je hart krijgen. We zijn inmiddels 4 weken verder en de inbouw is nog steeds niet afgemaakt omdat de 4 beugels die aan de koelkast deur bevestigd moeten worden en waar dan de plastic geleiders in passen van de deur van de inbouw kast zelf, er nog steeds niet zijn 14-08-2022. Op 15 -08 nieuwe brief geschreven met het verzoek huidige koelkast maar om te ruilen voor één waar wel de benodigde beugels bij zitten. Toen werd ik rond 19.58 uur door ene Brain gebeld dat hij en zijn collega’s er niets van begrepen wat er aan de hand was ook niet om wat voor soort beugels het ging, want zij ( ik denk België) hadden geen contact met Utrecht ( The Wall) dus wisten niet wat er nu aan de hand was. Ik heb div foto’s opgestuurd hoe de beugels er uit zouden moeten zien. 16-08 nog geen reactie gehad en ook op 18-08 geen duidelijke ontvangst van mail met foto’s gehad, maar dan het volgende:
(17/08/2022 13:31)
Beste Charles Van den Berk,
Mijn excuses voor het ongemak.
We hebben navraag gedaan of we deze metalen beugels nog kunnen na leveren.
Zodra hier een terugkoppeling op komt houden we u zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Lorenzo
MediaMarkt klantenservice
(Daarop heb ik het volgende geantwoord en verstuurd op 17-08)
Sorry hoor maar dit is ronduit belachelijk wat hier gebeurt, is een steeds weer ander verhaal om tijd te rekken. Hier stopt het ik wil dat jullie mijn koel/vries combi komen omruilen en inbouwen waar ik al weken geleden voor betaald heb. Misschien zitten er dan wel de benodigde beugels bij indien omruilen niet mogelijk is zie ik af van de aankoop en kunt u het volledige bedrag van 578,99€ terug storten dit bedrag is inclusief 99,00€ inbouwkosten en de koelkast ophalen. Nu 22-08 opnieuw naar de winkel.
(23/08/2022 08:37)
Beste Charles Van den Berk,
We zijn je niet vergeten! Ik heb navraag gedaan en ik wacht nog op een reactie. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug.
Heb je nog andere vragen? Ik help je graag!
Met vriendelijke groet,
Yusuf
MediaMarkt klantenservice
Ik wacht al weken , dus ….op zijn Hollands gezegd lulkoek
23/08/2022 09:29)
Beste Charles Van den Berk,
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.
Ik heb vernomen vanuit de leverancier dat er bij dit model geen metalen sleep systemen worden geleverd maar van kunststof deze zitten in het zakje van de handleiding meegeleverd.
Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.
Met vriendelijke groet,
Yusuf
MediaMarkt klantenservice
Ik zou als ik jou was maar eens in het instructie boekje kijken achterin, i.p.v een antwoord te versturen waar niets van klopt, misschien moeten de monteurs dan ook maar een extra cursus gaan volgen(29/08/2022 14:19)
Beste meneer Van den Berk,
Zojuist heeft u bij ons in de winkel met mijn collega gesproken over het retourneren van uw koelkast.
Ik heb nogmaals een bericht verzonden naar mijn collega's van MediaMarkt online.
Hierbij wil ik u bevestigen dat ik het volgende naar mijn collega's van MediaMarkt onlie heb gestuurd:
"De klant is weer aan de balie geweest en wenst graag zijn koelkast retourneren en zijn geld voor zowel de inbouw als de koelkast terug ontvangen.
Meneer wacht inmiddels erg lang op een antwoord. Zouden jullie dit z.s.m. op kunnen pakken met de klant?"
Met vriendelijke groet,
Jorrit
Jouw MediaMarkt-teamTv
Al 4 dagen aan wachten dat iemand mijn te woord staat en nu nog steeds geen oplossing voor mijn kapotte tv niemand belt me of mailt me moet ze continu zelf bellen maar ook dat gaat heel moeilijk wordt steeds doorgeschakeld na 20 min en dan wordt de verbinding zomaar verbroken nu zit ik hier met een kapotte tv want ik in april heb gekocht bij media markt Tilburg!!!!!!
Refrigerator
hello, we bought a refrigerator on August 15th, although it was said that the refrigerator would be delivered the next day, it was not made. A few phone calls did not work once to go to the store. After 2-3 e-mails, a date was given for 26 August. The door would open in 2 minutes. Then we got the date for August 27, but today it was delivered 1 hour after the time called 15:30-16:40. However, the whole apartment was on the doorstep with two men fighting.Everyone was in fear. He left the refrigerator in front of the door. They are gone. Unpacking etc. nothing was done. Is it working or is there any damage? Nothing
The paper was thrown out like they were signed and they left. This is not nice. I don't know how you can make up for this, but it is a behavior that does not suit the media market family. I have been using this store for many years. This is the first time I regret it. I will share this experience everywhere for your information.AEG vaatwasser
Op 25 Juli een nieuwe aeg vaatwasser gekocht. Mét installatieservice. De maandag daarom zouden ze komen leveren en installeren. Ze kwamen maandag met zijn 2en, en wisten binnen 5 minuten al dat het niet zou passen. Er zou teveel ruimte tussen de vaatwasser en het aanrechtblad zitten, en het frontje van het keukenkastje zpu er niet op passen. Ik ben zelf monteur dus heb genoeg inzicht om te zien dat dit onzin was. Na 5 minuten zijn ze vertrokken zonder de vaatwasser ook maar uit te verpakking te halen. Ik terug naar MM A’dam ZO, wilden ze me een goedkopere, van een onbekend meek verkopen. Ben ik niet mee akkoord gegaan. Na ruim 1,5 uur kwam de verkopen met:” wij hebben ook nog een ander bedrijf, we kunnen die proberen”
Ben ik mee akkoord gegaan. Anderhalve week later, en tig afwasbeurten met de hand later, kwamen ze en hadden hem binnen het uur geinstalleerd. Ik Media Markt terug gebeld dat ik zwaar ontevreden ben over de service, aangezien het dus gewoon paste, en ik 2x vanuit Uithoorn terug moest naar de MM. Dit was geen probleem die ontstaan was door omstandigheden, maar gewoon regelrecht onwil, terwijl ik voor installatie en alles wat daarbij hoort €100,- heb betaald. Ik heb een verzoek ingediend voor compensatie ivm de lange wachttijd, verspilling van benzine dat we eigenlijk even niet konden missen. Alsof alles niet duur genoeg is op t moment. Nou bieden zee een voucher aan van €50,- te beeteden in de media markt. Heb nogmaals uitgelegd dat ik hier niets aan heb. Kreeg antwoord: dat is niet ons probleem. Of je neemt de voucher of je krijgt niets!! Lekkere service. Ik koop niets meer bij de media markt en zal een ieder die hier wel naartoe wil het afraden. Ik haal mijn orodukten wel bij Expert of BCC, waar ze wel weten wat service is!
Anderen bekeken ook

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Bent u ook benieuwd hoe het winkelen op AliExpress andere gebruikers is bevallen? Veel mensen die online shoppen komen vroeg of laat terecht bij Al...

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...
RETWEET
Ik heb 3 weken geleden Playstation 5 accessoires gehaald via de webshop van MediaMarkt. Ze hebben via de post opgestuurd maar ik heb het pakketje nooit ontvangen. Postnl heeft een onderzoek gedaan maar hieruit blijft dat het pakketje zogenaamd bezorgd is. Ik heb met Yusuf van de service center gesproken en het treurige is dat Media Markt nog niet eens een tussenoplossing heeft aangeboden. Ze nemen de klant niet serieus en ik heb weken moeten wachten op een reactie. Ik raad iedereen aan om lekker via Bol.com te bestellen. De service is daar echt top vergeleken met MediaMarkt.........