Marlies Dekkers
Alle reviewsMarlies Dekkers
Alle reviews (21)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Meerdere beha’s, slipjes en bikini’s
Altijd heel tevreden geweest totdat ik bij een vriendin op korte termijn slijtage plekken zag in haar bikini na amper gedragen te hebben.. Ook had zij snel een beugel uit een beha en toen kwam ik erachter dat de klantenservice echt wel te wensen overliet. Nadat ik had gehoord dat ze dit niet gingen oplossen, heb ik mijn keuze gemaakt om samen met haar op een ander merk over te stappen. Jammer, maar het spul is te duur om na enkele keren gedragen te hebben al te moeten weggooien of te vervangen.
BH en slip
Producten prachtig, maar past niet. Helaas retour....en dan begint de ellende!
Geen contact te krijgen. Retourneren zoals omschreven op de site, naar niet bestaand adres (volgens PostNL). Vervolgens is pakket bij servicepunt gebracht, gemeld, word niet afgehaald! Gevolg, pakket weer terug. Nog steeds geen contact met klantenservice of wat dan ook.
Inmiddels verloopt bijna retourtermijn.
Wat nu? NOOIT MEER!Badpak
Al vaak lingeriesetjes en een bikini gekocht bij Marlies Dekkers. Naar volle tevredenheid. Maar me al vaker verbaasd over de klantonvriendelijkheid wat betreft verzending. De verzendkosten zijn voor de klant, als je niet boven de 120.00 euro uitkomt, maar de retourkosten à 7,50 euro ook. Ik stuurde het badpak retour omdat het niet mooi zat. De maat was goed, maar het het badpak lubberde aan de achterkant. Niet mijn fout. Toch draai ik voor de kosten op. Advies: bestel niet online!!
2 bh en bijpassende slips
Helaas 1x nooit meer.
Had 2 bh besteld met bijpassende slip, 1 slip niet meer leverbaar dus balen. Nu de bh daar word ik gek van ze kraken heel erg als ik me beweeg. Inmiddel een keer met de hand gewassen dacht eerst misschien is het niewigheid maar nee hoor het blijft😓. Echt zonde van mijn geld ook al passen ze super en zien ze er mooi uit.bikini set met accessoire
Online bestelling heel vlot, maar niet geleverd door DPD door 'fout' in adres.
Bestemmeling niet gevonden en pakket retour naar afzender.
Noch Marlies Dekkers, noch DPD te bereiken per telefoon. Marlies Dekkers na 1 week, verschillende mails en tekstberichtjes, reageert niet behalve automatische gegenereerde antwoorden, zoals "door de drukte zal het beantwoorden van uw mail wat langer duren" 🙄🙄
Jammer, want ik heb nog BH's van Marlies Dekkers gekocht en die waren hun geld zeker waard. Maar nu blijkt de service via de webshop zelfs niet 1 sterretje waard.Setjes
Ik zou 2 gratis slipjes krijgen. ( waarde van 50 euro) Deze niet ontvangen. Na meerdere keren te hebben gemaild, waren ze uitverkocht. Krijg je een tegoedbon die je vervolgens niet kan inwisselen. Dan alles maar terug, komt alles gewoon weer retour.
Mooie lingerie maar de service is ver te zoeken.
Het is trouwens ook nooit opgelost.
Dus voor mij de laatste keer.Teleurstellend!
Al jaren klant in de winkel in Rotterdam, naar volle tevredenheid. Ik heb vorige maand weer nieuwe bh,s gekocht. Nu zitten er bij 1, na 1 keer wassen, deuken in mijn cups. Ik terug naar de winkel waar de dame aangaf dat het mijn eigen schuld is! ik heb mijn bh, met de cups in elkaar, in een waszak gewassen. Dat mag niet, daar kan het foam niet tegen! Dit is mij in al die jaren nooit verteld en ik heb ook nog nooit een bh zo verpest. Was al jaren zo mijn bh,s altijd perfect gegaan. Totaal geen empathie van de medewerker. Op mijn vraag wat ik eraan kan doen....niets. Z,n dure bh en dan zo afgescheept worden, jammer ben zeer teleurgesteld. Bh een paar dagen gedragen, gewassen en nu al in de vuilnisbak. Ik ben geen klant meer.
Super merk super service
Ik draag al jaren marlies dekkers lingerie vanwege de perfecte pasvorm en ondersteuning. De strings zitten altijd als gegoten trekt nooit in mijn bilnaad en nooit last van jeuk ook al heb ik een sportief dagje. Met het passen in de winkel nooit problemen gehad.
update: wacht al zes weken op credit bedrag retourzending
inmiddels kritiek bijstellen. na vorige post eindelijk telefonisch wel contact gekregen met service desk. oorzaak probleem werd direct vastgesteld en opgelost.... zo kan het blijkbaar dus ook. volgende dag stond credit bedrag wel op onze rekening. nog wel opmerking gemaakt op niet reageren op e-mails. ze konden alleen mijn laatste mail terug vinden?? en gaven geen antwoord op de vraag waarom hier niet op was gereageerd... dat is dan weer jammer. kreeg hierop nu wel reply dat retour was ontvangen en bedrag binnen 3 dagen zou worden terug gestort..... tja, waarom niet gelijk gewoon goed aanpakken, krijg je al die kritiek ook niet over je heen.
wacht al zes weken op credit bedrag retourzending
29 januari hebben ze mijn retourzending ontvangen. inmiddels is het 10 maart en heb nog steeds geen credit bedrag terug ontvangen. telefonisch wordt je hierover aan het lijntje gehouden. mailtjes sturen heeft geen zin, op geen enkele de afgelopen weken antwoord gehad.
bagger bende dat bedrijf.Enorm teleurgesteld
Ik heb begin januari voor 75 euro aan cadeaukaarten gekocht. Deze netjesontvangen. Nu moeten de kaarten nog geactiveerd worden middels een code die MD per mail zou toesturen. Deze helaas niet ontvangen. Contact via mail gezocht, krijg ik een reactie binnen 5 werkdgn antwoord, maar door de kerst kan het iets langer duren. Na 2 wkn weer mailtje verzonden, krijg ik reactie dat ik binnen 5 dgn antwoord krijg maar door de sale kan het langer duren. Waardeloos wacht nu al bijna 3 wkn. Moest de cadeaukaarten cadeau doen zonder dat degene er wat aan heeft. Zeer professioneel allemaal, NOT...
service is ver te zoeken.Niets ontvangen
Ik heb op 14 januari een bestelling geplaatst bij Marlies Dekkers. Op 17 januari jl. bericht ontvangen dat ie verstuurd was. Het is nu 22 januari en nog niets ontvangen. Afgelopen een mail gestuurd maar hier geen enkele reactie op ontvangen. Ook moest ik vooruit betalen. Dit is de eerste en de laatste x dat ik bij dit bedrijf iets bestel
Super service en advies!
Had voor de eerste keer via webshop bh gekocht, hiervan waren de aanhechtingen niet helemaal goed afgewerkt. Mocht deze id winkel id Beerenstraat omruilen voor dezelfde maar heb een andere uitgekozen na supergoed advies van het personeel. Toch net even andere pasvorm en ondersteuning nodig!
Ik ga voortaan gewoon in deze prachtige winkel kijken, passen en me laten adviseren. (Hoewel het een echt kado is als je de bestelling thuisgestuurd krijgt in de mooie verpakking.)
Ben weer superblij met mijn aankoop en ga hier weer jaren van genieten!Eerste en laatste bestelling
Hier bestel ik nooit meer. Op de website beweren ze dat als je voor 15.00 besteld je het de volgende dag in huis hebt. Ik heb op een dinsdag besteld, het is nu zaterdag en nog niks ontvangen. Ik heb telefonisch contact gehad, de dame vertelde dat het nog niet verzonden was maar dat het vast de volgende dag met de post mee zou gaan. We zijn enkele dagen verder en nog niks, ook na het sturen van een mail geen enkele reactie hierop. Ik besteld veel online waarbij ik normaal altijd achteraf betaal, bij marlies moest ik vooraf betalen betalen maar aangezien ik de bikini graag wou toch besteld en betaald. Laatste keer!
Niets ontvangen ! slechte service & contact.
Inmiddels meer dan 2 weken een duur lingerie setje besteld voor 199.90 , na een jaar onaantrekkelijke voedings bh's vondt ik dat ik mezelf wel eens mocht verwennen.
Zo gezegd zo gedaan , dus op 7 maart een o
order geplaatst.
Op de site staat voor 15 u besteld de volgende dag verzonden.
Ik heb mijn bestelling sochtends geplaatst en toen ik 3.dagen later nog niets ontvangen heb heb ik dan maar een mail gestuurd met de vraag waarom ik niets ontvangen had , ik dacht dat het misschien niet meer op voorraad was oid. MD geeft aan binnen 2 werkdagen te antw op mails.
Nou 4 dagen later had ik nog niets gehoord! waarop ik dan maar heb besloten te bellen..
Er werdt opgenomen maar de mevrouw die over orders ging zat niet op haar plek, ik zou dezelde dag terug gebeld worden.
Nou net als met de mails.. vergeet het maar! ik ben niet terug gebeld.
Na 2 dagen heb ik maar weer gebeld en ja hoor eindelijk had ik iemand te pakken.
Ik kreeg ene Natalie aan de telefoon.. ze heeft het gechekt en volgens haar was mijn bestelling al lang verzonden en ontvangen... heeel vreemd.. want ik heb niets ontvangen !
Ze zou het dooorgeven en er zou een aflever bon van post.nl gevraagd worden.. en als ik daad werkelijk niets had ontvangen mijn geld terug krijgen.
Helaas heb ik mijn geld nog niet terug.. mijn peper dure lingerie setje van 199.90 ook nog niet ontvangen en van MD al helemaal niets meer gehoord.
Ook op mails wordt er niet gereageerd.
Ik voel mij enorm bedrogen.. 200 euro zo door de plee gespoeld !!!!
Als ik bij een fatsoenlijke webwinkel bestel , dan mag ik toch ook goede service en veiligheid verwachten?
Ik koop zelden tot nooit online , en met een actie als deze weet ik meteen weer waarom ik liever een winkel inga !
Jammer dat MD zo met haar klanten omgaat !!
Mensen pas dus maar op met online aankopen!!
Ik zou marlies dekkers in ieder geval afraden !!!!!koningin van de bh's
Marlies Dekkers is voor mij nog altijd de koningin van de bh's. Ze zijn gewoon altijd erg mooi en sexy. Heb meerdere paren inmiddels.
Wel vind ik soms de kwaliteit een beetje tegenvallen voor de prijs en voor het merk dat het is. Heb nu al twee keer gehad dat er best snel een haakje loszat. Ze nemen het dan wel terug en dat gaat goed en snel, maar toch valt dat tegen.
Toch blijf ik hier gewoon kopen, want ze zitten lekker EN ze zijn erg mooi.d
Een groot drama bij Marlies Dekkers, ze hebben het echt niet in de hand. Geven geen gehoor als de beugels uit nieuwe bh's komen naar een maand of 3. Nu al drie keer gebeurt bij Dame de Paris. Kan dan terug met het bonnetje, maar dat heb ik dan natuurlijk niet meer. Lijkt mij dat een MD bh bij MD vandaan komt, maar service ho maar.
Vorig jaar bikini besteld, gebeld, omdat op de website staat voor 1500 besteld zelfde dag verzonden. Aan de telefoon vertelde de mevrouw dat dit echt lukte. Dus om 1400 snel besteld. Uiteindelijk pas na 3 dagen verzonden.
Laatste aankoop bijna 2 weken geleden nog niet geleverd. Na 5 dagen mail ik maar eens, na 2 dagen krijg je een mailtje terug dat de order niet goed door was gekomen (dat is echt onzin als de ideal betaling is gelukt) en dat de order nu doorgezet is, en dat ik bericht krijg over de uitlevering. Weer een paar dagen later krijg ik bericht dat het artikel niet meer leverbaar is. Wat een puinhoop. Krijg wel een tegoedbon van de korting, maar ik kocht een bh en geen korting.
Voor deze prijs verwacht ik wel iets anders, overal gaat wel eens iets fout, maar dit is echt een puinhoop.
Afgelopen weekend was er weer een kortingsactie, maar niets gekocht, zal toch weer niet geleverd worden.Hi,
How are you doing? I am reaching to contribute a high-quality guest post article to your website.
It is a simple 3 step process:
1. I will suggest you 3 topic ideas that will resonate with your audience's interest.
2. You will choose one topic out of those
3. I will then send you a high- quality, plagiarism-free article on that chosen topic.
In return for the high-quality article, I would just need you to give me one do-follow backlink within the article.
Please let me know if we shall start with the first step?
Best,
Crist RoySterker en meer sexy
De kwaliteit is gewoon veel beter dan bh's van andere merken.
En ja ze zijn ook nog eens veel meer sexy
Helaas daardoor ook duurder, maar ook weer niet extreem.
Ik vind voor iets dat je elke dag draagt en dat ook ondersteuning moet bieden en een steun is voor je lichaam, dat het dan belangrijk is dat je goede kwaliteit koopt ook al is dat misschien wat duurder.Voor speciale gelegenheden, met diep decolleté of stiekem ;)
Voor speciale gelegenheden en vooral als ik een diep decolleté draag, doe ik altijd mijn Marlies aan!
In het dagelijks leven draag ik meestal een sportbh, want dat ziet toch niemand.
Hoewel ik het ook juist wel spannend vind om dan eens een Marlies aan te doen, dan weet ik alleen dat hihi.bh's van Marlies
Mooi en comfortabel. Draag ze graag en ben er zuinig op.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Beste mevr. Venema,
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met onze webshop. Wij hebben zojuist contact gehad met onze vervoerder Post NL over jouw pakket. Wij wachten altijd twee weken af voordat we een bevestiging krijgen vanuit Post NL wanneer en waar het geleverd is. Zij gaven aan het pakket geleverd te hebben op jouw adres. Via de mail heb ik jou zojuist een oplossing aangeboden voor het niet ontvangen pakketje. Onze excuses voor deze vervelende ervaring, wij hopen dat dit verder je vertrouwen niet heeft geschaad in online bestellingen.
Vriendelijke groet,
Natalie
webshop team marlies|dekkers