Marco O’Polo
Alle reviewsMarco O’Polo
Alle reviews (23)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Kleding levering
Setje kleding gekocht voor december dit jaar. Paar overhemden en dergelijke waar.
Bestelling deed er bijna een week over voor we het eindelijk hadden!!! Maar dat zou aan de postbode liggen maar toch erg vervelend vonden wij!!
Gelukkig was het pakje wel gewoon goed en past alles dus geen retouren en opnieuw bestellen want dan moesten we weer lang wachten.Goed snel jammer van de verzendkosten
Kwaliteit is goed en ze leveren snel. En de maat valt altijd wel als verwacht, dus ik heb nog nooit iets hoeven terugsturen en heb daar dus geen ervaringen mee.
Wel stom dat er nog verzendkosten gerekend worden, ik heb liever dat dat wegvalt natuurlijk. Dus daarvoor trek ik een sterretje af van de service.Voordelen van Marco Polo
- Kwaliteit
- Een website waar ik gewoon de weg kan en die er aantrekkelijk aanziet
- Modebewust maar ook weer niet overdreven hip
- Voor het hele gezin in één keer inkopen doen.
Daarom ben ik al jaren een tevreden klant van Marco Polo!Sale
Nu het sale is bij Marc O'polo ben ik meteen lekker gaan shoppen online!
Het scheelde bijna 50% dus ik ben weer blij!
Hoop dat alles net zo mooi staat als online leek.
Bestellen ging ieder geval best makkelijk.Jogger
Rampenplan wacht al 2 mnd op teruggave geld van teruggezonden jogger
Bestel ook nooit meerVest
Op 16 december 2021 heb ik een vest besteld en is er €139,95. van mijn bankrekening afgeschreven. Vanaf dat moment: geen bevestiging; geen vest; geen terugboeking. Na herhaaldelijk gebeld te hebben en e-mails met een kopie van de bankafschrijving gestuurd te hebben is er van de kant van Marcopolo tot vandaag (19-01-1922) nog niets gebeurd. Wat mij betreft onbetrouwbaar en klantonvriendelijk.
Gebreide jurk
Waardeloos, in1 woord.
Het is me 2 keer gebeurd dat een bestelling niet doorkomt en het bedrag wel afgeschreven wordt. Blijkt er een probleem met IDEAL te zijn, wat ze in 2 weken nog niet opgelost hebben. Zet dat dan op de site, dat betalen met IDEAL niet werkt!
Klantenservice alleen Engels en Duits, echt heel slecht!Hoodie
Mooie website. Eenvoudig te bestellen. Helaas na 10 dagen nog steeds niets ontvangen. Helpdesk gebeld maar daar een slecht Engels sprekende dame aan de lijn. Dan maar via mail melding gemaakt waarop ik een geautomatiseerd antwoord kreeg, dat het 4 weken kan duren voor ik antwoord krijg. Uitermate slechte service.
Schoenen
2 maanden geleden schoenen besteld. Nog steeds niets ontvangen. 4x mail gestuurd. Alleen op 1e reactie; U moet geduld hebben.Ook telefonisch niet te bereiken
Geduld is nu op
Nooit bestel ik hier nog eens!!!!Shirt
Bestelling gedaan 14 dagen geleden en betaald. Geen bevestiging ontvangen. Bericht aan klantenservice tot 3 keer toe niet beantwoord,
Tot op heden niets ontvangen en geen contact. Koop hier niet.shirts
Heb een order op 30 augustus geplaatst, en na 7 dagen geen orderbevestiging ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar , mail wordt niet beantwoord..Gedoe rondom bestelling a.g.v. intern bekende problemen bij met iDEAL betaalde bestellingen
Heb een week geleden bestelling via mijn account gedaan en via iDEAL betaald. Bestelling werd ondanks afgeschreven betaling niet geregistreerd. Daarom bestelling nogmaals die avond maar dan op factuur gedaan. Hierover 3 berichten verstuurd naar Marco Polo, niets vernomen. Nu een week later artikelen ontvangen met, helaas, alsnog een factuur. Gebeld en, na lang wachten iemand gesproken. Problemen met iDEAL zijn bekend en mijn mails waren ontvangen maar niets mee gedaan. Ik moet de factuur betalen ongeacht of de iDEAL betaling op tijd terug wordt gestort. Anders volgt een aanmaning. Omdat er 2 bestellingen zijn (niet dus, 1e was immers niet geregistreerd)kan men zaken niet onderling verrekenen. Voor mij toch een smetje, dat je interne problemen door je klant laat oplossen. Ondertussen ruim 3 uur besteed (Engelstalige)mails en bellen na lang in de wachtstand zitten wachten. Ben overigens wel zeer correct te woord gestaan dor de dame van de servicedesk.
Hele gedoe wekt irritatie op. Niet de service die ik van de winkel gewend was. Bestelling duurde overigens geen 1-2 dagen maar 5 dagen, dat je het even weet als er wel haast bij is.Kleding
Bestel pas als je echt voor 100% zeker weet dat je de kleding niet wilt of hoeft te retourneren. 4,5 week geleden is mijn bestelling volledig geretourneerd en afgeleverd volgens de track en trace code.
Ik heb nog geen één keer een reactie ontvangen dat ze mijn pakket in ontvangst hebben genomen, ik heb mijn geld nog niet terug. Ik ben na 2 weken heel actief gaan mailen naar de k..klantenservice en heb gebeld met de klantenservice. Daarna weer géén één reactie. Echt schandalig dat het zo lang duurt. Afgelopen maandag een mevrouw gesproken die mijn mail heeft doorgezet naar de 'juiste' afdeling, en.... weer niets gehoord.
Mooie kleding maar een super waardeloze klantenservice en een idioot achterlijk retourbeleid.Blousejurk
Twee keer een product besteld en betaald. Geen bevestiging van bestelling ontvangen. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mail.
Na 8 dagen zonder excuus eindelijk bedrag terug gestort.
Ik beveel Marc o Polo niet aan!!!Mislukt
Ik deed een aankoop via de site, tenminste ik heb wel betaald, echter naar bleek na 4 mailtjes was er een storing met ideal. Op mijn vraag of mijn swetter nog kwam werd mij verteld dat het was misgegaan en dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld weer terug zal krijgen. Huh... fout en ik 10 dagen wachten op mijn eigen geld. Slechte zaak!
A114093452-MHRJMF-0000000006 2 shorts, maat 33
Hallo,
Mijn klantnummer is 10035433940
Ik heb 1 juni 2021 twee shorts besteld bij jullie en heb deze al betaald. Ik heb hierna niets meer van jullie gehoord, ook niet na drie e-mails en ook jullie telefoon is onbereikbaar.
Dit staat vermeld bij mijn afschrift van de betaling aan jullie:
Naam: MARC O'POLO EINZELHANDELS GMBH
Omschrijving:
A114093452-MHRJMF-0000000006 Hr J M
A Spli
IBAN: NL37DEUT0555437728
Overige partij: NUZNL
Valutadatum: 07-06-2021
Mijn adres is Erasmuslaan 6, 5645GA Eindhoven en verwacht mijn pakketje binnen twee dagen of ik wil mijn geld @134,85 terug gestort op mijn bankrekening
Met vriendelijke (nog wel) groet,
Jacques Splint
Anderen bekeken ook

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...