Mango

5.9

Bestellen

3.7

Service

6.5

Prijs

4.9

Levering

53.3%

Zou hier weer kopen

Mango

Ben je op zoek naar een organisatie waar je kleding voor dames, heren, jongens en meisjes kunt kopen? Wellicht is Mango een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bij Mango bekend zijn. Op deze pagina lees je louter objectieve en onafhankelijke bedrijfrsreviews.  


Wat is Mango?

 


Mango is een bedrijf waar je kleding kunt kopen. Mango richt zich op dames, heren, meisjes en jongens. Je kunt hier producten kopen zoals jassen, colberts, jurken, jumpsuits, truien, vesten, blouses, t-shirts, tops, broeken, jeans, rokken, schoenen, tassen, sieraden en sjaaltjes. Mocht je daar inhoudelijk meer over willen weten kun je het beste een kijkje op de website van Mango nemen. Je kunt kleding niet alleen in de webshop kopen. Het bedrijf heeft meerdere winkels in Nederland.  


Ruilen en retourneren

 


Je kunt gratis retourneren in de winkel. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn na een aankoop via de webshop, heb je 60 dagen de tijd om te ruilen of de retournering aan te vragen. Het is volgens het bedrijf erg eenvoudig. Je kunt het bijvoorbeeld in een winkel bij jou in de buurt in orde maken. Je gaat naar één van hun Nederlandse winkels in Nederland. Deze beschikken doorgaans over de collectie waarvan je een artikel wilt ruilen of retourneren. Je kunt naar een winkel zoeken om te weten waar een winkel bij jou in de buurt is. Je kunt het product dat je zou willen retourneren of ruilen in kunnen leveren bij de kassa.  


Het bedrijf stelt dat het belangrijk is dat je op het afleveringsbewijs de te retourneren artikelen vermeld. Dit moet je ook doen als je alleen wilt ruilen. Mocht je onverhoopt de pakbon niet kunnen vinden, dan biedt het bedrijf een oplossing aan. Je gaat dan naar 'Mijn aankopen', waarna je een bestelling kunt selecteren en het 'Retourneringsformulier' kunt afdrukken. Mocht je nog geen account hebben, dan kun je jouw e-mailadres en het nummer van je bestelling invullen.  


Terugbetaling

 


Hierna kom je bij de gegevens van je aankoop. Mocht het bedrijf tot een terugbetaling overgaan dan zal dit naar de rekening gaan waarvan in eerste instantie is betaald. Klanten dienen er rekening mee te houden dat als je de artikelen terug brengt, deze vervolgens naar de hoofdvestiging worden verstuurd. Daar wordt alles verder in orde gemaakt. De betaling wordt ook vanuit het hoofdkantoor geregeld.  


Ontbindingsrecht

 


Het is zo dat klanten uit de Europese Unie binnen een termijn van 14 kalenderdagen gebruik kunnen maken van het ontbindingsrecht. Deze termijn gaat in op het moment dat je jouw aankoop hebt ontvangen. Je kunt je aankoop dan annuleren zonder dat je daarvoor een reden hoeft op te geven. Mocht je van dit recht gebruik willen maken, dien je een brief of ontbindingsformulier richting het bedrijf te sturen. Dit kun je per post doen. Je kunt ook een e-mail sturen.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij Mango? Ben je tevreden over de producten/diensten van Mango? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan negatief of positief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Mango? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootse objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (15)

scootmobiel Panther S$ koop alles bij elkaar ca 2900,00 euro.

gekocht in mei 2022 in febr. accu kapot nieuwe geplaats nu een week geleden zelfde probleem dus die is (of zijn) 3 maanden oud, men zegt geen garantie ik zou incl een nieuw onderheoudscontract 590,00 euro moeten betalen het is iniet te geloven

P

Pieter Kerkdijk

15-06-2023

0

Kleding en accessoires

Op 09-02-2023 heb ik een bevestigingsemail van Mango ontvangen dat de terugbetaling van mijn retour uitgevoerd is. Mango hanteert de volgende regels van terugbetaling: vanaf de ontvangst van je retourzending krijg je binnen 3 tot 12 werkdagen je geld terug, op dezelfde wijze als die waarop de aankoop is verricht. Op 22-02-2023 heb ik gebeld naar de klantenservice van Mango en werd ik door een medewerker afgescheept met een verhaaltje dat er een fout bij de afhandeling was opgetreden en ik zou mijn geld alsnog binnen 2 werkdagen krijgen. Vandaag is 27-02-2023 en tot op heden heb ik mijn geld nog steeds niet terug ontvangen. Kon je maar op deze manier ook je bestellingen ontvangen en Mango niet betalen. Nou binnen een kort bestek had je een incassobureau of deurwaarder in je nek hijgen. Service bij Mango is dus ver te zoeken!

M

MB

27-02-2023

0

Broek besteld

Broek besteld en het bedrag overgemaakt, maar nooit een bevestigings- email ontvangen. De volgende dag telefonisch contact gehad met Mango.com en mij is beloofd dat het bedrag teruggestort . Daarna nog 5 keer het contactformulier ingevult en het probleem uitgelegd, maar hier nooit antwoord op gehad. Een slecht bedrijf dus.

M

M. E. Avidos da Cunha

16-02-2023

0

Het gaat om de volgende bestelling DFV8PV

Ik heb een bestelling geplaatst online in mango app. Bezorger gaf aan mijn bestelling te hebben bezorgd, echter was dat niet het geval. Meteen heb ik contact opgenomen met mango om dit te vermelden, deze gaven aan dat mijn bestelling onderweg was, wat dit voor verwarring zorgde. Tegendeel staat in mango app dat mijn bestelling wel afgeleverd is. Ik weer mailen dat dat niet klopt. Waarna geen reactie, van mango gehad, wat vervelend is. Nu weet ik nog steeds niets over de bestelling, het gaat om de bestelling van 1 februari.

S

Sarah

15-02-2023

0

kleding stuk

bestel hier niks online verschrikkelijk zijn nu al meer dan 6 weken aan het wachten op retour betaling , div keen als gestuurd en gebeld , slecht Nederlands sprekend klanten service

J

John

07-02-2023

0

Scootmobiel Panter 3S

Wij zijn in Breukelen in de showroom geweest en fantastisch geholpen. we kregen alle aandacht en juiste informatie. Hebben er proefgereden en waren meteen verkocht. We kregen de scootmobiel al snel geleverd en konden er toen volop van gaan genieten. De Axiradius is meteen een stuk groter en daar genieten we samen van. Kortom we bevelen u Mango zeker aan.

K

K.Boot

14-01-2023

0

Online bestelling

Wacht al bijna twee weken op een bestelling. Deel van de bestelling zonder reden geannuleerd. Slechte communicatie. Nog steeds niks ontvangen of iets gehoord over de status van de bestelling.

A

Annie

12-10-2022

0

Bestelling van meer dan honderd euro

Een maand geleden heb ik bij de Mango webshop een bestelling geplaatst van meer dan honderd euro! Helaas vielen alle items tegen en heb ik daarom de volledige bestelling geretourneerd! Via de track & trace zie ik dat het al 3 weken geleden is aangekomen op het retouradres van Mango. Hier heb ik verder geen mail over ontvangen. De klantenservice vertelde me dat het tot 12 WERKdagen kan duren, wat ik al erg lang vind. Ook na deze 12 werkdagen heb ik nog steeds niets gehoord en mijn geld niet teruggekregen. Inmiddels al een maand verder. Ik ben erg teleurgesteld…

A

Anna

20-05-2022

0

Kleding

Wat een vreselijke retourervice na een online bestelling. De termijn waarin wordt aangegeven wanneer je wat van de retour hoort is echt veel te lang. (Tot 12 werkdagen!) Je kan ook nergens aangeven dat je je bestelling retour hebt gestuurd. Toch netjes als je zo snel mogelijk hoort of het goed is aangekomen? Slecht en zeker niet voor herhaling vatbaar.

M

Marit

16-03-2022

1

Meerdere producten

Een avond gespendeerd aan shoppen online, netjes betaald en toen was het afwachten op het pakketje.... Na een paar dagen een annulering ontvangen met het verhaal dat geen enkel product op voorraad is. Ongelooflijk. Heb je bij verschillende leeftijden zitten zoeken naar iets leuks en de juiste maat bam alles voor niets. Zeer klantonvriendelijk. Zorg ervoor dat jullie webshop op orde is alvorens iets aan de consument aan te bieden. Kon beter bij een andere online shop winkelen. Werkelijk waar nog nooit meegemaakt.

N

Nadia

05-02-2022

0

Jas

Levering duurde een week en na retour gestuurd ruim 2 weken voordat ik mijn geld terug had (met dank aan PayPal)

H

HJ

31-10-2021

0

Broeken en yogablokje

Vlotte levering. Na retourzending netjes geld terug gestort gekregen

M

M

07-04-2021

0

Mango

Ik heb de Mango klantendients gebeld en kreeg iemand aan de lijn die echt geen woord Nederlands sprak en onbeschoft was. Ik heb terug gebeld en kreeg iemand anders aan de lijn die ook bijna geen woord NL sprak. Heeft Mango zo'n budget problemen dat ze goedkope mensen aannemen in een raar land om de lijn te bezetten???? Waardeloze klantenservice Baraut en ene Virgina aan de lijn gehad. Nooit meer Mango!

M

Mathilde Hoffman

28-01-2021

0

jas

Slechte service en zeer klantonvriendelijk!!

A

anoniem

21-11-2020

0

blouse (overhemd) en een t-shirt

Vorige week een hele mooie blouse (overhemd) en een t-shirt gekocht in de uitverkoop bij Mango. Best wel veel korting: de blouse was nu 20 euro in plaats van 40 euro en het shirt maar 6 euro! Daarnaast vond ik het personeel heel vriendelijk en de maten vielen gewoon normaal en goed. Dat is niet altijd zo bij mij, dus ik zeg het er maar even bij. Tevreden dus!

A

Annelie van Houten

06-07-2020

0