Lucardi

4.3

Bestellen

3.1

Service

4.8

Prijs

3.1

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Lucardi

Bent u van plan om sieraden te kopen bij een Lucardi Juwelier? Lees hier wat andere klanten te zeggen hebben over deze keten. Wie benieuwd is naar een winkel waar hij of zij nog nooit eerder is geweest, vraagt meestal aan bekenden of zij er al eens iets gekocht hebben en hoe dat beviel. NederlandReview maakt het u makkelijk; op onze site treft u heel veel ervaringen van anderen met allerlei bedrijven. Ook de mening van mensen die al eens bij Lucardi kochten, vindt u hier. Op NederlandReview krijgt u dus een onafhankelijk beeld van Lucardi Juwelier.


Over Lucardi

De juweliersketen ontstond eind jaren tachtig onder de naam Luigi Lucardi. De winkels kregen een open, transparante uitstraling gebaseerd op een Italiaans concept. De huiskleuren waren toen nog rood en zwart, in 2002 veranderde dat bij een overname naar paars. De keten is na nog een bedrijfsovername in 2006 en een naamswijziging bij het moederbedrijf in 2011 onderdeel van Axcent of Scandinavia, waarvan het hoofdkantoor in het Zweedse Upplands Vasby gevestigd is.




Lucardi wil laagdrempelig en uitnodigend zijn met betaalbare prijzen. In de fysieke winkels kunt u zelf uw keuze maken, of u laten adviseren door deskundige verkopers. Het assortiment beslaat zowel klassiekers als de laatste trends. Lucardi heeft vergulde, stalen, zilveren en gouden sieraden. Ook bekende horlogemerken als Casio en Seiko vindt u bij Lucardi. De keten heeft ongeveer honderd winkels door heel Nederland. Daarnaast is een gedeelte van de collectie van Lucardi verkrijgbaar bij Kijkshop. En u kunt natuurlijk online winkelen bij Lucardi; er zijn een Nederlandse, een Belgische en een Duitse webwinkel.


Diensten

Lucardi heeft zowel voor dames als voor heren en voor jongens en meisjes een ruim assortiment sieraden en andere artikelen, waaronder:


•    horloges;
•    ringen;
•    armbanden;
•    kettingen;
•    oorbellen;
•    trouw- of relatieringen;
•    hangers;
•    fotolijsten;
•    geschenkartikelen;
•    huwelijkscadeaus;
•    geboortegeschenken.


In de verkiezingen georganiseerd door Q&A werd Lucardi in 2014-2015 en 2015-2016 tot Beste Winkelketen van het Jaar in de categorie Sieraden en Bijouterie gekozen. De webwinkel werd in 2015 door het Belgische kwaliteitslabel BeCommerce gecertificeerd. Op de website zijn een blog, een online magazine en de folder in pdf-formaat te bekijken, en klanten kunnen zich abonneren op een nieuwsbrief. Met de klantenkaart kunt u sparen voor kortingen. In de fysieke winkels kunt u terecht voor dienstverlening als graveren, ringen vergroten of verkleinen, oorbellen schieten en diverse reparaties.


Betalen

kan in de webwinkel op veel verschillende manieren:
•    PayPal;
•    AfterPay;
•    creditcard;
•    iDEAL;
•    Webshop Giftcard;
•    Fashioncheque;
•    VVV Giftcard;
•    Bancontact (in België, voorheen Mister Cash).


Bezorging wordt uitgevoerd door DHL. De klant ontvangt een traceernummer om de verwerking van het pakket te volgen. Ophalen in de dichtstbijzijnde winkel kan ook. Artikelen die op werkdagen voor 21:00 uur besteld zijn, worden de volgende dag geleverd, met uitzondering van enkele op de website genoemde producten zoals gegraveerde artikelen. De website heeft een klantenservice-pagina met veelgestelde vragen en een zoekfunctie, een contactformulier en een chat die overdag beschikbaar is. 


Klachten

Op de website van Lucardi staat geen klachtenregeling vermeld. Wel is er een optie om op het contactformulier bij Onderwerp te selecteren dat het om een klacht over een winkel of een klacht over een webbestelling gaat. Om meer te weten te komen over de klachtenprocedure, moet u de algemene voorwaarden lezen. Daarin staat dat klachten binnen veertien dagen beantwoord worden. Klachten kunnen via een klachtenformulier of telefonisch worden ingediend. Het telefoonnummer daarvoor is slechts te vinden in de algemene voorwaarden. Wordt de klacht niet naar tevredenheid opgelost door Lucardi, dan kan volgens deze voorwaarden de consument het probleem voorleggen aan de geschillencommissie BeCommerce (zoals gezegd een Belgisch kwaliteitslabel) of het ODR-platform van de Europese Commissie. Hiermee is de consument die een klacht wil melden bij Lucardi wel tamelijk karig bedeeld.


Bent u al klant bij Lucardi Juwelier?

Vul dan een beoordeling in en bewijs anderen die op zoek zijn naar ervaringen met deze juweliersketen een dienst. 


Lees beoordelingen van echte klanten van Lucardi. Zij kochten hier horloges en sieraden online of in de winkel: hoe is de kwaliteit, de service, de prijs?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (15)

Horloge

Horloge bestel via website stuk ontvangen. zelfde dag in overleg met de klantenservice teruggebracht naar een Lucardi winkel. Als netjes geregeld retour is bevestigd alleen wacht ik al een maand op de retourbetaling. NIET ONLiINE BESTELLEN erg slechte service.

B

Bob

11-11-2023

0

Armbandje met graveer

Heb voor mijn baby een armband gekocht en een naam door hij laten graveren. Die naam ging na enkele dagen vervagen . Hun reactie? We gaan niks of kunnen nisk voor je doen !! Never nooit meer

S

San

07-04-2023

0

goeden enkelbandje 9 karaat in de aanbieding

Ik wilde een enkelbandje 9 karaat in de aanbieding kopen, maar was niet op voorraad. 2 dagen voordat de aanbieding afliep was het product te verkrijgen. Daarom ben ik 2 dagen na mijn bericht naar de winkel geweest De luiken waren naar beneden met een briefje dat ze om 14.00 weer open zouden gaan. Heb gewacht tot 15.30 maar zonder succes Nu is de aanbieding niet meer geldig In de winkel kunnen ze me niet meer helpen omdat de aanbieding voorbij is en bij de klantenservice is de enige mogelijkheid om een nieuw account aan te maken. (wat heeft dat er nu weer mee te maken????) Als ik vraag naar een andere oplossing wordt ik niet meer te woord gestaan en wordt het gesprek beëindigd en ook mocht ik niet de naam van de medewerker van de klantenservice noteren. Kortom: je wordt gelokt met een aanbieding. Maar je kan het product pas daadwerkelijk kopen als de aanbieding voorbij is. En zo gaat dat wel vaker bij Lucardi

G

G.

28-09-2022

0

ring

Donderdag actie gratis verzenden, omdat ik de ring in het echt wou zien toch maar naar de winkel gereden zaterdag ... 35 km op en af. Daar was de ring niet in voorraad maar ik kon hem online bestellen mits betaling verzendingskost. Ring besteld, betaald en bevestiging ontvangen. 2 dagen later melding dat de bestelling geanuleerd wordt. 70 km gereden, geen andere ring gekocht omdat deze op voorraad was en geleverd kon worden mits verzendingskost. Resultaat 70 km brandstof en 2 uur voor niks ... lege handen.

P

patrick

20-06-2022

0

Ring

Heb tijdens korting dagen een dure ring besteld bij Lucardi. Door een fout van de postlevering is deze retourgestuurd in plaats van dat de ring bij mij thuis geleverd is. Vervelend en ergerlijk, maar je denkt dat het dan alsnog wel opgelost wordt door Lucardi, ik bedoel je betaald namelijk een hoop geld voor een product... toch?? Nou helaas omdat het product retour ging zou ik een nieuwe bestelling moeten plaatsen maar uiteraard zonder de 50% korting. Met hele hoge uitzondering konden ze wel kijken of ze de ring konden onderscheppen en met een kleine kans zouden ze deze dan nogmaals opsturen. 1.5 week later nog steeds niks vernomen.. ieder andere webshop had een nieuwe bestelling opgestuurd en de ring later in een retourproces verwerkt. Was er helemaal klaar mee dus voor geld terug gevraagd, maar dit krijg ik blijkbaar ook pas als ze de ring weer binnen hebben!! Dus nu maar afwachten of ik überhaupt mijn geld terug krijg.. Nooit meer Lucardi voor mij, klant zijn betekend daar niks..

A

Amy

06-05-2022

0

Nooit iets bestellen!

Ik heb ze 1 ster gegeven omdat, dit verplicht is maar dit bedrijf verdient helemaal geen ster! Ik heb een graveerde hanger besteld deze was niet gegraveerd maar gelaserd met als resultaat dat het zilver compleet wit is geworden. Lucardi geeft in de 1ste mail aan dat dit veroorzaakt is omdat hij is gelaserd en niet is gegraveerd als ik daarop aangeef dat ik hem wel gegraveerd zou willen hebben ipv gelaserd zeggen ze in eens dat hij wel gegraveerd is en willen niets doen. Ook wordt aangegeven door lucardi als ik in zou zoomen op hun voorbeeld fotos ik duidelijk zou zien dat het wit zou zijn. Om nog een keer na te kijken heb ik ingezoomt op de foto waarop ik het nog niet kon zien. Als ik dit bij hun aangeef met daarbij de vraag of het uberhaut normaal is dat ik moet inzoomen op een voorbeeld foto om een realistische beeld te krijgen krijg ik geen reactie van hun!

S

Sanne

14-07-2021

0

402497929

Wacht 4 dagen voor pakket. Slecht slecht winkel

P

Pawel

07-06-2021

0

Ketting met geboortesteen

De geboortesteen viel me tegen. Was wel erg klein, ik had niet verwacht dat het zo klein zou zijn, voor een volwassen persoon.

M

Maureen

16-04-2020

0

Gouden ring met diamanten

Diamantjes vallen er heel snel uit. Garantie volgens de site goud en diamanten 1 jaar. Vergeet het maar 6 maand garantie. Blijkt maar weer dat ze zelf niet eens achter hun producten staan. Wil je rommel koop hier. Wil je kwaliteit kijk ergens anders

H

Hannah

19-03-2020

0

Armband

Ik heb een armbandje gekregen voor Moederdag ik ben 29mei geopereerd daarna heb ik het armbandje Voor de derde gedragen en ging het kapot . Wij zijn direct naar Hoogvliet gegaan om het te laten zien en kreeg als antwoord dat het solderen €12 euro kost en dat wij er geen garantie op kregen . Ik heb er voor bedankt en wij kopen nooit meer bij lucardi wat een slechte service .bestelnummer 1048552ik heb ook de oorbellen en de ring maar nu is het setje niet meer compleet

E

E de Jong

02-08-2019

0

rampen service

Er gaan nog steeds mensen deze winkel binnen, Ik voor een horloge batterij, wat een ramp €10.- horloge niet meer waterdicht Mensen betaal wat meer en laat deze winkel links liggen

D

Dirk

24-12-2018

0

bezorgdienst beneden peil

Zou dinsdag 18 dec 2018 een pakketje vanaf 14:00 uur geleverd krijgen. Echter nadat ik om half 4 nog niks had nog een keer gecheckt en toen stond er de melding op verkeerd gesorteerd. Gebeld naar DHL (1 euro p.minuut) belachelijk. Ik kreeg te horen dat het 2 werk dagen zou duren voordat het opnieuw uitgeleverd wordt. Lucardie hier ook van op de hoogte gebracht en hun zelf ook naar DHL gebeld met exact het zelfde antwoord wat ik ok al kreeg. Dus denk ook dat Lucardi dat op hun site moet gaan aanpassen dat het niet binnen 1 werk dag geleverd KAN worden! Maar vandaag 21 dec 2018, staat het nog steeds op dat het gesorteerd moet worden. Dus weer gebeld want het is dus inmiddels al 3 werkdagen. Met magere excuses koop ik niks voor. Ik mag dan ook hopen dat ik het morgen zaterdag 22 dec 2018 alsnog mijn pakketje binnen krijg. Echt schandalig dit PostNL doet het in mijn ogen 10x beter nog NOOIT problemen mee gehad! De eerst volgende keer dat ik iets ga bestellen waar dan ook, kijk ik eerst of PostNL het bezorgd want DHL is ruk en dan druk ik mij nog netjes uit!

V

Vos

21-12-2018

0

Geen service

Volgens mij heeft Lucardi zelf een review geplaatst om er nog goed af te komen op deze site, dus zal er ook 1 plaatsen om een eerlijker beeld te geven aan twijfelende mensen. Als je hier op tijd besteld via de website, heb je geen garantie dat dit ook daadwerkelijk op tijd binnen is. Als je hier dan over belt met de klantenservice, wordt je afgescheept met een "sorry" en los het verder zelf maar op. Meedenken wordt niet gedaan en ze verschuilen zich achter "andere afdelingen" of "een storing" Niet heel netjes naar je collega's toe.

J

Joost

29-08-2018

0

Levertijd erg lang

Ze zeggen op de website dat je het de volgende dag in huis hebt, maar toen ik had besteld, was er ineens iets met de voorraad ofzo. Jaja! Ik heb uiteindelijk lang op mijn bestelling moeten wachten en daarom bestel ik hier niet nog een keer!!

J

Joke

30-01-2017

0

Leuke aanbiedingen op website

Tijdje terug een Lucardi-vestiging in een Nederlandse stad bezocht. Keek hier m'n ogen uit, maar vond de spullen toch wel wat aan de dure kant. Het bleef toch in mijn hoofd zitten, dus een kijkje genomen op de website van Lucardi. Tot mijn verbazing hadden ze hier hele leuke aanbiedingen. Op sommige sieraden en horloges zaten hoge kortingen, waardoor het toch begon te kriebelen om iets te kopen. Uiteraard kon ik mijzelf weer eens niet inhouden en heb ik een mooie ring besteld voor een zachte prijs. Hij werd keurig bij mij thuis afgeleverd en ik heb absoluut geen spijt van de aankoop.

W

Wendy Peters

05-01-2017

0