Living and Company

5

Bestellen

2

Service

4

Prijs

4

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Living and Company

Zoek je nieuwe verlichting of meubels voor je huis of kantoor? Dan is Living and Company wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over deze onderneming bekend is. Alle reviews die je leest zijn objectief geschreven.


Wat is Living and Company?


Via Living and Company kun je meubelen en verlichting voor thuis of kantoor bestellen. Deze onderneming is in 2013 opgestart. Er werd gestart met een klein aanbod van woonaccessoires. Inmiddels is er sprake van een groot assortiment aan artikelen van uiteenlopende designmerken. Living and Company is een officiële dealer van deze bedrijven. Ze stellen items te verkopen die passend zijn bij iedere woonstijl en budget. Ze hebben een eigen logistiek magazijn op een bedrijventerrein in Westland. Vanaf deze plek worden de producten dagelijks de wereld ingestuurd.


Bestelinformatie


Wil jij een online bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Er kan besteld worden als gast of met een klantaccount. Het hebben van een account kan een aantal voordelen met zich meebrengen. Zo hoef je bij een nieuwe bestelling niet op nieuw het leveringsadres in te voeren. Ook heb je online inzage in de bestelhistorie. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Alle betaalwijzen staan vermeld op de website van Living and Company.


Verzendinformatie


Bij een minimale bestelwaarde van € 100,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de kosten voor verzending € 5,95. De leveringen vinden plaats via transportbedrijf DHL. Ze stellen hun best te doen pakketten zo snel mogelijk bij de klanten bezorgd te krijgen. Orders die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst worden, zullen de volgende dag geleverd worden. Bij het leveren wordt gevraagd te tekenen voor ontvangst. Als je zending onderweg is ontvang je een track & trace code. Hiermee kun je online volgen waar jouw pakket zich op welk moment bevindt. Het kan voorkomen dat je niet thuis bent op het levermoment. Dan wordt er de volgende dag een nieuwe afleverpoging gedaan. Als je er dan weer niet bent wordt het bij de buren of een afhaalpunt bezorgd.


Retourinformatie


Wil je toch afzien van jouw aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. Retouraanvragen moeten per e-mail worden gedaan. Je dient een mail te sturen naar info@livingandcompany.com. Vergeet tijdens een aanvraag niet het ordernummer en de reden van retour door te geven. Als je een terugbetaling wilt ontvangen moet je aan de retourvoorwaarden voldoen. Zo moet het product goed ingepakt worden en zich in de originele verpakking bevinden. Zorg dat het adreslabel goed op de doos wordt geplakt. De verzendkosten zijn bij retourneringen voor rekening van de klant. Als een retour klopt kun je binnen 2 weken de terugstorting verwachten. Deze betaling wordt overgemaakt aan de betaalwijze en rekening waarmee je in eerste instantie betaald hebt.
 

Klachtenregeling


Het kan gebeuren dat iets niet loopt zoals werd verwacht. In sommige situaties wil je dan een klacht indienen. Klachten kunnen kenbaar gemaakt worden door te mailen naar info@livingandcompany.com. Sinds een aantal jaar kunnen klachten over aankopen bij online shops ook worden gedeponeerd bij het ODR-platform van de Europese Commissie.


Klantervaringen


Ben jij al klant bij Living and Company? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Welke artikelen heb jij hier gekocht? Ben je tevreden over de prijzen en kwaliteit? Is jouw pakket op tijd bij je bezorgd? Ga je hier vaker een bestelling doen? We waarderen het als je je mening geeft via een review op deze pagina.  


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

lamp

Onlangs een lamp besteld en ontvangen. Bleek niet goed in ons interieur te staan en daarom retour gestuurd in dezelfde verpakking. We ontvingen hierop een mail met een beschadigde doos met de mededeling dat men de lamp niet wenste retour te nemen. Kijk dus goed uit voordat je hier iets besteld want qua klantvriendelijkheid is dit bedrijf niet aan te bevelen.

J

Jolanda

06-11-2023

0

Lamp HK Living

Vreselijke ervaring ORDERNUMMER: ORD202267413 ORDER DATUM: 05/06/2022 BESTELD ITEM: 'HK-Living Geribbelde marmer tafellamp incl jute lampenkap' REFUNDBEDRAG: 184,21€ Ik bestelde vorig jaar een lamp bij LivingandCompany. De bestelling was onvolledig bij levering: enkel de voet werd geleverd, de lampenkap ontbrak. Ik kreeg de mededeling dat de lampenkap niet meer beschikbaar was. Ik wilde bijgevolg mijn order retourneren. Na meerdere mails en ontzettend lang wachten heb ik uiteindelijk een retourlabel gekregen. Ik heb het pakket onmiddellijk teruggestuurd. Mijn geld terugkrijgen bleekt niet mogelijk, wat ik niet logisch vind want zij maakten een fout. Ik ging dan maar akkoord met een tegoedbon van het bedrag. Op deze tegoedbon van 184,21€ wacht ik nu al ettelijke maanden. Ik heb hen al verschillende keren (meer dan 20 keer) gemaild en proberen bellen (de telefoonlijn werkt niet), zonder resultaat. Ze blijven mijn vraag negeren... Wat een vreselijke ervaring met deze winkel. Zo behandel je je klanten niet. Bij deze winkel doe je best geen aankopen!

A

Annelies DM

12-09-2023

0