Lesara

4.2

Bestellen

3.6

Service

4.8

Prijs

3.2

Levering

36.4%

Zou hier weer kopen

Lesara

Online shoppen wordt steeds populairder. Vooral kleding, wonen en lifestyle zijn erg populair. Webshops als Lesara zijn daar goede voorbeelden van. Hoe is het om hier producten van af te nemen en hoe goed is de klantenservice? Op NederlandReview kun je reviews en ervaringen van verschillende consumenten lezen die van deze webshop gebruik hebben gemaakt.


Over Lesara

‘Trendy mode en exclusieve producten hoeven niet duur te zijn’, zo zegt men bij Lesara. Op dit basisprincipe is het bedrijf in 2013 van start gegaan. Lesara is begonnen als een startup bedrijf vanuit Berlijn en ze hebben als missie om hun klanten dagelijks de laatste mode en lifestyle producten aan te bieden, terwijl zij hun klanten ook proberen te inspireren. Ze zijn actief in meer dan 24 Europese landen en verkopen kleding voor mannen, vrouwen en kinderen en allerlei verschillende soorten lifestyle producten.




Diensten

Bij Lesara kun je online kleding voor mannen, vrouwen en kinderen kopen, maar ook alles op het gebied van wonen en lifestyle. Voor dames en heren zijn er schoenen, beauty artikelen, horloges, sieraden en meer te koop. Op de online kinderafdeling is er naast kleding en schoenen ook speelgoed te vinden voor kinderen van verschillende leeftijden. Bij wonen & lifestyle kun je alles vinden voor de volgende ruimtes:

  • Tuin
  • Slaapkamer
  • Huiskamer
  • Badkamer

Er zijn verschillende huishoudapparaten te koop zoals een tafelventilator, een elektrische voetenwarmer, een deuralarm en nog veel meer. Ook voor technische lifestyle producten kun je dus bij Lesara terecht. Verder tref je in de webshop deals van de dag aan en er zijn ook persoonlijke aanbevelingen, zo kun je zien wat andere klanten zojuist hebben gekocht en er zijn huidige thema-events te bekijken. Omdat Lesara direct met de beste producenten en fabrikanten samenwerkt, kunnen ze kortingen tot wel 80 % aanbieden. Je krijgt 30 dagen retourrecht op alle producten en kunt in een veilige omgeving shoppen en betalen.


Klachten

Als je klachten of vragen hebt, dan kun je contact met de klantenservice opnemen. Deze is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op (020) 80 87 448. Ook zijn ze via e-mail te bereiken via service@lesara.nl.


Zelf ervaring?

Heb je zelf ervaring met shoppen bij Lesara? Laat dan je ervaringen hier op NederlandReview achter. Wij delen deze, zodat andere consumenten daar hun voordeel mee kunnen doen.


Lees ervaringen en reviews van klanten over Lesara. Kun je er voordelig online winkelen of zijn de ervaringen anders? Lees het op NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (33)

Altijd perfect geholpen

Ik draag de sportsneakers van Lesara met ronde zool, mijn enkel gewricht is vastgezet en op deze schoenen loop ik perfect. Nooit problemen gehad, levering was altijd prima in orde. Laatste bestelling heb ik vandaag ontvangen. Heel jammer dat ik deze schoenen niet meer bij hen kan bestellen.

W

Wendy

30-03-2019

0forum

Helaas

Jammer dat dit bedrijf niet meer bestaat. Nooit geen problemen en hele leuke kleding en spullen.

A

Anastacia

17-03-2019

0forum

Never nooit meer

List & Bedrog heeft het loodje gelegd. Kiarma zal met vette schulden achterblijven en links-of rechtsom geld bij klanten proberen los te peuteren door die 'dreigmails'.

C

Clarie Korteland

17-03-2019

0forum

Hello

I ordered 4 shoes on 2nd of March and I cancelled the order on 3rd of March till now lesara company don't want to refund my money €40.85 please refund my money bcoz I really need the money now Thanks and hope to hear from you guys soon.

A

Angela

05-03-2019

0forum

Slechte service

Pluspunten: geen. Minpunten: Ik was niet tevreden over mijn bestelling dus retour gestuurd. Na enkele weken krijg ik een mail: of ik maar even wilde betalen? Kenbaar gemaakt dat ik de spullen retour had gestuurd, konden ze die nergens vinden... Dan hoor je een poos niks, dan krijg je ineens een rekening voor retourkosten en op mijn teruggemailde vraag waarom ik die moest betalen (want bestelling was boven 50 euro) kwam geen antwoord. Vervolgens krijg ik een brief met een aanmaning en 7,50 bovenop de verzendkosten geplakt. Fatsoen om uitleg en antwoord te geven hebben ze blijkbaar niet bij Lesara. Dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb.

M

Monique Cremers

23-02-2019

0forum

geen contact mogelijk

geen telefoon geen reactie op emails niks

R

Rick Fleumer

17-02-2019

0forum

Oplichters

Slippers gekocht, deze waren nar 3 keer dragen al kapot. Vervolgens gemaild om te vragen of ik het retour kon sturen, dit kon, dus gedaan via DHL. Vervolgens kreeg ik een verzoek om mijn factuur te betalen (gelukkig had ik nog niets betaald). Ik heb gebeld met Lesara & Klarna (want de facturen kreeg ik van Klarna, dit bedrijf hoort het schijnbaar ook bij). Telefonisch afgesproken om niet te betalen, zodra zij het pakket weer hadden ontvangen zou het geregeld worden. Als ik niets zou horen, was het goed. Een maand of 2 later krijg ik ineens een mail met een aanmaning dat ik mijn factuur niet betaald heb. Ik heb teruggemaild met het verhaal en dit zouden ze regelen, ik mocht het mailtje als niet verzonden beschouwen. Maar nu krijg ik gemiddeld elke maand een mail met het zelfde verhaal en dezelfde beloftes dat het een foutje is. Zij zeggen het pakket niet ontvangen te hebben, DHL zegt het afgeleverd te hebben en ik kan de track & trace niet meer zien omdat het gestuurd is naar een bedrijf. Ik krijg alleen nog maar mail met aanmaningen en als ik het niet betaal moet ik een boete betalen van €100,- Bestel hier nooit!

M

Marije

05-01-2019

4forum

account verwijderen

6 nov. een bestelling gedaan , na veel mails waar je totaal geen reactie op krijgt heb ik op 24 nov. toch nog mijn bestelling binnen gekregen gelijk hun gemaild dat ze mijn account kunnen verwijderen ( dat is namelijk zelf onmogelijk om dat te doen ) en dat ik nooit meer iets gaat bestellen tot op heden geen reactie op mijn mails en nog steeds is mijn account niet verwijderd ze kunnen echt niets het is echt een heeeeeeeeeeeel slecht werkend bedrijf

I

ingrid

23-12-2018

0forum

Nooit bestellen bij Lesara

Je krijgt nooit je geld meer terug ben al twee maanden bezig. Moet elke week een ander kunstje doen om mijn geld terug te krijgen. Dus wees een gewaarschuwd mens en bestel er niet want je bent je geld kwijt

C

C de koning

12-12-2018

0forum

Klacht

Mijn vriend besteld diverse shirtjes, betaald en krijgt vervolgens niets. Drie weken gewacht en diverse keren gebeld waar de bestelling bleef. Hij werdt zoet gehouden dat het pakje verstuurd was en dat het bij DHL kwijt was geraakt.. nu blijken ze uitstel van betaling te hebben aangevraagd en kan hij naar zijn bestelling en geld fluiten..

S

S.van den Berg

22-11-2018

0forum

Bestelling kwijt, absurde situatie

Dame aan de telefoon geeft aan dat het een puinhoop is. De bestelling is kwijt en ze kunnen niet aangeven wanneer het geleverd gaat worden. Aangegeven dat ze niet aan de overeenkomst voldoen en dat ik wil annuleren. De vriendelijke dame geeft aan dat ik de bestelling niet kan annuleren. Wat een absurde situatie!

H

Harm

20-11-2018

0forum

Slecht,!

Na 3 weken wachten en bellen eindelijk duidelijkheid... product was uitverkocht. Nu maar weer afwachten of ik mijn geld terug krijg... waardeloze webshop en service!

Y

Yolanda

20-11-2018

0forum

verzenden geen betaalde bestellingen

6 nov. een besteling gedaan en met ideal betaald tot op heden nog steeds geen bestelling ontvangen tig keer gemaild maar geen reactie ik ga nooit meer iets bestellen bij lesara ,ze zijn klantonvriendelijk ik heb ook geen hoop meer dat ik ooit mijn bestelling krijg, laat staan dat ze mijn geld terug gaan storten

I

ingrid

18-11-2018

0forum

uitverkocht

paviljoen besteld en betaald en 14 dagen later uitverkocht geld terug gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd dus mensen verzin voor je hier wat koopt

H

hans

15-10-2018

0forum

Puur bedrog

Ik zou aanraden om hier nooit te kopen, want er wordt niet gereageerd op e-mails en mijn vooraf betaalde bestelling is nooit aangekomen.

J

Just

13-10-2018

0forum

Regelrechte schande

Schandalig dat zo’n bedrijven hier kunnen bestaan.

N

Nathalie

19-09-2018

0forum

Oplichters en 5 euro betalen voor retourzenden

Enorm uitkijken met dit bedrijf. Producten lijken totaal niet zoals op de productfoto's. Waarna je €5 euro mag betalen voor het retourneren van de spullen. Pakketjes die vervolgens heel mysterieus kwijtraken terwijl ze met track and trace verzonden werden. Wat je ook doet. Betaal niet vooraf bij dit bedrijf; of eigenlijk, bestel er helemaal niet indien je geen flops wilt binnenhalen.

R

Remie

10-08-2018

0forum

Nooit meer!!

Dit is echtwaar de lelijkste webshop ever!!!!

N

Naima

24-07-2018

0forum

Slechte communicatie - slechte levering

op 16-4 besteld... rond 12-5 gemaild wanneer bestelling geleverd zou gaan worden. Er werd aangegeven rond 27-5. daarna niks meer gehoord en uiteindelijk is bestelling op 3-4 geleverd. Op de mail waarin ik gevraagd heb om de bestelling te annuleren is nooit gereageerd.

A

Arnold

04-07-2018

0forum

uiteindelijk maar betaald .

Na heel lang wachten pakje ontvangen . Direct de 3 artikelen (dus alles) goed verpakt retour gezonden. Krijg betalingsachterstandmail over de (retourgezonden) artikelen . Bellen . Weer bellen . Krijg bericht en betaalopdracht, ze hebben 2 artikelen ontvangen 3e moet worden betaald. Weer bellen en nog meer bellen. Uiteindelijk betaal ik maar om van het gezeur af te zijn. Oplichting vind ik dit. Lesara bedankt voor de zeer slechte service.

A

anneke

23-05-2018

0forum