NederlandReview

    Ervaringen Lesara

    Online shoppen wordt steeds populairder. Vooral kleding, wonen en lifestyle zijn erg populair. Webshops als Lesara zijn daar goede voorbeelden van. Hoe is het om hier producten van af te nemen en hoe goed is de klantenservice? Op NederlandReview kun je reviews en ervaringen van verschillende consumenten lezen die van deze webshop gebruik hebben gemaakt.

    Over Lesara
    ‘Trendy mode en exclusieve producten hoeven niet duur te zijn’, zo zegt men bij Lesara. Op dit basisprincipe is het bedrijf in 2013 van start gegaan. Lesara is begonnen als een startup bedrijf vanuit Berlijn en ze hebben als missie om hun klanten dagelijks de laatste mode en lifestyle producten aan te bieden, terwijl zij hun klanten ook proberen te inspireren. Ze zijn actief in meer dan 24 Europese landen en verkopen kleding voor mannen, vrouwen en kinderen en allerlei verschillende soorten lifestyle producten.


    Interview met de CEO en oprichter van Lesara, Roman Kirsch

    Diensten
    Bij Lesara kun je online kleding voor mannen, vrouwen en kinderen kopen, maar ook alles op het gebied van wonen en lifestyle. Voor dames en heren zijn er schoenen, beauty artikelen, horloges, sieraden en meer te koop. Op de online kinderafdeling is er naast kleding en schoenen ook speelgoed te vinden voor kinderen van verschillende leeftijden. Bij wonen & lifestyle kun je alles vinden voor de volgende ruimtes:

    • Tuin
    • Slaapkamer
    • Huiskamer
    • Badkamer

    Er zijn verschillende huishoudapparaten te koop zoals een tafelventilator, een elektrische voetenwarmer, een deuralarm en nog veel meer. Ook voor technische lifestyle producten kun je dus bij Lesara terecht. Verder tref je in de webshop deals van de dag aan en er zijn ook persoonlijke aanbevelingen, zo kun je zien wat andere klanten zojuist hebben gekocht en er zijn huidige thema-events te bekijken. Omdat Lesara direct met de beste producenten en fabrikanten samenwerkt, kunnen ze kortingen tot wel 80 % aanbieden. Je krijgt 30 dagen retourrecht op alle producten en kunt in een veilige omgeving shoppen en betalen.

    Klachten
    Als je klachten of vragen hebt, dan kun je contact met de klantenservice opnemen. Deze is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op (020) 80 87 448. Ook zijn ze via e-mail te bereiken via service@lesara.nl.

    Zelf ervaring?
    Heb je zelf ervaring met shoppen bij Lesara? Laat dan je ervaringen hier op NederlandReview achter. Wij delen deze, zodat andere consumenten daar hun voordeel mee kunnen doen.

    Lees ervaringen en reviews van klanten over Lesara. Kun je er voordelig online winkelen of zijn de ervaringen anders? Lees het op NederlandReview!

    Lesara
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (33)

    4,2
    36% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,4

    Service

    3,8

    Prijs

    5

    Leveren

    3,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Altijd perfect geholpen

    Ik draag de sportsneakers van Lesara met ronde zool, mijn enkel gewricht is vastgezet en op deze schoenen loop ik perfect.
    Nooit problemen gehad, levering was altijd prima in orde.
    Laatste bestelling heb ik vandaag ontvangen.
    Heel jammer dat ik deze schoenen niet meer bij hen kan bestellen.

    Door: Wendy30-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Helaas

    Jammer dat dit bedrijf niet meer bestaat.
    Nooit geen problemen en hele leuke kleding en spullen.

    Door: Anastacia17-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Never nooit meer

    List & Bedrog heeft het loodje gelegd.
    Kiarma zal met vette schulden achterblijven en links-of rechtsom geld bij klanten proberen los te peuteren door die 'dreigmails'.

    Door: Clarie Korteland17-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Hello

    I ordered 4 shoes on 2nd of March and I cancelled the order on 3rd of March till now lesara company don't want to refund my money €40.85 please refund my money bcoz I really need the money now Thanks and hope to hear from you guys soon.

    Door: Angela04-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Slechte service

    Pluspunten: geen.
    Minpunten: Ik was niet tevreden over mijn bestelling dus retour gestuurd. Na enkele weken krijg ik een mail: of ik maar even wilde betalen? Kenbaar gemaakt dat ik de spullen retour had gestuurd, konden ze die nergens vinden... Dan hoor je een poos niks, dan krijg je ineens een rekening voor retourkosten en op mijn teruggemailde vraag waarom ik die moest betalen (want bestelling was boven 50 euro) kwam geen antwoord. Vervolgens krijg ik een brief met een aanmaning en 7,50 bovenop de verzendkosten geplakt. Fatsoen om uitleg en antwoord te geven hebben ze blijkbaar niet bij Lesara.
    Dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb.

    Door: Monique Cremers23-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    S E Yi bkgz

    Hello

    Could you please let me know where I can find the page for Peaches and Screams UK affiliate scheme.

    It is not on Google or at least I cannot find it :(

    Many thanks
    Mandy

    Door: Mandy17-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10

    geen contact mogelijk

    geen telefoon geen reactie op emails niks

    Door: Rick Fleumer17-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichters

    Slippers gekocht, deze waren nar 3 keer dragen al kapot. Vervolgens gemaild om te vragen of ik het retour kon sturen, dit kon, dus gedaan via DHL. Vervolgens kreeg ik een verzoek om mijn factuur te betalen (gelukkig had ik nog niets betaald). Ik heb gebeld met Lesara & Klarna (want de facturen kreeg ik van Klarna, dit bedrijf hoort het schijnbaar ook bij). Telefonisch afgesproken om niet te betalen, zodra zij het pakket weer hadden ontvangen zou het geregeld worden. Als ik niets zou horen, was het goed. Een maand of 2 later krijg ik ineens een mail met een aanmaning dat ik mijn factuur niet betaald heb. Ik heb teruggemaild met het verhaal en dit zouden ze regelen, ik mocht het mailtje als niet verzonden beschouwen. Maar nu krijg ik gemiddeld elke maand een mail met het zelfde verhaal en dezelfde beloftes dat het een foutje is. Zij zeggen het pakket niet ontvangen te hebben, DHL zegt het afgeleverd te hebben en ik kan de track & trace niet meer zien omdat het gestuurd is naar een bedrijf.

    Ik krijg alleen nog maar mail met aanmaningen en als ik het niet betaal moet ik een boete betalen van €100,-

    Bestel hier nooit!

    Door: Marije05-01-2019
    Rachel31-01-2019

    Haaay. Ik heb hetzelfde probleem. Ga jij de aanmaning betalen? Kun je contact opnemen met mij? My_raas@hotmail.

    Monique Cremers23-02-2019

    Hier ook zoiets gehad, zie mijn review hierboven. Ze kunnen niks terugvinden, contact opnemen kost een boel moeite aan uitzoeken hoe je dat doet, want in tegenstelling tot de meeste andere sites hebben ze dit lekker lastig gemaakt. Nou snap ik dus ook waarom. Ik had gelukkig wel mijn retourbon van DHL nog. En ik heb contact gehad met Klarna, die hebben mijn aanmaningskosten eraf gehaald. Wellicht een tip voor jou? Maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens: nooit meer Lesara!

    z emamifard13-03-2019

    ik heb enkele dingen op 5 maart besteld,vandaag verwachte ik om mijn bestelling te krijgen,u zei dat tussen 7 en 13 maarts.mijn vraag is dat als niet vandaag mijn bestelling gaat komen dan gaat welke daag.bedankt.ik ga op reis en wil ik ze meenemen.

    Clarie Korteland17-03-2019

    Zelfde laken en pak. Geretourneerd, zgn niets ontvangen van DHL. Steeds idd weer van dreigmailtjes. Kom maar op Kiarm see you in court!!

    Dinaida Figaroa10-05-2019

    Bij mij is het ook zo gegaan. Had de spullen vanaf 19 februari geretourneerd, maar blijf factuur van klarna ontvangen in mails om het te betalen, want volgens hun hebben ze niks ontvangen. Ik had ze net aan de telefoon, en ik moest van Klarna DHL een mail sturen om ze te vragen waar het pakket is gebleven. Met een bedrag van €248,33 terwijl ik die spullen niet heb. Deze zal zeker een rechtszaak worden, want van mij zullen ze geen cent krijgen. Ze werken samen onder 1 kap. Allebij OPLICHTERS.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    account verwijderen

    6 nov. een bestelling gedaan , na veel mails waar je totaal geen reactie op krijgt heb ik op 24 nov. toch nog mijn bestelling binnen gekregen
    gelijk hun gemaild dat ze mijn account kunnen verwijderen ( dat is namelijk zelf onmogelijk om dat te doen ) en dat ik nooit meer iets gaat bestellen
    tot op heden geen reactie op mijn mails en nog steeds is mijn account niet verwijderd
    ze kunnen echt niets
    het is echt een heeeeeeeeeeeel slecht werkend bedrijf

    Door: ingrid23-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Nooit bestellen bij Lesara

    Je krijgt nooit je geld meer terug ben al twee maanden bezig. Moet elke week een ander kunstje doen om mijn geld terug te krijgen. Dus wees een gewaarschuwd mens en bestel er niet want je bent je geld kwijt

    Door: C de koning12-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Klacht

    Mijn vriend besteld diverse shirtjes, betaald en krijgt vervolgens niets. Drie weken gewacht en diverse keren gebeld waar de bestelling bleef. Hij werdt zoet gehouden dat het pakje verstuurd was en dat het bij DHL kwijt was geraakt.. nu blijken ze uitstel van betaling te hebben aangevraagd en kan hij naar zijn bestelling en geld fluiten..

    Door: S.van den Berg21-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Bestelling kwijt, absurde situatie

    Dame aan de telefoon geeft aan dat het een puinhoop is.
    De bestelling is kwijt en ze kunnen niet aangeven wanneer het geleverd gaat worden.
    Aangegeven dat ze niet aan de overeenkomst voldoen en dat ik wil annuleren. De vriendelijke dame geeft aan dat ik de bestelling niet kan annuleren.
    Wat een absurde situatie!

    Door: Harm20-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Slecht,!

    Na 3 weken wachten en bellen eindelijk duidelijkheid... product was uitverkocht.
    Nu maar weer afwachten of ik mijn geld terug krijg... waardeloze webshop en service!

    Door: Yolanda20-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    verzenden geen betaalde bestellingen

    6 nov. een besteling gedaan en met ideal betaald
    tot op heden nog steeds geen bestelling ontvangen
    tig keer gemaild maar geen reactie
    ik ga nooit meer iets bestellen bij lesara ,ze zijn klantonvriendelijk
    ik heb ook geen hoop meer dat ik ooit mijn bestelling krijg, laat staan dat ze mijn geld terug gaan storten

    Door: ingrid18-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    uitverkocht

    paviljoen besteld en betaald en 14 dagen later uitverkocht geld terug gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd dus mensen verzin voor je hier wat koopt

    Door: hans15-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Puur bedrog

    Ik zou aanraden om hier nooit te kopen, want er wordt niet gereageerd op e-mails en mijn vooraf betaalde bestelling is nooit aangekomen.

    Door: Just13-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Regelrechte schande

    Schandalig dat zo’n bedrijven hier kunnen bestaan.

    Door: Nathalie19-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Oplichters en 5 euro betalen voor retourzenden

    Enorm uitkijken met dit bedrijf.
    Producten lijken totaal niet zoals op de productfoto's. Waarna je €5 euro mag betalen voor het retourneren van de spullen.

    Pakketjes die vervolgens heel mysterieus kwijtraken terwijl ze met track and trace verzonden werden.

    Wat je ook doet. Betaal niet vooraf bij dit bedrijf; of eigenlijk, bestel er helemaal niet indien je geen flops wilt binnenhalen.

    Door: Remie10-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nooit meer!!

    Dit is echtwaar de lelijkste webshop ever!!!!

    Door: Naima24-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechte communicatie - slechte levering

    op 16-4 besteld... rond 12-5 gemaild wanneer bestelling geleverd zou gaan worden. Er werd aangegeven rond 27-5. daarna niks meer gehoord en uiteindelijk is bestelling op 3-4 geleverd. Op de mail waarin ik gevraagd heb om de bestelling te annuleren is nooit gereageerd.

    Door: Arnold04-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    uiteindelijk maar betaald .

    Na heel lang wachten pakje ontvangen . Direct de 3 artikelen (dus alles) goed verpakt retour gezonden. Krijg betalingsachterstandmail over de (retourgezonden) artikelen . Bellen . Weer bellen .
    Krijg bericht en betaalopdracht, ze hebben 2 artikelen ontvangen 3e moet worden betaald. Weer bellen en nog meer bellen.
    Uiteindelijk betaal ik maar om van het gezeur af te zijn.
    Oplichting vind ik dit. Lesara bedankt voor de zeer slechte service.

    Door: anneke23-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Teleurgesteld, ik bestel hier niet meer.

    Heel lang moeten wachten. Kreeg pas een duidelijke reactie daarover toen ik vragen ging stellen. De reden was dat ze niet alles op voorraad hadden. Nougoed, ff geduld. Eindelijk binnen en ik was blij. Helaas scheurde de harembroek aan twee kanten tot het kruis. Toen ik dit aangaf wilden ze dit goedmaken met een waardebon van 10 euro als ik voor 50 zou bestellen. De reactie was duidelijk een doorstuurbericht want de tekst erin klopte niet. Ik ben er nu wel klaar mee. Ik bestel hier niet meer en zal het ook niet anderen aanraden.

    Door: Stephanie 16-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    voor mij hoeft het niet meer

    bestelling staat al 10 dagen op wordt verwekt. De lol is er af. Gelukkig niet vooruit betaald. Ik stuur alles weer terug.

    Door: Thea van de Ven14-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Reclame

    Heb een paar sportschoenen besteld eb blijf sindsdien dagelijks uitermate irritante reclame van LESARA ontvangen. Hoe kom ik daar van af.n

    Door: Jeanette 06-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goede klantenservice!

    Helaas was de jas die ik had besteld volledig niet dezelfde jas als getoond. Waarschijnlijk was het een verkeerde jas.

    Na terugsturen hebben ze het pakketje niet ontvangen. De retourzending werd echter wel verwerkt nadat hierover contact was opgenomen en het geld terug gestort.

    Erg nette afhandeling!

    Door: Sjoerd Post20-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Retourzenden en terugbetalingen...

    Ik heb in oktober 2017 een tweetal jassen gekocht bij Lesara. Reden hiervoor waren de modellen en de prijs. Vooral de grootte van de jassen 3XL en 4XL gaven hierbij de doorslag. Totale aankoopwaarde van deze jassen was 104 Euro, wat ik met PayPal heb voldaan. Levering van de jassen was op zich prima, niet de snelste maar acceptabel.
    Tijdens het passen van de jassen blijkt dat met hiervoor waarschijnlijk zaken doet met exoten in de industrie, want de vermelde maten worden niet waargemaakt. De mouwen veel te smal en dan het lijf als een hobbezak om je heen, en de andere kan de rits niet dicht, zo smal.....en de mouwen zijn dan 10 cm te lang! Nu ben ik niet de kleinste persoon (1,94m) maar dit heeft de pasvorm van een lauwwarme handdoek.....!
    Snel dezelfde middag retour gestuurd, en (gelukkig) "het bewijs van afgeven" van DHL bewaard op de leverbon!
    Nu op donderdag 25 januari 2018 blijkt dat ik nog geen retour betaling heb ontvangen. Ik heb daarop het servicenummer in Amsterdam gebeld en mijn bestelnummer doorgegeven. Binnen een minuut wist men dat men nog NIET had terugbetaald, en sterker, tijdens dit gesprek zag ik de terugbetaling verschijnen op mijn PayPal-account!
    Men gaf de schuld aan DHL want, zoals de vriendelijke mevrouw me vertelde...., DHL had niet alle retour gegevens aangeleverd...
    Persoonlijk vind ik dit (meer dan) niet kunnen. Als ik als klant dus niet oplet, wordt er geen enkele actie ondernomen op "onvolledige retouren". Hiervan is de klant dus de dupe! IK heb mijn geld retour nu en vraag me af wie ik aan de lijn heb gehad, dat zij persoonlijk "zomaar" een overboeking aan mij kan doen. Dit betekend in mijn ogen dat men dit vaker ondervindt. Binnen een regulier bedrijf mag de inbound (inkomende telefoontjes) echt geen retour facturen accorderen en per direct betalen! Ik zal dan ook geen enkele bestelling meer doen bij dit bedrijf, daar dit ruikt naar bedrog. Mijn mening, mijn ondervinding. Doe er je voordeel mee.
    En ja ik had eerder aan de bel kunnen trekken maar zag "toevallig" mijn retourbon anders waas ik 104 Euro kwijt geweest!

    Door: P.J. van der Weijde25-01-2018
    Annie Schutt08-04-2019

    Ik heb hetzelfde probleem.

    Dorien Van Vijfeijken15-04-2019

    Ik heb in febr een blouses gekocht retour gedaan en nog steeds mijn geld niet terug schandalig gewoon .

    thea saris17-04-2019

    ik heb op 19-03-2019 via dhl de kokerjurk met plooien retour gestuurt bewijs nummer 3sdp008387046 maar dit is nog niet bij klarna doorgegeven

    Wat is het adres van Lesara? 22-04-2019

    Ik probeer de track en trace te achterhalen voor mijn retourzending omdat Klarna wil dat ik ga betalen! Maar heb het retouradres niet meer....

    Ingrid24-04-2019

    Ook ik heb een jas geretourneerd die ik nu via Klarna zou moeten betalen. Lesara beantwoordt mijn mails niet....

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    waar blijft mijn bestelling

    Ik vind de levertijd erg lang duren nu 10 dagen geleden een bestelling gedaan en nog geen pakket te zien
    Geen bevestigings- mail gekregen na telefonisch contact werd er gezegd omdat mijn provider KPN was dat is natuurlijk kolder
    Ik hoop maar op een goede afloop

    Marijke Post

    Door: marijke post17-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Avoid like the plague!

    I bought a shoe rack that cost €9.
    Instead of online payment, they send an invoice.
    They sent the invoice to the wrong address, but I finally got their reminder invoice which included huge penalties, and I ended up paying €40.48.
    The shoe rack was absolute rubbish too, already falling apart.
    Avoid this shop like the plague!
    Order 800606070

    Door: Steven White12-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Heel goede prijzen, betrouwbaar!

    Ik heb nu al een aantal keer besteld en ben iedere keer erg tevreden. Klantenservice is goed te bereiken, en daarnaast zijn de prijzen ook nog eens super! Kortom, een aanrader!

    Door: Jan Franken19-10-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Betrouwbaar & Snel!!

    Ik ben tot nu toe erg tevreden over de service van Lesara. Ze zijn snel, betrouwbaar en bovendien zijn de prijzen super!

    Door: Paul de Lange12-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Lange besteltijd, maar wel prima

    Levertijd is een beetje jammer..waarschijnlijk omdat het ergens ver uit het buitenland moet komen. Dus je moet wel op tijd inkopen. Maar voorderest niks mis mee. Goede spullen voor de prijs die ze ervoor vragen. Is het wachten dan waard.

    Door: Larissa10-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Nu al spijt

    Besteld, maar blijft maar op order verwerkt staan, wordt niet gereageerd op e-mails, echt een nep zooi , niet aan beginnen

    Door: H.B08-06-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    mode, sieraden en nog veel meer

    Regelmatig breng ik een bezoekje aan de website van Lesara. Het aanbod aan kleding en sieraden is hier heel groot en tevens zijn er nog tal van andere accessoires. De prijzen liggen conform de markt. Het is niet heel veel goedkoper dan bij andere winkels het geval is. Over de levering ben ik wel zeer te spreken, want je hebt het product (na bestelling) binnen uiterlijk twee dagen in huis. Soms zelfs al de dag na de bestelling. Bij vragen kun je een beroep doen op de klantenservice en krijg je snel antwoord.

    Door: Tessa Vlijers27-04-2017
    Louise 03-07-2017

    Dan bent u een van de weinigen, denk ik. Op mails wordt niet gereageerd en bevestigingmails hebben ze nog nooit van gehoord, want die ontvang je gewoon niet, hoewel ze dat melden na je bestelling op de site. Als je hierover klaagt, krijg je onmiddellijk een mailtje terug ter bevestiging van ontvangst van je klacht. Ra ra, hoe kan dat? Vreemd toch? Omdat er geen mails worden verstuurd, moet je maar afwachten wanneer je bestelling bezorgd wordt. Een service van lik mijn vestje. Ze hebben leuk spul, maar daar is dan ook alles mee gezegd.!

    Channie11-02-2019

    Ik heb twee keer bij lesara besteld en beiden keren na twee dagen al in huis. Tevreden met de producten. Alleen heel vervelend dat ze totaal niet op mail reageren.

    Astrid11-03-2019

    ze zijn nu failliet dus gelukkig heb ik achteraf betalen want anders was ik 180 euro kwijt aan niks .

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Schrijf zelf een review over Lesara

    Uw beoordeling