NederlandReview

    Ervaringen Leen Bakker

    Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen! Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over Leen Bakker

    Leen Bakker is een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

    LEENBAKKER SHOPLOG

    Diensten

    Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

    Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

    Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over!

    U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
    Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

    Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen. In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

    Klachten

    Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

    Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker? Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf, U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

    Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview!

    Leen Bakker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (84)

    4.4
    39% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    5.4
    Leveren
    rating
    3.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Bank

    Oud-Beijerland,
    Zeer klantvriendelijk geholpen. Klacht na alle tevredenheid opgelost. Waarderen de eerlijkheid van het personeel in Oud-Beijerland
    Marconiplein te Rotterdam. 5 mensen moeten aanspreken voor iemand de moeite kon nemen om ons te helpen. Daarna werd er gewezen naar het personeel uit Oud-Beijerland, zij zouden foutieve informatie verstrekt hebben. Wat niet zo was want ik was daar zelf bij aanwezig. Wel gaf het personeel van Marconiplein foutieve informatie. Inplaats van dit toe te geven, schoven zij, onterecht de fout af. Onverrichtte zaken zijn wij daar weg gegaan. Wat een slechte en ongeinteresseerde mentaliteit daar. Zij moeten eens stage gaan lopen in Oud-Beijerland en daar leren hoe je met klanten om hoort te gaan.
    Pluim voor Bart en Karin, jiullie weten hoe je klanten aan je kan binden en wij komen met veel plezier bij jullie terug!

    Door: Anoniem01-06-2020
    Bram04-08-2020

    Een set van twee stoelen besteld via de webshop. Er miste één schroefje en ze hebben twee keer het verkeerde onderdeel voor mij bij besteld. Verder is de klantenservice slecht te bereiken en heb ik na bijna een maand nog steeds niet de schroef waar ik op wacht.

    Jacqueline Koster29-08-2020

    Het is een grote puinhoop bij Leen Bakker, ik begrijp niet dat dit bedrijf kan bestaan! Een drama was het met bestellen van een matras .Weken zitten wachten bij bezorging werden fouten gemaakt met als gevolg 2 halve dagen vrij moeten nemen en geen enkele tegemoetkoming van de leidinggevenden. De dames van klanten service (met dank aan Daphne van Vliet) moeten alles oplossen het is meer dan schandalig , De hele site staat vol met klachten . Ik koop hier in ieder geval nooit meer!

    hans09-11-2020

    Leen Bakker in Delft is een erg slechte winkel. Leen Bakker Delft beloofd veel maar doen niks met klachten. Leen Bakker Delft , ga liever naar Ikea of andere woonwinkel Leen Bakker Delft neem nooit de telefoonb op en zeer slechte service. mensen opletten ga niet naar Leen Bakker delft

    hans11-11-2020

    LEEN BAKKER NIET DOEN WAARDELOZE WINKEL Leen bakker komt afspraken(al zeer vele voor mij) nooit na. Leen Bakker is niet te vertrouwen Leen Bakker houd kopers dom Leen bakker liegt en bedriegt Ga naar ander woonwinkel je krijgt spijt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    bank als bouwpakket

    Pluspunt: Deze keer was de levering volgens afspraak, met sms en email zoals afgesproken.
    Minpunten: - Bank werd in 3 stukken afgeleverd, dit was mij in de winkel niet verteld. Moest hem zelf in elkaar zetten!
    - Instructies niet duidelijk en meegeleverd materiaal waardeloos. Moeten in de leer gaan bij Ikea.
    - De middenpoot die onder de bank geschroefd moest worden was 1 cm te kort! Bij de winkel in Heerlen gaan vragen wat ik nu moest. De filiaalmanager was zo vriendelijk de poot onder een bank die in zijn filiaal stond uit te schroeven en mijn te korte poot om te ruilen, super!
    Kortom, mooie bank, goede afleverservice, jammer dat ik hem zelf in elkaar moest zetten.

    Door: A. v. Buggenum09-02-2019
    Margriet06-04-2020

    Prima levering en kwaliteit prijsverhouding is prima. Montage ladekastje nadia heb ik een vraag, wie weet hoe ik de rails in het kastje moet bevestigen? Het lijkt of ik voorgeboorde gaatjes mis? Het is het eerste bouwpakket dat ik maak, de rest is prima te doen met de bijgeleverde handleiding. Graag hoor ik tips waarvoor mijn hartelijke dank.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Complimenten

    Leenbakker mega store... aller eerst consumenten... ben er zeer goed geholpen met het uitzoeken van een bank... leuke meiden daar best vriendelijk... Ondanks de extreme hitte in de winkel.. blijven ze vriendelijk... kom er regelmatig en zie vaak... dat het best wel druk is en de moeten wachten op een medewerker... wordt netjes vermeld wat de reden is... complimenten dames... ja dames steeds zie ook alleen dames..
    Waar zijn de heren in dit filiaal?

    Door: Henk06-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Slaap als een roosje

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.

    Door: JP de Kok13-04-2016
    jrm van Kempen11-10-2020

    Hallo JP de Kok, Om welk bed gaat het ? en is t hard of zacht?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Draaifauteuil

    Na amper 1 jaar (en zeer weinig gebruikt) zijn de binnen veren afgebroken. In de winkel willen ze alleen een foto van de stoel via de mail ontvangen. Ik wou de "manager" een filmpje laten zien zodat meneertje kon zien en horen wat er kapot is. Maar hij wilde van niks weten, zelfs andere klanten in de winkel zeiden dat hij op zijn minst even het filmpje kon bekijken. Hoe kan iemand via een foto bepalen of dit onder de garantie valt? Echt service van 0,0. Nu 3 weken verder na het versturen van het mailtje nog steeds niks gehoord. Wat een K..T bedrijf.

    Door: Smits 25-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Bankstel

    Zouden een dag van tevoren een bericht krijgen over een tijdvak over de levering kregen die pas in de ochtend en 15 min later bellen ze dat ze voor deur stonden was niemand thuis. Bellen we met de winkel in Harderwijk maar werden onbeschoft behandeld dus wij nooit meer leenbakker.

    Door: Dennis12-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    rolgordijnen online gekocht

    we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.nl en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!

    Door: Van der Laar02-03-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    goedkoop kastje bij Leen Bakker

    Kastje besteld bij Leen Bakker. Echt erg goedkoop. De helft van wat Ikea vraagt.
    Jammer is wel, dat de levering nogal op zich liet wachten. Maar dat lag misschien aan de Feestdagen?
    Kast is wel goed verpakt en nu hij eenmaal staat blijkt hij zeer sterk en ook mooi.

    Door: Manja03-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    kast milaan

    Kast gekocht bij leen bakker in houten.
    problemen ondervonden met de deuren installeren.
    TOP service van Michael!! Na een bezoek aan het filiaal in houten is hij direct in zijn auto gesprongen om.ons te helpen
    probleem is opgelost.
    dat is nou service!!

    Door: lylian van der wolf08-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Kant-en-klaar gordijnen Leenbakker

    Ik had online mooie kant-en-klaar gordijnen gezien voor ons nieuwe huis. Ik durfde deze toch niet online te bestellen omdat ik bang was dat de kleur zou afwijken van de afbeelding. Daarom naar de Leenbakker zelf gereden en uiteindelijk de gordijnen daar gekocht.

    Door: Renate23-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    dressoir, boekenkast, tv meubel en bureaustoel


    Winkel Lelystad:
    op 8 oktober bestelling gedaan, 1 boekenkast, 1 dressoir en 1 tv meubel. Bezorging zou 2 november zijn. Zaterdag 31 oktober om 16.30 uur wordt er gebeld. TV meubel kan pas op 11 november bezorgd worden. Op mijn vraag of alles dan die datum bezorgd kan worden is het antwoord van de winkel....nee, het is nu al zo laat, alles is al aangemeld bij Post.nl, dat kan nu niet meer gewijzigd worden.
    2 november: dressoir en boekenkast worden bezorgd. Boekenkast is helemaal scheef en er steekt een schroef dwars door de zijkant. Winkel gebeld, manager belt terug. Kast kan pas 8 december omgeruild worden. Op mijn vraag of tv meubel dan ook tegelijk kan wordt negatief gereageerd, nee dat blijft 11 november.
    11 november geen bericht van levering. Bij contact met de winkel krijg ik te horen nee, de levering wordt pas 25 november.

    Webshop:
    10 oktober een bureaustoel besteld. Levering 11 november. Op die dag geen bericht van levering. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice....helaas de levering is later, dat wordt 21 november.
    Ik heb het hele verhaal aan medewerker klantenservice verteld en krijg te horen, dan krijgt U tv meubel en stoel tegelijk op 21 november. Dit terwijl de WINKEL mij 25 november voor de kast doorgeeft.
    LeenBakker gaat er blijkbaar van uit dat mensen niets anders te doen hebben dan thuis te zitten en te wachten tot het LeenBakker uitkomt om te bezorgen. Er is na het 1e telefoontje van de winkel geen enkele bericht gekomen dat er data gewijzigd werden. Alles onder het mom van "het is heel druk door corona".
    Dit is een vreselijk bedrijf, ik zal er nooit meer iets kopen.

    Door: Ans de Vijlder-Hennephof11-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Rolgordijn

    Ik heb vandaag een rolgordijn besteld na dat ik had besteld kan ik het rolgordijn over vijf weken ophalen bij een winkel in de buurt ik denk ik zal de klantenservice even bellen om te vragen of ik het érgens anders op kan halen na 35 minuten aan de telfoon hebben gezeten op geven wat een puin bedrijf .de besteling mail nu al 8x had als ik spullen binnen heb zal ik echt dit knudde bedrijf over slaan

    Door: Teun23-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Kast

    Slechtste aankoop ooit. Ging gelijk na aanschaffen bij het monteren kapot. Uren en uren en uren gekost om contact te krijgen met klantenservice. Vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd. Kwaliteit laat dus zeer te wensen over en klantenservice diep bedroevend.

    Door: Geraldi Herms16-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Eetkamerstoelen

    Zeer slechte kantenservice.
    Na bestelling op de webshop geen enkel bericht ontvangen: orderbevestiging, geen leverdatum, geen factuur.
    4 Weken na aankoop, na dagelijks contact met messenger van Leenbakker omdat ze telefonisch onbereikbaar zijn, nog steeds geen factuur ontvangen van mijn aankoop.

    Door: Peggy10-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    dressior Timon

    kast is leuk om te zien. bij levering was deze beschadigd, direkt een melding van gemaakt en een dossier , al een uitdaging om de klantenservice te spreken, minimaal 15 min wachttijd tot 30 min.
    Inmiddels 5 weken verder, 3 telefoon gesprekken met beloftes we komen er deze week op terug en 5 mails, waarop nog geen enkele reactie, echt zo slecht, dit moet toch niet kunnen. ik koop nooit meer iets bij Leen bakker, mocht u iets willen kopen, bedenk u wel dat als het product niet naar behoren is u geld kwijt bent.

    Door: p visser10-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Heel veel meubels, kussens, plaids en nog wat ascessoires.

    Ben heel tevreden!! Alles gekocht bij Leenbakker Markerkant in Almere. Heel enthousiast personeel, vriendelijk en heel behulpzaam!! De floormanager een topper dat is Bo!! Maar het andere personeel stuk voor stuk TOPPERS!! GROTE PLUIM VOOR DIT FILIAAL!!

    Door: Carla Hoogduin 09-10-2020
    Carla Hoogduin 09-10-2020

    Ik heb 1 foutje gemaakt met het invullen of ik daar nog zou kopen. Dat moet dus een vette JA zijn!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    10
    rating

    Kleerkasten laminaat en bed laminaat is ook gelegd door jullie

    De pakketen waren al beschadigd en de kasten zijn uit elkaar geen stevig materiaal de moest naar een jaar vervangen worden de laminaat is snel te komen versleten en de en de laminaat is erg slordig gelegd ik heb erg spijt dat ik mijn aan kopen bij de leen bakker heb gedaan enz

    Door: Xiomara Lautan22-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    meerdere malen vinyl, tafel, bloempotten van alles

    Wat mijn opvalt is dat iedereen zo lief en behulpzaam is. Alle keren ben ik erg leuk in de Megastores in Den Haag geholpen. Wat een lieve mensen werken daar echt daar word ik blij van. Goed advies en helpen bij inladen en kijken dingen na super!!!!!!!!!

    Door: H.W Bottemanne18-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Tuinhuisje

    2 tot 5 dagen werd gezegd, vandaag was 5 dagen en dan bel je de klantenservice en hebben ze gewoon de hele dag een bandje draaien, met de mededeling, de wachttijd bedraagd meer dan 10 minuten. Zo ga je niet met klanten om!

    Door: Lub Snoek18-09-2020
    Lub Snoek19-09-2020

    Leen Bakker, personeel in Hardenberg echt prima en vriendelijk en tuinhuis toch op tijd gehad, door de inzet van deze medewerkers

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Umix Queen bank met coller stof

    De stof vd bank is ( vooral eerste maand) statisch en broeierig. Na 4 maanden is de stof te ruim. Bubbels in de stof. De bank is verkocht als strak model maar dat was snel voorbij.
    Het parade paardje (umix serie) valt ons tegen.

    Door: Irma Schelvis14-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Leen Bakker

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Leen Bakker een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 84 ervaringen geplaatst over Leen Bakker. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 39% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Leen Bakker actief?

    Leen Bakker is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Leen Bakker gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.