NederlandReview

    Ervaringen Leen Bakker

    Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen! Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over Leen Bakker

    Leen Bakker is een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

    Diensten

    Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

    Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

    Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over!

    U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
    Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

    Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen. In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

    Klachten

    Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

    Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker? Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf, U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

    Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview.nl!

    Leen Bakker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (37)

    4,8
    41% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,8
    Service
    rating
    3,6
    Prijs
    rating
    6,2
    Leveren
    rating
    4,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Bed, stoelen, tafels, bank

    In 2017 heb ik nieuw meubilair gekocht bij Leen Bakker. Ik mag niet te veel verwachten want ik had bijna mijn hele flat ingericht voor nog geen €1200,- Maar toch is de kwaliteit slechter dan ik had verwacht. Het tafelblad van mijn eettafel is naar binnen gebogen en is dus al krom. (we gebruiken de tafel zo'n drie keer per week om te eten en verder niet). de bank is doorgezakt de eetkamer stoelen zelfde probleem. de topper op de boxspring moet je inderdaad regelmatig keren anders krijg je er kleine bolletjes op die je niet meer kunt weghalen. dus na enige tijd erop geslapen te hebben zit de hele topper onder deze dingen. Deze heb ik wel al eens gratis van Leen bakker mogen omruilen maar het ligt gewoon aan de kwaliteit, met de nieuwe topper heb ik hetzelfde probleem. Kortom niet veel verwachten van de kwaliteit van Leenbakker...

    Door: Lara28-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Bureau, bureau stoel en vitrine

    Een bureau, bureau stoel en vitrine besteld bij leenbakker. Zaterdag geleverd, bureaublad en vitrine beschadigd. Bureau mist deel 2 van 2, gebeld kan pas 11 oktober geleverd worden. Zitten nu dus een lange tijd zonder werkplek. Kon niks aangedaan worden, geen compensatie of snelle levering niks. We konden een ander bureau uitzoeken maar de levering wisten ze niet wanneer die was. Nooit meer leenbakker voor ons

    Door: Michel Kuijpers23-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    Bed

    Paar weken geleden bed besteld. Zou vandaag worden bezorgd tussen 8 en 11. Niemand gekomen. Ik gebeld, ze zijn in samenwerking met postnl en de chauffeur is ziek. We doen ons best alsnog te leveren. Om 3 uur werd ik gebeld door postNL, helaas we kunnen niet leveren. Wij zitten nu dus zonder bed en kunnen pas maandag ons bed ontvangen. Ik leenbakker gebeld dat ik niet tevreden ben en we dus een probleem hebben want ze zitten zonder bed. Ik gebeld, en kreeg te horen ja pech niks aan te doen. Nou als dit service is.. vind dit totaal niet netjes en zeer zeker geen service. Ik moet wel n dag vrij vragen voor maandag.

    Door: Simone van Aarssen21-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Boxspring umix ostermalm

    In januari 2019 boxspring besteld in maart hebben ze het bezorgd met een verkeerde topper(verkeerde hoogte en een verkeerde kwaliteit) en een verkeerd pootjes ipv de goede werd steun pootjes afgeleverd.
    Sinds maart hebben wij diverse mails gestuurd ,vaak naar de filiaal geweest en zelf de klantenservice gebeld,maar helaas niks helpt.je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
    Het smoes is dat de leverancier is feit gegaan, maar dat klopt niet.
    Het bed is nog in hun filialen te koop en online ook met het zelfde pootjes en het zelfde topper.

    Door: Randa 17-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Boxspring

    Mijn dochter heeft een boxspring gekocht voor in haar nieuwe woning bij Leen bakker. 6 week levertijd..... de eerste die kwam zagen we bij het uit pakken dat de onderbakken beschadigd waren. De klantenservice gebeld, er kwam met een week een andere. Die kwam vandaag en de onderbakken waren weer beschadigd en er zaten vlekken en op het matras.
    Mijn dochter slaapt al 2 weken op een luchtbed, keek uit naar haar boxspring.! Leen bakker dat jullie zulke troep verkopen, en vieze matrassen er bij leveren. Het is gewoon een schande! Dit is geen reclame voor jullie !

    Door: Hinke14-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Matras

    Voor 22:00 besteld morgen in huis. Dat had je gedacht. Dagen later krijg je bestelde pakket. De klantenservice verwijst naar de algenene voorwaarden waar je uiteraard goed om zoeken moet. Hier staat dat er zelfs tot 30 na de geplande datum geleverd mag worden zonder dat er een tegemoetkoming is. Bestel hier nooit!!!

    Door: Arman Postma06-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Schuifdeur garderobekast

    Voor de kamer van onze dochter een tweedeurs schuifdeurkast gekocht met een spiegeldeur. De spiegel moest links zitten, belangrijk vanwege de overige inrichting van haar kamer. Volgens het meiske dat ons hielp was het geen probleem om de deuren om te wisselen. WEL PROBLEEM DUS !! De deuren blijken niet verwisselbaar. Dat was dus een slecht advies van een ondeskundige medewerker!! Nu zitten we dus met een kast waaraan achteraf nog het nodige aangepast moet worden. Met extra kosten uiteraard. Als de handleiding niet een volslagen ramp was geweest hadden we waarschijnlijk gelijk gezien dat omwisselen van de deuren niet mogelijk is. Nooit meer naar Leen Bakker dus. Beter veranderen ze de naam in Leen Koekebakker!

    Door: John Delsing31-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    rolgordijnen bamboe

    betseld op 27 mei 2019 zou uitgeleverd worden op 4 juni 2019: niet dus. bagger. geen bericht van Leen Baker, wellicht over 5 werkdagen zal wel over 10 dgen worden dus !
    Hopelijk is product niet van zelfde kwaliteit als de service
    Dit is de derde keer dat t misgaat met een bestelling bij deze firma !

    Door: Helen05-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    Horizontale jaloezieën

    Wat een slechte service!! Ik heb dit product op 1-5 besteld. Ik had als bezorgdatum 7-5 gedaan, helaas kon het op zijn vroegst pas een week later. Op 7-5 nog geen mail ontvangen dat het product onderweg is. Gebeld met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat het product wat vertraging had maar op 9-5 geleverd zou worden. Op 9-5 nog geen mail dat het bezorgd zou worden. Weer gebeld en kreeg ik te horen dat er vertraging was en onbekend was wanneer het kwam. Meteen aangegeven dat ik vond dat ze mij als klant daarvan wel op de hoogte mochten stellen. Maar volgende week zou het geleverd worden. Op 16-5 nog niets gehoord via de mail dus maar weer bellen. Ik kreeg te horen dat de mevrouw aan de telefoon dat zij er achteraan zou bellen en mij terug zou bellen. Ik ben niet terug gebeld, maar kreeg wel een mail dat het product 21-4 geleverd werd. 3 weken later dus pas. De producten zijn prima, maar bij het open en dicht draaien draait hij soms niet meteen.

    Vervolgens kreeg ik een e-mail met de vraag of ik een review wilde schrijven. Dit heb ik gedaan, echter wordt deze niet geplaatst want hij voldoet niet aan de criteria.

    Voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik bij Leen Bakker bestel!

    Door: M oostwal30-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    bank met slijtplekken binnen 4 maanden

    eind december 2019 onze hoekbank bij Leen Bakker gekocht.
    Prima bank totdat we in Maart 2019 een slijtplek ontdekken.
    Leen Bakker gebeld en deze sturen een onafhankelijk buro langs om de klacht te beoordelen.
    De persoon die kwam kijken heeft geconstateerd dat er idd een slijtplek inzit en zegt "als dit zo doorgaat ben je er met een paar maanden helemaal doorheen"
    Krijg ik van Leen Bakker te horen dat slijtplekken niet van binnenuit komen en dus niet onder de garantie valt en dat slijtage bij stof hoort.
    Ga dus nooit op een bankstel van Leen Bakker zitten want dan ben je er met een paar maanden door heen/
    Leen Bakker krijgt van ons een koude douche

    Door: P van de Steeg22-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Geld word niet terug gestort

    Ik heb 6 stoelen Cordoba besteld maar die bleken niet in orde te zijn.
    De handvatten die er achter op moesten pasten niet op de nokjes die daarvoor zaten.
    Ik heb toen de order geannuleerd en er werd mij verteld dat ik mijn geld binnen 2 tot 10 werkdagen terug zou hebben op mijn rekening.
    Echter na 3 weken had ik nog steeds niets terug. Gebeld en ik kreeg te horen dat het ergens niet goed was gegaan maar dat ik mijn IBAN door
    moest geven en het nu naar het hoofdkantoor doorgezet zou worden en weer binnen 2 tot 10 werkdagen op mijn rekening zou moeten staan. Echter na 10 dagen nog steeds niets. Weer gebeld en ik zou er over terug gebeld worden. Ik werd niet terug gebeld. Volgende dag weer gebeld en ik zou weer terug gebeld echter ook weer niet gebeurd.
    Vandaag weer gebeld en opnieuw het IBAN door moeten geven (Wat doen ze daarin godsnaam met de info die ik doorgeef) en hoop nu dat het goed komt maar heb er weinig verdusie in.

    Door: Jan de Vries Lentsch08-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    6
    rating

    100 dagen bedenktijd? Niet dus!

    Een relaxfauteuil besteld voor mijn moeder. Bestelling ging goed. Levering moet je dus 45 euro voor betalen en ze bezorgen niet hoger dan de 2e verdieping, mits er ook een lift is. Anders zetten ze het beneden neer en zoek het verder zelf maar uit. Een gigantische doos wordt in de woonkamer gezet en wederom zoek het verder zelf maar uit. Tot zover de service.
    Omdat de stoel na een week of wat toch niet datgene was wat wij wilden hebben besloten om een andere stoel te kopen. Aangezien Leen Bakker overal zet 100 dagen bedenktijd leek het me geen probleem de retourzending nog even uit te stellen (wegens vakantie en andere zaken). Na 7 weken belde ik de klantenservice voor een retourafspraak. Er werd zeer verbaasd gereageerd omdat de stoel al zo lang geleden geleverd was. Er werd gevraagd of de stoel gebruikt was, waarop ik antwoordde dat de stoel is uitgeprobeerd. Hoe zou ik anders moeten weten of de stoel bevalt?Ik moest een foto sturen, maar de stoel is gebruikt en wordt niet teruggenomen. Klachtenformulier ingevuld en verstuur, maar dat heeft geen zin je komt namelijk weer gewoon bij de klantenservice uit. Weer gezegd dat de stoel slechts is uitgeprobeerd en niet al die weken gebruikt. Dat ik 100 dagen bedenktijd heb en de stoel in de originele verpakking kan retourneren, maar helaas, nee is nee bij LB. Ik vraag mij af in hoeverre ik in mijn recht sta. Herroeping is een wettelijk recht.

    Door: Anoniem06-05-2019
    Anoniem06-05-2019

    Anoniem: De review was al weg, maar ik zou hier dus nooit weer iets kopen

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Trinity vinyl een aanfluiting net ala de service

    We hadden dit vinyl in ons apartement liggen dus toen het afgeprijsd was gelijk ook besteld in filiaal Rijswijk voor in de nieuwe keuken. een drama, de verhuisdozen gaven afdrukken en grote butsen in, als je iets verschoof kwam er gelijk een scheur in de vloer en dat al na een paar weken. Het was goedkoop 112,45 met 45 euro bezorgen.... maar een miskoop!! En een verschil met kwaliteit van de eerder geleverde infinity vinyl die toen duurder was...We zijn nu al een maand bezig met filiaal Rijswijk en hoofdkantoor om schade vergoedt te krijgen worden van het kastje naar de muur gestuurd en voor leugenaar uitgemaakt!! Fijne zaak, goede klantenservice echt een aanrader...

    Door: Cees L06-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Waardeloos

    Online jaloezieën gekocht, mail dat deze week erop geleverd zouden worden, dag voor levering geannuleerd omdat order niet compleet was. Bleek kwijt. Levering zou opnieuw worden ingepland, dag van levering geen jaloezieën, status probleem. Bleek weg zg. Afgesloten (niet dus). Week erop eindelijk geleverd. Geen enkele reactie van leenbakker, alleen de vervoerder reageerde. Leenbakker, waardeloos bedrijf en nog ergere service, geen service eigenlijk.

    Door: Bon Roosendaal14-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Slechte kwaliteit en levering

    Eetkamerstoel cordoba besteld. Aan meerdere stoelen mankeert wat. Afgebroken dopjes, naden los, lak van frame beschadigd.
    Besteld en maandag als bezorgdag gekozen kreeg ik maandagochtend bericht dat ze dinsdag komen

    Door: Elise van Bremen09-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Zéér slechte service!

    In 2017 aantal meubels besteld via Leenbakker. Service en bezorging prima!
    2 febr 2019 tv meubel besteld. Meteen betaald. Bezorging is 3x geannuleerd. Klantenservice is niet te bereiken voor nieuwe bezorgafspraak, op welk tijdstip je ook belt. 5 april jl zou tv meubel bezorgd worden, deze afspraak werd 3 dagen van tevoren geannuleerd. Op die vrijdag krijg ik van post.nl een sms dat order geleverd zou worden. Krijg later een sms dat bezorging niet doorgaat en dat ze een kalende online doorsturen waarop ik nieuwe bezorgafspraak kan regelen. Tot vandaag na 2x keer mailen naar post.nl nog geen kalender ontvangen. Ook klantenservice weer proberen te bellen, maar steeds een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn. Géén contact dus! Zéér slecht!

    Door: Angelique Stevens09-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    slechte service wb levering

    Eetkamerstoelen besteld, zou 8-10 weken duren. Na 11 weken zelf maar eens gebeld: blijkt dat het nóg ruim 3 weken duurt voordat ze geleverd worden. Dit had Leenbakker dan wel even mogen laten weten. En excuses voor het ongemak zou ook niet verkeerd zijn.

    Door: Nikky Winter01-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Terrible service and delivery times

    "Op voorraad. Dit artikel wordt binnen 3-5 werkdagen bezorgd" - if you see this message on product page - don't believe it. We ordered sofa on 2nd of March, delivery was scheduled two weeks later, not 5 days. One day before delivery we get notification about delay with delivery. Called, picked another date on 22nd of March. One day before delivery - again delay. Called - next delivery on 15th of April. 1.5 months for a delivery, and no guarantee that it won't be canceled again. We had to cancel the order and pick another shop.

    Door: Vasili Puchko25-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Slechte service en levering

    Levering is zeer slecht. Je krijgt pas 1 dag van te voren te horen wanneer het pakket geleverd wordt. Je kan vervolgens niet de datum veranderen (!). Dus dikke pech als je niet thuis bent. Vervolgens laten ze geen briefje achter als je niet thuis was, je weet dus ook niet wat de nieuwe datum wordt. Vervolgens weet je pas op de dag zelf (!) wanneer ze het weer proberen. Niet thuis? Dikke pech, je pakket wordt retour gestuurd. Raar dat je niet de datum en tijdvak zelf kunt wijzigen. Zeker als dit zo laat wordt gecommuniceerd.

    Door: A198222-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Hun kunnen niet meten.

    Ik heb er gordijnene besteld en ze zijn allemaal te lang.
    1 is zelfs bijna 30 centimeter te lang.
    Ik heb alles meerdere malen gemeten voor ik iets op papier zet dus ik heb het niet verkeerd gedaan.
    Ik had zelfs de getallen bewaard omdat LeenBakker dat NIET doet.
    Bezwaar gemaakt bij LeenBakker en hun zeggen doodleuk dat hun mijn metingen hadden aangehouden dus mijn schuld.
    Ik kom uit de bouw dus weet heus wel hoe ik moet meten.
    Meten is weten alleen LeenBakker gokt de afstand.

    Door: Marco13-02-2019
    Anita de Jong23-02-2019

    Als je je handtekening op de order gezet hebt en het blijkt een paar dagen later als je de order nog eens controleert en het blijkt dat ze ge maten verkeerd hebben ingevoerd van je gordijnen, is daar niets meer aan te doen. Als je je order cancel ben je je aanbetaling kwijt. Dus heel goed de order controleren vóór je je handtekening zet, ga er niet van uit dat de maten die jij hebt doorgegeven goed zijn in gevoerd!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Schrijf zelf een review over Leen Bakker

    Uw beoordeling