NederlandReview

    Ervaringen Leen Bakker

    Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen! Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over Leen Bakker

    Leen Bakker is een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

    LEENBAKKER SHOPLOG

    Diensten

    Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

    Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

    Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over!

    U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
    Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

    Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen. In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

    Klachten

    Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

    Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker? Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf, U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

    Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview!

    Leen Bakker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (68)

    4.2
    40% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    5.2
    Leveren
    rating
    3.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Bank

    Oud-Beijerland,
    Zeer klantvriendelijk geholpen. Klacht na alle tevredenheid opgelost. Waarderen de eerlijkheid van het personeel in Oud-Beijerland
    Marconiplein te Rotterdam. 5 mensen moeten aanspreken voor iemand de moeite kon nemen om ons te helpen. Daarna werd er gewezen naar het personeel uit Oud-Beijerland, zij zouden foutieve informatie verstrekt hebben. Wat niet zo was want ik was daar zelf bij aanwezig. Wel gaf het personeel van Marconiplein foutieve informatie. Inplaats van dit toe te geven, schoven zij, onterecht de fout af. Onverrichtte zaken zijn wij daar weg gegaan. Wat een slechte en ongeinteresseerde mentaliteit daar. Zij moeten eens stage gaan lopen in Oud-Beijerland en daar leren hoe je met klanten om hoort te gaan.
    Pluim voor Bart en Karin, jiullie weten hoe je klanten aan je kan binden en wij komen met veel plezier bij jullie terug!

    Door: Anoniem01-06-2020
    Bram04-08-2020

    Een set van twee stoelen besteld via de webshop. Er miste één schroefje en ze hebben twee keer het verkeerde onderdeel voor mij bij besteld. Verder is de klantenservice slecht te bereiken en heb ik na bijna een maand nog steeds niet de schroef waar ik op wacht.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    bank als bouwpakket

    Pluspunt: Deze keer was de levering volgens afspraak, met sms en email zoals afgesproken.
    Minpunten: - Bank werd in 3 stukken afgeleverd, dit was mij in de winkel niet verteld. Moest hem zelf in elkaar zetten!
    - Instructies niet duidelijk en meegeleverd materiaal waardeloos. Moeten in de leer gaan bij Ikea.
    - De middenpoot die onder de bank geschroefd moest worden was 1 cm te kort! Bij de winkel in Heerlen gaan vragen wat ik nu moest. De filiaalmanager was zo vriendelijk de poot onder een bank die in zijn filiaal stond uit te schroeven en mijn te korte poot om te ruilen, super!
    Kortom, mooie bank, goede afleverservice, jammer dat ik hem zelf in elkaar moest zetten.

    Door: A. v. Buggenum09-02-2019
    Margriet06-04-2020

    Prima levering en kwaliteit prijsverhouding is prima. Montage ladekastje nadia heb ik een vraag, wie weet hoe ik de rails in het kastje moet bevestigen? Het lijkt of ik voorgeboorde gaatjes mis? Het is het eerste bouwpakket dat ik maak, de rest is prima te doen met de bijgeleverde handleiding. Graag hoor ik tips waarvoor mijn hartelijke dank.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Complimenten

    Leenbakker mega store... aller eerst consumenten... ben er zeer goed geholpen met het uitzoeken van een bank... leuke meiden daar best vriendelijk... Ondanks de extreme hitte in de winkel.. blijven ze vriendelijk... kom er regelmatig en zie vaak... dat het best wel druk is en de moeten wachten op een medewerker... wordt netjes vermeld wat de reden is... complimenten dames... ja dames steeds zie ook alleen dames..
    Waar zijn de heren in dit filiaal?

    Door: Henk06-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Slaap als een roosje

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.

    Door: JP de Kok13-04-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Stoelen/ tafel/ kleden /etc

    Aankoop viade site ,ook nog eerst betalen wat niet erg is maar niet leveren op afspraak/ de verkeerde kleur stoelen/ twee stoelen niet op voorraad / ook nog een eens 5 weken later leveren / geannuleerd doir ons waardoor het te eel betaalde administratief totaal fout ging en het teveel betaalde vanaf 26-07-20 tot hecen niet terug is
    Vandaag na driemaal iemand gesproken te hebben misschien volgens de beloofde terugkoppeling mail een betaling

    Door: Leopoldo 12-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Eetkamer stoel

    Alleen de poten zijn gebracht,en we wachten al dagen op de stoel zelf .ze zeggen we gaan er achter aan maar te nu te niks ge hoorde of gekregen.slordig!!!!!!!

    Door: Kuiper11-08-2020
    Resti12-08-2020

    Een bestelling gedaan begin juli 2020 ,betaald en uiteindelijk zou deze op vrijdag de 24-07 geleverd worden/ toen werd het maandag 27-07 -20 / toen werd het de 28e / ik gebeld dat het voor ons alles geregeld de 27e moest wirden bezorgd anders alles annuleren ,dat ging alsnog echter twee stoelen waren niet op voorraad schijnbaar en zouden dan pas eind augustus worden geleverd . Deze heb ik meteen geannuleerd en zouden worden terugbetaald , Tweemaal een mail gestuurdt / tweemaal gebeld en uiteindelijk vandaag Dafhne van de klantenservice die het telefonisch uitzocht De 1e rekening was gewoon in het bestand gebleven zonder annulering te verwerken vd stoelen,wel een nieuwe rek gekregen zonder stoelen maar zo kon het teveel bbetaalde niet terugkomen ????

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    rolgordijnen online gekocht

    we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.nl en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!

    Door: Van der Laar02-03-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    goedkoop kastje bij Leen Bakker

    Kastje besteld bij Leen Bakker. Echt erg goedkoop. De helft van wat Ikea vraagt.
    Jammer is wel, dat de levering nogal op zich liet wachten. Maar dat lag misschien aan de Feestdagen?
    Kast is wel goed verpakt en nu hij eenmaal staat blijkt hij zeer sterk en ook mooi.

    Door: Manja03-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    kast milaan

    Kast gekocht bij leen bakker in houten.
    problemen ondervonden met de deuren installeren.
    TOP service van Michael!! Na een bezoek aan het filiaal in houten is hij direct in zijn auto gesprongen om.ons te helpen
    probleem is opgelost.
    dat is nou service!!

    Door: lylian van der wolf08-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Kant-en-klaar gordijnen Leenbakker

    Ik had online mooie kant-en-klaar gordijnen gezien voor ons nieuwe huis. Ik durfde deze toch niet online te bestellen omdat ik bang was dat de kleur zou afwijken van de afbeelding. Daarom naar de Leenbakker zelf gereden en uiteindelijk de gordijnen daar gekocht.

    Door: Renate23-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Vida XL Kledingkasten

    # VIDAXL Kldingkasten besteld in Maart er waren strip voor de dueren bijgeleverd en die waren allemaal 4 cm tekort dus echt geen gezicht, hierover Leen bakker gebeld maar waren niet bereikbaar moest op ander tijdstip terug bellen , na een keer of 10 op verschilne uren en dagen had ik hier schoon genoeg van dus gemails met klantenservice .
    Na enkele weken een verontschuldiging van de late reactie maar door de coronacrisis was het erg druk en liep men achter , daarna nog twee keer dezelfde mail gehad met excuses voor de late reactie (pffff) en gisteren kreeg ik wweer een mail met excuses uiteraard voor de late reactie en wat de klacht was toen zakte echt mijn broek af en wilde ik mijn boosheid kwijt hier, zoveel superslechte service heb ik nog nooit meegemaakt wat een dramabedrijf Leen Bakker Koop daar maar niets service heeft men nog nooit van gehoord

    Door: Jos Bierman10-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Eetkamerstoelen

    Een set van twee stoelen besteld via de webshop. Er miste één schroefje en ze hebben twee keer het verkeerde onderdeel voor mij bij besteld.

    Verder is de klantenservice slecht te bereiken en heb ik na bijna een maand nog steeds niet de schroef waar ik op wacht.

    Door: Bram04-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    2x bamboe rolgordijn

    Omdat de rolgordijnen in mijn maten niet in de winkel beschikbaar waren heb ik 2 rolgordijnen op de webshop van Leen Bakker besteld. Halverwege mei heb ik een bestelling geplaatst die ik een maand later in de winkel op kon halen. Omdat ik verder geen mail van Leen Bakker heb gekregen over het verdere verloop van mijn bestelling (ivm corona) heb ik op de leverdatum contact opgenomen met het filiaal waar mijn bestelling bezorgd zou worden. Zij gaven aan dat de bestelling nog niet binnen was en dit nog even kon duren ivm het virus. Vervolgens hoor ik helemaal niets meer van Leen Bakker en besluit ik om contact op te nemen met de klantenservice van Leen Bakker. Bij het versturen van de mail staat dat ik binnen twee weken reactie moet krijgen; twee weken later heb ik alsnog geen reactie. Ik stuur opnieuw een mail en ik krijg ineens binnen een dag (!) een reactie. Mijn mail wordt doorgestuurd naar het desbetreffende filiaal en zij zullen contact met mij opnemen (lekker het probleem op een ander afschuiven). Ik besluit om zelf contact op te nemen met het filiaal en de werknemer verteld mij dat mijn bestelling er nog steeds niet is. Wel hebben ze 1 rolgordijn op voorraad in de winkel en zou ze nog bellen met een ander filiaal in de buurt voor het andere rolgordijn. Vervolgens word ik teruggebeld en verteld de werknemer mij dat ze (opeens?) beide rolgordijnen op voorraad hebben en ik deze op kan halen. Ik kom vervolgens in de winkel en ontvang de twee rolgordijnen in het verzendpakket (dus met mijn naam en verzendgegevens erop). Ik vroeg wat er mis was gegaan en niemand kon mij het vertellen. Wat ik erg vreemd vond was dat mijn verzending in eerste instantie nergens te vinden was. Vervolgens vinden ze 1 product uit mijn bestelling in de winkel. En plotseling ligt mijn bestelling ineens voor mijn neus. Hoe lang heeft mijn bestelling hier al gelegen? En waar gaat het mis? Niemand bij Leen Bakker kon het me vertellen en niemand gaat het me denk ik ook vertellen. Het wordt zo gebracht dat het mijn eigen schuld is. Ik vind het alleen niet normaal dat ik 2,5 maand moet wachten op twee producten. Die ondertussen gewoon op de website te bestellen zijn met 20% korting en een levertijd van 2 weken en ik hier constant achteraan moet bellen. Geef je fouten toe en ga niet vaag zitten te doen dat niemand weet wat er fout is gegaan! Ik heb vervolgens in mijn beoordeling bij het product gezet dat ik 2,5 maand op het product heb moeten wachten. Leen Bakker keurt deze beoordeling vervolgens af omdat dit 'niet binnen de richtlijnen valt'. Blijkbaar mag je alleen goede reviews geven over een product. Voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik bij Leen Bakker bestel!!!!!

    Door: Romee30-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Wanddecoratie

    WAARDELOZE SERVICE na annuleren bestelling.

    Telefonisch slecht bereikbaar: vaak in gesprek of nemen niet op, bellen niet terug, ook al beloven ze van wel.

    Geld wordt niet binnen de door hun genoemde termijn teruggestort. Klantenservice, hoofdkantoor en winkel geven elkaar de schuld. Nooit een reactie gekregen op mijn contactformulierklacht.

    Terugbetaaltermijn duurt iedere keer dat ik ernaar informeer nog langer. Uiteindelijk na heel veel telefoontjes en ruim 5 weken mijn geld opgehaald, terwijl ze beloofden na max. 2 weken terug te storten.
    Reden annuleren: artikel is elders veel goedkoper.

    Kortom: VEEL ERGERNIS, SLECHTE SERVICE, NOOIT MEER LEEN BAKKER.

    Door: Birdy28-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Bureau ryan

    Hallo meneer, kan ik u helpen.? "ik hoop het, ik ben lastigge klant. Heb vorige week dingetje besteld voor bedrag Z. maar dingetje is nu in aanbieding voor bedrag X.......". Geen enkel probleem meneer, maken we er X van..... 👍

    Door: M Albert24-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    6 tuinstoelen

    Wij hebben in mei onze 6 tuinstoelen ontvangen, 2 ervan kwamen helaas beschadigd binnen. Meteen een melding gemaakt via Facebook, na een paar dagen pas reactie: ‘We gaan kijken of we 2 nieuwe stoelen kunnen sturen.’ Paar dagen daarna 2 pakketten van Leen Bakker te zien in mijn PostNL-app, status blijft onveranderd: ‘zending gesorteerd’. Niemand bij de klantenservice van Leen Bakker weet iets te zeggen over eventueel nieuwe stoelen of de pakketten bij PostNL: Zeker 3 keer contact gehad met de klantenservice via Facebook (snelste manier zeggen ze) maar steeds was na een aantal dagen de reactie: ‘We weten helaas nog niks’..’We hebben een reminder doorgezet’..’We wachten op reactie van onze collega’s’..’Helaas kunnen we nog niet vertellen of u nieuwe stoelen/geld terug kunt krijgen’.. Na bijna 2 maanden onduidelijkheid contact via mail opgenomen (telefonisch krijgen we niemand te pakken), reactie: ‘Ik zie in mijn gegevens dat u in juni €30,- vergoeding aangeboden is’ (niet waar, nooit bericht over vergoeding gehad, ook niet in spambox) ‘gaat u daarmee akkoord?’ NEE, na 2 maanden, begrip voor drukte, nette berichten vanuit ons, late reacties vanuit hen, onduidelijkheid, onwaarheden, willen wij gewoon óf nieuwe stoelen, óf een financiële vergoeding voor 2 stoelen (meer dan een slap bedrag van €30,- voor stoelen die €50,- p.s. waren. Wij hebben nog nooit, bij geen enkel bedrijf, zelfs buiten NL zo’n ontzettend slechte klantenservice meegemaakt als bij Leen Bakker. Ons advies: Kies een andere woonwinkel!

    Door: Madelon van Ostaijen22-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    AquaShield loungesethoes L-vorm - 215x215x85x70 cm

    Aquashield hoes voor een tuinset besteld, nog niet geleverd.

    15 mei 2020besteld... En vandaag, 15 juli nog steeds niet geleverd. En volgens de site ook momenteel 'op voorraad'. Bij contact met de klantenservice krijg ik elke keer een nieuwe datum, maar dus nog steeds geen (goede reden waarom hij niet geleverd wordt, want hij is écht op voorraad,) verzendbevestiging of hoes ontvangen....

    Leen Bakker schuilt zich constant achter 'Corona' en 'langere levertijden bij PostNL tot wel 2 weken'. Maar na telkens een nieuwe 'leverdatum' nog steeds geen verzendbevestiging. Wacht inmiddels alweer 9 dagen op een reactie van de klantenservice. Ik snap wel dat ze het zo druk hebben, maar dat komt écht niet door Corona (of in ieder geval voor het overgrote deel niet).

    Zal ik de hoes nog voor de herfst ontvangen?

    Door: Marloes15-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    klok

    slechte service .17 april klok besteld .2 keer beloofd te bezorgen en vrij genomen voor Jan met de korte achternaam .zal hem wel nooit krijgen

    Door: Y vd veen25-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    dressoir, bank, tafelblad+stoelen + diverse kasten

    Dressoir kapot, halve bank is cognac zoals besteld, de andere helft is grijs!
    daarbij missen we nog een tafelblad, maar 0 reactie gekregen van leen bakker, bestelling van bijna 5000 euro!

    Door: Jan Appeldorn25-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    2 kussens en kastje

    had twee producten besteld, deze werden pas na enkele weken geleverd terwijl dit niet aangegeven was bij bestelling. Toen ik om opheldering vroeg werd er naar de winkel verwezen die niet opnam of erg onbeschoft opnam. Nog twee keer uitgestelde levering kon ik eindelijk ophalen. Toen ik gevraagd werd om een review heb ik dit eerlijk aangegeven in de review en werd die niet geplaatst. Erg treurig allemaal. Producten waren wel ok, maar zou deze nooit meer online bestellen.

    Door: Bram22-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Leen Bakker

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Leen Bakker een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 68 ervaringen geplaatst over Leen Bakker. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 40% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Leen Bakker actief?

    Leen Bakker is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Leen Bakker gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.