Leen Bakker

Alle reviews

Leen Bakker

37% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (183)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niets

    Als senior manager in retail gespecialiseerd in leiderschap, managementvaardigheden en servicetrainingen heb ik de afgelopen week bij meerdere vestigingen van Leen Bakker ervaringen opgedaan. Mooie situaties te gebruiken in trainingen over hoe retail in 2023 niet meer toekomstbestendig kan zijn. Te beginnen in het filiaal in Zaandam; openingstijden online gecheckt, open vanaf 10:00 uur staat er online, met nog een kopje bijzondere openingstijden in de nabije toekomst. Bij aankomst is het filiaal echter tot 3 uur na de gecommuniceerde openingstijd gesloten i.v.m. een inventarisatie zo staat geschreven op een A4tje op de etalageruit. Proces gaat blijkbaar voor de klant, en een deugdelijke communicatie vooraf blijkt te ingewikkeld. Vervolgens een rit naar filiaal Amsterdam Zuid Oost gepland, daar is het gewenste tapijt nog ruimschoots op voorraad zo wordt me verzekerd. 09:55 de volgende dag kom ik aan, tegen 10:10 komen de eerste medewerkers naar beneden gesloft met koffie in de hand om met frisse tegenzin de winkel te openen. Ik vraag direct of iemand me kan helpen met het afsnijden van de gewenste stukken tapijt. En hoewel het het meest dunne tapijt betreft schijnt hier een expert voor aanwezig te moeten zijn, en die is vandaag afwezig. Niemand in het pand die een Stanleymes kan bedienen en zelfs het aanbod dat ik prima zelf in staat ben dit te doen wordt niet in dank afgenomen. Ik heb alle begrip voor personeelstekorten, ziekteverzuim en andere redenen waarom iemand niet aanwezig zou zijn. Maar het onmiskenbare gebrek aan motivatie, klantgerichtheid en enige vorm van opleiding van personeel getuigd mijns inziens van totale incompetentie van store-en areamanagement. Ik gun jullie met een mogelijke overname in het verschiet een flinke reorganisatie toe. Mij zien jullie als klant in ieder geval niet meer terug, wel wil ik jullie bedanken voor de mooie ervaringen voor trainingen, heeft deze ellende me toch iets gebracht.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank

    Grootste punt van kritiek: het niet luisteren naar een klacht. Niet reageren op mails. Wel reageren op een slechte review op trustpilot (neem aub contact met ons op) maar dan vervolgens weer niets laten horen. Ik koop hier nooit meer iets.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen

    6 weken geleden gordijnen besteld in de winkel.Het zou 3 weken duren en ik heb na 5 weken eens gebeld.De stof was voorradig tijdens de bestelling en ik heb de helft betaald, maar tot op heden nog niks.
    In de winkel kunnen ze er verder ook niks mee.super irritant. Dat het wat langer duurt oke en dat kan gebeuren,maar houd je klanten dan even op de hoogte.
    Nooit weer dit. Dan maar een paar tientjes meer betalen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen op maat zouden 3 weken duren gaat nu 12 w duren

    Gordijnen besteld en betaald....alles was op voorraad.....na 4 w toch maar ff bellen, bleek dat stof er niet meer was. Hele aardige medewerker aan de lijn maar Gordijnen gaan minstens 12 w duren......dus geen aanrader

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tapijt Sunshine

    Op de website een aardig tapijt gevonden voor €16,79/m. In de beschrijving stond expliciet "prijs per strekkende meter" en "breedte 400 cm".
    Toen ik wilde afrekenen bleek de prijs per vierkante meter te zijn, dus 4 keer zo hoog.
    Anderhalve week later zijn de prijzen al twee keer aangepast, maar de rest van de informatie blijft zo. Leen Bakker blijft doodleuk volhouden dat het een fout op de website is, die 'zo snel mogelijk' zal worden aangepast.
    Volgens mij is Leen Bakker domweg verplicht om voor de geadverteerde prijs te leveren, aangezien het geen onzinnige prijs, waaruit een fout duidelijk zou blijken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kant-en-klare vouwgordijn

    Een klein plastic onderdeel van het ophangsysteem van een kant-en-klare vouwgordijn is door een ongelukje onlangs stukgegaan, waardoor het vouwgordijn is afgevallen en niet meer terug opgehangen kan worden. Dit valt niet onder garantie en losse onderdelen kunnen niet geleverd worden. Wat een waardeloze service! Gordijn hing net 2 jaar.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen op maat

    We hebben bij Leen Bakker gordijnen op maat laten maken. Allereerst werd er aangegeven dat de gordijen in week 40 geleverd zouden worden. Dat werd al 2 weken later. Op zich geen ramp als de gordijnen kwalitatief goed genaaid zouden zijn. Bij het ophangen was er bij 1 plooi geen plaatje/haak ingenaaid en bij een 2e plooi was het plaatje zonder garen ingenaaid en viel er dus direct uit. Contact opgenomen met de winkel en ze gaven aan dat de gordijnen teruggebracht moesten worden zodat ze naar het naaiatelier gestuurd konden worden. Zou een paar weken gaan duren. Niet fijn omdat we de gordijnen hebben aangeschaft om energie te besparen in deze koude tijd. Wij hebben toen de klantenservice verzocht om ons een korting op de gordijnen te geven zodat we de plooien bij een naaiatelier bij ons in het dorp kunnen laten repareren. Dan is het namelijk in 1 dag klaar en scheelt het ons 2x heen en weer rijden naar Leen Bakker (niet bij ons in de buurt) om eerst de gordijnen terug te brengen en ze later weer op te halen. Hier kon Leen Bakker niet mee akkoord gaan. Iets met garantie ofzo. Ik zou niet weten waarom de garantie zou vervallen bij het innaaien van 2 plaatjes. Valt de stof dan sneller uit elkaar of verkleurt het sneller? Erg klantonvriendelijk en vooral ook niet duurzaam. We hebben besloten om op eigen kosten de boel te laten repareren. Is goedkoper en duurzamer dan wat Leen Bakker wil. Dit was de eerste en de laatste keer dat we iets bij Leen Bakker laten maken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    CLoset with sliding doors

    Basically they told me that anybody could assemble that closet and it will take 2 hours ; the truth is that is a very complex closet and i needed a professional handyman to whom it took 3 hours without stopping and he confirmed it is a difficult closet. The customer service ? Good for nothing...they did not offer me any discount for future purchases, they tried to protect their dishonest employee at the shop who just made fun of me with his lies. They do not even offer a seervice, by payment, for assembling difficult pieces of furniture....they just sell product and then all the troubles are yours, they do no want to know anything anylonger. Very nice people.I will never buy at Leen Bakker again, i do not like being mocked.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kledingkasten

    12 september paar kledingkasten besteld. Zouden vandaag bezorgd worden. Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gehad dat ze vandaag bezorgd worden, en dat ik gisteravond of vanmorgen vroeg een sms zou krijgen met tijdsblok waarin het bezorgd zou worden. Deze heb ik niet ontvangen. Ook geen track en trace van hun vervoeder. De klantenservice heeft het zogenaamd zo druk dat je uren in de wacht staat en nog niet geholpen word.
    Mensen nemen vrije dagen op om bestellingen in ontvangst te nemen. Er word slecht gecommuniceerd, geen mail met: sorry, uw kasten worden later bezorgd.. Helemaal niets..
    In mijn account staat: in behandeling
    Track en trace niet beschikbaar...
    Ben benieuwd of de kasten vandaag gaan komen, maar ik vrees van niet...
    Heel jammer van zo'n bedrijf.....
    Volgende keer toch maar ergens anders bestellen....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bankstel

    Super super slecht bedrijf bestel hier…
    Super super slecht bedrijf bestel hier nooit meer wat.
    Bankstel besteld in de winkel vervolgens voor optie gekozen om te laten bezorgen.
    De afspraak word 2x verplaatst en de 3de keer komen ze maar 1 deel van de totaal 3 delen brengen.
    Nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
    In een dag 2x gebeld en totaal 45 min in de wacht gestaan vervolgens wil je een persoon spreken die van betekenis is en men is niet thuis!
    Totaal nu meer dan 2 maanden wachten op een bankstel en mega veel stress verder echt een aanrader die Leenbakker (NOT) heel boos en teleurgesteld.
    Leenbakker zelf probeert je af te schepen met een cadeaubon maar daar ga ik niet mee akkoord dit verhaal gaat verder.

    MENSEN NOOIT IETS BESTELLEN OF KOPEN BIJ LEENBAKKER!

    Doe je voordeel met mijn verstrekte info.

    En Leenbakker..... mocht je meelezen super bedankt voor de mega goede zorgen.......

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tuin stapelstoel Lazise

    De verflaag is aangebracht over vuil, roest en vet met als gevolg dat de stoelen na 5 dagen al roesten. Klantenservice is nauwelijks bereikbaar, doen niets met je klacht tot je er steeds op terug blijft komen. Het bedrijf Leen Bakker heeft in de kwaliteit van haar producten, de levertijden en klantenservice niet voor elkaar.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Maatwerk lamellen

    Dramatisch slechte klantenservice
    Even wat feiten:

    Op 10 juli via de website lamellen besteld, af te halen bij het filiaal in Zwolle week 31.

    Op 14 juli een mail ontvangen dat het filiaal in Zwolle per 1 september gesloten is en dat ik mijn bestelling na die datum kan op halen in een ander filiaal (Dronten, Epe, Meppel etc) of tegen betaling thuis kan laten afleveren. (Pardon? Tegen betaling?)

    Op 27 juli via SMS gehoord dat de levering vertraagd was en plaats zou vinden in week 32. Dat is 8-14 augustus, ruim voor de sluitingsdatum van filiaal Zwolle. Niets aan de hand dus.

    Vandaag (4 augustus) ben ik gebeld door een medewerkster van het filiaal in Zwolle met de mededeling dat de productie van mijn lamellen tot nader order is opgeschort en dat er geen nieuwe leverdatum meer wordt afgegeven. Zij kon verder niets voor mij betekenen, want het filiaal ging sluiten (Per 1 september toch?). Ik moest mij maar verstaan met de klantenservice.

    Bij 088-7860200 kreeg ik de mededeling dat het erg druk was en dat de wachttijd langer zou zijn dan 15 minuten. 40 minuten later bleek deze voorspelling uit te komen. Ondertussen had ik op nederlandreview.nl wat beoordelingen gelezen en geconcludeerd dat annuleren van de opdracht beter was dan uren aan de telefoon hangen of een mailtje sturen waarop ik "binnen vier weken" (zie de bijzondere response tijden op de contactpagina op de site) een antwoord kan verwachten.

    "Paul van de Klantenservice" kon mij alleen vertellen dat hij mij volgende week gaat terugbellen over de leverdatum (waarvan akte Paul) en dat annuleren van maatwerkopdrachten niet mogelijk is, ook als Leenbakker geen idee heeft wanneer de productie gaat aanvangen.

    Ik vind het ongehoord dat de gevolgen van de sluiting van filiaal Zwolle voor mijn rekening komen en ik maar moet afwachten in welke maand of jaar ik mijn vooruit betaalde lamellen geleverd krijg.

    Beste lezer, u bent bij deze gewaarschuwd!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank

    Je komt met een klacht omdat een product beschadigd geleverd wordt en je wordt gewoon 3 maanden aan het lijntje gehouden. Na 10 herinneringen gestuurd te hebben is er nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op iets wat een routineverzoek zou moeten zijn. Ronduit schandalig. Prijs is het niet waard voor een kapot product. Overigens zijn de beloofde levertijden op de website ook gelogen. Onbetrouwbaar bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tuinstoelen

    Tuinstoelen die niet geschikt zijn voor buitengebruik. Ze roesten namelijk. Gevolg; roest op mijn nieuwe terras en kleding.
    En reageren op mijn klacht?? Na 2,5 week nog geen reactie?? Wel op een negatieve recensie, maar nog steeds niet op de klacht..
    wat moet ik doen om een inhoudelijke reactie te krijgen??

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kast

    Wat een ongeloofelijk slechte service in deze winkel. Eerst moet je ongeveer 2 maanden wachten op een artikel dat voorradig zou zijn. De aflevering wordt tot 3 x toe uitgesteld. Dan is het product eindelijk weer aanwezig, dan moet je een ruim kwartier voor een dichte deur van het magazijn wachten. Er wordt pas opegedaan nadat je de winkel zelf nog een keer belt en de magazijnmedewerker wakker is geschud.

    Dan doet de zeer ongemotiveerde en slaperig uitziende magazijedewerker eindelijk open en dan is deze jongeman zo uitermate onvriendelijk dat je überhaupt niets meer will hebben van deze winkel. Vervolgens heb ik het pakket dus gewijgerd en een terugbetaling ontvangen na deze klacht ook daar neergelegd te hebben. Helaas zal men er waarwchijnlijk weer niets mee doen. Ik hoop dan ook dat de volgende klant niets met Alwin te maken krijgt. Je krijgt het maagzuur van zo'n slechte ervaring. Wat een kwal.

    Na zo'n ervaring wil ik het product niet eens gratis meer ontvangen...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen Bank

    Beste Leen Bakker
    5 mei zou bij ons een bank bezorgd worden. Ik was netjes de hele dag thuis. Er werd niks bezorgd en we hebben nooit van jullie daar een verklaring voor gehad. We zijn nu al twee maanden bezig met jullie om deze hier te krijgen. Hij is betaald en we zijn door alle hoepels gesprongen.

    Sinds dat moment vragen wij af en toe om een update, maar we horen niet meer dan:

    Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad. Mijn collega's doen er alles aan om je zo snel mogelijk te voorzien van meer informatie :-).

    Echt om te janken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank

    Wat een slechte zaak de bank zou bezorgt worden op maandag tussen 10 en 12 maar wachten ik denk mag wel eens er achter aan bellen is het geannuleerd en ze weten van niks ik zeg en nu dan moet u maar wachten wanneer ze u bellen een keer schandalig

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tom Bank

    Al maanden geleden ondertussen hebben we een bank besteld bij Leenbakker. Vrij genomen zodat ik op de leverdatum thuis was. Nooit de bank gezien. Nu worden we van het kastje naar de muur gestuurd.
    Alle versies van 'we hebben het intern nagevaagd' al gehoord. Er komt nul initiatief vanuit het bedrijf om het op te lossen.

    Bestel hier alleen als je je geld kwijt wil zijn, geen levering wil en nul tegemoetkoming van het bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    eethoek

    alles is slecht aan leenbakker van bestellen tot aan service toe
    ik zie een eethoek mooie aanbieding dacht ik nou die vlieger ging al niet op het staat onduidelijk op de site. ik naar de winkel wil toch die eethoek hebben zo mijn stijl
    de verkoper heeft mijn bestelling gemaakt maar vergeet te vertellen dat de poten geen voorgeboorde gaten heeft en dat het hard hout is en dat ie onbewerkt is dat we zelf een beschermlaag aan moeten brengen helemaal niks alleen dat de eethoek op 3 juni 2022 geleverd zou worden. ik vrij gevraagd van me werk en dan1 dag voor levering een mail dat ie niet geleverd word maar dat 16 juni word ik bellen en krijg steeds een toon dat deze nummer niet in gebruik is. uit eindelijk krijg ik ze te pakken maar zijn we wel weer dagen verder nu zou de eethoek 18 juni 2022 worden geleverd ik weer vrij moeten vragen. en ja hoor eindelijk kwam te eethoek die dag.de beschrijving is erg onduidelijk en merk dat het een hard houten tafel is zonder voor geboorde gaten dus je krijgt de schroeven er nooit in zonder de voorgeboorde gaten dus ik moest een boor kopen. eindelijk de poten eronder gekregen met paar blaren op me handen. ik denk nou me tafel is klaar en kan me eethoek mooi indelen en aankleden maar dat had ik niet moeten denken want draaide de tafel om zie ik dat de tafel niet behandelt is. dus nu weer naar de bouwmarkt om de tafel een beschermlaag te geven. ondertussen veel geld meer uitgegeven dan de bedoeling was. Ik de klantenservice bellen nou je kan bellen wat je wilt je staat automatisch in de wacht of je nu vroeg of laat belt maak niet uit.
    uiteindelijk iemand te pakken gekregen word je afgescheept met ik ga het uitzoeken ik zeg ja dan is het mijn woord tegen het woord van de winkel dus je krijgt zo wie zo 0 op je rekest nee dat was niet waar zegt de mevrouw aan de telefoon. en nee is ook een antw. zegt ze nou dat zegt al genoeg dacht ik. voor afgelopen zaterdag 25 juni 2022 zou ik gebeld worden. nu maandag 27 juni ben ik nog niet gebeld en denk ook niet dat ik nog gebeld ga worden. echt slecht van ze ik koop er nooit meer wat en ik hoop dat mensen nu denken oh we moeten daar niks kopen dat het bedrijf eens goed achter hun oren moeten krabben want zo ga je niet met je klanten om. ons geld is hun brood.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slaapbank Bern

    Zeer slechte ervaring met het leveren van de slaapbank.
    Had deze via de winkel besleld in maart 2022.
    Gedeeltelijk aanbetaald en de rest moest bij de bezorgers afgerekend gaan worden

    De rest betaald bij aflevering van deel 1 bank

    Nu is het bijna eind juni en nog steeds laatste goede gedeelte van bank niet binnen.
    Dus kan ik geen loge's ontvangen.

    Ook werd er bij aflevering van het tweede gedeelte gezegd dat ik het volledige bedrag niet betaalt zou hebben .
    Terwijl ik alle nota ervan als bewijs kon laten zien.
    Maar werd niet geloofd,dus namen de bezorgers deel 2 weer mee retour.

    En als klap op de vuurpijl bleek dat ze bij de aflevering van deel 3 het verkeerde gedeelte hadden bezorgd,dus nog steeds geen complete bank.
    En wel allang alles BETAALD

    Kortom alles waar Leen Bakker toezeggingen over doet kloppen niet !!
    Wat een mega slechte service.
    Zal hier nooit geen meubelen meer kopen

Anderen bekeken ook

I-KOOK Keukens
52 reviews

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

MiniInTheBox
2 reviews

In de eeuw van het internet bestellen mensen hun producten het liefst online. Er zijn echter zoveel webshops, dat het soms moeilijk is om het produ...

Witgoedhuis.nl
6 reviews

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens
7 reviews

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Leen Bakker

Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen!  Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

Over Leen Bakker
Leen Bakker is  een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

Diensten
Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over! 

U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen.  In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

Klachten
Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker?  Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf,  U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview!

}