NederlandReview

    Ervaringen Leen Bakker

    Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen! Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over Leen Bakker

    Leen Bakker is een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

    LEENBAKKER SHOPLOG

    Diensten

    Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

    Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

    Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over!

    U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
    Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

    Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen. In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

    Klachten

    Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

    Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker? Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf, U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

    Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview!

    Leen Bakker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (127)

    4.4
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.2
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    5.6
    Leveren
    rating
    3.8

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Leen Bakker

    Uw beoordeling

    Bank

    Oud-Beijerland,
    Zeer klantvriendelijk geholpen. Klacht na alle tevredenheid opgelost. Waarderen de eerlijkheid van het personeel in Oud-Beijerland
    Marconiplein te Rotterdam. 5 mensen moeten aanspreken voor iemand de moeite kon nemen om ons te helpen. Daarna werd er gewezen naar het personeel uit Oud-Beijerland, zij zouden foutieve informatie verstrekt hebben. Wat niet zo was want ik was daar zelf bij aanwezig. Wel gaf het personeel van Marconiplein foutieve informatie. Inplaats van dit toe te geven, schoven zij, onterecht de fout af. Onverrichtte zaken zijn wij daar weg gegaan. Wat een slechte en ongeinteresseerde mentaliteit daar. Zij moeten eens stage gaan lopen in Oud-Beijerland en daar leren hoe je met klanten om hoort te gaan.
    Pluim voor Bart en Karin, jiullie weten hoe je klanten aan je kan binden en wij komen met veel plezier bij jullie terug!

    Door: Anoniem01-06-2020
    Bram04-08-2020

    Een set van twee stoelen besteld via de webshop. Er miste één schroefje en ze hebben twee keer het verkeerde onderdeel voor mij bij besteld. Verder is de klantenservice slecht te bereiken en heb ik na bijna een maand nog steeds niet de schroef waar ik op wacht.

    Jacqueline Koster29-08-2020

    Het is een grote puinhoop bij Leen Bakker, ik begrijp niet dat dit bedrijf kan bestaan! Een drama was het met bestellen van een matras .Weken zitten wachten bij bezorging werden fouten gemaakt met als gevolg 2 halve dagen vrij moeten nemen en geen enkele tegemoetkoming van de leidinggevenden. De dames van klanten service (met dank aan Daphne van Vliet) moeten alles oplossen het is meer dan schandalig , De hele site staat vol met klachten . Ik koop hier in ieder geval nooit meer!

    hans09-11-2020

    Leen Bakker in Delft is een erg slechte winkel. Leen Bakker Delft beloofd veel maar doen niks met klachten. Leen Bakker Delft , ga liever naar Ikea of andere woonwinkel Leen Bakker Delft neem nooit de telefoonb op en zeer slechte service. mensen opletten ga niet naar Leen Bakker delft

    hans11-11-2020

    LEEN BAKKER NIET DOEN WAARDELOZE WINKEL Leen bakker komt afspraken(al zeer vele voor mij) nooit na. Leen Bakker is niet te vertrouwen Leen Bakker houd kopers dom Leen bakker liegt en bedriegt Ga naar ander woonwinkel je krijgt spijt

    Ellie03-12-2020

    Vandaag naar Leen Bakker in Alkmaar. Ik had 4 plafonaires nodig plus bijbehorende lampjes. Ik zag ook ook een spotje waar ik interesse in had. Ik sprak een personeelslid aan met de vraag wat voor lampjes ik nodig had. Hij vertelde dat op de plafonaires nummers stonden en ik die nummers moest vergelijken met de nummers op de doosjes van de lampjes. Op mijn vraag of de lampjes ledlampen waren, zei hij dat hij dacht van wel en wenste mij een fijne dag verder. Ik heb mijn kar laten staan en ben naar De Kwantumhallen gegaan. Daar stelde ik dezelfde vragen aan een verkoopmedewerkster die mij o.a. hielp met de lampjes en uitlegde dat het niet alleen om de nummers op de plafonaires ging want dat dezelfde nummers gebruikt werden op gewone lampjes en sierlampjes. Ik bleek met sierlampjes in mijn handen te staan dus die werden omgeruild. Uiteindelijk ging met 130 euro handel weg. Waarschijnlijk is dit voor Leen Bakker een te laag bedrag om service voor te verlenen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    bank als bouwpakket

    Pluspunt: Deze keer was de levering volgens afspraak, met sms en email zoals afgesproken.
    Minpunten: - Bank werd in 3 stukken afgeleverd, dit was mij in de winkel niet verteld. Moest hem zelf in elkaar zetten!
    - Instructies niet duidelijk en meegeleverd materiaal waardeloos. Moeten in de leer gaan bij Ikea.
    - De middenpoot die onder de bank geschroefd moest worden was 1 cm te kort! Bij de winkel in Heerlen gaan vragen wat ik nu moest. De filiaalmanager was zo vriendelijk de poot onder een bank die in zijn filiaal stond uit te schroeven en mijn te korte poot om te ruilen, super!
    Kortom, mooie bank, goede afleverservice, jammer dat ik hem zelf in elkaar moest zetten.

    Door: A. v. Buggenum09-02-2019
    Margriet06-04-2020

    Prima levering en kwaliteit prijsverhouding is prima. Montage ladekastje nadia heb ik een vraag, wie weet hoe ik de rails in het kastje moet bevestigen? Het lijkt of ik voorgeboorde gaatjes mis? Het is het eerste bouwpakket dat ik maak, de rest is prima te doen met de bijgeleverde handleiding. Graag hoor ik tips waarvoor mijn hartelijke dank.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Aiden-verduistergordijn

    Mooie verduistergordijn stof uitgezocht. Maten van gordijnen m.i. altijd moeilijk, maar - zoals gevraagd- exacte maten opgegeven van plafond/vloer en muur/muur. Omdat het slechts om één gordijn gaat werd ook nog gevraagd of het gordijn naar links of rechts werd geschoven, dit i.v.m. het feit dat de halve baan dan aan de juiste kant zou worden gezet. Levertijd ca. 6 weken. Tot mijn verbazing al een week eerder gebeld om gordijn af te halen, met overgebleven halve baan van de stof. De maat was uitstekend. De verduistering goed. Ik ben zeer tevreden: vriendelijk en deskundig personeel en een perfect op maat gemaakt en mooi afgewerkt gordijn. Garantie voor goede nachtrust!

    Door: M.E. Meijerink-van den Bos26-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Boxspring bed

    Puber zoon en ik hadden een boxspring gezien op de site bij Leen Bakker. Die bleek bij uitproberen in de winkel(Zoetermeer) toch niet zo fijn als hij eruit zag. We kregen hulp van een jonge, maar goede verkoper. Hij heeft ons geholpen en goed geadviseerd over een ander bed. Die hebben we ook genomen. Het enige nadeel aan de bezorging was dat je pas de middag ervoor hoort hoe laat het bed ongeveer komt. De 2 jongens die leverde waren vriendelijk, beleefd en zeer behulpzaam, en goed op tijd! Ze hebben het bed zelfs de eerste verdieping op gesjouwd!! Echt top!

    Door: Ellen Zijlstra20-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Kasten type sprint en inca

    Goede montage handleiding.
    Goed gebouwd.
    Degelijk genoeg.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Boven verwachting van de kwaliteit.
    Goede afwerking.
    Alles precies op tijd geleverd, volgens afspraak.
    Ik zou zo weer een Leen Bakker kast bestellen.

    Door: Lindhout24-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Staop stoel

    Al dagen bezig om een klacht te versturen met foto's van staop stoel met veel schade aan rechter leuning, tot 4 maal klachten formulier verstuurd maar geen reactie. Schandalig.
    En dan rondbaziun dat ze de beste service van Europa hebben.
    Hoe durf je.

    Door: Michiels20-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    9.5
    rating

    Complimenten

    Leenbakker mega store... aller eerst consumenten... ben er zeer goed geholpen met het uitzoeken van een bank... leuke meiden daar best vriendelijk... Ondanks de extreme hitte in de winkel.. blijven ze vriendelijk... kom er regelmatig en zie vaak... dat het best wel druk is en de moeten wachten op een medewerker... wordt netjes vermeld wat de reden is... complimenten dames... ja dames steeds zie ook alleen dames..
    Waar zijn de heren in dit filiaal?

    Door: Henk06-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Slaap als een roosje

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.

    Door: JP de Kok13-04-2016
    jrm van Kempen11-10-2020

    Hallo JP de Kok, Om welk bed gaat het ? en is t hard of zacht?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    rolgordijnen online gekocht

    we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.nl en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!

    Door: Van der Laar02-03-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    goedkoop kastje bij Leen Bakker

    Kastje besteld bij Leen Bakker. Echt erg goedkoop. De helft van wat Ikea vraagt.
    Jammer is wel, dat de levering nogal op zich liet wachten. Maar dat lag misschien aan de Feestdagen?
    Kast is wel goed verpakt en nu hij eenmaal staat blijkt hij zeer sterk en ook mooi.

    Door: Manja03-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Verona tuinset

    We hebben een mooie Verona tuinset gekocht in Amsterdam Sijsjesbergweg. Het was een mooie aanbieding en de bijbehorende tafel (laatste exemplaar) hebben als showmodel met korting gekocht. Speciale dank aan Diah, die ons perfect heeft geholpen.

    Door: Marcel Kats16-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Gordijnen en rolgordijnen

    Vanmiddag bij Leen Bakker Delft zijn we geweldig goed geholpen: de verkoopster had alle tijd voor ons en heeft ook uitgezocht in welke filialen er nog rolgordijnen in de door ons gewenste maat verkrijgbaar waren. Zeer klantvriendelijk en erg aardig. Niets dan lof!

    Door: Annet de Voogd07-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    18 juni

    4 Augustus werd mijn boxspring keurig afgeleverd. Bleek dat het hoofdbord niet paste op de inkepingen kopkant bed.
    5 augustus gebeld met Leen Bakker Cruquius.
    Vanavond kwam Roy uit zijn werk en heeft de zaak prima verholpen! Complimenten!

    Door: Gerda05-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Verona le Sud lounchset

    Op 18 april heb ik 2 fauteuils, 2 voetenbanken en een salontafel besteld van Verona le Sud.
    Deze zouden bezorgd worden op vrijdag 28 mei.
    Voor afgesproken bezorgdatum ontving ik bericht dat niet alles geleverd kon worden en de rest op zaterdag 19 juni zou worden afgeleverd.
    Ik heb vervolgens gebeld om de gehele bestelling op 19 juni te laten komen, want nu zou ik alleen de voetenbank en salontafel ontvangen dus wat schiet ik daarmee op.
    Dit zou geregeld worden.

    Op 19 juni kwam de bezorger 1 doos afgeven met daarin de verkeerde stoelen.
    Dus naast het feit dat de levering incompleet was, werd ook nog het verkeerde gebracht.

    Ik heb gebeld en gesproken met Carol van de klantenservice en toen bleek dat de dame die mij in mei "hielp" de order volledig naar 19 juni te verplaatsen, een tikfout had gemaakt en de verkeerde stoelen in het systeem te hebben gezet. Zeer zeer slordig, maar dat was niet het ergste. De juiste stoelen waren pas eind juli weer leverbaar.

    Dus de voetenbanken en de salontafel zouden nu op dinsdag 22 juni komen en de fauteuils eind juli, 3 maanden nadat ik het spul besteld heb.

    Ik kon niet anders dan af te zien van de hele bestelling en mijn geld terug eisen. Immers, ik hoop nog van mijn terras te genieten voor de zomer voorbij is. Carol begreep dit en gaf aan dit te regelen.

    De nalevering kon zij echter niet meer terugdraaien, dit zou dus gewoon dinsdag de 22ste komen maar dat mocht ik aan de deur weigeren. Daar ik dinsdag werk gaf ik aan dat er niemand thuis zou zijn dus ook dat was geen probleem, de order zou weer mee teruggaan met de bezorger.

    Op 21 juni was ik thuis aan het werk. U raadt het nooit, 2 hockers en een salontafel van Leen Bakker. Niet op dinsdag 22 zoals gezegd, maar op maandag. Als ik dus niet toevallig thuis zou zijn geweest had ik wederom een probleem als de bestelling niet geannuleerd was.

    Op 29 juni werd €382,46 bijgeschreven op mijn rekening. nu dus nog €515,54 tegoed.

    Op dinsdag 6 juli zijn dan eindelijk de foute stoelen opgehaald. Binnen 10 werkdagen zou ik daarop het geld retour ontvangen. Op vrijdag 23 juni wederom gebeld om te vragen waar mijn geld blijft. Toen werd er aangegeven dat de bestelling op geannuleerd stond en niet op teruggestuurd, waardoor het systeem niet weet dat er geld retour moet naar de klant. Tjonge jonge jonge, wat kan er misgaan bij 1 klant..... Ze zou er met spoed voor zorgen dat ik mijn geld retour zou krijgen. Weer een week later, nog geen geld. Wederom gebeld. Anouk kon niet zien dat er iets van spoed toegezegd was of überhaupt niet zien dat er geld terug moest. Ze zou dit nu naar de financiële afdeling sturen om ervoor te zorgen dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug krijg. Ik vind dat geen spoed, maar Anouk liet mij weten dat er ook geen spoedprocedure bestaat, het is altijd 10 werkdagen.

    Ik heb geen woorden voor deze gang van zaken. Wanneer ik mijn geld terugkrijg heb ik nog steeds verlies geleden door de vele telefoontjes en de rol tape die ik moest gebruiken om de doos van de stoelen weer in elkaar te kunnen krijgen.

    Deze klacht heb ik ook bij Leen Bakker neergelegd, ook met een verzoek mij te compenseren. Reactie: daar doen zij niet aan, dat is nou eenmaal de procedure.

    Shame on you! Hoe kun je als bedrijf zo met klanten omgaan.

    Ik hoop dat ik tussen nu en ..... nu mijn geld terugkrijg en hopelijk niet mijn rechtsbijstand in gang hoef te zetten, Leen Bakker is mijn tijd niet waard.

    Door: Charmaine30-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Kast

    Als eerste er 2/3 maanden op moeten wachten, tijdens een verhuizing. Je kunt ervan uitgaan dat dit storend is geweest.

    Vervolgens zou de kast eindelijk geleverd worden en staan wij met een team klaar om het zo spoedig mogelijk in elkaar te zetten. Iedereen heeft vrij geregeld. De kast wordt niet bezorgd. Ik mocht zelf contact opnemen om erachter te komen dat de bezorger ziek is en dat de kast een andere dag bezorgd zou worden.

    Nu staat de kast eindelijk, blijkt deze van slechte kwaliteit te zijn. De deur ging bij het opzetten en afstellen al niet helemaal dicht, maar op dat moment dacht ik laat het maar joh ik ben blij dat hij eindelijk staat.

    Vervolgens klappen de lades in elkaar. Er liggen sokken en ondergoed in, dus zeer licht. Wij hebben de lades 3 keer opnieuw in elkaar gezet, maar ze blijven doorzakken. Met doorzakken bedoel ik dat de onderkant naar beneden valt, waardoor de sokken uit de bovenste la tussen het ondergoed van de middelste la ligt en ga maar door. De lades kunnen hierdoor ook niet open, maar het heeft geen zin deze lades te gebruiken aangezien het maar door blijft zakken. Die deur die daarnaast niet goed afgesteld kan worden en aansluit op de rest van de kast gaat hierdoor nog meer irriteren. En ohja, de aanleiding dat ik contact gezocht heb met de klantenservice: als je de la open doet vliegt nu gewoon de hele schroef eruit incl. Voorkant dus. Ja, waarom ook niet. Dat kan er ook nog wel bij.

    De klantenservice stuurt mij naar de winkel. Ik heb 0 contact gehad met de winkel, omdat dit een ONLINE bestelling is. Of ik even de kast mee kan nemen, grapje zeker. Ik ben niet de moeilijkste, maar ben oprecht nog nooit zo ontevreden over een product en de vervolgende service geweest. Tot nooit Leenbakker! Waardeloos bedrijf.

    Deze review laat me geen 1 sterren geven, maar had ze zeker 1 gegeven op alles.

    Door: Siena28-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Stoel

    Wij hebben vorige week een stoel gekocht bij leenbakker. Deze koste 231 euro. Nu deze week is de stoel in de aanbieding voor 221 euro. We hebben aan leenbakker gevraagd of zie hier wat aan kunnen doen en mee willen denken voor een compensatie. In de eerste communicatie leek dat ook te lukken. Maar u raad het al. Nee dus. Nu moeten we eerst de stoel terugbrengen en krijgen we onze geld terug om vervolgens een nieuwe stoel die nu in de aanbieding is te bestellen. Waarom niet 90 euro terug storten. Lijkt mij veel efficiënter. Geen transportkosten geen extra werk en beter voor het milieu. Leenbakker, bedankt voor deze slechte service. Wij gaan de stoel terugbrengen en bestellen geen nieuwe stoel bij jullie.

    Door: Henry Siesling16-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    loungeset voor in de tuin

    Levertijd 6 weken (vind ik al lang), 3 dagen van tevoren krijg ik een mail dat er 6 weken bij komt, dus totaal 12 weken. Heb 2x teruggemaild, geen reactie... Gebeld met klantenservice en er werd mij verzekerd dat de volgende leverdatum echt zeker zou zijn, geen uitstel meer. 3 dagen van tevoren krijg ik een mail dat er weer 2 weken bij komt. Heb gebeld dat ik een klacht wil indienen, maar kan alleen via een formulier, niet door iemand telefonisch te spreken. Tja, formulieren daar geloof ik natuurlijk niet meer in. Echt waardeloos!

    Door: karin knevel14-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    4 losse stoelen

    Geachte Leen Bakker.

    Ik heb al tig keer een e-mail gestuurd om te vragen of ik mijn geld terug kan krijgen ivm ingezakte stoelen. Het is volgens mij zo moeilijk om van het Hoofdkantoor toestemming te krijgen. Dit is echt zielig.
    Ik raad iedereen aan om daar niets te kopen BIJ LEEN BAKKER. De service was goed dacht ik nou MOOI NIET. Ik heb een rechtsbijstandverzekering en daar ga ik gebruik van maken
    Groeten en tot NOOIT

    Door: Ben Berendsen14-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Matraskussens

    Ik had een slecht beoordeling geschreven, over de Hugo matraskussens.
    1 ster voor de prijs.
    Prijs/kwaliteit, hmmm.
    Heb de kussens teruggebracht.
    Dat ging zonder problemen.
    Dankjewel.

    Door: Ilse14-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    Loungeset

    In april loungeset besteld die vandaag 10 juni geleverd word in bevestiging. En na geen gehoor van leen bakker gebeld en zeggen ze dat het niet aan hun ligt maar aan pakketdienst en verder helpen kunnen ze niet dus moeten we het maar mee doen. Waardeloos de service!!

    Door: Kevin veeke10-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    FAQ

    Is Leen Bakker een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 127 ervaringen geplaatst over Leen Bakker. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Leen Bakker actief?

    Leen Bakker is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Leen Bakker gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.