NederlandReview

    Ervaringen Leen Bakker

    Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen! Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over Leen Bakker

    Leen Bakker is een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

    Diensten

    Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

    Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

    Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over!

    U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
    Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

    Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen. In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

    Klachten

    Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

    Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker? Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf, U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

    Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview.nl!

    Leen Bakker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (30)

    5
    40% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,8

    Service

    3,8

    Prijs

    6,4

    Leveren

    4,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    rolgordijnen bamboe

    betseld op 27 mei 2019 zou uitgeleverd worden op 4 juni 2019: niet dus. bagger. geen bericht van Leen Baker, wellicht over 5 werkdagen zal wel over 10 dgen worden dus !
    Hopelijk is product niet van zelfde kwaliteit als de service
    Dit is de derde keer dat t misgaat met een bestelling bij deze firma !

    Door: Helen05-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Horizontale jaloezieën

    Wat een slechte service!! Ik heb dit product op 1-5 besteld. Ik had als bezorgdatum 7-5 gedaan, helaas kon het op zijn vroegst pas een week later. Op 7-5 nog geen mail ontvangen dat het product onderweg is. Gebeld met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat het product wat vertraging had maar op 9-5 geleverd zou worden. Op 9-5 nog geen mail dat het bezorgd zou worden. Weer gebeld en kreeg ik te horen dat er vertraging was en onbekend was wanneer het kwam. Meteen aangegeven dat ik vond dat ze mij als klant daarvan wel op de hoogte mochten stellen. Maar volgende week zou het geleverd worden. Op 16-5 nog niets gehoord via de mail dus maar weer bellen. Ik kreeg te horen dat de mevrouw aan de telefoon dat zij er achteraan zou bellen en mij terug zou bellen. Ik ben niet terug gebeld, maar kreeg wel een mail dat het product 21-4 geleverd werd. 3 weken later dus pas. De producten zijn prima, maar bij het open en dicht draaien draait hij soms niet meteen.

    Vervolgens kreeg ik een e-mail met de vraag of ik een review wilde schrijven. Dit heb ik gedaan, echter wordt deze niet geplaatst want hij voldoet niet aan de criteria.

    Voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik bij Leen Bakker bestel!

    Door: M oostwal30-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    bank met slijtplekken binnen 4 maanden

    eind december 2019 onze hoekbank bij Leen Bakker gekocht.
    Prima bank totdat we in Maart 2019 een slijtplek ontdekken.
    Leen Bakker gebeld en deze sturen een onafhankelijk buro langs om de klacht te beoordelen.
    De persoon die kwam kijken heeft geconstateerd dat er idd een slijtplek inzit en zegt "als dit zo doorgaat ben je er met een paar maanden helemaal doorheen"
    Krijg ik van Leen Bakker te horen dat slijtplekken niet van binnenuit komen en dus niet onder de garantie valt en dat slijtage bij stof hoort.
    Ga dus nooit op een bankstel van Leen Bakker zitten want dan ben je er met een paar maanden door heen/
    Leen Bakker krijgt van ons een koude douche

    Door: P van de Steeg22-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Geld word niet terug gestort

    Ik heb 6 stoelen Cordoba besteld maar die bleken niet in orde te zijn.
    De handvatten die er achter op moesten pasten niet op de nokjes die daarvoor zaten.
    Ik heb toen de order geannuleerd en er werd mij verteld dat ik mijn geld binnen 2 tot 10 werkdagen terug zou hebben op mijn rekening.
    Echter na 3 weken had ik nog steeds niets terug. Gebeld en ik kreeg te horen dat het ergens niet goed was gegaan maar dat ik mijn IBAN door
    moest geven en het nu naar het hoofdkantoor doorgezet zou worden en weer binnen 2 tot 10 werkdagen op mijn rekening zou moeten staan. Echter na 10 dagen nog steeds niets. Weer gebeld en ik zou er over terug gebeld worden. Ik werd niet terug gebeld. Volgende dag weer gebeld en ik zou weer terug gebeld echter ook weer niet gebeurd.
    Vandaag weer gebeld en opnieuw het IBAN door moeten geven (Wat doen ze daarin godsnaam met de info die ik doorgeef) en hoop nu dat het goed komt maar heb er weinig verdusie in.

    Door: Jan de Vries Lentsch08-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6

    100 dagen bedenktijd? Niet dus!

    Een relaxfauteuil besteld voor mijn moeder. Bestelling ging goed. Levering moet je dus 45 euro voor betalen en ze bezorgen niet hoger dan de 2e verdieping, mits er ook een lift is. Anders zetten ze het beneden neer en zoek het verder zelf maar uit. Een gigantische doos wordt in de woonkamer gezet en wederom zoek het verder zelf maar uit. Tot zover de service.
    Omdat de stoel na een week of wat toch niet datgene was wat wij wilden hebben besloten om een andere stoel te kopen. Aangezien Leen Bakker overal zet 100 dagen bedenktijd leek het me geen probleem de retourzending nog even uit te stellen (wegens vakantie en andere zaken). Na 7 weken belde ik de klantenservice voor een retourafspraak. Er werd zeer verbaasd gereageerd omdat de stoel al zo lang geleden geleverd was. Er werd gevraagd of de stoel gebruikt was, waarop ik antwoordde dat de stoel is uitgeprobeerd. Hoe zou ik anders moeten weten of de stoel bevalt?Ik moest een foto sturen, maar de stoel is gebruikt en wordt niet teruggenomen. Klachtenformulier ingevuld en verstuur, maar dat heeft geen zin je komt namelijk weer gewoon bij de klantenservice uit. Weer gezegd dat de stoel slechts is uitgeprobeerd en niet al die weken gebruikt. Dat ik 100 dagen bedenktijd heb en de stoel in de originele verpakking kan retourneren, maar helaas, nee is nee bij LB. Ik vraag mij af in hoeverre ik in mijn recht sta. Herroeping is een wettelijk recht.

    Door: Anoniem06-05-2019
    Anoniem06-05-2019

    Anoniem: De review was al weg, maar ik zou hier dus nooit weer iets kopen

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    Trinity vinyl een aanfluiting net ala de service

    We hadden dit vinyl in ons apartement liggen dus toen het afgeprijsd was gelijk ook besteld in filiaal Rijswijk voor in de nieuwe keuken. een drama, de verhuisdozen gaven afdrukken en grote butsen in, als je iets verschoof kwam er gelijk een scheur in de vloer en dat al na een paar weken. Het was goedkoop 112,45 met 45 euro bezorgen.... maar een miskoop!! En een verschil met kwaliteit van de eerder geleverde infinity vinyl die toen duurder was...We zijn nu al een maand bezig met filiaal Rijswijk en hoofdkantoor om schade vergoedt te krijgen worden van het kastje naar de muur gestuurd en voor leugenaar uitgemaakt!! Fijne zaak, goede klantenservice echt een aanrader...

    Door: Cees L06-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Waardeloos

    Online jaloezieën gekocht, mail dat deze week erop geleverd zouden worden, dag voor levering geannuleerd omdat order niet compleet was. Bleek kwijt. Levering zou opnieuw worden ingepland, dag van levering geen jaloezieën, status probleem. Bleek weg zg. Afgesloten (niet dus). Week erop eindelijk geleverd. Geen enkele reactie van leenbakker, alleen de vervoerder reageerde. Leenbakker, waardeloos bedrijf en nog ergere service, geen service eigenlijk.

    Door: Bon Roosendaal14-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Slechte kwaliteit en levering

    Eetkamerstoel cordoba besteld. Aan meerdere stoelen mankeert wat. Afgebroken dopjes, naden los, lak van frame beschadigd.
    Besteld en maandag als bezorgdag gekozen kreeg ik maandagochtend bericht dat ze dinsdag komen

    Door: Elise van Bremen09-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Zéér slechte service!

    In 2017 aantal meubels besteld via Leenbakker. Service en bezorging prima!
    2 febr 2019 tv meubel besteld. Meteen betaald. Bezorging is 3x geannuleerd. Klantenservice is niet te bereiken voor nieuwe bezorgafspraak, op welk tijdstip je ook belt. 5 april jl zou tv meubel bezorgd worden, deze afspraak werd 3 dagen van tevoren geannuleerd. Op die vrijdag krijg ik van post.nl een sms dat order geleverd zou worden. Krijg later een sms dat bezorging niet doorgaat en dat ze een kalende online doorsturen waarop ik nieuwe bezorgafspraak kan regelen. Tot vandaag na 2x keer mailen naar post.nl nog geen kalender ontvangen. Ook klantenservice weer proberen te bellen, maar steeds een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn. Géén contact dus! Zéér slecht!

    Door: Angelique Stevens09-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    slechte service wb levering

    Eetkamerstoelen besteld, zou 8-10 weken duren. Na 11 weken zelf maar eens gebeld: blijkt dat het nóg ruim 3 weken duurt voordat ze geleverd worden. Dit had Leenbakker dan wel even mogen laten weten. En excuses voor het ongemak zou ook niet verkeerd zijn.

    Door: Nikky Winter01-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Terrible service and delivery times

    "Op voorraad. Dit artikel wordt binnen 3-5 werkdagen bezorgd" - if you see this message on product page - don't believe it. We ordered sofa on 2nd of March, delivery was scheduled two weeks later, not 5 days. One day before delivery we get notification about delay with delivery. Called, picked another date on 22nd of March. One day before delivery - again delay. Called - next delivery on 15th of April. 1.5 months for a delivery, and no guarantee that it won't be canceled again. We had to cancel the order and pick another shop.

    Door: Vasili Puchko25-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Slechte service en levering

    Levering is zeer slecht. Je krijgt pas 1 dag van te voren te horen wanneer het pakket geleverd wordt. Je kan vervolgens niet de datum veranderen (!). Dus dikke pech als je niet thuis bent. Vervolgens laten ze geen briefje achter als je niet thuis was, je weet dus ook niet wat de nieuwe datum wordt. Vervolgens weet je pas op de dag zelf (!) wanneer ze het weer proberen. Niet thuis? Dikke pech, je pakket wordt retour gestuurd. Raar dat je niet de datum en tijdvak zelf kunt wijzigen. Zeker als dit zo laat wordt gecommuniceerd.

    Door: A198222-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Hun kunnen niet meten.

    Ik heb er gordijnene besteld en ze zijn allemaal te lang.
    1 is zelfs bijna 30 centimeter te lang.
    Ik heb alles meerdere malen gemeten voor ik iets op papier zet dus ik heb het niet verkeerd gedaan.
    Ik had zelfs de getallen bewaard omdat LeenBakker dat NIET doet.
    Bezwaar gemaakt bij LeenBakker en hun zeggen doodleuk dat hun mijn metingen hadden aangehouden dus mijn schuld.
    Ik kom uit de bouw dus weet heus wel hoe ik moet meten.
    Meten is weten alleen LeenBakker gokt de afstand.

    Door: Marco13-02-2019
    Anita de Jong23-02-2019

    Als je je handtekening op de order gezet hebt en het blijkt een paar dagen later als je de order nog eens controleert en het blijkt dat ze ge maten verkeerd hebben ingevoerd van je gordijnen, is daar niets meer aan te doen. Als je je order cancel ben je je aanbetaling kwijt. Dus heel goed de order controleren vóór je je handtekening zet, ga er niet van uit dat de maten die jij hebt doorgegeven goed zijn in gevoerd!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    bank als bouwpakket

    Pluspunt: Deze keer was de levering volgens afspraak, met sms en email zoals afgesproken.
    Minpunten: - Bank werd in 3 stukken afgeleverd, dit was mij in de winkel niet verteld. Moest hem zelf in elkaar zetten!
    - Instructies niet duidelijk en meegeleverd materiaal waardeloos. Moeten in de leer gaan bij Ikea.
    - De middenpoot die onder de bank geschroefd moest worden was 1 cm te kort! Bij de winkel in Heerlen gaan vragen wat ik nu moest. De filiaalmanager was zo vriendelijk de poot onder een bank die in zijn filiaal stond uit te schroeven en mijn te korte poot om te ruilen, super!
    Kortom, mooie bank, goede afleverservice, jammer dat ik hem zelf in elkaar moest zetten.

    Door: A. v. Buggenum09-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Zeer teleurstellende service online shop leenbakker

    Ik heb ongeveer twee weken geleden een wandrek bij de leenbakker besteld. Bij deze bestelling kon ik een afleverdatum kiezen (31 januari, vandaag), echter kreeg ik vandaag geen bericht binnen, dus ben ik naar de winkel gegaan om te kijken of mijn pakket toch wel was afgeleverd. Daar vertelden ze mij dat mijn pakket pas 15 februari geleverd zou worden omdat er iets fout was gegaan. Ik moet uiteindelijk dus meer dan 4 weken wachten op een online bestelling, dit wist ik niet van te voren. Ik vind deze service erg teleurstellend. Echt geen aanrader om producten te bestellen bij leenbakker.

    Door: Jente31-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Threatening service with crap quality.

    I have had two experiences with Leenbakker now, both of which I was spoken too so rudely and basically threatened in my home.
    We moved into a home a few months ago from overseas and I do not speak Dutch (but I do understand it).
    Polite customer service and quality though is something that is world renowned and you do not need to know the local language.
    First time we had Carpet laid, very quickly laid BUT 7 bags of rubbish left behind, carpet threads covering the entire house and then I asked if they will be taking the rubbish they created and his words where "NOT MY PROBLEM Leen Bakker dont pay me enough, clean it up yourself". I was in total disbelief that someone would present you a bill for an unfinished job and demand payment. (unfinished meaning rubbish everywhere, didn't vacum all the loose threads from cutting the carpet).
    When given the bill for 575 for laying the carpet I gave him my bank card, I was then rudely spoken too "Cash only and im not leaving until i get my money", I then called my husband who said he would do an immediate transfer and he could have the money in 5 minutes. This was not good enough for the two men so I was then escorted driving between the two men too the local atm, after payment didnt even get a receipt.
    Now today we finally had our curtains hung, 3 holes from where the rail was placed incorrectly and there was total light coming in and they are too long even though they measured it. I asked him too move the rail back so no light will come in and was told and told him that I was not happy that we now had 3 extra holes that can be seen. His response "And so? you are very rude, is it my problem, be nice otherwise (something said in dutch)".
    This now been the 2nd time strangers have been in my home and given off threatening behavor. I am pregnant and was at home alone. I do not expect too feel threatened in my home, i dont care if im paying 5 euro or 5 euro, if you are going in someones home you respect their space.

    Door: Fleur 21-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Slechte service

    Deze kast is vreselijk om in elkaar te zetten, niet alleen ontbrak er bij mijn eerste bestelling een geheel paket, bij het nageleverde pakket zaten 2 grote planken en 4 extra achterwanden die niet bij mijn kast hoorde. Dit maakte het nog onduidelijker allemaal. Bij elkaar 2,5 weken mee bezig geweest, veel contact gehad met leen bakker en waar het op neer kwam is dat ik het maar moest uitzoeken met in elkaar zetten en de extra planken die geleverd zijn.

    Door: Eva15-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Weer kut kwaliteit

    Eerst zette mijn badkamerkast uit toen hij nog geen 3 maanden oud was..

    Nu vallen alle lades van mijn nog geen 6 maanden oude dressior op de grond en is de lade flink beschadigd.. Hij was best prijzig en nou zit ik voor lul!

    Dankjewel leen bakker!
    Dat word hard sparen voor een nieuwe dressior in een andere winkel! Voor nu mag ik voor lul zitten...

    Door: Angela11-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Complimenten

    Leenbakker mega store... aller eerst consumenten... ben er zeer goed geholpen met het uitzoeken van een bank... leuke meiden daar best vriendelijk... Ondanks de extreme hitte in de winkel.. blijven ze vriendelijk... kom er regelmatig en zie vaak... dat het best wel druk is en de moeten wachten op een medewerker... wordt netjes vermeld wat de reden is... complimenten dames... ja dames steeds zie ook alleen dames..
    Waar zijn de heren in dit filiaal?

    Door: Henk06-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    bezorgen??Nee dus haal het zelf maar op!

    Je besteld artikelen on line omdat je wegens omstandigheden niet naar de winkel kunt de ontvangs bevestiging daar staat bezorgen vermeld bellen ze dood leuk....u kunt het artikel ophalen!Ik weer alles uitleggen ...ja dat weet ze ook niet...bellen naar klanten service zegt ze dood leuk annuleer de bestelling en bestel dan opnieuw DUBBELE KOSTEN VOOR MIJ!! duurt 10dagen eer het terug gestort word.HOEZO KLANTEN SERVICE weten niets mogen niets alleen net een papagaai het zelfde herhalen ...ja dat weten we ook niet BAH

    Door: anne06-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Geen service

    Omdat we via internet bestellen eng vinden ,hoekbank besteld via medewerker leen bakker Waalwijk . Uitgelegd hoe we de bank willen hebben staan, dus als je op de bank ZIT
    met je voeten rechts . Ja, ik snap het zegt de vriendelijke medewerkster . Hoekbank rechts wordt besteld. Alleen had het dus links moeten zijn, volgens bestelformulier die de vriendelijke medewerkster heeft ingevuld.
    Na hem opgehaald te hebben en naar boven hebben gesjauwt , uitgepakt uit het lucht vacuüm plastic. VERKEERDE bank. Bellen naar Waalwijk , als hij netjes is ingepakt in de orginele verpakking mag hij terug. U snapt het al dat lukt nooit! Dit vermeld bij de fidiaalhouder en dan krijg je als antwoord : we kunnen hem niet terug nemen, het is een bank , die kan ik nergens plaatsen , als het een krukje was geweest ja.... das wat anders . Probeert u het in te leveren bij een groter fidiaal. Wij proberen maar doen dit niet want het is niet hier gekocht. Klanten service bellen dan maar , maar die geven aan het met de fidiaalhouder te regelen . Okeeee.... nog een keer naar fidiaalhouder Waalwijk. Maar nee hij blijft halsstarrig ,en zegt ook dat de fout niet door de medewerker gemaakt kan zijn omdat ze daar altijd op bedacht zijn. Dus wij zitten nu met een verkeerde bank. En kunnen nergens terecht.

    Door: Yvonne van engelen15-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Why I'll never buy anything in Leenbakker again

    I live in Leiden, and a week ago (on Sunday) I bought a blanket in Leen Bakker Zouterwoude. It looked ok in the store, but after I got it out of the washing machine (which was perfectly clean, btw), I noticed black spots all over the blanket. It was already dark, I hanged it on the terrace, and decided to look again next morning. In the sunlight not only black dots were noticeable, but also yellow blood of the dead insects inside the blanket.

    So, on Monday I took it to Leen Bakker Leiderdorp (it's closer to Leiden than Zouterwoude) with the intention to return it and also request an examen. I wanted to know what were those insects, and how badly my washing machine and my flat was contaminated. Shop assistants told me that it's not insects, it's mold, and it must be my fault that it's there (it was less than 24 hours since I bought the blanket).They suggested that I take this disgusting contaminated blanket back home with me and come back on Wednesday, when their manager is there, or I can go to Zouterwoude the next day (it was already 18:00, I couldn't be there earlier).

    I didn't want to bring it back home, so I had to just throw it in the trash bin without getting my money back.

    So, Leen Backer sells contaminated products, and when you attempt to return them, they say it's your fault, and suggest to take the ugly thing back home and lose some more of your time talking with managers.

    Door: Jeyana Morozenko11-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Afschuwelijke klantenservice

    Leen Bakker Leiderdorp: Geen enkele vorm van medeleven of belangrijker nog: meedenken. We kwamen met een oprechte klacht van een rolgordijn waarvan binnen 1 week (!) al de lijm had losgelaten. Dit probleem en wij als klanten werden volkomen niet serieus genomen. Jammer; qua klantbehandeling en houding toonde de Karwei bijzonder veel hoger niveau.

    Door: Dave en Janine03-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    kast milaan

    Kast gekocht bij leen bakker in houten.
    problemen ondervonden met de deuren installeren.
    TOP service van Michael!! Na een bezoek aan het filiaal in houten is hij direct in zijn auto gesprongen om.ons te helpen
    probleem is opgelost.
    dat is nou service!!

    Door: lylian van der wolf08-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Disappointed

    Mixed feelings about Leen Bakker: Good quality and nice style, yes. Customer service and credibility, no. I made an one-thousand-euro order on furniture for my office and I encounter whatever possible problem could be there: the initial order of the chairs came and two of the chairs came with the pillows only, without the legs. I found out later that the assistant hasn't even put the legs in the order, and I had to go and take them myself. The order of the table (very necessary compartment of my office!) was put later than the rest of the order and it was set for 30 Oct. Although I needed the table, I thought I can manage with waiting a little bit. Unfortunately, customer service called me on 26 Oct, to tell me that they cannot bring it on the 30th, as planned, and the only available day is 17 November!!! And I wonder: what is the point of scheduling the delivery since LB brings the furniture whenever they want? It is important for a company to be reliable, clients can trust it more; clients do not order furniture for fun, we need them, and we count on you when you tell us "30 Oct is the day we will bring your furniture and we can commit to it". I am really disappointed, because I had a good impression of LB, as I had ordered furniture from you before. Such a pity..

    Door: Vicky27-10-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    goedkoop kastje bij Leen Bakker

    Kastje besteld bij Leen Bakker. Echt erg goedkoop. De helft van wat Ikea vraagt.
    Jammer is wel, dat de levering nogal op zich liet wachten. Maar dat lag misschien aan de Feestdagen?
    Kast is wel goed verpakt en nu hij eenmaal staat blijkt hij zeer sterk en ook mooi.

    Door: Manja03-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Kant-en-klaar gordijnen Leenbakker

    Ik had online mooie kant-en-klaar gordijnen gezien voor ons nieuwe huis. Ik durfde deze toch niet online te bestellen omdat ik bang was dat de kleur zou afwijken van de afbeelding. Daarom naar de Leenbakker zelf gereden en uiteindelijk de gordijnen daar gekocht.

    Door: Renate23-08-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Goed bezig

    In tegen stelling van de Kwantum. Was hier de klantservice super. Elke medewerker was ook serieus aan werk. Ik kom graag weer terug!

    Door: Ruben the Green31-07-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Slaap als een roosje

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.

    Door: JP de Kok13-04-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    rolgordijnen online gekocht

    we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.nl en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!

    Door: Van der Laar02-03-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Schrijf zelf een review over Leen Bakker

    Uw beoordeling