NederlandReview

    Ervaringen Leen Bakker

    Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen!  Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over Leen Bakker
    Leen Bakker is  een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

    Diensten
    Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

    Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

    Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over! 

    U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
    Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

    Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen.  In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

    Klachten
    Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

    Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker?  Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf,  U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

    Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview.nl!

    Leen Bakker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (14)

    6
    57% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6

    Service

    5,2

    Prijs

    6,6

    Leveren

    5,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Slechte service

    Eva15-10-2018

    Deze kast is vreselijk om in elkaar te zetten, niet alleen ontbrak er bij mijn eerste bestelling een geheel paket, bij het nageleverde pakket zaten 2 grote planken en 4 extra achterwanden die niet bij mijn kast hoorde. Dit maakte het nog onduidelijker allemaal. Bij elkaar 2,5 weken mee bezig geweest, veel contact gehad met leen bakker en waar het op neer kwam is dat ik het maar moest uitzoeken met in elkaar zetten en de extra planken die geleverd zijn.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Weer kut kwaliteit

    Angela11-10-2018

    Eerst zette mijn badkamerkast uit toen hij nog geen 3 maanden oud was..

    Nu vallen alle lades van mijn nog geen 6 maanden oude dressior op de grond en is de lade flink beschadigd.. Hij was best prijzig en nou zit ik voor lul!

    Dankjewel leen bakker!
    Dat word hard sparen voor een nieuwe dressior in een andere winkel! Voor nu mag ik voor lul zitten...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Complimenten

    Henk06-09-2018

    Leenbakker mega store... aller eerst consumenten... ben er zeer goed geholpen met het uitzoeken van een bank... leuke meiden daar best vriendelijk... Ondanks de extreme hitte in de winkel.. blijven ze vriendelijk... kom er regelmatig en zie vaak... dat het best wel druk is en de moeten wachten op een medewerker... wordt netjes vermeld wat de reden is... complimenten dames... ja dames steeds zie ook alleen dames..
    Waar zijn de heren in dit filiaal?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    bezorgen??Nee dus haal het zelf maar op!

    anne06-08-2018

    Je besteld artikelen on line omdat je wegens omstandigheden niet naar de winkel kunt de ontvangs bevestiging daar staat bezorgen vermeld bellen ze dood leuk....u kunt het artikel ophalen!Ik weer alles uitleggen ...ja dat weet ze ook niet...bellen naar klanten service zegt ze dood leuk annuleer de bestelling en bestel dan opnieuw DUBBELE KOSTEN VOOR MIJ!! duurt 10dagen eer het terug gestort word.HOEZO KLANTEN SERVICE weten niets mogen niets alleen net een papagaai het zelfde herhalen ...ja dat weten we ook niet BAH

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Geen service

    Yvonne van engelen15-06-2018

    Omdat we via internet bestellen eng vinden ,hoekbank besteld via medewerker leen bakker Waalwijk . Uitgelegd hoe we de bank willen hebben staan, dus als je op de bank ZIT
    met je voeten rechts . Ja, ik snap het zegt de vriendelijke medewerkster . Hoekbank rechts wordt besteld. Alleen had het dus links moeten zijn, volgens bestelformulier die de vriendelijke medewerkster heeft ingevuld.
    Na hem opgehaald te hebben en naar boven hebben gesjauwt , uitgepakt uit het lucht vacuüm plastic. VERKEERDE bank. Bellen naar Waalwijk , als hij netjes is ingepakt in de orginele verpakking mag hij terug. U snapt het al dat lukt nooit! Dit vermeld bij de fidiaalhouder en dan krijg je als antwoord : we kunnen hem niet terug nemen, het is een bank , die kan ik nergens plaatsen , als het een krukje was geweest ja.... das wat anders . Probeert u het in te leveren bij een groter fidiaal. Wij proberen maar doen dit niet want het is niet hier gekocht. Klanten service bellen dan maar , maar die geven aan het met de fidiaalhouder te regelen . Okeeee.... nog een keer naar fidiaalhouder Waalwijk. Maar nee hij blijft halsstarrig ,en zegt ook dat de fout niet door de medewerker gemaakt kan zijn omdat ze daar altijd op bedacht zijn. Dus wij zitten nu met een verkeerde bank. En kunnen nergens terecht.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Why I'll never buy anything in Leenbakker again

    Jeyana Morozenko11-06-2018

    I live in Leiden, and a week ago (on Sunday) I bought a blanket in Leen Bakker Zouterwoude. It looked ok in the store, but after I got it out of the washing machine (which was perfectly clean, btw), I noticed black spots all over the blanket. It was already dark, I hanged it on the terrace, and decided to look again next morning. In the sunlight not only black dots were noticeable, but also yellow blood of the dead insects inside the blanket.

    So, on Monday I took it to Leen Bakker Leiderdorp (it's closer to Leiden than Zouterwoude) with the intention to return it and also request an examen. I wanted to know what were those insects, and how badly my washing machine and my flat was contaminated. Shop assistants told me that it's not insects, it's mold, and it must be my fault that it's there (it was less than 24 hours since I bought the blanket).They suggested that I take this disgusting contaminated blanket back home with me and come back on Wednesday, when their manager is there, or I can go to Zouterwoude the next day (it was already 18:00, I couldn't be there earlier).

    I didn't want to bring it back home, so I had to just throw it in the trash bin without getting my money back.

    So, Leen Backer sells contaminated products, and when you attempt to return them, they say it's your fault, and suggest to take the ugly thing back home and lose some more of your time talking with managers.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Afschuwelijke klantenservice

    Dave en Janine03-06-2018

    Leen Bakker Leiderdorp: Geen enkele vorm van medeleven of belangrijker nog: meedenken. We kwamen met een oprechte klacht van een rolgordijn waarvan binnen 1 week (!) al de lijm had losgelaten. Dit probleem en wij als klanten werden volkomen niet serieus genomen. Jammer; qua klantbehandeling en houding toonde de Karwei bijzonder veel hoger niveau.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    kast milaan

    lylian van der wolf08-05-2018

    Kast gekocht bij leen bakker in houten.
    problemen ondervonden met de deuren installeren.
    TOP service van Michael!! Na een bezoek aan het filiaal in houten is hij direct in zijn auto gesprongen om.ons te helpen
    probleem is opgelost.
    dat is nou service!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Disappointed

    Vicky27-10-2017

    Mixed feelings about Leen Bakker: Good quality and nice style, yes. Customer service and credibility, no. I made an one-thousand-euro order on furniture for my office and I encounter whatever possible problem could be there: the initial order of the chairs came and two of the chairs came with the pillows only, without the legs. I found out later that the assistant hasn't even put the legs in the order, and I had to go and take them myself. The order of the table (very necessary compartment of my office!) was put later than the rest of the order and it was set for 30 Oct. Although I needed the table, I thought I can manage with waiting a little bit. Unfortunately, customer service called me on 26 Oct, to tell me that they cannot bring it on the 30th, as planned, and the only available day is 17 November!!! And I wonder: what is the point of scheduling the delivery since LB brings the furniture whenever they want? It is important for a company to be reliable, clients can trust it more; clients do not order furniture for fun, we need them, and we count on you when you tell us "30 Oct is the day we will bring your furniture and we can commit to it". I am really disappointed, because I had a good impression of LB, as I had ordered furniture from you before. Such a pity..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    goedkoop kastje bij Leen Bakker

    Manja03-01-2017

    Kastje besteld bij Leen Bakker. Echt erg goedkoop. De helft van wat Ikea vraagt.
    Jammer is wel, dat de levering nogal op zich liet wachten. Maar dat lag misschien aan de Feestdagen?
    Kast is wel goed verpakt en nu hij eenmaal staat blijkt hij zeer sterk en ook mooi.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Kant-en-klaar gordijnen Leenbakker

    Renate23-08-2016

    Ik had online mooie kant-en-klaar gordijnen gezien voor ons nieuwe huis. Ik durfde deze toch niet online te bestellen omdat ik bang was dat de kleur zou afwijken van de afbeelding. Daarom naar de Leenbakker zelf gereden en uiteindelijk de gordijnen daar gekocht.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Goed bezig

    Ruben the Green31-07-2016

    In tegen stelling van de Kwantum. Was hier de klantservice super. Elke medewerker was ook serieus aan werk. Ik kom graag weer terug!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Slaap als een roosje

    JP de Kok13-04-2016

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    rolgordijnen online gekocht

    Van der Laar02-03-2016

    we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.nl en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Schrijf zelf een review over Leen Bakker

    Uw beoordeling