NederlandReview

    Ervaringen Leen Bakker

    Wat vinden consumenten van Leen Bakker? En ook belangrijk wat vindt u van LeenBakker? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig protaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij LeenBakker maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen! Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de server te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over Leen Bakker

    Leen Bakker is een Nederlandse keten van meubel- en interieurwinkels in het lage prijs- en kwaiteiltsegment. De keten heeft 180 filialen in Nederland, België, Luxemburg en op de Nederlandse Antillen. De filialen bevinden zich veelal aan de rand van steden, waar de grotere panden staan. Soms zijn ze gevestigd op een woonboulevard. In 1928 opende Cornelis bakker een winkel in Rotterdam, zijn zoon Leen Bakker legde in 1953 de basis voor het woonwinkelconcept.

    LEENBAKKER SHOPLOG

    Diensten

    Leen Bakker heeft filialen in heel het land, maar ze hebben ook een webshop. U kunt dag en nacht gebruik maken van deze webwinkel en als u het voor 22:00 besteld is uw product de volgende dag thuisbezorgd. 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webshop van Leenbakker.

    Steeds meer artikelen uit het assortiment kun je online bestellen. Als Het assortiment bestaat uit meubels, van kledingkasten tot laminaten, en van tafels tot banken.

    Je kan dus op ieder gewenst moment, wanneer je maar wilt iets bestellen uit de webshop van Leen Bakker,Dat doe je in 4 stappen, je vult als eerst je ‘’Mijn winkelwagen’’, daarna volgt ‘’Mijn gegevens’’ vervolgens ‘’bezorgopties’’, dus je hoe wilt dat het bezorgd wordt, dus hoe u uw aangeschafte product wilt krijgen, zelf ophalen in het filiaal van jouw keuze of laten thuisbezorgen.. En als laatst voltooid u uw bestelling. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van je bestelling. In ‘’Mijn winkelwagen’’ ziet u er meer over!

    U kunt online betalen met iDEAL, MasterCard, Visa, Afterpay of een cadeau- of tegoedkaart.
    Heeft u een druk bestaan en geen tijd om zelf iets aan uw huis te doen of heeft u twee linkerhanden? Dan schiet er een specialist van Leen Bakker u te hulp. Uw klusjes in huis worden door de specialisten van leenbakker vakkundig geregeld, Het is snel, deskundig en voordelig.

    Wat je ook kiest, je kiest voor kwaliteit. Leen Bakker voorziet u van prachtige dessins, mooie stoffen, meer dan 500 verschillende kleuren voor diverse toepassingen zoals rolgordijnen, paneelgordijnen, lamellen, jaloezieën en plisségordijnen. In de brochure van Leen Bakker treft u alle informatie aan om een juiste keuze te maken.

    Klachten

    Leenbakker heeft een goede klantenservice. U kunt telefonisch met hun in contact komen, en ze zijn ook bereikbaar per e-mail via het contactformulier, maar vanwege een grote drukte kan het beantwoorden van je vraag via het contactformulier langer in beslag nemen.

    Heeft u ooit klachten gehad met Leen Bakker? Dan verlangen we graag naar uw mening over het bedrijf, U kunt ons vermelden wat u goed of slecht vindt aan de webshop of aan het filiaal en dit kan gebruikt worden als verbeteringspunten.

    Klanten vertellen over de producten en services van Leen Bakker. Koop alleen als u zeker weet dat ze hun klanten goed behandelen. Dat kunt u lezen bij NederlandReview!

    Leen Bakker
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (109)

    4.2
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    5.4
    Leveren
    rating
    3.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Leen Bakker

    Uw beoordeling

    Bank

    Oud-Beijerland,
    Zeer klantvriendelijk geholpen. Klacht na alle tevredenheid opgelost. Waarderen de eerlijkheid van het personeel in Oud-Beijerland
    Marconiplein te Rotterdam. 5 mensen moeten aanspreken voor iemand de moeite kon nemen om ons te helpen. Daarna werd er gewezen naar het personeel uit Oud-Beijerland, zij zouden foutieve informatie verstrekt hebben. Wat niet zo was want ik was daar zelf bij aanwezig. Wel gaf het personeel van Marconiplein foutieve informatie. Inplaats van dit toe te geven, schoven zij, onterecht de fout af. Onverrichtte zaken zijn wij daar weg gegaan. Wat een slechte en ongeinteresseerde mentaliteit daar. Zij moeten eens stage gaan lopen in Oud-Beijerland en daar leren hoe je met klanten om hoort te gaan.
    Pluim voor Bart en Karin, jiullie weten hoe je klanten aan je kan binden en wij komen met veel plezier bij jullie terug!

    Door: Anoniem01-06-2020
    Bram04-08-2020

    Een set van twee stoelen besteld via de webshop. Er miste één schroefje en ze hebben twee keer het verkeerde onderdeel voor mij bij besteld. Verder is de klantenservice slecht te bereiken en heb ik na bijna een maand nog steeds niet de schroef waar ik op wacht.

    Jacqueline Koster29-08-2020

    Het is een grote puinhoop bij Leen Bakker, ik begrijp niet dat dit bedrijf kan bestaan! Een drama was het met bestellen van een matras .Weken zitten wachten bij bezorging werden fouten gemaakt met als gevolg 2 halve dagen vrij moeten nemen en geen enkele tegemoetkoming van de leidinggevenden. De dames van klanten service (met dank aan Daphne van Vliet) moeten alles oplossen het is meer dan schandalig , De hele site staat vol met klachten . Ik koop hier in ieder geval nooit meer!

    hans09-11-2020

    Leen Bakker in Delft is een erg slechte winkel. Leen Bakker Delft beloofd veel maar doen niks met klachten. Leen Bakker Delft , ga liever naar Ikea of andere woonwinkel Leen Bakker Delft neem nooit de telefoonb op en zeer slechte service. mensen opletten ga niet naar Leen Bakker delft

    hans11-11-2020

    LEEN BAKKER NIET DOEN WAARDELOZE WINKEL Leen bakker komt afspraken(al zeer vele voor mij) nooit na. Leen Bakker is niet te vertrouwen Leen Bakker houd kopers dom Leen bakker liegt en bedriegt Ga naar ander woonwinkel je krijgt spijt

    Ellie03-12-2020

    Vandaag naar Leen Bakker in Alkmaar. Ik had 4 plafonaires nodig plus bijbehorende lampjes. Ik zag ook ook een spotje waar ik interesse in had. Ik sprak een personeelslid aan met de vraag wat voor lampjes ik nodig had. Hij vertelde dat op de plafonaires nummers stonden en ik die nummers moest vergelijken met de nummers op de doosjes van de lampjes. Op mijn vraag of de lampjes ledlampen waren, zei hij dat hij dacht van wel en wenste mij een fijne dag verder. Ik heb mijn kar laten staan en ben naar De Kwantumhallen gegaan. Daar stelde ik dezelfde vragen aan een verkoopmedewerkster die mij o.a. hielp met de lampjes en uitlegde dat het niet alleen om de nummers op de plafonaires ging want dat dezelfde nummers gebruikt werden op gewone lampjes en sierlampjes. Ik bleek met sierlampjes in mijn handen te staan dus die werden omgeruild. Uiteindelijk ging met 130 euro handel weg. Waarschijnlijk is dit voor Leen Bakker een te laag bedrag om service voor te verlenen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    bank als bouwpakket

    Pluspunt: Deze keer was de levering volgens afspraak, met sms en email zoals afgesproken.
    Minpunten: - Bank werd in 3 stukken afgeleverd, dit was mij in de winkel niet verteld. Moest hem zelf in elkaar zetten!
    - Instructies niet duidelijk en meegeleverd materiaal waardeloos. Moeten in de leer gaan bij Ikea.
    - De middenpoot die onder de bank geschroefd moest worden was 1 cm te kort! Bij de winkel in Heerlen gaan vragen wat ik nu moest. De filiaalmanager was zo vriendelijk de poot onder een bank die in zijn filiaal stond uit te schroeven en mijn te korte poot om te ruilen, super!
    Kortom, mooie bank, goede afleverservice, jammer dat ik hem zelf in elkaar moest zetten.

    Door: A. v. Buggenum09-02-2019
    Margriet06-04-2020

    Prima levering en kwaliteit prijsverhouding is prima. Montage ladekastje nadia heb ik een vraag, wie weet hoe ik de rails in het kastje moet bevestigen? Het lijkt of ik voorgeboorde gaatjes mis? Het is het eerste bouwpakket dat ik maak, de rest is prima te doen met de bijgeleverde handleiding. Graag hoor ik tips waarvoor mijn hartelijke dank.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Complimenten

    Leenbakker mega store... aller eerst consumenten... ben er zeer goed geholpen met het uitzoeken van een bank... leuke meiden daar best vriendelijk... Ondanks de extreme hitte in de winkel.. blijven ze vriendelijk... kom er regelmatig en zie vaak... dat het best wel druk is en de moeten wachten op een medewerker... wordt netjes vermeld wat de reden is... complimenten dames... ja dames steeds zie ook alleen dames..
    Waar zijn de heren in dit filiaal?

    Door: Henk06-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Slaap als een roosje

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe boxspring gekocht bij Leenbakker. Ik slaap echt heerlijk. De jongeman die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren. Hij had er ook echt verstand van, dus vertrouwde hem helemaal. Ik heb geen nacht spijt gehad van mijn keuze en geniet elke avond weer als ik m'n bed in kruip.

    Door: JP de Kok13-04-2016
    jrm van Kempen11-10-2020

    Hallo JP de Kok, Om welk bed gaat het ? en is t hard of zacht?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Varia2 Kledingkast and ladekast

    Plus point- Only the price.
    Minus point- The instruction for installation (montage) is mess. No clear instructions. Provided wrong size for the door clamps. The entire installation was a blunder due to incorrect parts. Wrote to customer care with all screenshots, no response . Simply felt they don't care to provide the service to you. So, they sell cheap products and expect you to spend on service for installations. Definitely not buying again.

    Door: NKB05-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Bank kussens

    Bestelling online gedaan, leverdatum 26-04-2021, telefonisch contact opgenomen, moest de leverancier bellen, die gebeld, ik kreeg de mededeling dat de artikelen op 28-04-2021 binnen kwamen, ze onmiddellijk zouden worden verstuurd en dat ze gegarandeerd op 29-04-2021 zouden worden geleverd. Tot op vandaag de dag niets ontvangen, maar weer de leverancier gebeld, kreeg de mededeling dat het artikel niet leverbaar is en dat ze op 24-04-2021 een terugbetalingsoodracht aan leen bakker hadden gestuurd, met de mededeling dat het geld terug is gestort, niets ontvangen, geld weg en geen artikelen. Toen maar de klantenservice van leen bakker geprobeert te bellen, heb twee keer 45 minuten in de wacht gestaan en er werd opgenomen en twee keer toe de verbinding verbroken, wat een service-dienst pffff. Toen toch maar telefonisch contact gezocht met het filiaal in Nijmegen, deze waren zeer verbaast en gaan een melding maken. Heb een klachtenformulier via de mail ingediend, antwoord: we verwachten binnen 2 weken te kunnen antwoorden. Dit was mijn eerste zakelijke bestelling hier, het is zeer onwaarschijnlijk dat ik hier me ooit nog zo zal laten behandelen, wat een bedrijf met een waardeloze nazorg en service.

    Door: R. van Heesch03-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    rolgordijnen online gekocht

    we hadden nieuwe rolgordijnen nodig maar ik vond nergens mooie, en toen keek ik op leenbakker.nl en daar hadden ze ze wel! Wel lastig qua maten en dat soort dingen maar ze zijn nu binnen en gelukkig passen ze precies. Dus ik ben tevreden. Wel duurder dan die van de HEMA maar ik denk ook betere kwaliteit. Zeker mooier!

    Door: Van der Laar02-03-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    goedkoop kastje bij Leen Bakker

    Kastje besteld bij Leen Bakker. Echt erg goedkoop. De helft van wat Ikea vraagt.
    Jammer is wel, dat de levering nogal op zich liet wachten. Maar dat lag misschien aan de Feestdagen?
    Kast is wel goed verpakt en nu hij eenmaal staat blijkt hij zeer sterk en ook mooi.

    Door: Manja03-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    kast milaan

    Kast gekocht bij leen bakker in houten.
    problemen ondervonden met de deuren installeren.
    TOP service van Michael!! Na een bezoek aan het filiaal in houten is hij direct in zijn auto gesprongen om.ons te helpen
    probleem is opgelost.
    dat is nou service!!

    Door: lylian van der wolf08-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Kant-en-klaar gordijnen Leenbakker

    Ik had online mooie kant-en-klaar gordijnen gezien voor ons nieuwe huis. Ik durfde deze toch niet online te bestellen omdat ik bang was dat de kleur zou afwijken van de afbeelding. Daarom naar de Leenbakker zelf gereden en uiteindelijk de gordijnen daar gekocht.

    Door: Renate23-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Eettafel

    Enorm kromme tafelpoot. Het is wel op voorraad, maar ze kunnen het niet leveren. Of ik moet tot half mei wachten?! Nee, dan moet ik het zelf komen ophalen, over een week. Dus ik moet de tafel maar zelf weer in elkaar zetten, uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Netjes. Wat een slechte service!

    Door: Lisanne van Heemskerk22-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    boxspring Varene

    Bij deze wil ik een review schrijven over Esther, medewerker klantenservice.

    Ik heb ontzettend veel problemen ondervonden bij de levering, en retourneren van de boxspring Varena.
    Waarschijnlijk is het hele verslag terug te lezen.
    Vrije dagen opgenomen, uren telefonisch contact gezocht en gehad met de klantenservice. De meeste medewerkers kwamen er gemakkelijk mee weg; Het probleem lag niet bij leenbakker maar bij de bezorger (leenbakker is de verantwoordelijke, hier bestel ik bij), ik moest het maar afwachten, zou een paar keer worden terug gebeld maar werd niet terug gebeld enz enz enz. Ik kan nog wel even doorgaan.
    Uiteindelijk werd het bed geleverd, bleek dat het maar 1 deel was. Het andere deel was kwijtgeraakt! Ik moest maar afwachten wanneer ik het zou binnenkrijgen, zou wel eens 2 weken kunnen duren! Ik woon in Amsterdam op 40m2! Sliep op de bank tussen het grote pakket in. Moest niet gekker worden.
    Na weer uren gebeld te hebben ( je staat minimaal een half uur in de wacht), heb ik het 2e deel van het bed binnengekregen.
    Blijkt dat er veel beschadigingen aan het bed zaten. Foto's ervan gemaakt en gevraagd om het helemaal te retourneren. Ik was er helemaal klaar mee.
    Het retourneren verliep ook dramatisch. Weer werd ik van het kastje naar de muur gestuurd totdat ik Esther weer aan de tel kreeg. Zij heeft mij echt goed geholpen, vond het probleem echt vervelend en voelde echt mee. Ze was goed verbaasd.
    Esther ging er meteen mee aan de slag van A tot Z. Belde mij steeds terug om alles door te geven en te checken. Heeft kunnen regelen dat het bed werd opgehaald, maar helaas werd het bed niet op afgesproken dag opgehaald. Weer een vrije middag weggegooid!!!
    Weer moeten bellen en Esther heeft kunnen regelen dat het bed met eigen vervoer met spoed werd opgehaald!
    Esther heeft ervoor gezorgd dat ik een waardebon kreeg twv 50 euro. Hiervoor heb ik de topper van 200 euro ook gratis gekregen.
    Helaas nog steeds het bedrag niet geretourneerd door Leenbakker dus net een mail gestuurd. Gelukkig heeft Esther hem ontvangen en heeft direct actie ondernomen! Ik wacht nog even hierop.

    Nogmaals, mijn grote complimenten aan Esther, die haar werk echt serieus neemt en echt actie onderneemt en niet afschuift op een ander! Zo'n instelling hoor je te hebben als je bij een klantenservice werkt! Top!

    Door: desiree mosselman19-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Curtains

    I have bought 2 curtains from Leenbakker it didn't match with the pictures on their website .
    When i returned it they made me buy the refund service costs and it is not for free.
    5 days to reach out the customer service and it was an awful experience with them.
    They are such liars .
    Never buy anything from them.
    And I did not get my money back. No refund service costs.... No refund at all!!!

    Door: Hazem13-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    buiten tafel en buitenstoelen

    Stoelen zouden vijf dagen geleden geleverd worden en nog steeds niet ontvangen. 2x langer dan 40 min in de wacht gestaan bij Leenbakker. Blijkt dat ik de stoelen via Leenbakker besteld heb bij ecommerce keter (zij zijn overigens ook niet bereikbaar). ik heb het geld betaald aan Leenbakker. zij willen mij niet helpen ik moet het uitzoeken met de leverancier ??? ik heb op de site van Leenbakker de stoelen besteld en aan leenbakker betaald. Nu zit ik zonder stoelen en zonder geld. Maartje van de klantenservice kon mij niet helpen zei ze ik moest het zelf uitzoeken met de leverancier van Leenbakker. hoe is dit mogelijk? nogmaals ik ben nu mijn geld kwijt aan leenbakker en heb geen product.....waardeloze service. Ik raad niemand aan ooit via de webshop iets bij Leenbakker te bestellen. Onbetrouwbaar en niet klantvriendelijk of servicegericht!

    Door: L. Eijndhoven09-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Kuipstoelen

    Bahbah wat een service. Levertijd van bestelde producten zou 1 week duren. Nu inmiddels 3 weken verder, niets ontvangen.
    Mail gestuurd, maar daar krijg je een standaard bericht op terug. We nemen binnen 2 weken contact met u op. 2 weken, waar zit die klantenservice dan?
    Gebeld! 3 kwartier in de wacht. Ja meneer, ik ga t voor u uitzoeken en bel of mail u terug. Ook niets meer gehoord!
    Als je zo met klanten omgaat, zou niemand daar meer iets moeten bestellen. Misschien dat ze dan hun verkoop iets beter zouden regelen.
    Nu voor mij de 2e keer dat ik problemen heb met deze organisatie, en absoluut de laatste keer. Zelfs het winkelpersoneel geeft aan dat de bestelling via internet en hun klantenservice slecht geregeld is. Dus ben gewaarschuwd!!!!!!!!

    Door: M.T.H. van der Ven07-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Hanglamp

    Ik lees dat mijn Probleem zich dus al een jaar voor doet bij Leen Bakker?
    Mijn ervaring is dus dat het een bedrijf is wat zijn klanten niet serieus neemt een er gewoon lak aan heeft.
    Al een maand wachten op een bestelling die volgends de webpagina binnen 2 dagen geleverd zou worden.
    Je krijgt een Mailtje dat jou bestelling aangeboden is Bij PostNL ( PostNL weet echter te vertellen dat er helemaal nog geen Pakket aangeboden is.
    Verder hoor je niets meer en na uiteindelijk na een paar keer Kantenservice te bellen die niet te bereiken zijn een mailtje gestuurd waarin je na 8 dagen een antwoord krijgt en je verteld wordt dat je bestelling binnen 14 dagen geleverd gaat worden. Nou niet dus. na 1 maand nog niets en je krijgt ze verder ook niet te pakken bij klanten service.
    Kortom dit bedrijf is Rond uit zeer slecht en helemaal Geen enkele Ster waard.
    Je kan zo 20 berdrijven vinden die een betere service geven dat Leen Bakker.
    Kortom zelfs al zou je willen Annuleren dan is dit haast niet te doen.

    Online bestellen is een waardeloze ervaring

    Door: Marco Winters06-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    eettafel Trevor en stoelen Lizzie

    Bij levering ontbreekt het belangrijkste deel, het tafelblad. De stoelen zijn in de verkeerde kleur geleverd. Bleek ook zonder melding vooraf over bouwpakketten te gaan. Gebeld met de servicebalie. Een verontschuldiging kon er niet af. De goede kleur kon pas in juni geleverd worden. Probeerde de schuld bij mij te leggen, maar ik heb fotobewijs. Ik gaf aan de spullen te willen retourneren maar kon wel even duren. Ja maar dan zit ik met een kamer vol dozen. Die 'mocht' ik ook zelf terugbrengen. Ja, als 61-jarige reumatische vrouw in mijn Peugeot 107. Nou ja die keuze was dan aan mij. Nooit meer Leen Bakker. Dat er geen 'het spijt ons', van af kon vind ik nog het meest kwalijk. Alsook haar reactie op het zelf terugbrengen van de foute materialen. Schaam je Leen Bakker.

    Door: M. de Graaf02-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    kasten sprint

    Moeizaam bedrijf
    Heb echt nog nooit zo veel moeite moeten doen om met een bedrijf in contact te kopen over mijn bestellingen. Eerst werden er een aantal planken geleverd zonder de rest, terwijl ze erbij vermelden dat alles in 1 x geleverd wordt. Toen moest ik een maand wachten op de rest om alles in elkaar te kunnen zetten. Ze regelen het slecht met retourneren en geven PostNL van alles de schuld. Ik heb nog nooit korter dan 40 minuten in de wacht gehangen.... misschien handig wat meer mensen aannemen? Ga ervan uit als er zo veel mensen bellen voor retour, dat er ook genoeg binnenkomt om wat extra personeel aan te nemen. Ik zit ook niet voor m'n lol soms wel een uur in de wacht, waarna ik dan maar de haak erop gooi omdat ik ook gewoon weer een afspraak heb.....alles gaat erg moeizaam. Leuk dat jullie ook telkens vermelden dat jullie het zo druk hebben, jullie zijn niet de enigste.

    Door: Josje 01-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Kut bureau

    Beste Leenbakker,

    Ik heb nog nooit z'n slechte service in mijn leven mogen meemaken. Ik heb online een bureau besteld bij leenbakker. Deze kwam vervolgens meer dan 1 maand na eigenlijke lever datum binnen. Ik heb 6 keer contact gezocht met leenbakker over de levering. Hiervan heb ik elke keer minstens een half uur in de wacht moeten staan voordat iemand mij te woord stond (2 keer hiervan werd de verbinding plotseling verbroken). Er werd mij een datum van levering toegezegd, echter kwam het bureau een week na deze datum. Toen het bureau uiteindelijk werd geleverd bleek dat er een onderdeel miste, in plaatst daarvan heb ik een verkeerd onderdeel ontvangen.

    Na nogmaals contact met leenbakker te hebben gemaakt zou het missende onderdeel met het verkeerd geleverde onderdeel worden geretourneerd. De exacte tijd zou nog via de mail gestuurd worden. Deze mail heb ik op de dag van levering om 03:00 ontvangen, met daarin de leveringstijd van 8:00 tot 9:00 die zelfde dag. Dit was erg kort dag en heb hierdoor de retournering gemist.

    Ik heb vervolgens nogmaals contact opgenomen met leenbakker waarna ik ben doorverbonden met PostNL omdat zij de retourneringen behandelen. PostNL informeerde mij dat een tweede retournering €30,- zou kosten. Het missende onderdeel heeft een waarde van €35,- terwijl het verkeerd geleverde onderdeel, het onderstel van een bureau een waarde van circa €180,- heeft. Nadat ik duidelijk maakte dat ik dit nergens op vond slaan werd ik terug gestuurd naar leenbakker aangezien alleen zij een tweede gratis retournering kunnen autoriseren.

    Na weer 30 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik een medewerker aan de lijn die uiteindelijk, met ongelofelijk veel weerzin, akkoord ging met een tweede gratis retournering. De medewerker beloofde vervolgens om die dag nog terug te bellen om de nieuwe datum af te spreken, er is echter geen contact meer met mij opgenomen. Verassing! Ik heb hierna zelf nogmaals contact op genomen met leenbakker. Tijdens dit contact kreeg ik een andere medewerker aan de lijn die niet van de situatie afwist en in eerste instantie vertelde dat de retournering alsnog €30,- zou kosten. Na lichte frustratie en intern overleg is toch een gratis retournering toegezegd.

    De bevestigingsmail (met de levertijd) werd wederom na middernacht op dezelfde dag van levering verstuurd (absurd!).

    Het bureau was een bitch om in elkaar te zetten maar ziet er wel mooi uit. Bij deze adviseer ik een bureau lekker bij een ander te bestellen als je geen gezeik wilt.

    Leenbakker ik hoop dat jullie allemaal op een LEGO blokje stappen.

    Door: Bas Kammenga27-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Grijze kast, tweedeurs

    Leenbakker heeft de allerslechtste kwaliteit kasten van Nederland. Eerst wordt 2x de verkeerde kast geleverd, vervolgens de goeie kast met verkeerde onderdelen. In elkaar zetten is ook een gedoe aangezien de beschrijving van het in elkaar zitten niet klopt. Kastdeuren vallen er na een tijdje gewoon uit omdat de schroeven zich uit het slechte kwaliteit hout draaien. Echt een grote afrader!

    Door: Thijs Kost22-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    FAQ

    Is Leen Bakker een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 109 ervaringen geplaatst over Leen Bakker. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Leen Bakker actief?

    Leen Bakker is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Leen Bakker gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.