Ervaringen Kwebbels Kinderboeken

Leest uw kind dolgraag boeken en wilt hij of zij elke avond voor het slapen gaan, of na school een boek lezen? Of kan uw kind geen boek lezen, maar juist voorgelezen krijgen door u als ouder? Twijfel dan niet en kom naar Kwebbels kinderboeken waar u de juiste kinderboeken zult vinden voor verschillende leeftijden. Heeft u al eens kinderboeken besteld van dit bedrijf? Of kent u iemand die het heeft gedaan? Maar misschien ook belangrijk, hebben anderen ervaring met dit bedrijf? Wat denkt u of wat denken andere consumenten hier over?
    Wij van NederlandReview hebben ter beschikking om ervaringen en/of bevindingen van consumenten te plaatsen op onze website. Zo kunt u lezen wat anderen over dit bedrijf vinden en een beeld kunt schetsen van hoe dit bedrijf omgaat met haar klanten. U kunt ons zien als een onafhankelijk platform waar échte onafhankelijke consumenten reviews schrijven over een bepaald bedrijf. Hiermee zijn we samen in staat om een overzichtelijk beeld te geven van bedrijven waar andere klanten die hier net over gehoord hebben, of gewoonweg niet zeker zijn of het de juiste keuze is ergens een aankoop te doen. Bovendien zorgen we er samen voor dat consumenten weten waar ze mee te maken hebben.

Over Kwebbels Kinderboeken

Wat verkoopt Kwebbels Kinderboeken en wat is hun functie? Het zou nu wel duidelijk moeten zijn dat het gaat over kinderboeken. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het zorgvuldig sorteren van kinderboeken en zo ook de juiste kinderboeken aan te bieden voor een bepaald leeftijd. Zo weet u ook zeker dat wat uw kind voor gelezen krijgt, of wat hij of zij zelf leest ook op zijn of haar niveau past zodat het interessant en leuk blijft. Bovendien kunt u verschillende leespakketten kopen die elke maand voor u worden samengesteld die zijn bedoeld voor de leeftijden tussen de 0 en 12 jaar. U kunt dan ook verwachten dat dit bedrijf kwaliteits boeken levert.

Lezen met Sam - Bloemen voor Kwebbel

Dit bedrijf biedt verschillende boeken aan voor verschillende leeftijden. U kunt als voorbeeld gaan voor kinderboeken tussen de 0 en 2 jaar, de jongste lezers, 3-5 jaar voor peuters en kleuters, 6-7 jaar voor kinderen die al een beetje kunnen lezen en als laatst de leeftijden tussen de 8-12 jaar die zelf kunnen lezen. Zo worden er verschillende boeken gegeven voor ieder wat wils. Is uw kind een vlotte lezer, of gaat uw kind rustig op zijn of haar gemak door een boek heen, dan is dit geen probleem. Het bedrijf zorgt ervoor dat er altijd wel een boek zit dat bij uw kind past waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken. Zo kunt u van spannende leesboeken tot informatie boeken, van voorlees boeken tot doe boeken, naar zelfs knip en plak boeken tot boeken over televisiehelden! Dit is allemaal te verkrijgen en is verdeeld onder verschillende leeftijden. Op de site http://www.kwebbelskinderboeken.nl/ Kunt u de nodige informatie vinden en gemakkelijk een keuze maken! U kunt ervoor kiezen om een abonnement te nemen waarbij u voor verschillende maanden kunt kiezen en ook voor de optie doorlopend kunt gaan, zodat het abonnement maandelijks afzeg baar is. Zo bent u niet verbonden en kunt u stoppen wanneer u wilt. Bovendien kunt u ook kiezen of het voor uw dochter of zoontje is, waardoor het nog specifieker is en nog veel leuker voor de kinderen!

Bij eventuele vragen of klachten zit u altijd goed bij dit bedrijf. Zij zorgen er samen voor dat alles zo snel mogelijk gebeurd en u niet lang hoeft te wachten voor een oplossing. U kunt gerust de klantenservice bellen of als u liever mailt, dan kunt u het contactformulier eenvoudig invullen. De klantenservice is uitstekend en is geopend op dinsdag, woensdag en donderdag van 09:30 tot 12:30. Bovendien is het aangeraden om eerst in de veel gestelde vragen te kijken, zodat misschien al van te voren een oplossing kan worden gevonden op uw vraag waardoor u niet hoeft te wachten.

Heeft u in het verleden een klacht gehad, klacht ingediend of een vraag gesteld aan dit bedrijf? Dan zouden we dit graag willen weten om zo nog een duidelijker beeld te geven over dit bedrijf.

Lees eerst wat anderen vinden van de kinderboeken van Kwebbels. Zo weet u zeker of u wel of niet moet kopen bij Kwebbels Kinderboeken!

Kwebbels Kinderboeken
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (40)

5.8
    49% Zou hier weer kopen!
    6
    5.4
    5.6
    6.4

Proefpakket bewust door laten lopen.

Ook ik ben benaderd voor een proefpakket waar ik alleen verzendkosten voor heb betaald. Mij werd heel duidelijk uitgelegd dat wanneer ik geen abbonement wens, ik dit na het proefpakket gewoon per direct stop kon zetten. Echter vind ik het pakket erg leuk en het geld zeker waard dus besluit ik geheel vrijwillig het abbonement door te laten lopen. Ik vind de negatieve reacties dan ook onbegrijpelijk en belachelijk. Wanneer je zelf nergens op reageert of de uitleg niet begrepen hebt is dit geheel aan jezelf te wijten. Slechte recensies plaatsen omdat men zelf onoplettend is vind ik een trieste zaak. Kwebbels, wij zijn nu al dol op jullie leuke pakketjes en wij verheugen ons op het volgend pakketje! Wij blijven in ieder geval, geheel vrijwillig!

Door: Ramona Soons05-10-2019
    Kwebbels Kinderboeken09-10-2019

Hoi Ramona, Wat leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over het Kwebbels boekenpakket. We doen inderdaad ons best om zo duidelijk mogelijk naar de klant de communiceren aan de telefoon, per mail en per brief. Fijn om ook eens te horen dat dit goed is overgekomen. We zijn druk bezig met de pakketjes voor de maand oktober samen te stellen. Wij wensen jullie alvast veel plezier met het volgende pakket! Met vriendelijke groet, Patty van Team Kwebbels Kinderboeken

Verified

Jacob van Ravenswaaij05-03-2020

ik heb een preofzending aangevraagd en dat bleek zonder mijn toestemming in een abonnement omgezet te zijn.

Anoeska Dihal08-06-2020

Ik heb het zelfde probleem als meneer hierboven! Ik heb ook een proefabonnement aangemaakt en blijkt nu zonder toestemming omgezet te zijn

Jan15-06-2020

Anoeska Dihal: in de overeenkomst heb je aangegeven om het om te zetten

Jan12-08-2020

Is het al duidelijk hoe en wat Anoeska Diha?

Marieke Van Hoorn01-09-2020

Hier precies het zelfde , is zonder mijn toestemminh omgezet tereijl ik het al stop had gezet gelijk na de proefpakket

Ryklof Dijkstra09-09-2020

Bij mij hetzelfde als bij de andere mensen hierboven. Ik heb aangegeven voor een proefpakket in aanmerking te komen met alleen betaling van de verzendkosten maar wat blijkt, stiekem omgezet in een abonnement! Dit is niet duidelijk aangegeven tijdens het telefoongesprek waar ze informatie hebben gevraagd over mijn kind. Dit was zogenaamd bedoeld om te achterhalen wat voor type boeken ze konden opsturen maar inmiddels staat hij met een account geregistreerd.

Linda Van Torre21-09-2020

Ik heb nooit een welkomstbrief gezien. En in het telefonisch gesprek met een medewerkster heb ik duidelijk gemeld dat ik het proefpakket wil op voorwaarde dat daar geen bijkomende engagementen uit voortkomen. Dit werd mij bevestigd totdat ik onverwacht een tweede pakket kreeg en bleek dat ik een abonnement had. Ik heb onmiddellijk de klantendienst hierover opgebeld om het abonnement stop te zetten. Ik vind het spijtig dat kwebbels dergelijke onduidelijke handelspraktijken gebruikt, want de pakketten zijn mooi genoeg om nieuwe klanten aan te trekken.Ik wel wel tweemaal per jaar een boekenpakket bestellen voor mijn kleinkinderen. Ik heb die bestelling per mail geplaatst en ik heb daar geen reactie op gekregen van de klantendienst. Als verschillende personen dezelfde ervaring hebben opgedaan , dan betekent dit op zijn minst dat de procedure zeer onduidelijk is

10

Wij zijn fan!

Hoi hoi,

Kwebbels Kinderboeken verdient ook is een leuke review. Wij zijn namelijk fan, al een ruime tijd ook.

Ik snap daarom als fanatiek online koopjesjager ook onderstaande klachten niet zo goed. Voor ik iets aanvraag bekijk ik altijd goed de voorwaarden, en bij een telefoontje luister ik goed naar wat er van me gevraagd wordt. Zo ook bij Kwebbels. Toen ik in verwachting was vond ik het leuk om informatie aan te vragen over het proefpakket van Kwebbels Kinderboeken. Niet veel later werd ik gebeld en werd me inderdaad verteld dat ik een proefpakket kon bestellen voor de verzendkosten, en na ontvangst moest ik laten weten of ik door wilde gaan of niet. Ik ben netjes gewezen op de welkomstbrief, en inderdaad stonden daar alle mogelijkheden in.

Na het eerste pakketje meteen gebeld naar de klantenservice (nummer staat gewoon in de brief) en de frequentie aan laten passen naar een keer per kwartaal. Nu hij wat ouder is geworden vinden we het voorlopig leuk om maandelijks boekjes te ontvangen. Dit kan tegenwoordig ook online bij Kwebbels. Ik weet niet hoe veel makkelijker het ze nog kunnen maken, maar voor ons werkt dit prima. Lekker zelf bepalen hoe vaak en wanneer we een pakketje willen. Voorlopig weer even iedere maand en kijken weer uit naar het nieuwe pakketje!

Goed luisteren en goed lezen voorkomt een hoop frustratie is mijn mening :)

Groetjes!

Door: Eline13-02-2018
    Joosje21-04-2018

Hoi Eline, ik ben het helemaal met je eens!!

Yvonne26-11-2018

Hoi Eline ben het helemaal met je eens, ik heb het echt heel lang gedaan voor mijn kleinzoon die toen drie was en nu heb ik het over laten zetten naar 8 tot 12, weer eens een keer de andere kleinkinderen, ik vind het altijd weer erg leuk om het pakket te krijgen!

Dirk van Raaij14-02-2020

Beste dames en heren van Kwebbels, Als gevolg van de echtscheiding van mijn zoon krijg ik mijn kleinkinderen niet meer te zien, derhalve wil ik met onmiddellijke ingang mijn abonnement beëindigen. Mijn klantnummer is 232159.

10

Prima service! Leuke boeken

Enige tijd na de geboorte van mijn dochter werd ik gebeld of we interesse hebben in een voordelig boekenpakket. Ja, dit had ik. Ik ontving hele leuke boekjes en hierna kreeg ik elke maand een leuk boekenpakket. Het verbaasde mij dat er ook echte merkenboekjes tussen zitten zoals Sesamstraat, Peppa Pig, Dora the Explorer. Maar ook heel erg leuk Fopschaap en boekjes met geluid. Ik wilde na een tijd het abonnement wijzigen, nog gene 5 minuten na het opvragen van mijn inloggegevens heb ik deze buiten hun kantoortijden om ontvangen en kon ik online de ontvangst frequentie wijzigen of stopzetten. Naar mijn mening absoluut geen oplichting o.i.d. Gewoon een leuke en makkelijke manier om kinderboeken te introduceren aan je kinderen.

Door: Renee05-03-2019
    10

Gewoon leuk hoor!

Is de azijn weer in de aanbieding mensen? Waarom geeft niemand die hier aan het zeiken is gewoon toe dat ze het niet goed begrepen hebben? Zo moeilijk is het allemaal niet hoor!

Ik word ieder jaar wel een keer gebeld door de Kwebbels voor me kinderen. Heb het niet heel breed maar voor een paar keer is het wel leuk. En als ik niet meer wil kan ik gewoon stopzetten. Dus nee, je zit inderdaad nergens aan vast. Daar hebben ze gewoon gelijk in hoor! Nederland is tegenwoordig liever lui dan moe.

Kwebbels mag me ieder jaar weer bellen. Zijn aardige mensen en hebben hele leuke boekjes!

Door: Samantha van den Broeck14-09-2018
    10

Kwebbels kinderboeken

Dik 2(?) Jaar lid geweest. Het was altijd een klein kadootje en er zaten erg leuke boeken tussen. Vond het aanbod ook erg gevarieerd. Superleuk! Wellicht word ik weer lid maar we hebben inmiddels zoveel boeken dat ik hem nu even op pauze zet. Hier helemaal geen klachten een heel tevreden peutertje;)

Door: Carol22-09-2020
    10

proefpakket

Ik heb aangegeven voor een proefpakket in aanmerking te komen met alleen betaling van de verzendkosten maar wat blijkt, stiekem omgezet in een abonnement! Dit is niet duidelijk aangegeven tijdens het telefoongesprek waar ze informatie hebben gevraagd over mijn kind. Dit was zogenaamd bedoeld om te achterhalen wat voor type boeken ze konden opsturen maar inmiddels staat hij met een account geregistreerd. Ondertussen online opgezegd wat ook nog wat voeten in aarde had omdat ik nooit een mail heb ontvangen waarop mijn inlogcode met wachtwoord staat. Gelukkig krijg je deze opgestuurd als je bij gebruikersnaam je mailadres invoert en je daarna aangeeft dat je het wachtwoord bent vergeten.
    De ontvangen boekjes kunnen ermee door maar echt geweldig zijn ze niet. Nu voor een veel lager maandbedrag (lees gratis) een abonnement bij de plaatselijke bibliotheek! Dat is pas een aanrader.

Door: Ryklof Dijkstra09-09-2020
    2

Verrassende kwaliteit

Ik heb tot nu toe uitsluitend het proefpakket ontvangen maar was hierdoor aangenaam verrast. Ik was wat huiverig voor de kwaliteit en diversiteit van de boekjes, vanwege de lage prijs maar ik heb super leuke boekjes ontvangen. Zowel voorleesboekjes als oefenboekjes.
    Mijn kindje is nog geen jaar dus voor nu is een pakket per 6 maanden voldoende maar als ze straks ouder is kan ik het abonnement zo aanpassen.
    Ik raad het vrienden zeker aan.

Door: Eva Van Scherrenburg27-11-2018
    9

Super voor kinderen

Super service Jasmijn wordt elke keer weer blij als Kwebbels boor haar in de bus valt , mama oooo Kwebbels voor mij heerlijk gewoon om je dochter er zo van ziet genieten ook is het erg leerzaam zit altijd een voorlees boek bij een doe boek en een leer boek en nog een extra boek.
    Wij zijn er heel blij mee
    Hartelijke groeten
    Mirella

Door: Mirella mama van Jasmijn16-05-2018
    Simone Veenstra28-08-2020

graag een telefoon nummer

8.5

Kinderboekenpakket

Prettige ervaring gehad met Kwebbels.
    Leuke pakketjes.
    Na een tijdje heb ik het wel stop gezet.
    Ik kan me niet vinden in de negatieve reviews hieronder.
    Alles word duidelijk vermeld en staat ook op de site vermeld.
    Goed lezen en luisteren wat er verteld word en je zit nergens aan vast.

Door: Chris Van Leest20-09-2019
    8

Leuke verrassing voor je kids

Wij zijn al een aantal jaren klant bij kwebbels en kijken iedere maand vol verwachting uit naar het pakket. Het voordeel is dat het gericht is op een bepaalde leeftijd categorie en dat je de leveringen kunt laten komen in de frequentie hoe het je zelf uitkomt. Kwebbels, ga zo door!

Door: Danielle26-11-2018
    10

Proefpakket

Na proefpakket opgezegd en bevestiging van ontvangen per mail. Ik zou geen zendingen meer ontvangen. Nu toch weer zending binnen van een paar flutboekjes en er is 14.95 afgeschreven. Mag dit zomaar? Ik heb toch nooit akkoord gegeven voor nog een zending of automatische incasso? Ik wil mijn geld terug en geen zaken meer doen met dit bedrijf.

Door: Sannelieke Trumpie-Veltman01-05-2020
    Monami26-08-2020

Did they finally stop your subcription?

2

Kwebbels kinderboekenpakket

Oplichterij is dit. Een proefpakketje aangevraagd tegen alleen de verzendkosten en ook netjes binnen gekregen. Echter daarna zonder weten nog een pakket afgestuurd gekregen tegen hogere kosten, terwijl mij op het hart is gedrukt dat het slechts eenmalig zou zijn en ik zelf kon aangeven of ik een abonnement zou willen afsluiten daarna. Waardeloze service!

Door: Judith29-04-2020
    4

proefpakket kwebbels nooit gekregen, klantenservice reageert niet meer.

Ik heb een proefpakket besteld bij Kwebbels maar deze is nooit ontvangen. Heb meerdere keren contact gelegd met de klantenservice maar na de eerste keer reageren ze niet eens meer. Onbegrijpelijk.... Daarvoor heb je toch een klantenservice...

Je wordt gebeld, besteld iets, betaald en het wordt nooit geleverd.

Door: Karin van Steenbergen31-03-2020
    Kwebbels14-04-2020

Beste mevrouw van Steenbergen. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op dinsdag tot en met donderdag van 09:30 tot 12:30. Per mail zijn we alle dagen bereikbaar. Als u een proefpakket besteld heeft, ontvangt u deze altijd tussen de 20e en 25e van de maand. Om u verder te kunnen helpen en de status van uw bestelling in te kunnen zien verzoek ik u een mail te sturen naar de klantenservice of te bellen naar 076-5300867.

2

nvt

Telefonisch is aangegeven dat het om een proefpakket ging zonder abonnementsvorm en dat je nergens aan vast zit.

Na de ontvangst van een teleurstellend pakketje, wel snel geleverd dat moet ik toegeven, blijkt dat er tóch een abonnementsvorm aan vast zit die tot wederopzegging maandelijks wordt verlengd. Terwijl ik dit telefonisch meerdere malen heb gevraagd en dit werd ontkend. Per direct het abonnement stopgezet, nu afwachten of er geen afschrijvingen meer plaatsvinden, zoals te lezen is in andere reviews...

Door: s.k.24-02-2020
    5.5

Boeken

Via een website Kwebbels gevonden
    Begonnen met een proefpakket, later een leuke aanbieding aangeboden gekregen, mijn zoon van 2.5 weet heel goed de verpakking van kwebbels te herkennen, we vinden elke boek top die we gekregen hebben

Door: K.Rocks29-01-2020
    10

Boekjes

Het probleem hierboven, was mijn eigen schuld.

Ik heb gebruik gemaakt van een mooie aanbieding waardoor de incasso eenmalig was.

De boekjes zijn super en we zijn tevreden!

De review hieronder mag dus weg!

Door: Gianni13-01-2020
    Team NederlandReview13-01-2020

Beste Gianni, Bedankt voor het doorgeven dat deze klacht is afgehandeld. We hebben de review hieronder daardoor kunnen markeren; het cijfer telt niet meer mee met de beoordeling. Mvg, Team NederlandReview

10
    Afgehandeld

Boekjes

Oprechte oplichters.

Als ze 14,95 niet kunnen incasseren dan sturen ze geen brief en nemen ze ook geen contact op.

Nee men verhoogt het zomaar naar 100 euro.

Smerig bedrijf!

Door: Gianni10-01-2020
    2

Kinderboeken

Heel slechte ervaring hiermee lijkt veel op oplichting en ik ga er zeker werk van maken nu ik een aanmaning heb ontvangen van boeken die ik niet heb ontvangen. met incasso kosten notabene. Is dit de nieuwe manier van oplichten???????????

Door: S.S.America18-11-2019
    2

Abonnement

Had een proef aanvraag besteld. Zonder akkoord omgezet naar een lopend abonnement. Na mails te hebben verstuurd en online te hebben opgezegd blijft de automatische incasso gewoon doorlopen. Overigens na 3 x contact pas 1 pakketje boeken ontvangen hoewel ik voor 2 had betaald.
    Wat een drama. Wat een slechte "service" > eerder crimineel.

Door: Eline Dams09-10-2019
    Kwebbels Kinderboeken09-10-2019

Hoi Eline, Vervelend dat er pakketten niet aankomen. Ik zie dat de eerste factuur daarom ook netjes is afgeboekt. Het abonnement heb je stopgezet na de zending van september. Omdat wij het voor onze klanten fijn vinden dat ze eerst het pakket ontvangen hoef je pas achteraf te betalen. De incasso van september is dus voor het laatste pakketje geweest. Als er problemen zijn met de bezorging van de pakketten dan horen wij het graag zodat we dit kunnen opnemen met Sandd.

Verified

Joyce Holband31-10-2019

Ik heb mijn pretpakket gehad en ik WENS GEEN ABONNEMENT VAN TE MAKEN WANT DAT IS NIET AFGESPROKEN. MIJN PROEFPAKKET EN ONTVANGEN EN BETAALD. AUB STUUR GEEN BOEKEN MEER WANT IK WIL GEEN ABONNEMENT. BLIJVEN JULLIE BOEKEN STUREN BEN IK GENOODZAAKT DIT DOOR TE STUREN NAAR KASSA OF RADAR OM DIT VOOR MIJ OP TE LOSSEN. MVG J.HOLBAND

Kwebbels Kinderboeken07-11-2019

Hoi Joyce. U heeft met mijn collega afgesproken dat u na het proefpakket zou laten weten of u een vervolg wenst of het direct wenst stop te zetten. We verplichten u niet tot het afsluiten van een abonnement. Als u liever direct wilt stoppen na het proefpakket wil ik u verzoeken dit te mailen naar onze klantenservice of online dit door te geven. Met vriendelijke groet, Kwebbels Kinderboeken

Verified

Eline12-11-2019

Kwebbels: als jullie al deze reacties hier zo lezen, zien jullie dan zelf niet in dat het diep treurig is gesteld met jullie "bedrijfsvoering"? De frustratie van consumenten druipt ervan af, en de tijd en energie die jullie in de "klantenservice" moeten steken is dweilen met de kraan open. Vermoeiend, voor beide partijen. Ga svp structureel iets verbeteren.

Kwebbels Kinderboeken21-11-2019

Hoi Eline. Gelukkig lezen we hier ook genoeg positieve ervaringen. We bestaan dan inmiddels ook al ruim 10 jaar. Onze klanten vragen online om informatie over het proefpakket d.m.v. het meedoen aan een enquete. Wij bellen om alles in orde te maken. Onze klanten krijgen de informatie dus per telefoon, per mail en per welkomstbrief. We zijn een kinderboekenclub met een abonnementenservice. Om het de mensen zo makkelijk mogelijk te maken kunnen ze helemaal zelf bepalen of en hoe ze doorgaan bij ons. Niemand is verplicht tot het afnemen van een abonnement. Gelukkig zijn er ook heel veel mensen die het wel heel leuk vinden om vaker een pakket te ontvangen. Bij klachten over de pakketten of de bezorging ervan doet de klantenservice haar best om dit zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Kwebbels Kinderboeken

Evelien Ik wil het stopzetten na ook naar aanleiding van een telefoontje over het ontvangen van een surprise pakket. Werd er ineens van mijn rekening automatisch afgeschreven . Ik heb inmiddels 2 mails gestuurdover opzegging. Ook gestopt de automatische 09-01-2020

Ik ben er ingeluisd en het moeilijke is hoe kom je hiervan af . Kassa inschakelen is mijn mening . Geen be vestiging nog ontvangen van mijn wettelijke opzegging van het niet meer willen ontvangen van kwebbels konderboeken. Ze hebben het ongevraagd omgezet.

2

Kinderboeken pakket

Men kind heeft veel plezier van alle pakketen die ze steeds krijgt ze is er blij mee dankje ik blijf ook zekker bij julie