5

4.5

4.8

5.2

35.7%

Kwebbels Kinderboeken

Leest uw kind dolgraag boeken en wilt hij of zij elke avond voor het slapen gaan, of na school een boek lezen? Of kan uw kind geen boek lezen, maar juist voorgelezen krijgen door u als ouder? Twijfel dan niet en kom naar Kwebbels kinderboeken waar u de juiste kinderboeken zult vinden voor verschillende leeftijden. Heeft u al eens kinderboeken besteld van dit bedrijf? Of kent u iemand die het heeft gedaan? Maar misschien ook belangrijk, hebben anderen ervaring met dit bedrijf? Wat denkt u of wat denken andere consumenten hier over?
Wij van NederlandReview hebben ter beschikking om ervaringen en/of bevindingen van consumenten te plaatsen op onze website. Zo kunt u lezen wat anderen over dit bedrijf vinden en een beeld kunt schetsen van hoe dit bedrijf omgaat met haar klanten. U kunt ons zien als een onafhankelijk platform waar échte onafhankelijke consumenten reviews schrijven over een bepaald bedrijf. Hiermee zijn we samen in staat om een overzichtelijk beeld te geven van bedrijven waar andere klanten die hier net over gehoord hebben, of gewoonweg niet zeker zijn of het de juiste keuze is ergens een aankoop te doen. Bovendien zorgen we er samen voor dat consumenten weten waar ze mee te maken hebben.

Over Kwebbels Kinderboeken

Wat verkoopt Kwebbels Kinderboeken en wat is hun functie? Het zou nu wel duidelijk moeten zijn dat het gaat over kinderboeken. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het zorgvuldig sorteren van kinderboeken en zo ook de juiste kinderboeken aan te bieden voor een bepaald leeftijd. Zo weet u ook zeker dat wat uw kind voor gelezen krijgt, of wat hij of zij zelf leest ook op zijn of haar niveau past zodat het interessant en leuk blijft. Bovendien kunt u verschillende leespakketten kopen die elke maand voor u worden samengesteld die zijn bedoeld voor de leeftijden tussen de 0 en 12 jaar. U kunt dan ook verwachten dat dit bedrijf kwaliteits boeken levert.

Dit bedrijf biedt verschillende boeken aan voor verschillende leeftijden. U kunt als voorbeeld gaan voor kinderboeken tussen de 0 en 2 jaar, de jongste lezers, 3-5 jaar voor peuters en kleuters, 6-7 jaar voor kinderen die al een beetje kunnen lezen en als laatst de leeftijden tussen de 8-12 jaar die zelf kunnen lezen. Zo worden er verschillende boeken gegeven voor ieder wat wils. Is uw kind een vlotte lezer, of gaat uw kind rustig op zijn of haar gemak door een boek heen, dan is dit geen probleem. Het bedrijf zorgt ervoor dat er altijd wel een boek zit dat bij uw kind past waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken. Zo kunt u van spannende leesboeken tot informatie boeken, van voorlees boeken tot doe boeken, naar zelfs knip en plak boeken tot boeken over televisiehelden! Dit is allemaal te verkrijgen en is verdeeld onder verschillende leeftijden. Op de site http://www.kwebbelskinderboeken.nl/ Kunt u de nodige informatie vinden en gemakkelijk een keuze maken! U kunt ervoor kiezen om een abonnement te nemen waarbij u voor verschillende maanden kunt kiezen en ook voor de optie doorlopend kunt gaan, zodat het abonnement maandelijks afzeg baar is. Zo bent u niet verbonden en kunt u stoppen wanneer u wilt. Bovendien kunt u ook kiezen of het voor uw dochter of zoontje is, waardoor het nog specifieker is en nog veel leuker voor de kinderen!

Bij eventuele vragen of klachten zit u altijd goed bij dit bedrijf. Zij zorgen er samen voor dat alles zo snel mogelijk gebeurd en u niet lang hoeft te wachten voor een oplossing. U kunt gerust de klantenservice bellen of als u liever mailt, dan kunt u het contactformulier eenvoudig invullen. De klantenservice is uitstekend en is geopend op dinsdag, woensdag en donderdag van 09:30 tot 12:30. Bovendien is het aangeraden om eerst in de veel gestelde vragen te kijken, zodat misschien al van te voren een oplossing kan worden gevonden op uw vraag waardoor u niet hoeft te wachten.

Heeft u in het verleden een klacht gehad, klacht ingediend of een vraag gesteld aan dit bedrijf? Dan zouden we dit graag willen weten om zo nog een duidelijker beeld te geven over dit bedrijf.

Lees eerst wat anderen vinden van de kinderboeken van Kwebbels. Zo weet u zeker of u wel of niet moet kopen bij Kwebbels Kinderboeken!

10