NederlandReview

    Ervaringen Kwantum

    Kwantum: Ervaringen

    Grote klussen, kleine klussen: voor alles kun je bij de Kwantum terecht. Maar waarom zou je voor de Kwantum kiezen en niet bijvoorbeeld voor de Gamma of de Praxis? Wat heeft Kwantum meer te bieden dan concurrenten? Krijg je die klus in huis en/of tuin gemakkelijker af met de spullen en de knowhow van deze klusgigant, of loop je juist vertraging op doordat de service te wensen overlaat? Lees hier de ervaringen van anderen met de Kwantum en laat je eigen review achter als je al eens eerder kocht bij deze ‘grootste woondiscounter van Nederland en Vlaanderen’.

    Ontdek Kwantum in hun eigen commercial

    Over Kwantum

    De geschiedenis van Kwantum begint al in 1976 met de opening van voorganger Vinylon op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, gevolg door Kwantum Hallen later dat jaar in Woudenberg. Vooral vanaf 1990 neemt de omzet en het rendement toe, vooral door de nette presentaties, het servicebewuste personeel, de zelfbediening en natuurlijk de lage prijzen. Tegenwoordig heeft Kwantum zo’n honderd zelfbedieningswinkels op doorgaans makkelijk bereikbare locaties, zoals woonboulevards, die doorgaans 365 dagen per jaar geopend zijn. Kwantum is marktleider in vele segmenten: vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast zijn ze één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Kwantum gaat met haar tijd mee en handelt met verschillende duurzame en milieubewuste ondernemingen, zoals Care & Fair en FSC Hout.


    Diensten van Kwantum

    In de winkels van Kwantum is het vooral zelfbieding: in de vele gangen met hoge schappen kun je zelf pakken wat je nodig hebt. Maar er loopt ook altijd veel personeel rond om je te helpen met speciale klussen. Zo kunnen gordijnen op maat worden gemaakt, evenals allerlei soorten raamdecoratie en vloerkleden. Ook is er een speciale stoffeerdienst, waarmee je tapijt, tapijttegels, laminaat en vinyl voordelig kunt laten stofferen. Vaak zijn er zelfs aanbiedingen dat tapijt en vinyl gratis gelegd of gordijnen gratis gemaakt wordt. Verder geldt er een 100% Tevredenheidsgarantie en een Prijsgarantie: hetzelfde product elders goedkoper gevonden? Kwantum keert niet alleen het prijsverschil uit, maar ook 10% korting op een volgende aankoop binnen veertien dagen. Veel producten zijn ook via de website kwantum.nl te bestellen, die kun je dan thuis laten bezorgen of gratis afhalen in één van de winkels, betaling kan dan via iDeal of credit card (VISA, MasterCard). Bestellingen van gordijnen en raamdecoratie zijn online te volgen. Kwantum is voorzien van de Thuiswinkel Waarborg en wordt erkend door CBW, voor extra veiligheidsgaranties.

    Klachten over Kwantum

    Wanneer er problemen ontstaan met producten of diensten van Kwantum, dan kan er op verschillende manieren contact worden opgenomen. Het is vaak het handigst om naar een van de winkels te komen, daar kan het dan worden opgelost, maar mocht dat niet lukken of onhandig zijn, dan kun je ook via de website een contactformulier invullen of zoeken tussen de meest gestelde vragen. Hier vind je ook de adresgegevens van het hoofdkantoor in Tilburg.

    Kun jij niet zonder Kwantum als je een klus begint? Of shop je er gewoon voor de aanbiedingen in woondecoratie voor huis en tuin? Laat hier je review achter!

    bank, meubelen, vloer of gordijn? Kwaliteit of niet? Goedkoop? Lees ervaringen van consumenten die u voorgingen en u weet het allemaal!

    Kwantum
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (100)

    5.2
    48% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.6
    Service
    rating
    4.2
    Prijs
    rating
    6.2
    Leveren
    rating
    4.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Gordijn

    Dat het wat drukker is dezer dagen begrijp ik, maar na 13 werkdagen nog niet eens een bestelling bij de bezorger af kunnen leveren is toch wel een schande. Eerste en laatste keer.
    .

    Door: Hendrik 09-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Vloerbedekking

    Helaas zeer slechte ervaring met Kwantum. Of het nu gaat om het inmeten, het berekenen van de benodigde vloerbedekking of het inplannen van een afspraak, alles wat maar fout kan gaan gaat fout bij Kwantum. Goedkoop is duurkoop, begin er niet aan.

    Door: Dennis 02-04-2020
    Dennis 02-04-2020

    'Zou ik hier weer kopen' moet uiteraard NEE zijn.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Vinyl

    Kwantum komt Afspraken omtrent leveringen op drie verschillende dagen niet na, driemaal gebeld met de Klantenservice die aangeven dat het de volgende dag word geleverd. Inmiddels onderweg naar dag4 en nog steeds niets geleverd!
    Annuleren? Geen Optie want dit is op maat besteld terwijl er duidelijk in het contract vermeld staat, dat ze zouden leveren op afgesproken datum..

    Kwantum? Echt nooit meer! Door deze ervaring lopen ze minstens 2.000,- op jaar basis mis want niemand in mijn vriendenkring komt nog bij deze Ballentent.

    Door: Jimmy 18-03-2020
    Dennis 02-04-2020

    Helaas zeer slechte ervaring met Kwantum. Of het nu gaat om het inmeten, het berekenen van de benodigde vloerbedekking of het inplannen van een afspraak, alles wat maar fout kan gaan gaat fout bij Kwantum. Goedkoop is duurkoop, begin er niet aan.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Gordijnen op maat

    Gordijnen 3 weken te laat geleverd. Klantenservice onbereikbaar en ook in de winkel kon men niet vertellen wat de status van de bestelling was. Nadat de gordijnen uiteindelijk geleverd waren, heeft men slechts de halve bestelling meegegeven. De gordijnen hangen nu een week op en de draad laat al los waardoor de loodjes er uit vallen. Dit grapje heeft ons 700 gekost, 3x heen en weer rijden naar de winkel, 3 telefoontjes en tig e-mails, laat staan alle energie en frustratie. VRESELIJK DIT

    Door: Lauren Deckers 13-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Loungeset buiten

    Loungeset op internet besteld, woon op 1e etage met lift . 30 euro aan bezorgkosten betaald, wordt zo in de portiek neergezet. Dit nog nooit meegemaakt. Zijn nieuwe voorwaarden volgens klantenservice. Koop nooit meer iets bij kwantum

    Door: Helma Heruer 06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Vloerbedekking

    Helaas komt Kwantum afspraken niet na. 28.02 zou er vloerbedekking gelegd worden, maar de afspraak stond "niet ingepland". Frapant dat Kwantum wel op 21.02 per mail de afspraak nog had bevestigd. Van het kastje naar de muur als je de klantenservice belt. Bestelling annuleren is niet mogelijk, dan ben je je geld kwijt, vreemd want Kwantum is toch echt de partij die in gebreke blijft, niet ik. De reactietijd bij Kwantum is 48 uur, helaas houden ze zich daar ook niet aan want die tijd is inmiddels ruimschoots verstreken!

    Door: Sonja 03-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Vloerbedekking

    Zo slecht als dit nog nooit meegemaakt!!!!!!

    In oktober vloerbedekking besteld voor twee trappen en een overloop.

    Op de dag van montage meteen de vermelding dat er te weinig stof meegenomen was. Dus alleen de twee trappen zeer lelijk gelegd en in een recordtijd

    Dit vermeld aan de klantenservice. Papieren waren zoek. Uiteindelijk na 10 keer bellen een vervolg afspraak voor de overloop en het herstel. Op de montage dag kwam de stoffeerder met het verhaal dat hij geen stof voor de overloop had en alleen voor het herstel kwam. Zelfs de monteur gaf aan dat het niet fraai was. Dit kwam omdat er geen lijm was gebruikt waar we wel veel geld voor hadden betaald. De stoffeerder belde naar de klantenservice om dit te vermelden. Hij gaf aan ze bellen u terug ( ze moeten nog bellen)

    Uiteindelijk zelf maar weer gebeld voor de zoveelste keer. De klantenservice vond dit wel heel erg en ze zouden met spoed een opdracht aanmaken. Overigens worden trappen al jaren volledig verlijmd waardoor de gehele trappen zouden worden vervangen en dan gelijk de overloop wordt meegenomen.

    Dus wij geven een aantal datums door voor de montage en wij zouden worden terug gebeld welke dag het zou worden. Nou je raad het al geen contact.

    Gisteren wederom gebeld en toen zeiden ze u wordt vandaag terug gebeld!!!

    Zojuist maar weer gebeld want ahhhhhhh wat een k*tbedrijf.

    Door: Erwin De Vries 26-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7
    rating

    Gordijnen

    Meest slechte ervaring met een klantenservice ooit
    Kort geleden heb ik gordijnen besteld, in de winkel in Uden ben ik goed geholpen. Om zeker te weten dat de Velux codes klopten heeft de verkoopster zelf een intern document gecheckt, de maten kwamen niet overeen. Ondertussen weet ik dat de codes wel kloppen, maar ik was al voor de zekerheid overgestapt op een ander soort gordijnen die eigenlijk niet mijn voorkeur hebben.
    De bestelling was kort voor sluitingstijd geplaatst en ik heb direct thuis nog een keer nagemeten. Het advies was om 1 cm extra ruimte te hebben, het bleek dat dat niet het geval was. De volgende ochtend heb ik meteen de winkel gebeld (op dezelfde dag was het niet meer mogelijk). De dame aan de telefoon zei dat het enkel dezelfde dag gewijzigd kon worden, maar toonde begrip omdat de bestelling kort voor de sluitingstijd was geplaatst. Zij verwees mij door naar de klantenservice.
    Die heb ik een mail gestuurd en kreeg een standaardmail terug: wijzigen enkel op dag van aankoop want alles is al in productie (de volgende ochtend, dat is onmogelijk bij een levertijd van 3 weken). Ook werd ik erop gewezen dat dit toch bekend was bij aankoop. Met andere woorden: eigen schuld.

    Ik heb nog een hulpkreet verstuurd en kreeg dezelfde mail nog een keer. Gewoon het berichtje geknipt en geplakt, gekopieerd uit het mapje ‘sukkels die proberen hun bestelling te corrigeren’.
    Als je iemand echt heel kwaad wilt maken door te laten zien hoe weinig interesse je in iemands probleem hebt, dan is dit de juiste manier.
    Ongeacht de ‘schuldvraag’ kan iedereen een fout maken. Als je klantenservice enkel standaard berichten verstuurd en niet eens in staat is de volgende ochtend iets te bewegen dan kun je beter overstappen op een antwoordapparaat.
    In de winkel dus netjes geholpen, maar deze afhandeling door de klantenservice slaat voor mij helemaal de plank mis. Niet eens een poging om te helpen en enkel standaard berichten, want het is mijn eigen schuld.
    Toen kwam nog een 3e mail, deze keer uit het mapje ‘empathisch laten weten dat je gewoon pech hebt’.
    Ik ben erg teleurgesteld en zal nooit meer iets bij Kwantum kopen.

    Door: Christina Poppi 25-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    laminaat en stoel

    slechte service! 19-02-2020
    een tijd geleden al eens een slechte ervaring met de kwantum gehad! tot 3 keer toe een VERKEERDE vloer binnen gekregen. kwantum had beloofd deze vloer voor ons te leggen. toen de meneer kwam met de vloer weigerde hij deze vloer voor ons te leggen. uiteindelijk een andere vloer besteld. de verkeerde vloer heeft hier nog weken gelegen en werd niet opgehaald!!.. het is omdat de kwantum altijd leuke spulletjes te koop heeft en ik weer terug kom maar de service is super slecht! vandaag gingen wij om een stoel. volgens de computer was er naast het showmodel nog 1 op voorraad. maar die konden ze niet vinden dus wij mochten het showmodel meenemen. wij komen bij de kassa wilden afrekenen maar wij mochten toch de stoel niet mee nemen!.. deze stoel is dus ''tijdelijk'' niet leverbaar. waarop ik zeg dat ik dit erg vervelend vind, en het vreemd vind dat ze de stoel nog wel laten zien maar de klant deze dus niet mee kan krijgen. we konden het wel bestellen maar ze wisten niet wanneer deze stoel dan binnen zou komen.. omdat hij dus niet leverbaar is en zij niet weten wanneer wel weer. ik ben dus super pissig want wij werden blij gemaakt met een dode mus. degene die ons de stoel mee wilde geven werkt er dus blijkbaar nog maar net.. geeft niet is niet zijn schuld. maar slechte communicatie daar dus bij de kwantum! de mevrouw aan de kassa zegt nog: maar u komt wel steeds terug mevrouw. dat klopt indd.. maar niet voor de goede service! er is niks mis met de spulletjes die daar te koop zijn maar de service is gewoon WAARDELOOS!

    Door: Dv 19-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Vouwgordijnen op maat

    Vouwgordijnen in de winkel besteld. Zelf ingemeten. Echt super tevreden mooie stoffen, keurig netjes gemaakt. Heel makkelijk ophang systeem

    Door: M. Parri 18-02-2020
    slechte service! 19-02-2020

    een tijd geleden al eens een slechte ervaring met de kwantum gehad! tot 3 keer toe een VERKEERDE vloer binnen gekregen. kwantum had beloofd deze vloer voor ons te leggen. toen de meneer kwam met de vloer weigerde hij deze vloer voor ons te leggen. uiteindelijk een andere vloer besteld. de verkeerde vloer heeft hier nog weken gelegen en werd niet opgehaald!!.. het is omdat de kwantum altijd leuke spulletjes te koop heeft en ik weer terug kom maar de service is super slecht! vandaag gingen wij om een stoel. volgens de computer was er naast het showmodel nog 1 op voorraad. maar die konden ze niet vinden dus wij mochten het showmodel meenemen. wij komen bij de kassa wilden afrekenen maar wij mochten toch de stoel niet mee nemen!.. deze stoel is dus ''tijdelijk'' niet leverbaar. waarop ik zeg dat ik dit erg vervelend vind, en het vreemd vind dat ze de stoel nog wel laten zien maar de klant deze dus niet mee kan krijgen. we konden het wel bestellen maar ze wisten niet wanneer deze stoel dan binnen zou komen.. omdat hij dus niet leverbaar is en zij niet weten wanneer wel weer. ik ben dus super pissig want wij werden blij gemaakt met een dode mus. degene die ons de stoel mee wilde geven werkt er dus blijkbaar nog maar net.. geeft niet is niet zijn schuld. maar slechte communicatie daar dus bij de kwantum! de mevrouw aan de kassa zegt nog: maar u komt wel steeds terug mevrouw. dat klopt indd.. maar niet voor de goede service! er is niks mis met de spulletjes die daar te koop zijn maar de service is gewoon WAARDELOOS!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Laminaat

    Kwantum in Maastricht.
    Kijken keuze maken gaat goed.
    MAAR dan.
    Prijs was inclusief brengen en leggen. Wij netjes betaald en met de Bus maar huis.
    TWEE DAGEN LATER KRIJG IK TELEFOON. En zeggen ze dat ze de Laminaat niet willen LEGGEN. Ik weer met bus naar de Kwantum.
    IEDEREEN AFBELLEN VOOR HET LEGEN VAN LAMINAAT.
    bij de Kwantum weer bestelling wijzigen. (Laminaat ondervloer en brengen)de rest van geld werd via bank terug gestort. Weer met bus naar huis.
    Drie dagen later komt laminaat.
    FUCK FUCK DE VERKEERDE KLEUR LAMINAAT GEBRACHT.
    wij bellen met Kwantum ook niet zo makkelijk. Was een FOUT van HUN.
    Ik woon drie hoog .eerst foute laminaat naar boven dan weer naar onder brengen en dan weer de goede naar boven brengen.
    En we zijn WEKEN VERDER.
    (VOEL MIJN BENEN NIET MEER)
    BEDANK KWANTUM VOOR JE FUCKY KUT SERVERS .

    Door: Paul Stallinga 13-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Laminaat

    Afgelopen vrijdag laminaat bij de kwantum gehaald en zondag begonnen met het leggen daarvan
    Uiteindelijk 2dagen bezig geweest om 24m3 laminaat te leggen
    We zijn met 2 man bezig geweest

    Door: Gerard 10-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    laminaat vloer en Vinylvloer

    Op 3 januari is bij mij de vloer gelegd die ik bij Kwantum Spijkenisse heb gekocht (zie bestelbon d.d. 19-10-2019 met referentie 533288025). Bij het opruimen en schoonmaken van mijn woning nadat de vloerleggers waren vertrokken, heb ik diverse dingen geconstateerd die ik niet netjes vind en/of zelfs niet vindt kunnen.

    Allereerst het zeil/vinyl in de ruimte waar de cv-ketel hangt:
    - In het vinyl zit een grote scheur. Dit moeten de leggers ook gezien hebben.
    - Het vinyl is niet volledig (door)gelegd tot aan de muur.
    - De aansluiting bij de plinten had ook beter gekund (minder kieren openlaten).

    Vervolgens de laminaatvloer:
    - Op de overloop bij de aansluiting met de trap houdt de vloer ineens op. Geen afdekstrip c.q. niet doorgelegd. Je kijkt zo tegen het kale uiteinde van de (afgezaagde) planken aan. Bovendien is er een stukje van het oppervlak af. Een strip zoals bij de inloopmat van de voordeur had volgens mij prima gekund, echter dan had de vloer wel een stukje verder doorgelegd moeten worden. Nu is de vloer te kort, want als je er zo’n afdekstrip op plaatst, blijft er een ruimte zitten tussen de dorpel van de trap en het uiteinde van de vloer. Overigens zou ik van de vloerleggers verwachten dat zij met mij afstemmen (en adviseren) hoe ik zo’n specifieke plek afgewerkt wil hebben. Daarnaast had ik bij het kopen van de vloer hier al over overlegd. Aangegeven werd dat de vloerleggers altijd voldoende strip bij zich hebben om af te werken. Het stuk strip dat nu nog over is, is te kort.
    - In de slaapkamer (boven) is van een plank een stukje af (oppervlakte) en komt een plank los van de grond (onder radiatorbuis).
    - Op de overloop lopen de plinten niet helemaal door tot in de hoek (te kort). En ook niet in verstek gelegd.
    - In een benedenkamer (rechtse kamer als je de woning binnenkomt) is een plank dusdanig kort afgezaagd dat ook de plint een flinke kier niet kan wegnemen (terwijl de plint nog niet eens goed aansluit op de muur).
    - In de woonkamer ligt de plint achter de radiator gewoon los.
    - Een hoge plint in de woonkamer is beschadigd aan het uiteinde (vanwege het afzagen?). Waarom daar niet gewoon een volledige plint aangelegd (deze plint zit nota bene midden in de woonkamer)?
    - De afwerking/bevestiging van de plinten is zeer slordig: veel (ruime) kieren/naden en op diverse plekken komt de kit onder de plinten vandaan, is de kit van bovenaf hinderlijk zichtbaar of er zitten gewoon (dikke) klodders kit op de plint.
    - De platte plinten onder de trap en bij het keukenblok in de woonkamer liggen niet netjes, plakken niet goed, sluiten niet goed aan.
    - Zeer ruime kieren tussen muur en plint in de gang.

    Wat de op veel plekken zichtbare witte kit betreft het volgende. Degenen die beneden de meeste platte plinten heeft gelegd, gebruikte daarvoor de dubbelzijde plaktape. Degene die dit boven deed (overloop + ook nog een platte plint beneden) gebruikte daarvoor witte kit. Nu hebben we nog een rol dubbelzijde plaktape over. Waarvan één van de leggers zei dat hij die zou achterlaten voor het geval dat (“altijd handig”). Deze tape is nota bene door mijzelf betaald! En wordt door dus één legger niet gebruikt!
    De aluminium tape (zie bestelbon), is door de vloerleggers niet gebruikt. De ondervloer is niet met deze tape aan elkaar geplakt. Deze rollen aluminium tape heb ik ook niet gezien. Maar wel betaald.

    Algemeen: ik vind dat de vloerleggers beter moeten opletten bij hun werk. Wij hadden de woning netjes opgeknapt en nu zitten er op diverse plekken strepen op de muur/het plafond omdat ze daar met een plank of plint tegenaan gestoten hebben. Ook het gooien en schuiven met gereedschap e.d. snap ik niet. Misschien kan de vloer daar goed tegen, maar voor hetzelfde geld levert het beschadiging op.

    Toen de vloerleggers klaar waren, werd er door één van hen ineens een telefoon onder mijn neus gehouden met de vraag of ik even wilde tekenen voor ‘tevredenheid’. Dat heb ik in mijn argeloosheid helaas gedaan. Omdat mijn vader in de woning was, dacht ik dat hij alles al bekeken had, maar dat bleek niet zo te zijn. Hij is de hele tijd beneden gebleven, heeft hier en daar wel een opmerking gemaakt of vraag gesteld, maar dat was het dan ook. Hij en/of ik zijn door de vloerleggers ook niet meegenomen door de woning om de ‘oplevering’ te laten zien. Ik weet niet of het van de Kwantum uit gaat dat er direct een handtekening gezet moet worden, maar in alle redelijkheid kun je dit niet van een klant verwachten (terwijl het nog een grote troep/stofzooi is in de woning). Is het daadwerkelijk de bedoeling dat ik zelf de rommel moet opruimen en het afval moet afvoeren?

    Direct na constatering heb ik (meerdere keren omdat we telkens weer iets nieuws zagen) uw klachtenafdeling gebeld en ook gebeld met degene die mij de vloer verkocht heeft (Dave). Duidelijk heb ik aangegeven dat het vinyl in de cv-ruimte direct vervangen moet worden omdat vandaag (zaterdag 4 januari) de wasmachine geplaatst wordt en dus op het vinyl komt te staan. En anders moet bij vervanging van het vinyl de wasmachine verplaatst worden wat dan niet mijn probleem is. Ik had er tenslotte voor gezorgd dat gisteren (3 januari) de vloer/ruimten vrij waren van obstakels en dat mijn vader aanwezig was mocht er onverhoopt nog iets gevraagd/geregeld moeten worden. Zo heeft hij nog een rand onderaan de muur in de woonkamer ontdaan van een verdikking die het plaatsen van een hoge plint bemoeilijkte.

    Ik doe bij deze een beroep op de garantieregeling en vertrouw erop dat e.e.a. op zeer korte termijn (binnen een week) naar mijn tevredenheid wordt opgelost. Vorige week de belofte gekregen dat ik uiterlijk 9 januari gebeld zou worden. Tot op heden is dat ook niet gelukt. Ik kan werkelijk waar geen enkel Plus punt bedenken.

    Met vriendelijke groet,
    Tanja Horn

    Door: Tanja Horn 14-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    laminaat vloer en vinyl

    3-1-2020 kwantum laminaat vloer en vinyl waardeloze gelegd + waardeloze klantvriendelijkheid.

    Ik mijn laminaat en vinyl laten leggen door kwantum. dit is zeer teleurstellend gedaan.
    de plinten liggen niet goed/vast. de plinten zijn beschadigt. ook mijn laminaat tegels zijn beschadigt er zijn waarschijnlijk tijdens het zagen stukjes afgesprongen, boven aan de trap is er geen eind-strip geplaatst boven dien in het laminaat te kort gelegd en loopt de plint niet tot aan de trapleuning.

    In mijn vinyl zit een scheur dit zouden ze gezien moeten hebben, aangezien ze er veel verpakkingsmateriaal op hebben gelegd zodat ik het pas gezien heb nadat ze al weg waren. bovendien is het langs de plinten scheef afgesneden.

    De klantenservice kan geen enkele oplossing bieden. de vraag wanneer het opgelost word, word beantwoord met dat kunnen we niet zeggen. of dat weten we niet. beloftes worden niet nagekomen aangezien ze vóór 10-01-2020 contact zouden opnemen voor een passende oplossing.

    Door: tanja 10-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Bank

    Bezorging kost 50 euro maar is tot de deur. Dat wist ik niet. De bezorger deed agressief over een handtekening voor bewijs van bezorging. Toen ik zei heel even te willen bellen met Kwantum te bellen. Dat mocht niet, hij dreigde mijn spullen gelijk mee terug te nemen.

    Ik moest opeens met griep de bank proberen boven te krijgen. Ik vind het waardeloze service. Bol.com, Wehkamp, Ikea, iedereen neemt de moeite het daadwerkelijk te bezorgen op het adres dat je doorgeeft. Niet de deur van je flat.

    Door: Simon 09-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Laminaat 521 euro

    Een heel bijzondere en zeer negatieve ervaring met deze, overduidelijk heel laag geschoolde mensen.

    Ik ben mijn bon kwijt, echter ik heb zoals ik altijd doe, foto's van de bonnen en alle gegevens inclusief mijn identificatie meegenomen naar Kwantum Deventer om de door mij voor 521 euro laminaat op te halen.

    Ik krijg echter bij Kwantum Deventer het belachelijke antwoord dat ik mijn reeds betaalde goederen niet mag meenemen omdat ik de originele bon niet heb, ik moet de originele bon maar opzoeken.

    Hoewel de nederlandse wet en regelgeving aangeeft dat men mijn goederen niet mag onthouden als ik kan aantonen dat ik de rechtmatige eigenaar ben, staat men hier niet voor open.

    Ik kan dit aantonen omdat men de factuur in het systeem heeft zitten, mijn telefoonnummer er op staat, mijn naam erop staat en de factuur is voorzien van mijn naam, ik de foto's heb en de boel is betaald met mijn bankpas... en ik heb mijn rijbewijs bij mij...

    Kwantum vindt echter dat zij zich niet hoeft te houden aan de nederlandse regelgeving en dat zij hier duidelijk bovenstaat, omdat in de voorwaarden staat dat ik de originele bon moet hebben...

    Belachelijk bedrijf met hele domme mensen!!!

    Ondertussen heeft men water bij de wijn gedaan nadat ik mijn rechstbijstands verzekering verzocht heb hier werk van te maken...

    Door: Michel Pasman 06-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Laminaat + leggen (vestiging Zupthen)

    Ongeloofelijk slechte klantvriendelijkheid en service!

    Vandaag stond een afspraak om een laminaat vloer te laten leggen. Alle meubels weggehaald van beneden (alles staat boven en buiten), alle oude laminaat eruit en alles klaar voor de nieuwe vloer. Kwantum heeft niks van zich laten horen en is niet op komen dagen vandaag. Vanochtend vroeg meteen de klantenservice gebeld hoe laat ze zouden komen en werd gezegd dat ons laminaat niet op voorraad zou zijn. Daarna verder gebeld en naar de winkel gereden, daar bleek genoeg laminaat te zijn en bleek dat er geen afspraak is gemaakt met de stoffeerder. Dus de klantenservice heeft gelogen en dit is niet de eerste keer dat ze zich niet aan de afspraken houden. Ongeloofelijk! Zitten we dan met de kerst op een betonnen vloer zonder meubilair. Er is maar één oplossing en dat is dat ze de vloer MORGEN komen leggen, maar dat kunnen ze weer niet garanderen. IK ben weer de dupe van HUN fout. (Ook nog meerdere verhalen gelezen net met hetzelfde probleem).

    Absoluut niet aan te raden! Wat een slecht bedrijf!!!

    Door: Erica 23-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Gordijnen op maat

    Gordijnen besteld voor mijn nieuwe huis bij kwantum Almelo,fantastisch geholpen,
    Gisteren heb ik de gordijnen opgehaald en ben super tevreden, alles is netjes verpakt, de naam van de ruimte waar ze voor waren, stond vermeld op de zak, het aantal rolletjes en hoe breed de rail moest zijn.
    Alles hangt nu en is supermooi.
    In 1 woord top
    Kan niet anders zeggen, volgende keer weer naar Kwantum

    Door: Astrid 19-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Houten jaloezieën

    asociale klantenservice!!!
    De door kwantum geleverde jaloezieën waren voor de tweede keer niet in orde; beschadigd en daarna deed het tuimelmechanisme het niet. Winkel verwijst naar de klantenservice en klantenservice naar de winkel. Uiteindelijk noteert de klantenservice dan toch maar mijn klacht en zegt dat er binnen twee werkdagen contact wordt opgenomen. Na vier dagen zelf gebeld. 20(!!!) minuten in de wacht voor ik te woord word gestaan. Ze willen iemand langs sturen, op welke dag. Ik kan wel op een middag, nee mevrouw dat is niet mogelijk, we kunnen alleen hele dagen inplannen. Ik werk alle dagen maar ben drie middagen thuis, maar nee kon absoluut niet. En nee, ik kon ook niet doorverbinden worden met een leidinggevende. Toen ik zei dat ik dan een formele klacht wil indienen ben ik door de medewerker opgehangen!!! Niet te geloven!
    Vervolgens de winkel gebeld met dit verhaal. Heel vervelend mevrouw, we kunnen wel een formulier invullen en dat naar dezelfde klantenservice sturen, u krijgt binnen 5 werkdagen een reactie!!! Nou ja, duurt dus nog langer dan dat je een normale klacht hebt. Nee, geen leidinggevende in de buurt, nee ze konden ook niet via het hoofdkantoor iets bewerkstelligen of degene die de stoffeerders inplant bereiken, niets is mogelijk om mij te helpen. Ja, weer 5 dagen wachten, niet teruggebeld worden, zelf bellen om weer opgehangen te worden na de riedel dat ze alleen hele dagen in kunnen plannen. Ongelooflijk slechte service, zeker als er al twee keer een beschadigd product wordt geleverd is er geen enkele wil en flexibiliteit om de klant te helpen en tegemoet te komen. Asociale klantenservice!

    Door: Jose Teunis 11-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Tapijt

    Na een volledige aanbetaling te hebben gedaan (domste fout van mijzelf) is de afspraak om de vloer te leggen zonder uitleg van reden een dag van tevoren verplaatst. Vervolgens komen er stoffeerders die ons net gestucte en gespoten nieuwbouwhuis beschadigen en de vloer niet volledig plaatsen. Ze moeten terugkomen. Na 3 weken ontzettend moeilijk contact met de klantenservice en een planbureau vol kleuters zouden ze eindelijk terugkomen. Helaas de mannen kwamen niet opdagen. Waarom niet? Het tapijt lag niet klaar. Ik naar de winkel gereden in Nijmegen: Ja hoor het ligt hier gewoon klaar. Vervolgens ben ik weer drie weken aan het wachten tot ze weer een keer langs kunnen komen. Kwantum is de slechtste koop ervaring die je je kunt wensen. Erg onvriendelijk personeel, loze beloftes, slechte communicatie en klant is absoluut geen koning.

    Door: Nina 29-11-2019
    Erica 23-12-2019

    Ongeloofelijk, Zo herkenbaar. Ook tegen mij verteld dat mijn laminaat niet op voorraad was terwijl het wel gewoon in de winkel lag, SCHANDALIG!

    Lot 07-01-2020

    Ik heb precies hetzelfde. Ik krijg nu een mail dat de koop mag worden ontbonden en dat ze alle vloerbedekking weer komen ophalen. Wat een grap! Alle meubels eruit en weer schade in mijn huis? Pfoe wat een rot bedrijf!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Kwantum

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is Kwantum een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 100 ervaringen geplaatst over Kwantum. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.2 gekregen, waarbij 48% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Kwantum actief?

    Kwantum is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Kwantum gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.