NederlandReview

    Ervaringen Kwantum

    Kwantum: Ervaringen

    Grote klussen, kleine klussen: voor alles kun je bij de Kwantum terecht. Maar waarom zou je voor de Kwantum kiezen en niet bijvoorbeeld voor de Gamma of de Praxis? Wat heeft Kwantum meer te bieden dan concurrenten? Krijg je die klus in huis en/of tuin gemakkelijker af met de spullen en de knowhow van deze klusgigant, of loop je juist vertraging op doordat de service te wensen overlaat? Lees hier de ervaringen van anderen met de Kwantum en laat je eigen review achter als je al eens eerder kocht bij deze ‘grootste woondiscounter van Nederland en Vlaanderen’.

    Over Kwantum

    De geschiedenis van Kwantum begint al in 1976 met de opening van voorganger Vinylon op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, gevolg door Kwantum Hallen later dat jaar in Woudenberg. Vooral vanaf 1990 neemt de omzet en het rendement toe, vooral door de nette presentaties, het servicebewuste personeel, de zelfbediening en natuurlijk de lage prijzen. Tegenwoordig heeft Kwantum zo’n honderd zelfbedieningswinkels op doorgaans makkelijk bereikbare locaties, zoals woonboulevards, die doorgaans 365 dagen per jaar geopend zijn. Kwantum is marktleider in vele segmenten: vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast zijn ze één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Kwantum gaat met haar tijd mee en handelt met verschillende duurzame en milieubewuste ondernemingen, zoals Care & Fair en FSC Hout.


    Ontdek Kwantum in hun eigen commercial

    Diensten van Kwantum

    In de winkels van Kwantum is het vooral zelfbieding: in de vele gangen met hoge schappen kun je zelf pakken wat je nodig hebt. Maar er loopt ook altijd veel personeel rond om je te helpen met speciale klussen. Zo kunnen gordijnen op maat worden gemaakt, evenals allerlei soorten raamdecoratie en vloerkleden. Ook is er een speciale stoffeerdienst, waarmee je tapijt, tapijttegels, laminaat en vinyl voordelig kunt laten stofferen. Vaak zijn er zelfs aanbiedingen dat tapijt en vinyl gratis gelegd of gordijnen gratis gemaakt wordt. Verder geldt er een 100% Tevredenheidsgarantie en een Prijsgarantie: hetzelfde product elders goedkoper gevonden? Kwantum keert niet alleen het prijsverschil uit, maar ook 10% korting op een volgende aankoop binnen veertien dagen. Veel producten zijn ook via de website kwantum.nl te bestellen, die kun je dan thuis laten bezorgen of gratis afhalen in één van de winkels, betaling kan dan via iDeal of credit card (VISA, MasterCard). Bestellingen van gordijnen en raamdecoratie zijn online te volgen. Kwantum is voorzien van de Thuiswinkel Waarborg en wordt erkend door CBW, voor extra veiligheidsgaranties.

    Klachten over Kwantum

    Wanneer er problemen ontstaan met producten of diensten van Kwantum, dan kan er op verschillende manieren contact worden opgenomen. Het is vaak het handigst om naar een van de winkels te komen, daar kan het dan worden opgelost, maar mocht dat niet lukken of onhandig zijn, dan kun je ook via de website een contactformulier invullen of zoeken tussen de meest gestelde vragen. Hier vind je ook de adresgegevens van het hoofdkantoor in Tilburg.

    Kun jij niet zonder Kwantum als je een klus begint? Of shop je er gewoon voor de aanbiedingen in woondecoratie voor huis en tuin? Laat hier je review achter!

    bank, meubelen, vloer of gordijn? Kwaliteit of niet? Goedkoop? Lees ervaringen van consumenten die u voorgingen en u weet het allemaal!

    Kwantum
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (79)

    5,6
    49% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6
    Service
    rating
    4,4
    Prijs
    rating
    6,8
    Leveren
    rating
    5

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Rolgordijn

    Rolgordijn was niet meer aanwezig in gewenste maat, zou besteld worden en na vijf dagen binnen zijn, we zouden een email krijgen zodra we het konden ophalen. Na vijf dagen nog geen mail gekregen, dus gebeld, er werd gezegd dat we gewoon moesten wachten op de email. Weer vijf dagen later nog geen mail dus weer gebeld, toen werd er ineens gezegd dat er iets mis was gegaan bij de bestelling! Nu zouden ze het wel goed doorgeven en moesten we maar weer wachten op een email....Dagen later nog niks gehoord dus mijn man is zelf ernaartoe gereden en bleek dat het rolgordijn al gewoon achter in het magazijn lag!
    We hadden het op 20 oktober besteld en kregen het pas 11 november! Dus 3 weken ipv 5 dagen wachten, plus dat we er zelf steeds achteraan moesten.
    Hele slechte service dus.

    Door: MG 16-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    PVC vloer

    Slecht heel slecht hoe is het mogelijk dat jullie vloeren laten legging door zulke amateurs, onze dochter is al vanaf maart bezig en nog is het niet in orde, wordt er zo verdrietig van maar ook heel boos. Echt ik denk dat jullie in het management team even moeten vergaderen om hier wat aan te veranderen dit kan echt niet zo'n service dit is toch geen kwantum stijl?,

    Door: T Peters 29-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Tapijt + laten leggen

    We hebben onze hele eerste verdieping tapijt laten leggen, alles vooruit betaald. Tapijt moest over het hele verdieping gelegd worden waardoor wij niet alle spullen naar benden konden brengen, er was ook geen plek meer benden, dus hadden we aantal spullen in 1 ruimte bewaard met de gedachten als de andere 2 ruimtes gestoffeerd waren, dat wij zelf de spullen gingen optillen en naar de andere ruimten gingen brengen. Echter toen de meneer aankwam wou die geen een van de kamers stofferen, dus ook de 2 andere lege kamers niet. Na veel ruzie was die toch bereid de 2 lege kamers te stofferen maar de 3e kamer weigerde te wachten, wat maar 10 min zou duren om te wachten. Meneer is weggegaan en we hebben klacht ingediend bij Kwamtum, echter nu na 2.5 week te wachten, nog steeds geen reactie van Kwamtum ontvangen, ook aantal keer gebeld en zelfs vaker dan 30 min te wachten werd mijn telefoon niet beantwoord. Ondertussen zitten wij nog steeds met 1 ruimte zonder tapijt die wij wel hebben betaald en de 2 andere ruimtes waar tapijt is gelegd, zijn ook niet juist gedaan, bij de muur is het op sommige plekken scheef gesneden en de tapijt is andersom gezet waardoor je de patroon tussen de 2 ruimtes niet aansluiten. We hebben vaker bij Kwamtum spullen gekocht en altijd tevreden geweest maar wat we nu ervaren is 0.0 klantenservice

    Door: Elnaz 27-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Pvc vloer

    Vloer besteld bik de kwantum voor de volledige woning, in de winkel met aankoop prima behandeld. De stoffeerder kwam het leggen en vroeg al om een dag extra, was niet de bedoeling maar toch mee akkoord gegaan aangezien meneer alleen werkte. Nadat alles was gelegd kwam ik er achter dat de plinten 1cm (soms wel hoger) van de vloer afzweefde, er schade aan de vloer was gebracht, heel slecht afgewerkt was en gewoon niet afgemaakt. Later contact gezocht met kwantum klantenservice, 3 dagen in de wacht. Naar de kwantum gegaan waar het PVC gekocht is, hun kregen meteen contact rn zou er met spoed gezocht worden naar een oplossing, probleem is keuken komt over een week en hun moeten de vloer opnieuw bestellen en plaatsen (en het oude er uithalen). Keuken kan niet later geplaatst worden en kwantum wilt niet verder meewerken.

    Dit alles voor een vloer doe 4000 euro heeft gekost voor de volledige woning. Een uitbesteding zodat het GOED gedaan zou worden.

    Door: BRINKIE94 10-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Gordijnen op maat

    Ik heb hier gordijnen besteld, de bestelling in de winkel ging prima en werd goed geholpen. De levering was een zooitje. Ik had 2 gordijnen besteld, allebei in 2 delen. Toen ik het op kwam halen kreeg ik 2 gordijnen mee ervan uit gaande uiteraard dat dit mijn gordijnen waren voor beide kamers. Toen ik thuis kwam bleek ik 2 delen te hebben en niet 4. Toen ik naar het filiaal belde hadden ze niet meteen een antwoord, omdat het te druk was dus moest ik worden teruggebeld.
    Vervolgens zei mevrouw heel rustig ooh ja er is een fout gemaakt uw gordijnen zijn hier nog, u mag ze komen halen.
    Alsof het niets was, alsof het normaal is dat ik 2 keer op en neer moet, alsof ik verder niets anders te doen heb, alsof ik om de hoek woon?! En mevrouw wachtte aan de telefoon totdat zij hoorde dat ik het echt niet vond kunnen, voordat ze besloot een keertje "sorry" te zeggen. In de winkel was het ook zo van ja, maar die dingen gebeuren nu eenmaal, als u wilt kunt u online een klacht indienen, okay fijne dag. Bah, ik ga daar dus duidelijk niet meer terug. En de mevrouw die mij had geholpen in de winkel bij het uitkiezen van mijn gordijnen was het enige goede aan mijn ervaring!
    Slechte ervaring bij de Kwantum Abraham van Stolkweg 46, 3041 JA Rotterdam Blijdorp

    Door: CB 09-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Gordijnen

    Alles wat er maar mis kan gaan gaat mis, monteren schade, product niet op voorraad, 6x bellen met klantenservice (half uur in de wacht) wat een ballentent! Ik schrijf bijna nooit reviews maar nu zeker wel! Nooit naar Kwantum gaan! Als ik nul sterren kon geven had ik dat gedaan

    Door: Jamie 07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Vloerbedekking trap en hal

    Kwantum delft.3 weken geleden vloerbedekking voor de trap en halletje gekocht.incl leggen.kreeg gisteravond een smsje met de tijd dat ze zouden komen.van 08.00 tot 12.00 uur zouden ze komen.niks van ze gehoord ook.ben net bij kwantum delft bijna 700euro terug gehaald.daar vertelde zei dat mijn tapijt niet is opgehaald door dat bedrijf.ik heb zitten wachten en nu nog niks.bel me dan ff.kwantum delft zegt daar geen invloed op te hebben en kunnen niks voor me doen...zo gaan de medewerkers van kwantum met hun klanten om....bedankt hé

    Door: M v Galen 24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    PCV laminaat

    Goede en mooie vloer alleen ga ik nooit meer iets laten leggen door kwantum. Ik heb 500 euro betaald zodat ze alles netjes en strak zouden leggen de monteur heeft plinten niet gemonteerd want muur is scheef. Hij heeft alles krom geplakt. Uiteindelijk heb ik zelf plinten gehaald die je met klik systeem kon aanklikken maar die moet ik dan zelf monteren hij heeft wel een middeleeuwse zaag machine bij ons gelaten zodat we zelf plinten zouden uitsnijden. In sommige plekken was de vloer ook scheef niet mooi afgewerkt of te ver van de muur gelegd. Ook had ik vraag over hoe ik de drempel tussen de deur en vloer kon afwerken hij zei dat die dat niet wist. Voor die geld had mijn eigen man het beter gedaan vind echt slecht service van iemand die zogenaamd hier verstand van zou moeten hebben.

    Door: Laura Zachorodna 20-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Rolgordijn met zijgeleiding

    Bij de eerste levering bleek het kabeltje (zijgeleiding rolgordijn) 20 cm korter dan het rolgordijn zelf. Dan moet het gehele pakket terug en wordt het product opnieuw besteld. Bij de tweede aflevering was het kabeltje zo strak opgerold dat het vol zit met “knikken”. De medewerker die het pakket samenstelt adviseer ik een passende training!

    Door: Liset Bartels 15-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Lamp

    Twee lampen besteld, werden niet geleverd: Liggen op een postNL punt 25 minuten rijden. Kwantum kan niets voor me doen: probleem ligt bij Post NL, Post NL zegt het over Kwantum.
    Klantenservice denkt niet in oplossingen, benoemen vooral wat niet mogelijk is en dat het de schuld van anderen is.

    Door: Chantal 08-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Op maat gemaakte lamellen

    Ongeveer 4 weken geleden heb ik op maat gemaakte lamellen besteld in de winkel mbt van jullie meetinformatie.

    Afgelopen dinsdag (4 juni 2019), was de afspraak gemaakt om de artikelen middels de ophangdienst te laten plaatsen.
    Echter kwam de chauffeur bij aankomst er achter dat het pakket met de lamellen ontbrak. Deze zijn niet meegegeven. Ik kan begrijpen dat er zich een fout kan voordoen en heb met de ophangdienst een tweede afspraak ingepland op donderdag (6 juni 2019).

    De stoffeerder was op tijd, maar tijdens het opnemen van het pakket met de lamellen kwamen we erachter dat de lamellen voor in de woonkamer te lang waren. Heel gek, aangezien ze bij de afmetingen voor de lamellen bij de deur wel 5 cm er van af hadden getrokken, maar ook hier heb ik geen heisa van gemaakt. Ik bood aan ze zelf te knippen.

    Na ongeveer een uur dat de lamellen hingen, viel er een stang naar beneden! bijna op mijn hoofd!! Toen was de maat vol, maar omdat ik begrijp dat men niet gelijk kan komen om het te repareren heb ik gebeld om een afspraak te maken hiervoor.
    Als optie heb ik aankomende dinsdag (11 juni 2019) en donderdag (13 juni 2019) aangegeven. Op vrijdag 7 juni 2019 krijg ik echter een mail met het volgende: de ophangdienst zal op woensdag 12 juni 2019 komen, heel gek aangezien ik dinsdag of donderdag heb afgesproken.

    Toen heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice (planning), helaas werd ik erg onbeschoft aangesproken nadat ik mijn frustratie uitte dat dit niet kon en het probleem is nu nog steeds niet opgelost. Wat een goede service van jullie!!!
    Misschien een cursus of een training weerbaarheid aan de telefoon aanbieden? En als tip: geef eens door dat de ophangdienst gebruik moet maken van 'pluggen'??

    Ik vind het erg betreurend dat de zaken zo zijn gelopen en niet een iemand van jullie klantenservice iets van korting of een vergoeding heeft genoemd om ons tegemoet te komen.

    Wat nu? Ik weet dat ik in ieder geval deze klacht ga verspreiden en zeker mijn ongenoegen zal uitspreken!

    Door: ashvini 07-06-2019
    Jamie 07-10-2019

    Zie hier mijn eigen verhaal! Precies hetzelfde meegemaakt! Hebben ze een oplossing geboden?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechtste winkel oooit!!!


    wij hebben in februari al ons gordijnen besteld.. eerst mochten we 6 weken wachten op de inmeetservice, oke prima.. want we wilde zelf geen fouten maken! vervolgens hebben ze het verkeerd gemeten.. en niet zo een beetje ook, dit had een kind van 10 nog beter kunnen doen, dus mogen we weer wachten tot ze hun fout herstellen en op de datum dat ze het komen ophangen. het is nu in de tussentijd al mei.. nu op deze dag wanneer ik me gordijnen verwacht tussen 8 en 12 komen ze gewoon niet opdagen.. wij zijn HE-LE-MAAL klaar met Kwantum. van slechte service tot on-professionele medewerkers!! en dan ook nog dat je er zelf continu achteraan moet zitten!! hebben ze nu wel 80 keer al gebeld en beloven je alleen maar onzin.

    Door: Tanu 16-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    dure fout voor mij door Kwantum

    gordijnen besteld, hebben ze de verkeerde hoogte overgenomen,
    ik heb deze fout niet gezien tot ik thuis was,
    meteen gebeld, maar ze waren al dicht, tot 's morgens gewacht, die vertellen me leuk dat ik maar pech heb, alles automatisch doorgestuurd.. niet eens geprobeerd te helpen!

    Door: Kai 08-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    30 november zouden mijn gordijnen geplaatst worden

    Kwantum is echt waar het bedrijf met de slechtste ervaring alltertijden. Het is gewoon knap dat je op 30 november je gordijnen zou krijgen en het is nu eind maart en er hangt nog helemaal niks. Ik zou mijzelf echt kapot schamen als ik bij zo een bedrijf die zou met klanten omgaat zou werken

    Door: Michael 27-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5
    rating

    vinylstrook vado

    heb in april 2018 een een vinylstrook vloer vado gekocht bij kwantum
    een pracht grijze vloer nu febr 2019 die vloer is groen echt groen geworden .ben 21 febr terug gegaan in de avond daar mijn beklag gedaan was geen enkel probleem ik had aangegeven dat ik mijn kassa bon verloren was geraakt met de verbouwing was geen enkel probleem mevr kunnen wij in ons systeem opzoeken als u terug komt met een stuk vloer kunnen wij het bekijken en tot een oplossing komen/22 febr terug met stuk vloer schrokken ervan mevr word vergoed hun in het systeem gekeken was een totaal bedrag van 651 euro ik mocht een andere vloer uit zoeken en het verschil zou ik terug krijgen het begon er al mee ja u heeft nu vinyl moet ik 400 terug betalen zeg ik nog ja wil ik wel andere artikelen voor nemen zegt zij ik kan niet alles terug geven zegt ze ik ga de super visor bellen komt ze 10 min naderhand terug zegt ze ik moet alles vergoeden en ik moest voor ik de andere vloer geleverd krijg de oude vloer terug brengen met alle orginele papieren en kassa bon ja kassa bon heb toch aan gegeven dat ik die verloren was zij wilde geen kanten op heb het mailtje nog dat van spreeuwel de laminaat thuis bezorgt heeft de bestel bon met het artikel nummer er op naam en adres lever datums en wat er betaald is 24-04-2018 en laten je gewoon staan in de kou nou kwantum in tilburg klasse hoor in en in triest dat je zo met klanten om kan gaan een vloer nog geen jaar oud wat 34 euro per vierkante meter kost waar je niet van verwacht om die binnen een jaar er uit te halen omdat je vloer groen is geworden top kwantum sta in jullie systeem waar gaat dit over kwantum waar blijft jullie service jullie verhalen het weer bij de fabrikant triest dit

    Door: hetty 23-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Drama!

    We hadden voor ons nieuwe huis bij de vestiging in Meppel 6 gordijnen besteld, laten inmeten en op maat laten maken. Daar moesten we een behoorlijk aantal weken op wachten, maar dat wisten we. Echter: toen ze opgehangen zouden worden bleken ze alle 6 verkeerd gemaakt te zijn. Dat leidde echter niet tot snelle actie. Het duurde ruim een week voordat er opnieuw ingemeten kon worden. Daarna kwam het niet snel in orde. Om een lang verhaal kort te houden: we hebben het veel extra weken zonder gordijnen moeten doen en er waren 5 afspraken nodig om de gordijnen op te hangen en toen was het nog niet voor elkaar. We waren het zó zat dat ik het laatste zelf maar heb gedaan. Het was een aaneenschakeling van fouten, miscommunicatie, slechte planning enz. Zeer frustrerend en teleurstellend.
    Een klacht bij de klantenservice heeft ook niet het gewenste resultaat opgeleverd. Na zoveel ellende kon er nog niet eens 15 % korting gegeven worden als coulance, terwijl er in de week na onze bestelling een actie ingegaan is van 15 % korting op alle maatwerkgordijnen. Deze actie heeft vele weken geduurd. Jammer voor ons en een gemiste kans voor Kwantum om het netjes op te lossen.

    Door: AdW 12-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Totale interne chaos

    De op maat gemaakte levering van een tapijt is voor Kwantum schijnbaar een enorm complex proces. Een geschatte levertijd van 2 weken wordt nu al bijna 4 weken. Na inmiddels een aantal verwoede pogingen om duidelijkheid te krijgen, is het intern binnen Kwantum nog steeds niet gelukt mij te antwoorden op de simpelste vraag: 'waar is ons tapijt'. Een status volg-je-bestelling staat nog steeds op 'GORDIJNEN' worden gemaakt in ons atelier en dit terwijl ik een simpel TAPIJT heb besteld. Niemand is tot op heden in staat geweest om mij als KLANT duidelijkheid te verschaffen. Vandaag dan maar even naar de Efteling kijken of daar ons volledig betaald VLIEGEND TAPIJT is!

    Door: Koen 22-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Gordijnen 2maal besteld niet geleverd

    Bij filiaal amstelveen met laatste partij gordijnstof gordijnen besteld.
    Blijkt het niet lang genoeg te zijn en mogen we geld terug. Bij terugkomst enorm lang gewacht en niet echt prettig geholpen.
    Zelf rondgebeld met 6 filialen bleek de laatste in cruqius het op voorraad te hebben, zelfs 10 meter extra! Klacht ingediend bij klantenservice en we zouden 90e retour krijgen.
    Wij besteld en betaald, zou bij Amstelveen wordem afgeleverd. Bijna elke dag met spanning op site gekeken waar product in productie stond.
    Vanochtend werd mijn vrouw gebeld dat de gordijnen kwijt waren tussen Cruqius en Amstelveen.
    Klantenservice kwam met een ander standaard verhaal dat de gordijnen niet door de kwaliteitscontrole heenkwamen.
    Nu mag ik weer mijn geld ophalen, en zelf met de filialen een oplossing zoeken.
    Als ik al deze reviews lees denk ik dat klantenservice Kwantum echt een rotbaan heeft met al die wanpresterende filialen. Het lijkt op het hoofdkantoor mis te gaan....

    Door: S J 09-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    Kwantum niet in staat een probleem goed op te lossen

    Klanttevredenheid is niet belangrijk voor Kwantum

    Kwantum heeft een fout gemaakt met inmeten. Hierdoor kon de vloer niet gelegd worden. Wij ons huis al leeggehaald. Daarna zijn we drie dagen aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk werd de vloerbedekking een maand later gelegd! De compensatie was een cadeaubon van 50,-.
    Van de tapijtlegger begrepen we dat er continu fouten gemaakt worden met inmeten en dat er steeds wisselingen zijn in personeel.
    Contact met de klantenservice betekent minimaal 15 minuten in de wacht. Ze verbinden niet door naar de juiste personen of afdeling en ze denken totaal niet mee met een voor de klant acceptabele oplossing. Ik neem nooit meer het risico met Kwantum.

    Door: Shiva 03-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Gordijnen van Kwantum

    Eerst kwam ik bij Kwantum Zwolle, waar ik goed advies kreeg en waar de verkoopster goed meedacht. Vriendelijk personeel. Hele ruime keus. Daarna ben ik bij Kwantum Meppel verder geholpen, ook daar weer goed advies, goed meedenken, vriendelijk en prettig. De gordijnen waren inderdaad klaar na 3 weken. Alles klopte precies, ze zijn prachtig en hangen perfect. Het enige dat ik zou willen melden is dat de bestelling gebracht zou worden.

    Door: Roelien 26-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Schrijf zelf een review over Kwantum

    Uw beoordeling