NederlandReview

    Ervaringen Kwantum

    Kwantum: Ervaringen

    Grote klussen, kleine klussen: voor alles kun je bij de Kwantum terecht. Maar waarom zou je voor de Kwantum kiezen en niet bijvoorbeeld voor de Gamma of de Praxis? Wat heeft Kwantum meer te bieden dan concurrenten? Krijg je die klus in huis en/of tuin gemakkelijker af met de spullen en de knowhow van deze klusgigant, of loop je juist vertraging op doordat de service te wensen overlaat? Lees hier de ervaringen van anderen met de Kwantum en laat je eigen review achter als je al eens eerder kocht bij deze ‘grootste woondiscounter van Nederland en Vlaanderen’.

    Ontdek Kwantum in hun eigen commercial

    Over Kwantum

    De geschiedenis van Kwantum begint al in 1976 met de opening van voorganger Vinylon op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, gevolg door Kwantum Hallen later dat jaar in Woudenberg. Vooral vanaf 1990 neemt de omzet en het rendement toe, vooral door de nette presentaties, het servicebewuste personeel, de zelfbediening en natuurlijk de lage prijzen. Tegenwoordig heeft Kwantum zo’n honderd zelfbedieningswinkels op doorgaans makkelijk bereikbare locaties, zoals woonboulevards, die doorgaans 365 dagen per jaar geopend zijn. Kwantum is marktleider in vele segmenten: vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast zijn ze één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Kwantum gaat met haar tijd mee en handelt met verschillende duurzame en milieubewuste ondernemingen, zoals Care & Fair en FSC Hout.


    Diensten van Kwantum

    In de winkels van Kwantum is het vooral zelfbieding: in de vele gangen met hoge schappen kun je zelf pakken wat je nodig hebt. Maar er loopt ook altijd veel personeel rond om je te helpen met speciale klussen. Zo kunnen gordijnen op maat worden gemaakt, evenals allerlei soorten raamdecoratie en vloerkleden. Ook is er een speciale stoffeerdienst, waarmee je tapijt, tapijttegels, laminaat en vinyl voordelig kunt laten stofferen. Vaak zijn er zelfs aanbiedingen dat tapijt en vinyl gratis gelegd of gordijnen gratis gemaakt wordt. Verder geldt er een 100% Tevredenheidsgarantie en een Prijsgarantie: hetzelfde product elders goedkoper gevonden? Kwantum keert niet alleen het prijsverschil uit, maar ook 10% korting op een volgende aankoop binnen veertien dagen. Veel producten zijn ook via de website kwantum.nl te bestellen, die kun je dan thuis laten bezorgen of gratis afhalen in één van de winkels, betaling kan dan via iDeal of credit card (VISA, MasterCard). Bestellingen van gordijnen en raamdecoratie zijn online te volgen. Kwantum is voorzien van de Thuiswinkel Waarborg en wordt erkend door CBW, voor extra veiligheidsgaranties.

    Klachten over Kwantum

    Wanneer er problemen ontstaan met producten of diensten van Kwantum, dan kan er op verschillende manieren contact worden opgenomen. Het is vaak het handigst om naar een van de winkels te komen, daar kan het dan worden opgelost, maar mocht dat niet lukken of onhandig zijn, dan kun je ook via de website een contactformulier invullen of zoeken tussen de meest gestelde vragen. Hier vind je ook de adresgegevens van het hoofdkantoor in Tilburg.

    Kun jij niet zonder Kwantum als je een klus begint? Of shop je er gewoon voor de aanbiedingen in woondecoratie voor huis en tuin? Laat hier je review achter!

    bank, meubelen, vloer of gordijn? Kwaliteit of niet? Goedkoop? Lees ervaringen van consumenten die u voorgingen en u weet het allemaal!

    Kwantum
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (134)

    4.8
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.4
    Service
    rating
    3.8
    Prijs
    rating
    5.8
    Leveren
    rating
    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    laminaat vloer + legservice

    Buiten gewoon slechte ervaring met deze winkel. Veel te late alle negatieve recensies op Google en andere sites gelezen, dom natuurlijk. Eigen schuld.
    Mijn advies: ga nooit met deze winkel in zee, nooit.

    Vloer, laminaat, laten leggen, voor ongeveer € 900,00. Ze zijn nota bene zelf komen opmeten hoeveel laminaat ze nodig hadden, en ja, voor dat opmeten heb ik ook betaald.
    Tijdens het leggen blijkt dat ze te weinig laminaat bij zich hebben..."goede morgen meneer"....en weg waren ze. O ja, ik kon zelf de klantenservice bellen om een nieuwe afspraak te maken. Maar ja, daar sta je (en dit is echt waar) minimaal 45 minuten in de wacht, mijn record is 1 uur en 20 minuten. maar omdat de stoffeerders het rapport van de opdracht te laat hadden ingestuurd konden ze niets voor me betekenen. Na 3 keer bellen werd er dan eindelijk een spoedopdracht van gemaakt om de rest te laten leggen....spoed...30-11-2020 komen ze, duurt nog 2 weken.
    Intussen zijn de nieuwe meubels dus al lang geleverd en zit in dus ruim twee weken in een huis waar ik geen kant op kan.

    Een grof schandaal. Belachelijk bedrijf, vooral als je hier leest dat het met het leggen van vloeren zo vaak fout gaat, je zou zeggen dat ze er van geleerd hebben, maar nee.

    Volkomen idioot bedrijf, ga hier echt nooit naar toe mensen, want je komt in de problemen.

    Personeel in de winkel en bji de klantenservice is overigens vriendelijk.

    Door: W Spies17-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Gordijnen

    De rails en runners van Kwantum gordijnen zijn waardeloos! Er zit teveel ruimte tussen rails en runners waardoor deze een soort krakend/tikkend geluid maken als je een raam open hebt en de wind je gordijnen laat bewegen. Zomers kan ik dus snachts mijn ramen niet openlaten, want het is een heel irritant geluid. Mijn klacht werd niet serieus genomen en afgewezen.

    Door: Bianca12-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Duo Rolgordijn op maat.

    Via de winkel in Heerlen een bestelling gedaan voor een Duo Rolgordijn. Alles voor akkoord en de medewerker was zeer behulpzaam, niks mis mee.
    Echter thuis, de dag na de bestelling toch nog eens voor de zekerheid nagemeten en bleken we een foutje gemaakt te hebben. Gelijk in de pen geklommen om de klantenservice hierover te benaderen. Netjes uitgelegd wat de situatie was en dat we graag een aanpassing hierop wilden. 4 dagen later eindelijk een antwoord. Helaas dit was niet mogelijk wij hadden er in de winkel namelijk voor getekend nadat de winkelmedewerker ons dit had voorgelezen. Klopt allemaal.
    Echter we krijgen pas 6 weken later de producten, een beetje vreemd dat er dan niets meer aangepast kan worden en niet echt klantvriendelijk. Blijkbaar verstoppen ze zich bij de klantenservice liever achter regeltjes dan dat men daadwerkelijk de klant probeert te helpen.
    Ik raad mensen af, indien men service verwacht, bij Kwantum te kopen. Service en klantbehulpzaamheid zijn namelijk ver te zoeken.
    Zelf probeer ik me te verplaatsen in de rol van de klant, want hoe zou je zelf reageren als het je overkomt.
    Wellicht dat men dan anders erover denkt en daadwerkelijk de klant helpt in plaats van voor dingen weg te lopen of af te schuiven.

    Door: B. Stadhouders11-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    vloerbedekking

    Vanmorgen erg veel vloerbedekking besteld bij kwantum via internet.
    Ik heb erg veel nodig voor een bedrijfsruimte.
    Nu weet ik dat een rol 4 meter breed is, ik heb daarvan 66 meter lengte nodig.
    Dus ik kon via de webshop 66 meter in geven, vervolgens al mijn gegevens ingevuld incl lever data, { het was direct leverbaar } dus de leverdata op deze week gezet want ik wacht erop.
    Vervolgens het best wel grote bedrag betaald van ruim 550 euro overgemaakt.
    Ik denk dat wordt dus deze week vloerbedekking leggen.
    Krijg ik een telefoontje dat de levertijd wel even op zich kon wachten omdat deze hoeveelheid niet voor handen was, en werd er verteld dat ik nooit 66 meter kon bestellen want dat zit er niet op een rol.
    Dus zei deze mevrouw dat deze bestelling naar de klanten service gaat waarna ik na 2 dagen bericht van hun zal krijgen dat de bestelling niet doorgaat, en dat ik daarna het geld terug geboekt zal krijgen.
    Nu weten wij allemaal dat het terug storten van een bedrag wel heel lang gaat duren.
    Al met al, slechte webshop dus waarvan het systeem niet eens klopt, en wij nu moeten wachten totdat het geld terug gestort gaat worden en zonder vloerbedekking zitten.
    Wat een slechte service

    Door: Stichting Kringloop Dinkelland Tubbergen { Rudi Tukkers }04-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Gordijnen en vitrage

    Als eerst wil ik kwijt dat het personeel van Kwantum erg aardig is en hun best doen om je naar tevredenheid te helpen.
    Verder heb ik vaak naar tevredenheid bij kwantum gewinkeld.

    Hier het verhaal!
    Begin mei ben ik in het filiaal Duiven geweest met een oude tante van 91 jaar in rolstoel, ze wilden gordijnen voor haar nieuwe woninkje.
    Ze zocht in het bijzijn van een Kwantum medewerkster gordijnen en vitrage uit.
    Dit werd genoteerd en er werd een datum afgesproken voor het opmeten van de 2 ramen.

    Op 26-05-2020 werden de ramen opgemeten door een aardige medewerkster van Kwantum.
    Ik kon diezelfde dag naar de Kwantum in Duiven om de bestelling af te handelen, zei ze.
    Daar aangekomen wisten ze niet meer welk gordijn en vitrage er gekozen was, een probleem, mijn tante was er niet meer bij.
    Gelukkig wist ik het zelf nog een beetje, omdat ik de prijs nog wist.
    De order werd rond gemaakt, de afmetingen door mijn gecontroleerd en dit als akkoord ondertekend.

    Bij de kassa moest ik 998 euro betalen, ik vond het wel veel maar ze had mooie gordijnen en vitrage gekocht, ze werden op maat gemaakt en opgehangen.
    Voor dat laatste had mijn tante gekozen omdat haar leeftijd het niet meer toeliet, en omdat op de site van Kwantum een bedrag van 35 euro stond vermeld voor Raamdecoratie per raam, dus voor haar 70 euro voor gordijnen en vitrage per raam ( 2x decoratie).

    Echter bij thuiskomst bleek dat men voor het ophangen van de gordijnen en vitrage een bedrag van € 302,50 had gerekend inclusief € 22,50 administratie kosten.
    Dit vonden we absurd en dus een mail geschreven naar Kwantum met de vraag of dit correct was.
    Helaas geen bevestiging van ontvangst of antwoord op de mail.

    Op 10 juni heb ik in totaal bijna 2 uur in de wacht gestaan, eenmaal werd ik tijdens het doorschakelen na 29 minuten afgebroken, dus weer een half uur in de wacht, vier medewerksters van Kwantum gesproken, waaronder de bedrijfsleider van het filiaal in Duiven, maar we kwamen er niet uit.

    Wat bij het opmeten als 2 ramen gold, geldt bij het ophangen ineens als 4 ramen omdat in het raam een trapsgewijze verhoging was, die dus als extra raam werd gezien.
    Wat nu inhield dat voor elk gordijn of vitrage 35 euro ophangkosten moest worden neergeteld.
    We voelden ons misleid door deze manier van rekenen.

    Bij het laatste telefoon gesprek werd ik te woord gestaan door een service medewerkster die in overleg met mij de ophangservice kon annuleren, we gaan het zelf bij mijn tante ophangen, die 300 euro kan ze goed gebruiken bij haar enkel AOW inkomen.

    Op 14 juli kon ik eindelijk de gordijnen ophalen om samen met een zus op te hangen bij mijn tante.
    We moesten ze afhalen in Duiven, dus van Borne naar Duiven, ze werden netjes in ons wagentje gelegd, 8 stuks werd geteld.
    Bij mijn tante in Huissen aangekomen bleken het vijf vitrages en 3 overgordijnen te zijn, er was in plaats van een overgordijn een vitrage gemaakt in de maten van het overgordijn.
    Weer terug naar de Kwantum in Duiven, we werden keurig geholpen, maar in de eerste instantie werd er toch gezegd dat we het zo besteld hadden, terwijl het door een medewerker van Kwantum opgemeten was en doorgegeven aan Kwantum.
    Toen ik vroeg op de opmeetpapieren, ging de medewerker voor overleg naar de chef.
    Hij kwam terug met de mededeling dat het ontbrekende gordijn opnieuw kosteloos werd vervangen.
    Echter moesten we wel weer 2 maand wachten, want spoed kon niet.
    Dus nu zit mijn tante 2 maand met een half gordijn voor haar slaapkamer raam.
    Gordijnen bestellen bij Kwantum is een avontuur.

    Donderdag 17 september 2020
    Even gebeld naar Kwantum is Diemen want na 2.5 maand nog geen e-mail ontvangen dat het ontbrekende gordijn binnen was.
    De persoon aan de telefoon vroeg direct of ik een e-mail ontvangen had waarop ik neen antwoorden maar dat het inmiddels dik over de afgesproken tijd was.
    Voor haar een reden om even te gaan kijken, na drie minuten kwam ze weer aan de lijn met de mededeling dat ze het niet goed kon overzien en dat ze me terug zou bellen.
    Dit gebeurde een uurtje later, en ze vertelde me dat het gordijn binnen was.

    23 september 2020
    Om plusminus 10:30 bij de Kwantum voor het ontbrekende gordijn.
    Bij de balie van de gordijnafdeling mijn bon afgegeven en de aardige mevrouw ging het gordijn voor me halen.
    Tot mijn grote schrik kwam ze met een zwart gordijn aanlopen, wij hebben beige gordijnen besteld.
    De mevrouw keek op de orde en zei “inderdaad” en ging weer naar achter, ik ondertussen duimen draaien, maar dat mocht niet baten, beige gordijnen waren er niet!.
    Ik voelde de boosheid opkomen, misschien niet eerlijk tegenover het goedwillende personeel, maar dit was voor mij echt de druppel.
    Het bleek dat het niet goed was gegaan bij de vorige afhandeling, er had nog iets geregeld moeten worden bij de kassa en dat was volgens de vriendelijk blijvende mevrouw niet gebeurd.
    Dit hield in dat het gordijn weer opnieuw besteld moest worden.
    Een vraag over een spoedbehandeling werd negatief beantwoord, niet mogelijk.
    Dus mijn oude tante van inmiddels 92 zit weer 2,5 maand met een ontbrekend gordijn deel.

    De fouten bij Kwantum blijven zich opstapelen.
    Ik heb er schoon genoeg van, wat te denken van de benzinekosten die ik gemaakt heb van mijn ritten van Borne naar Duiven en Huissen (166 km open neer, per keer), wie gaat dit betalen?

    Dit soort handelingen zijn uit den boze en mogen niet gebeuren, een foutje kan iedereen maken, maar hier stapelen de fouten zich op en is de klant de gedupeerde, en moet hierdoor extra kosten maken.
    Als we geluk hebben zit straks mijn oude tante bijna een half jaar met een ontbrekend gordijn en heeft ze in totaal 8 maanden moeten wachten op haar Gordijnen en vitrage.
    Foei Kwantum!!

    Na deze recensie als klacht te hebben ingediend kreeg ik op 06-10-2020 een berichtje dat het gordijn klaar was, het kon toch wel in enkele dagen naar het schijnt.
    Van Kwantum verder niets vernomen, geen schriftelijke reactie, geen excuses, geen tegemoetkoming in de kosten, zelfs geen bloemetje voor mijn oude tante.
    Kwantum is wat dat betreft niet erg klantvriendelijk, ons zien ze daar niet meer.

    Door: Bas Huisintveld15-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    bank, salontafel en bijpassende eettafel

    nadat ik 2x en stapel laminaat had gekregen ipv een salontafel en een bank kreeg ik ook nog te horen dat de salontafel (die ik 3 werken ervoor al bestelt en betaald had) toch niet leverbaar was. Vervolgens annuleer ik ook de eettafel want die hoorde bij de salontafel. Krijg ik toch de eettafel geleverd. 1 grote puinhoop, geen excuses, geen hulp of medewerking. Ik bestel nooit meer bij kwantum. Bij de eerste verkeerde aflevering zei de chauffeur al dat dit de zoveelste keer was dat het mis ging. Klantenservice ook slecht bereikbaar; 3x minimaal 20 minuten in de wacht gestaan niet terug gebeld, enz

    Door: Stefanie11-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Gloeilampen

    Op zoek naar wat mooie gloeilampen, vroeg ik iemand (bleek uiteindelijk de manager te zijn) waar ik ze kon vinden. Normaal neem ik uitgebreid de tijd om de winkel door te nemen, maar vandaag zat er haast bij door een afspraak.

    Na de vraag gesteld te hebben, antwoordde de onvriendelijke manager met een diepe zucht: "vrouwen kunnen ook niks vinden".

    Klacht ingediend bij de klanten service wie reageert met: helaas dat het gebeurde, we doen er verder niets mee.

    Uitstekende service dus.

    Door: Micaelha10-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    jaloezieën en vloerbedeking

    Een paar maanden geleden hebben wij jaloezieën aangekocht bij kwantum inclusief ophangen,
    Een paar uur voor dat ze deze zouden komen plaatsen kreeg ik een sms dat ze niet kwamen en dat ik maar een week moest wachten, niet heel erg maar er werd geen reden of wat dan ook opgegeven.
    Na zelf maar een uur in de wacht te hebben gehangen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, hij vond het heel vervelend allemaal en ging uitzoeken wat er mis was, na 2 dagen kreeg ik te horen dat er 1 van de 6 jaloezieën nog niet aanwezig was.
    Meneer zou nog contact met me opnemen over vergoeding en vragen hoe het was opgehangen, nu 3 maanden later nog steeds niks gehoord

    Een paar weken eerder kwamen ze vloerbedekking legen bij ons boven wat ze niet volgens wens hadden gedaan en zonder iets te zeggen waren de mannen gevlogen en hebben ze mijn handtekening zelf maar ingevuld, ook hebben ze 2 muren en 2 kozijnen beschadigd, omdat ik het zelf heb hersteld (na 3 weken niks gehoord te hebben)kunnen ze niks meer voor je betekenen (foto’s waren meegestuurd)

    Kortom: waardeloos bedrijf slechte service en klantvriendlijkheid is ver te zoeken
    Mijn advies koop en bestel hier niks

    Door: Nick09-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Plissegordijn

    Plissegordijn hier gekocht. Maarliefst 460 EUR betaald. Nog nooit zo'n frusterend en goedkoop systeem gezien. Voor dit geld mag je een heel degelijk systeem verwachten. Jammer, raadt iedereen aan geen plissé bij Kwantum te kopen.

    Door: Ricardo 30-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Pvc Vloer

    Waardeloos. Laten leggen en na 2 jaar breekt alles af

    Door: Bosman 06-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Inmeetservice luxaflex

    Inmeetservice vooraf betaald. Na inmeten kregen wij niet de meetgegevens. Deze werden gestuurd naar de winkel en die kun je alleen ophalen en laten printen. Terwijl je niet gebonden bent om af te nemen, maar het wordt je dus wel moeilijk gemaakt. Veel betaald voor weinig service. Kwantum ligt digitaal een stuk achter bij haar concurrenten, Gamma en Leen Bakker. Bestellen en leveren gaat daar een stuk klantvriendelijker.

    Door: Posmar02-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Vloer en gordijnen

    Het werk dat kwantum doet met bedrijfjes voor het plaatsen van vloeren en gordijnen gaat zeer slordig en klantonvriendelijk. Ze wijzen naar elkaar en jij zit ertussen.

    Bij de vloer hebben zij mij 2 keer laten wachten (1 keer geven ze aan dat de vloer niet geplaatst kan worden, 2e keer zeggen ze afspraak vlak voor tijd af).

    Toch gaf ik kwantum nog een kans voor het plaatsen van gordijnen een jaar later.

    Het busje komt aan. Gooit een ‘niet thuis’ briefje in en vertrekt weer. Ik zag het gebeuren. De klantenservice kiest vervolgens kant van stoffeerder en ik mag over 3 weken weer een afspraak maken. Mooi als je alle oude gordijnen net ter voorbereiding hebt verwijderd

    Door: Jelle21-08-2020
    Kassa23-09-2020

    Zelfde hier, maar dan met een vloer (en zit ook zonder vloer, in een nieuwe woning..) Echt niet te geloven, dit gebeurt dus bij meerdere klanten en is een patroon (en dus een houding/beleid) bij Kwantum Bij mij zijn ze EN niet op komen dagen EN hebben nooit gereageerd op klanten email (zelfs geen bevestiging dat ze je klacht ontvangen hebben) en ook geen geld terug. Ik denk dat te veel mensen meegaan met Kwantum hun voorwaarden (die gewoon niet legaal zijn, als je zo in gebreken bent, kan een klant gewoon z'n geld terug of - als ze akkoord gaan - wel een nieuwe afspraak tegen een vergoeding voor t in gebreke blijven en de vertraging).

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Vinylvloer

    Zeer slechte kwaliteit vloer. De mensen die de vloer hebben gelegd ( 2 jaar geleden ) waren erg onvriendelijk en heel slordig! De vloer moet nu al worden vervangen! Overal zitten kleine scheurtjes in en putjes. Contact gehad met de klantenservice van kwantum Nederland en daar gaven ze niet thuis. We hadden direct moeten aangeven dat de vloer niet goed gelegd was. Dit hadden we ( mondeling ) gedaan echter dat konden ze niet nakijken. Totaal geen service. Medewerkers ( van de klantenservice! ) denken niet mee om tot een voor de klant aanvaardbare oplossing te komen! Prima winkel om kleinere dingen te kopen maar voor ons geen duurdere aanschaffen meer vanwege de zeer slechte kwaliteit en service!

    Door: Zina16-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Gordijnen en rolgordijnen vloerbedekking

    Ik koop,nooit meer bij kwantum alles na drie maanden wachten voordat men het kwam monteren verkeerd gordijnen te lang en de rolgordijnen teveel op de rol ook niet alles compleet in de winkel in roosendaal brutaal personeel de bedrijfsleider zeer brutaal schooit om een taart belachelijk nu moet ik weer drie maanden wachten voordat ze het opnieuw komen monteren ben benieuwd maar ik koop hier nooit meer

    Door: Johan 06-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Vinyl

    Zo slechte service en gang van zaken echt nog nooit mee gemaakt.
    Op 29/7 hebben we vinyl gekocht.
    Gelijk betaald, en meer dan een maand later zou het gelegd worden.
    In de winkel werd verteld dat op de vloer echt niks mag liggen, dus geen laminaat, vloerbedekking of dergelijke.
    Ik vroeg wat er met de meubels moest, ze vertelde dat alles op een kant geschoven kan worden als maar de vloer leeg is.
    Vandaag kwamen de stoffeerders, eigenlijk hadden ze er totaal geen zin in.
    Dit was zo duidelijk, ze zagen de meubels aan één kant van de kamer en zeiden opeens dat er geen een meubelstuk mag staan...
    Plus het was volgens hun niet goed gemeten en ook hadden we nooit een patroon moet nemen, ook dat kon niet.
    En ze draaiden zich om en liepen weg.
    Daar sta je dan, 1000€ armer en een betonnen vloer.
    2dageb op de grond geslapen omdat alles aan de kant moest.
    Heel vaak naar de klantenservice moeten bellen, met steeds hetzelfde antwoord, jammer dat het zo is gegaan, maar ja we maken een nieuwe afspraak.
    Echt nooit meer bij die slechte zaak iets kopen, ze doen net of ze iets gratis komen doen maar achteraf zit je als het aan hun ligt nog een maand met een betonnen vloer.

    Door: Sylvana 05-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Gordijnen

    In februari gordijnen laten inmeten, meteen toen deze man weg was gaan betalen in de winkel, het hele bedrag van ongeveer 1200 euro. Eerste afspraak zou in maart zijn, in verband met corona en verkoudheid verzet. Geen enkel probleem. Toen in mei nieuwe afspraak,natuurlijk als laatste van de dag aan de beurt, maar ach.... van de 4 ramen, 1 gordijn gehangen, half, en meneer vertrok weer omdat z'n buig apparaat niet goed was. Zou zaterdag ochtend terug komen om het af te maken, niet op komen dagen. Mijn man de klantenservice gebeld, waar hij lichtelijk afgesnauwd werd. Uiteindelijk in juni nieuwe afspraak. Deze keer gelukkig wel een geschikte stoffeerder.... Maar toen raam 2 aan de beurt was bleek dat de gordijnen te kort en te smal waren. Dus verder alles opgehangen, en we zouden bericht van kwantum krijgen als de nieuwe gemaakt waren. Als we na 1,5 week niks zouden horen, zelf aan de bel trekken. Dus vandaag weer gebeld..." O, sorry mevrouw, ik zie dat ze nog niet besteld zijn, ik ga ze nu bestellen, natuurlijk is er wel de gebruikelijke wachttijd van 7 weken..." dus nu 3 vakantiedagen verder, en het is nog niet goed. er gaat in dit bedrijf structureel iets helemaal niet goed. Ik moet nog zien of ik uiteindelijk m'n gordijnen nu op de afgesproken tijd ga krijgen..... NÓÓIT laat ik bij dit bedrijf ook nog maar 1 euro achter.

    Door: Lindsey Kamp26-06-2020
    van de Luijtgaarde 31-07-2020

    22-7-20 eindelijk was het zover onze in-between gordijnen werden opgehangen, ingemeten en opgehangen door kwantum. Het was klaar en de monteur ging direct weg. Toen we de gordijnen open en dicht deden zagen we dat de lelijke zijde naar voren hing, dit op alle uiteinden van de vier stukken. Het loopt van de rails. Ook is bij het voorraam niet genoeg stof ingezet om een wave te kunnen maken. Direct naar de auto gelopen van de monteur maar hij zei ik kan het niet veranderen dit is het! Daarop meteen naar de winkel in Breda gereden. Klacht is aangemaakt, maar bleef onduidelijk hoe en wanneer dit word opgelost! Gechat , gebeld, apje gestuurd naar gene fie heeft ingemeten, hij zei bij klachten mij contacten!! Waarom geen idee want er gebeurt niets. Ook moest ik niet ondertekenen als ik niet tevreden was. Echter vanwege corona was er al een digitale handtekening en die werd er gewoon bij geplaatst!! Nou kwantum vandaag eindelijk iemand v klachtenservice aan de lijn maar nog geen antwoord wanneer dit word opgelost! Echt zo’n slechte service nog nooit meegemaakt. Maar het is al wel betaald! Dus hun (kwantum) een zorg

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Novulon

    Hallo,

    Wij hadden een garantie geval met betrekking op een product wat door kwantum is gelegd!
    Eerst geprobeerd met de klantenservice er uit te komen, hun reactie ..kijk maar zelf wie de vloer gelegd heeft en neem maar contact met hun op.
    Mail gestuurd en om een reactie gevraagd.
    Je voelt het al aankomen, de klantenservice heeft tot op vandaag 21-06-2020 nog niet gereageerd!
    De filiaalmanager van de vestiging in Heerlen heeft voor ons het probleem opgelost! Wij krijgen een nieuwe vloer gelegd!
    Jos bedankt en als wij iets nodig hebben komen wij graag terug!!

    Met vriendelijke groet,

    Eddy Kremer

    Door: Eddy Kremer21-06-2020
    Kiki12-07-2020

    He Eddy, ik zie dat jullie een vinyl vloer hebben van kwantum. Mag ik jullie ervaring tot nu toe daarvan weten? Wij zitten er ook aan te denken om een vinyl vloer van kwantum te doen.

    Xan15-09-2020

    Ik heb ook goede ervaring met die van Kerkrade, stukje verderop. Raamdecoratie besteld waarvan er een 1mt te kort was. Bij de zaak langs gegaan, er werd meteen een nieuwe bestelt en het prijsverschil werd me geschonken. met alles wat ik hier lees moet je geluk hebben waar de filiaal ligt, hier zijn het weer de andere zaken die er een puinhoop van maken, de Kwantum is een verademing

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    Tapijt

    Verkoper: prima
    Goede prijs
    Levering en leggen ??
    Tijdsblok via email afgesproken
    Maar ze zijn niet gekomen en geen telefoontje. Zelf gebeld en na 12 minuten zonder resultaat opgehangen. De volgende dag geen telefoon. Zelf maar een email gestuurd en toen werden we gebeld. Uiteindelijk zou het tapijt misschien een week of 2 later gelegd kunnen worden en daarin hadden wij geen zin meer in. Het geld vandaag opgehaald en ik kom daar dus niet meer!

    Door: Jantinus van der Kuijl19-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6.5
    rating

    Vinyl

    Slecht gelegd vinyl

    Folie vergeten. Keuken moest kort erna worden geplaatst. Klantenservice is eindeloos wachten. Uiteindelijk handdoek inde ring moeten gooien

    Door: Brouwer08-06-2020
    Daan van Es17-06-2020

    Wat een tering bende is het bij die zaak zeg! Beloven veel, maar komen weinig na...als je ze al te pakken kan krijgen. Tapijt besteld en willen annuleren, moet nog naar de afdeling snijden maar ze gaan niks doen. Niks annuleren, gewoon snijden en verzenden. Nooit kwantum meer!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Afgezien van kopen.

    Vandaag losse lamellen willen kopen (raam 3,40m breed en 1,70m hoog. Aan verkoopster gevraagd of de lamellen aan de oude rails gehangen konden worden. Heb haar een foto laten zien van de ophanging. De verkoopster (die zei dat ze van alle producten in de winkel kennis had) zei gelijk van niet. Ze zei dat onze rails te oud was en we alles nieuw moesten kopen en ophangen. Ik heb dus bij de buren van Kwantum (Leen Bakker) wel de lamellen kunnen kopen, ben daar goed geholpen en de ophanging die wij hebben worden nog overal gebruikt! Mevrouw van Kwantum vond de verkoop van alleen lamellen blijkbaar te min.

    Door: Ellen23-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Kwantum

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Kwantum een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 134 ervaringen geplaatst over Kwantum. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.8 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Kwantum actief?

    Kwantum is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Kwantum gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.