Kwantum
Alle reviewsKwantum
Alle reviews (343)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
vloerbedekking voor de trap
Kwantum is een waardeloze zaak. In maart vloertapijt aangeschaft en vervolgens is de legafspraak 3 maal niet doorgegaan. Nieuwe afspraken maken duurt een maand. Verder is de klantenservice slecht bereikbaar. Het is echt om te schamen. Ik heb daarom ook mijn geld terug gevraagd en ga naar een andere winkel.
Gordijnen inclusief ophangdienst
Ik ben zeer teleurgesteld in de Kwantum en hoewel ik begrijp dat mijn ervaring een incident (al lees ik er meer) kan zijn, zal ik het bedrijf niet aanbevelen. Op het moment dat er ook maar iets fout gaat, lijkt alles fout te gaan. Het bedrijf verzuimt in communicatie, medewerkers beschikken niet over mandaat en komt gemaakte afspraken niet na!
Wat is er gebeurd?
In november 2022 gordijnen besteld, welke pas 6 maanden later (mei 2023) geleverd zijn. Het ging om gordijnen inclusief ophangdienst. Er is door de kwantum verkeerd gecommuniceerd. Op de dag dat de gordijnen geleverd zouden worden (wat is bevestigd per e-mail en sms), is er niemand geweest. De klantenservice meldde mij dat de bestelling vertraagd was, maar kon niet zien tot wanneer. In de tussentijd heb ik niks van de Kwantum mogen vernemen. Ik heb 7 keer zelf contact gezocht met diverse medewerkers en winkels. Wachttijden zijn lang. Medewerkers beschikken niet over mandaat en er is geen initiatief getoond om het probleem op te lossen. Na mijn in gebreke stelling heb ik nogmaals contact gezocht om tot een laatste oplossing te komen. In ruil voor een financiële vergoeding zijn we overeengekomen dat de gordijnen alsnog geleverd mochten worden. De gordijnen zijn inmiddels geleverd, maar als het om de terugbetaling gaat; ook hier: Waar de Kwantum vraagt om begrip en een doorlooptijd van maximaal 10 werkdagen, heb ik hier wederom een telefoontje naar de klantenservice aan moeten besteden en heeft dit in totaal 34 dagen geduurd voordat het geld op mijn rekening stond.Houten jaloezieën gehele huis
Bestelling geplaatst (eerst in de winkel geweest, daarna online besteld). Levertijd was 5 weken, RUIM 9 maanden moeten wachten. Tot 4 keer toe monteurs in huis gehad, elke keer was iets mis. Door Kwantum zelf ingemeten, maar toch verkeerde maten, verkeerd materiaal, verkeerde verhoudingen. Elke keer gordijnen incl. rails eraf gehaald door hele huis en dan pas bij aankomst melden dat de bestelling niet compleet is. Doorverwezen worden naar de klantenservice tot 6 keer toe en dan ruim 30+ in de wachtrij staan voordat je een medewerkers telefonisch aan de lijn hebt, dan bericht krijgen dat het een maand later 'hopelijk' geleverd en geïnstalleerd kan worden. Het leukste is nog, nu hangt het eeeeindelijk, trekt het alsnog scheef. Klacht hierover indienen en dan een waardebon van €50 kunnen krijgen, bij een order van duizenden euro's. Wat een drama en slechte klanten beleving!
vloerbedekking
4 jaar geleden vloerbedekking gekocht voor de hele bovenverdieping en de trap in laten meten stoffeerder zei dat de ondervloer goed was voor het hoogpolige tapijt dat ik had besteld hij heeft het netjes gelegd maar na een paar maanden ging het plat lopen dus een nieuwe stofzuigermond gekocht en die een paar maanden uitgeprobeerd daarna maar een nieuwe stofzuiger gekocht ook dat hielp niet dus weer een andere stofzuigermond gekocht hielp ook niet, in de winkel gevraagd of ik er wat anders aan kon doen maar inmiddels was de garantie periode voorbij en de winkelmedewerkster zei me dat dat waarschijnlijk kwam door de ondervloer dus mijn rechtsbijstand erbij gehaald die konden niets voor mij doen!! inmiddels heb ik de geschillencommissie ingeschakeld en we zijn ook 1,5 jaar verder ik krijg net bericht van het rapport en ach ja dit hoort bij hoogpolig tapijt ja het is met de stofzuiger niet meer te doen maar met je vingers wel????? dus wij als consument zijnde trekken altijd aan het kortste eind fijn ik zet geen stap meer bij de kwantum!!! heel klantonvriendelijk dit grapje kost mij 1500euro en een hoop ergenis, tijd en energie ik adviseer om nooit je vloer bij de kwantum te kopen
Gordijnen + ophangservice
Ik heb begin 2022 gordijnen besteld bij Kwantum, inclusief hun ophangservice. Tot 3 x toe opnieuw omdat 1x de lengte niet goed was en 2x de afwerking van de gordijnen heel lelijk. In november 2022 blijkt de stang van de gordijnen helemaal door te zakken. Ik kan de gordijnen niet meer sluiten. Schriftelijke klacht ingediend incl. Foto’s, geen reactie. Januari 2023 telefonische klacht achter gelaten, ze zouden een afspraak inplannen binnen 2 weken. Februari 2023, nog steeds niks vernomen. Weer bellen, weer opnieuw de klacht indienen, inmiddels hangt het stucwerk er ook helemaal af. Ze zouden we binnen 2 weken bellen. Bijna april; NOG STEEDS GEEN AFSPRAAK.
En het ergste van alles: de vreselijke wachttijd + muziekje als je ze moet bellen.
ik hoop echt dat ik snel serieus word genomen en ze de boel komen maken en ik nooit meer iets met Kwantum hoef te doen.Gordijnen
26 januari 2023 gordijnen besteld, betaald en orderbevestiging gekregen leverdatum 19 tot 33 dagen. bezorging zou dus tussen 14 en 28 februari zijn. helaas!
13 maart maar eens om een reactie gevraagd. geen antwoord! maar plots geld terug gestort gekregen !? zonder uitleg of verklaring. na telefonisch(eindelijk) contact is het de schuld van het systeem.
als ik het toch nog wilde hebben of ik het dan even opnieuw wilde bestellen. tuurlijk de laatste ervaringen waren zo fantastisch.. Koekkoek
conclusie, ze geven niets om je als klant.
weet waar aan je begint als je iets bij ze besteld..Stoelen
Op 26 februari 2023 8x stoelen besteld en nog wat anderen dingen. Op 10 maart zouden ze bezorgd worden waarbij ik €50 aan verzendkosten moest betalen. Eenmaal bezorgd zie ik dat de helft van de stoelen geleverd zijn. Bij nabellen hoor ik dat de stoelen niet leverbaar zijn en dat ik mijn geld dan maar terugkreeg (als ik niet nagebeld had, hadden ze het geld wrs gewoon gehouden). Ter compensatie kreeg ik een bon van €10 euro. Via de mail moest ik dan maar een klacht indienen. Dezelfde middag krijg ik een mail dat mijn stoelen verzonden waren. En een aantal dagen later mijn geld en de bon. Opnieuw gebeld waar dan de reactie op mijn klacht of die gezogenaamde verzending van mijn stoelen bleef. Mijn klacht werd afgedaan omdat ze die €10 tegoed wel prima vonden, stoelen zijn dus nooit verzonden. Waardeloze service!
Inbetween gordijnen
Inbetween gordijnen besteld, alleen de stof dus niet eens laten maken.
Wat denk je? Weken/ maand(en) levertijd!!
Niet normaal meer!
En als je de klantenservice belt dan sta je eerst een half uur in de rij.
Had al eerder gebeld, maar daar wisten ze niks meer van...
Bestel er nooit meer gordijnen.Isolerende gordijnen
Voor de gordijnen opgehangen werden moest ik zelf met het strijkijzer aan de gang. De zoom stond helemaal bol. De naden blijven omhoog trekken.
Gordijnen
Na 6 weken gewacht te hebben op mijn gordijnen krijg ik zojuist te horen dat ze i.v.m. brandschade opnieuw moeten worden besteld. Erg vervelend voor jullie maar dit is simpelweg niet mijn probleem. Voor mij is dit verschrikkelijk nieuws gezien ik ze z.s.m. nodig heb. Vanuit Kwantum wordt er geen enkele vorm van compensatie aangeboden. Puur een mededeling dat heel het proces opnieuw moet beginnen. Ik sta echt versteld hoe waardeloos jullie klantenservice is.
Laminaat
Laminaat gekocht met plinten, plinten verkleuren en er komt vocht in, vgl manager van Kwantum had ik de plinten in de keuken niet mogen dweilen, hoe dan ? In een keuken, geen begrip of communicatie mogelijk, 2 x beloftes gedaan dat ze zullen komen kijken? Foto”s waren niet voldoende??
Laat maar Kwantum? Service 0,0
Valt nog wat in te behalen, en ik weet waar ik niet meer heen hoefTrap bekleden
Ik heb de trap laten leggen laten leggen die door onafhankelijk zzper werd gedaan die door kwantum word ingehuurd De beide heren hoeven van mij niet meer terug te komen de trap is niet netjes afgewerkt de vloerbedekking werd bij mij in de schuur gesneden deden niks in de bus snijden.
Eerst dacht ik dat het netjes werd afgewerkt maar nadat ze weg waren kwam mijn zoon er achter dat er poep van ons konijn in zat omdat ze de vloerbedekking op de grond sneden in de schuur daarbij laten er nu stukken vloerbedekking los van de trap en het rafelt nu. Daarbij vond ik ook een van de beide broers behoorlijk arrogant. Kwantum zelf kan er niks aan doen maar ben niet tevreden over de werkwijze van de heren en daarbij had ik gevoel dat er snel moest afgewerkt worden. Werkwijze krijgt deze heren een -5 ik wou wachten met alles maar hoor dat je toch een revieuw kon in sturen of ik tevreden was.Gordijnen op maat
Eigenlijk geen ster waardig!!!
Mijn gordijnen besteld en dit zou 4 weken duren staat op de bon, na 5 weken krijg je een email dat het nog eens 5 weken gaat duren?
Nooit meer bestel ik meer bij jullie!!!!Vloer
Bestel nooit je vloer bij kwantum!
In laten meten door hen, zodat we dachten, dan gaat het sowieso goed. Onze vloer was goed genoeg werd gezegd, geen ondervloer nodig, vinyl kon er zo op. Tot het gelegd zou worden 12 december. Bleek het toch niet te kunnen. Resultaat dat wij een week nog moeten huren ergens tot de vloer klaar is om gelegd te worden. Ze nemen hier 0 verantwoordelijkheid voor. Na een week extra moeten we ons tijdelijk verblijf uit, net voor kerst. Ipv dat ze zorgen dat we met kerst weer thuis zitten krijgen we net te horen, 2 januari! Dit bekent dat wij met kerst, oud&nieuw en alles ertussen geen verblijf hebben met onze kindjes. 0 moeite om het sneller in te plannen, om excuses te maken of ergens in tegemoet te komen. Terwijl het HUN inschattingsfout is. Schijnt heel vaak te gebeuren. Dus wees gewaarschuwd.
Update: na weken wachten werd het eindelijk gelegd. Hebben ze dus ook verkeerd ingemeten waardoor het niet past. Nog niet klaar dus!😠
Update 2: 5 mei willen ze het pas af komen maken. Te idioot voor woorden dit. Enige wat ze zeggen: ja sorry, het kan niet eerder. We snappen dat het vervelend is maar doen er lekker niets aan om al onze fouten goed te maken.Behang Waud Antraciet ,Artikelnummer 0311323
het is mooi en stevig dat wel , maar als je aan het behangen bent geeft het vreselijk af , en de rollen zijn op zijn kop opgerold dus je moet ze eerst omrollen
Overgordijnen
Hallo medewerkers van Kwantum Zutphen, wij hebben 6 weken geleden overgordijnen uitgezocht en gekocht. Wij werden goed geholpen door deze medewerkster en goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling. Vandaag de gordijnen opgehaald. Het is zorgvuldige gemaakt en precies passend, complimenten, wij zijn er blij mee. Tot onze verrassing was de strook gordijn wat overbleef ook aan ons mee geleverd, hier zijn wij blij mee,. Dit hadden wij niet verwacht wel op gehoopt, je hebt er tenslotte ook voor betaald. Daar worden nu leuke kussens van gemaakt. Al met al zeer tevreden, hartelijke groet, Wim van Slooten
Tapijt
Via mail en sms tijdspad doorgekregen. Maar voor die tijd al aan deur geweest, niets laten weten en weggegaan. Hele middag 13.00-18.00 in koud leeg huis gezeten voor niets! Klantenservice amper bereikbaar en afgewimpeld. Wachten op afspraak via mail. Snipperdag voor niets en verhuis in de soep. Dank Kwantum! :( BOOS
Leggen tapijt
De ingehuurde tapijtlegger komt binnen, kijkt in de eerste slaapkamers. Krabt achter zijn oren en verzint binnen 1 minuut 5 smoezen om niet te keggen. Smoes 1 ruimte is te groot (was de grote van zijn rol zoals opgave) smoes 2: is een anythyth vloer, daar plakt geen lim op ( leveranciers gebeld, alle lijmen plakken hierop. Smoes 3: moet ondervloer onder, winkel medewerker vertelde ons van niet smoes 4: vloer moet geschuurd worden. ( is ons niet verteld, maar geen probleem. Dit doen we per omgaand. Smoes 5 vloerverwarming droogt de lijm te snel, dat kan hij niet aan gewerkt krijgen. Na lossen van de rollen zien we de achterlichten van zijn bus nog en weg was ie. De 2 dames van de klantenservice stellen voor optie 1 nieuwe leg datum in januari ( ik zit met een oplevering over 2 dagen. Optie 2 geld retour van het leggen, ( wel tapijt verkopen maar je snor drukken bij het leggen) dat denk ik niet, kwantum beloofd is beloofd. Dus de tijd dat kwantum nodig heeft voor een dossiers opbouw zoeken wij naar een oplossing. Maar kwantum aktie is reactie. Wij zien elkaar heel snel.
Jaloezieën inclusief montage.
Monteur is vertrokken zonder klus af te maken, plafond is nu een gatenkaas en de jaloezieën liggen verspreid door mijn huiskamer, ik kan Kwantum enkel telefonisch bereiken voor een klacht die in 10 werkdagen beantwoord gaat worden, dit is werkelijk te gek voor woorden.
Lampen
We hebben 2 lampen besteld bij de Kwantum. Die kwamen in een veel te grote doos, zonder opvulmiddel aan. Waardoor 1 van de 2 lampen in duizend stukjes was toen we de doos open maakte. We hebben meteen een mail gestuurd met de foto's er bij. Na 2 weken nog steeds geen reactie, inmiddels verder gegaan met de verbouwing en kapotte lamp (als je het nog een lamp mag noemen) weg gegooid. Na die 2 weken achter de mail aan gebeld want nog steeds niets gehoord. Te horen gekregen dat we geen nieuwe lamp krijgen omdat we de originele niet kunnen inleveren. Echt bizar rare situatie. De foto's laten super duidelijk zien dat het product gewoon totaal kapot is. Er wordt 0 verantwoordelijkheid genomen door Kwantum. Nog een keer geprobeerd de klantenservice te mailen. Weer een super trage reactie met de zin: "Helaas kan ik niets meer voor u betekenen". Ik raad iedereen af om online iets bij de kwantum te bestellen want ze hechten blijkbaar geen enkele waarde aan service.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Wij hebben hetzelfde probleem. De rail van de lamellen laat los van het plafond. Ook laten ophangen door de ophang service van kwantum vanwege de garantie. Ook meerdere malen gebeld en zeker een uur per keer in de wacht gestaan, ze zijn totaal niet bereikbaar. Ook al 3 mails en klachtenformulieren opgestuurd maar alleen een bevestiging dat de mail is ontvangen en voor de rest geen reactie, ook een maand geleden inmiddels. Ook naar de winkel geweest om de klacht bij hun voor te leggen, maar zij verwijzen ons weer naar de klantenservice. Ze zeiden wel in de winkel dat de klantenservice een grote ramp was, als zij de klantenservice zelf bellen hangen ze ook een eeuwigheid aan de lijn. Kwantum op deze manier raken jullie klanten kwijt, zal zeker niemand aanraden om lamellen bij jullie te kopen en laten ophangen. Een grote teleurstelling!!!