NederlandReview

    Ervaringen Kwantum

    Kwantum: Ervaringen
    Grote klussen, kleine klussen: voor alles kun je bij de Kwantum terecht. Maar waarom zou je voor de Kwantum kiezen en niet bijvoorbeeld voor de Gamma of de Praxis? Wat heeft Kwantum meer te bieden dan concurrenten? Krijg je die klus in huis en/of tuin gemakkelijker af met de spullen en de knowhow van deze klusgigant, of loop je juist vertraging op doordat de service te wensen overlaat? Lees hier de ervaringen van anderen met de Kwantum en laat je eigen review achter als je al eens eerder kocht bij deze ‘grootste woondiscounter van Nederland en Vlaanderen’.

    Over Kwantum
    De geschiedenis van Kwantum begint al in 1976 met de opening van voorganger Vinylon op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, gevolg door Kwantum Hallen later dat jaar in Woudenberg. Vooral vanaf 1990 neemt de omzet en het rendement toe, vooral door de nette presentaties, het servicebewuste personeel, de zelfbediening en natuurlijk de lage prijzen. Tegenwoordig heeft Kwantum zo’n honderd zelfbedieningswinkels op doorgaans makkelijk bereikbare locaties, zoals woonboulevards, die doorgaans 365 dagen per jaar geopend zijn. Kwantum is marktleider in vele segmenten: vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast zijn ze één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Kwantum gaat met haar tijd mee en handelt met verschillende duurzame en milieubewuste ondernemingen, zoals Care & Fair en FSC Hout.


    Ontdek Kwantum in hun eigen commercial

    Diensten van Kwantum
    In de winkels van Kwantum is het vooral zelfbieding: in de vele gangen met hoge schappen kun je zelf pakken wat je nodig hebt. Maar er loopt ook altijd veel personeel rond om je te helpen met speciale klussen. Zo kunnen gordijnen op maat worden gemaakt, evenals allerlei soorten raamdecoratie en vloerkleden. Ook is er een speciale stoffeerdienst,  waarmee je tapijt, tapijttegels, laminaat en vinyl voordelig kunt laten stofferen.  Vaak zijn er zelfs aanbiedingen dat tapijt en vinyl gratis gelegd of gordijnen gratis gemaakt wordt. Verder geldt er een 100% Tevredenheidsgarantie en een Prijsgarantie: hetzelfde product elders goedkoper gevonden? Kwantum keert niet alleen het prijsverschil uit, maar ook 10% korting op een volgende aankoop binnen veertien dagen. Veel producten zijn ook via de website kwantum.nl  te bestellen, die kun je dan thuis laten bezorgen of gratis afhalen in één van de winkels, betaling kan dan via iDeal of credit card (VISA, MasterCard). Bestellingen van gordijnen en raamdecoratie zijn online te volgen. Kwantum is voorzien van de Thuiswinkel Waarborg en wordt erkend door CBW, voor extra veiligheidsgaranties.

    Klachten over Kwantum
    Wanneer er problemen ontstaan met producten of diensten van Kwantum, dan kan er op verschillende manieren contact worden opgenomen. Het is vaak het handigst om naar een van de winkels te komen, daar kan het dan worden opgelost, maar mocht dat niet lukken of onhandig zijn, dan kun je ook via de website een contactformulier invullen of zoeken tussen de meest gestelde vragen. Hier vind je ook de adresgegevens van het hoofdkantoor in Tilburg.

    Kun jij niet zonder Kwantum als je een klus begint? Of shop je er gewoon voor de aanbiedingen in woondecoratie voor huis en tuin? Laat hier je review achter!

    bank, meubelen, vloer of gordijn? Kwaliteit of niet? Goedkoop? Lees ervaringen van consumenten die u voorgingen en u weet het allemaal!

    Kwantum
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (63)

    6
    56% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6,4

    Service

    4,8

    Prijs

    7,6

    Leveren

    5,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Totale interne chaos

    Koen22-11-2018

    De op maat gemaakte levering van een tapijt is voor Kwantum schijnbaar een enorm complex proces. Een geschatte levertijd van 2 weken wordt nu al bijna 4 weken. Na inmiddels een aantal verwoede pogingen om duidelijkheid te krijgen, is het intern binnen Kwantum nog steeds niet gelukt mij te antwoorden op de simpelste vraag: 'waar is ons tapijt'. Een status volg-je-bestelling staat nog steeds op 'GORDIJNEN' worden gemaakt in ons atelier en dit terwijl ik een simpel TAPIJT heb besteld. Niemand is tot op heden in staat geweest om mij als KLANT duidelijkheid te verschaffen. Vandaag dan maar even naar de Efteling kijken of daar ons volledig betaald VLIEGEND TAPIJT is!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Gordijnen 2maal besteld niet geleverd

    S J09-10-2018

    Bij filiaal amstelveen met laatste partij gordijnstof gordijnen besteld.
    Blijkt het niet lang genoeg te zijn en mogen we geld terug. Bij terugkomst enorm lang gewacht en niet echt prettig geholpen.
    Zelf rondgebeld met 6 filialen bleek de laatste in cruqius het op voorraad te hebben, zelfs 10 meter extra! Klacht ingediend bij klantenservice en we zouden 90e retour krijgen.
    Wij besteld en betaald, zou bij Amstelveen wordem afgeleverd. Bijna elke dag met spanning op site gekeken waar product in productie stond.
    Vanochtend werd mijn vrouw gebeld dat de gordijnen kwijt waren tussen Cruqius en Amstelveen.
    Klantenservice kwam met een ander standaard verhaal dat de gordijnen niet door de kwaliteitscontrole heenkwamen.
    Nu mag ik weer mijn geld ophalen, en zelf met de filialen een oplossing zoeken.
    Als ik al deze reviews lees denk ik dat klantenservice Kwantum echt een rotbaan heeft met al die wanpresterende filialen. Het lijkt op het hoofdkantoor mis te gaan....

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    Kwantum niet in staat een probleem goed op te lossen

    Shiva03-10-2018

    Klanttevredenheid is niet belangrijk voor Kwantum

    Kwantum heeft een fout gemaakt met inmeten. Hierdoor kon de vloer niet gelegd worden. Wij ons huis al leeggehaald. Daarna zijn we drie dagen aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk werd de vloerbedekking een maand later gelegd! De compensatie was een cadeaubon van 50,-.
    Van de tapijtlegger begrepen we dat er continu fouten gemaakt worden met inmeten en dat er steeds wisselingen zijn in personeel.
    Contact met de klantenservice betekent minimaal 15 minuten in de wacht. Ze verbinden niet door naar de juiste personen of afdeling en ze denken totaal niet mee met een voor de klant acceptabele oplossing. Ik neem nooit meer het risico met Kwantum.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Gordijnen van Kwantum

    Roelien26-09-2018

    Eerst kwam ik bij Kwantum Zwolle, waar ik goed advies kreeg en waar de verkoopster goed meedacht. Vriendelijk personeel. Hele ruime keus. Daarna ben ik bij Kwantum Meppel verder geholpen, ook daar weer goed advies, goed meedenken, vriendelijk en prettig. De gordijnen waren inderdaad klaar na 3 weken. Alles klopte precies, ze zijn prachtig en hangen perfect. Het enige dat ik zou willen melden is dat de bestelling gebracht zou worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    perfecte service!

    Peter Van Gellecum23-08-2018

    Had met 1 van de stoelen een klein probleempje. Wederom zeer vriendelijk en hulpvaardig. Probleem direct opgelost!

    Goede service en er zijn mensen die kennelijk altijd wat te klagen hebben en nooit tevreden zijn! .

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    klantvriendelijk

    Peter van Gellecum15-08-2018

    Ik heb 4 eetkamerstoelen gekocht maar kon niet zo goed kiezen tussen 2 kleuren. De verkoopster, die echt verstand had van interieur aanpassing adviseerde mij op basis van mijn interieur foto de groene lucca. Perfect geadviseerd en ze staan mooi bij mijn eettafel. Prijs en kwaliteit prima en zeer klantvriendelijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Koop nooit meer bij kwantum

    Albert15-08-2018

    Bij aankoop van de vloerbedekking en het laminaat krijg je te horen dat betalen vanuit een bouwdepot geen enkel probleem is. Na 2 weken van het kastje naar de muur te zijn gestuurd voor een factuur nog niks geregeld. Door een coulantie vanuit de bank het geld toch gekregen. Wij een datum prikken voor het leggen . De huur opzeggen. Want we kunnen gaan verhuizen erna. Krijg je via een sms te horen dat ze 3 weken later komen. Wij kwantum bellen. Sorry onze stoffeerder is niet beschikbaar. Nu komen wij in de knel met onze huur. Dan konden we wel het geld voor het stofferen terug krijgen. Oh ja dan moet je wel zelf even iemand inschakelen ervoor. Dus die vergoeding is geen vergoeding. Nu krijgen we een tegoed bon van €100. Whoop whoop dat betaald onze huur. Ik KOOP NOOIT MEER BIJ KWANTUM.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Verkeerd advies - geen oplossing

    hehenkamp20-07-2018

    Kwantum geeft verkeerd advies en wil het daarna niet eens fatsoenlijk oplossen. Zie hier de klacht die ze compleet negeren. Ze bellen niet terug je moet er zelf elke keer weer achteraan bellen. Mijn advies? Geef een paar tientjes meer uit en ga naar een fatsoenlijke winkel.

    Geachte Heer/Mevrouw,



    De afgelopen weken heb ik meerdere malen contact gehad met jullie klantenservice over problemen met het ophangen van onze gordijnen. Enkele maanden geleden is er een stoffeerder langs geweest om onze ramen in te meten en tevens ons te voorzien van advies. In het geval van de zolder links/ rechts en de kinderkamer is door het schuine dak door de stoffeerder aangeboden om dit met een dubbele roede op te lossen. Met dit advies zijn wij naar de kwantum geweest en hebben wij onze overgordijnen en vitrages besteld.

    Bij de uiteindelijke plaatsing heeft de nieuwe stoffeerder ondervonden dat ophangen volgens jullie gedachte niet lukt. Hierna hebben wij tot vervelens toe contact gehad met de klantenservice van Kwantum op een oplossing te zoeken. Telkens werd gemeld dat zij hun uiterste best zouden doen, en mij ten alle tijden zouden terugbellen. Helaas is elke afspraak om terug te bellen niet voldaan uit de kwantum en ben ik uiteindelijk maar naar de winkel gereden na jullie minimaal 15 keer aan de telefoon te hebben gehad. In de winkel hebben ze meteen gezegd dat ze de gemaakte kosten kunnen vergoeden en dit hebben wij uiteindelijk ook aangenomen.

    Nu zijn wij bezig met de problemen zelf op te lossen en komen wij tot de conclusie na het gesprek aan zijn te gaan met een expert dat meerdere adviezen van jullie niet klopten:

    - Gordijnen met een ringdiameter van 25mm kunnen NIET met een 20mm roede worden opgehangen

    - Gordijnen kunnen NIET met een standaard dubbele roede worden opgehangen, de roedes moeten minimaal 12cm uit elkaar hangen en moeten dus speciaal op maat gemaakt worden.

    De totale kosten hiervan zijn voor ons opgelopen tot 1089 EUR. Een simpele rekensom brengt dan uit dat jullie mij al +- 700 EUR hebben vergoed voor de reeds betaalde werken die niet zijn uitgevoerd en hierbij blijft dus 389 EUR over.

    Een fout maken is menselijk, maar dit los je netjes op. Ik heb twee weken lang geen gordijnen op de kinderkamer gehad waardoor mijn dochter moeite had met slapen en een simpel excuus kon er bij de klantenservice niet van af. Terugbellen en afspraken nakomen is teveel gevraagd, de frustraties zitten bij mij nog zeer diep.



    Ik denk dat mijn eis meer dan redelijk is, als jullie nog een hart hebben voor het oplossen van klachten doe je er een bos bloemen bij voor mijn vrouw, een leuk dagje uit voor mijn dochter en sluiten we deze zaak eindelijk af.



    Ik vraag u bij deze om mijn wens te honoreren en 389EUR over te schrijven

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Rampzalige klantenservice en slechte vloer

    Rene Maassen22-06-2018

    1. Vinyl vloer gekocht en laten leggen.
    2. Na een paar dagen begint het te bollen.
    3. Gemeld bij 'klantenservice': die zeggen na 3 dagen: "Gaat wel over"
    4. Vloer gaat nu overal bollen
    5. Weer gemeld bij klantenservice. Nu wordt een inspectieafspraak aangeboden voor 20 juni 2018.
    6. Niets meer gehoord; niemand is gekomen
    7. Weer gemeld bij klantenservice, zeggen te proberen een nieuwe afspraak te maken; maar niets gebeurd.

    Het betreft de vloer bij mijn moeder van 84 en volgende week komt de verhuizer. Ik speel de zaak door naar de rechtsbijstandverzekering.

    Koop nooit 'legservice' van Kwantum. Ze zeggen gratis leggen, maar dit is niet waar. Want de ondervloer leggen moet je wel betalen.

    Verder kom ik deze leginstructies tegen, die alle 3 niet zijn toegepast door Kwantum:
    1. Randje onder/bij plinten vrijhouden
    2. Wals gebruiken
    3. Geheel verlijmen bij grotere oppervlakten.

    Kwantum heeft stroken dubbelzijdig plakband gebruikt! Daardoor gaat de vloer overal bollen. En aan de klantenservice heb je helemaal niets. Nooit meer Kwantum.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    Slechte service

    S. Sharabi10-06-2018



    Ik heb een vloer gekocht bij de kwantum voor mijn woning. Deze is bedoeld voor de woonkamer, gang en keuken. Ik heb kwantum gevraagd of zij het bij mij wilden komen leggen en dit was geen enkel probleem. Ik heb betaald en de datum afgewacht. 


    Op kwantum.nl kun je lezen welke voorbereidingen getroffen moeten worden voordat de stoffeerder komt leggen. Deze netjes gevolgd; al het inboedel staat buiten, schoongemaakt en ruimte klaargemaakt voor het leggen. 


    De stoffeerder eenmaal aangekomen en kijkt naar mijn muur, ziet de stoffeerder dat de plinten die gekozen zijn op advies van kwantum (tijdens het inmeten) niet aansluiten bij mijn muur en ik andere plinten moet halen, tenzij mij die gaten niets uitmaakt. Uiteraard heb ik de filiaal In hoogeveen gebeld en zouden de juiste plinten besteld worden. Dit kan enige dagen duren, maar hey.. dat geduld heb ik wel. De stoffeerder  legt de spullen binnen. Na ondervloer te plaatsen en een baan laminaat te leggen laat de stoffeerder het hoogte verschil zien die het laminaat heeft. Wat betekend dat de vloer binnen de kortste keren kapot gaat en de stoffeerder geeft aan dit om deze reden dan ook niet te willen leggen. 


    Ik rij naar de kwantum toe en geef dit aan. Ik geef ook aan dat ik in de middag moet werken en een oplossing wil zien voordat ik ga werken. (We praten over bijna 1600 euro en niet te vergeten de hele inboedel die buiten staat). De medewerker geeft aan eerst met de stoffeerder te willen praten voordat ze naar een oplossing kan gaan zoeken met mij. Ik ga weg en kom vervolgens na ruim 30min terug omdat ik nog steeds niet gebeld ben. 


    Ik opper nog om naar een ander laminaat te kijken zodat deze geplaatst kan worden maar de medewerker wil een nieuwe pallet bestellen zodat de laminaat die ik gekozen heb alsnog gelegd kan worden. De medewerker belt met de klanten service en deze zou mij terug bellen. Dit was om 12.45. 16.20 ben ik nog steeds niet gebeld, dus ik bel naar de klantenservice. Omdat het al zo laat is kan er geen oplossing gevonden worden en morgen zal er gekeken worden naar de planning van de stoffeerder. (Nu staat nog steeds mij inboedel buiten) 


    de volgende ochtend bel ik de klantenservice opnieuw en deze vrouw heeft mij aan dat de eerst volgende x dat mijn woning gelegd kan worden de 20ste (juni) is. Ik ga hier mee niet akkoord en vraag of dit de passende oplossing is. Vrouw geeft aan dat het niet eerder kan. Over mijn inboedel die buiten staat wordt niet gesproken. Als ik niet tevreden was en niet zo lang wilde wachten kon ik in het filiaal van hoogeveen mijn bestelling wel annuleren met mijn bon. 


    Dit doe ik dan ook, want een passende oplossing word niet gegeven en daarbij komt dat het zou regenen en mijn inboedel nog steeds buiten staat. 


    Ik ga naar de winkel en annuleer mijn bestelling, ik wil mijn geld terug. Er is niet voldoende geld in de winkel en het hoofdkantoor wordt gebeld. De medewerker van de winkel geeft mij aan dat terug storten 1 werkdag betreft en als het hoofdkantoor het bedrag niet kon overmaken dan zou ik aan het einde van de dag terug kunnen komen 20.30u zodat ik dan het geld op kon halen. 


    Er gaat wat mail verkeer over en weer (filliaal hoogeveen en de afdeling financiën)  en ik word gebeld met de mededeling dat mijn geld terug gestort wordt voor 12u en ik de volgende dag (vrijdag 8juni) mijn geld op de rekening heb staan. Dit moet ook wel want ik moet als de bliksem laminaat halen om het te gaan leggen in mijn woning zodat de spullen weer terug kunnen. 


    Vrijdag geen geld.. Ik bel naar de klantenservice en zij kunnen mij zogezegd niet helpen. Dat mijn geld ergens in de lucht zweeft (1500€) is vervelend maar ach niets aan te doen. Hoogeveen wil wel contact met mij opnemen hierover.. 


    Ik bel filiaal hoogeveen en deze geeft mij aan dat ik BEGIN VOLGENDE WEEK mijn geld op de bank krijg. BELACHELIJK! 


    Dit noemen wij service ??? Dit noemen wij goed met mensen omgaan? Wie is er verantwoordelijk voor mijn spullen als deze kapot gaan ?? Buiten in de regen?? Hoe moet ik nieuw laminaat kopen als jullie het geld bij jullie houden tot na het weekend?? BELACHELIJK WAT EEN SLECHTE SERVICE!!!!! 


    Ik hoor graag van jullie want dit is van de zotten hoe er met mij is omgegaan! Mijn hele huis heb ik via de kwantum gekocht, maar dat was wel de laatste keer dat ik dingen bij jullie bestel! Ook ik zal mijn ervaring doorgeven, online en mond op mond want deze service wens ik niemand! 

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5

    Je moet overal zelf achter aan

    Denise Loef04-06-2018

    23-5 bestelling gedaan met levering in vesteging gouda. Was er al geweest maar producten die aanwezig waren zijn beschadigd, vandaar de online bestelling.
    Na 2 weken nog geen reactie en zelf moeten bellen en mailen.
    Schijnbaar omdat het voorradig is krijg ik geen nieuwe maar de beschadigde producten. Als je de klantenservice belt moet ik zelf (?) het filiaal in Gouda bellen of het idd de producten in voorraad zijn en als dat zo is dat ik moet aangeven dat ik nieuwe wil. BELACHELIJK! Wat een slechte service. Je besteld online maar je moet zelf een filiaal bellen....

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    KLACHT opgelost !

    Stijn 't Hart23-04-2018

    Onze eerder geplaatste klacht is alsnog opgelost door Kwantum Nederland. We hebben een nieuwe parasol mogen uitzoeken in de winkel. Met alle lof voor Manon voor de klantenservice. Heel erg goed geholpen en heeft echt moeite voor ons gedaan. Ondanks dat we geen bon meer hadden, toch een nieuwe parasol gekregen die nog onder de garantie viel. Ook meteen weer een les voor ons. Echt van ALLES de bon bewaren. Dankjewel kwantum !

    Lore23-04-2018

    Dank je wel voor het doorgeven, ik zat net te twijfelen om hier iets te kopen maar het is dus wel ok :)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Zeer teleurgesteld

    Stijn 't Hart20-04-2018

    Afgelopen jaar hebben wij ontzettend veel aangeschaft bij Kwantum voor ons nieuwe huis. Ik denk zo ongeveer wel ons halve interieur (deco, klusspullen, tuinmeubelen etc. Waaronder ook een parasol. Nu is dit één van de aankopen geweest die we cash hebben betaald en we de bon niet van terug kunnen vinden (of niet gehad hebben/vergeten zijn). Een paar dagen geleden heeft de parasol het begeven (rolt uit zichzelf weer dicht). Contact opgenomen met de klantenservice en het hele verhaal uitgelegd, filmpjes/foto's gestuurd etc. Ze adviseerden ons contact op te nemen met de winkel Eindhoven Ekkersrijt. Hier zijn we eigenlijk altijd ontzettend goed geholpen. Maar hoe we nu te woord zijn gestaan is echt ongelooflijk. Zo bot, zo onvriendelijk, zo niks willen betekenen. Het komt erop neer dat we kunnen fluiten naar onze parasol, hij is afgeschreven en we krijgen geen nieuwe. Wat een slechte (klanten)service! Ik ben echt teleurgesteld in Kwantum.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Goede service

    J.Lockhorst10-04-2018

    Vloerbedekking voor de trap gekocht en laten leggen, maar de lijm kwam er door en het ging rafelen. Via de service afdeling nieuwe en andere vloerbedekking gekregen en gratis gelegd .Prima service van kwantum . prima gelegd door Theo en Theo
    Bedankt Kwantum

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Vloerbedekking

    A. Meuwissen 09-04-2018

    Net zoals in een ander review had onze stoffeerder ook een ongeluk gehad.
    Bij de derde keer kwam hij wel opdagen. Vloerbedekking is slecht gelegd. Rafels waar hij verkeerd gesneden heeft. Te kort, te lang.
    Daarnaast nog flinke beschadigingen op deuren en muur. Op 8 mei OVER 4 WEKEN dus komt iemand kijken.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Kast gekocht bij Kwantum

    Sh. Kuyp15-03-2018

    Superleuke kast gekocht! Dacht dat Kwantum heel suf was (hihi)
    Maar ze hebben ook leuke dingen!
    Deze is beetje oude stijl. Blauwig. Met laatjes en mooie deurtjes.
    Was ook niet duur. Vond ik dan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    20 februari zouden onze gordijnen opgehangen worden ... maar ...

    Harm 03-03-2018

    14 januari hebben wij bij de winkel in Roermond nieuwe gordijnen gekocht (incl. monteren), voor een totaalbedrag van € 875,-
    Deze gordijnen zouden 20 februari opgehangen worden, een lange periode maar goed hiermee zijn we akkoord gegaan.

    19 februari ontvingen wij een mail waarin we verzocht werden om de ruimte vrij te maken voor de werkzaamheden, huidige gordijnen/rails verwijderen, meubels verplaatsen etc.
    Tussen 13:00 en 18:00 zou de stoffeerder komen om e.e.a. te monteren, dus hebben wij ervoor gezorgd dat er iemand thuis zou zijn.

    20 februari om 16:45 worden we gebeld door de Kwantum: de stoffeerder heeft een ongeluk gehad en kan vandaag niet meer komen.
    We kunnen een nieuwe afspraak inplannen op: 20 maart (!!)

    Hiermee gingen wij natuurlijk niet akkoord, uiteraard hebben wij er alle begrip voor dat de stoffeerder niet meer kon komen op de dag dat hij een auto ongeluk gehad heeft. Maar dat we dan pas een maand later geholpen zouden worden, dat is te lang. Zeker omdat we in de tussentijd de oude gordijnen en rails afgehaald en verwijderd hebben en er nu natuurlijk veel kou naar binnenkomt.
    Na veel heen-en-weer bellen hebben we maandag 26-2-2018 besloten om dan zelf maar op zoek te gaan naar iemand die de gordijnen zou ophangen. De kosten die we origineel hiervoor aan Kwantum betaald hebben, hebben we netjes teruggekregen en de gordijnen zouden kunnen worden opgehaald in filiaal Roermond.

    Al snel bleek echter dat de gordijnen niet in Roermond aanwezig waren. We hebben toen afgesproken dat we woensdag terug zouden komen om het geld voor de montage terug te krijgen en dan ook de gordijnen mee te nemen. Ook op woensdag waren de gordijnen echter niet binnen. Op donderdag weer met het hoofdkantoor gebeld, en daar werd aangegeven dat de gordijnen nog bij stoffeerder waren. Hij zou zorgen dat ze vrijdag af te halen waren. Vrijdag eerst met Roermond gebeld, geen gordijnen… daarna weer met het hoofdkantoor gebeld en daar werd aangegeven "we hebben het echt doorgegeven aan de stoffeerder, maar ik zie dat u niet de meest handige stoffeerder heeft". Beetje vreemde opmerking, maar okay. Ik heb aangegeven de gordijnen op zaterdag nodig te hebben aangezien we dan de montage ingepland hadden met iemand anders. De medewerkster ging bellen met de stoffeerder en ik zou teruggebeld worden.

    Toen ik teruggebeld werd gaf de medewerkster aan dat de gordijnen nog in de bus van de stoffeerder liggen, maar deze staat bij de garage i.v.m. reparatie van het ongeluk. De stoffeerder zou deze vrijdag nog ophalen en naar het filiaal brengen. Vrijdag laat in de middag met het filiaal gebeld: geen gordijnen … zaterdagmorgen weer met het filiaal gebeld: geen gordijnen..

    Al met al laat Kwantum ons aardig zitten op dit moment en ben ik heel erg benieuwd hoe en wanneer dit opgelost gaat worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    3x gordijnen niet goed gemaakt!

    Natasja23-02-2018

    Ik had 5 jaar geleden ook gordijnen van kwantum voor mijn woning. Beneden vitrage en gordijnen en boven vitrage. Alles in 1x goed.
    Daarna nog gordijenen voor in de hal, in 1x goed.
    Maar nu... in november 2017 gordijnen voor mijn slaapkamer besteld. Zouden voor mijn verjaardag worden geleverd medio december. Echter na een paar weken een mail dat het na de kerst ging worden! De gordijnen zouden niet voldoen aan de kwaliteitseisen van Kwantum. Jammer.... uiteindelijk kan ik ze 31 dec. ophalen.
    wat blijkt? een weeffout in 1 van de 2 helften. Het leek net een streep van een bruine stift. Dat wil je niet als je 300 euro voor gordijnen hebt betaald. Dus ermee terug. Okee gratis weer nieuwe. Je raadt het al de 2e keer weer niet goed. Een weeffout op exact dezelfde plek en de lengte klopte niet er zat bijna 2 cm verloop aan de onderkant.
    Ik zei tegen de manager van het filiaal ik geeft het nog 1 kans.
    Derde keer nu Dit keer duurde het weer langer dan normaal nl ruim 4 weken.
    en....weer niet goed! Nu een weeffout van ca. ruim een meter van boven naar beneden, en een draad die er zeker voor 40 cm uithing. Dus weer terug. en nu mijn geld terug gekregen.
    De manager zei. wat moet ik zeggen? Excuses was het enige wat ze uit kon brengen.
    Heb in die tussentijd wel waardebonnen gekregen en korting op een stoel maar ik had liever de gordijnen in 1x goed gehad ! Voor mij (helaas) geen Kwantum gordijnen meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    slechte service

    Maeve20-02-2018

    Gordijnen besteld. Zou mail krijgen wanneer deze waren binnengekomen. De mail kwam inderdaad, bleek het niet compleet. De eerste reactie van de verkoopster was dat er per element een mail zou komen, en dat er waarschijnlijk één gordijn achter was gebleven in de kooi, want dit gebeurde in 99% (!!!) van de gevallen. Op mijn vraag waarom ik niet pas mail kon krijgen wanneer de complete bestelling binnen was gekomen zei ze dat dit technisch niet mogelijk was. Technisch niet mogelijk??? We kunnen raketten naar de maan sturen maar de bestelling koppelen tot één geheel zou niet kunnen? Maak het nou een beetje... slecht slecht slecht en het kostte me weer een deel van mijn ochtend om het resterende deel op te moeten halen, terwijl ik ook nog vind dat ze voor dit aankoopbedrag best aan huis hadden kunnen leveren. Gordijnen voor andere kamers heb ik inmiddels besteld, maar niet bij Kwantum, maar bij een bedrijf dat het voor een luttele prijs aan huis komt bezorgen. Dág Kwantum, tot nooit meer ziens.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Kwantum heeft nog veel te leren...

    Linda Steenhoek16-02-2018

    Beste Kwantumklant,

    Ik hoor je al denken, die gratis gordijn-op-maat-maakservice van de kwantum klinkt als muziek in de oren. En wellicht ben je al helemaal verkocht door de ophangservice van de kwantum. Misschien kwam je, net zoals ik, op 14 januari 2018 het filiaal van kwantum in Barendrecht in gelopen en werd je enorm goed geholpen door Willem, gordijnexpert en één van de dingen die wél goed gaan bij de Kwantum. Echter wil ik je toch graag behoeden voor de Kwantum, dus zal ik mijn lange verhaal met je delen. Maar mocht je niet zoveel tijd hebben om het te lezen, hier een korte samenvatting: GEBRUIK NOOIT DE OPHANGSERVICE VAN DE KWANTUM!!!! BETER NOG, LAAT DE KWANTUM COMPLEET ACHTERWEGE BIJ DE ZOEKTOCHT NAAR GORDIJNEN.

    Zoals Willem het schetste klonk het zo mooi, en ik geloof echt dat Willem ook in het sprookje geloofde. Op 16 februari zou een stoffeerder van Kwantum langskomen en die gordijnen voor je ophangen. Kost wat, namelijk zo’n 250 euro, maar dan hangt het wel. Zeker handig als je, zoals mij, niet zo een twee drie iemand kan opnoemen die je gordijnen wilt ophangen.

    Vandaag, dus 16 februari, was het dan eindelijk zover! De gordijnen! Kwantum had me nog een smsje gestuurd dat de stoffeerder er tussen 8:00 en 12:00 zou zijn. Dus ik en mijn goede gedrag nemen de ochtend vrij, legen de ruimtes voor de ramen, en wachten rustig op die anonieme stoffeerder. Net zoals Kwantum van mij vroeg in hun instructies. Ik ben oprecht een goede klant, niet alleen omdat ik netjes de instructies volg, maar ook omdat de totaalprijs voor de gordijnen inclusief het bevestigen zo’n €680,- is.

    Om 13:15 was die langverwachte stoffeerder er nog niet. Ik bel de Kwantum en Linda, niet ik maar een andere Linda, namelijk Linda van de Kwantumklantenservice neemt op. Linda vind het ook wel vreemd dat die stoffeerder er nog niet is, maar raadt me aan nog even te wachten. Ik wacht nog even, 40 minuten, en bel wederom als de stoffeerder nog steeds niet voor mijn deur staat. Linda krijgt nu ook argwaan en zoekt het uit. Wat blijkt? De stoffeerder was mijn gordijnen vanochtend zoek! Een order van €680,- euro had zich vast en zeker even ergens verstopt. Dat geloof ik meteen, want het gaat om het vitrage gordijn Evelien, en we weten allemaal hoe ondeugend Evelien kan zijn. Super vervelend voor mij, want de stoffeerder was daarna vrolijk op zijn route gegaan en kwantum zag hier geen noodzaak om mij te informeren dat de levering tussen 8:00 en 12:00 hem waarschijnlijk niet meer ging worden. ‘Geen zorgen’ zo sprak Klantenkwantumservice medewerker Linda mij geruststellend toe, want vanavond zou ik nog gordijntjes krijgen. Dus ik neem daarom maar heel de dag vrij en wacht rustig af.

    Dan, rond 16:55, belt Klantenkwantumservice medewerker Linda weer. Ze heeft slecht nieuws. ‘Het gaat vandaag niet meer lukken’ verzucht ze. De Stoffeerder had zoveel vertraging opgelopen, zijn arme ziel kon het gewoon niet meer opbrengen om mijn huis te voorzien van gordijntjes. Gelukkig heeft ze een nieuwe datum. Namelijk. Tromgeroffel. 27 FEBRUARI al! 5 sterren! Oh nee, dat is nog bijna 2 weken wachten. Helemaal geen sterren (ok één want Willem), geen feestje, en bovenal geen gordijnen. Maar, Klantenkwantumservice medewerker Linda zal nooit iemand blij maken met een dode mus, ze heeft namelijk een tegemoetkoming!

    Nou hoor ik je denken, je hebt een dag vrij genomen, je order van €680,- was even zoek en niemand die je daarover informeerde, er was een vertraging van uren, je hebt alles aan kant gezet om het die stoffeerder zo makkelijk mogelijk te maken, die tegemoetkoming moet fantastisch zijn. NOU EN OF! Ik krijg namelijk, zit u goed, VIJFTIG HELE EURIES! Een korting van bijna 8%! Tel uit je winst. Voor €50,- euro heb ik een hele dag thuis gezeten en mag ik 27 februari nog eens een dagje thuis zitten. Yes!!!!!

    ‘Of’ denkt Klantenkwantumservice medewerker Linda met mij mee ‘De gordijnen liggen in het magazijn in Barendrecht, je kunt ze ook alsnog zelf ophalen en bevestigen.’ Zelf ophalen. Want bezorgen kan de Kwantum natuurlijk niet. Dat hebben ze al bewezen.

    Voor ik dit verhaaltje afsluit wil ik even complimenten geven aan Linda. Hoewel ze me ook iets te vaak benadrukte dat Kwantum die jackpot van €50,- euro niet persé hoeven te geven en ze me ook op het hart drukte dat, ja, Kwantum mijn gordijnen verloren was maar óók weer terug had gevonden, had Linda hier wel de taak van de boodschapper zijn en dat is nooit een leuke taak. Je zou maar voor Kwantum werken en steeds met boze klanten zitten omdat Kwantum hun bestellingen van, nogmaals, €680,-, niet goed op orde kunnen maken.

    Maar Kwantum, Kwantum, Kwantum. Ik zou willen zeggen dat ik niet boos ben maar teleurgesteld. Maar ik kan jullie vertellen dat mijn overburen, zo zonder gordijnen, prima kunnen zien dat ik beide ben. Jullie begrijpen hopelijk toch wel dat je met een bezorgdatum over 2 weken, en €50,- ik ver van gelukkig ben? Ik betaal jullie grof geld, en dit is hoe jullie me erbij laten zitten. Met een beetje schijt op mijn raam, maar lang niet zoveel schijt als jullie aan klanten hebben.

    Andere Kwantumklanten: mocht je op zoek zijn naar gordijnen dan raad ik je echt aan een andere zaak daarvoor te raadplegen. Maar ben je een kwantumklant in hart en nieren, en je wilt gordijnen, ga naar je boy Willem in het filiaal aan de Van ’t Hoffstraat in Barendrecht. Doe jezelf op zijn minst dat pleziertje, want dat is het enige plezier wat je aan deze aankoop zal overhouden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    JAMMER KWANTUM

    L.Y.16-02-2018

    8 februari zeil laten leggen in keuken. 9 februari gebeld omdat er een bobbel in het zeil zat vlak voor de ingang. Zou met 2 werkdagen worden teruggebeld. Uiteindelijk na 5 werkdagen zelf maar gebeld. Kunnen ze pas 8 maart komen. 1 maand na het leggen. We moeten iedere keer over de bobbel heen stappen om deze niet te beschadigen. Ook zijn bepaalde onderdelen niet gelegd waar ik wel voor betaald heb. Kwantum... jammer dat jullie deze service laten liggen. Zet mijn bedenkingen voor volgende aankopen van deze aard.

    ANTWOORD VAN KWANTUM:
    Vervelend om te horen dat je niet helemaal naar tevredenheid bent geholpen, mijn excuses hiervoor. Om je klacht verder op te pakken kan je het beste contact opnemen met het betreffende serviceteam uit je regio. Het nummer van deze afdeling vind je terug op de orderbon van de stoffering. Ook kan je altijd contact opnemen met onze algemene klantenservice via 0900-23 55 926. ^Nieke
    DAAR HAD IK AL 45 MINUTEN MEE GEBELD EN DE AFSPRAAK MEE GEMAAKT, BESTE NIEKE. Dit is dus antwoord waar ik niets mee kan

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Klacht slecht afgehandeld.

    B. Hendriksen01-02-2018

    Vier gordijnen gekocht in NL bij de #Kwantum. Terug in Italië, waar we wonen blijkt in alle vier (!!) gordijnen een scheur te zitten. Verpakking niet beschadigd. Mail naar Kwantum gedaan, nee meneer u moet naar het betreffende filiaal bellen. Aldus gedaan; nee meneer wij kunnen niet maar zo dingen opsturen naar het buitenland. U zult de gordijnen terug moeten brengen en dan kunnen wij de schade beoordelen. Opsturen naar Nederland is geen optie; portokosten vanuit Italië zijn erg hoog. Zeer slechte service; alsof ik zelf met een mes een snee in vier gordijnen gemaakt zou hebben

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Onverwacht goede service

    Arie24-01-2018

    Als je sommige reviews leest rijzen de haren je te berge. Onze ervaringen zijn zéér tegenover gesteld. Kwaliteit is natuurlijk pas na jáááren te beoordelen, maar de service is perfect! Kleine fouten in de kuipstoel New York (dolle bout, loszittende poot) werden binnen de kortste keren hersteld. Na drie maanden zijn we nog steeds blij met deze leuke kuipstoelen, die we kochten bij Kwantum Leiderdorp.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    ‘’iedere minuut die ze eerder klaar zijn, zijn mooi meegenomen.’’

    Mike en Manon16-01-2018

    Vandaag zouden we dan eindelijk ons op maat gemaakte gordijnen krijgen, die we 6 weken geleden besteld hadden. Gisteravond kregen we een mail, dat ze er tussen 13-18u zouden zijn. We kregen om half 2 een smsje dat ze er aankwamen. Dus wij waren thuis. 10 minuten later kregen we een mail, dat ze al langs waren geweest… ik heb niks gezien en ze hebben ons ook niet gebeld . Vervolgens meteen hoofdkantoor gebeld en die zeiden dat ze niet terug konden komen, want dat klopte niet meer met de planning. En verder zei de telefoniste ‘’iedere minuut die ze eerder klaar zijn, zijn mooi meegenomen.’’ Nu moeten we maar wachten wanneer we aan de beurt zijn..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte service

    Mary Smit15-01-2018

    3 manden geleden vitrage besteld, naar 10 weken kon ik ze op halen. Thuis gekomen en meteen opgehangen, wij kijken zit er een fout in de vitrage over de hele lengte. Ik dacht nog moet uithangen , maar naar het wassen en jawel strijken, is het niet weg. Terug naar het filiaal, geen probleem ze zouden nieuwe bestellen. Maar omdat het vlak voor de kerst was besloten wij de gordijnen weer mee te nemen, en ze na de feestdagen te komen brengen. Wij komen daar 1week geleden en wat zeggen ze daar, we laten ze stomen hoezo stomen dat helpt niet. Komt de man met een lul verhaal aan waar absoluut nergens op sloeg. Maar goed over 3weken komen de vitrage terug. Bij thuis komst zat het me niet lekker klantenservice van kwantum gebeld. Mijn verhaal verteld aan de mevrouw, die mij gelijk gaf, maar toch de winkel ging bellen, met de vraag belt u mij dan weer terug. Ja hoor maar natuurlijk klonk het verontwaardig, wij bellen altijd terug NIET dus. We zij een weekje verder maar nog niets gehoord. Goede service hoor kwantum Duiven niet dus ????????????????????

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Niet flexibel

    Mamma Mia15-01-2018

    We bestelden vloerbedekking. Dit ging lekker makkelijk in de winkel. Geen probleem. De tapijtleggers kwamen en wij hadden al de vloerbedekking eraf gehaald. Er bleek laminaat onder te zitten. De vloerbedekkers wilden de vloerbedekking niet leggen, want ze leggen alleen op een ondervloer. We vonden het ook zonde om het laminaat te verwijderen, dus toen de twee kerels weggingen, mailde ik de klantenservice om te zeggen dat het wat ons geen probleem was om het tapijt te leggen op het laminaat, zoals de vorige bewoners ook gedaan hadden. Dat zag er ok uit. Ik kreeg nul op reques, al gaf ik aan dat het ons risico zou zijn. Helaas. Het laminaat eruit of zelf tapijtleggers regelen. Mijn man en ik zijn zo stom geweest om hier zelf aan te beginnen. Een klusjesman is toch niet te krijgen voor zo'n relatief kleine opdracht. Einde verhaal: al het tapijt naar grofvuil gebracht. Wat een tegenvaller. Jammer dat Kwantum zich niet wat flexibeler heeft opgesteld.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Fantastische service door kwantum

    D. Ahsmann12-01-2018

    Uitermate tevreden over hoe foutieve bestelling van gordijnen door kwantum werd opgelost. Wij kopen onze gordijnen al jaren bij kwantum en dat blijven we ook zeker doen.

    Ria13-01-2018

    Bij welke kwantum bent u geweest?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Rechtzaak

    Herman28-12-2017

    Over het algemeen ben ik best tevreden met de producten die KWANTUM aanbiedt.
    Toch wil ik iets kwijt.

    Vandaag was ik bij een bedrijf op URK (Flevoland). De eigenaresse en tevens naaister van dit boutique naaiatelier is zeer kundig en gepassioneerd. Ze heeft haar bedrijf KWANTEX genoemd. Als je dit bedrijf ziet, zal je zien dat er absoluut geen verwantschap is met 'KWANTUM'.

    Te weten:
    KWANTEX = 100% kwaliteit en maatwerk
    KWANTUM = 100% lage prijs

    Toch heb ik begrepen dat KWANTUM dit kleine naaiatelier bevecht met zwaar juridisch geschut.
    Als dat waar is, vind ik dat heel treurig van KWANTUM.



    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6

    Klanten geen service

    Maarten13-11-2017

    Ruimte opgegeven ze en op hun advies x dozen material gekocht helaas een doos te weinig ok kan gebeuren.
    Ik bel de Winkel waar ik het gekocht had en vraag om nog een doos die zeggen "Gaat een WEEK duren".
    Gelukkig kan ik de Klanten Service bellen .... na 20+ minute in de wacht te hebben gestaan word me gemeld dat er een aantal winkels zijn die de doos die ik nodig heb hebben liggen gelukkig ik word door verbonden .. winkel zegt nee hoor dat hebben wij niet.
    Terug 20+ in de Que voor klanten service weer door verbonden en de winkel heeft het weer niet .
    Dus nu heb ik het maar online besteld 3-7 dagen wachten + 15 euro bezorg kosten.
    Zodra je betaalt hebt kan het ze niks meer schelen ik koop hier nooit meer iets.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Waardeloos bedrijf.

    J.lA. Wolters11-09-2017

    Verkopen doen ze graag, maar van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord.
    Nog nooit een bedrijf gezien, dat hierin zo slecht is. De klantenservice is niet te bereiken per telefoon. Staat alleen maar in de wacht om hun kas te spekken.
    En email, waarschijnlijk denken ze dat dit een brief is die je per postduif verstuurd, want ook hier reageren ze niet op.
    Te belachelijk voor woorden!!!!!!!!!!!

    Edwin02-10-2017

    Inderdaad een waardeloos bedrijf. Bij ons zouden ze vandaag een vloer komen leggen maar helaas niemand geweest. Ook hebben ze niet even afgebeld. Vloer was voor de kinderkamer. Nu nergens een mogelijkheid om voor de kleine kids een bed te plaatsen . Moeten maar naar een Hotel

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    teleurstelling bij de grodijnafdeling

    Marjolein09-09-2017

    Enkele jaren geleden heb ik tot volle tevredenheid gordijnen en jaloezieën gekocht bij Kwantum. Erg blij mee. Nu, na een verhuizing dus weer naar de Kwantum. Tot mijn verbazing was het onmogelijk om een showbaan mee te nemen (ook niet met borg). Want: die werden nooit teruggebracht en wat er niet hing was ook niet te verkopen. Maar, zo werd mij verteld: ik kon wel een proef staaltje meenemen ter grootte van A4. Kosten? Jawel : € 20.00!!!!!!! En die kreeg ik terug als ik de gordijnen daar kocht. Hoe bedoelt u, alle klanten gaan via een internetzaak kopen? Daar krijg je gewoon gratis en voor niks net zoveel staaltjes opgestuurd als je wil hebben. Niks € 20.00 euro per staaltje. Nee, echt klantvriendelijk kun je dit niet noemen. Slechte reclame voor de Kwantum!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Laminaat staat binnen een week bol, service Kwantum uitermate slecht!

    M@M05-09-2017

    Laminaat staat binnen een week van gebruik bol op de 1e etage, deze is te strak gelegd. Rondom de deurposten is te weinig ruimte. Op 29-8 k een melding van gedaan maar tot gisteren niets vernomen. Gisteren wederom zelf contact opgenomen met de Kwantum omdat onze deuren die op de overloop uitkwamen inmiddels niet meer normaal open kunnen. Ik zou spoed naar de klacht worden gekeken maar in de loop van de middag nog niets vernomen. Wederom zelf via Facebook geprobeerd (daar geven ze aan binnen 1 uur te reageren) en na lang over en weer mailen kreeg ik een afspraak voor volgende week. Ik gaf aan dat dat onacceptabel was. Ook onze badkamer komt uit op de overloop en kunnen deze deur niet meer sluiten omdat wij er anders niet meer uit deze ruimte kunnen komen vanwege de vloer. De deur weghalen is vanwege de inkijk van buiten geen optie. Ook beschadigen de nieuwe deuren door deze situatie. Kwantum gaf aan dat we het maar moesten doen met deze afspraak.

    Omdat wij het stoffeerbedrijf die voor de Kwantum onze vloer heeft gelegd kende besloot ik deze eens te bellen. Deze meneer gaf aan dat hij de situatie erg vervelend vond maar niemand van de Kwantum had gesproken en er geen afspraak was gemaakt om bij ons langs te komen voor herstel volgende week. Hij wist van niets. De uiterst behulpzame stoffeerder gaf aan dat hij druk was maar wel zijn best wilde doen om deze week langs te komen omdat hij het uitermate vervelend vond.
    Na dit gesprek weer in contact gegaan met de de Kwantum en zij bleven volhouden dat onmogelijk is om eerder te komen en bleven bij de afspraak van volgende week komen.... De klantenservice van de Kwantum is uiterst onbetrouwbaar en al absoluut niet service gericht. Het is toch redelijk absurd dat je drie vertrekken in je huis niet meer kunt betreden omdat de vloer bol staat en daardoor de deuren niet meer open kunnen. Deze service komt niet overeen met de Business strategie van Homefasion Groep waaronder de Kwantum valt. Met grote letters staat daar o.a. DE ECHTE WAARDE ZIT IN EEN PASSENDE OPLOSSING VOOR IEDERE KLANT.
    Zelfs als de klant zelf meedenkt en met een passende oplossing komt willen zij daar niet op inspelen..
    Vanmorgen een mail gestuurd naar de directie van Homefashion Group in de hoop dat daar zich iemand kan verplaatsen in de situatie en hier spoedig iets voor ons zou kunnen betekenen. De oplossing die ligt er al dus het zou heeeeeel makkelijk kunnen zijn.

    Het stoffeerbedrijf zou hier al zijn best voor willen doen maar moet groen licht krijgen van het servicebedrijf van de KWANTUM!!!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    service vreselijk slecht.

    B Hufkens25-08-2017

    ruim 2 1/2 week geleden is er vloerbedekking op de trap gelegd. Er zaten twee gaten in. Een dag erna een klacht ingediend. Ik moest foto's sturen van de gaten. Na 3 x gebeld en gemaild te hebben, ook naar de winkel gegaan om te klagen kregen wij na ruim 2 weken een telefoontje en mail of we even wilde aangeven om hoeveel treden het ging ?!? Ik heb toch twee foto's gestuurd. Het voelt als een zoethoudertje want nu dus weer twee dagen al niets meer gehoord. Elke keer meer dan 15 minuten in de wacht aan de telefoon. Ik vind het schandalig. Ik snap dat het vakantie tijd is maar al zeg je maar dat het even kan duren en dat ik volgende week terug gebeld ga worden. Dan heb ik tenminste het idee dat er iets met mijn klacht gebeurd en er notitie van mij genomen word. Nu heeft er naar 2 1/2 week nog niet eens iemand de trap gezien.

    petra05-09-2017

    nou dit probleem heb ik dus ook met me gordijnen. bellen mailen niet heb zin bij hun schijt hebben ze aan je

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    stoelen binnen enkele maanden gescheurd

    Karen Malta14-08-2017

    Ik heb zes grijze New York kuipstoeltjes gekocht. Ze zien er leuk uit, maar van één is het onderstel gescheurd en van een andere de kuip. Ze zijn tussen een half jaar en een jaar oud en worden niet eens veel gebruikt, dus ik vind dat dit eigenlijk niet moet kunnen. Helaas heb ik de bon niet meer ...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6

    fout gemeten gordijnen

    manu21-07-2017

    Alles wat er fout kan gaan als je gordijnen op maat laat maken bij kwantum, ging ook fout. Ten eerste kwamen ze niet op de afgesproken dag om in te meten. Hierdoor kon ik niet bij het inmeten aanwezig zijn en moest mijn moeder ( die dementerend is) zelf proberen uit te leggen hoe ze het graag wilde hebben. Men was erg kortaf tegen haar en namen niet de moeite om te luisteren, binnen 5 minuten stonden ze ook weer buiten.
    Na 3 wkn waren de gordijnen klaar en zijn we ze op gaan halen. Ze paste niet. Gemeld bij het filliaal in Son, er kon opnieuw een afspraak om in te meten gemaakt worden (wachttijd van 3 weken) Afspraak gemaakt, maar niemand op de desbetreffende dag gekomen. Weer gebeld met het filiaal, was waarschijnlijk iets mis gegaan en moest ik de klantenservice bellen. Vervolgens in totaal 40 minuten in de wacht gestaan. Afspraak was niet gemaakt omdat we de inmeetkosten niet betaald hadden! Situatie uitgelegd, gingen ze nakijken en we zouden dezelfde dag terug gebeld worden.
    Uiteraard niet gebeurd. Zelf maar weer een keer gebeld. Kreeg weer dezelfde reactie, ze komen niet inmeten want u heeft niet betaald. Nogmaals uitgelegd; moest overlegd worden en dan zou ik weer terug gebeld worden. Daar gaan we uiteraard niet op wachten.
    Dus; Kwantum geen aanrader!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    leuke winkel online

    Chanty29-06-2017

    Ik vind ze in de winkel niet zo aardig en nogal ongeïnteresseerd daarom bestel ik liever online want ze zijn erg goedkoop en tot nu toe steeds snel geleverd. ik vind het weer een leuke winkel, vooral als ze aanbiedingen hebben!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    niet reageren op 3 mails i.v.m. klacht

    J. Smulders27-06-2017

    Door foute meting van Kwantum konden twee rolgordijnen van de bestelde drie niet gemonteerd worden door de monteur van Kwantum. De door mij voorgestelde montage van een balkje van 3 bij 2 cm op het bovenste raamkozijn
    kon hij niet maken. Opnieuw bestellen was voor mij geen optie. Heb het toen zelf maar gedaan. Alles werkt nu perfect.
    Heb 3 maal een e-mail met klacht gestuurd.Totaal geen reactie. Pas op een telefoontje van mij werd er actie ondernomen
    met als resultaat 50 euro retour van de door mij betaalde 97 euro. Jammer dat ik ook geen arbeidsloon in rekening heb kunnen brengen. Geleerde les: overweeg goed wat je koopt en vooral wat je laat meten en monteren door Kwantum.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    kwantum daar wordt je NIET beter van!

    Jan-Kees01-06-2017

    Op de afgesproken dag kwam kwantum langs om het laminaat te leggen. Twee zzp'ers waarvan eentje s'nachts taxi had gereden kwamen aanzetten tegen het middaguur. Ze waren te beroerd om de netwerkkabel te leggen onder het laminaat omdat ze daar niet voor werden betaald. Terwijl het nauwelijks extra moeite is. Dat heeft me later een hoop stress opgeleverd. Waarschijnlijk werden ze ook niet goed betaald anders ga je niet s'nachts taxi rijden. Verder hadden ze niet genoeg laminaat bij zich. Daar konden zij natuurlijk niks aan doen. Ik had me laten adviseren door de winkel op basis van de bouwtekening van het huis. Toen kwantum gebeld en ze konden na 6 weken weer iemand langs sturen om het af te maken. Ik had een slaapkamer die half af was. Toen heb ik slechts 150 euro teruggekregen en ben ik met iemand van marktplaats in zee gegaan die wel klantvriendelijk was. En deze constateerde dat het laminaat dat al was gelegd zeer onprofessioneel was gelegd doordat het te strak tegen de muren zat en te gelijkmatig was afgesneden. Oftewel: kwantum daar wordt je NIET beter van!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    keukenkastje met kras gratis geruild

    Joyce23-05-2017

    We hadden een keukenkastje in de winkel gezien en deze toen online besteld voor de levering

    Maar toen we het uitpakten, bleek dat er een lelijke kras opzat. Echt zo aan de voorkant, heel erg in het zicht.

    Het was een goedkope kast daarom dacht ik dat je niet kan ruilen

    Maar we zijn toen weer naar de winkel gegaan en toen hebben ze het voor ons opgelost en gebeld en we konden de kast gewoon omruilen voor een nieuwe

    die was wel goed!

    het kostte niks extra's en was met een paar dagen geregeld

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Fotolijstjes gekocht

    Janne Fransen05-05-2017

    Aantal fotolijstjes gekocht bij de Kwantum, waren erg goedkoop en ik vond ook veel keuze.
    Ik had ze best snel in huis en ze waren goed verpakt dus ik ben verder tevreden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Slechte service

    R.Janssen28-04-2017

    2 kasten garda eiken online besteld, opgehaald bij kwantum Nijmegen, na twee weken door de klusjesman in elkaar laten zetten terwijl ik zelf afwezig was. Bij thuis komst de verbijsterende ervaring dat er twee verschillende kasten stonden. Vandaag gebeld met de klantenservice, de dame aan de telefoon had duidelijk order gekregen om vooral geen service te verlenen aan de klanten( was wel netjes en beleeft) maar mijn voorstel om de juiste kast kosteloos op mijn huisadres te bezorgen en de verkeerde kast zo kant en klaar mee te nemen werd niet gehonoreerd! Kon alleen als de kast gedemonteerd werd. Uitgelegd dat dat geen optie voor mij is omdat ik de klusjes man dan moet betalen voor het demonteren van de foute kast en ook weer moet betalen voor het in elkaar zetten van de andere kast. Zo word goedkoop kasten kopen bij de Kwantum door een foute levering voor de klant wel een dure ervaring! Voorstel afgewezen en ik neem contact op met Kassa.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    echt een hele leuke winkel!!

    Miranda04-02-2017

    Ik snap niet waarom iedereen zo zit te zeuren op Kwantum!
    Ik vind het echt een hele leuke winkel!

    Ze hebben allemaal leuke dingetjes, zowel groot als klein, en alles is even goedkoop!
    Ik vind het het leukst om het in de winkel te kopen, want dan loop je nog eens ergens tegenaan en dat kan zomaar iets heel leuks zijn dat je net nodig had!

    Maar ik heb ook wel eens iets online besteld en dan heb je soms ineens een interessante aanbieding. En het is ook wel zo makkelijk als ze die zware spullen komen leveren en dat je dan niet zelf hoeft te sjouwen!

    Edwin02-10-2017

    Kwantummedewerker?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Tapijt tegels in de aanbieding.....

    Trooster30-01-2017

    Zondag, nu een week geleden bij Kwantum Vlaardingen gekeken naar tapijt tegels.....
    We vonden de antraciet kleurige van Eu 5.50 voor Eu 4,5O een netten tegel voor een nette prijs.
    Er stonden echter maar twee dozen ,terwijl we er vijf nodig hebben.
    Terwijl de computer aangaf dat er meerdere dozen moesten wezen.....vreemde zaak dus.
    Ze konden besteld worden ,maar moesten vooruit betaald worden,wat ik wel vreemd vind want er is geen boter bij de vis.
    Hooguit vrijdag zou er gebeld worden dat onze bestelling binnen was.......niets gehoord dus.
    Afgelopen zondag maar eens gaan informeren......en ja er waren twee dozen binnen gekomen.
    Wat moet ik daar mee vroeg ik de duidelijk niet zo pientere verkoper.
    Met het zootje dat er nog ligt haal ik het nog niet en heeft kans op kleurverschil.
    Triest, dat er niet even contact word opgenomen ,als de bestelling niet op tijd kan worden geleverd.
    Ik heb de verkoper gevraagd er werk van te maken ,mocht onze bestelling vrijdag weer niet binnen zijn dan wil ik mijn geld terug.
    Zou ik op deze wijze weer wat kopen......dat ligt geheel aan de afhandeling.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Liever online dan in de winkel bestellen

    Tamarah06-01-2017

    Ik heb best wel veel dingen bij de Kwantum gekocht. Gewoon vanwege de prijs en ook wel de collectie.

    Maar ik kwam er op een gegeven moment niet meer zo graag, omdat ik het personeel in de winkel gewoon niet zo heel vriendelijk vind. Ongeïnteresseerd en gewoon niet erg klantgericht. Meer met zichzelf bezig.

    Online is veel beter, want dan heb je met die mensen niet zoveel meer te maken. Bestellen gaat ook echt makkelijk online, je vult wat dingen in en huppakee.

    En nog een groot voordeel is dat je dan niet met je nieuwe kledingkast hoeft te zeulen, maar dat deze gewoon wordt thuis bezorgd.

    Ex-klant01-05-2017

    Precies. Ontzettend dom en ongeinteresseerd personeel. Maken fout op fout en daar is de klant de dupe van. Maar ook hier geldt If you pay peanuts, you get monkeys! Een normaal mens gaat niet voor de Kwantum werken.

    Fer Kroon02-04-2018

    Deze mening deel ik niet met u. Het personeel in de filialen Meppel en Hoogeveen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Service?

    JS05-01-2017

    Kwantum loopt een beetje achter de feiten aan vergelijken met andere meubelfabrikanten.
    Zo maakt het niet uit of je 10 euro of 1000 euro besteld, bezorgkosten blijf je houden.
    De prijs is best hoog, maar de meubels zijn wel gewoon mooi en degelijk.
    Maar de motivatie of enthousiasme van medewerkers mag wel wat beter...
    Ondanks dit zou ik hier toch blijven kopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Dhr

    Mark30-12-2016

    N.a.v. een (eerste) online bestelling bij Kwantum is duidelijk dat eea verbeterd kan worden. Het bestelproces en betalen is duidelijk. Maar dan de bevestigingsmail. Daar wordt (alleen) in vermeld dat na 5 werkdagen de bestelling in het gekozen filiaal "afgehaald" kan worden met medeneming van de mail en een legitimatie. Geen info of er nog een afhaalbevestiging (telefonisch/mail) o.i.d. volgt. Op zich (voor ons althans) toch duidelijk. Ruim na 5 werkdagen geen mail of een "telefoontje" van Kwantum dus naar het filiaal waar de bestelling bezorgd en afgehaald kon worden. ten eerste werden we daar met een nogal ongeïnteresseerd persoon geconfronteerd De tegenzin droop er vanaf en kortaf werd gevraagd of we over de bestelling waren gebeld. Dat waren we niet en de mail is toch duidelijk. Volgens haar was dat niet conform de procedure en had ze er duidelijk ook geen zin in want zonder gecheckt te hebben zei de bestelling haar helemaal niets en was er volgens haar dus ook niet. Het is dat een andere verkoopster in de nabijheid e.e.a. van het gesprek opving en aangaf dat er wel degelijk een bestelling op onze naam klaarstond.
    Kortom, m.b.t. het online bestellen bij Kwantum zijn er nog verbeterpunten. Waarom is een artikel pas na 5 werkdagen af te halen c.q. te bezorgen. Tegenwoordig is veelal zelfde dag afhalen of uiterlijk binnen 2 dagen in huis standaard. Duidelijker in bevestigingsmail aangeven wat vervolgprocedure is. Voor ons was het op zich wel enigszins duidelijk, na 5 werkdagen af te halen, maar kennelijk niet bij ieder personeelslid (filiaal) Ook is een 0900 nummer a €0,50 per gesprek voor vragen en of opmerkingen wat ons betreft not done. Kennelijk een (opzettelijke) buffer om klachten(gezeur) te beperken??
    Tja, dan een review!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Opruimen en nieuwe kasten bij Kwantum

    Marianne 23-12-2016

    Thuis enorm aan het opruimen geslagen - een prima klus voor de donkere wintermaanden dacht ik zo.
    Om het resultaat te vieren, heb ik inkopen gedaan bij de Kwantum. Paar kastjes en leuke inrichtingsdingetjes. En de oude meuk eruit.

    Lekker goedkoop hier en de spullen zagen er in het echt net zo uit als op de website. En het werd makkelijk thuis bezorgd allemaal ook nog!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Kledingkast

    Quispel07-12-2016

    Bij kwantum kledingkast gekocht.
    Hierbij waren schroeven geleverd die je met een inbus ( torx) ingedraaid moesten worden.
    Dit ging zeer moeizaam omdat de kop van de schroeven ondiep zijn, hierdoor schoot de inbus er steeds uit als je kracht moest zetten.
    Zou niet nogmaals een meubel kopen bij kwantum, vanwege de kans dat er weer van deze schroeven inzitten.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5

    goedkoop maar minder service

    Gerard17-08-2016

    lekker goedkoop maar de service kan vaak beter

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Halve prijs

    Tjalk15-08-2016

    Ik moest naar de praxis in amsterdam en daarnaast zit kwantum dus toch maar even dat filiaal ingelopen. Uiteindelijk 2 krukjes gekocht die voor de helft stonden alswaar praxis ze voor had staan. Blij dat ik dat toch nog even gedaan heb. Bijzonder, 2 winkels zo dicht naast elkaar en dan zo'n prijsverschil. Ik was nog nooit bij kwantum geweest maar nu waarschijnlijk ook niet de laatste keer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Slechte service

    Danielle21-07-2016

    Kwantum heeft een mooie aanbieding voor een loungeset. Besteld in de winkel en zou 3 dagen later gratis thuis bezorgd worden. Helaas kwam er geen loungeset, geen bericht gehad, geen mail, geen belletje, niks! Klantenservice is niet te bereiken, transportbedrijf heeft geen orders gehad zeggen ze. Zeer slecht!!!! Wij hebben al betaald voor ons spul, op zijn minst kun je de klanten op de hoogte houden wanneer de bestelling komt.

    Jaap21-07-2016

    Helemaal mee eens. ...zeker als er bezorgdag afgesproken is....Na veel bellen met transporteur waar niet opgenomen wordt en uiteindelijk zelf weer contact gezocht met kwantum komt er nu verhaal dat het zo'n succes is dat transporteur het niet aan kan en verzonden zal worden via post nl. Wanneer levering plaatsvindt is nog niet bekend. .. Geloof er niet veel van...eerst zien...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    heer

    H. de Bruijn30-06-2016

    Het onderdeel stofferen is bij de Kwantum dramatisch! Er moet vooraf een kontrakt getekend worden, dat bij nader inzien eenzijdig is en waarbij je als klant volledig in de kou staat. Afspraak om laminaat te leggen op éé slaapkamerverdieping: donderdag 23 juni tussen 10 en 14 uur zouden de stoffeerders komen. Het wordt 14.30 uur en als het half gelegd is, vertrekken de heren. .... Er was een kontrakt getekend, dat het zou worden gebracht en gelegd. Geweldig als je dit soort kontrakten naleeft....
    Pas een week later kon er een nieuwe afspraak in de agenda geplaatst worden.....en gedurende een week zitten we dus in een niet leefbare etage. Donderdag 30 juni wordt doorgegeven als datum tussen 12 en 17 uur. Het wordt ook nu weer spannend, want het is 3 uur geweest, en er is nog geen stoffeerder geweest. Kwantum een zaak die begint met een K! De K van.......

    Tevreden klant15-08-2016

    Ik heb een hele andere ervaring; tussen 15.00 en 18.00 uur zouden ze komen. Rond half 4 op de stoep. Om 4 uur stonden ze weer buiten en was ik een vloerbedekking rijker in mijn slaapkamer. Geniet er (nog) elke dag van.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Stoelen

    CvdV12-04-2016

    Zojuist 6 nieuwe eetkamerstoelen.besteld via jullie website. Schrok wel van de 45 euro verzendkosten...op het bedrag dat we moesten afrekenen is dat behoorlijk veel. Nu halen we ze zelf wel op bij de winkel, moeten 2 of 3 x rijden maar is voordeliger dan 45 euro extra te betalen. Mooie stoelen tegen betaalbare prijs maar te hoge verzendkosten! ! !

    Cindy31-03-2017

    Helemaal mee eens, de verzendkosten zijn veel te hoog! Ik wil graag vier stoelen kopen voor een totaalbedrag van €250. De verzendkosten zijn maar liefst €30! Zijn ze niet goed wijs!? Dat is meer dan 10% van het hoofdbedrag en dat heb ik er uit principe niet voor over. Dan bestel ik dezelfde soort stoelen wel ergens anders waar ze voor dat bedrag gratis of voor het luttele bedrag van €3,95 (Xenos) bezorgd worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Super service!

    Annabelle Nahon12-03-2016

    Ontzettend goede service, ik had dezelfde stoel die ik bij kwantum kon kopen in een andere winkel een stuk goedkoper gevonden. De prijs werd meteen aangepast en ik kreeg ook nog eens 10% korting! Top!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Lekker goedkope inrichtingsspulletjes

    Agnès 19-01-2016

    Lekker goedkoop, wij halen hier altijd onze inrichtingsspulletjes!
    En omdat het niet zo duur is, kun je af en toe wat afwisselen.
    Ga meestal gewoon naar de winkel, maar het kan dus ook online, dat wil ik ook wel eens proberen. Maar mijn sterretjes baseer ik dus even op de winkels!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Goede service

    Eefje26-10-2015

    Ik vind het heel goed dat Kwantum klachten serieus neemt, zoals op deze website, dat ze dan reageren op de klacht of op het compliment. Zo laten ze zien dat ze dat serieus nemen, en dat vind ik heel belangrijk. Daarvan krijg ik meteen zin om even te gaan shoppen op hun website :)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Let op!! Speciale lampen in de badkamer

    Ans17-10-2015

    Wij zijn op zoek naar lampen voor in de badkamer en we werden goed geholpen door een meneer van de Kwantum. Die liet ons zien waar de lampen voor de badkamer hangen, want je kunt dus niet zomaar alles in de badkamer hangen! Er moet een speciaal keurmerk opzitten, anders krijg je brand!! Dus wij zijn goed geholpen in de Kwantum!

    Kwantum Klantenservice19-10-2015

    Beste Ans, Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Wij bedanken je voor de goede recensie. Met vriendelijke groet, ^Rita Kwantum Klantenservice.

    Ans19-10-2015

    Beste Kwantum Klantenservice, Jullie bedankt voor het goede advies! Groetjes Ans

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Liever online

    Sarah16-10-2015

    Wat een treurigheid in die winkel in Amsterdam-Noord, zo droevig ingericht en die sfeer ook, met die tl-lichten. Maar ze hebben wel veel keuze in betaalbare spullen. Alleen koop ik dat dan liever online, hoef ik niet naar zo'n winkel. En leveren ze het gewoon thuis af :)

    Kwantum Klantenservice16-10-2015

    Geachte Sarah, Bedankt voor de tip, wij zullen dit intern doorgeven en hopen dat we er iets aan kunnen veranderen in de toekomst. Fijn dat je de service wel goed vindt! Met vriendelijke groet, Kwantum Klantenservice

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Online bezorgservice

    van tillingen14-10-2015

    Heeel handig dat ik niet meer een busje hoef te huren om spullen bij de Kwantum op te halen. Die kast die ik had gezien, laat ik nu gewoon thuisbezorgen. Top!

    Rita Kwantum Klantenservice14-10-2015

    Bedankt voor de goede recensie heer/mevrouw van Tillingen! Met vriendelijke groet, Kwantum Klantenservice.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Keuze genoeg en goedkoop

    Alem van Oord12-10-2015

    Ik hou van die grote winkels van Kwantem en dat je dan alles lekker kan uitproberen enzo. Banken, kasten, lampjes. Ik kom er graag!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Zelfservice

    Benny06-10-2015

    Personeel is niet altijd even vriendelijk hier, nogal ongeïnteresseerd en niet met klanten bezig. Maar meestal heb je ze ook niet echt nodig, ik vind meestal zelf wel wat ik nodig heb. Ze hebben genoeg dus dat komt vaak wel goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Goedkoop en makkelijk

    Fati03-10-2015

    Prima winkel. Wel een eindje rijden voor mij, Maar veel keuze en vaak de goedkoopste.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Vreselijke service, ik kom hier nooit meer.

    Dat zegt dus niks bij de Kwantum! 30-09-2015

    Had een prachtige kast gezien bij de Kwantum in Amsterdam Noord, maar moest eerst thuis opmeten of hij wel zou passen. Dus ik liet m reserveren. Mijn naam stond erop. Geen probleem! Riepen ze nog. Nog geen half uurtje later was ik terug, blij dat de kast paste. Weg kast! Verkocht! Aan de eerste de beste gek die langskwam zeker! En niemand die zich verantwoordelijk voelde of niks. Pisnijdig was ik, wat een slechte service. Mij zien ze noooit meer terug.

    Rita, klantenservice Kwantum30-09-2015

    Wat ontzettend rot dat het zo gelopen is! We gaan hiermee aan de slag. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, mag je altijd een e-mail sturen naar klantenservice@kwantum.nl! Hartelijke groet, Rita Kwantum

    ik weer30-09-2015

    Dag Kwantum, A little too late I'm afraid, maar ik vind het wel aardig dat jullie reageren, en nog wel zo snel. Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat dit is voorgevallen en ik heb nu geen zin meer om er iets mee te doen. Heb dat destijds al geprobeerd. Maar toch bedankt voor de reactie, dat is toch iets. Groetjes

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Schrijf zelf een review over Kwantum

    Uw beoordeling