Kwantum

Alle reviews

Kwantum

40% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (325)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jaloezieën inclusief montage.

    Monteur is vertrokken zonder klus af te maken, plafond is nu een gatenkaas en de jaloezieën liggen verspreid door mijn huiskamer, ik kan Kwantum enkel telefonisch bereiken voor een klacht die in 10 werkdagen beantwoord gaat worden, dit is werkelijk te gek voor woorden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Lampen

    We hebben 2 lampen besteld bij de Kwantum. Die kwamen in een veel te grote doos, zonder opvulmiddel aan. Waardoor 1 van de 2 lampen in duizend stukjes was toen we de doos open maakte. We hebben meteen een mail gestuurd met de foto's er bij. Na 2 weken nog steeds geen reactie, inmiddels verder gegaan met de verbouwing en kapotte lamp (als je het nog een lamp mag noemen) weg gegooid. Na die 2 weken achter de mail aan gebeld want nog steeds niets gehoord. Te horen gekregen dat we geen nieuwe lamp krijgen omdat we de originele niet kunnen inleveren. Echt bizar rare situatie. De foto's laten super duidelijk zien dat het product gewoon totaal kapot is. Er wordt 0 verantwoordelijkheid genomen door Kwantum. Nog een keer geprobeerd de klantenservice te mailen. Weer een super trage reactie met de zin: "Helaas kan ik niets meer voor u betekenen". Ik raad iedereen af om online iets bij de kwantum te bestellen want ze hechten blijkbaar geen enkele waarde aan service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vloerkleed

    Zeer slechte actie van Kwantum!!
    Let op van 31 okt t/ m 20 november!!!
    De ACTIE: Alle vloerkleden GRATIS BEZORGD, vanaf 150,-

    Mooie actie denk je dan ik koop een kleed van 260,-
    Nu komt het ACTIE GELD NIET ALS HET KLEED OP VOORRAAD LIGT,

    GEWELDIGE ACTIE DUS !!!!!

    Over gebeld met het hoofdkantoor maar dit zijn de voorwaarden van Kwantum de reclame borden worden niet gewijzigd!!!

    Misleidende reclame”. Waar de consument niets mee kan !
    Waardeloos bedrijf ga er dan ook maar van uit dat al hun schreeuwende reclame niets van klopt!%!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnroede inclusief accessoires

    Zojuist terug van de Kwantum in Roosendaal. Zij hadden mij twee weken geleden geadviseerd welke gordijnroede en bijbehorende accessoires ik het beste kon nemen. Deze blijken alleen niet op elkaar te passen. Sterker nog, op de roede uitschuifbaar zwart 110-200 cm past geen één eindkap. Wel aan één kant, maar niet op de uitschuifbare kant. De winkel neemt het niet retour omdat de verpakking kapot is (wat me logisch lijkt als je ze gaat bevestigen). De onaardige mevrouw vertelde mij dat ik het nietje er voorzichtig uit had moeten halen. Zet dat dan voortaan op de verpakking. Bij elkaar waren de kosten euro 80,00 en het kan zo de kliko in. Was eerst heel tevreden, maar na deze ervaring ga ik hier nooit meer naar toe. Heel slecht!

    Op de vraag: Zou hier weer kopen is het antwoord natuurlijk NEE, maar dit pakte de site niet bij het invullen. Goh, wat vreemd!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vloer

    Duurt eerst 3 maanden voordat ze de vloer kunnen leggen. Het zou gelijmd moeten worden, wat niet gebeurd is. Persoon die de vloer heeft gelegd heeft dit niet gemeld en heeft zijn eigen werkbonnen getekend met mijn naam. Lijmen is zeker de helft van het geld wat ik voor de vloer hebben betaald. Gebeld 5 x in de wacht gestaan, iedere keer 1 uur, iedere keer opgehangen. Mail gestuurd wordt niet op gereageerd. Naar de winkel gegaan en het voorgelegd. De winkel geeft wel goede service maar kunnen niets betekenen want alles moet via het hoofdkantoor. Ze geven aan dat de vloer niet glad is, wat het wel is. Als er iets fout gaat kan je niets doen. Heb een andere bedrijf ingeschakeld en die zei dat de vloer goed glad genoeg is en het leggen was zo gebeurd.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pvc jaloezieën

    Ik heb besloten nooit, maar dan ook nooit meer een winkel binnen te stappen van kwantum.
    Jaloezieën gekocht en de tussen beugels passen niet. 1 cm ruimte dus doorbuigen wordt hierdoor niet voorkomen. . Gekocht in juni. Nu in oktober nog niet opgelost. Zoals altijd ligt het aan de klant. Dus mij zien ze nooit meer

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank Lecco

    Zeer slechte klantenservice. We hebben pas na 9 maanden contact met ze kunnen krijgen. Onze bank is in dec 2021 kapot geleverd. Als ze direct gereageerd hadden konden we de bank nog ruilen voor een nieuwe, nu is deze niet meer leverbaar en krijgen we ter compensatie een schijntje terug. Wij zijn erg ontevreden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Plisse en gordijnen

    Vandaag onze Plisse en overgordijnen ontvangen en door Kwantum ophangervice laten plaatsen. Alles was keurig op maat en precies zoals afgesproken. De monteur was een erg vriendelijke en bekwame man die snel en goed zijn werk heeft gedaan en alles weer keurig schoon heeft achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks op voorraad wel aangegeven winkel verkrijgbaar maar 4 vestigingen Kwantum bezocht niks en niks. Ben toch zo boos! Beetje heel Nederland afreizen!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vinyl vloer & Plissés

    Wij hebben voor bijna 10.000 euro een bestelling geplaatst bij kwantum, dit met services van hun persoonlijk advies, inmeting en plaatsing / legging.

    Vinyl vloer:
    Ongeveer 2 maanden geleden een Vinyl vloer laten leggen door kwantum, met de inmeetservice, advies en leg-service met fini-floor ondervloer.
    Binnen een week stonden de scheuren al in het vinyl, het zitten op een stoel veroorzaakt al erge deuken en lopen op schoenen is niet mogelijk.
    Vermoedelijk zit er geen toplaag op het vinyl (0.25CM beschermlaag als beloofd op de bestelling).
    Kwantum is op de hoogte van onze klacht en zou een inspecteur sturen die binnen 5 werkdagen contact op zou nemen, maar neehoor je hoort verder niks tot je zelf weken later belt en 2 uur in de wacht staat om te horen "het is druk op de klantenservice, je moet langer wachten". Wij hebben voor dit probleem verder nog geen oplossing of überhaupt een antwoord over gekregen.

    Plissés:
    Wij hebben gordijnen en plissés in laten meten en ook voor de ophang service gekozen. De inbetween-gordijnen zijn netjes opgehangen en zien er goed uit maar omdat de beugels van 3 van de 4 plissés ontbraken in de doos (collega had deze niet in de doos gedaan) was het niet mogelijk om deze op te laten hangen. Wij moesten er zelf achter aan dat deze steunen opnieuw besteld zouden worden en een nieuwe afspraak maken voor het monteren van.

    De 9 missende beugels zijn herbesteld in de winkel, maar hier kwamen er maar 3 van binnen dus moesten wij opnieuw een bestelling plaatsen om de overige 6 te krijgen. Wij slapen en wonen dus nu al bijna 3 weken in een vissenkom waar iedereen zo naar binnen kan kijken, omdat de levering van de plissés niet klopte en wij weer achter aan de rij gesloten zijn van montage afspraken.

    Wij hopen dat er vanuit Kwantum een passende oplossing gaat komen voor de schade aan de vloer, anders zijn wij helaas genoodzaakt om via juridische assistentie een oplossing te vinden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vloerbedekking

    De Kwantum had als actie dat ze bij aankoop van vloerbedekking deze gratis komen leggen.
    Echter bij de kassa kwamen er nog lijmkosten, voorrijkosten etc. bij, maar goed toch maar de vloer gekocht.

    Bij aankomst van de vloerenlegger in ons huis moest er ineens ter plaatse €35 betaald worden of anders dreigde hij om direct weer te vertrekken. De reden hiervoor was dat de ruimte lastiger was dan hij had verwacht.

    De vloer is gelegd, maar de vloerenlegger ruimt niets op van de bende die hij zelf gemaakt heeft en laat alle troep liggen. Na afloop zijn we minimaal 1 uur aan het schoonmaken geweest.

    Achteraf bleek de hoekjes en randjes van de vloer ook niet goed vastgelijmd te zitten.

    Hierover heb ik een aantal keer gebeld, maar de reactie van Kwantum is wij besteden het vloeren leggen uit aan een andere partij en hier kunnen wij geen contact mee opnemen en hebben we ook geen telefoonnummer van.

    Ondertussen heb ik 3 keer gemaild waarin ik bovenstaande netjes heb uitgelegd en dat ik graag hieromtrent een reactie ontvang. Ik krijg 0 reactie terug. Na mijn 3e netjes verwoorde e-mail ben ik gewoon geblokkeerd in de mailing lijst. vervolgens mijn e-mail naar het algemene e-mailadres van de Kwantum gestuurd, ook hier 0 reactie terug.

    Wat kan ik nu nog verder doen? ter info mijn 1e e-mail is van d.d. 12 juli.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    4 stuks vitrage

    Vandaag de vitrage opgehaald bij de kwantum in Hoogezand.
    Het was kamerhoog vitrage en moest 139 cm. worden.
    Dus er was per gordijn 150 cm over .
    Deze wilde ik gebruiken voor wat anders en dacht deze ook weer terug re krijgen, maar niet dus.
    Gemaild met de klantenservice, maar kreeg als antwoord.. om de laagste prijsgarantie te kunnen garanderen, is ons orderproces zo ingeregeld dat wij geen reststof mee kunnen geven.
    Ik heb betaald voor kamer hoog, dus de rest wilde ik terug... ik vind dit gewoon diefstal..
    Heb ze hiermee geconfronteerd, maar zijn star en is niet mee te praten.
    Zo kan ik ook wel de laagste prijsgarantie geven, ben nog veel duurder uit.
    Heb voorgesteld als eis, de 4 reststof alsnog te krijgen of de helft van het geld terug.
    Maar helaas.... dus er wordt nooit meer iets bij KWANTUM gekocht en raad mensen aan eerst goed te vragen .
    Vindt het beslist niet klantvriendelijk..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    inmeet service en houten luxaflex

    Ellende met de raamdeco na inmeten:

    Ellende:

    De eerste order dateert inmiddels van 14-06-2021
    Inmiddels zijn we dus 14 maanden verder en is het nog niet goed opgelost.
    Het is wederom wachten op de mensen die het voor de 7de of 8ste keer opnieuw komen inmeten.
    Krijg je een mail met een tijdsblok waar je op kan reageren, doe je dit en dan het gevolg: wederom geen gehoor aan de kant van de Kwantum en weer een dag vrij nemen en wachten, wachten, wachten.

    Zou je na de zoveelste keer terug gebeld worden met een oplossing omdat de ellende blijft doorgaan, vindt de persoon die dit zou doen het belangrijker om op vakantie te gaan!
    Krijg je in de winkel als optie te horen: je krijgt je geld terug maar dan moet je wel alles inleveren.
    Dit is toch ook geen oplossing na 14 maanden ellende en alle vrije uren die je ervoor moet opnemen om maar thuis te zitten wachten tot men langs komt.

    Kortom, enige advies wat ik kan geven: koop kant en klaar spul of misschien nog beter:
    KOOP HET ELDERS

    Met een wat minder vriendelijke groet als normaal,
    Sander Vermeulen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Laminaat en Rolgordijnen

    De service in de winkel was prima. Alleen 1 rolgordijn paste niet en verkeerde kleur. Moesten we weer een maand wachten voordat die geleverd en opgehangen werdt
    Laminaat werdt vlot gelegd, alleen door de inmeter véél steveel en te weinig plinten
    Telefonisch contact is gewoon niet mogelijk met dit bedrijf
    Mijn man heeft uiteindelijk zelf maar plinten opgehaald en gemonteerd, terwijl wij er voor betaald hebben om het te laten doen
    Kortom,we bedenken ons nog wel een keertje met zulke aankopen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vloeren Kwantum NIET DOEN!

    TOTALE TELEURSTELLING in de vloeren service van de Kwantum!

    Ik ga voor het eerst samenwonen met mijn vriendin en daar hoort een mooie nieuwe vloer bij.

    Wij zijn bij de kwantum geweest en omdat we geen ervaring hebben met vloeren leggen en omdat we een mooi resultaat voor ogen hadden, zijn we niet te beroerd om daar voor te betalen.

    We hebben daar in de winkel met onze plattegrond uitgelegd wat we voor ogen hadden en hoe de ruimtes eruit zien.
    Er werd ons vanalles beloofd om de verkoop rond te maken.

    De eerste stoffeerders kwamen al scheldend in hun moedertaal binnen en ze vertelde mij dat ze de vloer eerst moesten legaliseren. Ze schreven een bedrag van rond de 1000 euro op een stukje karton dat ze van de verpakking van het laminaat trokken en vroegen mij om dit meteen te betalen. Dan gingen ze van het weekend wel even de vloer leggen. Uiteraard ben ik hier niet mee akkoord gegaan en heb de beste heren de deur gewezen.

    Ik ben naar de kwantum gegaan en daar werd al snel duidelijk dat ik een andere ondervloer nodig had. Die moest ik nog even betalen en toen kwam de tweede stoffeerder.

    Meneer was in ze eentje en kwam klagend binnen over dat hij niet genoeg betaald zou krijgen, want de kwantum had de ruimtes niet goed doorgegeven. (Nogmaals ik heb daar met plattegronden mij laten adviseren wat ik moest aankopen) Meneer ging uiteindelijk na heen en weer gebel aan het werk.

    Hij bleek het niet te gaan redden in een dag, wat mij al niet verbaasde aangezien hij in zijn eentje kwam. Hij zou nog even doorgaan en de rest op maandag afmaken.

    Hij vertelde mij dat hij waarschijnlijk niet genoeg plakplinten had. Hij zou ze even tellen en de rest maandag even meenemen.
    Ik was blij dat hij mij wel even ging helpen.

    Maandag kwam meneer terug en vertelde mij dat hij de plakplinten niet ging doen. Dat was niet inbegrepen. Hij had ze ook niet meegenomen.

    Ik zit momenteel met een boven verdieping met geen enkel plakplintje. Beneden is nog niet af. Ik krijg na 7 dagen te wachten op antwoord van de kwantum, te horen dat ze mij niet verder kunnen helpen omdat ze geen service los kunnen regelen. Terwijl ik zelf de plakplintjes al heb gekocht.

    Kortom naast een slechte service ook geen eindresultaat en ik mag onervaren nog even 2 dagen op mijn knieën. Dit terwijl ik ze er gewoon voor heb betaald. Het voelt als diefstal en wij gaan nooit meer terug naar de winkels van de Kwantum.

    Ik verwacht een uitgebreid excuses en dat het werk "SPOEDIG" wordt afgemaakt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    BBQ Kamado

    Op 17 juli uit de folder de BBQ Kamado besteld bij Kwantum Leidschenveen. Speciaal nagevraagd of hij nog besteld kon worden en dat was geen probleem. Binnen 10 werkdagen zou ik hem kunnen ophalen. 1 augustus toch naar eens bellen hoe of wat mijn bestelling ervoor staat. Mevrouw van Kwantum in Leidschenveen zegt gewoon dat ik hem niet betaald heb. Heb hier de bon voor mij etc. met alles erop en eraan. Kortom hebben ze hem gewoon niet besteld, en bedankt. Maar nu wat gaan we hieraan doen ???? Nou niets kom je geld maar terug halen, wordt er gezegd. Nee dat wil ik niet, wil gewoon die BBQ Kamado of een alternatief, ik heb die fout toch niet gemaakt. Wat is dit nu weer. Hoofdkantoor gebeld en die reageren precies het zelfde. Wat een waardeloze kanten service, zo ga je niet met klanten om. Nou dan maar mijn geld terug halen, maar als klant kom ik niet meer in Kwantum Leidschenveen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vloer + leggen

    Vloer besteld hier, ook datum geprikt voor wanneer ze deze komen leggen.
    Hiervoor contract getekend en al. Rekening gehouden met deze dag ivm vakantie e.d.
    Op de dag zelf komt niks, achteraan gebeld. Blijkt dat ze daar een fout gemaakt hebben en niks bekend is over vloer leggen bij ons. Hun enige oplossing is 2 en half maand wachten op de vloer en "sorry" Hier niet mee akkoord gegaan. Zonder enige vergoeding bedrag terug gekregen, maar wij komen daar idg niet weer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Blinders

    WORST customer service ever. Waiting on the line for 58 minutes now... and still waiting. 3rd time today I will need to explain my story...
    They came twice, in two different months, to measure my windows to make the blinders... in both visits, they took the measurments wrong and came home 8 weeks later with blinders they could not install cause they didn't fit!! UNVELIBABLE! They told me they would order the new and correct ones directly and call me for a new appointment to install them: they didn't! Only after I drive to the shop to check why it was taking so long (6 weeks later) thye realized there was no new orders for me... Plus another 6 weeks for the new order... This has happened twice! Now on the phone trying to make sure thye will prepare the second wrong blinder... Definetly no recommended shop...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gordijnen en lamellen

    De Kwantum heeft mij als winkel enorm teleurgesteld. Een tijd geleden wilde ik gordijnen en lamellen in huis. Er zou een stoffeerder langs komen voor advies en inmeten. Inmeten is geweest maar advies heb ik amper gekregen. Voor mijn tweede slaapkamer gaf zij aan dat in 1 deel goedkoper zou zijn dan in 2 delen. Helaas heeft zij er niet bij verteld dat het in 1 deel loodzwaar is en je het zelf met twee armen amper omhoog krijgt.

    De keuken vermoede ze dat verkeerd ingemeten was dat klopte ook. Ik mocht als het niet paste het niet meegeven aan de monteur want dit ging vaak fout. Ik snap niet waarom je dat als Kwantum niet onderling communiceert en bij de klant neer legt komt heel onprofessioneel over.

    Nu kwam er vrijdag ineens een second opinion langs voor de keuken met beugels want dit had hij doorgekregen van de winkel terwijl de monteur had doorgegeven dat het niet paste. Heb ik een dag thuis moeten blijven voor de monteur.

    Daarna werd ik gebeld door een medewerker. De tweede slaapkamer konden zij niks aan doen want het was wel goed ingemeten. En dat het zwaar was lag niet aan hun. Ik heb meerdere malen gebeld dat ik het belachelijk vind want ik vind dat stoffeerders mensen wel hierover mogen waarschuwen dat het zo zwaar wordt. Als ik in de winkel dit product had opgetild naar de kassa dan had ik al gevoeld dat het te zwaar was. Je gaat er toch vanuit dat je goed geadviseerd wordt. Naar helaas heel vaak boos te moeten doen werd ik vandaag gebeld dat ik 20% korting krijg op de lamellen voor de slaapkamer die ik zelf opnieuw moet betalen. Ik ben er maar akkoord mee gegaan omdat het al wonderbaarlijk is dat ze dit aanbieden, totaal geen ruimte voor klantvriendelijkheid en ik er nu wel klaar mee ben dat ik half een half jaar wacht totdat alles er hangt. Ik zou mensen echt adviseren om ergens anders heen te gaan dan de Kwantum.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kwantum

    Ik ben helemaal niet tevreden met het kopen bij Kwantum en ik zal nooit meer bij Kwantum kopen. In het begin duurde het 1 maand voordat ik de bestelling ontving die ik had geplaatst, na ontvangst van de bestelling leverden ze me een kapotte spiegel. Toen ik hen vroeg om de kapotte spiegel over te nemen en me een andere spiegel te sturen, zeiden ze dat we dat product niet meer hebben. Helaas is klanttevredenheid voor hen niet zo belangrijk.

Anderen bekeken ook

I-KOOK Keukens
51 reviews

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Witgoedhuis.nl
6 reviews

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

MiniInTheBox
1 reviews

In de eeuw van het internet bestellen mensen hun producten het liefst online. Er zijn echter zoveel webshops, dat het soms moeilijk is om het produ...

Superkeukens
7 reviews

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Kwantum

Kwantum: Ervaringen
Grote klussen, kleine klussen: voor alles kun je bij de Kwantum terecht. Maar waarom zou je voor de Kwantum kiezen en niet bijvoorbeeld voor de Gamma of de Praxis? Wat heeft Kwantum meer te bieden dan concurrenten? Krijg je die klus in huis en/of tuin gemakkelijker af met de spullen en de knowhow van deze klusgigant, of loop je juist vertraging op doordat de service te wensen overlaat? Lees hier de ervaringen van anderen met de Kwantum en laat je eigen review achter als je al eens eerder kocht bij deze ‘grootste woondiscounter van Nederland en Vlaanderen’.

Over Kwantum
De geschiedenis van Kwantum begint al in 1976 met de opening van voorganger Vinylon op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, gevolg door Kwantum Hallen later dat jaar in Woudenberg. Vooral vanaf 1990 neemt de omzet en het rendement toe, vooral door de nette presentaties, het servicebewuste personeel, de zelfbediening en natuurlijk de lage prijzen. Tegenwoordig heeft Kwantum zo’n honderd zelfbedieningswinkels op doorgaans makkelijk bereikbare locaties, zoals woonboulevards, die doorgaans 365 dagen per jaar geopend zijn. Kwantum is marktleider in vele segmenten: vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast zijn ze één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Kwantum gaat met haar tijd mee en handelt met verschillende duurzame en milieubewuste ondernemingen, zoals Care & Fair en FSC Hout.

 

Diensten van Kwantum
In de winkels van Kwantum is het vooral zelfbieding: in de vele gangen met hoge schappen kun je zelf pakken wat je nodig hebt. Maar er loopt ook altijd veel personeel rond om je te helpen met speciale klussen. Zo kunnen gordijnen op maat worden gemaakt, evenals allerlei soorten raamdecoratie en vloerkleden. Ook is er een speciale stoffeerdienst,  waarmee je tapijt, tapijttegels, laminaat en vinyl voordelig kunt laten stofferen.  Vaak zijn er zelfs aanbiedingen dat tapijt en vinyl gratis gelegd of gordijnen gratis gemaakt wordt. Verder geldt er een 100% Tevredenheidsgarantie en een Prijsgarantie: hetzelfde product elders goedkoper gevonden? Kwantum keert niet alleen het prijsverschil uit, maar ook 10% korting op een volgende aankoop binnen veertien dagen. Veel producten zijn ook via de website kwantum.nl  te bestellen, die kun je dan thuis laten bezorgen of gratis afhalen in één van de winkels, betaling kan dan via iDeal of credit card (VISA, MasterCard). Bestellingen van gordijnen en raamdecoratie zijn online te volgen. Kwantum is voorzien van de Thuiswinkel Waarborg en wordt erkend door CBW, voor extra veiligheidsgaranties.

Klachten over Kwantum
Wanneer er problemen ontstaan met producten of diensten van Kwantum, dan kan er op verschillende manieren contact worden opgenomen. Het is vaak het handigst om naar een van de winkels te komen, daar kan het dan worden opgelost, maar mocht dat niet lukken of onhandig zijn, dan kun je ook via de website een contactformulier invullen of zoeken tussen de meest gestelde vragen. Hier vind je ook de adresgegevens van het hoofdkantoor in Tilburg.

Kun jij niet zonder Kwantum als je een klus begint? Of shop je er gewoon voor de aanbiedingen in woondecoratie voor huis en tuin? Laat hier je review achter!

bank, meubelen, vloer of gordijn? Kwaliteit of niet? Goedkoop? Lees ervaringen van consumenten die u voorgingen en u weet het allemaal!

}