NederlandReview

    Ervaringen Kwantum

    Kwantum: Ervaringen

    Grote klussen, kleine klussen: voor alles kun je bij de Kwantum terecht. Maar waarom zou je voor de Kwantum kiezen en niet bijvoorbeeld voor de Gamma of de Praxis? Wat heeft Kwantum meer te bieden dan concurrenten? Krijg je die klus in huis en/of tuin gemakkelijker af met de spullen en de knowhow van deze klusgigant, of loop je juist vertraging op doordat de service te wensen overlaat? Lees hier de ervaringen van anderen met de Kwantum en laat je eigen review achter als je al eens eerder kocht bij deze ‘grootste woondiscounter van Nederland en Vlaanderen’.

    Over Kwantum

    De geschiedenis van Kwantum begint al in 1976 met de opening van voorganger Vinylon op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, gevolg door Kwantum Hallen later dat jaar in Woudenberg. Vooral vanaf 1990 neemt de omzet en het rendement toe, vooral door de nette presentaties, het servicebewuste personeel, de zelfbediening en natuurlijk de lage prijzen. Tegenwoordig heeft Kwantum zo’n honderd zelfbedieningswinkels op doorgaans makkelijk bereikbare locaties, zoals woonboulevards, die doorgaans 365 dagen per jaar geopend zijn. Kwantum is marktleider in vele segmenten: vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast zijn ze één van de grootste aanbieders van meubelen, tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Kwantum gaat met haar tijd mee en handelt met verschillende duurzame en milieubewuste ondernemingen, zoals Care & Fair en FSC Hout.


    Ontdek Kwantum in hun eigen commercial

    Diensten van Kwantum

    In de winkels van Kwantum is het vooral zelfbieding: in de vele gangen met hoge schappen kun je zelf pakken wat je nodig hebt. Maar er loopt ook altijd veel personeel rond om je te helpen met speciale klussen. Zo kunnen gordijnen op maat worden gemaakt, evenals allerlei soorten raamdecoratie en vloerkleden. Ook is er een speciale stoffeerdienst, waarmee je tapijt, tapijttegels, laminaat en vinyl voordelig kunt laten stofferen. Vaak zijn er zelfs aanbiedingen dat tapijt en vinyl gratis gelegd of gordijnen gratis gemaakt wordt. Verder geldt er een 100% Tevredenheidsgarantie en een Prijsgarantie: hetzelfde product elders goedkoper gevonden? Kwantum keert niet alleen het prijsverschil uit, maar ook 10% korting op een volgende aankoop binnen veertien dagen. Veel producten zijn ook via de website kwantum.nl te bestellen, die kun je dan thuis laten bezorgen of gratis afhalen in één van de winkels, betaling kan dan via iDeal of credit card (VISA, MasterCard). Bestellingen van gordijnen en raamdecoratie zijn online te volgen. Kwantum is voorzien van de Thuiswinkel Waarborg en wordt erkend door CBW, voor extra veiligheidsgaranties.

    Klachten over Kwantum

    Wanneer er problemen ontstaan met producten of diensten van Kwantum, dan kan er op verschillende manieren contact worden opgenomen. Het is vaak het handigst om naar een van de winkels te komen, daar kan het dan worden opgelost, maar mocht dat niet lukken of onhandig zijn, dan kun je ook via de website een contactformulier invullen of zoeken tussen de meest gestelde vragen. Hier vind je ook de adresgegevens van het hoofdkantoor in Tilburg.

    Kun jij niet zonder Kwantum als je een klus begint? Of shop je er gewoon voor de aanbiedingen in woondecoratie voor huis en tuin? Laat hier je review achter!

    bank, meubelen, vloer of gordijn? Kwaliteit of niet? Goedkoop? Lees ervaringen van consumenten die u voorgingen en u weet het allemaal!

    Kwantum
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (88)

    5,4
    49% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,8
    Service
    rating
    4,2
    Prijs
    rating
    6,4
    Leveren
    rating
    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    laminaat vloer en Vinylvloer

    Op 3 januari is bij mij de vloer gelegd die ik bij Kwantum Spijkenisse heb gekocht (zie bestelbon d.d. 19-10-2019 met referentie 533288025). Bij het opruimen en schoonmaken van mijn woning nadat de vloerleggers waren vertrokken, heb ik diverse dingen geconstateerd die ik niet netjes vind en/of zelfs niet vindt kunnen.

    Allereerst het zeil/vinyl in de ruimte waar de cv-ketel hangt:
    - In het vinyl zit een grote scheur. Dit moeten de leggers ook gezien hebben.
    - Het vinyl is niet volledig (door)gelegd tot aan de muur.
    - De aansluiting bij de plinten had ook beter gekund (minder kieren openlaten).

    Vervolgens de laminaatvloer:
    - Op de overloop bij de aansluiting met de trap houdt de vloer ineens op. Geen afdekstrip c.q. niet doorgelegd. Je kijkt zo tegen het kale uiteinde van de (afgezaagde) planken aan. Bovendien is er een stukje van het oppervlak af. Een strip zoals bij de inloopmat van de voordeur had volgens mij prima gekund, echter dan had de vloer wel een stukje verder doorgelegd moeten worden. Nu is de vloer te kort, want als je er zo’n afdekstrip op plaatst, blijft er een ruimte zitten tussen de dorpel van de trap en het uiteinde van de vloer. Overigens zou ik van de vloerleggers verwachten dat zij met mij afstemmen (en adviseren) hoe ik zo’n specifieke plek afgewerkt wil hebben. Daarnaast had ik bij het kopen van de vloer hier al over overlegd. Aangegeven werd dat de vloerleggers altijd voldoende strip bij zich hebben om af te werken. Het stuk strip dat nu nog over is, is te kort.
    - In de slaapkamer (boven) is van een plank een stukje af (oppervlakte) en komt een plank los van de grond (onder radiatorbuis).
    - Op de overloop lopen de plinten niet helemaal door tot in de hoek (te kort). En ook niet in verstek gelegd.
    - In een benedenkamer (rechtse kamer als je de woning binnenkomt) is een plank dusdanig kort afgezaagd dat ook de plint een flinke kier niet kan wegnemen (terwijl de plint nog niet eens goed aansluit op de muur).
    - In de woonkamer ligt de plint achter de radiator gewoon los.
    - Een hoge plint in de woonkamer is beschadigd aan het uiteinde (vanwege het afzagen?). Waarom daar niet gewoon een volledige plint aangelegd (deze plint zit nota bene midden in de woonkamer)?
    - De afwerking/bevestiging van de plinten is zeer slordig: veel (ruime) kieren/naden en op diverse plekken komt de kit onder de plinten vandaan, is de kit van bovenaf hinderlijk zichtbaar of er zitten gewoon (dikke) klodders kit op de plint.
    - De platte plinten onder de trap en bij het keukenblok in de woonkamer liggen niet netjes, plakken niet goed, sluiten niet goed aan.
    - Zeer ruime kieren tussen muur en plint in de gang.

    Wat de op veel plekken zichtbare witte kit betreft het volgende. Degenen die beneden de meeste platte plinten heeft gelegd, gebruikte daarvoor de dubbelzijde plaktape. Degene die dit boven deed (overloop + ook nog een platte plint beneden) gebruikte daarvoor witte kit. Nu hebben we nog een rol dubbelzijde plaktape over. Waarvan één van de leggers zei dat hij die zou achterlaten voor het geval dat (“altijd handig”). Deze tape is nota bene door mijzelf betaald! En wordt door dus één legger niet gebruikt!
    De aluminium tape (zie bestelbon), is door de vloerleggers niet gebruikt. De ondervloer is niet met deze tape aan elkaar geplakt. Deze rollen aluminium tape heb ik ook niet gezien. Maar wel betaald.

    Algemeen: ik vind dat de vloerleggers beter moeten opletten bij hun werk. Wij hadden de woning netjes opgeknapt en nu zitten er op diverse plekken strepen op de muur/het plafond omdat ze daar met een plank of plint tegenaan gestoten hebben. Ook het gooien en schuiven met gereedschap e.d. snap ik niet. Misschien kan de vloer daar goed tegen, maar voor hetzelfde geld levert het beschadiging op.

    Toen de vloerleggers klaar waren, werd er door één van hen ineens een telefoon onder mijn neus gehouden met de vraag of ik even wilde tekenen voor ‘tevredenheid’. Dat heb ik in mijn argeloosheid helaas gedaan. Omdat mijn vader in de woning was, dacht ik dat hij alles al bekeken had, maar dat bleek niet zo te zijn. Hij is de hele tijd beneden gebleven, heeft hier en daar wel een opmerking gemaakt of vraag gesteld, maar dat was het dan ook. Hij en/of ik zijn door de vloerleggers ook niet meegenomen door de woning om de ‘oplevering’ te laten zien. Ik weet niet of het van de Kwantum uit gaat dat er direct een handtekening gezet moet worden, maar in alle redelijkheid kun je dit niet van een klant verwachten (terwijl het nog een grote troep/stofzooi is in de woning). Is het daadwerkelijk de bedoeling dat ik zelf de rommel moet opruimen en het afval moet afvoeren?

    Direct na constatering heb ik (meerdere keren omdat we telkens weer iets nieuws zagen) uw klachtenafdeling gebeld en ook gebeld met degene die mij de vloer verkocht heeft (Dave). Duidelijk heb ik aangegeven dat het vinyl in de cv-ruimte direct vervangen moet worden omdat vandaag (zaterdag 4 januari) de wasmachine geplaatst wordt en dus op het vinyl komt te staan. En anders moet bij vervanging van het vinyl de wasmachine verplaatst worden wat dan niet mijn probleem is. Ik had er tenslotte voor gezorgd dat gisteren (3 januari) de vloer/ruimten vrij waren van obstakels en dat mijn vader aanwezig was mocht er onverhoopt nog iets gevraagd/geregeld moeten worden. Zo heeft hij nog een rand onderaan de muur in de woonkamer ontdaan van een verdikking die het plaatsen van een hoge plint bemoeilijkte.

    Ik doe bij deze een beroep op de garantieregeling en vertrouw erop dat e.e.a. op zeer korte termijn (binnen een week) naar mijn tevredenheid wordt opgelost. Vorige week de belofte gekregen dat ik uiterlijk 9 januari gebeld zou worden. Tot op heden is dat ook niet gelukt. Ik kan werkelijk waar geen enkel Plus punt bedenken.

    Met vriendelijke groet,
    Tanja Horn

    Door: Tanja Horn 14-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    laminaat vloer en vinyl

    3-1-2020 kwantum laminaat vloer en vinyl waardeloze gelegd + waardeloze klantvriendelijkheid.

    Ik mijn laminaat en vinyl laten leggen door kwantum. dit is zeer teleurstellend gedaan.
    de plinten liggen niet goed/vast. de plinten zijn beschadigt. ook mijn laminaat tegels zijn beschadigt er zijn waarschijnlijk tijdens het zagen stukjes afgesprongen, boven aan de trap is er geen eind-strip geplaatst boven dien in het laminaat te kort gelegd en loopt de plint niet tot aan de trapleuning.

    In mijn vinyl zit een scheur dit zouden ze gezien moeten hebben, aangezien ze er veel verpakkingsmateriaal op hebben gelegd zodat ik het pas gezien heb nadat ze al weg waren. bovendien is het langs de plinten scheef afgesneden.

    De klantenservice kan geen enkele oplossing bieden. de vraag wanneer het opgelost word, word beantwoord met dat kunnen we niet zeggen. of dat weten we niet. beloftes worden niet nagekomen aangezien ze vóór 10-01-2020 contact zouden opnemen voor een passende oplossing.

    Door: tanja 10-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Bank

    Bezorging kost 50 euro maar is tot de deur. Dat wist ik niet. De bezorger deed agressief over een handtekening voor bewijs van bezorging. Toen ik zei heel even te willen bellen met Kwantum te bellen. Dat mocht niet, hij dreigde mijn spullen gelijk mee terug te nemen.

    Ik moest opeens met griep de bank proberen boven te krijgen. Ik vind het waardeloze service. Bol.com, Wehkamp, Ikea, iedereen neemt de moeite het daadwerkelijk te bezorgen op het adres dat je doorgeeft. Niet de deur van je flat.

    Door: Simon 09-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Laminaat 521 euro

    Een heel bijzondere en zeer negatieve ervaring met deze, overduidelijk heel laag geschoolde mensen.

    Ik ben mijn bon kwijt, echter ik heb zoals ik altijd doe, foto's van de bonnen en alle gegevens inclusief mijn identificatie meegenomen naar Kwantum Deventer om de door mij voor 521 euro laminaat op te halen.

    Ik krijg echter bij Kwantum Deventer het belachelijke antwoord dat ik mijn reeds betaalde goederen niet mag meenemen omdat ik de originele bon niet heb, ik moet de originele bon maar opzoeken.

    Hoewel de nederlandse wet en regelgeving aangeeft dat men mijn goederen niet mag onthouden als ik kan aantonen dat ik de rechtmatige eigenaar ben, staat men hier niet voor open.

    Ik kan dit aantonen omdat men de factuur in het systeem heeft zitten, mijn telefoonnummer er op staat, mijn naam erop staat en de factuur is voorzien van mijn naam, ik de foto's heb en de boel is betaald met mijn bankpas... en ik heb mijn rijbewijs bij mij...

    Kwantum vindt echter dat zij zich niet hoeft te houden aan de nederlandse regelgeving en dat zij hier duidelijk bovenstaat, omdat in de voorwaarden staat dat ik de originele bon moet hebben...

    Belachelijk bedrijf met hele domme mensen!!!

    Ondertussen heeft men water bij de wijn gedaan nadat ik mijn rechstbijstands verzekering verzocht heb hier werk van te maken...

    Door: Michel Pasman 06-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Laminaat + leggen (vestiging Zupthen)

    Ongeloofelijk slechte klantvriendelijkheid en service!

    Vandaag stond een afspraak om een laminaat vloer te laten leggen. Alle meubels weggehaald van beneden (alles staat boven en buiten), alle oude laminaat eruit en alles klaar voor de nieuwe vloer. Kwantum heeft niks van zich laten horen en is niet op komen dagen vandaag. Vanochtend vroeg meteen de klantenservice gebeld hoe laat ze zouden komen en werd gezegd dat ons laminaat niet op voorraad zou zijn. Daarna verder gebeld en naar de winkel gereden, daar bleek genoeg laminaat te zijn en bleek dat er geen afspraak is gemaakt met de stoffeerder. Dus de klantenservice heeft gelogen en dit is niet de eerste keer dat ze zich niet aan de afspraken houden. Ongeloofelijk! Zitten we dan met de kerst op een betonnen vloer zonder meubilair. Er is maar één oplossing en dat is dat ze de vloer MORGEN komen leggen, maar dat kunnen ze weer niet garanderen. IK ben weer de dupe van HUN fout. (Ook nog meerdere verhalen gelezen net met hetzelfde probleem).

    Absoluut niet aan te raden! Wat een slecht bedrijf!!!

    Door: Erica 23-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Gordijnen op maat

    Gordijnen besteld voor mijn nieuwe huis bij kwantum Almelo,fantastisch geholpen,
    Gisteren heb ik de gordijnen opgehaald en ben super tevreden, alles is netjes verpakt, de naam van de ruimte waar ze voor waren, stond vermeld op de zak, het aantal rolletjes en hoe breed de rail moest zijn.
    Alles hangt nu en is supermooi.
    In 1 woord top
    Kan niet anders zeggen, volgende keer weer naar Kwantum

    Door: Astrid 19-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Houten jaloezieën

    asociale klantenservice!!!
    De door kwantum geleverde jaloezieën waren voor de tweede keer niet in orde; beschadigd en daarna deed het tuimelmechanisme het niet. Winkel verwijst naar de klantenservice en klantenservice naar de winkel. Uiteindelijk noteert de klantenservice dan toch maar mijn klacht en zegt dat er binnen twee werkdagen contact wordt opgenomen. Na vier dagen zelf gebeld. 20(!!!) minuten in de wacht voor ik te woord word gestaan. Ze willen iemand langs sturen, op welke dag. Ik kan wel op een middag, nee mevrouw dat is niet mogelijk, we kunnen alleen hele dagen inplannen. Ik werk alle dagen maar ben drie middagen thuis, maar nee kon absoluut niet. En nee, ik kon ook niet doorverbinden worden met een leidinggevende. Toen ik zei dat ik dan een formele klacht wil indienen ben ik door de medewerker opgehangen!!! Niet te geloven!
    Vervolgens de winkel gebeld met dit verhaal. Heel vervelend mevrouw, we kunnen wel een formulier invullen en dat naar dezelfde klantenservice sturen, u krijgt binnen 5 werkdagen een reactie!!! Nou ja, duurt dus nog langer dan dat je een normale klacht hebt. Nee, geen leidinggevende in de buurt, nee ze konden ook niet via het hoofdkantoor iets bewerkstelligen of degene die de stoffeerders inplant bereiken, niets is mogelijk om mij te helpen. Ja, weer 5 dagen wachten, niet teruggebeld worden, zelf bellen om weer opgehangen te worden na de riedel dat ze alleen hele dagen in kunnen plannen. Ongelooflijk slechte service, zeker als er al twee keer een beschadigd product wordt geleverd is er geen enkele wil en flexibiliteit om de klant te helpen en tegemoet te komen. Asociale klantenservice!

    Door: Jose Teunis 11-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Tapijt

    Na een volledige aanbetaling te hebben gedaan (domste fout van mijzelf) is de afspraak om de vloer te leggen zonder uitleg van reden een dag van tevoren verplaatst. Vervolgens komen er stoffeerders die ons net gestucte en gespoten nieuwbouwhuis beschadigen en de vloer niet volledig plaatsen. Ze moeten terugkomen. Na 3 weken ontzettend moeilijk contact met de klantenservice en een planbureau vol kleuters zouden ze eindelijk terugkomen. Helaas de mannen kwamen niet opdagen. Waarom niet? Het tapijt lag niet klaar. Ik naar de winkel gereden in Nijmegen: Ja hoor het ligt hier gewoon klaar. Vervolgens ben ik weer drie weken aan het wachten tot ze weer een keer langs kunnen komen. Kwantum is de slechtste koop ervaring die je je kunt wensen. Erg onvriendelijk personeel, loze beloftes, slechte communicatie en klant is absoluut geen koning.

    Door: Nina 29-11-2019
    Erica 23-12-2019

    Ongeloofelijk, Zo herkenbaar. Ook tegen mij verteld dat mijn laminaat niet op voorraad was terwijl het wel gewoon in de winkel lag, SCHANDALIG!

    Lot 07-01-2020

    Ik heb precies hetzelfde. Ik krijg nu een mail dat de koop mag worden ontbonden en dat ze alle vloerbedekking weer komen ophalen. Wat een grap! Alle meubels eruit en weer schade in mijn huis? Pfoe wat een rot bedrijf!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Vloerbedekking

    Vloerbedekking besteld voor de gang, trap en overloop. De stoffeerder kwam tussen 13.00 en 18.00. Hiervoor een vakantiedag laten plannen en thuis gebleven. De stoffeerder kwam uiteindelijk om 17.50 keek, vertelde dat de trap niet schoon genoeg was en vertrok weer. Kwamtum zelf kon pas 6 weken later een nieuwe afspraak maken en stonden niet open voor onze klacht. Een onafhankelijke laten kijken en deze gaf aan dat de resten alleen te verwijderen zijn met een oplosmiddel maar dat dit niet erg gezond was voor onze kleine kinderen omdat de geur dagen blijft hangen in huis. Meer dan 1000 euro betaald en nog geen vloer. Zeer slechte service en afhandeling!

    Door: Saskia 23-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    Rolgordijn

    Rolgordijn was niet meer aanwezig in gewenste maat, zou besteld worden en na vijf dagen binnen zijn, we zouden een email krijgen zodra we het konden ophalen. Na vijf dagen nog geen mail gekregen, dus gebeld, er werd gezegd dat we gewoon moesten wachten op de email. Weer vijf dagen later nog geen mail dus weer gebeld, toen werd er ineens gezegd dat er iets mis was gegaan bij de bestelling! Nu zouden ze het wel goed doorgeven en moesten we maar weer wachten op een email....Dagen later nog niks gehoord dus mijn man is zelf ernaartoe gereden en bleek dat het rolgordijn al gewoon achter in het magazijn lag!
    We hadden het op 20 oktober besteld en kregen het pas 11 november! Dus 3 weken ipv 5 dagen wachten, plus dat we er zelf steeds achteraan moesten.
    Hele slechte service dus.

    Door: MG 16-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3
    rating

    PVC vloer

    Slecht heel slecht hoe is het mogelijk dat jullie vloeren laten legging door zulke amateurs, onze dochter is al vanaf maart bezig en nog is het niet in orde, wordt er zo verdrietig van maar ook heel boos. Echt ik denk dat jullie in het management team even moeten vergaderen om hier wat aan te veranderen dit kan echt niet zo'n service dit is toch geen kwantum stijl?,

    Door: T Peters 29-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Tapijt + laten leggen

    We hebben onze hele eerste verdieping tapijt laten leggen, alles vooruit betaald. Tapijt moest over het hele verdieping gelegd worden waardoor wij niet alle spullen naar benden konden brengen, er was ook geen plek meer benden, dus hadden we aantal spullen in 1 ruimte bewaard met de gedachten als de andere 2 ruimtes gestoffeerd waren, dat wij zelf de spullen gingen optillen en naar de andere ruimten gingen brengen. Echter toen de meneer aankwam wou die geen een van de kamers stofferen, dus ook de 2 andere lege kamers niet. Na veel ruzie was die toch bereid de 2 lege kamers te stofferen maar de 3e kamer weigerde te wachten, wat maar 10 min zou duren om te wachten. Meneer is weggegaan en we hebben klacht ingediend bij Kwamtum, echter nu na 2.5 week te wachten, nog steeds geen reactie van Kwamtum ontvangen, ook aantal keer gebeld en zelfs vaker dan 30 min te wachten werd mijn telefoon niet beantwoord. Ondertussen zitten wij nog steeds met 1 ruimte zonder tapijt die wij wel hebben betaald en de 2 andere ruimtes waar tapijt is gelegd, zijn ook niet juist gedaan, bij de muur is het op sommige plekken scheef gesneden en de tapijt is andersom gezet waardoor je de patroon tussen de 2 ruimtes niet aansluiten. We hebben vaker bij Kwamtum spullen gekocht en altijd tevreden geweest maar wat we nu ervaren is 0.0 klantenservice

    Door: Elnaz 27-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Pvc vloer

    Vloer besteld bik de kwantum voor de volledige woning, in de winkel met aankoop prima behandeld. De stoffeerder kwam het leggen en vroeg al om een dag extra, was niet de bedoeling maar toch mee akkoord gegaan aangezien meneer alleen werkte. Nadat alles was gelegd kwam ik er achter dat de plinten 1cm (soms wel hoger) van de vloer afzweefde, er schade aan de vloer was gebracht, heel slecht afgewerkt was en gewoon niet afgemaakt. Later contact gezocht met kwantum klantenservice, 3 dagen in de wacht. Naar de kwantum gegaan waar het PVC gekocht is, hun kregen meteen contact rn zou er met spoed gezocht worden naar een oplossing, probleem is keuken komt over een week en hun moeten de vloer opnieuw bestellen en plaatsen (en het oude er uithalen). Keuken kan niet later geplaatst worden en kwantum wilt niet verder meewerken.

    Dit alles voor een vloer doe 4000 euro heeft gekost voor de volledige woning. Een uitbesteding zodat het GOED gedaan zou worden.

    Door: BRINKIE94 10-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Gordijnen op maat

    Ik heb hier gordijnen besteld, de bestelling in de winkel ging prima en werd goed geholpen. De levering was een zooitje. Ik had 2 gordijnen besteld, allebei in 2 delen. Toen ik het op kwam halen kreeg ik 2 gordijnen mee ervan uit gaande uiteraard dat dit mijn gordijnen waren voor beide kamers. Toen ik thuis kwam bleek ik 2 delen te hebben en niet 4. Toen ik naar het filiaal belde hadden ze niet meteen een antwoord, omdat het te druk was dus moest ik worden teruggebeld.
    Vervolgens zei mevrouw heel rustig ooh ja er is een fout gemaakt uw gordijnen zijn hier nog, u mag ze komen halen.
    Alsof het niets was, alsof het normaal is dat ik 2 keer op en neer moet, alsof ik verder niets anders te doen heb, alsof ik om de hoek woon?! En mevrouw wachtte aan de telefoon totdat zij hoorde dat ik het echt niet vond kunnen, voordat ze besloot een keertje "sorry" te zeggen. In de winkel was het ook zo van ja, maar die dingen gebeuren nu eenmaal, als u wilt kunt u online een klacht indienen, okay fijne dag. Bah, ik ga daar dus duidelijk niet meer terug. En de mevrouw die mij had geholpen in de winkel bij het uitkiezen van mijn gordijnen was het enige goede aan mijn ervaring!
    Slechte ervaring bij de Kwantum Abraham van Stolkweg 46, 3041 JA Rotterdam Blijdorp

    Door: CB 09-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Gordijnen

    Alles wat er maar mis kan gaan gaat mis, monteren schade, product niet op voorraad, 6x bellen met klantenservice (half uur in de wacht) wat een ballentent! Ik schrijf bijna nooit reviews maar nu zeker wel! Nooit naar Kwantum gaan! Als ik nul sterren kon geven had ik dat gedaan

    Door: Jamie 07-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Vloerbedekking trap en hal

    Kwantum delft.3 weken geleden vloerbedekking voor de trap en halletje gekocht.incl leggen.kreeg gisteravond een smsje met de tijd dat ze zouden komen.van 08.00 tot 12.00 uur zouden ze komen.niks van ze gehoord ook.ben net bij kwantum delft bijna 700euro terug gehaald.daar vertelde zei dat mijn tapijt niet is opgehaald door dat bedrijf.ik heb zitten wachten en nu nog niks.bel me dan ff.kwantum delft zegt daar geen invloed op te hebben en kunnen niks voor me doen...zo gaan de medewerkers van kwantum met hun klanten om....bedankt hé

    Door: M v Galen 24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    PCV laminaat

    Goede en mooie vloer alleen ga ik nooit meer iets laten leggen door kwantum. Ik heb 500 euro betaald zodat ze alles netjes en strak zouden leggen de monteur heeft plinten niet gemonteerd want muur is scheef. Hij heeft alles krom geplakt. Uiteindelijk heb ik zelf plinten gehaald die je met klik systeem kon aanklikken maar die moet ik dan zelf monteren hij heeft wel een middeleeuwse zaag machine bij ons gelaten zodat we zelf plinten zouden uitsnijden. In sommige plekken was de vloer ook scheef niet mooi afgewerkt of te ver van de muur gelegd. Ook had ik vraag over hoe ik de drempel tussen de deur en vloer kon afwerken hij zei dat die dat niet wist. Voor die geld had mijn eigen man het beter gedaan vind echt slecht service van iemand die zogenaamd hier verstand van zou moeten hebben.

    Door: Laura Zachorodna 20-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Rolgordijn met zijgeleiding

    Bij de eerste levering bleek het kabeltje (zijgeleiding rolgordijn) 20 cm korter dan het rolgordijn zelf. Dan moet het gehele pakket terug en wordt het product opnieuw besteld. Bij de tweede aflevering was het kabeltje zo strak opgerold dat het vol zit met “knikken”. De medewerker die het pakket samenstelt adviseer ik een passende training!

    Door: Liset Bartels 15-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Lamp

    Twee lampen besteld, werden niet geleverd: Liggen op een postNL punt 25 minuten rijden. Kwantum kan niets voor me doen: probleem ligt bij Post NL, Post NL zegt het over Kwantum.
    Klantenservice denkt niet in oplossingen, benoemen vooral wat niet mogelijk is en dat het de schuld van anderen is.

    Door: Chantal 08-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Op maat gemaakte lamellen

    Ongeveer 4 weken geleden heb ik op maat gemaakte lamellen besteld in de winkel mbt van jullie meetinformatie.

    Afgelopen dinsdag (4 juni 2019), was de afspraak gemaakt om de artikelen middels de ophangdienst te laten plaatsen.
    Echter kwam de chauffeur bij aankomst er achter dat het pakket met de lamellen ontbrak. Deze zijn niet meegegeven. Ik kan begrijpen dat er zich een fout kan voordoen en heb met de ophangdienst een tweede afspraak ingepland op donderdag (6 juni 2019).

    De stoffeerder was op tijd, maar tijdens het opnemen van het pakket met de lamellen kwamen we erachter dat de lamellen voor in de woonkamer te lang waren. Heel gek, aangezien ze bij de afmetingen voor de lamellen bij de deur wel 5 cm er van af hadden getrokken, maar ook hier heb ik geen heisa van gemaakt. Ik bood aan ze zelf te knippen.

    Na ongeveer een uur dat de lamellen hingen, viel er een stang naar beneden! bijna op mijn hoofd!! Toen was de maat vol, maar omdat ik begrijp dat men niet gelijk kan komen om het te repareren heb ik gebeld om een afspraak te maken hiervoor.
    Als optie heb ik aankomende dinsdag (11 juni 2019) en donderdag (13 juni 2019) aangegeven. Op vrijdag 7 juni 2019 krijg ik echter een mail met het volgende: de ophangdienst zal op woensdag 12 juni 2019 komen, heel gek aangezien ik dinsdag of donderdag heb afgesproken.

    Toen heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice (planning), helaas werd ik erg onbeschoft aangesproken nadat ik mijn frustratie uitte dat dit niet kon en het probleem is nu nog steeds niet opgelost. Wat een goede service van jullie!!!
    Misschien een cursus of een training weerbaarheid aan de telefoon aanbieden? En als tip: geef eens door dat de ophangdienst gebruik moet maken van 'pluggen'??

    Ik vind het erg betreurend dat de zaken zo zijn gelopen en niet een iemand van jullie klantenservice iets van korting of een vergoeding heeft genoemd om ons tegemoet te komen.

    Wat nu? Ik weet dat ik in ieder geval deze klacht ga verspreiden en zeker mijn ongenoegen zal uitspreken!

    Door: ashvini 07-06-2019
    Jamie 07-10-2019

    Zie hier mijn eigen verhaal! Precies hetzelfde meegemaakt! Hebben ze een oplossing geboden?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Kwantum

    Uw beoordeling