krant.nl | dpgmedia

3.6

Bestellen

2.3

Service

4.2

Prijs

3.1

Levering

18.8%

Zou hier weer kopen

krant.nl | dpgmedia

Ben je op zoek naar een krant om te lezen? Overweeg je een abonnement te nemen? Wellicht is krant.nl een mooie uitkomst voor je. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bekend zijn. Op deze pagina lees je louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews. 


Wat is krant.nl?

 


Krant.nl is onderdeel van DPG Media. Bij krant.nl kun je verschillende abonnementen op kranten afsluiten. Op het moment van schrijven kun je kiezen uit de kranten AD, Brabants Dagblad, BN DeStem, de Gelderlander, het ED, het Parool, de PZC, de Stentor, Tubantia, Trouw en Volkskrant.  


Het bedrijf geeft aan dat de wereld razendsnel verandert. Als je een krant leest ben je altijd op de hoogte van de feiten. Op het moment van schrijven kun je de krant voor € 4,- zo'n 4 weken lezen. Het abonnement zal dan vanzelf stoppen en de bezorging zal dan ook automatisch stoppen. Je kunt kranten selecteren van maandag tot en met zaterdag. Mocht je een abonnement afsluiten dan kun je de krant zowel fysiek als digitaal lezen.


Abonneren

 


Mocht je je willen abonneren dan dien je een aantal stappen te volgen. Als eerste dien je de krant te selecteren waarop je een abonnement zou willen nemen. Daarnaast is het tijd om je persoonsgegevens door te geven. Deze gegevens zullen worden gebruikt om de overeenkomst uit te voeren. Je gegevens zullen ook worden gebruikt om je op de hoogte te brengen van acties, om je te informeren over activiteiten en over diensten en producten. Op de website van krant.nl kun je ook het privacy statement lezen.  


Persoonlijke gegevens

 


Het invoeren van je persoonlijke gegevens, start met de vraag of je man of vrouw bent. Hierna kun je jouw voorletters en achternaam invoeren. Daarna moet jij je adres gegevens opgeven en je dient eveneens je telefoon en e-mail adres door te geven. Mocht je dit gedaan hebben, dan is het tijd om een ingangsdatum in te voeren. Dan wordt er gevraagd om je bank gegevens kenbaar te maken. Als je dat hebt gedaan geef je DPG Media toestemming om SEPA-incasso-opdrachten naar je bank te sturen. Dit wordt zo gedaan zodat het bedrijf het abonnementsgeld van je rekening kan afschrijven. Een terugboeking kan tot acht weken na de afschrijving. Je dient hiervoor contact met je bank op te nemen.  


Drietal opties 

 


Als je de krant hebt geselecteerd, dien je aan te geven op welke dagen je de krant wilt ontvangen. Je kunt uit een drietal opties kiezen. De eerste optie is maandag tot en met zaterdag op papier & dagelijks digitaal, waarbij de bezorging automatisch stopt. De tweede optie waaruit je kunt kiezen is zaterdag op papier & dagelijks digitaal, waarbij de bezorging automatisch stopt. De laatste selectiemogelijkheid bestaat uit dagelijks de digitale krant. Deze stopt eveneens automatisch.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij krant.nl? Ben je tevreden over de producten/diensten van krant.nl? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij krant.nl? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Jouw mening is goud waard. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven.  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (32)

Autoweek

Deze week opnieuw geen Autoweek ontvangen, normaal elke donderdag in de bus. Dan maar weer bellen, de wachttijd is echt te lang, een ogenblik geduld alstublieft kan ik niet meer aanhoren. Er zijn meer dan 5 wachtenden voor u, vervolgens 3 en dan 1. Vandaag boos geworden, na 39 minuten geduld en 1 wachtende voor mij zomaar weggedrukt! Daarna weer 28 minuten wachten. Steeds hetzelfde verhaal, storing bij Post NL of drukte bij Post NL. Vreemd genoeg wordt weekblad Libelle, voor mijn vrouw, wel elke week gewoon op tijd geleverd. En net als Autoweek ook door Post NL. Ik vind structureel te laat leveren geen klantenservice. Brief naar klantenservice gestuurd, na een week nog geen reactie.

H

Hans

06-07-2023

0

Tijdschrift en kranten digitaal

Per ongeluk 2 abonnementen afgesloten omdat er een fout was opgetreden. Antwoord van Customer Service. Sorry maar daar kunnen we helaas niks aan doen. Geen vergoeding geen begrip. 1e en laatste keer dat ik daar een abonnement ga afsluiten. Absoluut niet aan te raden. Ook de dagbladen waren niet te koppelen aan me log in dus echt geld verspilling.

A

Anna

26-06-2023

0

Trouw

Ik heb een proefabonnement gehad maar daarna geen gebruik gemaakt van een vervolg aanbieding. Daarna is er echter wel (onterecht) geld afgeschreven middels een automatische incasso voor een regulier abonnement. Ik heb hier inmiddels al een mail over gestuurd en gebeld en er is mij twee keer verzekerd dat het opgelost is. Maar nu krijg ik opnieuw een aanmaning dit keer met dreiging van een incasso bureau.

R

Ralph

18-05-2023

0

Donald Duck (Extra)

Na meer dan 25 jaar een abonnement op de Donald Duck en Donald Duck Extra, krijg ik ineens rekeningen en aanmaningen in de bus. Terwijl ik alles automatisch betaal, niet storneer en geld op de rekening heb. Het is onmogelijk om het op te lossen. Elke antwoord wat ik op de mail krijg is “no-reply”. Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten met DPG media (vooral wachten). Ik heb nu mijn abonnementen opgezegd en het is nog niet voorbij. Jammer….. Wat een naar en klantonvriendelijkheid bedrijf.

P

Paul Thomas

28-04-2023

0

Gelderlander

Na ongeveer 50 jaar noodgedwongen ( bezorging) over gestapt naar digitaal lezen.Echter later besloten toch op de zaterdag krant te abonneren, samen met doordeweeks de digitale. Echter de zaterdagkrant komt nooit of niet op tijd, dus gebeld en gevraagd toch maar alleen de digitale versie.Vandaag 13 feb. gebeld, ongelooflijk wat een brutaal meisje aan de andere kant. Gevolg: de eerste keer dat ik een review schrijf, de rekening geblokkeerd, advies van mij aan de lezers,neem geen abonnement op de GELDERLANDER je zit er aan vast, en kan niet wijzigen.

H

Henk

13-02-2023

0

Wonen landelijke stijl

Na 17 dagen(!!) eindelijk het door mij bestelde tijdschrift ontvangen(hoezo binnen 2 werkdagen bezorgd)? Inmiddels 3 keer gebeld, medewerkers zeggen steeds iets anders. En dit is niet de eerste keer dat er van alles misgaat. Vorig jaar een maand moeten wachten op terugstorten van mijn geld aangezien het product niet meer leverbaar was. Voor mij geen volgende keer meer.

F

Falko

25-08-2022

0

Flowmagazine

Meerdere malen gebeld omdat ik de Flow Book for Paper Lovers niet heb ontvangen, terwijl ik er maandelijks voor betaal. Maar na de zoveelste (echt letterlijk 10x) keer te hebben gebeld gaf de medewerker aan de lijn de tip om de special editie via bol.com te bestellen en deze te declareren bij hun, DPG Media. Dit heb ik dus precies zo gedaan, maar wat blijkt? Ze werken helemaal niet met declaraties! Een en al gezeik, waardoor ik zelf het bedrag van 22.95 euro moest bekostigen, wat een drama!

R

R. Kocak

24-12-2021

0

gelderlander / dpgmedia

proefabonnement voor een maand genomen en echt geen 1 krant ontvangen! Continu bezorgklacht gemeld en klantenservice gebeld; "ze hadden geen bezorger in onze wijk meer" Vervolgens wel steeds de rekening sturen voor een dienst die nooit geleverd is. Elke keer zouden ze het oplossen en vervolgens lag er een incasso brief op de mat. Mijn mond staat werkelijk open van verbazing hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat

K

Karen

27-09-2021

0

Krant Gelderlander

Dit jaar al meer dan 12 keer de krant niet ontvangen. Ik word daar giga pissig over. Ik wil geen kortingen of bonnen. Ik wil gewoon de krant waar ik voor betaal

H

H. Peters

18-09-2021

0

Flow

Zeer slechte communicatie, na meerdere malen gebeld te hebben wordt er geen actie ondernomen ondanks dat jullie dat wel aangeven. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd. Ik vind dit erg jammer en voel me tekort gedaan, mvg, Loren Litjens

L

Loren Litjens

09-09-2021

0

3jarig donald duck abonnement incl specials en excl de 3 beloofde vakantieboeken

Leveren niet wat ze beloven. Wat ze beloven en niet nakomen wordt afgedaan met "miscommunicatie " , omdat het een ingehuurde medewerker betrof die inhoudelijk zaken belooft die ze dus niet gaan leveren.. terwijl de info door de medewerker tweemaal op mijn verzoek werd gecheckt of echt alles wat beloofd werd inclusief was... Ga nooit in zee met dpg media, gooien na de zoveelste keer bellen de hoorn op de haak en lossen niets op!

G

Gabrielle

02-08-2021

0

Ed

Na 3x mailen, 2x bellen, 3x chatten en 4x inspreken in voicemail, nog steeds geen krant ontvangen

S

Silvia

31-07-2021

0

Test verslag auto

Test aangevraagd voor een auto, kosten €0,99. Bedrag afgeschreven maar geen verslag in de mailbox waar het naar verstuurd zou worden. Toen diverse keren contact proberen op te nemen met DPG media maar kom er niet doorheen. Waardeloze service, jullie noemen het kwaliteit service ik noem het shit service

J

J. M. Wieten

22-07-2021

0

dpg media bias ultralinkse anti witte kranten.

Hallo Jankallochtonen.

F

fu

16-07-2021

0

6 dagen-abonnement Gelderlander

Nog nooit meegemaakt: Bij de krant van vandaag trof ik een keurig briefje. De bezorger meldt daarin dat hij in week 29 met vakantie gaat en dat daardoor de krant op een ander tijdstip dan normaal kan worden bezorgd door zijn vervanger en vraagt daar begrip voor. Een pluim voor deze goede communicatie! Dat voorkomt in ieder geval een hoop bezorgklachten. Dat kenmerkt een zeer betrokken medewerker, DGP.

P

Piet Duinkerken

09-07-2021

0

Niets

Deze kankerbedrijf loopt me gewoon rommel te sturen probeer mn email daar weg te krijgen moet je bellen bel je na een uur hangen ze op kunnen we niet dan maar dreigen he ik makk jullie hartstikke kapot kankerhonden een voor een klm je het geboiwtje uit waar je zit en dan maak ik je kanker kapot

D

dennis verschoor

20-05-2021

1

Dit bedrijf verstuur spam

Dit bedrijf probeert je op te lichten nooit een account aangemaakt nog nooit een product van hun gehad spontaan krijg je een e-mail van dit waardeloze kutbedrijf ja ja wat een fucking kut weet firma Ik hoop dat we dit bedrijf zo snel mogelijk weg krijgen Wat een fucking oplichters

G

Gaat je niks aan

20-05-2021

0

Donald Duck

Waardeloos bedrijf .

A

A de Lange

09-05-2021

0

Autoweek

Zeer slechte bezorging en zeer ongeïnteresseerd en onkundig personeel in het afjandelen van de klacht

R

René Gaastra

29-04-2021

0

VT Wonen

Bij het aangaan van een 3 jarig contract op de Autoweek en Libelle krijg je 1 abonnement gratis. In ons geval de VT-wonen. Omdat het bedrijf is samen gegaan met een ander bedrijf hebben ze besloten om dit gratis contract per direct stop te zetten. Het contract van de Autoweek en Libelle loopt t/m december 2023!! Aanbood dat gedaan is dat wij 50% korting krijgen op het blad of alle abonnementen mogen stopzetten. Dit terwijl je die bladen (inclusief VT-wonen) graag wil blijven lezen.

R

Richard De Waal

20-04-2021

0