NederlandReview

    Ervaringen Keuken Kampioen

    Ongekend! Ontdek ook wat anderen vinden van keuken kampioen vinden. Het is goed om te ontdekken welke mooie keukens u allemaal kunt kopen en verkrijgen bij Keuken Kampioen. Een keuken met A-merk apparatuur voor een scherpe prijs. Het is heerlijk om te ontdekken welke verschillende modellen er zijn. Kies voor de keukens van de juiste materialen, de mooiste kleuren en de beste modellen. Het is goed om de werkbladen te zien, de kastjes, de grepen en de juiste indeling. 

    Op Nederlandreview worden de meningen, ervaringen en beoordelingen verzameld van anderen over Keuken Kampioen. Hierdoor is het mogelijk om een goed beeld van Keuken Kampioen te krijgen. 

    Over keuken kampioen
    Keuken Kampioen heeft 41 vestigingen in Nederland en België. Ze hanteren scherpe prijzen, goede adviseurs en ook uitstekende A-merken apparatuur en keukens. Er is ook volop keuze in meerdere soorten keukens.

    Onzettend grappig! Jan Jaap van der Wal, over de keukenkampioen!


    Keuken Kampioen staat voor:
    -    De beste kwaliteit keukens voor een scherpe prijs
    -    Een snelle levering van de keuken (Keuken Kampioen heeft haar eigen fabriek)
    -    Volop keuze in materialen, kleuren en stijlen
    -    De laagste prijs voor de keukenapparatuur
    -    Een goede hulp van de beste keukenadviseurs

    Het beste is het om simpelweg naar een vestiging te gaan om de beste keuken te selecteren voor in uw woning. Het is mogelijk om een maatwerkadvies te krijgen. Alle keukens van Keuken Kampioen worden met een goede garantie geleverd van minimaal 5 jaren. 

    Diensten van keuken kampioen
    Keuken Kampioen is leverancier van keukens. Met de vele vestigingen in het hele land is het mogelijk om een keuken op maat te krijgen om te kiezen voor een standaard keuken. 

    Klachten, tips en complimenten over en voor keuken kampioen
    Bent u niet helemaal tevreden over de Keuken Kampioen? Dan is het belangrijk om uw klacht kenbaar te maken. Het is mogelijk om naar de vestiging te gaan om daar uw klacht kenbaar te maken. Ook kunt u dit schriftelijk doen of met een email. Ontdek de verschillende manieren om uw klacht in te dienen. Ontdek ook hoe de klacht op de juiste manier afgewikkeld zal worden. 

    Uw mening over keuken kampioen
    Heeft u al eens een keuken laten maken bij de Keuken Kampioen? Dan is het goed om uw ervaring, beoordeling of review achter te laten op Nederlandreview.nl. Hiermee helpt u vele anderen om sneller een goed beeld te krijgen van de Keuken Kampioen.  

     

    Eerlijke en betrouwbare meningen over de keuken kampioen. Goede klantenservice en keukens? Lees eerst duizenden meningen voordat u een keuken (of accessoires) koopt!

    Keuken Kampioen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (19)

    3,8
    21% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4,4

    Service

    3

    Prijs

    4,8

    Leveren

    3,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Doe het niet!

    Freek de Vries 25-10-2018

    Mensen wees verstandig en koop hier niet u keuken, kennelijk als je er gevoelig voor bent kun je voor duizenden euro's worden opgelicht, ik noem dat boevenpraktijken. Ik heb bij diversen bedrijven een opgave laten maken en zat gemiddeld rond de 10 k.
    Ik ben hier eerlijk en open het gesprek ingegaan bewust niet me budget en prijsopgaves van andere offertes gegeven. Zodoende aan het schetsen en rekenen geweest en er werd gezegd dat er momenteel 40% korting op de inbouw zat en handgrepen gratis waren ik dacht nou ik dat zal wel onder die 10k gaan. Ze kwamen uit op 15500,00 euro. De verkoper: ik zie dat u nog schrikt van de prijs....toen heb ik een prijsopgave van een Duitse offerte gegeven 11k met alles uit de fabriek van Simatec 1 van de betere van Europa. Ok meneer wat nou als ik deze keuken u voor dat geld kan aanbieden nou dat vind ik nog teveel ik ga voor 10k ok ehm dan moet ik even de directeur bellen of dat mogelijk is, ik zeg hou hier nou mee op ik geloof hier niet in alsof de directeur van de Mandemakers groep de hele dag dit telefoontjes zit te beantwoorden, ok dan moet ik even met mijn leidinggevende overleggen ok prima begrijpelijk. Die kwam er uiteindelijk bij zitten en praatten uiteindelijk in de richting dat het kon voor dat geld maar ik dan wel nu een keuze moest maken en ervoor zou moeten tekenen. Toen heb ik ze rechtaan verteld dat mensen die hier dus gevoelig voor zijn dus zwaar teveel betalen in mijn ogen oplichten. Dus wees wijs ga naar Duitsland laat daar een offerte maken hier krijg je gelijk de bodemprijs zonder afdingen of andere marktpraktijken, neem dit mee naar winkels in NL en vergelijk en persoonlijk zo ik de Mandemakers (keukenkampioen, keukenconcurent, keukenmax, keukenloods)mijden want dit zijn boeven. Ga voor 1 pitters of familiebedrijven.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Slechte ervaring

    Simon De Groot13-10-2018

    Ik heb een aantal jaren geleden een keuken gekocht bij de vestiging in Utrecht.
    Het adviseren ging moeizaam, maar uiteindelijk hadden we een keuken uitgezocht. De prijs waar de verkoper als eerst mee komt word na een kort toneelstukje gehalveerd. En daarna moest er nog heel veel af om op een redelijk bedrag te komen.Zoveel mogelijk geld graaien is wat ze doen.
    Toen de keuken geplaatst was bleken de frontjes niet goed te zijn, deze waren mat en konden niet worden schoongemaakt. We hebben uiteindelijk moeten bijbetalen om op onze nieuwe keuken minder mooien frontjes te laten plaatsen. Het was een erg teleurstellende ervaring

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    DRAMA!

    J&M06-04-2018

    Zomer 2017 hebben wij een keuken (lage kasten, hoge kasten en een spoeleiland) gekocht bij de Keuken Kampioen te Tiel. Helaas hadden ze de keuken niet in de door ons gewenste kleur staan en daarom hebben we onze keuze gebaseerd op een enkel frontje wat ze daar hadden staan. Na een prijsonderhandeling (erg dwingende houding van de verkoper, maar goed de prijs werd voor ons acceptabel) en specifiek gevraagd te hebben of de keuken geleverd zou worden zoals het getoonde frontje, hebben we het koopcontract ondertekend.

    Eind oktober werd de keuken geleverd en begin november heb ik de keuken uitgepakt om te gaan plaatsen (plaatsen in eigen beheer). Direct bij het uitpakken valt op dat: a) de panelen voor het eiland, de zichtzijde van een van de hoge kasten, de plinten en de passtroken mat zijn ipvhet door ons bestelde hoogglans b) alle frontjes/deurtjes in meer en mindere mate krom zijn, c) de plankdragers ontbreken. Direct, nog binnen de tijd om te reclameren, maken we hier melding van. Ons wordt verzocht om melding te doen bij het hoofdkantoor en dat doen we dan ook.

    Een periode van bijna drie weken volgt waarin we meermaals foto's moeten toesturen en achter de KK aan moeten bellen (want toezeggingen dat zij ons gaan bellen worden niet nagekomen) voordat wordt toegegeven dat het geleverde inderdaad niet is zoals aan ons verkocht. Er wordt toegezegd dat er hoogglanspanelen en nieuwe fronten geleverd zullen gaan worden.
    Ondanks de toezegging (alles telefonisch, niks via de mail) dat we gebeld gaan worden over een leverdatum horen we niks, dus eind december bellen we zelf maar weer eens en krijgen een leverdatum door 3e week januari. Echter worden we 4 dagen voor geplande datum gebeld dat de levering niet door zal gaan, nieuwe datum is nog niet bekend. Na meerdere telefoontjes van onze kant uit wordt er aangegeven dat de levering deels zal geschieden, panelen wel, deuren niet.
    Een paar dagen later mogen we de panelen dan ontvangen en constateren direct dat de kleur volledig afwijkend is van fronten en dat niet alle maatvoering juist is. Direct reclameren we weer en inschakeling van rechtsbijstand en een ingebrekestelling volgt.

    Om een te lang verhaal te voorkomen en om geen gedetailleerde weergave te hoeven doen van de volledige non-communicatieve en arrogante houding van de klanten 'service', het vervolg samengevat.

    Toegegeven wordt dat ze de panelen niet in de exacte zelfde hoogglans te kunnen leveren, we doen een concessie en accepteren de panelen/plinten/passtroken in mat. Deze ontvangen worden deels opnieuw geleverd ('oude' panelen waren deels gebruikt voor tijdelijke plaatsing van de keuken).
    Eind feb., de nieuwe fronten worden geleverd, de kleur wijkt af van de eerdere fronten en de afwerking lijkt wel een lachspiegel ipv strak hoogglans. weer reclameren we en moeten ze eerst in conclave met de leverancier voordat ze toegeven dat het fout is.
    Deze week (begin april) worden opnieuw fronten geleverd en wederom constateren we een kleurverschil en een brakke afwerking. Wederom reclameren we en wederom non-reactie/communicatie vanuit KK.

    Ongeveer 6 maanden en 4 leveringen verder en we hebben dus nog steeds geen keuken geleverd gekregen zoals we overeengekomen met KK (zelfs ondanks dat we al concessies hebben gedaan).

    We hebben het vandaag uit handen gegeven aan de advocaat van de rechtsbijstand en zijn heel benieuwd hoe dit in vredesnaam ooit opgelost gaat worden.

    Het is in ieder geval voor ons duidelijk dat we NOOIT meer een aankoop doen bij de Keuken Kampioen / Mandemakers Groep en zullen dat ook een ieder afraden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    nooit meer een keuken van keukenkampioen

    geelen22-10-2017

    kijk uit als je hier iets koopt , je wordt goed geholpen , maar dan , wilde een zelfde keuken opbouw als 22 jaar geleden ,als deze opstelling goed is hoef je niks te verbreken of te veranderen of leidingen om leggen , met originele tekeningen van 22 jaar gelegen , eerst gaat het wel , dan weer niet , kastjes vergeten , apparatuur wat niet past , kast 5 cm kleiner dan geplant ,nog een kast die niet past ,oven past niet , zij panelen ekstra betalen in kleur,inductie plaat niet meer leverbaar , scharnieren vergeten , zo boos geworden dat de grote baas limburg het moest oplossen , weer niks , weer niet goed , mensen kijk uit als je hier iets koopt , ik in ieder geval nooit meer , niet aan te bevelen deze firma , praten als de beste , maar dan , alleen maar elende ???????????

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Fout aan hun kant kost klant geld

    Pierre. Sneijders05-10-2017

    Door slecht advies en slecht kennis van wat ze verkopen zit ik met een boiler die niet fatsoenlijk in kast past. Dit wil men oplossen door mij fors te laten bijbetalen om zo de kleine em goedkopere plintboiler te verkrijgen.
    Als je dat weigert moet je maar contact opnemen met je rechtsbijstand!
    Waardeloze service.....let daarop als je iets wil kopen...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Slechte voorlichting en Service

    RJ Klappe06-09-2017

    Verkeerde voorlichting bij afsluiten keuken mbt werkblad. Bij aflevering over gebeld maar geld was al overgemaakt en toen was er geen service of mogelijkheid meer. 1 verkoper heeft nog de moeite gedaan om een coulance in de vorm van een apple bon in te dienen. Uiteindelijk 0 op rekest. Wordt niet meer als klant behandeld maar als iemand die betaald heeft en keukenkampioen heeft er maling aan!!! Ik zal iedereen binnen mijn netwerk en sociaal media op de hoogte brengen van deze niet klantvriendelijke manier van werken. Wanneer de buit binnen is geeft men geen gehoor meer!! Ik heb gevoel dat ik 8000 euro door de wc heb gespoeld omdat ik het heb uitgegeven met een bepaalde verwachting waar keukenkampioen niet aan heeft voldaan. Als men daarna het werk van een eigen medewerker ook nog niet toekend in de vorm van een coulance dat slaat alles!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Koop hier nooit uw keuken!

    Duncan26-05-2017

    Koop nooit uw keuken bij deze amateurs! Administratief is het een zooitje en dit gaan ze verhalen op de kopende partij! Je krijgt niet die persoon te spreken die een mail aan je gestuurd hebt. In dit geval de commercieel directeur dhr. Jaap Lankamp. Als je zo stoer bent om je handtekening onder een brief/mail te plaatsen dan moet je ook de ballen hebben om de klant te woord te staan. De verkoper in de vestiging Lelystad weet nergens van, wederom administratief een zooitje, en er werkt daar nog een persoon, dhr Brink, die zo asociaal en onbeschoft zijn klanten te woord staat daar lusten de honden geen brood van. Hier een keuken kopen was voor mij voor 2 keer: De eerste en de LAATSTE keer!!! Nooit meer deze organisatie!!!
    Afwerking van de keuken laat de wensen over. Graniet is niet juist gezaagd en was niet goed ingemeten waardoor er een stuk muur moest weggeslepen worden etc etc!

    Het is gewoon te veel om op te noemen....!!!

    Echt mensen....trap er niet in!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    vreselijke service na betaling

    Karolien18-05-2017

    Begonnen als een prachtige tekening van onze droomkeuken. In de winkel supervriendelijke mensen, ook de leveranciers waren aangename mensen!
    Echter, de mannen die de keuken kwamen plaatsen, dat was een heel ander verhaal. Respectloos naar onze materialen (nieuwe vloer), en nét niet onbeleefd tegen mijn man. Afvoer van de spoelbak niet aangesloten, afwasmachine doet het niet, en de dampkap is stuk!
    We namen contact op met de Keukenkampioen, er zou met spoed contact worden opgenomen met de mannen van de montage, niet dus! Pas 2 dagen later worden we terug gecontacteerd, en wordt ons doodleuk meegedeeld dat ze dit niet in orde gaan komen maken.
    Ook afspraken worden niet nagekomen: een kast heeft plots een andere maat, wat niet met ons is gecommuniceerd. Apparaten besteld, dit plots niet meer leverbaar zijn.
    Qua klantvriendelijkheid echt top, tot het geld betaald is. Vanaf dan is er nul komma nul klantvriendelijkheid en service.
    Een echte afrader!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    zeer ongepaste racistisch getinte opmerkingen

    A Stigter09-05-2017

    Mijn aankoop bij de Keuken Kampioen kan ik kort samenvatten: miscommunicaties, geen gehoor krijgen, vastzitten aan keuken die ik niet kan betalen (vanwege een enorm prijsverschil tussen de keuken waar ik voor heb getekend en de keuken die ik na het inmeten zou krijgen) en zeer ongepaste racistisch getinte opmerkingen.

    Mijn vriend (die half Marokkaans is) is door twee medewerkers van de Keuken Kampioen, mr. M. en de man de keuken kwam inmeten, onprettig is bejegend.

    Mr. M. insinueerde dat, toen ik bij binnenkomt gelijk op de duurste keuken was afgelopen, “hij zijn vrienden maar moest aanspreken om iets te regelen” om een dergelijke keuken te betalen. Mijn vriend vond dit geen fijne opmerking en was zeer verbaasd dat een medewerker een dergelijke opmerking richting een potentiele klant maakte.
    Daarnaast heeft er op precies hetzelfde vlak nóg een dergelijk incident plaatsgevonden. De jongen die de keuken kwam inmeten zei op een gegeven ogenblik dat mijn vriend een ‘bekend gezicht’ had omdat hij hem dacht te herkennen. Dit bleek niet het geval en toen maakte hij uit het niets de opmerking: “ik weet al waar ik je van ken!” Van de dinsdagavond, van Opsporing Verzocht!” Mijn vriend was zo ontsteld na deze opmerking dat hij het op het moment zelf maar aan zich voorbij heeft laten gaan, maar na deze opmerking, bovenop die van mr. M., heeft hij mij laten weten nooit meer een voet in een Keuken Kampioen te willen zetten en het totaal onbegrijpelijk vind dat niet een maar twéé medewerkers van deze firma zich zo uitlaten tegenover klanten.

    Het eerste incident heb ik bij een leidinggevende van de Keuken Kampioen gemeld en zij reageerde hierop dat mr. M. inderdaad een flapuit is. Dat ze hiervan op de hoogte zijn, maar dat hij meestal wel goed aanvoelt of dat kan. Mijns inziens kan dit nooit!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Trap er niet in!

    Post06-04-2017

    Ontzettend slechte winkel!! Wij zijn in Drachten geweest, ook wij waren één van de gelukkige stellen die 50% korting hadden 'gewonnen'. Het eerste gesprek was prima, niks op aan te merken. De manager komt constant bij jou en je adviseur over hoe mooi je huis is en hoe mooi alles wel niet wordt. Je wordt VERPLICHT om voor een tweede gesprek te komen, pas dan mag je de grepen etc uitzoeken. Anders wordt het je allemaal teveel, aldus de verkoper. Tweede gesprek ingepland en langs geweest, vanaf dat moment kan de manager je al niet meer groeten. Vervolgens moesten wij eerst ons front en blad weer bekijken, om te zien of we dit nog steeds mooi vonden. Aangegeven dat dat voor ons niet hoefde maar het moest echt. Er is een apart stukje in de winkel met frontjes en bladen, toen we daar heen liepen zag ik ons blad al liggen maar de verkoper zou (hoogstwaarschijnlijk) een goedkopere variant pakken. Ik werd er op gewezen hoe bijzonder het wel niet was dat ik nog steeds wist wel front en welk blad ik had uitgezocht.
    Daarna wordt de gehele keuken weer doorgenomen en wordt je nog op een 300 euro extra kosten gejaagd. Dit allemaal te hebben geregeld gingen we weer naar huis, in de auto bekeek ik de offerte nog eens goed en zag dat we allemaal andere apparatuur hadden. Thuiskomend heb ik 13 keer gebeld zonder dat er werd opgenomen. Ik ben weer naar Drachten gereden en de winkel waar we een uur geleden uit waren gestapt was nu gesloten en er was een onverwachte training. Gewacht te hebben kwam onze adviseur weer aanrijden en ik heb bovengenoemd probleem voorgelegd. Ik kreeg als antwoord dat zijn collega's dit waarschijnlijk zo hadden gedaan omdat we dan het meeste van 1 merk hebben en dan meer garantiejaren krijgen. Aangegeven dat we dat niet willen en we zijn in dit geval naar de uitgezochte koelkast gelopen. Daar ging de verkoper met mij in discussie dat het een koel-vriescombinatie was, nu heb ik niet veel verstand van keukens maar dit was duidelijk een koelkast. Uiteindelijk kreeg ik mijn gelijk maar dit was wel een hele grote koelkast en die wordt niet vaak verkocht, oke belangrijk. Een en ander te hebben uitgezocht werken ze er allemaal nog maar krap aan een jaar. Dit baart mij zorgen.
    Nieuwe offerte opgesteld en getekend.
    De keuken zou nog worden ingemeten en dit is ook gebeurd, het was alleen erg jammer dat we beide een verschillende tekening hadden. Wij hebben al met al 7 verschillende tekeningen gehad.
    Het volgende probleem de kookplaat was niet leverbaar en we konden een veel betere en duurdere krijgen. Wel hadden we dan als voordeel dat we dan de extra kosten daarvan niet hoefden te betalen. We zijn hiermee niet akkoord gegaan omdat we de spullen willen die oorspronkelijk besteld hebben. Dit kregen we een week voor de levering te horen. 2 dagen later werd ik weer gebeld, nu was de vriezer niet leverbaar en konden we wederom een veel betere krijgen zonder tegenbetaling. Hiermee akkoord gegaan en aan de telefoon werd nog gemeld dat de kookplaat ook leverbaar zou zijn. Fijn!! De manager van Drachten ook gebeld maar hiervan krijg je eerst een preek dat je heb wakker belt (om 09.30 uur 's ochtends op een vrijdag) en vervolgens kan hij (verrassend genoeg) niks voor je doen.
    Maandag werden we weer gebeld (woensdag zou de keuken worden geleverd) en helaas was de kookplaat toch niet leverbaar maar die zou een week later komen.
    Omdat we nog aan het verbouwen zijn hebben we de kookplaat niet per direct nodig maar ik vind het allemaal onacceptabel. Die maandagmiddag nog wel gebeld door goederenbeheer en daar een klacht ingediend, hiermee is niks meer gebeurd. Een tweede klacht inmiddels ook ingediend en we hebben een dinercheque gekregen van 50 euro. Leuk idee, maar de klacht blijft en inmiddels hebben we al een aantal dagen vrij moeten nemen voor dit alles.
    De keuken werd die woensdag geleverd, en wat bleek de verkeerde koelkastdeur kwam. Een heel heen en weer gebel maar er werd een nieuwe besteld. Deze is gister (28-3) geleverd, intussen zitten we nog steeds zonder kookplaat en die wordt 3 weken later dan de toegezegde datum geleverd. Van je klacht krijg je vervolgens niks meer te horen.
    Ik kan nog veel meer vertellen wat mis is gegaan maar alles is wel duidelijk zo, KOOP HIER GEEN KEUKEN!
    Neem ander personeel, en nog belangrijker -> een andere manager!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Dhr

    MP28-11-2016

    Je laat één keer een offerte maken en daarna blijven ze je voor de rest van je leven lastig vallen: per post, per email en telefonisch. Offerte sloot destijds niet aan en doorvragen konden ze niet mee overweg. In plaats daarvan gaan ze over op agressieve verkoop methodes. Ik heb mijn keuken ergens anders besteld en zal NOOIT, maar dan ook NOOIT bij deze winkel een keuken aanschaffen.

    @Keukenkampioen: HOUD OP MET JE AANBIEDINGEN, GRATIS SPELPAKKETTEN EN "GEFELICITEERD,U BENT UITGELOOT"! LAAT ME MET RUST! Jullie zijn doodvermoeiend...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    WAARDELOOS

    Ilja27-11-2016

    Mensen op zoek naar een keuken: koop niet bij de Keukenkampioen. Let ook goed op de site waar de reviews staan, deze zijn niet altijd even objectief. Onze ervaring komt overeen met alle andere reviewers hier: het is waardeloos. Slecht ingemeten, slecht afgeleverd, erg duur (montagekosten komen er nog bij, maar worden in winkel niet verteld), slechte service, doe het niet, er zijn genoeg andere keukenboeren.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Waardeloze service na verkoop, ondermaatse montage

    Floor05-11-2016

    Doe het niet omwille van de WAARDELOZE SERVICE NA VERKOOP! Wij hebben 6 MAANDEN over de eerste levering tot de correcte oplevering gedaan. Uiteindelijk zijn er 10 service beurten over heen gegaan, we hebben het hele proces de keukenkampioen via de monteurs, telefoons, mails, winkelbezoeken achter hun broek aan moeten zitten. Hebben tich fouten uit hun offertes, plannen en montages gehaald. Werden constant van het kastje naar de muur gestuurd en kregen als standaard antwoord “dat een keuken nu eenmaal maatwerk is en dat nu eenmaal langer kan duren.” Langer is voor de keukenkampioen wel een zeeeeeeer rekbaar begrip, men weze gewaarschuwd!
    Hier alvast enkele zinvolle tips bij het aanschaffen van je keuken:
    - Gebruik deze winkel als inspiratie, en niet als leverancier! De verkopers zijn super vriendelijk, de meeste monteurs en vrijwel alle service na verkoop is waardeloos.
    - Check je toestellen goed op de laagste prijsgarantie. De Keukenloods zit vaak nog onder de “zeer lage prijs” van de keukenkampioen. Je kunt je toestellen trouwens ook altijd elders kopen.
    - Let goed op de reacties op Trustpilot, Nederlandreview, Qasa,.. de hoge cijfers zijn vrijwel allemaal gegeven na de POSITIEVE WINKEL ERVARING, de negatieve allemaal na/tijdens een COMPLEET FALENDE MONTAGE en KLANTENSERVICE.
    - Voel je vooral niet verplicht om onmiddellijk te tekenen. (er is een reden waarom ze willen dat je dit doet…)
    - Wacht tot er een “Enkel deze week 40%” actie is. Onze vele winkel bezoeken hebben geleerd dat het heel vaak “Enkel deze week” is.
    - Check alles, heel goed! Niet dat we het gevoel hebben dat ze veel met onze opmerkingen gedaan hebben, maar dan weet je alvast dat het niet aan je eigen onoplettendheid lag.
    - Wil je een keuken zonder problemen? Blijf dan vooral zo ver mogelijk van de KeukenKampioen (en waarschijnlijk de hele Mandemakersgroep: oa Keukenconcurrent, MandemakersKeukens, deel van Grando,…) vandaan!
    - Wil je veel sociaal contact en veel extra activiteiten rondom je keuken, koop hem dan vooral wel bij bij de keukenkampioen, wij hebben 10 dagen 1-5 mensen over de vloer gehad en dat was niet omdat we zo een grote keuken hebben -> een “gewone” U-keuken. (Zorg vooral ook voor melk en suiker voor in de koffie)

    Hopende jullie alvast van een Keukenfiasco te vrijwaren wachten wij op een reële compensatie. Momenteel vind de keukenkampioen zich zeer gul door een dineerbon van 0,92% van ons aankoopbedrag aan te bieden. Best grappige actie nu we eindelijk "zorgeloos" in onze keuken kunnen koken…

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    ms.

    wilhelminah18-09-2016

    Ik had een 3d tekening van mijn keuken laten maken. Daarop heb ik een contract ondertekend. Bij detailbespreking werd tussen neus en lippen verteld dat het gehele ontwerp was veranderd. Gaf aan dat ik geen andere deurtjes. Gaf aan dat ik geen metalen afzuigkap wilde. Ook wilde ik geen gapend zwart gat naast de kasten.

    Bij de levering waren er bij de afzuigkap alleen maar MDF platen geleverd. Ook zat ik met een gat naast een blok keukenkastjes dat ik niet wilde. Keukenkampioen Enschede heeft mijn handtekening misbruikt. Zonder met mij te overleggen is ontwerp aangepast. Ik heb in december getekend en kreeg het uiteindelijke ontwerp in juni zonder dat ik daar voor had getekend.

    Levering: halve keuken is geleverd en alle keukenkastdeurtjes hadden een slechte verflaag. De installatie was schandalig. Belabberde afwerking. De geleverde keuken is geen verbetering ten opzichte van de oude keuken.

    Klantenservice daar moet je continu achteraan bellen. Telkens geven ze aan terug te bellen. Dat gebeurt vervolgens niet. Ik heb op klachtencompas.nl mijn klachten doorgegeven maar ze doen er niets mee.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    TIP!! Goedkoper en handiger om online te bestellen

    Jefferson15-09-2016

    Hallo allemaal!!

    Ik was naar een showroom van de Keukenkampioen geweest en zag daar een hele mooie keuken. Echt precies wat ik wilde en met alles erop en eraan en dus veel goedkoper dan de keukens van andere winkels.
    De showroom ziet er ook wat goedkoper uit dan de andere showrooms maar ja daarvoor geef je toch geen geld uit. ik niet in elk geval!
    Maar ik wilde nog wel even nadenken natuurlijk want het is toch een grote uitgave.
    Dus de week erna ging ik nog eens kijken, maar dan online, naar PRECIES DEZELFDE keuken maar dan dus op de website van de Keukenkampioen. En daar was deze zelfde keuken dus goedkoper dan diezelfde keuken in de showroom.
    Ik weet niet of het een foutje was maar ik heb meteen besteld. Wilde ik eigenlijk toch al doen, maar nu helemaal!!

    Hij moet nog geleverd worden, maar ik wilde vast even deze tip geven. Als je een keuken ziet die je wilt bij de Keukenkampioen kijk dan ook even op hun website en misschien is die keuken daar wel goedkoper!

    Groetjes!

    Floor05-11-2016

    Dank voor de tip, deze had ik zelf nog niet ontdekt. Ik hoop dat uw keuken probleemloos geleverd wordt. De Keukenkampioen staat nl. helaas bekend als matige montage en zeer slechte service na verkoop. Echter hoop ik voor u dat u de uitzondering op de regel kunt zijn en spoedig kunt genieten van uw droomkeuken!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    0614147333

    hanny31-05-2016

    Erg naar gevoel aan het bezoek alphen aan den rijn overgehouden ik wilde voordat ik de aankoop voor een keuken.van 13.450 euri zo dien een dag bedenktijd toen werd ik overspoeld door stellingen als waarom nog nadenken dit is de keuken die u wilt wat veranderd er als u nadenkt moet ik er meer afhalen.waarom niet nu vandaag klant worden dit is wat u wilt snap niet waarom u na gaat denken is deze jeuken wel de keuken of moeten we nog iets anders bekijken als u nu zegt fat u klant word dan kunnen we meteen u inschrijven als klant vandaag elke keuken kunt u dan uitzoeken ik werd er erg boos om vettelde de verkoper ook dat ik hem een erg agresieve verkoper vond dit was de baas van Frank deze had ons eerder prima geholpen maar ik zal nooit maar dan ook nooit meer binnen srappen wat een vreselijke verkoop hanteren jullie gelukkig heb ik een agressie training gevolgd

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Deuren te vroeg dicht!

    Hermans18-10-2015

    Oké, we waren aan de late kant, maar toch beetje jammer dat ze vijf minuten voor sluitingstijd al de deuren sloten! Wij wilden gewoon nog even kijken, maar kwamen er niet meer in! Ik snap dat je in vijf minuten geen volledige keuken meer koopt ja, maar je bent toch nog open, dus mensen willen misschien nog komen kijken!

    hoi18-10-2015

    je kunt ook online terecht bij deze winkel, dan zijn er geen sluitingstijden :P keukenkampioen.nl geloof ik

    flip25-08-2017

    Aan de late kant??? 5 min. voor sluitingstijd loop je toch geen keuken/meubelzaak oid in?? Ik vind uw schrijven werkelijk nergens op slaan.... ben benieuwd wat voor een werk u doet.....

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    goedkoper in villa arena

    Bernard18-10-2015

    Goedkoper dan de andere volgens mij maar ik vond ze ook minder vriendelijk dan bij bruynzeel. We zijn geweest in villa arena.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    goedkoper in villa arena

    Bernard18-10-2015

    Goedkoper dan de andere volgens mij maar ik vond ze ook minder vriendelijk dan bij bruynzeel. We zijn geweest in villa arena.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Schrijf zelf een review over Keuken Kampioen

    Uw beoordeling