NederlandReview

    Ervaringen Keuken Kampioen

    Ongekend! Ontdek ook wat anderen vinden van keuken kampioen vinden. Het is goed om te ontdekken welke mooie keukens u allemaal kunt kopen en verkrijgen bij Keuken Kampioen. Een keuken met A-merk apparatuur voor een scherpe prijs. Het is heerlijk om te ontdekken welke verschillende modellen er zijn. Kies voor de keukens van de juiste materialen, de mooiste kleuren en de beste modellen. Het is goed om de werkbladen te zien, de kastjes, de grepen en de juiste indeling.

    Op NederlandReview worden de meningen, ervaringen en beoordelingen verzameld van anderen over Keuken Kampioen. Hierdoor is het mogelijk om een goed beeld van Keuken Kampioen te krijgen.

    Over keuken kampioen

    Keuken Kampioen heeft 41 vestigingen in Nederland en België. Ze hanteren scherpe prijzen, goede adviseurs en ook uitstekende A-merken apparatuur en keukens. Er is ook volop keuze in meerdere soorten keukens.



    Onzettend grappig! Jan Jaap van der Wal, over de keukenkampioen!

    Keuken Kampioen staat voor:

    - De beste kwaliteit keukens voor een scherpe prijs
    - Een snelle levering van de keuken (Keuken Kampioen heeft haar eigen fabriek)
    - Volop keuze in materialen, kleuren en stijlen
    - De laagste prijs voor de keukenapparatuur
    - Een goede hulp van de beste keukenadviseurs

    Het beste is het om simpelweg naar een vestiging te gaan om de beste keuken te selecteren voor in uw woning. Het is mogelijk om een maatwerkadvies te krijgen. Alle keukens van Keuken Kampioen worden met een goede garantie geleverd van minimaal 5 jaren.

    Diensten van keuken kampioen

    Keuken Kampioen is leverancier van keukens. Met de vele vestigingen in het hele land is het mogelijk om een keuken op maat te krijgen om te kiezen voor een standaard keuken.

    Klachten, tips en complimenten over en voor keuken kampioen

    Bent u niet helemaal tevreden over de Keuken Kampioen? Dan is het belangrijk om uw klacht kenbaar te maken. Het is mogelijk om naar de vestiging te gaan om daar uw klacht kenbaar te maken. Ook kunt u dit schriftelijk doen of met een email. Ontdek de verschillende manieren om uw klacht in te dienen. Ontdek ook hoe de klacht op de juiste manier afgewikkeld zal worden.

    Uw mening over keuken kampioen

    Heeft u al eens een keuken laten maken bij de Keuken Kampioen? Dan is het goed om uw ervaring, beoordeling of review achter te laten op NederlandReview. Hiermee helpt u vele anderen om sneller een goed beeld te krijgen van de Keuken Kampioen.

    Eerlijke en betrouwbare meningen over de keuken kampioen. Goede klantenservice en keukens? Lees eerst duizenden meningen voordat u een keuken (of accessoires) koopt!

    Keuken Kampioen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (65)

    4.2
    25% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.6
    Prijs
    rating
    4.8
    Leveren
    rating
    4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Keuken Kampioen

    Uw beoordeling

    Gehele keuken inclusief apparatuur

    Nooit meer bij keukenkampioen! Zeer teleurgesteld.
    Een top entree in zuid-oost maar eenmaal getekend dan heb je echt spijt.

    Keuken geleverd met schade aan de dozen. Vervolgens moeten wachten op montage die een aantal dagen later kon plaatsvinden. Dan blijkt er maar een monteur aanwezig te zijn en monteert het ook verkeerd waardoor er schade is ontstaan. Vervolgens moet ik maanden wachten voor de onderdelen en reparatie waardoor de blad is beschadigd, deze was niet recht door het gewicht. Na 5x heen en weer blijkt ook dat ze de verkeerde koelkast hebben geleverd, deze is 500 euro goedkoper. En maar blijven doorhakkenden dat ik zelf akkoord heb gegegen op de wijziging ondanks er zelf in de mail staat een wijziging vanwege voorraad voor een gelijkmatige model. Deze was echter heel wat anders maar de persoon wil het niet begrijpen ondanks je voorbeelden geeft.

    En je raadt het al we zijn nog steeds niet klaar en als vergoeding willen ze je een cadeukaart geven van 75euro, dit is zeer lachwekkend.

    We zijn nu nog steeds bezig met herstel en een passend oplossing. Ik adviseer jullie niet bij Keukenkanpioen uw keuken aan te schaffen.

    En heb nog veel meer op te noemen maar dan zal het een heel artikel worden. Daarnaast het lef hebben om zomaar smoesjes te verzinnen om het te lijken dat allemaal de schuld is van de klant…..

    (Ik hoop dat keukenkampioen nu wel met een passende voorstel komt ondanks deze moeite. Ben uiteraard bereikbaar voor een passende aanbod)

    Door: Theo van Gent08-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Keuken

    Niets dan ellende. Koop hier GEEN keuken!!!!!!!!!!!!! Als er problemen zijn duurt het maanden voor het opgelost wordt. En let op: het wordt opgelost in de ogen van deze keukenboer maar zeker niet zoals het hoort!!!
    Wij hebben nu al zeker 3 problemen gehad met deze zaak: het duurt maanden voor er eindelijk eens iets gebeurt!!! Het blijkt ook dat deze keukenboer heel erg duur is!!!!!!! Ze kunnen hun geld beter besteden aan hun klanten ipv aan de sponsoring van het professionele voetbal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Door: Thom de Haas26-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Keuken

    22.5.21 1e gesprek keukenkampioen

    29.5.21 kk en keuken concurrent geweest. Door gunfactor en beter gevoel voor kk gekozen ondanks dat concurrent een beter aanbod in prijs gaf.

    30.5.21 akkoord op offerte kk gegeven

    12.6.21 bestelgesprek. Als er wat is of als je vragen hebt kun je te allen tijde contact met mij opnemen aldus verkoper. 80% van onze keukens wordt in 1x goed geleverd waardoor wij met veel vertrouwen alle papieren ondertekende.

    27.7.21 levering keuken
    Bora filters niet geleverd zoals besteld. Direct gemeld.

    2.8.21 gebeld dat de keuken ivm ziekte monteur nog niet geplaatst kon worden dus week later. Dit was geen probleem als wij de apparatuur op beschadiging zouden controleren
    (Geen beschadiging geconstateerd)

    7.8.21(zaterdag) monteur komt maar de stelpoten blijken te kort. Ik bel met winkel omdat de klantenservice niet bereikbaar is op zaterdag. Filiaalleider aan de lijn alleen vond hij zijn 4 afspraken die hij die dag had belangrijker dan een klant die al betaald heeft.

    8.8.21 (zondag) komt monteur terug omdat hij zelf hogere stelpoten nog op voorraad had. Monteur kon dus gaan opbouwen nadat wij deze stelpoten voor eigen kosten hebben genomen.
    Daarnaast rekent de monteur kosten voor de extra dag komen om de keuken zsm voor ons gebruiksklaar te maken.

    In de loze hoek van onze keuken staat daarboven een opzetkast. Voor deze opzetkasten 2st. Zijn geen legplanken en steuntjes meegeleverd waardoor we daar spaak liepen op de montage. De legplanken zorgen namelijk voor stevigheid in de kast.
    Onder de opzetkast was in onze beleving een diepe hoekkast gekozen maar hiervoor ontvingen wij een ladekast waardoor we een loze ruimte hebben en er geen steun voor het aanrechtblad is. Na instructie van keukenkampioen zou hiervoor 1 balk meegeleverd zijn.

    Onderweg naar de andere hoek. Wij ontvangen een ondiepe kast terwijl hier duidelijk ook een diepe kast voor gekozen en besteld was. Dit staat duidelijk ook op de factuur maar is verkeerd geleverd.

    Diezelfde avond hebben wij een email opgesteld naar kk met daarin alle problemen benoemd.

    9.8.21 (maandag) krijg ik een reactie van kk op de email om ons uit te nodigen in de winkel om de problemen te bespreken.

    11.8.21 (woensdag) ga ik naar de winkel en spreek ik mijn grote frustraties uit. Voornamelijk omdat wij die zaterdag weggezet zijn of wij er totaal niet toe doen en nieuwe klanten belangrijker zijn dan het op de juiste manier afwikkelen van recent bestaande klanten. We werden die ochtend afgescheept waardoor er bij ons grote boosheid ontstaan is.
    Tijdens dit gesprek ga ik akkoord met de ladekast omdat ik hierin in het misverstand toegeef en ons dit dan +-800,- zou gaan kosten.
    Daarnaast spreken we af dat de diepe kast zoals op de offerte staat nog geleverd gaat worden.

    14.8.21 komt de monteur wederom omdat hij denkt de keuken hiermee verder zo goed als af kan maken maar hier blijken weer dingen naar boven te komen die niet goed zijn gegaan met de levering...

    16.8.21 (maandag) stuur ik wederom een email met daarin nog meer dingen waar wij tegenaan gelopen zijn. dat met het opbouwen van het schiereiland en het stellen hiervan het schiereiland een stuk lager uitkomt waardoor de pushdeurtjes uiteindelijk te groot zijn. Het simpel verhogen van de stelpoten gaat in deze niet op omdat de opzetkasten dan niet waterpas en symmetrisch komen te staan.

    18.8.21 besluit filiaalleider kk bij ons langs te komen om eens te kijken waar het precies mis gaat. Hij verschuilt zich achter elk stukje tekst wat in het contract staat wat ondertekend is. Geeft aan dat hij wilt gaan liegen tegen zijn baas over dat de pushdeurtjes te hoog geleverd zijn. In onze beleving is dit geen liegen want dit is ook echt het geval.

    23.8.21 mail kk dat hij niets voor ons kan betekenen op de legplanken en de diepe kast na. De pushdeuren kon hij ons uit coulance tegen een gereduceerd tarief opnieuw aan ons leveren wat belachelijk is.

    Vandaag 1.9.21 zijn wij nogsteeds niet op de hoogte gebracht wanneer de ontbrekende materialen geleverd worden. Daarnaast is er in 1 van de eerdere gesprekken gevraagd op een stuk schadevergoeding omdat er heel veel meer onkosten gemaakt zijn omdat niet alles in 1x juist geleverd is en daardoor niet gemonteerd kon worden. De monteur is totaal 5dagen extra moeten langskomen terwijl de keuken in 1,5 dag gemonteerd had kunnen worden. Voor deze kosten kan kk ons niet tegemoetkomen in geen enkele zin van het woord.

    Inmiddels loopt dit energiezuigende
    Geschil ruim een maand. Is onze keuken nogsteeds niet af en hebben we geen idee wanneer alles wat sowieso geleverd zou worden gaat komen. (3 bora filters, legplanken en steuntjes, diepe kast)

    Keuken kampioen zal aan ons geen cent meer verdienen dus hebben wij gekozen om de kosten van de pushkasten elders te laten doen omdat dit bedrijf zijn afspraken wel waar maakt.

    We zijn niet alleen een illusie armer maar ook een bovengemiddeld dure keuken en een hoop extra kosten die niet gemaakt had hoeven worden.

    AAN IEDEREEN DIE ZICH AFVRAAGT OF ZE HUN KEUKEN MOETEN AANSCHAFFEN BIJ KEUKENKAMPIOEN? DOE HET NIET!! Geld verdienen willen ze wel maar service verlenen wanneer je bijna 20k weg legt kunnen ze niet.

    Waarom ik dit hele verhaal type? Omdat ik mensen wil waarschuwen en ik niet het gevoel heb dat ik eruit ga komen met de veel gesproken filiaalleider.

    Door: Frederiks01-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Keuken

    Keuken gekocht bij de keukenkampioen kwaliteit van alle kastjes etc is erg goed. De apparatuur (Hoover) wat minder en zou ik niet zo snel meer voor gaan. Klantenservice is waardeloos verwacht niet dat je binnen 10min wordt geholpen.

    Door: Randell30-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    Nieuwe keuken

    Goede vriendelijke ontvangst.
    2: goede deal gesloten.
    3 : gemakkelijk enkele aanpassingen door kunnen geven
    4 : goede planning: Het verzetten van datum om
    de keuken was geen probleem. Nadeel was wel dat de gehele factuur wel betaald moest zijn. Niet betalen kon ook maar dan betaal je opslag kosten. Minpuntje op de service.
    De keuken is wel uiterst vakkundig geplaatst.
    Hier kunt u gerust een keuken kopen.

    Door: Hj van Eerten26-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Keuken met granieten blad

    Bij uitzoeken keuken zeer behulpzaam tot je het koopcontract hebt getekend daarna gaat er van alles fout beloftes van levering voor een bepaalde datum kunnen ineens niet meer en gaat moeizaam met oplossen bij leveren was blad gebroken op de oplossing moeten we nu al 3 maanden wachten zo snel dat ze zijn in geld willen ontvangen zo traag zijn ze als het ze geld gaat kosten. Ook is nog steeds een afwerk plaat niet afgeleverd die ook door een fout niet direct geleverd was kortom zou ik er nooit meer wat kopen

    Door: Marco Hubers04-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    April 2021,geplaatst juli 2021

    Gekocht bij filiaal Cruqius- Zuid, NH.
    - verkoper is na handtekening niet thuis.
    ( ziek, vrij, bezig met klant, belt niet terug)
    - Bij aflevering moet alles betaald zijn ook al is levering incompleet.( vaatwasser wordt niet geleverd)
    - keukenkampioen werkt samen met bouwbedrijf voor bouwkundige aanpassing. Communicatie laat te wensen over.
    - indirecte verlichting werkt niet door defecte transformator.
    - uitleg werking apparatuur wordt niet gegeven,verwezen wordt naar boekjes gebruiksaanwijzing. De winkel zegt show- room te zijn en geen uitleg kan geven.
    - Verpakkingsmateriaal wordt niet meegenomen.
    - Bij vragen wordt verwezen naar Hoofdkantoor te Waalwijk ( klanten service ), die slecht te bereiken is en geen oplossing geeft.
    + keuken is netjes geplaatst.

    Door: HHW van den Brink26-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Keuken

    Keuken niet geleverd en nog geen oplossing gegeven!

    Door: Fernanda21-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Keuken

    Service na plaatsing slecht. Nog steeds geen oplossing.
    Een paar maanden geleden een keuken uitgezocht en besteld bij keuken kampioen te Almelo.
    Deze is geplaatst 2 weken geleden en hij ziet er erg mooi uit. Ook alles werkt nu (de stekker van de koelkast was niet aangesloten)

    Er zijn 2 dingetjes die niet goed zijn gegaan en die het toch een stuk minder maken.

    De schoof van de afzuigkap past niet. De afvoer voor de afzuigkap blijkt niet helemaal in het midden te zitten.
    Kan gebeuren denk je dan, niet goed ingemeten. moeten we de schoof maar omruilen voor een bredere van minimaal 36 cm.
    Ik heb gebeld met AEG en zij geven aan dat deze wel besteld kan worden, maar AEG mag niet leveren aan een particulier. Dit moet in mijn geval via de keuken kampioen.
    De keuken kampioen geeft niet thuis.
    Het gevolg is dat we de uifzuigkap niet kunnen gebruiken om dat de aluminium afvoerslang bij het aanzetten los schiet.

    Het tweede punt betreft een bestelling van een extra plint van minimaal 211 cm bij 10 cm. Deze moet maar liefst 135 Euro kosten

    Jammer dat Keuken Kampioen de nazorg blijkbaar niet belangrijk vindt.
    Het zijn net de dingen die de keuken echt mooi en af maken.

    Ondanks toezegging van Keuken Kampioen nog geen oplossing geboden.

    Door: Alfons Velthof19-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    Keuken

    18 november 2020
    Vandaag een keuken gekocht. We konden hier terecht zonder afspraak! Prima! Geholpen door Hendrik.
    Prettige sfeer, heeft goed meegedacht met onze wensen en heeft ook alles goed laten zien. Compliment!

    11 december 2020
    We zijn nu bijna een maand verder. De afgelopen periode ben ik zeker 3 x gebeld en zijn we nog 1 x teruggeroepen door deze zaak uit Emmen. Steeds waren er weer nieuwe punten die door het hoofdkantoor waren opgemerkt. Steeds waren het punten die dus NIET goed waren of simpelweg niet konden. Er wordt dan ook aangegeven dat de kosten voor hen zijn........uiteraard zijn die niet voor ons!!!! Ik heb aangegeven dat dit niet veel vertrouwen geeft en hoop dat de uiteindelijke levertijd niet wordt opgeschoven omdat zij dus de keuken nog niet hadden besteld!! We hebben een godsvermogen (€ 8000) betaald voor een hele kleine keuken met alleen maar een afzuigkap, een kleine inductiekookplaat en een standaard oven. Ik begin eigenlijk wel spijt te krijgen van deze aankoop. Bij een vraag van mij of ze misschien een geste kunnen maken door ons een professionele pannenset van de Sligro te vergoeden, krijgen we te horen dat er geen actie van pannen is op deze inductiekookplaat. Een pannenset zat wel bij een andere inductiekookplaat. Maar dat hebben ze ons destijds in de zaak niet laten weten! We zullen zeer kritisch de komende tijd in gaan en hopen dat het uiteindelijk goed zal komen. Zo niet, dan............................................... ......

    22 februari 2021

    Vandaag is de keuken geplaatst. Erg vervelende en chagrijnige monteur (Wi-te-Ca uit Emmer Compascuum).
    Op mijn vraag of er ook gekit wordt langs het aanrechtblad en de muur krijg ik het antwoord dat ze dat niet doen omdat dat specialistisch werk is en dat ik het maar zelf moet doen. Schande!!!! Koop je een keuken van €8000!!!!

    28 februari 2021

    Ik heb 4 dagen geleden een antwoord gekregen van Keukenkampioen met daarin de vraag of ik mijn gegevens kon doorgeven omdat zij mijn klacht en probleem willen behandelen. Dat heb ik keurig gedaan. Ik heb tot nu toe nog steeds geen bericht weer van hen ontvangen. Geeft duidelijk aan dat ze mijn klacht helemaal NIET serieus nemen en al helemaal niet willen oplossen!!! Slechte zaak en slechte afhandeling van een klacht. Het geld is binnen (en dat is best veel) en daarmee is het wat hen betreft klaar!!!!

    13 maart 2021

    Keukenkampioen heeft aangegeven dat de teamleider Montage contact met mij zou opnemen vanwege mijn klacht. Ook dat laat (uiteraard) op zich wachten. Ook dit geeft weer aan dat ze mijn klacht helemaal niet serieus nemen en dat dus maar "gezeur" vinden. Nogmaals: zij hebben het geld binnen en dat is belangrijkste. Ik voel mij heel erg belazerd door deze keukenboer!!!!!

    14-07-2021

    Op 23-06-2021 is de teamleider monteurs bij ons geweest ivm de klachten die we hebben. Op die dag ook een rapport gekregen. Het is nu 14-07-2021 en tot op heden nog geen enkel bericht/reactie/afspraak van hen gekregen!!!!!!!!!!!!! Deze zaak is heel snel met het laten betalen van de dure keuken maar als het aankomt op het herstellen/oplossen van de fouten laten ze niets meer van zich horen. Het geld is immers binnen en de rest interesseert ze niet meer. Ik heb aangegeven dat ik een schadevergoeding eis van € 1000 maar zelfs daar reageren ze niet op. Mijn volgende stap zal zijn: inschakelen van de rechtsbijstand, consumentenbond en het programma Kassa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wellicht dat dat enig effect zal hebben.

    Door: Th. de Haas15-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    WOW, wat een service :(

    euken in 1 dag geplaatst. Moteurs wisten niet hoe snel ze de keuken in ons nieuw huis moesten trappen. Op de vraag of de keukenkastjes niet te hoog hingen kregen we als antwoord "Mijn lul komt ook niet tot t plafond". ????

    Vervolgens zijn ze ze weg en constateer dit :
    - electradozen kapot geboord
    - achterwand scheef geplaatst
    - aanrecht sluit niet aan.
    - Na 2 weken trekken we de deur van de vaatwasser af

    De keuken is in November geplaatst en wordt in Februari pas "opgelost".

    Daarna:
    - stekker van de quooker achter een kast zodat we deze er niet uit kunnen halen omdat we een storing op dat ding hebben.
    - afzuigkap werkt niet goed
    - er ligt telkens flinke plas water in de koelkast en in het opvangbakje

    Ik wacht nu alweer 5 weken op een reactie, de Quooker heb ik zelf maar geregeld ( binnen 3 werkdagen opgelost).

    Kortom, verkopen gaat snel ( nu tekenen anders geldt de offerte niet meer). Maar de offerte geldt na een week heus wel. Ze bellen je altijd om te komen praten!, daarna een verschrikkelijk bedrijf wat absoluut niet aan te raden is.

    Laat je ook niet gek maken met 1 dag gezet want ze flikkeren de keuken zo in elkaar waardoor je er nog maandenlang last van hebt.

    Door: Alex M.19-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Keuken

    Hele fijne ervaring met de Keukenkampioen Dordrecht. De manager is langs geweest om alles door te spreken vanwege de complexiteit van de keuken. De monteurs (Jeffrey Valk en Carlos van den Meijdenberg) zijn drie dagen bezig geweest en werkte netjes en secuur. Helaas waren ze vergeten de stekker van de wijnkoeler vergeten erin te doen, dus wij dachten dat hij het niet deed.
    Maar alles is keurig opgelost, er is iemand langs geweest om dit nog te doen.

    Door: Linda van den Berg28-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Keuken

    Ik wil hierbij zeggen dat door de fout van keuken kampioen dat ik nog weken moet wachten op onderdelen van mijn keuken. Wachten is een probleem maar wat nog erger is dat ik extra kosten moet maken voor de monteur dat nogmaals moet komen. Wie gaat mijn kosten dat extra gemaakt zal worden bekostigen? Als antwoord krijg je je hebt het niet aan ons laten monteren dus wij kunnen er niets aan doen. Dat wil niet zeggen dat de bevestiging materialen niet meegeleverd moet. Zelfs bij andere bedrijven krijg je schroeven en andere bevestiging materialen meegeleverd. Kom op jullie vragen per meter een bedrag van 250 euro dat komt uit op 2500 euro voor dat geld kan ik iets extra doen voor mijn huis!!! Als je vraagt voor een compensatie wordt je afgewezen en zodanig aangesproken dat het jou fout is en niet van hun.
    Wel willen ze eerst dat je keuken betaald moet worden voordat ze alles in huis zetten. Als het om geld zijn zijn ze er wel gelijk ze hebben het toch gekregen voor de rest mag je het zelf uitzoeken!!!
    Er werd al eerder gezegd ga niet in zee met hun je zal er spijt van krijgen en hoopte dat het niet zo zou zijn maar ja hoor bij ons is het ook verkeerd gegaan.
    Ik verwacht van keuken kampioen onderdeel van keukenman dat ze met een compensatie komen!!!

    Door: Fatma15-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Keuken

    Koop nooit een keuken bij deze prutsers ongelofelijke slechte ervaring. Als je in de winkel ben in Mijdrecht doen ze net of ze je beste vrienden zijn, en toen we kwamen tekenen voor de keuken ging 1 van de twee gewoon weg ik moet me kinderen ophalen. Toen we getekend hadden en de deal was rond en ze hem aan het invoeren waren waren ze de greepjes vergeten of we nog even 1200 euro wilde betalen. Nou nee gingen ze niet mee akkoord we hebben nog 500 euro bij moeten betalen echt slecht !. Een kleine maand later belde ze sorry de vaatwasser is niet meer leverbaar, werd het ineens een andere vaatwasser. We hadden ook afspraken gemaakt die niet op tekening stonden, nou als de monteur komt die monteert dan niks als het niet op tekening staat dan moet je weer gaan bellen. Nou Mijdrecht zegt letterlijk, dan moet je de klantenservice bellen of wel gezegd over de muur en wij zijn er niet meer van. De
    Muur is beschadigd tijdens montage de stuk kwam bij het boren los. Het is een mooie keuken al om al maar de ervaring DOE HET NIET.

    Door: Meester14-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Vreselijk keukenkampioen

    Vanaf aankoop tot montage, alles ging mis. Zeer slechte service. Let op met alle verkooppraatjes, de aanbiedingen die worden toegezegd zijn een sigaar uit eigen doos. Je wordt opgezadeld met hoop extra kosten. Als je op zoek bent naar een keuken, ga dan naar een andere zaak dan Keukenkampioen.

    Door: Leon17-10-2020
    Fuck office03-11-2020

    Oplichters dieven corrupt

    Fuck office03-11-2020

    Oplichters dieven corrupt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slechte ervaring aanschaf keuken vestiging Kaatsheuvel

    Al vanaf het begin is Keukenkampioen Kaatsheuvel voor mij één groot hoofdpijndossier. Het begon al met zeer gehaast en onprettig verkoopgesprek door medewerker Sven Raaijmakers (nadruk lag voor hem duidelijk op het zo snel binnenhalen van een getekende order voor een nieuwe keuken; het geven van advies/luisteren/meedenken was tijdens dit gesprek niet aan de orde.

    In het gesprek gaf ik bij Sven aan dat ik mijn huidige vaatwasser van Miele wilde behouden in de nieuwe keuken (mede i.v.m. financiën). Sven had intern de afmetingen ervan opgevraagd en hij garandeerde mij dat ik de vaatwasser kon behouden. Bij het inmeten in januari 2020 werd nogmaals door de Keukenkampioen aan mij bevestigd dat dit mogelijk was. Dat ik mijn Miele vaatwasser in de nieuwe keuken zou behouden, is ook in de getekende koopovereenkomst opgenomen.

    Tot mijn grote verbazing werd ik in april jl. echter ineens door Keukenkampioen Kaatsheuvel benaderd of ik even E 640,- voor een nieuwe vaatwasser wilde bijbetalen, omdat mijn eigen Miele vaatwasser volgens de Keukenkampioen tóch niet in de ontworpen nieuwe keuken bleek te passen. Ondanks dat Keukenkampioen ineens afwijkt van hetgeen bij de aankoop was overeengekomen, heeft Keukenkampioen Kaatsheuvel de volledige rekening van deze fout bij mij als klant neergelegd.

    Tijdens het ontwerp van de keuken is door verkoopmedewerker Sven verzuimd rekening te houden met de hoogte van de koelkast. De koelkast zit in de nieuwe keuken dermate hoog, waardoor ik voortaan altijd een trapje nodig heb om bij de bovenste legplateaus van mijn koelkast te kunnen. Over de hoogte en indeling van de keuken is destijds door Sven geen enkel advies gegeven en/of meegedacht.

    Daarnaast is de keuken bij de installatie half gekit achtergelaten (een deel van het aanrecht is bij één kant van de muur nog helemaal open). Al maanden ben ik al aan het wachten wanneer dit eindelijk door Keukenkampioen naar behoren wordt afgemaakt. Iedere keer krijg ik van Keukenkampioen Kaatsheuvel de toezegging dat de kitter mij z.s.m. belt voor een afspraak, echter heb ik bijna 3 maanden na levering nog steeds geen kitter gezien. Inmiddels heeft iemand uit mijn omgeving aangeboden om het zelf voor mij te gaan kitten, omdat men ziet dat het mij teveel negatieve energie kost en iedereen zo snel mogelijk dit hoofdstuk voor mij mee wil afsluiten.

    Veel mensen uit mijn omgeving en uit mijn appartementencomplex adviseren mij, na het zien van mijn nieuwe keuken (en de trap die ik nodig heb om iets uit mijn koelkast te pakken) en als ze horen hoe dit traject is verlopen, om deze gang van zaken niet te accepteren en hier werk van te maken. Ik ging ervan uit dat ik heel erg blij zou zijn van mijn nieuwe keuken en ervan zou genieten. Maar door alle negatieve ervaringen met keukenkampioen Kaatsheuvel ga ik er mentaal aan onderdoor.

    Ik vind het een treurige zaak dat Keukenkampioen Kaatsheuvel zo weinig op heeft met haar klanten en zich zo rigide opstelt. Servicegerichtheid en klantvriendelijkheid heb ik bij filiaal Kaatsheuvel erg gemist. Op mails wordt vanuit Keukenkampioen niet gereageerd. De order + betaling zijn bij Keukenkampioen binnen, dat is blijkbaar helaas het enige dat voor Keukenkampioen Kaatsheuvel telt.

    De eerste offerteprijs waar Keukenkampioen mee kwam, was > 15.000,- euro. Als je niet de moeite neemt om over de prijs te onderhandelen, laat Keukenkampioen de klant dus snel een paar duizend euro teveel betalen.

    Ik heb nog de moeite genomen om Keukenkampioen op de hoogte te stellen van mijn ervaringen, maar op deze mail wordt gewoonweg niet gereageerd. Dit zegt al genoeg over hun houding.
    Het z.s.m. binnenhalen van de order en klanten na het zetten van hun handtekening op een later moment ineens opzadelen met onvoorziene extra kosten, is blijkbaar 'normaal' voor Keukenkampioen.
    Een grote afrader dus, keukenkampioen.

    Door: AT15-10-2020
    Jantje03-11-2020

    Oplichters leugeneers corrupt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Keuken

    Prachtige keuken besteld met o.a. 2 losse kastjes. Voordat de bestelling definitief werd, ben ik gebeld dat de kastjes wellicht niet zo mooi zouden staan en dat zwart glas toch wel aan te raden was. Dit via de telefoon besproken en jammer genoeg akkoord gegeven. Het was onder werktijd, druk druk en ik ging ervan uit dat de medewerker het wel het beste zou weten. Keuken is geleverd, maar de deurtjes van de kastjes vonden we ontzettend lelijk. Spijt dat we via de telefoon op andere gedachten waren gebracht. Dom van ons. Maar goed, gelijk nieuwe deurtjes besteld, maar we schrokken van de prijs. We moesten hiervoor € 488,- bijbetalen!!! Voor 2 nieuwe deurtjes! Belachelijk veel geld en hier was geen onderhandeling mogelijk. De deurtjes zijn inmiddels geleverd en we hebben nu de keuken die we oorspronkelijk hadden besteld, alleen zijn we € 488,= armer. Dankjewel Keukenkampioen voor het ongevraagde en verkeerde advies en voor het rekenen van de hoofdprijs voor de vervangende deurtjes. We hebben een mooie keuken maar met een bijzondere nare bijsmaak.

    Door: Marianne de Heus30-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Niet tot koop overgegaan

    Wij zijn twee keer naar Keuken Kampioen Amsterdam Westpoort geweest. We zouden van de verkoper nog de prijs van de offerte doornemen (hij gaf de indruk dat er over de prijs viel te onderhandelen), een tekening krijgen en de bedragen gespecificeerd (hij gaf aan dat het een uitzondering was). Met de verkoper is afgesproken dat we daarvoor een nieuwe afspraak zouden maken. Dit kon via videobellen. Hij zou ons de informatie geven en via what's app videobellen om 13:00. Na een kwartier wachten hebben wij gebeld. Een medewerker gaf aan dat de verkoper zich die ochtend had ziek gemeld met griepklachten. De medewerker gaf aan dat de verkoper had gezegd dat alleen nog over de prijs gesproken hoefde te worden. Wij gaven aan dat we ook een tekening zouden krijgen, de prijzen gespecificeerd zouden worden en zouden videobellen. Bot gaf de medewerker aan dat dat allemaal niet kon. Wij hebben aangegeven dat we daarover verrast zijn en wel wat geagiteerd zijn, omdat er van alles is beloofd wat niet waargemaakt werd. De medewerker gaf aan dat hij wel de prijs met ons kon bespreken. Hij noemde het bedrag. Wij zeiden dat het te hoog was. Vervolgens zei hij: "dat kan en ik zal het uit het systeem halen". Verrast hebben wij gezegd: "Oké". En toen hing de medewerker op terwijl ik nog erachter zei dat ik de manier heel onbeschoft vond. Ik denk dat hij het laatste niet heeft gehoord. De manier hoe de medewerker ons heeft behandeld is schokkend. Bot, nergens excuses en onbehoorlijk. Tijdsverspilling. Wonderlijk ook, want wij zagen de zaak als een serieuze partij om onze keuken te kopen. Wij gaan iedereen uit ons netwerk aanraden om daar niks te kopen.

    Door: Familie W27-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Keuken

    Vorig jaar december zijn wij naar Almelo geweest voor een vrijblijvende 3D tekening voor een keuken.
    De verkoper was zo vriendelijk om ons direct een keuken aan te smeren. (stom van ons, maarja als starters op de woningmarkt waren wij een uitstekende prooi)
    Een fantastisch mooie keuken werd er getekend. Tot aan de laatste stap bleef de verkoper achter onze kont aanzitten. Want hoe mooi zou het zijn dat hij op de kerstborrel kon vertellen dat hij nog een klant zou hebben binnengehaald? De beste man gaf ons nog een luxe bonenmachine cadeau en GARANDEERDE ons nergens een goedkopere keuken te vinden. En ja, als we toch zouden annuleren zou dat ons €500 euro boete kosten. Dat bedrag was toch niets op een hele verbouwing?
    Zo dom als we waren hebben we een handtekening gezet.
    Een paar maanden later stuurden we de offerte van de keuken, met de prijzen weggelaten naar een andere keukenboer. Wat denk je? exact dezelfde keuken, inclusief een ECHTE Quooker (ook daarmee wordt je genept want je krijgt zonder dat je het weet een Bmerk door je neus gedrukt), voor 2000 euro goedkoper..
    Mensen, een verschil van €2000!
    Ik bedacht me niet en heb de keukenkampioen gebeld. Gezegd de keuken te willen annuleren, en het vertrouwen compleet verloren te zijn.
    De manager wilde afspreken en met ons in gesprek. Prima, doen we dat.
    We spraken af in Zwolle, maar de manager was de afspraak vergeten. Hoe serieus wordt je dan genomen als klant?
    Nu.. Voor een keuken die nog niet eens besteld was, kunnen we de KK €500 euro betalen.
    De manager stuurt je door naar de juridische afdeling en we hebben €500 euro moeten betalen terwijl wij niets verkeerd gedaan hebben.
    Ga je schamen KK! Makkelijk je geld binnen harken zo...

    Door: I14-09-2020
    Stupid03-11-2020

    They should be taken to jail the most corrupt organisation in the Nederland's how the ff do they get away with it

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Keuken met verkeerde kleur blad!

    9 september 2020. Wat keken wij uit naar onze nieuwe keuken van Keukenkampioen! Een keuken waarvoor wij de volledige onderverdieping voor hebben verbouwd om de keuken het mooiste plekje te geven. Een zwarte keuken, met een licht grijs blad. Tenminste dat was afgesproken. Helaas zien wij 9 september bij aflevering meteen dat de kleur niet de kleur is die wij aangewezen hadden in de winkel. Dit keukenblad was donkergrijs ipv lichtgrijs.

    Direct bij ontvangst aangegeven dat dit NIET de juiste kleur was. Reactie van Keukenkampioen: Sorry maar de nummers kloppen. De verkoper kan misschien wel het verkeerde nummer opgeschreven hebben, maar de nummers kloppen. Je kunt met een gereduceerde prijs een nieuw blad kopen.

    Keukenkampioen, snappen jullie dan niet dat wij niet kunnen zien welke kleur een cijfertje is??? Wij hebben nooit maar dan ook nooit meer een kleurstaal gezien nadat wij 27 december de keuken uitgezocht hadden.

    Na maanden sparen moeten wij dus ook nog extra geld bij gaan leggen om dit op te gaan lossen? Heel jammer dit.. Heel jammer..

    Mijn wijze les? Fotografeer alles, neem alle gesprekken op en zet alles op de mail. Want een winkel als Keukenkampioen maakt iets waar je al die maanden voor gespaard hebt en zo naar uit gekeken hebt ineens zo vervelend..

    Door: Ivonne van Dijk10-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    FAQ

    Is Keuken Kampioen een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 65 ervaringen geplaatst over Keuken Kampioen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Keuken Kampioen actief?

    Keuken Kampioen is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Keuken Kampioen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.