Ervaringen Kamera Express

Om de beste foto’s te kunnen maken heb je de juiste apparatuur nodig. Alleen dan kun je scherpe foto’s nemen in de sfeer die je wilt. Kamera Express is een winkel waar je terecht kan voor dit soort camerabenodigdheden en accessoires. Maar wat zal de kwaliteit van hun objectieven zijn? Hoe stevig zullen ie zijn? Zal zo’n spiegelreflexcamera er echt voor zorgen dat je betere foto’s kunt maken? Hoe waterdicht zullen die filters voor onderwater zijn? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Kamera Express je nieuwe opnametent bij je thuis komt bezorgen? En wat voor een klantenservice zal Kamera Express verlenen als je flitsparaplu toch niet goed lijkt te werken? Fotografen die al foto’s nemen met spullen van Kamera Express weten hier meer over. Lees hun reviews om te ontdekken of deze camera’s en andere spullen een toevoeging kunnen zijn. Hun beoordelingen, meningen, ervaringen en cijfers kunnen je een goed beeld van Kamera Express geven.

Over Kamera Express
    Kamera Express is een hobbywinkel en fotowinkel. Je kunt via hen aan apparatuur komen om foto’s mee te maken. Dat begint natuurlijk met een goede camera. Bij Kamera Express kun je kiezen uit systeemcamera’s, instant camera’s, spiegelreflexcamera’s, middenformaat camera’s enzovoort. Omdat het bij deze versies om een digitale camera gaat kun je vast ook een SD-kaart, geheugenkaart of ander soort intern geheugen gebruiken. Ook analoge fotografie wordt door Kamera Express ondersteund. Daarvoor hebben ze meetzoekercamera’s, analoge camera’s, filmrolletjes, tape en chemicaliën. Met sommige camera’s kan er zelfs onderwater worden gefotografeerd. Vergeet ook vooral niet de accu, batterij en acculader mee te nemen. Mocht je geen foto’s maar video’s willen maken dan heeft Kamera Express een selectie videocamera’s, action cams, drones en camcorders. Een lens, lensfilter en objectief kan ook helpen om de foto de juiste sfeer te geven. Is de foto eenmaal klaar, dsn kun je hem in een fotolijst zetten of in een fotoalbum stoppen. En dan zijn er nog wat accessoires en software voor je computer. Denk hierbij aan card readers, papier, printers, inktcartridges, beamer , tablets en smartphones.

Low Light fotografie met Kamera Express.

Diensten van Kamera Express
    Je kunt de fotoapparatuur van Kamera Express gemakkelijk online bestellen. Het hoeven niet per se nieuwe spullen te zijn, want Kamera Express heeft ook een afdeling tweedehands apparatuur. In ieder geval zal de klantenservice van Kamera Express de objectieven of camera zelf bij je thuis komen bezorgen. Ook is er een Kamera Express klantenservice die er voor je is als er iets mis is met je software.

Klachten, Complimenten en Tips voor Kamera Express
    Maak jij al foto’s met een camera of andere apparatuur van Kamera Express? Dan ben je de juiste persoon om over jouw ervaring met deze fotowinkel te vertellen. Hoe goed werken die digitale of analoge camera’s? Was het makkelijk een objectief te bestellen via de website van Kamera Express? En op wat voor een manier kon de klantenservice van Kamera Express je helpen toen de software niet wilde installeren? Laat je eigen Kamera Express review achter en vertel ons wat jouw mening over deze fotowinkel nou echt is.

Kamera Express
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

5,6

6

5

5

6

Kamera Express houdt zich niet aan de laagste prijsgarantie

Mart Maas04-03-2019

Omdat een fotocamera bij Foto De Vakman 111euro goedkoper was dan bij kamera Express wilde ik aanspraak maken op de laagste prijs garantie. Telefonisch afspraak gemaakt dat ze het uit zouden zoeken en mij een mail zouden sturen. Laat in de middag helaas nog geen bericht ontvangen . Na via Facebook een bericht gestuurd te hebben kreeg ik pas in de avond een mail terug. Hierin werd verteld dat de andere fotozaak een verkeerde prijs op hun site gezet te had. Ondertussen was de prijs bij Foto De Vakman aangepast. Naar mijn mening zouden ze eerder gereageerd moeten hebben dan had ik de camera die ik wilde kopen bij Foto De Vakman besteld voor 111 euro goedkoper. IK heb aanspraak op de garantie gemaakt op u het moment dat de prijs ergens anders lager was, Kamera Express blijft volhouden dat du t niet geldig is. Door deze mannier van handelen vind ik dat Kamera Express beter de "laagste prijs garantie" kan laten vervallen.
    Na een 1 ster beoordeling te geven op kieskeurig kreeg ik in een reactie van te horen dat ze een mail toegezonden hebben met een ander aanbod.
    Helaas nooit een aanbod ontvangen.

2