Kamera Express

5.1

Bestellen

3.6

Service

5.5

Prijs

4.3

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Kamera Express

Om de beste foto’s te kunnen maken heb je de juiste apparatuur nodig. Alleen dan kun je scherpe foto’s nemen in de sfeer die je wilt. Kamera Express is een winkel waar je terecht kan voor dit soort camerabenodigdheden en accessoires. Maar wat zal de kwaliteit van hun objectieven zijn? Hoe stevig zullen ie zijn? Zal zo’n spiegelreflexcamera er echt voor zorgen dat je betere foto’s kunt maken? Hoe waterdicht zullen die filters voor onderwater zijn? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Kamera Express je nieuwe opnametent bij je thuis komt bezorgen? En wat voor een klantenservice zal Kamera Express verlenen als je flitsparaplu toch niet goed lijkt te werken? Fotografen die al foto’s nemen met spullen van Kamera Express weten hier meer over. Lees hun reviews om te ontdekken of deze camera’s en andere spullen een toevoeging kunnen zijn. Hun beoordelingen, meningen, ervaringen en cijfers kunnen je een goed beeld van Kamera Express geven.


Over Kamera Express

Kamera Express is een hobbywinkel en fotowinkel. Je kunt via hen aan apparatuur komen om foto’s mee te maken. Dat begint natuurlijk met een goede camera. Bij Kamera Express kun je kiezen uit systeemcamera’s, instant camera’s, spiegelreflexcamera’s, middenformaat camera’s enzovoort. Omdat het bij deze versies om een digitale camera gaat kun je vast ook een SD-kaart, geheugenkaart of ander soort intern geheugen gebruiken. Ook analoge fotografie wordt door Kamera Express ondersteund. Daarvoor hebben ze meetzoekercamera’s, analoge camera’s, filmrolletjes, tape en chemicaliën. Met sommige camera’s kan er zelfs onderwater worden gefotografeerd. Vergeet ook vooral niet de accu, batterij en acculader mee te nemen. Mocht je geen foto’s maar video’s willen maken dan heeft Kamera Express een selectie videocamera’s, action cams, drones en camcorders. Een lens, lensfilter en objectief kan ook helpen om de foto de juiste sfeer te geven. Is de foto eenmaal klaar, dsn kun je hem in een fotolijst zetten of in een fotoalbum stoppen. En dan zijn er nog wat accessoires en software voor je computer. Denk hierbij aan card readers, papier, printers, inktcartridges, beamer , tablets en smartphones.




Diensten van Kamera Express

Je kunt de fotoapparatuur van Kamera Express gemakkelijk online bestellen. Het hoeven niet per se nieuwe spullen te zijn, want Kamera Express heeft ook een afdeling tweedehands apparatuur. In ieder geval zal de klantenservice van Kamera Express de objectieven of camera zelf bij je thuis komen bezorgen. Ook is er een Kamera Express klantenservice die er voor je is als er iets mis is met je software.


Klachten, Complimenten en Tips voor Kamera Express

Maak jij al foto’s met een camera of andere apparatuur van Kamera Express? Dan ben je de juiste persoon om over jouw ervaring met deze fotowinkel te vertellen. Hoe goed werken die digitale of analoge camera’s? Was het makkelijk een objectief te bestellen via de website van Kamera Express? En op wat voor een manier kon de klantenservice van Kamera Express je helpen toen de software niet wilde installeren? Laat je eigen Kamera Express review achter en vertel ons wat jouw mening over deze fotowinkel nou echt is. 
 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (42)

canon eos 5d mark 4

Na het nodige heen en weer te mailen over (wettelijke) garantie hierbij het antwoord van Mark werkend bij Kamera Express ----------------------- Bedankt voor uw bericht. Precies zoals u zelf aangaf is er voor uw vakantie in augustus een fout opgetreden in het toestel. U heeft er toen voor gekozen om de camera alsnog mee te nemen op vakantie, omdat de foutmelding niet meer zichtbaar was. Dit neemt niet weg dat er toch een storing bevind in het toestel, iets wat u zelf ook had geconstateerd voor uw vakantie. Het meest voor de hand liggende zou dan zijn geweest om uw toestel alsnog na de vakantie aan te bieden voor onderzoek/herstel. Zeker omdat u ook een toestel uit een hogere prijsklasse heeft aangeschaft, zoals u zelf benoemd. Uiteindelijk hebben wij het toestel maanden later na de eerste constatering van de klacht ontvangen. Ook hebben wij bijvoorbeeld niet eerder een vooraankondiging van u ontvangen dat u problemen hiermee zou hebben. Hierdoor heeft u ook de mogelijkheden voor ons ontnomen om dit al te melden bij Canon, zodat uw toestel wellicht alsnog onder garantie werd hersteld. Op basis van alle eerder genoemde punten kan ik u geen kosteloos herstel meer aanbieden en blijft de prijsopgave zoals wij die vanuit Canon hebben ontvangen van kracht. Met vriendelijke groet, Mark Kamera Express ------------------------------ Beste Mark, Ik heb het hele weekend lopen zoeken waar staat dat ik de camera naar de service afdeling moet brengen en contact moet opnemen na het verschijnen van error 70. ik kan het namelijk nergens vinden. zou u bron kunnen vermelden waar dat staat? het enige wat ik terug kan vinden is dat error 70 iets is in de beeldverwerking, ik denk dan aan het opslaan van de foto. gezien ik al vaker een defect geheugenkaart heb gehad vind ik dat zoiets kan gebeuren. er staat dus bij dat je die storing kan resetten, mocht de storing niet te resetten zijn dan contact opnemen met de afdeling service op repair. en dat is precies wat ik heb gedaan. zoals u beweert dat er toch een storing zit in het toestel vind ik het dan een beetje vreemd. telkens bij het aanschakelen van het toestel controleert het toestel zich zelf (dit heb ik gelezen, mocht u dat stuk tekst ook willen lezen dan wil ik mijn zoektocht wel even herhalen en de bron erbij vermelden). is het dan niet een beetje vreemd dat ik al die tijd het toestel gewoon heb kunnen gebruiken. dit niet 1 week, ook niet 2 weken, niet 1 maand, ook niet 2 of 3 maanden, maar dat pas na 4 maanden deze storing weer verschijnt. dit dus ook niet na 1 of 2 foto`s, niet na 20 of 30 foto`s, ook niet na 100 of 200 foto`s, enz. enz. enz......... dus verzoek ik u nogmaals om u verantwoording te nemen en de camera onder garantie te repareren.

D

dolf hofman

05-02-2023

0forum

Verzekering voor Sony A7RIV en 2 lenzen. Nooit gekregen!

Betaald voor een verzekering die ik NOOIT heb gekregen. Zwart op wit bevestigd door de verzekeringsmaatschappij! Ik ben inmiddels al sinds augustus hiervoor aan het bellen. Het enige wat Kamera Express mij kan bieden is een verlenging die ik opnieuw mag betalen. Een verlenging voor iets wat ik ervoor niet heb gekregen! Als professionele fotograaf met zeer duur materiaal is dit totaal onaanvaardbaar. 1) Nooit een polis (bewijs) van verzekering mogen ontvangen 2) Nooit een verlenging mogen ontvangen 3) Bewijs van hun verzekeringsmaatschappij dat mijn toestel en lenzen nooit werden doorgegeven om te verzekeren Het enige wat Kamera Express kan doen is mij met een kluitje in het riet sturen en zeggen dat ze wel zouden hebben geholpen als er iets was mis gegaan dat jaar. Maar dat ik nu geen verzekering meer heb door hun fout daar kunnen ze niets aan doen. Welke professioneel kan hier mee leven?

G

Geoffrey Tfelt

06-01-2023

0forum

Lens

23/11 ik bestel een lens online (occasion) en zie bij het afrekenen dat ik een veel hoger bedrag moet betalen dan wat er op de website staat. ik neem via Whatsapp contact op met de klantenservice en die melden mij dat dat een bekend !!! probleem van het winkelmandje is en dat ze mij een betaallink kunnen sturen. (Mag ik er dan vanuit gaan dat die lens dan niet ook nog aan iemand anders verkocht kan gaan worden ??!! )
 24/11 Om die betaallink heb ik nog een keer moeten vragen, Toen de betaallink gemaild was heb ik hem onmiddellijk betaald en zoals gevraagd meteen de mail beantwoord.
 25/11 Wederom moet ik zelf contact opnemen om te vragen hoe het verder gaat Iets of iemand krijgt de schuld dat ze geen bericht hebben ontvangen en men meld mij letterlijk: "het gaat goed komen"
 Vervolgens hoor ik twee dagen helemaal niks meer, pas nadat ik wederom zelf vragen ben gaan stellen wordt er (28/11) weer gereageerd dat men gaat uitzoeken wat de levertijd is?!  30/11 volgt dan uiteindelijk de mail dat de lens niet op voorraad is en of ik een alternatief wil of wil annuleren (een goed alternatief wordt overigens niet geboden.
er volgt nog wat heen en weer gemaild waarbij men mij maar steeds geen goed alternatief kan bieden, en men mij wil laten annuleren. Maar dat vertik ik; ik heb aan mijn deel van de overeenkomst voldaan. Uiteindelijk trekt men dan toch de conclusie dat er geannuleerd moet worden. Of ik mijn Geld terug wil? (Die bijna 1500 eur? Wat denk je zelf?)
 En in hun laatste mail staat dan toch weer de zin: ”Bij deze bevestigen we je verzoek tot annulering.” 
7/12 eindelijk mijn geld terug en kan ik overgaan tot het dichten van de vele zeer negatieve reviews.

N

N

08-12-2022

0forum

4 stuks Kodak Mini Shot Combo 2 retro white

Ze zijn niet te bereiken heb nu meer dan een maand geleden bestelling gedaan en er is niets geleverd !!

J

Jeroen

07-09-2022

0forum

LG 49 inch TV

Het is allemaal begonnen bij Kamera Express toen ik in 2017 een LG 49 inch tv kocht met 5 jaar garantie. Dit kreeg je uitsluitend als je een goede review voor ze neerzetten (wat ik ook al vreemd vind nog steeds). En daarna (als je een link aan ze gaf van de review) kreeg je dan pas je 5 jarige garantie. Maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat je aan die 5 jaar garantie niet veel hebt! En ik zal vertellen waarom ook uitgebreid! In 2021 (midden van het jaar) kreeg ik opeens problemen met mijn WIFI en ook met de aanwijzer van mijn afstandbediening (bluetooth) en dat werd met de week erger en erger. De wifi viel weg en connecten niet meer en de aanwijzer van mijn afstandbediening die kan je ook niet meer gebruiken. En het probleem is niet direct reproduceerbaar omdat je soms een dag geen last heb en een andere dag 3 of meerdere keren hetzelfde probleem heb binnen een paar uur. Maar ik realiseerde mij dat ik nog garantie had, dus ik heb begin van 2022 op 28 januari contact opgenomen met ze. En 2 dagen later kreeg ik een bericht op 31 januari 2022 met het bericht dat ze mijn case zouden aanbieden aan een Home-Service herstel na het geven van wat gegevens en foto’s van mijn kant. En dat bleek dus het “geweldige” bedrijf CE-Repair te zijn, waar ik (achteraf) ook allemaal negatieve horror scenario’s van gelezen heb op trustpilot! Hoe iemand daar begrijp überhaupt zaken mee kan blijven doen (CE-Repair), is mij ook een raadsel want die maken er ook een potje van steeds. Eerst werd er helemaal geen contact opgenomen met mij weken lang en nadat ik aangaf bij Kamera Express dat ik in de middag bereikbaar was en dat ze ook een mail konden sturen, kreeg ik een mail van ze. Dit duurde nog weken en pas daarna kreeg ik een mail met het verzoek of ik ze zelf kon opbellen om een afspraak te maken voor een reparatie pffffff. Ze hadden mij in de ochtend gebeld schijnbaar maar niet aan de lijn kunnen krijgen en dus waren ze maar gestopt met contact zoeken pffff. Erg professioneel! Dus daar moest ik zelf weer achteraan voordat er iets in gang gezet ging worden! Eindelijk na weken een afspraak kunnen maken telefonisch en er kwam een monteur die bekwaam, eerlijk en aardig was en die heeft toen de WIFI module en kabel vervangen. Eerst deed de tv het weer goed maar na een paar weken begon hij toch weer, dus er was weer een afspraak ingepland met CE-Repair om hem voor de tweede keer trachten te repareren! Deze keer werd ik door ze opgebeld en heb ik gelijk de afspraak kunnen inplannen. De tweede keer is het moederbord (mainboard) vervangen en ook dat ging snel en bekwaam en na wat extra settings veranderd te hebben door de monteur in de BIOS, werkte de tv weer naar behoren. Maar die zelfde avond ging hij alweer raar doen (tot mijn grote ergernis) en heb ik gelijk weer contact opgenomen met Kamera Express. Deze wilde hem opnieuw gaan laten repareren (tot mijn nog grotere ergernis) en omdat ik wist dat hij niet meer te maken was omdat er maar 3 onderdelen in de tv zitten. Ook de monteur zei tegen mij dat als hij het nu niet gaat doen, dat de tv dan niet meer te maken is. En wat denk je dat er uit het niets gebeurd, opeens werd ik opgebeld door een monteur van CE-Repair met de melding dat hij mijn tv wilde ophalen, om hem op hun bedrijf te laten nakijken. Ik dacht, ja maar dat ga ik niet doen zeg en daar heb ik ook nooit toestemming voor gegeven! Want als ze mijn probleem niet vinden (in de tijd dat hij daar is), dan zeggen ze dat ze mijn probleem niet kunnen vinden. Of ze beweren dan dat hij nu wel gemaakt zou zijn omdat ze weer hetzelfde onderdelen vervangen hebben en hij het op dat moment daarna niet meer heeft. Maar als ik hem dan vervolgens thuis krijg, dan heb ik weer hetzelfde ellendige probleem en dan heb ik daarop ook nog vele weken moeten wachten. Ik heb overigens ook gelezen dat hun reparatie bedrijf CE-repair niet snel is in afhandelen van reparaties omdat apparaten vaak veels te lang wegblijven en bij hun staan en zelfs soms meer kapot terug komen als ze erheen gingen. En ik weet dat er maar 3 onderdelen in mijn tv zitten en daarom heeft meenemen naar hun werkplaats totaal geen nut of ze hem nu opnieuw proberen te repareren of niet! Het is geld en tijd rekken en afhouden van echte garantie door Kamera Express! Ik heb dit ook tegen de monteur aan de telefoon gezegd en die zei dat hij het wel begreep en dat voor deze reparatie ook eigenlijk hij niet opgehaald hoefde te worden maar dat hij hem niet nu gelijk zou kunnen maken omdat hij de spullen niet had pfffff. Waarvan ik later begreep van de andere monteur (die al 2 keer eerder langs kwam), dat hij dit wel had pfffff. Dus toen moest ik opnieuw weer een nieuwe afspraak maken om hem voor de derde keer bij mijn thuis te late trachten te repareren! De aardige monteur die al 2 keer eerder langs gekomen was kwam toen weer bij mij thuis en zei ook dat hij het raar vond dat ze uit het niets (zonder notificatie of toestemming) hem wilde ophalen omdat deze reparatie gemakkelijk en snel gedaan kon worden op locatie (bij mij thuis). Hij heeft toen nogmaals (2e keer) de WIFI module en kabel vervangen. Hij zei ook, als hij het nu niet doet, gaat hij het echt nooit meer doen en heeft u recht als klant op u geld terug of een vervangende of betere tv naar keuze! Dit moet u dan met Kamera Express gaan bespreken! Maar de dag daarna begon hij alweer met het irritante probleem en toen heb ik voor een derde keer weer contact opgenomen met Kamera Express en gezegd dat hij het weer heeft en niet meer te maken is omdat de tv nu 3 keer getracht is te maken en alles vervangen is en de monteur dit ook beaamde. Opnieuw maken en/of ophalen is echt totale waste of time en geld! De monteur zei ook “tja wij krijgen ons geld toch wel, dus wij kunnen wel blijven repareren maar daar heeft u als klant natuurlijk niets aan”. U moet gewoon dan een nieuwe tv krijgen of uw geld terug en zo staat dit ook in de wet! Ik kreeg ook even de indruk dat ze dit ook geloofde en daarom CE-Repair eindelijk de opdracht gaven om contact op te nemen met LG, voor een totale creditering van het totale bedrag. Maar wat blijkt (tot mijn GROTE verbazing), LG ging dit dus opeens niet doen, die gingen eisen dat mijn tv maar naar de werkplaats van CE-Repair genomen moest worden en als het probleem gevonden werd door ze (mits ze het vonden in de tijd dat hij daar was) en ook niet meer te maken was, dan pas kreeg ik een gedeelte van het geld terug. Moet toch niet gekker worden zeg, echt waar mijn mond viel open van dit bizarre nieuws! LG dacht natuurlijk achterbaks, wij gaan geen volledig bedrag terug geven op een product waar wij maar 2 jaar garantie op geven standaard. De extra 3 jaar garantie geeft Kamera Express toch en daar gaan wij mooi niet voor opdraaien. En ergens kan ik dit dus nog wel snappen omdat LG inderdaad maar 2 jaar garantie geeft en ik de 5 jaar (3 jaar extra) heb afgesloten bij Kamera Express! Maar wat blijkt nu, Kamera Express gaat nu heel achterbaks zeggen dat omdat ik hem niet wil opsturen (om voor een 4e keer weer proberen te repareren). Dat ik daarom maar uit coulance (bespottelijk) maar een restbedrag terug krijg voor de tv. En dat dit in hun algemene voorwaardes staat en ik hiermee akkoord mee ben gegaan. Nou ik kan je zeggen dat ik daarmee nooit akkoord ben gegaan in 2017. En ik heb mijn 5 jarige garantie bewijs erbij gepakt en de voorwaardes bekeken en daar stond dit niet in. En het stond toen ook niet op hun site want de aanvullende voorwaardes stonden toen ook op hun site. Dit is totaal nieuw voor mij en als dit was geweest dan had ik dit zeker wel onthouden. Ik weet dat Kamera Express door de jaren heen steeds aanvullende voorwaardes erbij hebben gezet, om zichzelf lekker in te dekken. En ik heb dit ook gemeld waarop ik terug kreeg: “Wat betreft de 1% regeling omtrent uw garantiecertificaat. Deze voorwaarden hebben ten alle tijden op onze website gestaan. U bezit immers over een Kamera Express certificaat en niet van Foka. Op het certificaat word ook gerefereerd naar de aanvullende voorwaarden die op onze website staan beschreven. Er is in deze voorwaarden niets veranderd, enkel zijn er twee merken toegevoegd op het certificaat die uitgesloten zijn van deze actie. Dit was niet bij u van toepassing.” Dus met andere woorden, ik had het kunnen weten dat ze mij dit gingen flikken. Geweldig hoor, als ik dat wist in 2017, had ik mijn tv daar nooit gekocht maar het stond er toen ook niet in de algemene voorwaarden! Ik ben daarheen gelokt met die 5 jaar garantie, ervan uit gaande dat ik dan volledige garantie zou hebben maar dat blijkt nu dus enorme haken en hogen aan te zitten! Ze handelen dus garantie binnen de 5 jaar af als een restwaarde en dat is erg slim want dan hoef je veel minder van de volle waarde terug te geven. En dan koopt de klant weer een nieuwe tv en betaald dan eigenlijk gewoon een nieuwe tv opnieuw! Je hebt recht op een deugdelijk product en als dat niet gaat, dan wil je niet afgescheept worden met een restwaarde die nergens op slaat maar of je geld terug of een nieuwe tv. Maar omdat LG eiste van CE-repair dat die hem opnieuw moesten proberen te repareren (bij ze op hun bedrijf), schuilt Kamera Express zich nu daar slim achter! Terwijl ze eerst wel het volledige geld wilde laten terug geven via LG. Maar nu LG daar geen zin in heeft, schijnen ze dit zelf ook niet te willen doen en veranderd alles opeens naar een mager restbedrag! En daar ben ik nog wel het meest kwaad over omdat ze wettelijk gezien verplicht zijn om mij of het volledige aankoop bedrag terug te geven of een vervangende tv aan te bieden. Een rest bedrag is (terwijl je garantie hebt) wel zo enorm schandalig je klanten bedonderen! Oh en nu liegen ze opeens ook nog erbij dat er maar 3 referenties naar herstelaanvragen bekend zijn bij ze. Terwijl ik al 3 keer opnieuw contact opgenomen heb met de melding dat de tv nog het probleem had en hij is ook 3 keer getracht te maken door CE-Repair. Krijg ik als reactie terug: “Bij het eerste herstel is het Wifi circuit vervangen. Hierna bleek het nog niet opgelost te zijn en is er weer een verzoek voor herstel aangevraagd. Deze is ook uitgevoerd en hier heeft de monteur destijds het mainboard vervangen, de problemen hielden aan en CE-repair heeft nog een opvolging gegeven door nogmaals de wifi module te vervangen. Deze module zou beter werken met het nieuwe moederbord. Deze twee herstellingen zijn bij u thuis uitgevoerd. Het 3de herstelverzoek wat was ingediend is nooit uitgevoerd, u heeft immers zelf aangegeven uw tv niet te willen afstaan voor herstel.” Ik snap echt niet waarom die Mark die ik steeds spreek hierover nu gaat liegen. Maar de eerste keer is de wifi module vervangen is dus herstelverzoek 1 en daarna het moederbord vervangen (nadat ik weer contact opnam) dat is herstel verzoek 2 en daarna klaagde ik weer en daarna is nogmaals de wifi module vervangen en dat is herstelverzoek nummer 3. Een 4e reparatie gaat niet meer werken en dat weet iedereen heel goed maar Kamera Express doet nu net alsof het mijn eigen schuld is omdat ik de derde herstelaanvraag (volgens hun foute berekening) niet zou hebben willen laten uitvoeren! En die is al gedaan, zoals ik al boven uitlegde, dus ze liegen daarover en ze liegen ook dat nogmaals de wifi module is vervangen omdat die beter werkt met het nieuwe moederbord! Er is maar 1 type/model wifi module voor mijn tv en die heb ik zelf gezien en de monteur zei ook, dit is dezelfde wifi module als de eerste die erin ging en als hij nu niet werkt gaat het niet meer werken! En als ze dit blijven rekken, dan word u als klant dus bedonderd want dan willen ze gewoon je geen nieuwe tv geven of je geld terug geven (waar u wettelijk gezien recht op heb)! En ik zei ook dat ik me hier enorm van bewust van ben omdat ik zelf ICTer ben en hij zei toen laat je niet bedonderen want ik heb veel bedrijven gezien die onder hun verplichting uit proberen te komen van garantie. En doen dit met aanhoudende smoesjes en zelfverzonnen algemene regels en blijven het liefste repareren of geven maar een klein bedrag terug!!! Toen zei ik dat weet ik heel goed maar toen verwachten ik niet dat ik daar ook slachtoffer van zou worden! En daarom heb ik geweigerd om mijn tv uit handen te geven omdat LG niet wil opdraaien voor de kosten en nu blijkt Kamera Express ook niet. Ik heb dan toch totaal geen zekerheid dat ik dan wel mijn recht krijg en wat voor bedrag ik zou krijgen. Als ik mijn tv uit handen geef ben ik overgeleverd aan Kamera Express en LG en daar heb ik achteraf goed aan gedaan. Om nog maar te zwijgen over het wachten wat ik daarop moet doen want wij hebben nu wel genoeg gewacht. Dit speelt al sinds januari en de problemen worden steeds weer erger en erger en er komt maar geen echte oplossing voor ons! Trouwens, toen ik werd opgebeld door een vrouw van CE-Repair, zei ze dat ze in eerste instantie tot een verzoek tot een volledige creditering over wilde gaan (dus niet gedeeltelijk) bij LG. Maar LG ging daar niet mee akkoord (begrijpelijk want die geven maar 2 jaar garantie) en die gingen eisen bij CE-repair dat hij maar opgehaald moest worden. En als ze het probleem zouden vinden en het was echt niet meer te maken, dan past kreeg ik een gedeeltelijke creditering zei de vrouw. Ik zei toen dat dit van de gekke is, als ik dit zou laten doen. Want ik heb recht op het volledige bedrag gewoon terug in geval van dat hij niet meer te repareren is. Afschuiving en afhouden van het volledige bedrag te vergoeden is schijnbaar Kamera Express hun motto. Dat is toch totaal van de zotte dat ik als klant daarmee akkoord moet gaat en me moet laten afschepen door hem weken lang uit handen te geven om dat maar te hopen dat ze het probleem vinden (in de tijd dat hij daar is) en dat ze hem niet opnieuw weer onnodig gaan maken zonder echt een resultaat. En dan krijg ik ook nog eens maar een gedeeltelijke creditering terug als het niet meer te maken zou zijn in hun visie! De vrouw van CE-Repair zei toen, tja dan kunnen wij ook niets verder meer voor u doen en dan moet u gewoon uw recht halen bij Kamera Express omdat die extra 3 jaar garantie geven. Dan moeten die gewoon het bedrag vergoeden i.p.v. LG. Gedeeltelijke creditering is als er geen garantie meer is, dus u staat in uw recht want u hebt het probleem aangekaart ruim voor het einde van het verstrijken van de garantie (6 maanden). Ja, ondertussen is natuurlijk de garantie verlopen maar dat komt natuurlijk omdat de case niet juist is afgehandeld en door de starre rare houding van Kamera Express en hun extreem klantonvriendelijk beleid. Echt schofterig want ik wacht al veel langer dan een half jaar (2021) op een echte oplossing! Heb ook soms weken moeten wachten totdat ik een antwoord terug kreeg op mijn vragen of verzoeken! En ik vind het vreselijk laf dat nu Kamera Express ook opeens met een restwaarde gaat rekenen omdat LG daarmee begon. Ondertussen hebben ze door de jaren heen sneaky extra voorwaardes toegevoegd in hun algemene voorwaardes, in geval ze een tv niet kunnen maken en ze hem niet willen vergoeden en dan maar een restwaarde slijten aan de klant! Zo staat het dus niet in de wet en dat is ook de reden dat ik het volledige aankoop bedrag terug wil! Ik wil niet eens een andere tv meer want dan zit ik weer aan dat vreselijk oneerlijke bedrijf vast! Van de kosten van de 3 reparaties had ik nu een hele goede nieuwe tv kunnen kopen en had ik niet dagen, weken en maanden lang moeten blijven onderhandelen over mijn recht als klant. En alle tijd die ik hierin moet steken (om gewoon mijn recht te halen) is echt vreselijk. Liever blijven repareren en de klant onnodig laten wachten en later een restbedrag in hun maag splitsen (onder het motto coulance), dan een klant te vertellen je mag een nieuwe uitkiezen of je geld terug!!! En ik kan iedereen ook niet anders als aanraden hier nooit te kopen want ze bedonderen je en gaan het zo draaien dat jij het gedaan hebt! En ik ben het nu wel zat om maar in debat te moeten blijven gaan en smeken om mijn recht met mensen die onwillig zijn om dan nog zo’n toontje terug te krijgen dat ze het uit coulance doen en ik hier zelf mee akkoord gegaan ben pfffff. Vandaar deze erg uitgebreide review en ik blijf nog altijd zitten met een kapotte tv die geprobeerd is 3 keer te maken en ik krijg niet waar ik recht op heb namelijk mijn volledige aankoopbedrag terug! Schandalig slecht bedrijf en ik heb nog gevraagd of ze mij konden bellen maar dat hebben ze ook niet gedaan meer!

F

Ferry Kagchèl

11-08-2022

0forum

Lens Cleaning Kit

I wish i had read other reviews of this site before choosing to order from them. I ordered a camera cleaning kit on a saturday and paid extra for it to be delivered the next day (sunday). Its monday night and I did not hear a word, not a call or any email explaining why even with extra delivery fee to deliver on sunday, my order did not still arrive on monday. I had a friend contact CS on my behalf because I dont speak dutch and they told her "they made a mistake with the sending" on sunday and that it would be delivered today (monday). I do not know how a company can be so irresponsible and careless about its customers to just take their money and keep silent without delivering the product or communicating when something goes wrong. Only fraudulent companies operate like this.

T

Temitope

14-06-2022

0forum

Lens

Zeer traag met terug betalen nadat je een artikel retour gestuurd hebt. Nadat artikel bij hun bezorgd was kreeg ik binnen no time bericht dat het in orde was en geld terug gestort zou worden. Dat is nu inmiddels 1 week geleden en nog altijd geen geld terug. Waarom moet het in 2022 nog altijd meer dan een week duren voordat het geld terug gestort wordt? Heeft Kamera-Express zulke financiële problemen dat geld overmaken eerst goed gekeurd moet worden door de bank voordat het overgemaakt kan/mag worden? En altijd hetzelfde smoesje, het is drukker dan verwacht. Als je een retourzending binnen een uur kunt afhandelen heb je het niet druk, dan kun je ook de terug betaling binnen 1 dag afhandelen. En ga me nu niet vertellen dat jullie honderden/duizenden retourzendingen per dag krijgen. Want als dat zo is zou ik me eens gaan afvragen of de kwaliteit van wat je verkoopt wel goed genoeg is. Ik kan kamera-express ook niemand meer aanbevelen, zeker niet als het aankomt op afhandeling retouren en terug krijgen van je geld.

T

Theo

17-05-2022

0forum

SD kaart

Ik wacht nu al een week op 2 simpele sd-kaarten en bel elke dag. Elke keer krijg ik opnieuw te horen excuus meneer, echt oprecht, en we verzenden het vanavond dan is het morgen in huis. Een week verder en nosteeds heb ik 2, nog niet eens 1 vierkante centimeter aan plastic, in huis!

L

Luuk

12-04-2022

0forum

Canon setup

Camera kapot geleverd, software probleem. Dus! Retour gestuurd. 3 dagen later krijg ik een gecorrigeerd bedrag terug omdat de camera kapot retour is gegaan. Een paar honderd euro onder de aanschafprijs. Ja dat is ook een verdienmodel. Oplichtingspraktijken. Maar geeft niet. We zien elkaar voor de rechter.

A

Al30jaarcameraman

23-02-2022

1forum

Canon camera

Kamera Express lijkt de boel te bedonderen. Je koopt een product, ontvangt het. Bij aankomst werkt het niet naar behoren, retourneer je het krijg je een bericht "ja meneer, deze is gebruikt. Nemen we niet terug". Tuurlijk is het gebruikt, anders kom je er toch niet achter dat het product niet werkt? Of zeg ik nu iets vreemds? Vervolgens krijg je een bericht over geconstateerde schade ( die ze er zelf op maken) en vervalt je garantie. De rekening komt je vanzelf tegemoet. Frauduleus gebeuren daar.

A

a

19-02-2022

2forum

Sony RX10 4

Een fijn bedrijf waar je absoluut je fotoapparatuur kunt kopen. Heb eerst contact met de klantenservice gehad voor advies die op een fijne manier gegeven is. Ze waren alleen vergeten te zeggen dat de cashback al bijna verlopen was. Daar een mailtje over gedaan, daar zou in de winkel aandacht aan gegeven worden. Toen een inruilofferte aangevraagd waar ik tevreden over was. Daarna naar Arnhem geweest en de RX10 4 gekocht. We werden daar op een prettige manier geholpen. En daar toch nog een leuke korting gekregen omdat de cashback verlopen was. Ik zou hier zeker weer terug gaan om wat te kopen.

C

Corrie van Harn

03-02-2022

0forum

retour Canon

Bij retourneren is het slecht gesteld met de service. Wacht al weken op het terugstorten van het aankoopbedrag. Mails worden niet beantwoord en telefonisch het standaard praatje. Inmiddels besloten dat ik zowel zakelijk als privé geen aankopen meer doe bij Kamera Express Het dat is voor beide partijen erg jammer.

R

R van den Bosch

20-01-2022

0forum

Benro filtersysteem

Kamera Express heeft in België heel wat fotozaken met goede reputatie overgenomen. Dat is nu om zeep omdat er in de winkels bijna geen materiaal meer is om te bekijken voor je koopt. Als klant ben je dus veel meer over en weer naar de winkel aan het rijden, veel meer tijd kwijt. Als je een verkeerde levering krijgt ben je de pineut, zoals ik heb meegemaakt. Er wordt niet gereageerd op mails. Telefonisch zegt men dat alles in orde gaat komen. Dat gebeurt niet. Je moet ellendig lang aandringen, mails worden zelden beantwoord. Verkeerde levering retour gestuurd (dat moet naar Nederland). Retourkosten worden zogezegd terugbetaald. Is meer dan een maand later nog niet in orde. CEO reageert niet op mails. Ellendig. Ik heb nog veel materiaal nodig maar dat zal dus niet bij Kamera Express gekocht worden

M

Marleen

04-01-2022

0forum

Sigma 70-200 2.8 Lens

Onlangs een tele lens aangeschaft via Kamera Express. Het gaat om de 70-2000 2.8 Sigma lens. Deze heb ik 2e hands aangeschaft. Levering was mega snel...binnen drie dagen had ik de lens in huis. De lens weekt perfect en heeft geen gebruikerssporen. de levering was super snel zelfs tijdens de feestdagen. ik heb in het verleden vaker producten besteld bij Foka en de service is net zo goed als in het verleden. hele goede levering en service als het om camera apparatuur gaat.

O

Obed Akihary

05-12-2021

0forum

bestelling

Overkomt mij nu voor de tweede keer dat ik iets bestel, telefonisch verifieer an te horen krijg 'we regelen het en het is er', het wil ophalen en nogmaals telefonisch verifieer vlak voor het ophalen en dan te horen krijg dan het er gewoon niet is! Geen bericht of niets van dien aard. Telefonisch slecht te bereiken en zelfs e-mailberichten worden beantwoord met; we hebben het te druk en u krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Voor mij is dat hetzelfde als nooit. Heel teleurstellend terwijl ik een trouwe klant ben. Jammer maar zo hou je je klanten niet vast.

B

B. Rietveld

23-09-2021

0forum

Oled TV

Wat een slechte Service!! LG Oled TV waarvan bekend is dat het Oled paneel kuren vertoond, bevestigd door de verkoper. Uiteraard buiten de fabrieksgarantie, maar er bestaat ook nog zoiets als wettelijke garantie, maar daar willen ze niets van weten! Doorverwezen naar CE Repair, alles door geappt, geen reactie. Na een week maar gebeld en dat werkte, binnen een dag een offerte voor reparatie, €.1200.-!!! voor een TV van €.2500.- en 3.5 jaar oud. Ben hiermee naar K.E. gegaan maar sindsdien is er radio stilte. Reminder en zelfs de CEO mee in kopie, maar helaas en triest, geen reactie. We zijn hier door mijn schoonzoon gekomen die meer dan €.10.000,- hier heeft besteed, maar voor ons geen K.E. meer wat een slechte after service en klanten service.

I

Ineke

09-07-2021

0forum

TV

beste kamera, We hebben goeie service in de winkel gehad en een goed advies gekregen, echter werd ons verteld savonds besteld is 2 dagen later netjes thuis bezorgd. Wij zorgen dat we thuis zijn en meerdere telefoontjes verder met de belofte dat we terug gebeld worden liet op zich wachten klantenservice schuift het naar voren dat ze het niet op tijd kunnen leveren. sorry maar volgens mij is een klantgerichte service op zijn plaats die er alles aan doet om de gemaakte afspraak het product bij de klant af te leveren. helaas word dit erg nalatig gedaan, en schuiven ze het op andere af. helaas geen product nog binnen, en mocht dit volgende dag niet geleverd zijn zijn we helaas tot annulering over te gaan door de slechte hulp van de klantenservice

J

Joyce

22-06-2021

0forum

CANON 70D occasion

Zeer tevreden!!! 16 juni jl. zijn we naar Kamera express in capelle gegaan. we waren er rond 9:30 uur en werden meteen geholpen door Joost. Wij, mijn man en ondergetekende gingen in eerste instantie voor de spiegelreflex 250D voor mij, welke we hadden gereserveerd. Ik had een systeemcamera M50 om in te ruilen. Nadat ik uitleg had gegeven van mijn keuze waarom ik weer naar een spiegelreflex wilde vanwege de bediening en de eenvoud, werd ons uit gelegd dat dit tegenwoordig praktisch een verschil meer is met de systeem camera. Gelukkig voor mij dacht Joost mee naar wat ik wilde. Hij ging voor het doel om een tevreden klant naar buiten te zien lopen en ik wist niet wat ik met al die techniek aan moest. ik heb daar eigenlijk niks mee. Joost had geduld en begrip. Omdat ik jaren geleden met de EOS 5d mark 2 gefotografeerd had vond ik de systeem niet voldoen aan mijn wensen vanwege alle technische snufjes. Dat was de uitkomst. Na heel veel tijd uitleg en aftasten kwam ik uit op een occasion, EOS 70D. Ligt prima in de hand en precies wat ik voor ogen had. Dus met deze camera ben ik blij en opgelucht dat ik toch de camera heb die bij mij past. Dank je wel Joost, namens een gelukkige klant!!!

J

Jacquelien de Bruijn

17-06-2021

0forum

Canon powershot g3x

Met veel plezier deze nieuwe camera in de vestiging Maastricht gekocht. Deskundig en zeer vriendelijk.

H

Helma

22-05-2021

0forum

DJI Mavic 2 Pro Drone

Bedonderd door de reparatie. Ik heb mijn drone binnen de garantie termijn opgestuurd omdat de calibratie het niet deed. Vervolgens krijg ik een rekening met een foto van schade die er niet op zat. De drone zat goed verpakt toen ik die opstuurde. Ook heb ik geen melding gehad van een beschadigde verpakking. Zo komen ze mooi onder de garantie uit, en ik heb geen poot om op te staan. Ik heb hier voor meer dan 15K euro besteld, maar in de toekost zal ik mijn uitgave bij de concurent doen.

J

Jeffrey

04-05-2021

0forum