JYSK

5.7

Bestellen

4.8

Service

5.9

Prijs

5

Levering

54.2%

Zou hier weer kopen

JYSK

Voelt jouw huis wel echt als een thuis? Of zijn er nog dingen die ontbreken voor je je echt thuis kunt voelen? Mocht dat laatste het geval zijn, dan kan JYSK je helpen aan wat nieuwe meubels en andere producten je in en rondom je huis. Maar wat zal de kwaliteit van hun badmatten zijn? Zullen die poefen en banken wel leuk staan in jouw woonkamer en ook nog eens lekker zitten? Hoeveel zul je kwijt kunnen in hun wasmanden en boekenkasten? Zal je lang moeten wachten op de bezorging van je nieuwe jaloezieën? En wat zal de klantenservice van JYSK je wel van dienst zijn als er iets mis is met je dekbedovertrek? Hierover kunnen enkel echte klanten van JYSK je meer vertellen. Lees hun reviews zodat je een idee hebt van wat kopen bij JYSK betekent. Hun meningen, ervaringen, cijfers en beoordelingen kunnen je een aardig beeld van JYSK geven.


Over JYSK

JYSK is een woonwinkel die meubels en ander interieur verkoopt. De winkel is in 1979 opgericht door Lars Lansen uit Denemarken. De eerste winkel in Aarhus is er nog steeds. In 1984 werd er ook een vestiging in Duitsland geopend en vanaf toen is de internationale carrière begonnen. Nu zijn ze een deel van de JYSK-groep die inmiddels 2.500 vestigingen telt en beweren “alles voor de woning” te verkopen. Voor je slaapkamer hebben ze elektrische bedden, spiegels, dekbedden, lakens, kledingkasten, slaapbanken, bedframes, topmatrassen, stapelbedden, lattenbodems, logeerbedden, nachtkasjes, matrassen, boxspring bedden, ladekasten, kussens, luchtbedden en nog veel meer. Je badkamer kan worden aangekleed met hun handdoeken, douchestangen, wellness, badmatten, wc-borstels, douchegordijnen en andere badkameraccessoires. Ook mogelijkheden om te wassen en strijken worden hierbij natuurlijk niet vergeten. Met hun bureaus, bureaustoelen en andere kantoorbenodigdheden kun je thuis je eigen kantoor creëren. Dan is er nog de eetkamer. Deze kan worden ingericht met hun eettafels, klapstoelen, bartafels, sidetables, banken, eetkamerstoelen, dressoirs, krukken en zelfs complete eetkamersets. In de categorie opbergen vind je allerlei mogelijkheden om kleding, services, boeken en andere spullen netjes op te bergen. Hieronder vallen kledingrekken, wandplanken, boekenkasten, manden, kleinmeubelen, kledingkasten, schoenenkasten, ladekasten, manden, dozen en nog veel meer. Natuurlijk wil je niet dat zomaar iedereen naar binnen kijkt. Daarom is er een categorie ramen met daarin lamellen, rolgordijnen, naaigerei, gordijnen, gordijnrails, jaloezieën en plisségordijnen. Voor de tuin zijn er dan nog tuintafels, kaarsen, terrasverwarmers, luchtbedden, lantaarns en slaapzakken. En de laatste categorie, inrichting, zit vol met kinderstoelen, tafellinnen, zitkussens, decoratie, plaids, verlichting, theedoeken, deurmatten, sierkussens enzovoort.




Diensten van JYSK

De meubels en andere inrichting van JYSK kan makkelijk online worden besteld. De bezorgservice van JYSK zal die dan netjes bezorgen. Ook de klantenservice van JYSK staat voor je klaar als je toch iet helemaal tevreden bent over iets.


Klachten, Complimenten en Tips voor JYSK

Als jij al meubels of ander huisraad van JYSK in je huis hebt staan, dan willen we graag weten hoe jouw ervaring met JYSK was. Hoe lekker zitten die eetkamerstoelen nou echt? Hoe lang blijven die banken mooi? Slaap je lekker in één van hun bedden? Duurde het lang tot de nieuwe spiegel werd bezorgd? En wat voor een klantenservice valt er van JYSK te verwachten? Schrijf een JYSK review en vertel ons er alles over.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (72)

Matras

Bestelling van een matras. Mooi en keurig op tijd een bevestiging dat men de matras kan afhalen in de winkel Bij aankomst in de winkel, blijkt de matras onvindbaar te zijn... Leuk als je vertrouwen hebt in de winkel en je oude matras als in de mileustraat ligt... Geld wordt geretourneerd en bekijk het maar als klant.... Ruikt bijna naar oplichting

S

Steven

23-08-2023

0

Stoelen Oslo en tuintafel Padholm

De stoelen waren al na 2 jaar kapot, na telefonisch contact met veel moeite 6 andere gekregen. Weliswaar niet dezelfde, maar toch. Nu gaat de tafel ook kapot, het hout scheurt. Contact opgenomen, maar we kunnen niets voor u doen. En dat voor een tafel van € 449! Klaar met Jysk, wij kopen er nóóit meer iets. Slechte kwaliteit voor veel geld.

C

Christa van der Wel

06-05-2023

0

Bed

05-02-2023

0

Loungeset Ullehusen 6 persoons

Zeer slecht product, zijarmen scheuren als ze in de zon staan (kan niet tegen de zon zeggen hier niet op schijnen) Jaar later net buiten de garantie bovenzijde van de rugleuning HELE opengescheurd en je kunt het weg gooien geen coulance regeling daar dit gebeurde. Ik zeg dus NIET KOPEN. Lounge set is voor buiten maar moet weggeborgen worden in de winter dit terwijl het onder een overkapping staat. Dan ik het in mijn ogen geen lounge set voor buiten.

H

Henk Wetterhahn

06-10-2022

0

Stork standen stoel

STORK standen stoel, koop ze niet. Wij hadden deze stoelen al eerder gekocht en binnen 2 jaar knapte overal de wicker strings. Wij vonden dat het toen onze eigen schuld was, omdat wij de stoelen in de zomer en winter buiten lieten staan. Wij hebben toen dus niet geklaagd maar 2 nieuwe stoelen gekocht. Maar nu na weer 2 jaar gebeurt het zelfde. Nu wel geprobeerd verhaal te halen bij Jysk. Maar de garantie van 2 jaar was net verlopen en ze konden mij niet meer bieden dan een cadeaubon van 20 Eurie. Dus mijn advies is dan ook koop geen Stord stoelen bij Jysk. Of beter koop niets bij Jysk.

M

mastenbroek

23-08-2022

0

Een kledingkast gekocht

Komen hun afspraken niet na, willen verkopen maar totaal geen service, van de klantenservice hoef je ook niet veel te verwachten, kortom zeer slecht!

M

Masood Khan

30-04-2022

0

Stord verstelbare standenstoel

Plannen om Stord stoelen aan te schaffen? NIET DOEN !!! Binnen 2 jaar breekt de wicker aan alle kanten af. Prijsstelling is niet evenredig aan kwaliteit van de stoelen

B

Burgmeijer

20-04-2022

1

Bed

Bed besteld levering duurt twee weken langer dan gepland, bij het in elkaar zetten blijkt bij één bed de onderbak de verkeerde maat te hebben, hierover meteen gebeld. Word er gemeld we zoeken het uit en bellen u terug, wij maar wachten maar geen telefoon, dan maar vragen in de winkel, blijkt de onderbak opnieuw besteld te zijn, levertijd een aantal weken. Echt super vervelend oude bed al weg, en nieuwe niet te gebruiken, dus Kamperen in je eigen huis. Uiteindelijk contact gelegd met de klantenservice, maar kunnen niks voor me doen een snellere levering zit er niet in. Ze wil me wel terug bellen om een lever datum door te geven, en wat gebeurd er, we worden niet terug gebeld. Mijn advies voor kleine dingen kun je best bij Jysk terecht maar voor bestellingen zul je mij daar niet meer zien, wat een slechte service hebben ze daar.

J

Jonker

03-04-2022

0

Boxspring

Slechte service in Amersfoort. Moest steeds terug omdat bestelling en later betaling niet goed geregistreerd waren. Winkelpersoneel weet nergens van af, ondanks een bon als bewijs van betaling moet je steeds wachten tot de manager een dag komt werken. Nog steeds mijn bestelling niet gehad.

E

E

25-03-2022

0

Kussens,dekbed overtrek,plaid,Badjas,etc

Zeer slechte kwaliteit, ik koop daar nooit meer iets.

N

N

19-03-2022

0

Omruilen bureaustoel

Na een paar maanden een bureaustoel te hebben van Jysk, kraakte de rugleuning opeens. Na wat mails te sturen met de klantendienst heb ik mijn stoel mogen omruilen voor een nieuw exemplaar. Hele vlotte klantenservice, vriendelijk personeel en snelle afhandeling. Zeer tevreden van de service die ik heb gekregen!

L

Lars

15-01-2022

0

Bank

Koop géén bank bij JYSK Twee jaar geleden heb ik een bank gekocht bij de Jysk voor 565 euro. Deze bank is al helemaal doorgezakt. Ik zit letterlijk op het houten frame. De kussens geven geen steun meer. Omdat ik een paar maanden buiten de garantie val, willen ze mij tegoed komen met een bonnetje van 100 euro. De manager van het filiaal Atoomweg Groningen, is een opgewonden standje trouwens. Maar dat terzijde. Dus als je een bank bij de Jysk koopt moet je er rekening mee houden dat je na twee jaar naar het grofvuil kan en weer een nieuwe mag kopen. De wettelijke garantie, spreekt over een ondeugdelijk product. Want dat is het! In de volksmond rommel. Ik heb er een brief achteraan gestuurd. Met hoe het wettelijk is geregeld en dat ik dus recht heb op een nieuwe bank of een reparatie. Hier werd niet door de district manager op gereageerd. Maar simpel via de klantenservice. Echt onbeschoft. Ik kan er met m'n hoofd niet bij dat de Jysk helemaal niks voor mij doet. Ik zit nu met een bank die niet meer te gebruiken is, want je zakt echt zo diep in de zitting dat het onderste gedeelte al is gescheurd. En ik weeg 60 kilo, dus dat kan ook geen reden zijn dat de bank nu al afgeschreven is. En voor 100 euro kan ik niet een nieuwe bank halen. Dus bij deze een slechte review en daarbij laat ik het hier niet bij zitten. Als consument heb je recht op een deugdelijk product.

M

Mirjam

14-01-2022

1

Teleurstelling

Collegialiteit bereikt bij Jysk Hoogeveen een ander niveau. Personeel kan zich hier welverdiend bedden expert noemen gezien ze deze samen uittesten. Met name de store manager en getrouwde collega zijn hier goed in, bespreken na werktijd nog graag uitgebreid na wat de verbeterpunten zijn voor een nog betere 'slaap'ervaring en testen dit ook graag even samen uit.

A

Anoniem

30-11-2021

1

Stoel

Mooie stoel gekocht maar het personeel was deze ochtend niet bepaald behulpzaam in locatie Sneek. Onfatsoenlijk zelfs! Verontwaardigd ging ik de deur uit. Jammer, geen reclame voor Sneek

R

R. Breder

28-11-2021

0

bureaustoel en tafeltje

Bureaustoel kwam niet compleet en moest terug naar de winkel.. na die al besteld te moeten hebben wat allemaal weken duurde.. Nou heb ik nog een mooier verhaal.. hier komt het.. 2maanden wachten op een bartafeltje die vervolgens OOK niet compleet is.. nouja zeg.. Hoe kan "Jysk" niet al failliet zijn dat is voor mij de vraag

S

S

26-11-2021

1

Teleurstelling

Collegialiteit bereikt bij Jysk Hoogeveen een ander niveau. Personeel kan zich hier welverdiend bedden expert noemen gezien ze deze samen uittesten. Met name de store manager en getrouwde collega zijn hier goed in, bespreken na werktijd nog graag uitgebreid na wat de verbeterpunten zijn voor een nog betere 'slaap'ervaring en testen dit ook graag even samen uit.

A

Anoniem

23-11-2021

0

Plaid, kommetjes

Ik was vandaag in de Jysk in Veenendaal met mijn moeder. We hebben genoten. Wat een prachtige winkel. Alles overzichtelijk neergezet en heel veel leuke, aparte artikelen. De verkopers waren enorm aardig. Zij wisten veel te vertellen over de artikelen in de winkel. Super! Jysk, ga zo door!

P

Prisca

21-10-2021

0

Dat lukte niet dus kan ik eigenlijk ook geen sterren aanklikken.

Wij hadden een vraag over een bed, aangezien er 1 personeelslid aan het eten was kon niemand ons helpen. De dame achter de kassa mocht namelijk haar post niet verlaten. Een grote winkel met 2 verdiepingen, in het weekend en dan 2 personeelsleden. Sorry hoor directie, dit kost jullie klanten. Doe hier a.u.b wat mee want na de verbouwing ziet de zaak er waanzinnig leuk uit, nu nog voldoende personeel. Succes. P.s. dit is opbouwende kritiek.

P

Pauline Van Helden

16-10-2021

0

Lage kast

Teleurstellende service! Zoek gewenste kast elders. Kast gekocht voor 199 die een paar dagen later in de actie 150 kost. Omdat de kast nog in de ongeopend verpakking langs de jisk in Zoetermeer. Nee geld terug was onmogelijk en alleen een tegoedbon was bespreekbaar met een ongeïnteresseerde benadering van de vrouwelijke verkoopster (winkelmanager?). Als we het geld terug wilden moesten we de kast maar ophalen en inleveren om daarna weer mee te nemen. Zat niks anders op en met de nodige tegenzin kast thuis opgehaald en een uur later weer terug in de winkel met kast. Met non verbale tegenzin kregen we het geld terug. Kast mocht niet mee! Wacht maar lekker een dag werd op respectloze manier gezegd en kom morgen maar terug! Verbaasd verlieten we zonder de gewenste kast te winkel. Uiteraard kopen we voortaan gewoon weer bij IKEA.

S

Sanne

07-10-2021

0

Kompleet inboedel

Klacht over de bank maar perfect op gelost door Manon en Ilse

G

Ger

05-10-2021

0