Juwelier It's Beautiful
Alle reviewsJuwelier It's Beautiful
Alle reviews (65)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
armband zilver
Vragen via e-mail worden snel beantwoord, wat ik erg prettig heb gevonden.
Bedeltje goud
Heb een product retour gestuurd en heb na een maand nog mijn geld niet terug, betreft 80,-. Meerdere malen gebeld, geen gehoor. Tevens gemaild, geen gehoor en meerdere malen een whatsapp gestuurd waarbij wederom geen gehoor. Kortom, service is vreselijk.
Zilveren armbandje voor baby
Had een armbandje besteld. Via Google gevonden. Website duidelijk. Armband is in het echt nog mooier dan op de foto!
Oorbellen met edelsteen
Zilveren oorbellen met edelsteen besteld. Had mijn adres niet goed doorgegeven, maar kreeg netjes een e-mail met de vraag wel adres de bestelling verstuurd kon worden. Als ze niet goed hadden opgelet, dan had ik nooit mijn bestelling ontvangen. Bedankt voor de service! It's Beautiful :)
Verschillende ringen
Super hoe alles geregeld is! Al 4 bestellingen gedaan voor goede kwaliteit en prijs! Ik zeg top bedrijf.
Kraamcadeau beer met naam armband
Een kraamcadeau besteld een leuke teddybeer met een naam armbandje voor onze kleindochter. Leuk verpakt ontvangen.
Zilveren oorknopjes
Zilveren oorknopjes besteld en de levering was een feestje... omdat het zo leuke was ingepakt :)
Snelle levering van onze gegraveerde armbanden
Snelle levering van onze gegraveerde armbanden. Helaas bleek een van de armband niet volledig gegraveerd. Maar het werd snel opgepakt toen we dit hadden aangekaart; tegelijkertijd met onze retourzending werd een nieuwe armband alweer geleverd. Goede service!
Oplichting
Koop hiet niets! Zie de vele klachten voor mij. Ook ik kreeg te horen dat mijn retour niet was aangekomen en dat ik naar mijn geld kon fluiten. Na mailwisseling werd de sfeer steeds grimmiger en ik werd zelfs gebeld door een of andere holding, zelf zijn ze te laf om te bellen. Oplichtersbende!
Karma oorbellen
Karma oorbellen gekocht en deze zijn niet goed bezorgd… oorbellen zaten kapot in de verpakking. Misschien door de post… Contact gehad met de klantenservice en moest foto’s maken en doorsturen. Binnen paar dagen heb ik nieuwe oorbellen gekregen. Super goed opgelost. De kapotte oorbellen heb ik wel terug moeten sturen.
Kinderoorbellen kapot ontvangen
Kinderoorbellen besteld en deze zijn door de post kapot bezorgd. Email gestuurd naar de klantenservice en ze vroegen om een foto van de oorbellen. Deze heb ik gestuurd en kreeg als antwoord, dat ze mij een nieuwe paar op gingen sturen. Nieuwe oorbellen voor mijn dochter goed ontvangen!
Geboortehanger met naam
Een geboortehanger besteld met de naam van onze zoon Jorian. Heel mooi geworden en leuk ingepakt gekregen. Levertijd mocht van mij wel iets sneller, maar het wachten was het waard.
Oorbellen
Onze dochter van 11 heeft oorbellen besteld en betaald van haar zakgeld. Bij ontvangst bleken er zwarte vlekjes op de oorbellen te zitten. Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice en kregen instructies om de oorbellen in dezelfde envelop retour afzender te sturen. Wij hebben de instructies opgevolgd, maar nu 1 maand later hebben wij het geld nog steeds niet teruggekregen. Wij krijgen van de klantenservice steeds te horen dat zij de oorbellen nog niet hebben ontvangen en ons daarom het geld niet terug willen geven. In plaats daarvan moeten wij maar zelf met de post contact opnemen waar de oorbellen zijn.
Hele slechte service dit.
Je volgt hun instructies op, en vervolgens schuiven ze het probleem op ons af.
Geen goed woord voor over en heel erg sneu voor onze dochter. Uiteraard hebben wij dan maar het zakgeld aan onze dochter teruggegeven zodat zij hier in ieder geval niet de dupe van wordt.Zilveren ketting met hanger
Een zilveren ketting met een ronde hangertje besteld. Hangertje is mooi gegraveerd met de letter van mijn man Jan. Levertijd was wel langer dan ik had verwacht.
Gouden hartje met gravure
Laat hier niks graveren want dat kunnen ze NIET
Met hamer en beitel,ziet er niet uit!
Helaas weggegooid geld want kan niet retour.Kinderring met een roze steen
Kinderringetje besteld alleen was deze niet meer leverbaar. Heb via email bericht hierover ontvangen en kon dezelfde ring krijgen, maar dan met een andere kleur steentje. Zelfde dag kreeg ik bericht dat mijn bestelling werd verstuurd. Super fijn contact gehad met de klantenservice. Bestelling binnen en nog eens leuk ingepakt!
Armbandje
Telefonisch niet bereikbaar. Garantie wordt niet serieus genomen: armbandje dat direct kapot ging werd niet vergoed.
Lieveheersbeestje oorbellen
Voor mijn nichtje van 7 jaar heb ik een paar lieveheersbeestjes oorbellen gekocht. Bezorging van de oorbellen duurde twee dagen. Super leuk ingepakt en kon het zo geven als cadeautje voor haar verjaardag. Ben blij met mijn aankoop:)
Zilveren naam armband
Zilveren armbandje voor mijn zoon besteld met zijn naam. Mooi gegraveerd en leuk verpakt! Snelheid mocht wel iets sneller zijn, pas na vier dagen ontvangen.
Oorbellen
Niet bestellen hier. Slechte kwaliteit oorbellen. Oplichting en diefstal van je geld bij retour sturen.
Wij hebben oorbellen gekocht als cadeau voor onze schoonmoeder. Ze haalde de oorbellen uit het plastic zakje om te kijken hoe ze eruit zagen. Zo'n teleurstelling. Ze waren 20 euro, maar een dunne sluiting en leek wel de kwaliteit van Aliexpress!!! Dus besloten retour te sturen. Dat kon niet, omdat ze uit het zakje waren gehaald. Hoe moet je dan zien hoe ze eruit zien? Geen geld terug dus. Toen kregen we twee opties. Of 12,50 retour ZONDER OORBELLEN of de oorbellen weer retour (die we niet wilde hebben) met 10 euro bijbetalen voor verpakkingskosten. Belachelijk! Na meerdere mails hebben we besloten voor 12,50 retour te kiezen en werd er maar 10 euro teruggestort. Zeer slechte service en niet aan te raden!Beste Klant,
We vinden het zeer spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met de geleverde service. Op onze webshop is op meerdere plekken (de retourneren pagina + de Algemene Voorwaarden) terug te lezen dat oorbellen uitgesloten worden van het herroepingsrecht wanneer deze uit de gesealde verpakking zijn gehaald. Deze gesealde verpakking bestaat uit een transparant zakje dat dichtgeseald wordt. Zo kunt u het ontvangen sieraad alsnog goed bekijken en controleren op eventuele defecten, alvorens deze uit de transparante gesealde verpakking te halen.
Wij hebben u hier meerdere keren op gewezen, maar toch hebt u ervoor gekozen om de oorbellen te retourneren. En dan zitten daar inderdaad consequenties aan. Eén van de opties is dat wij het product aangetekend terugsturen zodat we er zeker van zijn dat het product niet vermist raakt tijdens de zending. De andere optie is een waardevermindering. En de uit de geboden opties voortkomende kosten zijn inderdaad voor u als klant omdat u ervoor hebt gekozen de oorbellen te retourneren, wetende dat dit niet mogelijk was.
Zoals gezegd vinden we het zeer jammer dat u niet tevreden bent met de geleverde service, maar wij hebben ons aan de voorwaarden gehouden waarmee u akkoord bent gegaan alvorens de bestelling te plaatsen en hebben u daarbij meerdere keren op de hoogte gebracht van de geldende bepalingen door middel van de gestuurde e-mails.
Anderen bekeken ook

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...
Deze klant heeft begin december de betreffende armband ontvangen, waarna deze 2 maanden gedragen is. Onder de garantie valt alleen het kosteloos repareren of vervangen, wanneer er sprake is van een fabrieksfout of materiaalfout. Onderzoek door onze expert wees uit dat de schade niet onder de garantie valt. In dat geval kan de klant ervoor kiezen om tegen een kleine vergoeding het sieraad te laten repareren. Na aantal e-mails heeft de klant ervoor gekozen, om het armbandje niet te laten repareren en deze is terug gestuurd naar de klant.