Just Carpets

8

Bestellen

4.7

Service

4.7

Prijs

4.7

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Just Carpets

Breng jij elke week de kinderen naar het voetbalveld en stappen ze zo weer met hun modderige voetbalschoenen in de auto en zijn de automatten nu niet meer schoon te krijgen? Of trapt jouw man altijd zo hard op de pedalen dat de automat helemaal versleten is? Dan heeft Just Carpets de oplossing! Ze hebben op maat gemaakte automatten die in iedere auto passen. Wil je eerst zeker weten dat de matten veilig en betrouwbaar zijn? Of ben je benieuwd naar de kwaliteit? Lees dan hier de onafhankelijke reviews van echte klanten over Just Carpets. Je kunt veel leren van hun ervaringen en weet altijd wat je koopt.


Over Just Carpets

In 2009 besloten Martin Boone en Chris Simonse de handen ineen te slaan en een webshop te beginnen voor automatten. Martin had al vele jaren ervaring in het verkopen van automatten en Chris was als webdeveloper de drijvende kracht achter de website. In het begin werden de automatten nog ingekocht bij leveranciers, maar al snel ontstond de wens om het hele productieproces zelf te beheren. Sinds 2013 heeft Just Carpets zelf de productie van hun automatten in handen, van het snijden van de materialen tot het banderen van de matten. Het is sindsdien ook mogelijk om automatten met logo en met tekst te bestellen. Je ontwerpt het helemaal zelf en geeft een persoonlijk tintje aan je auto. Ze hebben overigens nu ook matten voor je caravan of camper te koop.


 


Diensten Just Carpets

De webshop heeft voor alle automerken de perfecte automat in het assortiment. De mallen voor deze automatten worden direct geleverd door de autofabrikanten zodat de automat altijd gegarandeerd past. Just Carpets gaat echter nog een stap verder en belooft klanten een automat die beter is dan het origineel. Klanten krijgen daarom ook een niet-goed-geld-terug garantie op al hun bestellingen. Ook is achteraf betalen altijd mogelijk. Ook de levering is snel en efficiënt. Alle bestellingen worden binnen 4 werkdagen geleverd om het perfecte maatwerk te kunnen garanderen. 


Klachten Just Carpets

Voor alle klanten met vragen of klachten zijn verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice van de webshop. Op de contactpagina van Just Carpets staan alle contactgegevens vermeld. Je kunt gebruikmaken van het telefoonnummer om direct met een medewerker te spreken. Het is echter ook mogelijk om een mail te sturen naar het e-mailadres of om een brief te sturen naar het postadres. Just Carpets heeft overigens ook een LiveChat. Houd er wel rekening mee dat de LiveChat niet altijd online is.


Jouw ervaringen met Just Carpets!

Heb jij jouw nieuwe automatten al in de auto liggen? Of was de vloer van jouw caravan aan vervanging toe en heb je alles op maat laten maken bij Just Carpets? Vertel dan over jouw ervaringen met de webshop en geef jouw mening. Zijn de automatten betaalbaar? Wat vind je van de kwaliteit van het maatwerk? Werd jouw bestelling binnen 4 werkdagen geleverd? Geef antwoord op deze vragen in je review en laat andere klanten weten of je Just Carpets aanraadt!


Je bent altijd veilig onderweg met de automatten van Just Carpets. Wil je graag meer van hun klanten horen? Lees hier hun reviews en ervaringen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (3)

Saxony automatten

Prachtig product, ik rij in een Duitse auto waar ik veel waarde aan hecht. De Saxony automatten zijn een geweldige aanvulling voor het interieur.

H

HJ Diender

20-07-2021

0

Rubber kofferbakmat

Wat een DRAMA Ik bestel hier een rubbermat voor de kofferbak van mijn auto. Eerst stuur ik een mailtje voor de zekerheid of het artikel in kwestie exact de juiste is voor mijn auto. En ik krijg meteen antwoord, jajaja, die is helemaal goed. Okay besteld, levertijd 3 tot 5 dagen.... 1 week later... NIETS Mailen... geen antwoord meer. Proberen te bellen, na een uur zoeken op hun website eindelijk.... zucht... het telefoonummer. Je raadt het al, onbereikbaar. Dan opeens... een mailtje terug.. het wordt opnieuw besteld. Na nog eens een week ontvang ik eindelijk (zucht) de mat.... En je raadt dit natuurlijk ook al... past niet... Past voor geen meter om precies te zijn. Het ding is 10cm te kort, de hoeken zitten er niet aan, het ding zit vol vouwen en bochten, kortom waardeloos. Mailen maar weer.... geen reactie. Bellen dan... wordt niet opgenomen. Dispute via Paypal dan? Reageren ze ook niet op. Dagen later een mailtje... ik mag het ding terugsturen en dat MOET in de originele verpakking en mag niet gevouwen (uh,,, jullie hebben hem opgevouwen geleverd en de WET zegt dat ik helemaal niet in de originele verpakking hoef terug te sturen) Maar goed, die verpakking lag er nog... OJA... ik mag een half uur in de auto gaan zitten om het ding ergens bij een UPS toko af te leveren... Fijn is dat, en vergoeden jullie dat ook? Nee uiteraard niet. Nog een week later... mijn geld niet terug.. Okay, Paypal dispute dan maar escaleren tot claim. Geld terug... hehe. Dat mensen... waar je ook kopen wil. KOOP NIET BIJ DEZE DROEFTOETERS. Intussen de perfect passende mat gekocht bij Mattenloods, 1 dag levertijd en perfect passend tot de kleine hoekjes aan toe.

H

Hans

14-12-2020

0

mattenset luxe velours met opdruk a 80 euro

Bedrijf komt geen enkele afspraak na. Is telefonisch niet te bereiken. Heeft kennelijk geen goede mallen, want levert matten met verkeerde pasvorm. Vraagt om originele matten van de auto mee te sturen met retourzending. Raakt retourzendingen kennelijk kwijt, desondanks dat deze aangetekend verstuurd zijn. Komst afspraken voor het vergoeden van portokosten voor de retourzending niet na. Corrigeren van verkeerd geleverde matten laat inmiddels al 9 dagen op zich wachten. Op de site gebruikt het bedrijf Carona als excuus. Erg verwerpelijk. Opvallend dat er alleen maar positieve feedback staat op hun eigen site. Als je buiten de site op zoek gaat naar recensies krijg je een beter beeld. Dit bericht draagt daar hopelijk aan bij.

A

A Rudiger

02-05-2020

1