In juni hebben wij 2 zitzakken besteld, waarvan er 1 al een paar dagen later kapot ging. Contact liep toen nog soepel, er werd beloofd een nieuwe te sturen maar dit duurde iets langer omdat de kleur niet op voorraad was. Het zou halverwege juli worden .. Balen, maar is niet anders ..
Op 13 juli heb ik zelf weer gemaild, omdat ik maar niks hoorde, met de vraag of ze me een update kon geven .. krijg ik te horen dat er vertraging is vanwege Corona, en dat het pas in de week van 32 geleverd kan worden .. ben je bijna 2 maanden verder ! Op deze manier hadden we er niks aan voor de zomer !!!! Ik heb dan ook direct teruggestuurd het hier niet mee eens te zijn, en dat ik dan beide zakken terug wil sturen en het geld terug wil .. uiteraard geen reactie ! Op 20 juli nogmaals gemaild, dat ik ons geld terug wil, toen kreeg ik op 6 aug een mail van Chantal ( degene met wie ik al die tijd mails uitgewisseld heb ) dat de zitzak onderweg was, en dat het wat langer duurde omdat de juiste stoffen later bij de fabriek waren .. track en trace zou snel volgen zei ze !! Hoe stom ook, ik nog een kans geven ..
Op 14 aug heb ik er een boze mail uitgegooid .. we hoorden niks meer van ze, zak niet binnengekomen .. drama! Gebeld naar klantenservice, maar die vertelden ons dat hun een callcenter zijn die word ingehuurd ik telefoontjes van hun aan te nemen .. waren al een hoop klachten binnengekomen, maar zowel Dennis als Chantal was niet te bereiken ..
Op 1 september weer een mail gestuurd naar Chantal, ditmaal wat vriendelijker, dat ik het probleem misschien snapte .. ik gaf aan dan voor een andere kleur te gaan, maar dan wel beide zakken !! Ik wil niet 2 verschillende kleuren .. kreeg ik netjes een mail terug dat de kleur die ik eigenlijk wilde pas eind september weer leverbaar is ( wel raar dat ze in de mail van 6 aug zei dat de track en trace snel zou volgen !!! )
Nou, wat ik wilde kon niet, de 2 zakken ruilen voor een andere kleur omdat de ander gebruikt was !!!!! We hebben bijna €600 uitgegeven aan 2 zakken waarvan er 1 de hele zomer kapot in de schuur gestaan heeft )
Goed, akkoord gegaan met eind september, maar dan wel op voorwaarde dat Chantal mij op de hoogte houd .. nou, je raad het al .... het is 16 oktober, en hebben we een nieuwe zitzak ??? Natuurlijk niet !! Ondertussen gemaild .. word gewoon genegeerd .. vervolgens zie ik dat de kleur waar ik op wacht in de sale is op hun site !!!!!!!!!
Als ik dan een klacht op Facebook schrijf, word deze verwijderd, en word ik half geblokkeerd zodat ik nergens meer op reageren kan !!!
Dus mensen .. pas op !! Ze zijn niet te vertrouwen !!! Oplichters eerste klas !!
Oh, hebben wel 2x 10% korting gekregen, en zouden een b-bolster gratis krijgen, maar helaas .... ook die nooit gekregen !!!!!
Slecht slecht slecht dit bedrijf !!
Beste Amylia, Allereerst spijt het ons dat we je deze ervaring hebben gegeven. Wij hebben sinds het begin van de COVID19 crisis problemen met de levering van sommige artikelen. De levertermijn schuift voor ons telkens op, wij gaan uit van de informatie die wij van onze toeleveranciers krijgen. Helaas is dit niet gelopen zoals het hoort te lopen. We begrijpen je frustratie hierin volkomen. De defecte B-Bed hoeven wij niet terug te ontvangen, de aankoopkosten hiervan hebben we reeds teruggestort. De B-Bolster hebben wij na het lezen van de review onmiddellijk verzonden. Daarnaast hebben we je een bloemetje gestuurd, om je hopelijk een iets minder vervelend gevoel te geven bij jouw ervaring. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vervelende situatie en de trage wijze van communiceren van onze kant. Met vriendelijke groet, Dennis van Ikwilzitzakken