NederlandReview

    Ervaringen I-KOOK Keukens

    Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij I-KOOK en wil je meer weten over de ervaringen van andere klanten, of je hebt wat rondgekeken op de website en wilt graag meer weten. Dat kunnen wij best begrijpen. Op NederlandReview vind je dan ook onafhankelijke reviews van echte klanten. Zij hebben hun keuken al bij I-KOOK gekocht en kunnen je alles vertellen over de winkel. Lees hun reviews en je weet precies wat je kunt verwachten, dan kom je nooit voor ongewenste verrassingen te staan.

    Over I-KOOK

    De winkel begon als een gepassioneerd familiebedrijf, maar is in korte tijd uitgegroeid tot een keukenmerk met meer dan 20 winkels verspreid over Nederland. Bij I-KOOK pakken ze keukens verkopen namelijk anders aan dan hun concurrent, dat is wat hen zo speciaal maakt. Zij hebben namelijk geen keukenverkopers, maar keukencoaches. Al hun klanten worden begeleid om de keuken te vinden die het beste bij hun wensen past. Hierbij staat transparantie centraal. Je moet altijd weten waar je aan toe bent en daarom is duidelijkheid en eerlijkheid belangrijk. Je wordt door de coaches altijd van A tot Z geholpen bij het vinden van jouw nieuwe keuken.


    Hoe gaan de keukencoaches van I-KOOK te werk?

    Diensten I-KOOK

    Je kunt in de winkels en webshop van I-KOOK genoeg keukens vinden om uit te kiezen. Je kunt zelf kiezen binnen welke prijsklasse jouw keuken mag vallen en kunt daarna in het gefilterde assortiment eenvoudig een keuken vinden. I-KOOK biedt klanten echter ook de mogelijkheid om zelf een keuken te ontwerpen. Zo weet je altijd zeker dat de keuken aan al jouw wensen kan voldoen. Je kunt zelf aan de slag gaan of vragen om advies. Verder biedt I-KOOK klanten ook keukenmontage en keukenrenovatie. Ze helpen klanten niet alleen bij het kiezen van een keuken, maar helpen tot de laatste stap. Om klanten altijd te blijven inspireren, heeft I-KOOK een Instagram en Pinterest. Via Facebook en Twitter houden ze hun klanten altijd op de hoogte van de nieuwste producten en aanbiedingen.

    Klachten I-KOOK

    Altijd klaar staan voor klanten, betekent ook dat I-KOOK altijd bereikbaar is voor klachten. Ze willen hun klanten altijd de beste service bieden, ook als er is fout is gegaan. Je kunt daarom altijd meteen contact opnemen met de winkel. Op de website kun je het contactformulier invullen, maar je kunt ook zelf een mail sturen naar info@i-kook.nl. Laat in jouw review weten of de klantenservice echt altijd voor je klaar staat.

    Jouw ervaringen met I-KOOK

    Is jouw familie onder de indruk van jouw nieuwe keuken? Of heb jij jouw oude keuken door I-KOOK laten opknappen? Vertel dan over jouw ervaringen met de winkel. Werd je goed geholpen door de adviseurs? Is de informatie op de website altijd duidelijk? En wat vind je van de kwaliteit van de keukens? Schrijf een review en geef jouw beoordeling. Raad jij andere klanten aan te kiezen voor een keuken van I-KOOK?

    Wat vinden klanten van de keukens van I-KOOK? Is de keukenmontage altijd goed? Zijn de keukens duur? Lees over ervaringen van klanten in hun reviews.

    I-KOOK Keukens
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (23)

    7.8
    74% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    8.6
    Service
    rating
    7.6
    Prijs
    rating
    7.8
    Leveren
    rating
    6.8

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over I-KOOK Keukens

    Uw beoordeling

    Keuken

    Een paar weken geleden hebben wij een keuken gekocht bij I-Kook in Alphen aan den Rijn. Wij zijn destijds zeer vakkundig voorgelicht door Frans. Kooij. Hij luisterde aandachtig naar onze wensen en gaf ons een passend advies. Een paar dagen later wilden we toch wat aanpassingen aanbrengen in onze keuken opstelling. Dit was geen probleem volgens Frans.
    Nadat onze aannemer langs is geweest, nemen we weer contact op met Frans voor de definitieve voorbereidingen voor onze keuken. Wij weten zeker dat alles perfect zal worden begeleid dor Frans.
    Zodra de keuken is geplaatst zullen we weer en review plaatsen.
    Wordt vervolgd

    Door: R.van Leeuwen10-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Keuken

    Alvorens we naar Den Haag gingen hadden we een afspraak bij Grando Tilburg.
    Hier zijn ee schandalig behandeld en zijn van tafel weggelopen.
    Deze gast beweerde dat we voor € 20.000 geen keuken konden kopen.
    Daarna hebben we een afspraak ingepland met Murat Kose bij İ-KOOK Den Haag .
    Omdat we bij Murat al eerder 2 keukens en een badkamer hebben gekocht destijds bij Keukenkampioen en Grando en zijn altijd super netjes geholpen geen opdringerij.
    We hebben er alle vertrouwen in en weten dat het 100% goed komt.
    Nogmaals bedankt Murat topper !

    Door: Bahri Guney 05-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Keuken

    Vorige week een keuken uitgezocht. Super geholpen door Henk. Heel goed geadviseerd bij onze keus. Geen opdringerige verkoop, maar eerlijke antwoorden en goed meedenken als er iets niet kan.
    Zou iedereen aanraden hier een keuken te kopen,
    Over de levering kan ik nog niets zeggen, hij moet nog geleverd worden, maar we gaan ervan uit dat dit ook super geregeld zal zijn


    Door: Roy19-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Keuken

    Paar weken geleden keuken uitgezocht. Fantastisch geholpen door Jereau. Heel goed geadviseerd bij onze keus. Geen opdringerige verkoop, maar eerlijke antwoorden bij de vragen die we hadden. Zou iedereen aanraden hier een keuken te kopen, zeker voor de prijs van zo’n mooie keuken.

    Door: Marianne van Dis13-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Keuken Lazzio

    Ik heb de keuken nog niet slechts offerte getekend , behulpzaamheid was goed

    Door: Els10-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Keuken

    Ik ben heel fijn geholpen door
    Kees van Raalte in Zaandam.

    Door: Anna van hoof08-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Keuken

    Vorige week een keuken uitgezocht.
    Goede meedenkende service, zijn er nadien vragen kunt altijd bij hun terecht.
    Op levering moeten er nog wachten maar denk dat het goed gaat komen.
    Hebben er vertrouwen in.

    Door: Van vugt03-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Nieuwe keuken

    Wij zijn super geholpen door Nathan van ikook bergen op zoom. Heeft een mooie keuken ontworpen voor ons. Heel anders dan we in gedachten hadden maar echt heel blij mee. Kunnen niet wachten tot hij geplaatst gaat worden.

    Door: De Vries28-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Keuken

    Heel goed geholpen door Henk Boven. Prettig gesprek er wordt goed naar je geluisterd en meegedacht, top service. Keuken moet nog geleverd worden, maar dat gaat vast en zeker goed komen, hebben we alle vertrouwen in.

    Door: M.Schuitema29-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    keuken

    Bij IKook capelle aan den IJssel zijn we bijzonder prettig geholpen door Rob,niet opdringerig maar meedenkend om onze keuken bij elkaar te zoeken tot een mooi geheel.
    Dank je wel Rob voor je inzet Top.

    Door: Leendert Vermeer01-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    keuken

    supper

    Door: thomassen26-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Keuken

    Voor ons eerste koophuis waren we opzoek naar een keuken.
    Aangezien je dit niet elke dag doet vonden wij het best spannend.
    We kwamen uit bij I-Kook Etten-Leur.
    Vriendelijke verkoper en een mooie winkel.
    Alles werd goed uitgelegd en samen stelden we een mooie keuken samen.
    In het begin van het gesprek maakte de verkoper een schatting van wat het ongeveer ging kosten, daar gingen we natuurlijk ver overheen maar als we vandaag zouden bestellen kregen we de prijs die wij in gedachte hadden.
    Het was ondertussen al tegen sluitingstijd dus we voelde de druk.
    Achteraf gezien hadden we weg moeten gaan er een nacht over moeten slapen maar hebben toch maar getekend.
    De verkoper zei nog, ik had nooit verwacht jullie een keuken te verkopen, wij ook niet!
    Op het moment dat we thuis waren voelde we al dat we er waren “ingetrapt”.
    Het filiaal was ondertussen gesloten en we zagen dat dit dinsdag pas weer zou openen.
    De volgende dag hebben we naar een andere filiaal gebeld wat wel open was en ons verhaal uitgelegd.
    Ze vertelde me dat we gewoon konden annuleren en dat dit binnen 24 uur kosteloos kon maar we dan wel een mail moesten sturen.
    Dit hebben we gelijk gedaan en vandaag kregen we een reactie.
    Helaas pindakaas, hadden we maar niet moeten tekenen.
    We kunnen er vanaf maar dan wel voor 500€.
    Als er nu kosten waren gemaakt dan snap ik het en ook omdat we verkeerd zijn ingelicht door het andere filiaal.
    Maar ze houden voet bij stuk.
    We weten dat het onze eigen stomme fout is maar de service was voor het tekenen beter.
    Geen aanrader dus!

    Door: Cato huijskens 22-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Richard

    Minpunten zijn er niet en dacht goed mee met onze wensen.
    Erg prettig ervaren de samenwerking 👍🏻

    Door: C janssen 19-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Lazio Keuken

    duidelijke uitleg bij keuken, snelle beslissing.
    Min punt...geen bakje koffie gekregen in die 2 uur dat we er waren

    Door: Anita Haga-Buis05-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Keuken

    Wij zijn super geholpen.
    Goede meedenkende service.Zou iedereen het aanraden. Goede kwaliteitskeukens voor een mooie prijs.

    Door: Cl.tran 16-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Keuken

    We zijn super goed geholpen. We werden niet gepushd. Eerlijke meningen werden gegeven. We kregen te tijs om een beslissing te maken zonder dat er gezegd werd je moet nu beslissen. Ik ben super tevreden

    Door: Pamela van Duijn01-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Uitbereiding bestaande keuken

    Alle tijd werd genomen voor een goed en kwalitatief hoogstaand advies.

    Door: Aniek12-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Keuken

    Super fijn geholpen door Jereau Bij de vestiging OudBeijerland. Prachtige keuken uitgezocht. Goed advies en heel fijn geholpen. Zou iedereen het aanraden. Goede kwaliteitskeukens voor een mooie prijs.

    Door: Fam. Meijer27-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Lazio keuken met apparatuur

    Echt geen topkwaliteit en garantie tot aan de deur. Nooit meer I-Kook

    Door: Luud Bessems14-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    keuken

    NOOIT NOOIT NOOIT MAAR DAN OOK ECHT NOOIT MEER I-KOOK!!!

    Gisteren, woensdag 28 oktober 2020, zijn alle openstaande punten van onze “nieuwe” keuken afgewikkeld. Helaas is de keuken echter niet zo nieuw meer want de oplevering was in juni….2019….

    Iedereen die I-Kook momenteel overweegt adviseer ik om serieus andere opties te bekijken. En anders kun je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

    Het voortraject verliep prima, fijn proces. Het enige smetje daarin is het contact met de installateur die alleen per mail communiceert (telefoonnummer nooit verstrekt), last minute afzegt voor het eerste inmeten, de nieuwe afspraak vergeet, en doorlopend geen rekening houdt met de opties die wij aangeven (ook wij hebben een baan en kunnen niet altijd direct vrij regelen). En als het dan nog een beetje snel gaat allemaal, maar nee, er moeten dagen en herinneringen overheen gaan voor we dan weer contact hebben.
    Maar, tot dat moment was dat zoals gezegd een smetje. Later blijkt dat echter een voorbode geweest te zijn, want toen begon de ellende.

    Niet alles was geheel naar tevredenheid uitgevoerd, ook was één onderdeel niet conform afspraak gedaan. Maar, kleine dingen en alles oplosbaar. En dat zou dan worden meegenomen als ook de achterwand geplaatst zou worden. Die kon logischerwijs pas worden ingemeten als de keuken verder volledig geïnstalleerd was en nu dat een feit was zou deze besteld worden.

    Een maand lang horen we helemaal niets, ook niet op de twee berichten die wij zelf hebben gestuurd met de vraag wat de status is. Een maand na oplevering ontvangen we wel een mail vanuit de klantenservice met de vraag of alles goed ging, en of er nog openstaande servicepuntjes zijn ten aanzien van de keuken...?
    Naar aanleiding van onze reactie (“We hebben inderdaad nog wat dingen die opgelost moeten worden, daar is ook over gecommuniceerd maar we horen eigenlijk al enkele weken niets meer. Op de laatste twee mails ook geen reactie meer ontvangen. Dus of het goed gaat weet ik eigenlijk niet.“) ontvingen we een reactie van een voor ons onbekend persoon. Dat bleek onze nieuwe keukencoach te zijn. Waar die vorige gebleven is, geen idee, niemand vond het nodig om ons te informeren. En gezien de mailwisseling en tijdsspanne vermoeden we dat met het wegvallen van coach 1 ons dossier ergens onderop een stapel is beland. Of eigenlijk gewoon op geen enkele stapel meer was beland tot aan onze reactie. Een vermoeden dat wordt bevestigd door de vraag van coach 2 of de achterwand nog eens opnieuw ingemeten kon worden omdat er wat vragen waren. Die achterwand zou een maand geleden al besteld zijn…..
    Maar goed, nieuwe afspraak voor het inmeten gemaakt, wat dan inmiddels door de vakantie ook weer een maand later is geworden. Plus een week omdat op de afgesproken dag niemand kwam opdagen…..

    Weer blijft het daarna stil aan de overkant, en een maand later (het is inmiddels eind september) klimmen wij daarom toch maar weer zelf in de digitale pen. Dan blijkt dat coach 2 ziek is. Hij zal contact opnemen als hij weer terug is.
    Daarna is er een periode van wachten, stilte, mail (niet vanuit I-kook overigens), wachten enz. En op 25 november 2019 wordt dan eindelijk de achterwand geplaatst en worden de openstaande punten afgewikkeld. Dat duurde dus maar liefst vijf maanden.

    Helaas blijkt de kwaliteit van de afwerking niet goed, en dan druk ik het zachtjes uit. De achterwand lijkt schuin want waar het op één plek aansluit hebben we elders 2 cm ruimte (later bleek dat de kastjes niet waterpas hangen), de schouw was niet gemonteerd zoals afgesproken (en later vernomen dat dit wel degelijk geïnstrueerd was). Stopcontacten sluiten niet aan op de achterwand (zitten forse kieren tussen). Daarnaast beschadigingen op het werkblad en RVS paneel.
    Deze zaken worden bevestigd tijdens de inspectie die coach 2 (inmiddels weer beter) met een andere installateur uitvoert. Installateur 2 zag daarnaast nog veel andere zaken die niet goed waren en die wij zelf niet eens gezien hadden. We spraken met coach 2 en installateur 2 af dat het in orde gemaakt zou worden. Dat zou niet voor de kerst lukken maar we waren al lang blij dat onze klachten gehoord en erkend werden en we hadden er vertrouwen in dat het goed zou komen.

    Daarna verloopt de periode zoals die inmiddels bekend is: wachten, mailen (niet vanuit I-kook uiteraard maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn), stilte, en opnieuw.
    Op een gegeven moment, inmiddels is het maart 2020 (!), de telefoon gepakt en dan kan iemand ons vertellen dat coach 2 langdurig ziek is. Niemand had blijkbaar ons dossier opgepakt. De geschiedenis leek zich te herhalen.
    Een dag later worden we zowaar eens een keer teruggebeld door I-Kook, coach 3 wil graag langskomen, ter plekke kijken en kort daarop vindt de afspraak plaats. Eind maart krijgen we een bevestigingsmail van coach 3 inzake de bestelde spullen die nog nodig zijn. Nou, bij coach 3 krijgen we dan toch weer een fijn gevoel. (Maar dat duurde niet echt lang).

    Laat ik maar niets meer schrijven over het (gebrek aan) contact maar gewoon melden dat we eind mei (…) zélf weer diverse keren contact opnemen, en we uiteindelijk begin juni dan eindelijk weer telefonisch contact hebben met coach 3. Spullen blijken aanwezig en het is een kwestie van afspraken maken met de installateur. We geven aan dat we erop staan dat dit installateur 2 is omdat die de situatie heeft gezien en bekend is met de situatie en werkzaamheden die moeten gebeuren. Daarbij hadden we veel vertrouwen in deze man. We kregen te horen dat de wachttijd lang was, maar dat namen we op de koop toe. Het zou augustus kunnen worden. Prima, dat accepteerden we.

    Vervolgens ging het contact uitermate moeizaam, ook met de installateur. En niet alleen voor ons, ook voor I-Kook. Waarbij I-Kook dat vooral ons probleem maakte want het zou volgens hun handiger zijn als we een en ander zelf zouden afstemmen met de installateur. Op zich klopt dat, maar als ons dat niet lukt en we vragen I-Kook om hierin actie te ondernemen is het antwoord wat je als bedrijf NIET moet geven dat je ook geen contact met de installateur kunt vinden en dan aan ons te vragen: “wat nu?”. Wie is hier nu de verkoper van de keuken en stuurt de installateur aan?

    We zijn vervolgens akkoord gegaan met het feit dat installateur 3 de keuken afrondt. Wel aangegeven dat we geen zin hebben om wéér alles opnieuw te moeten gaan uitleggen en dat we willen dat I-Kook zorgdraagt voor een soepel proces en soepele overdracht. Dat gebeurde uiteraard niet, zoals later bleek.

    Op de afgesproken datum van 19 oktober staat de installateur op de stoep. Die blijkt nauwelijks van I-Kook meegekregen te hebben wat er allemaal moet gebeuren. Nadat wij de werkzaamheden hebben vermeld is zijn conclusie dat dit veel meer werk is dan waarvoor hij tijd heeft die dag en dat er twee mensen nodig zijn voor alles wat moet gebeuren. Dat verbaast ons niets (het leek ons ook wel erg veel werk voor één persoon), wel verbaast ons (naïef wellicht) dat I-Kook ook hier weer niet vooraf duidelijk heeft aangegeven hoe en wat. Over de installateur 3 trouwens niets dan lof. (Eigenlijk is dat, naast coach 1 en installateur 4, zie verder, de enige in dit proces waar we nog een goed gevoel bij hebben.)

    Installateur 3 liep vervolgens nog eens kritisch door de keuken en stuitte tot ons ongenoegen op nog veel meer onvolkomenheden. Hij heeft van alles nagemeten en bekeken en de conclusie was uiteindelijk dat zo’n beetje de gehele keuken eruit moest en opnieuw worden geplaatst.
    Met de installateur hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Om alles zo spoedig mogelijk af te ronden (jaja, dit was een partij die wel snapt wat klanten willen, en voor de duidelijkheid: dit was een onderaannemer en dus geen I-Kook) kwam installateur 4 over de vloer, die twee dagen bezig was om uiteindelijk op 28 oktober 2020 dan eindelijk een nette keuken op te leveren. Een jaar en vier maanden na de oplevering.

    En I-Kook? Daar hebben we niets meer van vernomen in dat eindtraject. Geen enkele blijk van betrokkenheid of interesse meer. Maar ja, is er iemand die zich daarover verbaast………?



    Door: Menno29-10-2020
    Menno29-10-2020

    Helemaal lachen, iets wat ik nu lees vanuit I-Kook op een of ander site: "We blijven steeds je aanspreekpunt tot je helemaal tevreden bent met de keuken en daarna. Als je met I-KOOK zaken doet krijg je altijd te maken met dezelfde mensen. Geen batterij aan verkopers, orderverwerkers, serviceafdelingen en anonieme telefoonnummers, maar een keukencoach die je helpt van het eerste contact tot de oplevering en verder." Nou dus niet......

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    FAQ

    Is I-KOOK Keukens een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 23 ervaringen geplaatst over I-KOOK Keukens. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7.8 gekregen, waarbij 74% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is I-KOOK Keukens actief?

    I-KOOK Keukens is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van I-KOOK Keukens gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.