NederlandReview

    Ervaringen I-KOOK Keukens

    Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij I-KOOK en wil je meer weten over de ervaringen van andere klanten, of je hebt wat rondgekeken op de website en wilt graag meer weten. Dat kunnen wij best begrijpen. Op NederlandReview vind je dan ook onafhankelijke reviews van echte klanten. Zij hebben hun keuken al bij I-KOOK gekocht en kunnen je alles vertellen over de winkel. Lees hun reviews en je weet precies wat je kunt verwachten, dan kom je nooit voor ongewenste verrassingen te staan.

    Over I-KOOK

    De winkel begon als een gepassioneerd familiebedrijf, maar is in korte tijd uitgegroeid tot een keukenmerk met meer dan 20 winkels verspreid over Nederland. Bij I-KOOK pakken ze keukens verkopen namelijk anders aan dan hun concurrent, dat is wat hen zo speciaal maakt. Zij hebben namelijk geen keukenverkopers, maar keukencoaches. Al hun klanten worden begeleid om de keuken te vinden die het beste bij hun wensen past. Hierbij staat transparantie centraal. Je moet altijd weten waar je aan toe bent en daarom is duidelijkheid en eerlijkheid belangrijk. Je wordt door de coaches altijd van A tot Z geholpen bij het vinden van jouw nieuwe keuken.


    Hoe gaan de keukencoaches van I-KOOK te werk?

    Diensten I-KOOK

    Je kunt in de winkels en webshop van I-KOOK genoeg keukens vinden om uit te kiezen. Je kunt zelf kiezen binnen welke prijsklasse jouw keuken mag vallen en kunt daarna in het gefilterde assortiment eenvoudig een keuken vinden. I-KOOK biedt klanten echter ook de mogelijkheid om zelf een keuken te ontwerpen. Zo weet je altijd zeker dat de keuken aan al jouw wensen kan voldoen. Je kunt zelf aan de slag gaan of vragen om advies. Verder biedt I-KOOK klanten ook keukenmontage en keukenrenovatie. Ze helpen klanten niet alleen bij het kiezen van een keuken, maar helpen tot de laatste stap. Om klanten altijd te blijven inspireren, heeft I-KOOK een Instagram en Pinterest. Via Facebook en Twitter houden ze hun klanten altijd op de hoogte van de nieuwste producten en aanbiedingen.

    Klachten I-KOOK

    Altijd klaar staan voor klanten, betekent ook dat I-KOOK altijd bereikbaar is voor klachten. Ze willen hun klanten altijd de beste service bieden, ook als er is fout is gegaan. Je kunt daarom altijd meteen contact opnemen met de winkel. Op de website kun je het contactformulier invullen, maar je kunt ook zelf een mail sturen naar info@i-kook.nl. Laat in jouw review weten of de klantenservice echt altijd voor je klaar staat.

    Jouw ervaringen met I-KOOK

    Is jouw familie onder de indruk van jouw nieuwe keuken? Of heb jij jouw oude keuken door I-KOOK laten opknappen? Vertel dan over jouw ervaringen met de winkel. Werd je goed geholpen door de adviseurs? Is de informatie op de website altijd duidelijk? En wat vind je van de kwaliteit van de keukens? Schrijf een review en geef jouw beoordeling. Raad jij andere klanten aan te kiezen voor een keuken van I-KOOK?

    Wat vinden klanten van de keukens van I-KOOK? Is de keukenmontage altijd goed? Zijn de keukens duur? Lees over ervaringen van klanten in hun reviews.

    I-KOOK Keukens
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (10)

    6.8
    50% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    8.2
    Service
    rating
    6.4
    Prijs
    rating
    6.6
    Leveren
    rating
    6.2

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over I-KOOK Keukens

    Uw beoordeling

    Keuken

    Vorige week een keuken uitgezocht.
    Goede meedenkende service, zijn er nadien vragen kunt altijd bij hun terecht.
    Op levering moeten er nog wachten maar denk dat het goed gaat komen.
    Hebben er vertrouwen in.

    Door: Van vugt03-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Nieuwe keuken

    Wij zijn super geholpen door Nathan van ikook bergen op zoom. Heeft een mooie keuken ontworpen voor ons. Heel anders dan we in gedachten hadden maar echt heel blij mee. Kunnen niet wachten tot hij geplaatst gaat worden.

    Door: De Vries28-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Keuken

    We zijn super goed geholpen. We werden niet gepushd. Eerlijke meningen werden gegeven. We kregen te tijs om een beslissing te maken zonder dat er gezegd werd je moet nu beslissen. Ik ben super tevreden

    Door: Pamela van Duijn01-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Keuken

    Super fijn geholpen door Jereau Bij de vestiging OudBeijerland. Prachtige keuken uitgezocht. Goed advies en heel fijn geholpen. Zou iedereen het aanraden. Goede kwaliteitskeukens voor een mooie prijs.

    Door: Fam. Meijer27-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Uitbereiding bestaande keuken

    Alle tijd werd genomen voor een goed en kwalitatief hoogstaand advies.

    Door: Aniek12-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Lazio keuken met apparatuur

    Echt geen topkwaliteit en garantie tot aan de deur. Nooit meer I-Kook

    Door: Luud Bessems14-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    keuken

    NOOIT NOOIT NOOIT MAAR DAN OOK ECHT NOOIT MEER I-KOOK!!!

    Gisteren, woensdag 28 oktober 2020, zijn alle openstaande punten van onze “nieuwe” keuken afgewikkeld. Helaas is de keuken echter niet zo nieuw meer want de oplevering was in juni….2019….

    Iedereen die I-Kook momenteel overweegt adviseer ik om serieus andere opties te bekijken. En anders kun je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

    Het voortraject verliep prima, fijn proces. Het enige smetje daarin is het contact met de installateur die alleen per mail communiceert (telefoonnummer nooit verstrekt), last minute afzegt voor het eerste inmeten, de nieuwe afspraak vergeet, en doorlopend geen rekening houdt met de opties die wij aangeven (ook wij hebben een baan en kunnen niet altijd direct vrij regelen). En als het dan nog een beetje snel gaat allemaal, maar nee, er moeten dagen en herinneringen overheen gaan voor we dan weer contact hebben.
    Maar, tot dat moment was dat zoals gezegd een smetje. Later blijkt dat echter een voorbode geweest te zijn, want toen begon de ellende.

    Niet alles was geheel naar tevredenheid uitgevoerd, ook was één onderdeel niet conform afspraak gedaan. Maar, kleine dingen en alles oplosbaar. En dat zou dan worden meegenomen als ook de achterwand geplaatst zou worden. Die kon logischerwijs pas worden ingemeten als de keuken verder volledig geïnstalleerd was en nu dat een feit was zou deze besteld worden.

    Een maand lang horen we helemaal niets, ook niet op de twee berichten die wij zelf hebben gestuurd met de vraag wat de status is. Een maand na oplevering ontvangen we wel een mail vanuit de klantenservice met de vraag of alles goed ging, en of er nog openstaande servicepuntjes zijn ten aanzien van de keuken...?
    Naar aanleiding van onze reactie (“We hebben inderdaad nog wat dingen die opgelost moeten worden, daar is ook over gecommuniceerd maar we horen eigenlijk al enkele weken niets meer. Op de laatste twee mails ook geen reactie meer ontvangen. Dus of het goed gaat weet ik eigenlijk niet.“) ontvingen we een reactie van een voor ons onbekend persoon. Dat bleek onze nieuwe keukencoach te zijn. Waar die vorige gebleven is, geen idee, niemand vond het nodig om ons te informeren. En gezien de mailwisseling en tijdsspanne vermoeden we dat met het wegvallen van coach 1 ons dossier ergens onderop een stapel is beland. Of eigenlijk gewoon op geen enkele stapel meer was beland tot aan onze reactie. Een vermoeden dat wordt bevestigd door de vraag van coach 2 of de achterwand nog eens opnieuw ingemeten kon worden omdat er wat vragen waren. Die achterwand zou een maand geleden al besteld zijn…..
    Maar goed, nieuwe afspraak voor het inmeten gemaakt, wat dan inmiddels door de vakantie ook weer een maand later is geworden. Plus een week omdat op de afgesproken dag niemand kwam opdagen…..

    Weer blijft het daarna stil aan de overkant, en een maand later (het is inmiddels eind september) klimmen wij daarom toch maar weer zelf in de digitale pen. Dan blijkt dat coach 2 ziek is. Hij zal contact opnemen als hij weer terug is.
    Daarna is er een periode van wachten, stilte, mail (niet vanuit I-kook overigens), wachten enz. En op 25 november 2019 wordt dan eindelijk de achterwand geplaatst en worden de openstaande punten afgewikkeld. Dat duurde dus maar liefst vijf maanden.

    Helaas blijkt de kwaliteit van de afwerking niet goed, en dan druk ik het zachtjes uit. De achterwand lijkt schuin want waar het op één plek aansluit hebben we elders 2 cm ruimte (later bleek dat de kastjes niet waterpas hangen), de schouw was niet gemonteerd zoals afgesproken (en later vernomen dat dit wel degelijk geïnstrueerd was). Stopcontacten sluiten niet aan op de achterwand (zitten forse kieren tussen). Daarnaast beschadigingen op het werkblad en RVS paneel.
    Deze zaken worden bevestigd tijdens de inspectie die coach 2 (inmiddels weer beter) met een andere installateur uitvoert. Installateur 2 zag daarnaast nog veel andere zaken die niet goed waren en die wij zelf niet eens gezien hadden. We spraken met coach 2 en installateur 2 af dat het in orde gemaakt zou worden. Dat zou niet voor de kerst lukken maar we waren al lang blij dat onze klachten gehoord en erkend werden en we hadden er vertrouwen in dat het goed zou komen.

    Daarna verloopt de periode zoals die inmiddels bekend is: wachten, mailen (niet vanuit I-kook uiteraard maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn), stilte, en opnieuw.
    Op een gegeven moment, inmiddels is het maart 2020 (!), de telefoon gepakt en dan kan iemand ons vertellen dat coach 2 langdurig ziek is. Niemand had blijkbaar ons dossier opgepakt. De geschiedenis leek zich te herhalen.
    Een dag later worden we zowaar eens een keer teruggebeld door I-Kook, coach 3 wil graag langskomen, ter plekke kijken en kort daarop vindt de afspraak plaats. Eind maart krijgen we een bevestigingsmail van coach 3 inzake de bestelde spullen die nog nodig zijn. Nou, bij coach 3 krijgen we dan toch weer een fijn gevoel. (Maar dat duurde niet echt lang).

    Laat ik maar niets meer schrijven over het (gebrek aan) contact maar gewoon melden dat we eind mei (…) zélf weer diverse keren contact opnemen, en we uiteindelijk begin juni dan eindelijk weer telefonisch contact hebben met coach 3. Spullen blijken aanwezig en het is een kwestie van afspraken maken met de installateur. We geven aan dat we erop staan dat dit installateur 2 is omdat die de situatie heeft gezien en bekend is met de situatie en werkzaamheden die moeten gebeuren. Daarbij hadden we veel vertrouwen in deze man. We kregen te horen dat de wachttijd lang was, maar dat namen we op de koop toe. Het zou augustus kunnen worden. Prima, dat accepteerden we.

    Vervolgens ging het contact uitermate moeizaam, ook met de installateur. En niet alleen voor ons, ook voor I-Kook. Waarbij I-Kook dat vooral ons probleem maakte want het zou volgens hun handiger zijn als we een en ander zelf zouden afstemmen met de installateur. Op zich klopt dat, maar als ons dat niet lukt en we vragen I-Kook om hierin actie te ondernemen is het antwoord wat je als bedrijf NIET moet geven dat je ook geen contact met de installateur kunt vinden en dan aan ons te vragen: “wat nu?”. Wie is hier nu de verkoper van de keuken en stuurt de installateur aan?

    We zijn vervolgens akkoord gegaan met het feit dat installateur 3 de keuken afrondt. Wel aangegeven dat we geen zin hebben om wéér alles opnieuw te moeten gaan uitleggen en dat we willen dat I-Kook zorgdraagt voor een soepel proces en soepele overdracht. Dat gebeurde uiteraard niet, zoals later bleek.

    Op de afgesproken datum van 19 oktober staat de installateur op de stoep. Die blijkt nauwelijks van I-Kook meegekregen te hebben wat er allemaal moet gebeuren. Nadat wij de werkzaamheden hebben vermeld is zijn conclusie dat dit veel meer werk is dan waarvoor hij tijd heeft die dag en dat er twee mensen nodig zijn voor alles wat moet gebeuren. Dat verbaast ons niets (het leek ons ook wel erg veel werk voor één persoon), wel verbaast ons (naïef wellicht) dat I-Kook ook hier weer niet vooraf duidelijk heeft aangegeven hoe en wat. Over de installateur 3 trouwens niets dan lof. (Eigenlijk is dat, naast coach 1 en installateur 4, zie verder, de enige in dit proces waar we nog een goed gevoel bij hebben.)

    Installateur 3 liep vervolgens nog eens kritisch door de keuken en stuitte tot ons ongenoegen op nog veel meer onvolkomenheden. Hij heeft van alles nagemeten en bekeken en de conclusie was uiteindelijk dat zo’n beetje de gehele keuken eruit moest en opnieuw worden geplaatst.
    Met de installateur hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Om alles zo spoedig mogelijk af te ronden (jaja, dit was een partij die wel snapt wat klanten willen, en voor de duidelijkheid: dit was een onderaannemer en dus geen I-Kook) kwam installateur 4 over de vloer, die twee dagen bezig was om uiteindelijk op 28 oktober 2020 dan eindelijk een nette keuken op te leveren. Een jaar en vier maanden na de oplevering.

    En I-Kook? Daar hebben we niets meer van vernomen in dat eindtraject. Geen enkele blijk van betrokkenheid of interesse meer. Maar ja, is er iemand die zich daarover verbaast………?



    Door: Menno29-10-2020
    Menno29-10-2020

    Helemaal lachen, iets wat ik nu lees vanuit I-Kook op een of ander site: "We blijven steeds je aanspreekpunt tot je helemaal tevreden bent met de keuken en daarna. Als je met I-KOOK zaken doet krijg je altijd te maken met dezelfde mensen. Geen batterij aan verkopers, orderverwerkers, serviceafdelingen en anonieme telefoonnummers, maar een keukencoach die je helpt van het eerste contact tot de oplevering en verder." Nou dus niet......

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Keuken

    Wij hebben onze keuken bij I-Kook Veenendaal gekocht vanwege een eerdere, zeer positieve ervaring met keukencoach Sjoerd.

    Omdat hij deze maal niet beschikbaar was, werden wij geholpen door Magda. Wij zijn zeer enthousiast over Magda als keukencoach. Zij heeft ons uitstekend geholpen bij het ontwerpen van onze keuken. Ze heeft ruim de tijd genomen om al onze vragen en opmerkingen door te nemen en bleef telkens rustig in haar uitleg.

    Bij het afronden van de order werd ons uitgelegd dat als de monteur op de afgesproken dag van montage zijn werk niet kan doen (bijvoorbeeld omdat het stucwerk nog niet droog is, in ons geval relevant en daarom fijn dat het wordt genoemd) er voor deze verloren dag €350 in rekening wordt gebracht (begrijpelijk) en dat wij een week voor levering de keuken moesten betalen.

    Wat betreft de betaling zijn wij de discussie aangegaan, aangezien I-Kook aangesloten is bij CBW en volledige betaling vooruit niet conform CBW voorwaarden is. Uiteindelijk hebben wij de keuken per pin voldaan bij levering.

    De keuken werd conform afspraak geleverd en op de afgesproken dag gemonteerd. Tijdens montage bleek dat er beschadigingen waren en dat niet alles geleverd was. Dit werd goed opgepakt, zowel beschadigde als ontbrekende elementen werden direct nabesteld. Helaas kan de levertijd niet verkort worden voor een nabestelling.

    Bij in gebruik name van de keuken bleek de afvoer van de spoelbak niet helemaal waterdicht afgemonteerd te zijn en het softclose systeem van zowel de lades als de pannencarrousel niet te werken. Het kon de elementen niet volledig intrekken, dus de lades en het deurtje bleven op een kier open staan. Daarnaast vertoonde de spoelbak na 1 dag allerlei roestplekjes op de bodem.

    Wat betreft de lekkage, deze hebben wij zelf mogen verhelpen. Prettig, aangezien I-Kook zelf niet per direct iemand beschikbaar had om dit te verhelpen. De kosten die wij zouden maken voor de reparatie konden wij indienen bij I-Kook. Zeer netjes. Vanwege de goede verstandhouding hebben wij deze kosten voor eigen rekening genomen.

    Eerst werd ons geadviseerd de spoelbak te polijsten. Toen dat niet bleek te werken werd er een nieuwe spoelbak besteld. Voor het softclose systeem zou de monteur langskomen.

    Op dat moment werd ons duidelijk dat als de keuken eenmaal gemonteerd is, al het andere onder “service” valt. Dit houdt in dat de monteur langskomt als hij tijd heeft. In ons geval belt de monteur op donderdag aan het einde van de middag dat hij de volgende ochtend langs zal komen. Als je aangeeft dat er helaas niemand aanwezig kan zijn, krijg je te horen dat als er niemand kan zijn je voorlopig pech hebt, want de eerst komende maanden zit hij vol. Dit op een zeer klantonvriendelijke wijze. Dit terwijl wij vanaf het begin duidelijk hebben gecommuniceerd dat wij niet per direct thuis kunnen zijn. Uiteindelijk is er een afspraak gepland met een andere monteur die helaas niets kon doen mbt de lades en carroussel. Weer een halve dag voor niets vrij gehouden.

    Inmiddels een andere coach, omdat Magda niet meer beschikbaar was.

    Ondertussen is de nabestelling binnen en wordt er een afspraak gemaakt voor een maandag ochtend om op deze dag onze keuken helemaal af te maken. Fijn, eindelijk. Wij nemen vrij en zorgen dat de monteur zijn werk kan doen. Echter, wij worden ’s morgens gebeld door de monteur dat hij niet komt, want hij heeft in de voorgaande week geen tijd gehad om de spullen in het magazijn op te halen. Dus helaas voor ons, er moet weer een nieuwe afspraak worden gemaakt.

    Bij de nieuwe afspraak blijkt dat de wegens beschadiging opnieuw bestelde kast wederom beschadigd is, dus weer opnieuw besteld, met de bijbehorende levertijd. Wederom een dag vrij, maar de keuken nog steeds niet af.

    Op een bepaald punt doorgesproken met onze nieuwe coach dat het niet helemaal naar wens verliep en hij gaf uit zichzelf aan dat dit niet was zoals het zou moeten en dat daar een compensatie tegenover zou staan. Ons vertrouwen steeg weer, een bedrijf dat uit zichzelf aangeeft dat iets niet goed gaat en dat daar een compensatie tegenover stelt, netjes. Hij zou ons de volgende dag bellen. Helaas is dit niet gebeurt. En helaas is dit ook niet de enige keer dat een simpele belofte als “ik bel je morgen” of “ik bel u volgende week” niet wordt nagekomen.

    Inmiddels zijn wij zover dat enkel onze pannencarroussel nog steeds niet sluit. Deze is vervangen, maar werkt nog steeds niet naar behoren. Overigens hebben zowel de monteur als de coach aangegeven dat dit een bekend probleem is, dus je kunt je afvragen waarom I-Kook er nog mee werkt.

    Omdat wij niets meer van I-Kook hoorden na het laatste contact (wij hadden nog steeds de verwachting dat men contact op zou nemen, zowel vanwege het voortraject van problemen als vanwege de genoemde compensatie) hebben wij uiteindelijk zelf per email laten weten dat het probleem met de lades verholpen is (deze werken nu goed) maar dat de pannencaroussel nog steeds niet werkt , maar dat wij het hele keuken verhaal af willen ronden en hier verder niets meer mee willen doen (wij duwen het kastje wel handmatig dicht)Tevens zijn wij zelf teruggekomen op de compensatie en hebben aangegeven dat wij €350 niet meer dan redelijk vinden en dat I-Kook dit naar ons rekening nummer over kan maken. Nu krijgen wij gehoor: wederom een nieuwe keukencoach (ook nummer 2 is inmiddels niet meer beschikbaar) die ons vertelt dat hij het dossier niet kent, dat I-Kook niet aan compensatie doet, en dat hij bij de leverancier van de carrousel gaat informeren (wij hebben duidelijk aangegeven dat wij er klaar mee zijn en geen vertrouwen hebben in weer een nieuwe carroussel, en nee, een ander type kan niet…) “Ik bel u volgende week terug” Dat was 14 dagen geleden…

    Door: Saskia05-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    I-KOOK

    Hello everyone,

    I would like to share my experience with the worst company i've been ever deal with in Nederland.

    I've been bought a new kitchen for 10.000 euro
    First of all the kitchen does not delivered complete ,furthermore i must wait 4 weeks to get the rest of kitchen " sounds funny"
    customer service is really bad , no answer and takes hours to pick up the phone.
    the material is really poor and not a good quality .
    after three day the oven doesn't work anymore and when i tried to call the customer service of "ETNA" after two days they responded and they said you should contact I-KOOK not us " supposed to have a 5 years garantie"
    and until now i'm in discussion for more than a week and no response.
    really if you want to wast your money for a really bad kitchen with a shit customer service deal with company.

    I hope that everyone can be aware of this

    Any advice can be appreciated

    Thank you
    M.Elsayed

    Door: Mohammed Elsayed06-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Keukenkasten

    Afgelopen zomer keukenkasten besteld bij I-kook in Zaandam. Het uitzoeken en betalen ging snel. Echter begonnen daarna de problemen. Slechte communicatie, klantonvriendelijk, treurige planning en een levertijd van 19 weken maakt dit tot een zeer slechte ervaring. Als klant verwacht je anders behandeld te worden. Dankzij een zeer slechte beschikbaarheid van monteurs, vele schades en zeer slechte service zal ik deze vesting ten alle tijden afraden.

    Door: Timmy22809-11-2019
    Esteban Velez11-05-2021

    Zitten die 2 lulhannessen er nog?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    FAQ

    Is I-KOOK Keukens een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 10 ervaringen geplaatst over I-KOOK Keukens. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.8 gekregen, waarbij 50% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is I-KOOK Keukens actief?

    I-KOOK Keukens is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van I-KOOK Keukens gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.