NederlandReview

    Ervaringen Hunkemöller

    Hunkemöller: Ervaringen

    Waar koop jij je ondergoed? Waar sommigen kiezen voor eenvoudige onderkleding uit een warenhuis, zweren anderen bij de kwaliteit van een gespecialiseerde lingeriewinkel. Hunkemöller valt duidelijk in die laatste categorie en doet dat al zo lang dat ook jouw oma hier al terecht kon. Maar waarom zou jij hetzelfde doen? Wat heeft Hunkemöller te bieden? En hoe denkt Nederland over dit oeroude bedrijf?

    Hunkemöller Fashion Show 2020

    Over Hunkemöller

    Hunkemöller is wellicht ouder dan je denkt: je grootmoeder heeft er wellicht ook haar lingerie gekocht, en háár grootmoeder misschien ook wel! Het bedrijf werd in 1886 opgericht in Amsterdam door Wilhelm Hunkemöller en zijn vrouw Josephina Lexis. Inmiddels is Hunkemöller uitgegroeid tot het grootste high street lingeriemerk van de Benelux, maar de winkels zijn overal ter wereld te vinden: Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Spanje, Aruba, Curaçao, Zweden, Oostenrijk, en zelfs in landen als Saudi-Arabië, Egypte, Marokko, Rusland en Bahrein. Het succes is niet alleen te meten aan verkoopcijfers, maar ook aan verschillende onderscheidingen. In september 2014 is Hunkemöller opnieuw gekozen als beste lingerie retailer in Nederland en in november 2013 in België, Duitsland en Oostenrijk. In Duitsland heeft Hunkemöller de prestigieuze prijs ‘Retailer of the Year Award’ (Händler des Jahres 2013) gewonnen. Vanaf 1979 is Hunkemöller een franchiseonderneming. Hunkemöller is onderdeel van PAI Partners, een Europese investeringsmaatschappij.

    Diensten van Hunkemöller

    Hunkemöller staat vooral bekend om de bh’s en ander soort lingerie, maar je kunt er ook terecht voor badmode (bikini’s, badpakken), nachtmode (van keurige meerdelige pyjama-sets tot spannende ‘slaap’setjes), beenmode (panty’s, jarretels, stockings, stay-ups, kousenbandjes, et cetera) en allerhande accessoires, zoals eaux de toilette, sokken, oogmaskers, teenslippers, strandtassen, make-up bags, sloffen, nagellak, waszakjes en zelfs paraplu’s. Je kunt de producten van Hunkemöller online bestellen (ook handig als je een spannend cadeau zoekt voor je geliefde), maar ook in één van de vele winkels vinden (op de website kun je ze vinden met de store locator). Ga je gewoon naar een winkel, dan word je in de winkel geholpen door het professionele personeel, die je uitgebreid helpt bij het passen en bij het kiezen van de juiste maat. Geen overbodige luxe, want uit onderzoek blijkt telkens weer dat veel vrouwen met een volstrekt verkeerde maat bh rondlopen…

    Wanneer je online iets bestelt, kun je betalen met AfterPay, iDeal, PayPal of credit card (VISA, Master Card, American Express). Bestellingen kun je thuis laten bezorgen, maar ook gratis afhalen in de winkel. Mocht het product toch niet helemaal naar wens zijn, dan kun je het gratis retourneren.

    Klachten over Hunkemöller

    Heb je klachten of problemen met iets wat je bij de Hunkemöller hebt gekocht? Ga terug naar de winkel en je wordt uitgebreid geholpen. Via de website is een FAQ te vinden en een contactpagina, waar je gegevens vindt om een email te sturen, die binnen 48 uur beantwoord wordt. Ook kun je de klantenservice bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

    Ben je een vaste klant van Hunkemöller met member card? Laat dan hier weten waarom jij zo graag in deze lingeriewinkel komt! Heb je juist minder positieve verhalen te vertellen? Ook dan kun je hier je mening achterlaten!

    Bestellen, kopen en retourneren gemakkelijk? Leuke sales? Lees ervaringen van vrouwen die u voorgingen zodat u weet wat u kunt verwachten! Lees beoordelingen bij NederlandReview!

    Hunkemöller
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (122)

    7.2
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7.2
    Service
    rating
    7
    Prijs
    rating
    7.6
    Leveren
    rating
    7.2

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Hunkemöller

    Uw beoordeling

    Bhs Hunkemuller zijn gewoon veel beter dan hema en niet eens zoveel duurder!

    Topwinkel!

    Omdat ik altijd dacht dat ze megaduur zijn, kocht ik meestal mijn bhs bij de hema of de h&m.
    Maar die zijn gewoon veel minder goed en stevig. Ik kreeg altijd wel ergens last van, of van die bandjes, of van de beugel of gewoon dat het helemaal niet zo lekker zat enzo.

    En toen was er een aanbieding bij de Hunkemuller, 3 voor 2 en toen ben ik toch maar eens naar binnen gegaan.

    Bhs zitten allemaal gewoon vele malen beter. Ja, ok, ze zijn iets duurder, dat wel, maar lang niet zo duur als dat ik dacht. De meeste bhs zijn iets van 20 euro, maar ze hebben ook wel goedkopere (en duurdere). En met zon aanbieding als 3 voor 2 is het per stuk natuurlijk weer minder eigenlijk.

    Je merkt toch echt wel dat het betere kwaliteit is en voor iets dat je dagelijks draagt, is dat geen overbodige luxe toch?? Ik voel nooit meer die bandjes en alles past er gewoon beter in.

    Nu ga ik nooit meer naar de hema of h&m, ja wel voor gewone kleding maar niet meer voor bhs, want zoveel goedkoper zijn ze niet eens!!

    Door: Charlot Akersloot08-10-2016
    aLIE18-07-2020

    SLECHTE SERVICE ALS JE IETS IN DE WINKEL KOOPT EN JE BRENGT HET TERUG KRIJG JE GEEN GELD TERUG MAAR EEN TEGOEDBON ABSOLUUT NIET KLANTVRIENDELIJK EN BEN DAN OOK GEEN KLANT MEER . IK BEDOEL MAAR BEDENK EERST GOED OF JE HIER WAT WILT KOPEN!!!!

    ALIE18-07-2020

    VEEL TE DUUR EN SLECHTE SERVICE MOET NOG ALLEEN TEGOEDBON IN LEVEREN HELAAS DIE IK KREEG OMDAT IK GEEN GELD TERUG KREEG NA RUILING MAAR EEN TEGOEDBON BEN IK VERPLICHT NOG EEN KEER OM NAAR DE HUNKEMOLLER TE GAAN OM MIJN TEGOEDBON IN TE LEVEREN. MIJN ADVIES KOOP HIER NIETS MEER

    Lena10-10-2020

    Gisteren iets aangeschaft wat ik helaas vandaag terug heb gebracht omdat de maat niet goed was. Ik gaf aan de verkoopster aan thuis te willen passen omdat ik het warm had. Vond het niet fris om te passen in de winkel. Het had fijn geweest als de verkoopster mij er op had gewezen dat indien ik het gekochte terug zou brengen ik een tegoedbon zou krijgen. Dan had ik een keuze gehad om te passen in de winkel of de koop niet door te laten gaan. En nu ben ik dus afgescheept met een tegoedbon. Iets wat bij wet niet mag en valt onder de noemer branchevervaging. Zeer slecht en niet klantvriendelijk. Zo jaag je de klanten weg. Mij in iedergeval wel.

    Anne 22-10-2020

    Deze zaak wordt met de dag slechter, ik begrijp werkelijk waar niet waarom zo’n groot bedrijf zoveel rare regeltjes heeft. Ik heb in de winkel een huispak gezien die niet in mijn maat beschikbaar was, deze hebben ze toen voor mij besteld in de winkel, ik moest direct betalen. Na 2 dagen kreeg ik eerst een bericht dat mijn pakketje onderweg was en daarna een bericht dat de broek van het pak niet meer op voorraad was, als ik mijn rekeningnummer mailde kon ik mijn geld terug krijgen. ( dit vind ik al raar ) Maar goed ik heb dat gelijk gedaan op 8 oktober. Er stond bij dat je geld binnen 7 dagen op je rekening zou staan. Nu 22 okt nog steeds geen geld terug, inmiddels al 3 keer gemaild, krijg steeds een antwoord dat het 10 dagen kan duren, volgens mij zijn zelfs die 10 dagen al lang voorbij. Ik heb inmiddels wel een andere maat broek besteld die ik uiteraard ook direct moest betalen. Buiten dat ik mijn BH’s hier al niet meer kocht omdat deze beugels niet langer dan 6 maanden mee gaan, koop ik nu maar helemaal niets meer bij deze onprofessionele zaak. Ook kan je niets terug brengen en je gele terug krijgen, alleen ruilen is mogelijk(super ouderwets) WAAROM is dit allemaal zo moeilijk voor jullie Hunkemöller?

    Jil04-01-2021

    Nou ik wacht al letterlijk 3 maand op een bh en ze zeiden dat elke woensdag aangevult zou worden maar nee dus

    van Rijn20-01-2021

    Klantenservice is waardeloos! Helaas ben ik zéér ontevreden over de klantenservice van Hunckmoller. Ik heb inmiddels al diverse keren vele uren in de wacht gehangen via de telefoon, om er gewoon uit gegooid te worden na 55 min of na een uur nog steeds geen contact te krijgen. Onder het mom van we hebben het druk reageren ze niet telefonisch. Ook via de mail krijg je een standaard bericht wat super frustrerend is. Ze zeggen binnen 24 u te reageren, hooguit 72 u. Maar dat wordt altijd langer en dan krijg je een 2e mail waarin ze schrijven het druk te hebben en waarin ze niet persoonlijk reageren op je mail. Het betekent dat je met je klacht of vraag blijft zitten en nergens terecht kunt. Het brengt gevoelens in je naar boven waarvan je niet wist dat je die in je had. Ik ben inmiddels al een maand bezig om contact met het bedrijf te krijgen. Ze verkopen leuke spullen als ze ze al op tijd leveren, maar bij klachten zijn onbereikbaar. Het is zonde van het bedrijf.

    Launa 04-02-2021

    Wat vind ik het fijn om te lezen dat meerdere mensen zulke slechte ervaringen hebben met de klantenservice van Hunkemöller... Maar dit is toch niet normaal voor zo'n groot bedrijf met redelijk dure producten?! Mijn account moet wegens bepaalde redenen veranderd worden, voordat ik mijn pakketje kan terug sturen. Ik heb een tijdje geleden al twee mailtjes gestuurd hierover maar krijg alleen een standaard mailtje terug dat ze het drukker hebben dan normaal... Dus ik 2x geprobeerd te bellen, maar ik krijg na 45min nog steeds niemand aan de telefoon. Ondertussen tikken de dagen van mijn gratis retourrecht voorbij en kan ik het maar niet opsturen door de slechte klantenservice!!!!! Voor zo een bedrijf vind ik dit echt SCHANDALIG!

    Baukje01-03-2021

    Echt eerst wat de hkm prima, maar tegenwoordig een zaak met de slechte klantenservice die ik ken! Kijk vooral op trustpilot, daar is tenminste een realistisch beeld (1 ster, omdat 0 sterren niet kan!)

    Sab04-03-2021

    Ook ik probeer al meer dan een maand in contact te komen met de klantenservice. Meerdere mails , contact formulieren en telefoontjes er aan gewaagd , maar allemaal zonder resultaat !! Begin januari een bestelling geretourneerd maar deze is nooit verwerkt . Ik heb het verzendbewijs en het bewijs dat het is afgeleverd al meegestuurd , maar ik blijf herinneringen krijgen dat ik moet betalen . Ik ben er meer dan klaar mee en ga mijn klacht denk ik maar bij het hoofdkantoor neerleggen . Want zou niet meer weten hoe ik anders in contact kan komen . Voor mij de allerlaatste keer dat ik hier wat besteld heb en zou het ook echt iedereen afraden

    Daan12-03-2021

    Je bestelt wat bij Hunkemoller.. Het blijft vervolgens hangen bij DHL. Die verwijzen je terug naar Hunkemoller.. Hunkemoller is met geen mogelijkheid te bereiken. En ik kan fluiten naar mijn pakketje of centen.. Puur diefstal dit.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    2 x padded pure

    na een gbp ben ik totaal 60 kilo afgevallen en liep al heel lang te stuntelen om een goed passende bh te vinden!
    op goed geluk
    ben ik zomaar bij de hunkemoller in de fahrenheitstraat binnen gelopen en mijn verhaal verteld je moet weten mijn borsten zijn net twee theezakjes me er voor schamen doe ik niet hallo zeg 60 kilo minder wegen is toch veel belangrijke.
    mijn borstmaat werd opgemeten en gelijk kwam ze met goede bh ,s alleen ik wou ze iets hoger /push up ze begreep me meteen liep weer weg en kwam terug met een bh met extra vulling
    hij zat perfect !! toen zei de verkoopster trek je shirt nu is aan
    jeetje wat werd ik blij gewoon twee borsten op de juiste hoogte niet te hoog niet te laag en de bh zat heerlijk wat ook belangrijk is natuurlijk

    heb er maar gelijk 2 gekocht maar kom er zeker terug

    tis fijn om door iemand geholpen te worden die je begrijpt en er verstand van heeft


    met vriendelijke groet corina

    Door: corina dijkhuizen21-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    25% korting op alles met black friday! onesie gekocht

    ik heb vandaag bij de hunkemoller een hele mooie nieuwe onesie gekocht. was 40 euro en nu met black friday nog maar 30 euro.
    ze hadden gelukkig mijn maat nog (S) want het was best druk dus ik was een beetje bang dat alles uitverkocht zou zijn, maar gelukkig niet!!

    en toen ik bij de kassa stond heb ik gauw nog een paar schattige sokken met rendieren erop meegenomen, want die waren ook 25% korting.

    superleuke winkel vind ik hunkemoller maar niet zo goedkoop als bijvoorbeeld de h&m of de hema. dus extra fijn dat er uitverkoop was vandaag want daardoor heb ik hier toch kunnen shoppen

    de stof is trouwens heel erg lekker zacht en hij zit dus ook heel lekker. goede kwaliteit dus!
    blij mee!!

    Door: denise29-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Hunkemoller Barendrecht

    Gister in mijn eigen dorp voor bh gaan shoppen, helaas was deze niet meer in mijn maat.
    Verkoopster vertelde me dat het de laatste maten waren maar dat er wel nog een zelfde soort binnenkort uitkwam maar dan andere kleur. Ik wilde graag wit. Je kan zelf even op de site kijken.
    Helaas was mijn maat op de site niet meer beschikbaar.
    Vriendin geappt die bij hunkemoller werkt en die vertelde mij dat ze de bh nog in een ander filiaal hadden. Gelijk gebeld naar Barendrecht en die hebben de bh voor me apart gehouden!

    Super goede service van hunkemoller Barendrecht!

    Thnx a lot

    Door: Deb17-06-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    bikini

    Pakket nooit ontvangen en de klantenservice is onbereikbaar. Op elke mail krijg je antwoord dat het langer duurt vanwege de lockdown. Maar er is helemaal geen lockdown meer

    Door: katherine03-08-2021
    Leonie Smeenk04-08-2021

    Precies dit. Hele klantenservice is een grote FLOP

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Twee shirts voor dochter

    Gisteren twee t shirts voor dochter gekocht. Bleken te klein.
    Vandaag teruggebracht maar kreeg m’n geld niet terug (€42,00) doch kon een tegoedbon krijgen.
    Dit is niet gecommuniceerd bij afrekenen.
    Slechte zaak en erg klantonvriendelijk!
    Jammer want ze verliezen er clientèle mee.
    Mij in ieder geval wel en ik zal het ook aangegeven in mijn netwerk.

    Door: P v We03-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Bh maya

    Maand geleden een maya bh gekocht. In de winkel gepast en werd vriendelijk geholpen. Nu na ongeveer een maand is mijn bh door 1 wasbeurt stuk gegaan. De beugel komt door de stof heen. Dit is echter de 2e keer dat mijn bh zo snel stuk gaat. Als je het terug brengt krijg je je geld niet terug, maar dan krijg je een tegoedbon, op deze manier moet je dus eigenlijk nog een keer terug terwijl ik dat niet eens van plan ben

    SLECHTE KWALITEIT DUS

    Wat gaat hier toch mis?

    Door: Mb16-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Nieuwe winkel Kalverstraat succes

    Wat een prachtige nieuwe winkel op de Kalverstraat.

    Ik vond Hunkemoller altijd een beetje suf (sorry), maar niet meer na wat ik achter in die winkel aantrof hihi. Echt hele mooie en spannende lingerie. Ik zie dat de collectie online ook erop vooruit is gegaan.


    Vind de prijzen trouwens best wel meevallen als je bedenkt dat het eigenlijk een speciaalzaak is. Heb nu zelf een heel mooi bh'tje gekocht en deze was maar 14,95... Had ik niet verwacht

    Door: Sabrine in het Wit03-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Klacht

    Ben vanmorgen in Heerlen geweest bij Hunkemoller.
    Niet tevreden wisten niet hoe men naar klanten service
    moest bellen, in verband met mijn klantenpas.
    Had 5euro tegoed van de aankoop van mijn vorige bh,maar kon ze niet krijgen ,stondniet op mijn kaart.Ben thuis gekomen heb de bon gevonden ,kan nu weer extra naar Heerlen .
    BH gekocht in Roermond 19-06-2018
    Heb nu geen tijd meer om te gaan. Wat gaat kunt U voor mij doen
    gr R van Gemert

    Door: R van Gemert14-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    feedback

    28 augustus jl was ik op zoek naar een goede BH.
    In de winkel op Zuidplein Rotterdam, Ben ik heel geduldig en professioneel geholpen door de dames Jolanda en Sandra, deze dames kennen hun vak! zijn heel vriendelijk, geduldig en erg behulpzaam.

    Ik wil deze dames dan ook zeer complimenteren voor hun geduld met mij jullie verdienen van mij een dikke 10!

    dames bedankt!

    Klant: Asha Lalta, 3206 JM Spijkenisse

    Door: Asha06-09-2017
    Gerda Dekker23-09-2017

    Ik ben super goed geholpen ze krijgen van mij een 10

    Gerda Dekker23-09-2017

    Bedankt ik zo goed geholpen ben door 00203611 ze krijgt een 10 van mij en kom graag terug

    ANNIE VANTHOURNOUT07-10-2017

    Ik voel me zo supergoed in de BH's van Hunkemuller, ik hoef ze ook niet te passen in de winkel ik ken mijn maat en model zo gaat de aankoop vlug en hoef ik nooit lang te wachten om bediend te worden. De verkoopsters zijn heel vriendelijk en behulpzaam. zou nooit elders een BH kopen

    jeanne Bastiaanse30-12-2017

    ben zeer tevrede over mijn aankoop. krijgt een 8 van mij.

    R.Essahl04-02-2018

    Ik ben wel met haar eens, alle medewerkers zijn heel erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam.ze verdinnen 10

    Annie Pike-Gerritsen28-03-2018

    Beste, ik heb al 3 x bh's geruild omdat U niet de juiste maat voor mij heeft, ik heb maat 95 C en had graag voorgevormde bh's. Nu ging ik weer terug en wilde graag mijn geld terug maar dat ging niet. Maar als U niet kunt leveren wat ik graag zou willen hebben, dan mag ik toch zeker mijn geld terug? Ik hoor het graag van U, Vriendelijke groeten, Annie Pike

    m.j. bazelmans28-03-2018

    Ben vanochtend bij Hunkemoller Breda geweest en super geholpen! door uw medewerkster 00107108. Geen moeite te veel en onvermoeibaar!. DANK!

    Marleen Irnich-meesters29-03-2018

    Gisteren bij Hunkemöller in Heerlen geweest. En ben zeer tevreden Hele vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen. Verkoopster Manuela verdient een dikke 10 en ook daarna bij het afrekenen geholpen door een hele vriendelijke medewerkster Was dus een goede keuze om eens naar Hunkemöller te gaan. Zal dit ook blijven doen.

    A Blankert11-04-2018

    Ben heel goed geholpen, zowel in Zaanstad als in Rotterdam

    Saskia19-04-2018

    Warme dag vandaag, maar daar had de verkoopster Sylvia geen last van. Heeft mij heel prettig geholpen en heel vakkundig uitleg gegeven. Dank je wel Sylvia uit Haarlem-centrum.

    Franka 23-09-2018

    Vandaag weer goed geslaagd en heel fijn en netjes geholpen, zoals altijd!

    Greet Sintenie24-09-2018

    Al 30 jaar een tevreden klant bij Hunkemöller Schagen

    Ik koop er graag ,wel prijzig moet vaak wat besteld worden omdat het is uit verkocht. 11-10-2018

    Jammer dat de punten niet blijven staan

    marijke19-10-2018

    Vandaag weer supergoed geholpen in filiaal Amsterdam Osdorp door Janine 00210750. Geen moeite teveel, ze is heel vaak heen en weer gelopen om iets naar onze zin te vinden. Wij zijn speciaal voor deze mevrouw naar bovengenoemd filiaal gereden, omdat ze uit het filiaal bij ons in de buurt verdwenen was. Heb haar weer opgespoord en blij haar in een ander filiaal gevonden te hebben. Mijn dochter en ik gaan altijd samen en wij willen nergens anders onze lingerie kopen. Hunkemoller houd haar a.u.b. in ere. en laat haar weten, dat ze heel gewaardeerd is, veel kennis heeft en super dienstverlenend is.

    Cocky31-10-2018

    bij de aankoop van mijn b.h.'s ben ik heel goed geholpen door een verkoopster in Zwijndrecht

    Wilma13-11-2018

    Ik heb laatst een body gekocht,hij zat goed, samen met de verkoopster gekeken,maar op de dag dat mijn dochter ging trouwen gingen constant de drukkertjeb los zo vervelend,ik heb hem halverwege de dag maar uit gedaan,ik had het labeltje er uitgeknipt dus ruilen kan niet meer weg 35 euro

    Jean-Pierre14-11-2018

    Zoals meerdere mannen toch met lingerie drang koop ik altijd bij hunkemoller Beek. De dames zijn behulpzaam en maken er geen punt van om lingerie te laten passen. Het geeft je een goed gevoel. Top winkel

    Sophia Wittop Koning15-12-2018

    In Groningen, vestiging Paddepoel, heb ik donderdag een setje gekocht en ben daarbij heel prettig geholpen door Yvonne (00209897) Heel veel jaren kocht ik mijn eerste bhtje in een winkel in Wormerveer (Wala) en Yvonne liet me die tijd weer herbeleven door haar vriendelijke, plezierige en vakkundige manier van helpen! Normaal koop ik nooit een slipje bij mijn bh maar ze wist het zo leuk te brengen dat ik er graag 1 bij heb gekocht.

    Jean-Pierre31-12-2018

    Vandaag in Maastricht mijn 6de diva setje gekocht. Allereerst een der beste items en deze zal ook niet mijn laatste zijn. Hoewel het druk was was het geen probleem dat ik mocht passen als man omdat ik een maat wissel had. Ook zeer goed geholpen door medewerkster 00213867.top.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    producten kopen zonder korting te krijgen en shoptegoed niet in kunnen leveren

    1,5 maand geleden een bh gekocht tijdens happy hour zou je 15% korting krijgen en had ik 5 euro shop te goed. tijdens de aankoop werd mij verteld dat de shoptegoed pas gebruikt kan worden bij een aankoop van 3 producten. erg vreemd en nooit eerder van gehoord. 4 mails naar de klantenservice gestuurd, contactformulier en uiteindelijk via Messenger antwoord gehad. de shoptegoed zou eraf gehaald moeten zijn. de 15% korting dus nooit gehad. ze vertelde mij naar de winkel te gaan. heb super lang in de winkel in harderwijk gestaan. waarbij ze zei sorry het aanslaan lukt niet dus je kan geen voucher krijgen voor de korting van toen. nu naar de klantenservice via fb dan maar weer. nu schijnt de korting helemaal niet te gelden 3 verschillende personen zeggen niets hierover nu ineenkeer geld de korting niet. en het shoptegoed van 5 euro? daar moet ik maar iets anders van kopen. lekker dan meer geld uit moeten geven gezien ze bijna niks van 5 euro hebben om die korting te krijgen die een houdbaarheid datum hebben. kortom klantenservice echt heel slecht bereikbaar en je word van t kastje naar de muur gestuurd.

    Door: s01-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Bikini top

    Vreselijk bedrijf! Dit kan ik echt niemand aanraden. Het is leuk als het goed gaat maar als er iets fout is dan heb je een groot probleem. Klantenservice is namelijk super slecht en ze helpen je niet. Telefonisch bijna niet bereikbaar en via mail heel traag. Daarbij worden er geen passende oplossingen gegeven en sturen ze je van het kastje naar de muur. Antwoorden ga je hier niet krijgen.

    Bikini top die ik vorig jaar heb gekocht is wel heel bijzonder! Het materiaal vergaat en geeft kleferige, zwarte inktachtige vlekken af. Klantenservice doet ontzettend moeilijk met het terug geven van het geld terwijl het heel duidelijk om een slecht product gaat. Ik word niet serieus genomen en er word zelfs gedacht dat ik dit zelf met iets heb gedaan.

    De zwarte vlekken gaan in de was niet weg uit dingen die ermee bevlekt zijn.

    Op mijn vraag wat dit is en of dit schaadelijk kan zijn voor de gezondheid geeft hunkemoller natuurlijk ook geen antwoord.

    Ik kan niemand aanraden hier iets te kopen. Hunkemoller kwaliteit gaat al langer erg achteruit maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.

    Door: Rok30-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Online bestelling

    Erg slechte klantenservice, of nou ja überhaupt geen service…. Nadat ik iets heb geretourneerd klopte het bedrag dat ik via Klara moest betalen niet. Dat kan gebeuren, contact gezocht met Hunkemöller via telefoon, meerdere malen gebeld maar nooit een medewerker gesproken. Je moet een bericht inspreken en je word teruggebeld…. Dit gebeurt dus niet

    Contactformulier via de website ingevuld, ook meerdere malen. Nooit een reactie op gekregen.

    Via de e-mail idem dito, nooit reactie gehad.
    Wel het lef hebben om een enquête te sturen met wat ik van de service van Hunkemöller vind.
    Nadat ik dit negatief heb ingevuld gelijk een bericht van Klara dat ik geld terug krijg.

    Inmiddels al weer 2 maand verder en nog geen geld terug en ook nog steeds niets gehoord van Hunkemöller

    Door: Anne12-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    BH's

    Wat een onzin dit bedrijf. Klantenservice antwoord niet (!!!), de levering is traag en de producten zijn van slechte kwaliteit. BH bandjes gaan soms gewoon kapot en schieten dan abrupt uit elkaar. Ze vragen wel enorm veel geld ervoor natuurlijk. Nooit meer!!

    Door: Robin08-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Te weinig geld terug na retour online bestelling

    Ik had een online bestelling geplaatst en enkele items geretourneerd. Echter kreeg ik niet het volledige bedrag terug en werd er €14,99 extra ingehouden. Vele mails gestuurd om de reden hiervan te achterhalen, maar hier wordt niet op gereageerd.

    Door: Joa28-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    boxerstring

    Ondanks mijn voornemen nooit meer bij de winkel van Hunkemöller in Dronten wat te kopen, wegens slechte service, heb ik dat vandaag toch helaas gedaan. En wat een debacle is dat weer geworden.
    Er hingen 3 strings XL in het schap voordat ik afrekende zei de medewerker dat ik bij ruilen geen geld terug kreeg maar een tegoedbon, ik heb deze string XL altijd, geen probleem.Terwijl ik mijn bankpas voor de automaat hield haalde de medewerker de string vd hanger om op te vouwen en die was veel groter dan de XL die ik altijd heb, meer een XXXL. Direct gezegd tegen de medewerker dat die maat niet klopte. ik moest passen van haar en zwom in de string, om mijn verhaal van de foute maat visueel te maken liet ik haar het verschil zien met een andere XL, scheelde 5 cm. Ze nam de string retour, ze kon geen andere bestellen omdat ze niet op voorraad waren, ze liet vervolgens me wat tekenen, om me daarna een tegoedbon te geven. Ik was perplex!!!!
    Ik was de winkel niet uit geweest de strings nog niet ingepakt. Als ik 3 seconden later mijn betaalkaart tegen het betaalautomaat had gehouden, zou ik niet hebben betaald bij het zien van de grootte. Helaas is meedenken door het personeel van Hunkemöller Dronten ondenkbaar, ze blijven in hun eigen riedeltje blaten en bedenken niet dat dit een belachelijke actie is en je je geld terug wil, als de fout van de maat toch echt bij de winkel ligt. Daarna heb ik geprobeerd met het hoofdkantoor te bellen . Die nemen niet op, na 20 min wachttijd:er wachten momenteel de oudste wachttijd is 470 seconden??? 566 seconden??? Raar bandje en informatie.
    Ik wil mijn geld terug bij zo'n fout en geen tegoedbon.

    Door: van Rijn25-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Setje

    Schandalig! Klantenservice meldt steeds via automatisch antwoord dat het momenteel te druk is en de lijn wordt verbroken. De bestelling wordt niet bezorgd, klantenservice is gewoon fictief, bestaat werkelijk niet en je krijgt je geld niet terug. Waardeloos.

    Door: Jelena Bohlander15-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Een beha veroorzaakte blaren

    Een bh veroorzaakte blaren, omdat hij een keer was gewassen gaven ze maar 25% korting. Beschamende klantenservice. Winkel die gevaarlijk afval verkoopt

    Door: Anon14-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Nummer 352793749

    UITERMATE SLECHT
    bestelling geplaatst, betaald en vervolgens gebeurt er nu al drie weken niets. Geen levering. Klantenservice nu al 17 keer gebeld; of de verbinding wordt direct verbroken wegens drukte of na een half uur wachten. Je mag een voicemail inspreken, daar krijg je dan een standaard reactie op via de mail: dat ze het druk hebben en dat je de FAQ's op de website kunt bekijken.
    Als je een mail naar de klantenservice stuurt krijg je diezelfde standaard reactie.
    Je bestelling in de app annuleren kan niet, want dan moet je je bestelling terugsturen. Maar die had ik nou juist niet ontvangen.

    ECHT BIJZONDER SLECHT; BESTEL NIET ONLINE!

    Door: Ineke14-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Nummer 352793749

    ONTZETTEND SLECHT
    Online besteld en betaald en vervolgens niets meer gehoord. Geen levering. Klantenservice onbereikbaar: de verbinding wordt gewoonweg wegens drukte verbroken. Voicemail inspreken of mail sturen levert enkel de reactie: 'het is druk, kijk op FAQ' op.
    In de winkel kunnen/willen ze je niet helpen.

    Ik ga maar een advocaat via mijn rechtsbijstand inschakelen om mijn geld terug te krijgen

    ADVIES: KOOP NIETS ONLINE, JE BENT JE GELD KWIJT.

    HET IS PURE OPLICHTERIJ

    Door: Ineke11-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is Hunkemöller een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 122 ervaringen geplaatst over Hunkemöller. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7.2 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Hunkemöller actief?

    Hunkemöller is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Mode, Sport & Outdoor

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Hunkemöller gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.