Hunkemöller

6.6

Bestellen

6.3

Service

7.1

Prijs

6.5

Levering

60.3%

Zou hier weer kopen

Hunkemöller

Hunkemöller: Ervaringen

Waar koop jij je ondergoed? Waar sommigen kiezen voor eenvoudige onderkleding uit een warenhuis, zweren anderen bij de kwaliteit van een gespecialiseerde lingeriewinkel. Hunkemöller valt duidelijk in die laatste categorie en doet dat al zo lang dat ook jouw oma hier al terecht kon. Maar waarom zou jij hetzelfde doen? Wat heeft Hunkemöller te bieden? En hoe denkt Nederland over dit oeroude bedrijf?


Over Hunkemöller

Hunkemöller is wellicht ouder dan je denkt: je grootmoeder heeft er wellicht ook haar lingerie gekocht, en háár grootmoeder misschien ook wel! Het bedrijf werd in 1886 opgericht in Amsterdam door Wilhelm Hunkemöller en zijn vrouw Josephina Lexis. Inmiddels is Hunkemöller uitgegroeid tot het grootste high street lingeriemerk van de Benelux, maar de winkels zijn overal ter wereld te vinden: Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Spanje, Aruba, Curaçao, Zweden, Oostenrijk, en zelfs in landen als Saudi-Arabië, Egypte, Marokko, Rusland en Bahrein. Het succes is niet alleen te meten aan verkoopcijfers, maar ook aan verschillende onderscheidingen. In september 2014 is Hunkemöller opnieuw gekozen als beste lingerie retailer in Nederland en in november 2013 in België, Duitsland en Oostenrijk. In Duitsland heeft Hunkemöller de prestigieuze prijs ‘Retailer of the Year Award’ (Händler des Jahres 2013) gewonnen. Vanaf 1979 is Hunkemöller een franchiseonderneming. Hunkemöller is onderdeel van PAI Partners, een Europese investeringsmaatschappij.


Diensten van Hunkemöller

Hunkemöller staat vooral bekend om de bh’s en ander soort lingerie, maar je kunt er ook terecht voor badmode (bikini’s, badpakken), nachtmode (van keurige meerdelige pyjama-sets tot spannende ‘slaap’setjes), beenmode (panty’s, jarretels, stockings, stay-ups, kousenbandjes, et cetera) en allerhande accessoires, zoals eaux de toilette, sokken, oogmaskers, teenslippers, strandtassen, make-up bags, sloffen, nagellak, waszakjes en zelfs paraplu’s. Je kunt de producten van Hunkemöller online bestellen (ook handig als je een spannend cadeau zoekt voor je geliefde), maar ook in één van de vele winkels vinden (op de website kun je ze vinden met de store locator). Ga je gewoon naar een winkel, dan word je in de winkel geholpen door het professionele personeel, die je uitgebreid helpt bij het passen en bij het kiezen van de juiste maat. Geen overbodige luxe, want uit onderzoek blijkt telkens weer dat veel vrouwen met een volstrekt verkeerde maat bh rondlopen…


Wanneer je online iets bestelt, kun je betalen met AfterPay, iDeal, PayPal of credit card (VISA, Master Card, American Express). Bestellingen kun je thuis laten bezorgen, maar ook gratis afhalen in de winkel. Mocht het product toch niet helemaal naar wens zijn, dan kun je het gratis retourneren.


Klachten over Hunkemöller

Heb je klachten of problemen met iets wat je bij de Hunkemöller hebt gekocht? Ga terug naar de winkel en je wordt uitgebreid geholpen. Via de website is een FAQ te vinden en een contactpagina, waar je gegevens vindt om een email te sturen, die binnen 48 uur beantwoord wordt. Ook kun je de klantenservice bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.


Ben je een vaste klant van Hunkemöller met member card? Laat dan hier weten waarom jij zo graag in deze lingeriewinkel komt! Heb je juist minder positieve verhalen te vertellen? Ook dan kun je hier je mening achterlaten! 


Bestellen, kopen en retourneren gemakkelijk? Leuke sales? Lees ervaringen van vrouwen die u voorgingen zodat u weet wat u kunt verwachten! Lees beoordelingen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (161)

Badjas

Belofte maakt schuld. Had gelijk eerlijk gezegd dat ik geen geld terug kon krijgen dat had ieder veel tijd en moeite bespaard.

E

Echtnietblij

09-08-2023

0forum

Lingerie

Schandalige service! 2 weken geleden een online bestelling geplaatst bij Hunkemöller. De bestelling zou binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd worden in de winkel. Na meerdere dagen terugkomen nog niets bezorgd. Een week later krijgen we een mail waarin staat dat de order retour is gestuurd en ze het geld zullen terugstorten. Een aantal dagen later nog geen geld terug, dus contact opgenomen met de klantenservice waarin men aangeeft ze niet dezelfde order opnieuw willen sturen. Ze willen ook niet tegemoet komen met de misgelopen korting, hierdoor waardoor wanneer je opnieuw wilt bestellen stukken duurder uit bent. Ze willen hooguit een €10,- kortingvoucher geven. Een bedrag wat je al kwijt bent aan de brandstof voor het steeds naar de winkel rijden. Wanneer ik aangeef dat ze het account mogen verwijderen aangezien we geen klant meer willen zijn, gooien ze asociaal de hoorn op. Bestel hier nooit meer!

S

Schraa

04-08-2023

0forum

Badpakken

Bestelling zou binnen 1 á 2 werkdagen in de winkel geleverd worden. Een beetje vertraging kán gebeuren. Echter een week later nog niets ontvangen. Vertraging bij DHL zegt Romi van de chat, maar ze heeft geen T&T. Voor mij is de bestelling dan te laat. Annuleren kan niet. Ik moet eerst nog 14 dagen wachten totdat hun INTERNE levering gedaan is (of niet) voor zij vervolgens een onderzoek starten. Voor een pakket van Hunkemöller naar Hunkemöller. Annuleren kan niet. Een manager spreken kan niet. 0,0 service. Nooit meer Hunkemöller voor ons.

A

Alicia

31-07-2023

0forum

BH

Wat een slecht bedrijf. 17 dagen wachten en nog steeds niets ontvangen. Op mijn mail van de klantenservice wordt niet gereageerd. Heb al 3x gemaild, geen reactie. De winkel waar ik mijn bestelling naartoe laat sturen kunnen niets doen. Kan dus fluiten naar mijn bestelling en mijn geld. Dat heet dus oplichting. Ik wil iedereen aanraden hier niets te bestellen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

M

Marjon

29-07-2023

0forum

Slechte klachten afhandeling

Een product gekocht in Antwerpen en als cadeau in Nederland aan iemand gegeven. Het product is kapot wat natuurlijk al erg vervelend is als je dit cadeau doet aan iemand. Vervolgens is het niet mogelijk om het product te retourneren in Nederland. Zeer slechte klachten afhandeling en wat mij betreft de laatste keer dat ik bij deze keten iets gekocht heb.

M

Michael

31-05-2023

0forum

Bh

Ik ga bestel nooit meer bij Hunkemöller! 3 bh's besteld en retour gestuurd, nu moet ik voor 2 bh's betalen omdat er zogenaamd maar 1 retour gekomen is. Walgelijk bedrijf!!!

A

Alissa

04-04-2023

0forum

Bh's en ondergoed

Wij (mijn dochter en ik) zijn op 28-3-'23 bij hunkemoller dukenburg geweest. Zoals altijd weer vriendelijk en vooral met geduld geholpen geweest. De vrouwen hebben zoveel ervaring, geduld, vriendelijk en altijd met humor!!! Mijn dochter en ik komen altijd samen en hebben daar 6 bh's en 5 ondergoed gekocht. Dus dan moet men weten dat je ook inzicht moet hebben voor de klant wat het beste voor ze is. Hoe de klant te benaderen en de klant op hun gemak te stellen. Niet negatief bedoeld, maar wil je goed en het beste geholpen worden, ZEKER hier zijn. Onze ervaring in de stad nijmegen is niet te vergelijken met dukenburg!!! Dus allemaal naar dukenburg!!! Dames bedankt voor de goede zorg, vriendelijkheid en alles wat bij jullie padt!! Tot snelll Lieve groet, Jane&Selena

J

Jane

30-03-2023

0forum

bh's

Na een online bestelling te hebben gedaan, is mijn pakket is naar het verkeerde adres gestuurd en toen retour naar Hunkemoller. Nu krijg ik mijn geld deels terug op mijn bankrekening en deels op een oude cadeaukaart, welke ik nooit heb gehad. Ik heb het shoptegoed namelijk ontvangen via een kerstpakket in 2021. Destijds heb ik een A4 afgedrukt met de code. Ze vinden dus dat ik deze na bestelling had moeten bewaren. Absurd natuurlijk, een A4 zonder shotegoed. Nu wordt het overige shoptegoed dus daarop gestort (iets wat ik niet in mijn bezit heb) en dan krijg ik dus via de klantenservice de code. Hiervoor moet ik dus naar de winkel (ik bestel natuurlijk niet voor niks online). Ik wordt dus verplicht om naar de winkel te gaan en alle medewerkers van de Hunkemoller kunnen zo met dezelfde code naar de winkel en dan heb ik dus pech. Als het geld gewoon in mijn account wordt gestort is er geen probleem, maar deze werkwijze is werkelijk absurd en fraudegevoelig.

M

mireille

26-01-2023

0forum

Pyjama shirt

Pyjama shirt gekocht. Eerst gewassen voor eerste keer gedragen, in de ochtend na dragen al het beddengoed blauw. Gaat er ook niet meer uit. Klacht via mail en telefonisch doorgegeven geen enkele reactie terug!!! En dan lees je de reviews over het pyjama shirt dat dit al vanaf 2019 zo is . Schandalig dat ze het nog steeds verkopen en wetend dat het afgeeft

D

Danielle

14-01-2023

0forum

BH kapot na 2x dragen

Na 2x dragen en 1x met de handwas Is de BH al kapot, er is iets niet goed gestikt maar verantwoordelijkheid voor deze fout nemen doet Hunkemoller niet. Voor mij geen BH's meer van slechte kwaliteit.

N

Nita Ceelie

21-12-2022

0forum

Pyama zwangerschap

Hunkemoller service: met black friday 50% korting beloven en na een paar dagen de mededeling dat product helaas niet op voorraad is. Twee weken niets horen en dan een mail dat ik 30% kan krijgen voor het product nu het weer op voorraad is. Beetje jammer dit Hunkemoller

A

Anne

16-12-2022

0forum

geen

Vorige week weer eens na Hunkemöller gegaan na jaren niet meer te zijn geweest door een slechte ervaring, maar ik had drie cadeaukaarten en wilde die opmaken. Nou zeg: wat een slechte verkoopster ( de jongere). Ik wist geen maat na veel afgevallen te zijn. Ze nam de maat rondom en kwam met een bh, waarvan volgens haar de cup-maat goed was: ik had plaats over en had gevraagd voor een bh met een hogere cup. Deze was voor uitgesneden. Heb gezegd dat ik vond dat er veel 'vet' over de band hing, maar dat was volgens haar normaal: ik kreeg het Spaans benauwd van de te strakke band. Heb gevraagd voor model Sara, die zat volgens haar niet zo goed en ik moest cup-maat E proberen. Ik kreeg bijna een shock want die maat had ik nog nooit gehad en zeker nu niet nadat ik zoveel afgevallen ben. De mevrouw in het pashokje naast me kreeg hetzelfde advies en zei ook heel hard: 'nog een grotere maat?' Bijna had ik van ellende de Sara gekocht, maar deze was gelukkig niet in het wit verkrijgbaar in mijn maat. Nu zit ik met drie cadeaukaarten van Hunkemöller en heb geen zin meer om nog naar die winkel terug te gaan na weer een slechte ervaring. Ik was extra op woensdag gegaan, omdat de 'oudere' verkoopster laatst tegen een kennis zei dat ze er altijd op woensdag was, maar helaas had ze het druk aan de kassa.

R

Rietje

23-04-2022

0forum

3 beha's

Ik vind de kwaliteit ontzettend goed van Hunkermöller,maar wat een chaos bij de outlet. In Rotterdam Ahoy.Schaam mij om de mensen,die hun tassen volproppen,met willekeurige maten en ergen in een hoek groeps gewijs,het op hun gemak gaan zitten uitzoeken.Wat ze niet nodig hebben,gewoon op de grond pleuren(letterlijkl.Zelfs op weg naar de kassa,gooien ze nog overbodige spullen op de grond.Slotsom is,dat ik uiteindelijk met 3 beha's ben thuis gekomen,bij elkaar gesprokelt,van de grond.Geen slipjes kunnen vinden,behalve 3xl wat voor mij te groot is.Deze ervaring was voor mij de 1stex maar ook de laatste.Ik heb meelij met het personeel wat daar liep,aan jullie geen blame.Moest even deze ervaring met jullie delen.

L

Liz la Fontaine

22-04-2022

0forum

BH's

ging naar deze zaak om advies te krijgen over cupmaat. kreeg als antwoord "ja dat weet ik ook niet". is dit service?

A

Annemie Akihary

02-04-2022

0forum

15/03 2022

ik had bij Social deal een bon gekocht. IK had een BH gekocht, kwam niet aan het bedrag moest er iets bij kopen. oke. Dezelfde bh was er niet kon ook niet bij een ander filiaal besteld worden. Toen een ander die was ook oke. Kwam toen 5 euro tekort mochten geen waszakjes voor gekocht worden, omdat het een social deal aankoop was. Personeel was oke. Maar ik koop nooit meer bij Hunkemoller zal het ook niet een ander aanraden.

N

Nelly

23-03-2022

0forum

4 setjes lingerie

Bij de dames in Nieuwgein 4 bh’s gekocht met bijpassende slip. TOP SERVICE!!!! Hele goede hulp gehad en ben erg blij met mijn nieuwe aankoop!

M

Marion Berlang

05-03-2022

0forum

Velvours huispak

Waardeloos.. ik heb voor 2 maand geleden de velvours huispak gekocht van de Hunkemöller. De top helemaal kapot en gerafeld.. nu al. De naden laten los. Heb het pak misschien in totaal een week gedragen en niks geks mee gedaan, gewoon hele slechte kwaliteit dus. Hunkemöller hier over bericht het spijtte hun maar konden ze niks aan doen. Hele slechte klantenservice. Je betaald voor kwaliteit en niet voor iets wat gewoon kapot gaat al naar 2 maand. Bij andere winkels zien ze gewoon dat het slechte kwaliteit is, en je krijgt je geld terug. Erg teleurstellend dit. Ga nooit meer wat bij de Hunkemöller kopen!

Y

Ymke

21-02-2022

0forum

Hunkemoller

Hunkemoller reageert nergens op! Lost retouren niet op! Niet bestellen Probeer al dagen contact te krijgen. Reageren nergens op! Niet op tel. (sta je uren in de wacht) Chat na uren wachten wordt zonder contact het contact al weer verbroken. email (reageren ze standaard al niet op) Messenger (Vergeet het maar...) Wat een drama als een bedrijf retouren weigert op te lossen!!!! Niet bestellen!

N

Nic vd Broek

14-02-2022

0forum

Online

Voor ruim 128 euro besteld. Er staat geen bezorgkosten boven 70 euro ( sowieso erg hoge aankoop grens voor geen bezorgkosten ) IK MOEST TOCH BEZORGKOSTEN BETALEN! Ik heb gemail met foto's als bewijs, maar geen reactie, telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Vervolgens 3 producten terug gestuurd, er zou 48.56 euro worden terug betaald. Ik heb 48.55 terug ontvangen. Nu gaat het niet om 1 cent, maar als ze dit bij iedereen doen.. Ik wil mijn onterecht betaalde bezorgkosten én mijn 1 cent terug en zal hier nooit meer online bestellen

M

M Heldens

08-02-2022

0forum

Cadeau kaart

Cadeau kaart gekregen van mijn partner. Deze blijkt geblokkeerd. Klantenservice niet te bereiken. Op geen enkele manier, en in de winkel kunnen ze me niet helpen dus conclusie, geen cadeau kaart, geld kwijt en geen setje kunnen uitzoeken van de cadeau kaart!

H

H. van Wetten

04-02-2022

0forum