3.6

2.5

3.6

3.2

31.8%

HRK GAME

Games kopen is nog nooit zo makkelijk geweest. Met de digitale games waar je alleen een Game Code voor nodig hebt, kun je meteen na betaling aan je nieuwe game beginnen. Je hoeft niet te wachten op een lange levering of pakketjes die kwijtraken. Het probleem nu is echter dat er zoveel online gameshops te vinden zijn, dat je niet meer weet waar je moet beginnen. Op NederlandReview helpen we je daar graag bij. Wil jij bij HRK GAME bestellen? Lees dan hier de reviews en beoordelingen van andere gamers die al besteld hebben in de webshop. Je weet door hun ervaringen precies wat je van HRK GAME kunt verwachten.

Over HRK GAME

Het online verkoopplatform is ontwikkeld voor de verkoop van digitale videogames. Het platform werd opgericht door een team met een passie voor gaming. Ze zijn fanatieke gamers en spelen het liefst de hele dag op hun consoles. Ze werden geïnspireerd door de games en de vriendschap die ontstond tussen hen en andere gamers. De groep gamers wilden het kopen van games dan ook makkelijker en leuker maken. Uit dit idee is HRK ontstaan, een online platform dat eerlijk en betrouwbaar is. Wat hun klanten zelf vinden van het platform, lees je natuurlijk in hun reviews.

Het assortiment van HRK GAME

Je kunt uiteraard al je favoriete spellen in de webshop vinden, maar het assortiment bestaat uit meer dan alleen games. Ze hebben verschillende categorieën voor zowel entertainment als online winkelen. Je vindt alle games en Mystery Keys in de HRK Store, maar er is ook een loterij, Make Bundle, weggeef acties en een Trade Center.

Diensten HRK GAME

De webshop heeft altijd kortingen en aanbiedingen voor hun klanten. Er worden wekelijks nieuwe games aan het assortiment toegevoegd, zodat je de nieuwste games altijd meteen kunt spelen. Je betaalt overigens altijd veilig met één van de betaalmethodes van HRK. Op Instagram word je op de hoogte gehouden van de nieuwste games en kortingen. Je kunt bijvoorbeeld betalen met CreditCard, PayPal, Bitcoin en iDeal, maar er zijn nog veel meer opties.

Klachten HRK GAME

Voor vragen, opmerkingen en klachten kun je contact opnemen met de klantenservice. Op de website is een contactformulier te vinden. HRK is echter ook actief op Social Media. Je kunt dus ook een kijkje nemen op Facebook of Twitter en daar je klacht melden. Heb jij contact opgenomen met de klantenservice? Schrijf dan een review en laat weten of je klacht goed afgehandeld werd.

Jouw ervaringen met HRK GAME

Heb jij net een hele lading nieuwe games gekocht bij HRK? Of doe je altijd mee aan de loterij? Vertel dan over jouw ervaringen met HRK en geef jouw beoordeling. Zijn de games duur? Hebben ze voor alle consoles games? En heb je de Game Codes en Keys snel binnen? Schrijf een review en vertel andere gamers of je HRK GAME aanraadt.

Zijn de kortingen van de gameshop betrouwbaar? Werken de Steam Keys altijd? En zijn de Game Codes duur? Lees hier reviews en ervaringen over HRK GAME.

10

Alle reviews (22)

the last of us part 1

dit is echt triest ik kreeg de key niet ik vroeg een terug betaling en ze sluiten de ticket gwn

robbe ceulemans

05-06-2023

Windows Server licentie

De windows server heeft de eerst teij prima gedraaid. Na verloop van tijd was hij niet meer geactiveerd. Volgens Microsoft is de licentiecode te vaak gebruikt ( door mij echt maar 1 server) HRK support vraagt je eerst foto's te sturen van de mislukte activatie en komt dan uiteindelijk met het antwoord dat het meer dan een jaar geleden gekocht is zodat ze niet meer helpen. Lijkt dus op zwendel helaas.

Willem

30-03-2023

Steam Key

Mijn vriendin had hier al eens eerder een key gekocht en ik hoorde van kameraden dat het een zeer goeie key seller was. Het was ook een van de weinige die ik nog nooit gebruikt had en ik dacht voor alles is een eerste keer. Alles leek te werken tot dat ik de key wou opvragen, ik kreeg een error die zij dat ik contact moest opnemen met Support. Ik weet uit ervaring dat dit niet al te raar was omdat ik wel eens vaker heb gehad dat ik een kwartier ofzo moest wachten voordat ik de key kon krijgen. Nou na een half uur nog steeds niet verder dan toch maar een support ticket geopend. Ik kreeg toen binnen 5 minuten te horen dat het hun spijt dat dit gebeurd en dat ze zo snel mogelijk er naar zouden kijken. Nou we zijn nu al bijna 24 uur verder en kan ik dus geen refund meer aanvragen, maar zij mogen 48 uur doen over hun support tickets. Dat is pas een slechte service. Ik ben blij dat dit onder PayPal Purchase Protection zal vallen (hopelijk) en anders hoop ik dat ze stikken in hun geld. Ik kan zoveel key distrebutors aanraden maar dit is de eerste waarvan ik zeg blijf weg. Gebruik G2A, Fanatical, Humble Bundle, of K4G. Want daar krijg je tenminste de keys altijd of hebben ze tenminste fatsoenlijke en snelle support.

Stef

19-09-2022

RDR2

DO NOT BUY FROM THIS MERCHANT!!! sad i didnt see the comments before purchasing. seller demands picture of ID AFTER purchase before delivery. their support chat is trash and never respond to any emails. i cant understand allkeyshop gives this merchant a platform. 0/5 STAY AWAY.

MOFO

25-07-2022

Cyberpunk 2077

Cyberpunk gekocht tijdje terug...dit kwam niet als losse key aangeleverd maar als een complete Steam account. Dat deed me al aan het hoofd krabben. Na een tijd werd dit Steam account (uiteraard) geblokkeerd doordat het gedeeld werd met meerdere mensen door deze scammers. Ik heb het spel uiteindelijk maar via een betere key distributer nogmaals gekocht zodat ie gewoon netjes op m'n eigen account toegevoegd kon worden. Nooit weer zal ik bij die HRK oplichters kopen =)

C

Cyber

15-01-2022

shop stole my paid key and wants my data in exchange

After I finished my order I am not allowed to see my key because I have to upload an image of me and my ID card, what is highly unconfidential. Also interesting that this "safety feature" comes up AFTER I gave them my money.

martin hook

02-01-2022

Windows 10 Professional Retail

Goedkope keys die vrij snel geleverd worden. Nu een aantal dagen bezig om de juiste licentie te krijgen via een ticket van Zendesk wat bij mij vragen opleverd. Het adres hiervan geeft HotRandomKeys aan wat dus op HRK zal berusten. Voor mij was het een paar euro maar begrijp goed dat mensen die meer betalen behoorlijk opgelicht worden. Vooral als je gewoon zomaar een key krijgt wat je niet moet hebben

Hendrik

08-12-2021

The witcher 2 enhanced edition

Snel geleverd. Slechte service, blijven emaillen voor meer bewijs van niet werkende product code. Ik heb The witcher 2 gekocht en bij het invoeren van de cd key in steam, kwam er een boodschap naar voren dat deze key al in gebruik was door een ander steam account. Ik ben nu al 4 dagen aan het emaillen en nu vragen ze of ik met steam contact opneem en wil weten wanneer deze cd key in gebruik genomen is. Als ik vervolgens naar de steam website ga, krijg ik te zien dat dit soort fouten afgehandeld moeten worden door de verkoper en niet door steam. Ook geen mogelijkheid om dit te doen. Slechte ervaring dus, met deze webshop

Rogier

25-08-2021

Black ops 3

NIET KOPEN Geld weg, geen key gehad

C

Chris Wagenaar

22-08-2021

key

scammers

Y

yap

08-06-2021

Dragon Quest

Na aankoop wordt je account gelijk gesuspended waardoor je key niet krijgt en contact moet opnemen met support. Daar houdt de communicatie op. Dag 25 eurries. Oplichters!

Henk van den Broek

17-05-2021

Phantom Doctrine

Deze website heeft goedkope keys voor games en je krijgt ze gelijk! Het enige minpunt gelijk ook een grote. Hun service is jackshit. Ze zeggen dat de game out of stock was maar kwam daar pas veel later achter. Daar moest ik overigens zelf achter komen. Het werd me niet verteld vanuit hun. Dus ik nam contact op met hun support service. Want ik had inmiddels al 2 x perongeluk dezelfde game gekocht. In principe geen probleem zolang het maar geregeld zou worden voor me. Maar mijn punt is dat ze zeggen dat het out of stock was maar dat het vervolgens nog wel op de website te koop staat. Dus dat klopt niet. Vervolgens draaien ze om mijn vragen heen die ik stel. Alsof er een bot reageert op me of een hele domme incapabele persoon die niet de moeite doet om te lezen welke situatie ik aan hun omschrijf. Fucking frustrerend. Maar, als je een game te pakken krijgt voor een prijs en hij is niet out of stock. Is dit een zeer goede website!

V

Vanni

12-03-2021

Game Key

Heb hier een key gekocht voor een game. na mijn betaling wouden ze een foto en Id natuurlijk niet gedaan. heb daarna contact opgenomen met hun support waarna ze me geblocked hadden. pas op dezen site is een scam!

stef verdonschot

16-12-2020

niks

Wat een vreselijke kanker website is dit zeg, als je gehackt wordt krijg je niet je geld terug, 1 maand lang gedoe met PayPal gehad en nu geld kwijt, zonder dat ik aan iemand een wachtwoord gaf of iets. Jezus wat een kanker oplichters.

F

fuck hrk

01-10-2020

1forum

Office 2019

Zware scam. Je bent gewoon 48 uur bezig aan te tonen dat je alles heb geprobeerd om te activeren als niet lukt. Vrij bizar. Lees op internet maar maar hoe het zit deze malafide onderneming

Skyv

18-07-2020

NIET DOEN

Ze vragen om een foto van je ID. Dat is illegaal. Stuur nooit iemand een foto van je ID mensen!

Marjolein

02-04-2020

Scam

Just a scam page. Dont buy there

hrk = Scam

09-02-2020

Fallout 76

Snel geleverd en goedkoop, geleverde code binnen 1 min gekregen en direct geredeemd bij Bethesda

Stefan van Tilborg

05-02-2020

ID Bullshit

Na bestellen van een game moet ik een ID met selfie aanleveren met datum en website naam (is dit reddit/gonewild ofzo?) Na het aanleveren wat 10 keer moest omdat ze het niet konden lezen wordt het afgekeurd omdat mijn gegevens niet klopte met mijn ID. Ik zou niet weten wat voor gegevens ze zouden hebben van mij dat overeen moest komen met mijn ID. Misschien username maar dat doe ik nooit als mijn echte naam. Pure tijd verspilling ook al zijn ze goedkoper.

Harry Butsers

01-03-2019

ID HELL