Ervaringen HRK GAME

Games kopen is nog nooit zo makkelijk geweest. Met de digitale games waar je alleen een Game Code voor nodig hebt, kun je meteen na betaling aan je nieuwe game beginnen. Je hoeft niet te wachten op een lange levering of pakketjes die kwijtraken. Het probleem nu is echter dat er zoveel online gameshops te vinden zijn, dat je niet meer weet waar je moet beginnen. Op NederlandReview helpen we je daar graag bij. Wil jij bij HRK GAME bestellen? Lees dan hier de reviews en beoordelingen van andere gamers die al besteld hebben in de webshop. Je weet door hun ervaringen precies wat je van HRK GAME kunt verwachten.

Over HRK GAME
    Het online verkoopplatform is ontwikkeld voor de verkoop van digitale videogames. Het platform werd opgericht door een team met een passie voor gaming. Ze zijn fanatieke gamers en spelen het liefst de hele dag op hun consoles. Ze werden geïnspireerd door de games en de vriendschap die ontstond tussen hen en andere gamers. De groep gamers wilden het kopen van games dan ook makkelijker en leuker maken. Uit dit idee is HRK ontstaan, een online platform dat eerlijk en betrouwbaar is. Wat hun klanten zelf vinden van het platform, lees je natuurlijk in hun reviews.

Bekijk hier de trailer voor Prey Day One Edition!

Het assortiment van HRK GAME
    Je kunt uiteraard al je favoriete spellen in de webshop vinden, maar het assortiment bestaat uit meer dan alleen games. Ze hebben verschillende categorieën voor zowel entertainment als online winkelen. Je vindt alle games en Mystery Keys in de HRK Store, maar er is ook een loterij, Make Bundle, weggeef acties en een Trade Center.

Diensten HRK GAME
    De webshop heeft altijd kortingen en aanbiedingen voor hun klanten. Er worden wekelijks nieuwe games aan het assortiment toegevoegd, zodat je de nieuwste games altijd meteen kunt spelen. Je betaalt overigens altijd veilig met één van de betaalmethodes van HRK. Op Instagram word je op de hoogte gehouden van de nieuwste games en kortingen. Je kunt bijvoorbeeld betalen met CreditCard, PayPal, Bitcoin en iDeal, maar er zijn nog veel meer opties.

Klachten HRK GAME
    Voor vragen, opmerkingen en klachten kun je contact opnemen met de klantenservice. Op de website is een contactformulier te vinden. HRK is echter ook actief op Social Media. Je kunt dus ook een kijkje nemen op Facebook of Twitter en daar je klacht melden. Heb jij contact opgenomen met de klantenservice? Schrijf dan een review en laat weten of je klacht goed afgehandeld werd.

Jouw ervaringen met HRK GAME
    Heb jij net een hele lading nieuwe games gekocht bij HRK? Of doe je altijd mee aan de loterij? Vertel dan over jouw ervaringen met HRK en geef jouw beoordeling. Zijn de games duur? Hebben ze voor alle consoles games? En heb je de Game Codes en Keys snel binnen? Schrijf een review en vertel andere gamers of je HRK GAME aanraadt.

Zijn de kortingen van de gameshop betrouwbaar? Werken de Steam Keys altijd? En zijn de Game Codes duur? Lees hier reviews en ervaringen over HRK GAME.

HRK GAME
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

3,6
    50% Zou hier weer kopen!

4

2

5

3

Genept

JC Eelvelt11-11-2018

Heb van hun een niet werkende licentie code gekregen voor Windows 10 pro. Na klagen en foto's kreeg ik de melding, dat ik eerst Windows maar even in het Engels moest installeren. Na mij reactie hierop, waarin ik ook beschreef, dat ik Microsoft gebeld had om me te helpen activeren ( wat niet lukte, ze zei het is een ongeldige key, U moet terug naar de winkel ) , heb ik nooit meer een reactie gehad. Ook PayPal kon me niet helpen, want die verzon ineens, dat ik het bij een Microsoft dealer had moeten kopen.

5

Dit zijn smerige dieven

Natascha22-09-2018

Geven je een key die al gebruikt is en vervolgens moet je zelf bij steam informatie gaan achterhalen over wanneer deze key geactiveerd is. Steam heeft daar geen optie toe om daarvoor een ticket te registreren en buiten dat mogen ze je die informatie niet geven. Dan zouden ze de GDPR overtreden. Ik hoop dat ze stikken in mijn 23 euro.

2

Schrijf zelf een review over HRK GAME