HP Store

4.7

Bestellen

3

Service

4.3

Prijs

4.2

Levering

29%

Zou hier weer kopen

HP Store

Tegenwoordig heeft ieder huishouden wel één of meer computers. Maar of je nou een laptop of desktop zoekt, je wilt hem natuurlijk kopen bij de beste computerwinkel. Maar waar kun je die vinden? Één van de bekendere computerwinkels is HP Store. Maar wat voor kwaliteit computers en laptops zullen ze verkopen? Zullen hun tablets wel echt zo handzaam en handig zijn? Wat voor beeld zul je krijgen met hun beeldschermen? Zullen hun printers echt wel goed genoeg afdrukken? Zal de bezorgservice van HP Store je toner wel bezorgen voor de vorige op is? En hoe zal je behandeld worden door de klantenservice van HP Store? Dit zijn allemaal vragen die alleen beantwoord kunnen worden door klanten van HP Store. Lees hun reviews om erachter te komen wat hun mening over HP Store is. Hun beoordelingen en ervaringen kunnen je laten zien wat een computer kopen bij HP Store werkelijk inhoudt.


Over HP Store

HP Store is een winkel die computers en computeraccessoires aanbiedt. Ze willen graag technologie maken voor iedereen en daarmee een betere levensstandaard creëren. Ze bieden bijvoorbeeld een hele collectie tablets en laptops aan. Je kunt kiezen tussen gaming laptops, convertible PCs’s, standaard laptops. zakelijke workstations en nog veel meer. Ze zijn verkrijgbaar met een Solid State Drive, harde schijf of Embedded Multimedia Card. In hun desktop category vindt je zakelijke desktops, towers, workstations, all-in-ones, immersive computers, gaming computers en small form factor computers. Ze bieden ook een selectie printers aan voor zowel zakelijk gebruik als thuisgebruik. Er zijn bijvoorbeeld printers die alleen kunnen printen, maar ook scanners, grootformaat printers,3D printers, 3D scanners en multifunctionele apparaten.  Ook verkopen ze de inkt en toner die bij de printer hoort. Er is een afdeling met beeldschermen en andere computeraccessoires. Qua ondersteuning bieden ze beveiligingssoftware, frivers, HP care, reserveonderdelen en andere producten aan.




Diensten van HP Store

De computers, laptops, tablets en andere apparaten van HP Store kunnen online besteld worden. Selecteer de printer of monitor die jij wilt en maak de betaling rond.  De bezorgservice van HP Store zorgt er dan voor dat het apparaat netjes bij je wordt afgeleverd zodat jij er zelf niet mee hoeft te slepen. Ook heeft HP Store een klantenservice om jou en andere klanten te helpen als er zich een probleem voordoet, maar ook als je gewoon een vraag hebt. Of je kunt op één van de forums om hulp vragen. Daar tref je professionals en andere gebruikers die misschien raad weten met je technische probleem.


Klachten, Complimenten en Tips voor HP Store

Werk jij al op een computer van HP Store? Dan ben jij één van de uitgelezen personen om je mening over dit bedrijf te geven. Duurde het lang voor je Workstation arriveerde? Hoe tevreden ben je met de desktop die ze je gestuurd hebben? Kan je gaming laptop of gaming PC zelfs de zwaarste spellen aan? En kon hun klantenservice je helpen toen je vast zat? Schrijf je eigen review en laat ons weten wat je echt van HP Store vindt. Op die manier kunnen potentiële klanten putten uit een onbevooroordeelde review.


Kan je goed werken op een computer van HP Store? Schrijf reviews over hun laptops, tablets, printers, beeldschermen enzovoort.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (38)

instant ink (nooit doen = scam)

Je betaald te veel voor het goedkoopste abonnement, je mag maar heel weinig overgebleven pagina's mee nemen. En als je op zegt mag je de inkt niet meer gebruiken, mijn inkt zat nog vol en die kan ik nu weggooien. Dood zonde en slecht voor het milieu. - 1 klant en omgeving

R

Ranil

13-11-2023

0

Toetsenbord met muis

Heel heel erg slecht en zeer onvriendelijk personeel!! Bestelling zou binnen 1- 2 dagen geleverd worden, inmiddels 3 weken verder en nog niks, opeens is het pakket bij hun kwijtgeraakt en gaan ze een onderzoek instellen?? Ik wil gewoon mijn product mijn is defect, dus is ook nog belangrijk... Maar nee hoor wat een zeer slechte service!!

M

Miranda Kuijpers

09-10-2023

0

Printer en cartridge

Na bestelling printer en extra cartridge heb ik de volgende dag alleen de cartridge ontvangen. Printer zou op dezelfde dag geleverd worden en was ook verstuurd via DHL. Printer is nu zoek en DHL heeft gezegd dat HP store een onderzoek moet laten opstarten bij DHL. Na vele telefoontjes met een zeer onaangename medewerker bij HP klantenservice werd er gezegd dat het pakket in de Smartmile pakketautomaat ligt. Je krijgt nl automatisch een mail zodra het pakket er ingelegd is. Nooit gehad dus en bij DHL afdeling Smartmile zeggen ze dat het pakket is er gewoon niet is en zoek is. Wederom gebeld met HP en de medewerker zei dat ik niet steeds hoefde te bellen en dat hij op antwoord van DHL wachtte. Ik heb navraag gedaan en er is nooit contact met DHL geweest. Woest ben ik. Hij liegt glashard tegen mij. Hij is te beroerd om een onderzoek in te stellen bij DHL. Pakket is absoluut zoek. Ik ben zelf klantenservice medewerker geweest en zo ga je niet met je klanten om. Mensen, begin er niet aan om bij de HP Store iets te bestellen want de service is vreselijk.

J

Jooks

04-03-2023

0

Cartridge

2 cartridge gekocht, waarvan 1 ontvangen. Afgeleverd op 9-1-2023. Meteen naar hp gebeld. Er werd mijn beloofd dat ze meteen de ontbrekende cartridge zouden opsturen. Na minstens 7 keer gebeld te hebben waar mijn cartridge blijft word ik steeds aan het lijntje gehouden en zijn ze nog steeds aan het uitzoeken waar het is fout gegaan. Nu is het inmiddels 30-01-2023 en nog steeds geen cartridge. Wat een slechte service heeft dit bedrijf. NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ HP.

J

Joska

30-01-2023

0

Cartridge

2 weken geleden heb ik 2 cartridge van hp besteld maar nog mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb klantenservice gebeld en de medewerker was erg irritant en onbeleefd tegen mij en probeerde vaak me belachelijk maken. Dat was slechtste bedrijf in alles wat ik ooit meegemaakt.

A

Ali Ramezani

19-01-2023

0

cartridges gekocht op 2 okt 2022 het is nu 30dec2022 nog steeds niks ontvangen .

waarde loze zaak hp store bestel je cartridges ben vervolgens 3 maanden verder nog niks ontvangen je kan bellen wat je wil je krijgt telkens weer een ander excuus of lul verhaal te horen het lijkt wel of het niemand wat intresseerd of je nou wel of niet je bestelling krijgt. voorlopig ben ik bijna 50 euro kwijt en geen cartridges bestelling in gelegt op 2okt2022 het is nu 30dec2022 nog niks alleen maar lul verhalen en loze beloftes. mensen koop niks via HP store je komt bedrogen uit geef liever iets meer uit dat je iets heb waar je wel wat mee kan en bij mensen komt die wel serieus zijn.

M

m van meer

30-12-2022

1

5B8B0EA#ABH : HP 27-cb0003nd All-in-One 1

Levertijd is 3 dagen staat op de site vandaag besteld morgen geleverd is nu 29 December word 2 jan geleverd. Telefoon vragen naar bestelling zit een dame die enkelt engels spreekt we leven in nederland Retouneren is heel moeilijk Je moet 14 dagen wachten op je geld nooit geen HP meer

J

J.C.van Otterlii

29-12-2022

0

Hp Elitebook 840 G4

6 x gerepareerd doet het nog steeds niet Hp geeft geen gehoor ze laten je in de kou staan En mij personeel ook deze kunnen niet hun werk doen Ben van plan juridische stappen tegen te ondernemen Ben of valt tegen deze service wat is dit Je word terug gebeld 4sec krijg de kans niet eens Op te nemen en bel je terug dan weet niemand een oplossing

P

Pcsecondlife

21-12-2022

0

HP laptop Pavillion

Mijn HP laptop is 2 en een half jaar oud. Is gekocht met Windows 10 erop. Na een jaar geupgrade naar Windows 11. Toen kwamen de problemen. Vaak een blauwscherm probleem tot uiteindelijk het vastlopen van de laptop. Harde schijf werkte niet meer. Nu nieuwe schijf gemonteerd en Windows 11 er weer opgezet. Weer vastlopen vooral bij updaten van Windows. Na contact met de helpdesk van HP bleek dat er geen drivers zijn voor Windows 11, dus moet ik de laptop weer voorzien van Windows 10. Belachelijk! Nieuwe laptops werken kennelijk wel met de goede drivers. Ik word dus verplicht om na 2,5 jaar weer een nieuwe laptop te kopen als ik met Windows 11 wil werken. HP gebruikt de drivers dus alleen maar voor nieuwe laptops. Ik denk dat ik maar een andere laptops ga kopen , maar beslist geen HP meer.

R

Robinet

10-12-2022

0

Inktpatroon

Ik heb zojuist een dame aan de lijn gehad. Doordat ik de post misgelopen was, had ik geen inkt ontvangen. We moesten nog een paar vragen beantwoorden, maar de telefoon werd om e.o.a rede afgebroken. We zijn dooor deze medewerkster duidelijk en uitstekend geholpen. Dank daarvoor. Frans

F

Frans Janssen

14-11-2022

0

Printer

Walgelijk. Dure inkt. Snel op. Ieder keer op je eigen printer inlogggen wederom een extra account, Je eigen wachtwoord kun je vergeten, zij bepalen hoe die er uit moet zien. Weer een nieuw wachtwoord vezinnen. Inmiddels 2 A-4 tjes van wachtwoorden. Steeds wachtwoord dus opzoeken en wat erger is, vele puzzeltjes oplossen, voor dat je verder kan om aan te tonen of je geen robot bent. Korotm een kwartier bezig om mijn printer te kunnen gebruiken. NEEM NOOIT EEN HP DIT IS GEEN WAAR VOOR JE GELD.

J

J.Lemmen

18-09-2022

0

Abonnement inkt

Printer gekocht en abonnement genomen Na een half jaar nauwelijks printer meer in gebruik. Betaalde 2,99 p.m. na 1 jaar werd dit zomaar verhoogd naar 3,99 p.m. omdat ik de printer niet meer gebruikte heb ik gebeld om op te zeggen. Dat kon niet, moest via de link. Via de link opgezegd, maar betalingen liepen gewoon door. Een mail gestuurd, mAr betaling liep gewoon door. Ik heb hierop de incasso geblokkeerd waarop ik aanmaningen kreeg. Op de aanmaning een antwoord gfgrven en......ha hoor . De inkt die ik bij aankoop erbij gekocht had kan ik weggooien al is ie nog bijna vol. Staat bij mijn zoon sinds kort. Geblokkeerd. De inkt die ik zou krijgen voof een abonnement is duuf vetaald en nooit gekregen. Hoezo op afstand zien hieveel je gebruikt . Op afstand blokkeren is ze goed gelukt, maar ze hadden ook aan de bel kunnen trekken dat ze ontdekt hadden dat ik geen inkt neer gebruikte. Absurd en in mijn ogen is dit diefstal.

T

T.middelkoop

19-06-2022

0

all in one pc

R

Renee Lint

07-06-2022

0

cartridges van HP via de HP store

Ik koop cartridges (t.w.v. €84) via HP.nl en krijg na een tijdje een melding dat deze onderweg zijn, met een track-en-trace-link. Na zo een 2 weken merk ik dat ik niets ontvangen heb en neem contact op met HP. Als reactie krijg ik te horen, dat ik 7 dagen de tijd had om hierover beklag te doen en dat ik nu te laat ben. Jammer, geld kwijt en niets ontvangen.

L

Luigi

19-05-2022

0

HP Officejet 200 Mobile printer

Wat een drama weer. HP is denk ik niet het juiste merk voor mij. Ik lees hieronder dat ze nog nooit problemen hebben gehad. Nou ik niets anders dan problemen. Nieuwe mobile printer, 3x gebruikt, gisteren compleet vast, vannacht ook de batterij leeg laten lopen zodat hij echt een harde reset kon krijgen. 1x geprint en nu weer een error code. Ook met al mijn andere printers heb ik problemen gehad. Echt HP ik heb nu ondersteuning maar als ik dit allemaal moet doen dan komt er van werken niets meer vandaag.... Kunt u alstublieft een harde reset uitvoeren en kijken of het probleem aanhoudt? -verwijder eerst uw inktcartridges. - Druk op de aan/ uit-knop om het product in te schakelen. - Als het product is ingeschakeld, koppelt u het netsnoer los van de achterkant van het product. - Koppel het netsnoer los van het stopcontact. - Wacht minstens 15 seconden. - Steek het netsnoer weer in het stopcontact. - Sluit het netsnoer opnieuw aan op de achterkant van het product. - Als het product niet vanzelf wordt ingeschakeld, drukt u op de aan / uit-knop om het in te schakelen. -nadat de printer is ingeschakeld, plaatst u de cartridges erin en laat het me weten als het probleem aanhoudt. DAARNA: Als u klaar bent met de bovenstaande stappen, volgt u de onderstaande stappen: Reset de printer om te herstellen van printerstoringen. Als de printer is ingeschakeld, koppelt u het netsnoer los van de printer. Koppel het netsnoer los van de voedingsbron. Wacht 60 seconden. Sluit het netsnoer opnieuw aan op een stopcontact en op de printer. NOTITIE: HP raadt aan de printer rechtstreeks op een stopcontact aan te sluiten. Als het foutbericht zich blijft voordoen, gaat u verder met de volgende stap. Verwijder de inktcartridges en stel de printer opnieuw in Verwijder de inktcartridges uit de printer. Als de printer is ingeschakeld, koppelt u het netsnoer los van de printer. Koppel het netsnoer los van de voedingsbron. Wacht minstens 60 seconden. Sluit het netsnoer opnieuw aan op een stopcontact en op de printer. NOTITIE: HP raadt aan de printer rechtstreeks op een stopcontact aan te sluiten. Schakel de printer in. Plaats de inktcartridges opnieuw en sluit vervolgens het toegangsklepje van de cartridge. Als u wordt gevraagd een kalibratie- of uitlijningspagina af te drukken, doet u dit. De foutcode verwijst naar 2/3 fouten, dus de stappen gedeeld, zodat we de exacte kunnen ophalen en u kunnen helpen bij het juiste pad. Nou dit is toch niet te doen beste mensen?????? Mag ik jullie dan mijn factuur opsturen van de uren die ik nodig had om mijn nieuw gekochte printer weer werkend te krijgen? Ik ben namelijk een kleine zelfstandige. Sorry HP maar het zou tof zijn goede printers te maken die werken zonder van dit soort geneuzel!!! Ik kan er niets anders van maken...

I

irmabolijn

23-04-2022

0

Hp 500 headset

Inmiddels binnen een halfjaar 3 headsets verder, totaal zo'n 8 uur aan de telefoon van het kastje naar de muur gestuurd worden en nog geen oplossing. Gewoon troep wat er verkocht word. Nu wilden ze weer dezelfde headset sturen en ik heb geweigerd voor de zoveelste keer. Over terugbetalen word moeilijk gedaan alleen als ik het originele factuur nog heb van een half jaar geleden... Mag toch hopen dat als je een defect product koopt na een nieuwe dat het dan goed gaat... Maar nee.

S

Sophia Van Leeuwen

08-04-2022

0

laptop HP 14 inch

slechte computers. Bij reparatie duurt dit maanden. Bij geld terug nog eens maanden wachten op je geld.

R

Radjen Jagesar

04-04-2022

0

hp pavilion

these people are swindlers. they try to cheat you out of your guarantee

J

Jort deVries

20-03-2022

0

luczeven@hotmail.com

De printer HP officejet 6700 premium heeft enkele jaren als occasioneel gebruiker goed dienst gedaan , Na problemen met herkenning van cartriges , na reset een 14 dagen geleden , beter , nu terug geen goede werking meer , dat is zeker niet door dagelijks veel drukken , afdrukken ongeveer 30 blz per maand . Toestel ongeveer 6 jaar oud en reeds versleten ?????? Sorry ik neem een ander merk , er zit waarschijnlijk een sofwarestop aanwezig , ik koop geen dure hp meer , punt , en geen goedkope ook niet .

L

luczeven

11-01-2022

0

HP ENVY x360 laptop

Erg tevrede met de HP Online store. Groot assortiment om uit te kiezen. Bij coolblue en media markt wat er minder keus in dit prijssegment. Ik zocht een kleine laptop die er mooi uit ziet gewoon op thuis wat te browsen en series op te kijken. Deze ENVY is top. Snel genoeg. Het enige is dat je af en toe de ventilator hoort. Levering van HP store was snel en goed verpakt. Goede communicatie, niks op aan te merken.

M

Maaike Vogel

23-12-2021

0