HONOR

2

Bestellen

2

Service

6

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

HONOR

Ben je op zoek naar een e-merk als het om smartphones gaat? HONOR is voor jou wellicht een mooie uitkomst. Lees eerste de klantervaringen via NederlandReview. Dit is de site voor objectieve en onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen.


Wat is HONOR?


HONOR is een e-merk van de Huawei-groep. Het bedrijf geeft aan toonaangevend te zijn. Bij het bedrijf kun je allerlei smartphones kopen. Doel van het bedrijf is om uniek te zijn middels creativiteit en design. Daarnaast wordt er aangegeven dat ze uniek en medelevend zijn. Dit is zo doordat ze een soort baanbrekende cultuur creëren, waarbij TechChic levensstijl, innovativiteit en ruimdenkendheid verbonden met elkaar zijn.


Geschiedenis


HONOR is gestart in 2013. Het bedrijf maakt onderdeel uit van een dual-brand-strategie van Huawei Consumer Business Group. Daarbij wordt gebruik gemaakt van opgebouwde kennis van Huawei op het gebied van ICT. Er worden volgens het bedrijf toonaangevende smartphones voor jonge mensen over de hele wereld gecreëerd. De omzet van het bedrijf is op het moment van schrijven, de afgelopen vijf jaar toegenomen tot meer dan 10 miljard dollar. Hierdoor is HONOR op dit moment het grootste E-merk voor smartphones in China.


Voordelen


Het bedrijf zegt een intelligente nieuwe wereld te willen uitvinden voor drukke, jonge en verbonden klant. Met jong doelen ze op jong van geest. Elke stap die het bedrijf maakt begint volgens het bedrijf met een nieuwe visie en een nieuwe missie. Er wordt door HONOR een intelligente nieuwe wereld voor een nieuwe generatie bedacht. Er wordt aangegeven dat deze generatie verbonden, innovatief en ruimdenkend is. Daarnaast wordt er aangegeven dat er samen met tablets, wearables en smartphones een slim ecosysteem wordt gebouwd voor huizen met home entertainment-systemen, gaming-pc's en IoT. HONOR geeft aan unieke attituted te waarderen. HONOR omschrijft zichzelf als een disruptief en jong tech-merk dat pionier is in de chique levensstijl van een tech-native generatie die vooral zichzelf wil zijn. Er wordt ook nog eens aangegeven dat de kleurrijke synergie van levensstijl en technologie TechChic wordt genoemd. Dit komt door de echte destillatie van de HONOR-manier van leven.


Retouren


Op het moment dat artikelen die je koopt via de website bij je zijn afgeleverd, heb je nog 31 dagen om de keuze te maken of de artikelen zult behouden. Daarna heb je ook nog 31 dagen de tijd om producten terug te sturen. Mocht je de gehele procedure willen weten dan kun je het beste een kijkje nemen op de website van dit bedrijf. Mocht je de artikelen terug willen sturen dan moet dit volgens een bepaald stappenplan. Als eerste dien je 'bestelling volgen' te selecteren, vervolgens vul je de bestelgegevens in en maak je de keuze om de 'bestelstatus' te bekijken. Je kunt hierna retour of vervangen selecteren. De selectievolgorde is hierna het selecteren van de retourreden en de pakketstatus.


Wat zijn de klantervaringen bij HONOR?


Ben je al klant bij HONOR? Dan zijn wij op zoek naar jou. Door je visie te delen help je andere mensen een goede keuze te maken. Moeten zij wel of niet een aankoop doen bij dit Chinese bedrijf. Welke artikelen heb jij in het verleden bij dit bedrijf gekocht? Wat vind je van de kwaliteit? Worden er goede prijzen berekend of zijn het erg dure telefoons? Zijn jouw bestellingen in het verleden op tijd bij je afgeleverd? Jouw mening is goud waard. We zouden het ontzettend fijn vinden als jij een review achterlaat over NederlandReview. Dit is het bedrijf voor objectieve en onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen.


Wanneer je graag een smartphone of accessoires wilt aanschaffen van het merk Huawei of Honor, dan kun je dat misschien maar het beste bij een officieel gecertificeerde webshop als vMall Huawei & Honor doen. Of is jouw ervaring met deze winkel misschien niet wat je ervan verwacht had? Lees er alles over hier bij NederlandReview.


Over vMall Huawei & Honor

Het woord vMall staat voor ‘virtual Mall’, wanneer je dat naar het Nederlands vertaalt, dan betekent dit letterlijk ‘virtueel Winkelcentrum’. In dit geval dus een officieel gecertificeerde webwinkel voor de verkoop van Honor en Huawei producten. Deze webshop wordt beheerd door Expansys VK Limited of Expansys S.A.S onder licentie van Huawei Technologieën (Nederland) BV. Huawei Technologies (Nederland) B.V. is opgericht in 2008. Zij hebben een passie voor technologie, en willen de consument laten profiteren van het beste wat Honor en Huawei op de markt te bieden heeft. Door de officiële certificering weet je zeker dat je de beste winkelervaring zult krijgen die klanten van Honor en Huawei kunnen verwachten.


Diensten

In de webshop kun je allerlei smartphones van Huawei en Honor aanschaffen, maar ook andere artikelen, een kleine opsomming:

  • Honor telefoons: Hnor, Honor 8, Honor 8 Pro, Honor 8 Premium etc.
  • Huawei telefoons: Huawei P8, Huawei P9, Huawei Mate, Huawei P10 etc.
  • Tablets: Huawei MediaPad M2
  • Wearables: Huawei horloges of een Huawei TalkBand
  • Accessoires: Honor Bluetooth Luidspreker, Honor 8 View Flip Cover, MOXIE Universal Car Pack
  • etc.

Voor alle bestellingen vanaf € 99,99 is de verzending gratis. Je kunt met iDeal, Creditcard, Paypal of via een overschrijving betalen.


Garantie

Op een telefoon of ander apparaat heb je 24 maanden garantie op het gehele apparaat, voor de batterij en oplader geldt een garantietermijn van 6 maanden en voor de hoofdtelefoons een garantie van 3 maanden. De garantieperiode gaat in op het moment van aankoop van het product. Deze garantie dekt geen schade die het gevolg is van:


  • Normale slijtage.
  • Abnormaal of ongewoon gebruik.
  • Zonder toestemming demonteren, repareren of wijzigen.
  • Misbruik, nalatigheid of een incident.
  • Ongepast testen, gebruik of onderhoud of ongepaste installaties of wijzigingen.
  • Lekkage en morsen van voedsel en vloeistoffen, corrosie, roest of het gebruik van de verkeerde netspanning.
  • Normaal gebruik dat krassen of schade aan oppervlaktes in kunststof of andere zichtbare onderdelen heeft veroorzaakt.
     

De garantie vervalt als het serienummer of het garantiezegel werden beschadigd of verwijderd, als de voorwaarden van dit garantiebeleid werden gewijzigd zonder voorafgaande schriftelijke goedkeuring van Huawei of bij gebrek aan een aankoopbewijs.

Klachten

Als je spijt hebt van je aankoop, het verkeerde artikel hebt ontvangen, of een defect artikel hebt ontvangen dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Neem telefonisch via (0800) 022 2005 op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur contact op of mail naar support-nl@vmall.eu. Je kunt ook via de live chat contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan van de klantenservice een e-mail met een retourformulier en instructies om de bestelling terug te zenden. Zij verwerken de terugbetalingen zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel.

Laat ook jouw review over deze webshop hier achter!

vMall Huawei & Honor, hét adres voor de aankoop van smartphones van beide merken, of krijg je hier niet zo’n goede service? Lees hier de ervaringen!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Honor watch

Paar weken geleden een Watch besteld. Ik ontvang het maar steeds niet. Het pakket staat on hold bij DHL. Navraag leerde dat er iets niet klopte waardoor het niet geleverd mag worden door Huawei/ Honor. Heeft te maken met sancties tegen dit chinese bedrijf. Ik heb inmiddels 6 medewerkers in het callcenter te Cairo gesproken om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Steeds het verhaal opnieuw doen en ze escaleren naar een leidinggevende. Ondertussen heb ik nog steeds geen pakket en wil ik mijn geld terug. Dat doen ze niet, ik moet wachten en accepteren. Het komt ooit goed. Ook berichten via mail helpen niets. Mijn advies, koop geen Honor/ Huawei producten. Geeft een hoop problemen en er is geen oplossing. Klantonvriendelijke organisatie. Wees gewaarschuwd voor deze merken! Ik moet het nu bij mijn rechtsbijstand neerleggen, anders ben ik mijn geld kwijt en heb geen horloge.

F

Freddo

12-08-2020

0forum

Nooit meer

1 ster is nog te veel voor deze oplichterspraktijken, je lekker maken met een 10,- voucher die op geen enkel product in te wisselen is. Klantenservice 4 keer bericht, het zou elke keer naar een hogere leidinggevende worden doorgezet en ik zou per email antwoord krijgen, na 4 keer nog geen antwoord. 10,- voucher zou verlopen zijn terwijl de actie in de voorwaarden elke keer verlengd wordt. Je reinste onzin maar ik kan mijn voucher nog steeds niet inwisselen. De klantenservice van dit bedrijf is absoluut de meest waardeloze klantenservice van Nederland. Beschamend hoe ze met klanten omgaan. Nooit eerder zo slecht meegemaakt.

J

Joren

21-03-2020

0forum