Home24
Alle reviewsHome24
Alle reviews (46)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Keukeneiland
Koop daar gewoon niet, naservice is heel slecht. Telefoon werkt nooit. Emails worden niet beantwoord en ziiten in Duitslanf.
Koop.niet, verloren grldBeeldje
Kan niet annuleren terwijl bestelstatus zegt bestelling ontvangen .
Volgens mail al verzonden . Niets ontvangen
Geen contact mogelijk niet telefonisch niet per mail
Nooit meer home 24Diverse slaapkamer meubels kids
Eind nov 2022 besteld. Nu eind febr 2023 een gedeelte binnen. Een gedeelte geannuleerd omdat het te lang duurde, hebben de kids ergens anders besteld. Wat een drama met de leverdatum, die veranderd steeds. Dag thuis gebleven, kwam er niks. Nu word de rest wk 9 en wk 13 bezorgd, ben benieuwd. Maar bestel hier niet weer.
Lamp
Bestelling geannuleerd, op verzoek geweigerd aan de deur, nog steeds geen geld terug. Geen mogelijkheid te bellen met klantenservice geen mailadres te vinden op de website. Wel vandaag een mail dat de lamp weer wordt opgestiurd naar mij vanuit de leverancier in duitsland. Joehoe ik hoef het niet, wil gewoon mijn 85 euro terug. Slecht bedrijf, niks kopen,nooit meer
Nachtkastje en salon tafel
Levering wist ik wel dat lang zou wachten uit Duitsland. De service met retour sturen is echt belachelijk slecht. Slecht bereikbaar en de kwaliteit van het product wat je krijgt is niet om naar huis over te schrijven. Ik zou zeggen kijk verder
nachtkastje
Lang moeten wachten op de levering. On Nederland zijn we gewend om binnen een aantal dagen iets te ontvangen. De kwaliteit is dramatisch slecht. Ikea is veel beter en steviger. Instructie is heel onduidelijk en klein. Klaar mee.
eettafel, tafeltjes, eetkamerstoelen, fauteuils
Ik ben blij met Home24. Snel geleverd, ziet er goed en stabiel uit. Gebruiksaanwijzing zat overal bij. Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, dat doe ik liever pas na een jaar van gebruik! Minder goed vond ik de kwaliteit van de verpakking, alle artikelen hadden een kapotte of gescheurde doos.
Leuke website! Goede service, telefonisch bereikbaar en goed geholpen bij retourneren.linnekasten en keukenkast
Zeer slechte spullen en kwaliteit
Zeer slechte spullen en kwaliteit
Heb 2 keer artikelen besteld
waarvan 2 linnenkasten waarvan er bij een een la stuk was en ontbrekende schroeven ect
ook de beschrijving van monteren zeer slecht onduidelijk en van 3 kasten door elkaar
ook alle schroeven ect door elkaar in een zak
Tweede levering waar ik al bang voor was en helaas bevestigd ook deze kast een drama
meer dan de helft ontbrak kwa schroeven ect
dan de achterplaten iets te breed en om in te chuiven was dicht
ook bij de handvaten van de deurtjes niet mogelijk in te schroeven want gaten niet geheeldoorboord en met platte schroeven kun je ze dan ook niet zelf verder door schroeven
al met al een waardelose kast
maar hellaas kon ik niet anders dan hem houden daar ik midden in een verhuizing zit en met datum levering en 2 adressen
we hebben de kast maar zelf met vele toepassingen van metalen hoekjes en plaatjes in elkaar gezet
de handvaten moeten we nog verder doorboren
ook nog schroefjes voor de rails van de laatjes moeten we nog gaan halen zodat deze er dan ook alsnog in kunnen
KOOP HIER NIET
zeer slechte kwaliteit
ook kwa reacties slecht en telefonisch niet berijkbaar
dit zegt genoeg
ook met reply op hun mail lukt niet dan krijg je hem terug
het klopt gewoon niet
W CivileMijn ervaring lijkt hier ook op
Van kast(je) naar de muur
Op de dag van bezorging 25-01-2023 belde bezorgdienst. Vertelde dat verpakking en planken van de kast beschadigd waren. Ze zouden het direct retour geven aan Home24, omdat ze er, terecht, vanuit gingen dat ik pakket niet zou accepteren. Na meerdere mailberichten van mij aan home24 heeft het 6 weken geduurd voordat ik mijn geld terug kreeg. Ik ga echt nooit meer iets bij Home24 bestellen. Heb intussen de kast besteld bij ander bedrijfkeuken
Stuk onderdeel geleverd...
Weken wachten op vervangend onderdeel die vervolgens niet aankomt.
mega slecht bereikbaar, geen reactie per mail
Belachelijk tent dit... koop ik nooit meerSlaapbank Daru II
Horrible experience! we got a sofa Slaapbank Daru II which after a year can be trashed. Most of the buttons fall off and it is very uncomfortable, adding to that wooding bars inside broke. Customer service said that they will not refund full costs they can only replace with the same sofa. Poor quality of products!! Avoid!!!
tv kastje
tv kastje kwam in zwaar beschadigde verpakking binnen.
Gevraagd om om te ruilen.
Dat lukte en wij kregen een het tv kastje in onbeschadigde verpakking.
Maar nu komt het. Wij hebben een jaar lang geen tijd gehad om de TV Kast uit te pakken en in elkaar te zetten. Dus die heeft ingepakt een jaar in de kelder gestaan.
Stom om niet te controleren of alles goed was.
Dus hilarisch....
Geen gebruiksaanwijzing, geen achterkant plaat, geen schroeven en geen middenplanken. Kortom niets mee te beginnen.
Tja en hier kan ik natuurlijk niet mee terug. Want ben te laat.
Geef toch een slecht review want zo lever je iets niet af.Div kastjes
Materiaal prima maar bij de verzendingen ging van alles mis. Nog steeds niet opgelost. Meerdere malen contact gezocht maar onbereikbaar. 1 sec terug gebeld door hun en meteen werd er opgelegd. Meteen een mail van hun in de box dat wij onbereikbaar waren. Wat wil je in 1 seconde. Hoop dat dit wordt opgelost
kledingkasten
Bestelling ging redelijk, Service is slecht, zijn niet te bereiken, niet per telefoon of klacht indienen kan ook niet.
Levering door Postnl is zeer slecht, in de koopovereenkomst staat dat de meubels in de woonkamer worden gebracht, maar je moet ze zowat zelf naar je appartement slepen. Als je de bezorgers hierop aanspreekt, krijg je een grote bek. Ik heb nog een bed nodig, maar die koop bij een speciaalzaak. Ik betaal liever meer voor kwaliteit en service dan bij deze baggertroepentent.2 nachtkastjes skop
De maat stond met goed op de site. Dit is rechtgezet en we konden een kastje omruilen.
3 kastjes gehad en alle 3 beschadigd. Bij de laatste zat zelfs geen materiaal om de lade te bevestigen. 2 maanden later is het nog steeds niet gelukt om een zakje schroefjes op sturen. Het kastje kan nog steeds niet in elkaar gezet worden.wardrobe
I bought a wardrobe in September and it was supposed to be delievered last week Oct 13. Still not here and customer service literaly replied my email saying: "Your request is currently being processed. We ask for some patience...
In order to process all requests as quickly as possible, we ask that you do not send new messages with identical questions.". I'm very pissed off. DO NOT BUY ON HOME24.NL!Gordijnrails
Weken lang wachten op je bestelling!!!! is als status verzonden maar niks ontvangen. Gebeld, na letterlijk , maar dan ook letterlijk een uur in de wacht wordt ik niet eens fatsoenlijk geholpen. Mijn pakket is waarschijnlijk '' kwijt''. ik vraag of ze dan een nieuwe kunnen verzenden en ik de andere als die ooit binnenkomt terug retour.. nee hoor.. moet nog een procedure komen dat hij kwijt is bla bla bla.
Nooit maar dan ook nooit zal ik daar iets bestellen. Volgende dag in huis? Ha Ha Ha.. mag je lang wachten.Klerenkast
Had een klerenkast besteld. Deze werd geleverd, maar de bezorger zei al gelijk dat de kast beschadigd was,toen hij hem bij de loods op moest halen. Daar werdt gezegd rij maar gewoon naar de klant. Natuurlijk heb ik de kast niet geaccepteerd. Kan toch niet dat ze op de loods gewoon zeggen tegen de bezorger even goed meenemen. Paar dagen later werd ik gebeld door home 24, wat ik met de kast wou. Geld terug gevraagd, en 5 dagen later werdt het terug gestort.
TV kast
Zo ongeveer alle onderdelen van de kast die we bij Home24 hebben besteld, waren beschadigd. De 'klanten'service gebeld. Daar bleek dat niet alleen het product, maar ook de service weinig voorstelt: de dame in kwestie was niet bereid mee te denken over een passende oplossing. Het terugsturen van alle rommel moeten we zelf regelen, geld terugstorten gebeurt 'later'. Voor mij geldt: ik doe geen bestellingen meer bij Home 24 en raad iedereen ook aan om daar goed over na te denken. Ben je bereid een slecht product én slechte service te accepteren?
Schuifdeurkast Quadra
I have been waiting for my closet for 7 months!!!
In those 3 months, it happened 3 times the package was damaged by the courier!!!!!!!!Garderobekast
Klantenservice: slecht bereikbaar, niet oplossingsgericht en daarmee gelijk niet klantvriendelijk! Jammer om in zo leuke winkel de klantenservice op zo lage niveau te hebben.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Mijn ervaring is ook niet positief
Van kast(je) naar de muur
Op de dag van bezorging 25-01-2023 belde bezorgdienst. Vertelde dat verpakking en planken van de kast beschadigd waren. Ze zouden het direct retour geven aan Home24, omdat ze er, terecht, vanuit gingen dat ik pakket niet zou accepteren. Na meerdere mailberichten van mij aan home24 heeft het 6 weken geduurd voordat ik mijn geld terug kreeg. Ik ga echt nooit meer iets bij Home24 bestellen. Heb intussen de kast besteld bij ander bedrijf