NederlandReview

    Ervaringen Hollandlamp

    In iedere ruimte in huis of op kantoor of in een bedrijf is verlichting nodig, soms ook voor buiten, maar in ieder geval voor binnen. Bij Hollandlamp kunt u allerlei verlichting aanschaffen, maar u kunt ook een lichtplan door hen laten maken bijvoorbeeld. Hoe dit anderen is vergaan kunt u hier lezen bij de ervaringen die anderen over dit bedrijf deelden.

    Over Hollandlamp

    Hollandlamp is gevestigd in Heerhugowaard en is de specialist in (Led) verlichting voor het MKB. Zij adviseren, leveren en installeren verlichting van A-merken zoals Philips, Osram en Sylvania. Ook kun je bij hen terecht voor een onafhankelijk lichtadvies. Zij baseren deze op de door jouw aangeleverde gegevens en in overleg bieden zij je een lichtplan wat het beste bij jouw ruimte past. Daarbij houden ze ook rekening met de mogelijkheden voor energiebesparing door het, indien mogelijk, toepassen van ledlampen en -armaturen. Wanneer je dat wilt, kunnen ze een en ander ook voor je installeren. Hiervoor kun je een offerte op laten maken.


    Hoe kies je de juiste LED-lamp van Philips? Hollandlamp geeft advies

    Diensten

    Naast het maken van een lichtplan op maat en de eventuele installatie van de verlichting, heeft Hollandlamp een uitgebreide webshop. Hier vind je verlichting en aanverwante artikelen verdeeld in verschillende categorieën:

    • Lampen
    • Led
    • Feest
    • Schakelen
    • Installeren
    • Batterijen
    • Armaturen
    • Brandveiligheid
    • VSA, Drivers en ontstekers
    • Spanningsrail

    Vrijwel alle artikelen in de webshop zijn op voorraad. Bij elk artikel staat aangegeven hoeveel er op voorraad is of wanneer zij deze weer op voorraad zullen hebben.

    Naast de webwinkel beschikken zij ook over een showroom in Heerhugowaard. Deze is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je kunt daar ook een afspraak maken om een project te bespreken. Telefonisch zijn ze bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

    Klachten

    Wanneer je niet tevreden bent over een product of afhandeling van een bestelling dan horen zij dat graag van u via e-mail. De medewerkers zullen proberen de klacht zo snel mogelijk te behandelen, en een goede oplossing aan te bieden. Ben je niet tevreden met de oplossing die aangeboden wordt, dan mag je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hollandlamp bij is aangesloten. Lukt ook deze bemiddelingspoging niet, dan kun je je geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).

    Deel hier jouw mening!

    Ben jij zeer tevreden over de producten en levering van Hollandlamp? Of misschien juist niet? Laat dan hier jouw review achter over dit bedrijf, daar help je anderen mee!

    Uw woning of bedrijfspand goed verlicht met lampen van Hollandlamp? Laat hier uw licht schijnen over de ervaringen van anderen die hier al klant zijn!

    Hollandlamp
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

    5.2
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    5
    Prijs
    rating
    6
    Leveren
    rating
    5

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Led lampje

    Sinds 23 oktober 2020 communiceren wij met Holland Lamp over een kapot lampje van € 11,89. We hebben er 2 gekocht in februari 2020. Er is dus sprake van garantie. Totaalbedrag was € 30,53 incl. de verzendkosten.

    Na over en weer gemaild te hebben is het kapotte lampje is op 30 oktober 2020 retour gestuurd. De verzendkosten van € 7,25 moesten we zelf betalen. Ik heb Holland Lamp dezelfde dag nog een mail gestuurd met het verzendbewijs van Post.nl

    Op 2 november mail gehad dat we pas een nieuw lampje krijgen als het pakket binnen is. Ik hierop gebeld en aangegeven dat raar te vinden want verzendbevestiging gemaild dus bewijs dat retour is gestuurd. Is garantie dus verzocht om vervangend lampje. Dat weigerde men.

    Op 7 november een mail gestuurd met vraag wanneer het vervangende lampje naar ons is verstuurd want nog niets gehad. Geen reactie gehad dus 10 november gebeld maar contactpersoon Danielle niet bereikbaar. Vervolgens die dag nog een mail retour gehad dat ze pakket niet hadden gehad. Volgens Daniëlle was de barcode op het verzendbewijs niet leesbaar in de mail die ik eerder had gestuurd. De barcode doorgegeven (deze was duidelijk leesbaar op het eerder gemailde verzendbewijs..) en vervolgens te horen gekregen dat pakket niet bekend was bij Post.nl.

    Daniëlle gaf aan niks te kunnen doen zonder pakket. Ik moest zelf maar met Post.nl bellen. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan. Het pakket bleek verkeerd gescand bij Post.nl. Daar heeft men meteen geregeld dat pakket alsnog doorgestuurd zou worden naar Holland Lamp. De bevestiging daarvan heb ik naar Daniëlle gemaild.

    Op 12 november mailt Daniëlle ineens dat het pakket naar het verkeerde adres is gestuurd... ze waren verhuisd en het pakket is aan het oude adres geadresseerd. Hierop heb ik aangegeven dat ik het retourformulier van hun website heb gedownload en het lampje naar het daarop vermelde adres heb retour gestuurd; bleek dus nog hun oude adres op te staan. Daar had ze geen boodschap aan: of ik Post.nl maar weer wilde bellen om te vragen of naar juiste adres verstuurd kon worden. Dat heb ik meteen gedaan maar het pakket bleek 11 november al afgeleverd op het oude adres. Dat doorgegeven aan Daniëlle.

    Op 12 november weer mail gehad van Daniëlle: ze komen zelden op het oude adres en ze verwerken pakket pas als dat weer op huidige adres is (het nieuwe adres is 4 km van het oude adres vandaan!). Aanbod gehad geld te retourneren indien garantie is. Hierop heb ik gevraagd of, als ze credit sturen, en ik bestel nieuwe, we dan ook weer verzendkosten moeten betalen. Geen reactie.

    Laatste mailverkeer is 17 november geweest. Gevraagd wanneer afgehandeld wordt. Aangegeven dat we voorkeur voor creditnota hebben (dan is het teminste geregeld en bestellen we wel elders, verzendkosten nemen we dan voor lief). Hierna geen enkele reactie meer gehad en ook geen geld retour gehad.

    We hebben nu een klacht ingediend bij de Stichting Keurmerk Webshop. Het is absurd dat Holland Lamp moeilijk doet over een lampje van € 11,89 waar gewoon nog garantie op zit.

    NIET KOPEN HIER! ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE!

    Door: Mary29-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Super service.

    Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar nieuwe verlichting. Ik wilde daar zo energiezuing mogelijke verlichting voor aanschaffen. Dat is goed voor het milieu en dat is ook weer goed voor de portemonnee. De aanschafkosten zijn echter ook vrij hoog en eigenlijk heb ik ook niet zoveel verstand van wat ik moet kiezen. Na wat surfen op het internet kwam ik HollandLamp tegen. Ik had eigenlijk gelijk een goed gevoel bij deze website. Maar op een goed gevoeld baseer ik niet mijn investeringen. Dus ik had mijn vragen gesteld en ik stelde vast dat mijn vragen overtuigend en deskundig beantwoord werden.

    Verder ben ik ook gecharmeerd van de laagste prijs garantie. Natuurlijk check ik dat wel even en ik kwam ergens een product tegen dat ergens anders goedkoper was. Daar heb ik ze even op geattendeerd. De prijs werd direct aangepast, dat vind ik gewoon klasse. Blij dat ik hier gekocht heb.

    Door: Ronaldus Breukers29-12-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Hollandlamp

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Hollandlamp een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 2 ervaringen geplaatst over Hollandlamp. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.2 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Hollandlamp actief?

    Hollandlamp is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Hollandlamp gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.