Hollandlamp

5

Bestellen

5

Service

6

Prijs

5

Levering

100%

Zou hier weer kopen

Hollandlamp

In iedere ruimte in huis of op kantoor of in een bedrijf is verlichting nodig, soms ook voor buiten, maar in ieder geval voor binnen. Bij Hollandlamp kunt u allerlei verlichting aanschaffen, maar u kunt ook een lichtplan door hen laten maken bijvoorbeeld. Hoe dit anderen is vergaan kunt u hier lezen bij de ervaringen die anderen over dit bedrijf deelden.


Over Hollandlamp

Hollandlamp is gevestigd in Heerhugowaard en is de specialist in (Led) verlichting voor het MKB. Zij adviseren, leveren en installeren verlichting van A-merken zoals Philips, Osram en Sylvania. Ook kun je bij hen terecht voor een onafhankelijk lichtadvies. Zij baseren deze op de door jouw aangeleverde gegevens en in overleg bieden zij je een lichtplan wat het beste bij jouw ruimte past. Daarbij houden ze ook rekening met de mogelijkheden voor energiebesparing door het, indien mogelijk, toepassen van ledlampen en -armaturen. Wanneer je dat wilt, kunnen ze een en ander ook voor je installeren. Hiervoor kun je een offerte op laten maken.




Diensten

Naast het maken van een lichtplan op maat en de eventuele installatie van de verlichting, heeft Hollandlamp een uitgebreide webshop. Hier vind je verlichting en aanverwante artikelen verdeeld in verschillende categorieën:

  • Lampen
  • Led
  • Feest
  • Schakelen
  • Installeren
  • Batterijen
  • Armaturen
  • Brandveiligheid
  • VSA, Drivers en ontstekers
  • Spanningsrail

Vrijwel alle artikelen in de webshop zijn op voorraad. Bij elk artikel staat aangegeven hoeveel er op voorraad is of wanneer zij deze weer op voorraad zullen hebben.


Naast de webwinkel beschikken zij ook over een showroom in Heerhugowaard. Deze is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je kunt daar ook een afspraak maken om een project te bespreken. Telefonisch zijn ze bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.


Klachten

Wanneer je niet tevreden bent over een product of afhandeling van een bestelling dan horen zij dat graag van u via e-mail. De medewerkers zullen proberen de klacht zo snel mogelijk te behandelen, en een goede oplossing aan te bieden. Ben je niet tevreden met de oplossing die aangeboden wordt, dan mag je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hollandlamp bij is aangesloten. Lukt ook deze bemiddelingspoging niet, dan kun je je geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Deel hier jouw mening!

Ben jij zeer tevreden over de producten en levering van Hollandlamp? Of misschien juist niet? Laat dan hier jouw review achter over dit bedrijf, daar help je anderen mee!


Uw woning of bedrijfspand goed verlicht met lampen van Hollandlamp? Laat hier uw licht schijnen over de ervaringen van anderen die hier al klant zijn!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Led lampje

Sinds 23 oktober 2020 communiceren wij met Holland Lamp over een kapot lampje van € 11,89. We hebben er 2 gekocht in februari 2020. Er is dus sprake van garantie. Totaalbedrag was € 30,53 incl. de verzendkosten. Na over en weer gemaild te hebben is het kapotte lampje is op 30 oktober 2020 retour gestuurd. De verzendkosten van € 7,25 moesten we zelf betalen. Ik heb Holland Lamp dezelfde dag nog een mail gestuurd met het verzendbewijs van Post.nl Op 2 november mail gehad dat we pas een nieuw lampje krijgen als het pakket binnen is. Ik hierop gebeld en aangegeven dat raar te vinden want verzendbevestiging gemaild dus bewijs dat retour is gestuurd. Is garantie dus verzocht om vervangend lampje. Dat weigerde men. Op 7 november een mail gestuurd met vraag wanneer het vervangende lampje naar ons is verstuurd want nog niets gehad. Geen reactie gehad dus 10 november gebeld maar contactpersoon Danielle niet bereikbaar. Vervolgens die dag nog een mail retour gehad dat ze pakket niet hadden gehad. Volgens Daniëlle was de barcode op het verzendbewijs niet leesbaar in de mail die ik eerder had gestuurd. De barcode doorgegeven (deze was duidelijk leesbaar op het eerder gemailde verzendbewijs..) en vervolgens te horen gekregen dat pakket niet bekend was bij Post.nl. Daniëlle gaf aan niks te kunnen doen zonder pakket. Ik moest zelf maar met Post.nl bellen. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan. Het pakket bleek verkeerd gescand bij Post.nl. Daar heeft men meteen geregeld dat pakket alsnog doorgestuurd zou worden naar Holland Lamp. De bevestiging daarvan heb ik naar Daniëlle gemaild. Op 12 november mailt Daniëlle ineens dat het pakket naar het verkeerde adres is gestuurd... ze waren verhuisd en het pakket is aan het oude adres geadresseerd. Hierop heb ik aangegeven dat ik het retourformulier van hun website heb gedownload en het lampje naar het daarop vermelde adres heb retour gestuurd; bleek dus nog hun oude adres op te staan. Daar had ze geen boodschap aan: of ik Post.nl maar weer wilde bellen om te vragen of naar juiste adres verstuurd kon worden. Dat heb ik meteen gedaan maar het pakket bleek 11 november al afgeleverd op het oude adres. Dat doorgegeven aan Daniëlle. Op 12 november weer mail gehad van Daniëlle: ze komen zelden op het oude adres en ze verwerken pakket pas als dat weer op huidige adres is (het nieuwe adres is 4 km van het oude adres vandaan!). Aanbod gehad geld te retourneren indien garantie is. Hierop heb ik gevraagd of, als ze credit sturen, en ik bestel nieuwe, we dan ook weer verzendkosten moeten betalen. Geen reactie. Laatste mailverkeer is 17 november geweest. Gevraagd wanneer afgehandeld wordt. Aangegeven dat we voorkeur voor creditnota hebben (dan is het teminste geregeld en bestellen we wel elders, verzendkosten nemen we dan voor lief). Hierna geen enkele reactie meer gehad en ook geen geld retour gehad. We hebben nu een klacht ingediend bij de Stichting Keurmerk Webshop. Het is absurd dat Holland Lamp moeilijk doet over een lampje van € 11,89 waar gewoon nog garantie op zit. NIET KOPEN HIER! ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE!

M

Mary

29-11-2020

0forum

Super service.

Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar nieuwe verlichting. Ik wilde daar zo energiezuing mogelijke verlichting voor aanschaffen. Dat is goed voor het milieu en dat is ook weer goed voor de portemonnee. De aanschafkosten zijn echter ook vrij hoog en eigenlijk heb ik ook niet zoveel verstand van wat ik moet kiezen. Na wat surfen op het internet kwam ik HollandLamp tegen. Ik had eigenlijk gelijk een goed gevoel bij deze website. Maar op een goed gevoeld baseer ik niet mijn investeringen. Dus ik had mijn vragen gesteld en ik stelde vast dat mijn vragen overtuigend en deskundig beantwoord werden. Verder ben ik ook gecharmeerd van de laagste prijs garantie. Natuurlijk check ik dat wel even en ik kwam ergens een product tegen dat ergens anders goedkoper was. Daar heb ik ze even op geattendeerd. De prijs werd direct aangepast, dat vind ik gewoon klasse. Blij dat ik hier gekocht heb.

R

Ronaldus Breukers

29-12-2017

0forum