Hoedshop.nl

7.8

Bestellen

4.8

Service

6.4

Prijs

4.9

Levering

68.8%

Zou hier weer kopen

Hoedshop.nl

Wanneer je op zoek bent naar een hoed, muts, pet of baret dan kun je deze in de gemiddelde winkelstraat niet vinden. Of het aanbod is erg klein. Voor een ruim assortiment van deze en meer artikelen kun je terecht op Hoedshop.nl. Wat anderen van de prijzen, de kwaliteit van de producten, de levering etc. van deze webshop vinden kun je lezen op NederlandReview.


Over Hoedshop.nl

Het bedrijf achter Hoedshop.nl is ANTHEC GmbH & Co. KG, deze staat in Münster, Duitsland. Sinds de officiële oprichting in 2001 zijn zij een succesvolle en groeiende internet retailer voor hoofddeksels. Het is allemaal begonnen in 2001 met geborduurde vissershoeden, en vandaag de dag bestaat het assortiment uit meer dan 1.000 verschillende standaardmodellen en gepersonaliseerde producten. Deze zijn uitgevoerd in verschillende stoffen, kleuren, patronen en vormen. Ieder seizoen zijn er opnieuw wisselende collecties te vinden.


 


Diensten

Op de homepage van de webshop zie je twee regels bovenaan, die je door het keuzemenu leiden. Op de bovenste regel kun je kiezen uit nieuw, dames, heren, kinderen, merken, werelden of aanbiedingen. De regel daaronder geeft je de keuze uit hoeden, mutsen, caps, hoofddoeken, oorbeschermers, sjaals of handschoenen.


Als je bijvoorbeeld voor ‘hoeden’ hebt gekozen, wordt je vervolgens geleid naar een keuzemenu waarin je je zoekopdracht kunt verfijnen met de velden: artikelcategorie, subcategorie, voor wie, materiaal, merken, maat en kleur.


In de webshop vind je onder andere:

  • Lederen hoeden
  • Strohoeden
  • Vilthoeden
  • Pork pie hoeden
  • Trilby
  • Vissershoeden
  • Bruidshoeden
  • Zonnehoeden
  • Hoedenkoffers
  • Hoge hoeden
  • UV-bescherming
  • XXL extra grote maten
  • etc.

De merken die verkocht worden zijn onder vele anderen Lierys, Stetson, Levi’s, Kangol, etc.


Je bestelling ontvang je binnen 1 á 2 werkdagen. Je kunt deze betalen met acceptgiro, iDEAL, Creditcard, Paypal of onder Rembours (+ € 16,95 kosten). Bij Hoedshop.nl betaal je voor de verzending € 4,95. Het aankoopbedrag voor een bestelling moet tenminste € 15,- (excl. verzendkosten) zijn, behalve bij levering onder rembours. Dan moet het aankoopbedrag hoger zijn dan € 50,-.


Klachten

Je hebt het recht om je bestelling binnen 100 dagen met de geld-terug-garantie te annuleren. Tijdens deze bedenktijd moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je mag het slechts uitpakken en gebruiken om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen, net als je in een winkel zou doen. Als je een klacht hebt meld deze dan bij Hoedshop.nl. Kom je er samen niet uit dan kun je je klacht binnen 12 maanden voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, die een bindende uitspraak zal doen.


Laat ook jouw mening horen!

Heb jij al eens een bestelling gedaan bij Hoedshop.nl? Wat is jouw ervaring met deze webshop? Zijn de artikelen van een kwaliteit die aan je verwachtingen voldoet? Of valt dit in de praktijk toch tegen? Laat dan ook jouw review over deze winkel hier achter zodat anderen kunnen profiteren van jouw ervaringen!


Goed gemutst met een hoed of pet van Hoedshop.nl, of stond de service van deze winkel je niet aan? Lees en deel hier alle ervaringen met deze webshop!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (16)

Een flat cap voor mij en mijn kleinzoon

Jammer genoeg niet op tijd geleverd ,waardoor de verrassing in het water is gevallen. De beloofde levertijd van 1-2 werkdagen wordt niet waargemaakt. Bijzonder jammer allemaal.

R

Reginald

03-05-2023

0forum

mayser riccardo sunblocker

Zeer slechte zaak! Beloven binnen 1-2 dagen te leveren, dus niet! Heb hun telefonisch proberen te bereiken alleen maar een antwoordapparaat van duits naar engels?? Dus niet bereikbaar. Na een anderhalf week eindelijk de 2 petjes binnen en schijnen het de verkeerde maten te zijn. Heb maat 60 besteld en ontvang maat 80. Eerste en laatste keer dat ik hier iets heb besteld!! En nu nog me geld terug!!!

B

B.Haouli

21-12-2022

0forum

Ik heb verschillende leuke hoedjes gekocht en ze zijn super leuk ,goede service en binnen de 2 dagen bij mij thuis.

V

Van Steen Akkina

16-06-2022

0forum

Hoed

De hoed ontvangen. Mooie kwaliteit. Blijkt dat telefonisch contact enz. dus niet lukte, maar via de mail wel. Snelle reactie. Achteraf dus goed gegaan. Een volgende keer bestellen durf ik nu wel aan.

A

A van Leeuwen

14-04-2022

0forum

Hoed

Hoed besteld en betaald maar geen bevestiging gekregen. Bereikbaarheid nul. Telefonisch kom je niet verder dan Duits..o nee Engels o nee weer Duits. Toets 2..toets 2.. toets 2. Hopeloos frustrerend. Hoop dat de hoed ooit komt...het is een kado. Slechte zaak.

A

Agnes

12-04-2022

0forum

Hoed

Geen contact te krijgen. Nederlands niet, toen Duits geprobeerd, Engels(ga je toch naar Duitse robot). Maar contact..ho maar. Ook (nog) geen bestelbevestiging ontvangen

A

Agnes van leeuwen

11-04-2022

0forum

Camilla newsboy muts by Mayser

Goed verpakt en prima levering. Mooie muts, goede pasvorm. Zit heerlijk warm om de oren. Geen minpunten, dank je wel Hoedshop, ik ben er heel blij mee!

T

Truus

07-01-2022

0forum

Pet

Ik heb een week geleden pet voor de vakantie besteld en een track & Trace code ( na navragen ) van de hoedshop.nl gekregen ( dus geen mail van DPD ( de verzender ). Het pakket is nooit geleverd en zeker niet op de tijd die in de track en trace staat ( opmerkelijke tijd tussen 12:31 en 13:31 ). Ik heb de hoedshop.nl erop aangesproken en tot op heden niets van ze vernomen. Het gaat om ruim 50 euro. Inmiddels radar ingeschakeld en die heeft aangegeven dat de webshop een contract heeft met de vervoerder en de webshop dient het probleem op te lossen. Verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid Om te beginnen: niet de ontvanger maar de verzender van een poststuk is degene die een overeenkomst heeft met de bezorgdienst. De verzender heeft het immers gefrankeerd, en de bezorgdienst de opdracht tot verzending gegeven. Wordt vervolgd.

E

Ed Mol

26-06-2021

0forum

Verschillende producten voor verjaardag

Waardeloze service. Na 4 dagen nog steeds geen bericht over verzending o.i.d. Contactformulier ingevuld maar 2 dagen later nog geen reactie. Geprobeerd te bellen maar vanuit NL kun je kiezen voor Engels of Duits. Als je dan kiest voor Engels krijg je een Duits robot die je laat wachten en even later zegt dat je een bericht moet inspreken. Hoofdkantoor idem dito. Nu komt kado te laat als het ooit nog komt. Ballentent.

A

Andreas Zwager

09-04-2021

0forum

Earbags (zwart en antraciet)

Prima product en snel geleverd. Ik heb geen goede ervaringen met de door hun gekozen vervoerder/bezorgdienst (DPD) maar deze keer werd het op de beloofde dag/tijd geleverd.

M

Marjolein Pronk

12-10-2020

0forum

bezorging door DPD

Levering is slecht, de bestelling blijft te lang of in Duitsland of in Oirschot hangen, voordat het pakket op het depot arriveert.. De DPD is een slechte bezorger. De beloofde 1-2 of 3 dagen levertijd wordt -nooit- gehaald, duurt soms méér dan 5 dagen. De klantenservice is prima, mails worden snel beantwoord, maar die DPD man man man.

K

Kwh

12-06-2020

0forum

Top

Na veel wikken en wegen een flatcap gekocht bij Hoedshop.nl. Enige vorm van kritiek die ik kon ontdekken is dat de pet in "real life" iets donkerder uitviel dan hij er op de site uitzag. Ik zou er zeker nog een keer bestellen.

J

Jaco

16-03-2019

0forum

Wat slecht zeg!

Flatcap besteld bij hoedshop.nl Ze doen helaas zaken met DPD als bezorger. Pakketje kwam niet op aangegeven tijd. Er stond afgeleverd bij track&trace. Niets gehad ook geen briefje in de bus. Weer bellen, pakketje is bij de buren bezorgd. Ik naar de buren, zoals verwacht niet waar. Totdat iemand van 5 straten verderop met een opengescheurd pakketje met mijn naam erop voor de deur stond. Was bij hem op de oprit gegooid. Hoedshop.nl ; tja het kan niet altijd goed gaan he mijnheer! Erg vervelend allemaal Slechte keuze, nooit weer

W

Will

22-10-2018

0forum

Gang van zaken bij de hoedshop uit eigen ervaring

Eigenaren Hoedshop.nl meerdere mails heb ik naar u gezonden maar u doet net of u gek bent, maar u moet weten dat ik het niet ben. En inmiddels ook al diverse instanties heb gesproken en aangeschreven. o.a. thuiswinkel.com u moet weten dat u veel te ver bent gegaan. Zoiets kun je verwachten als je je inlaat met Marktplaats maar daar blijven we ook verre van, stom dat wij in uw Duitse bedrijf zijn getrapt. Vroeger hebben wij altijd prettig zaken gedaan met o.a. Duitse bedrijven, toen waren we natuurlijk ook geen consument, kennelijk is dit uw handelswijze! Uw poging tot oplichting zal aan Nederland niet zo maar voorbij gaan, ik heb De Consumentenbond, Radar en Kassa, allemaal tv programma’s die de kijker op de hoogte brengt waar zij voor op moeten passen ingelicht. Dan hebben wij in Nederland nog de rubrieken in de schrijvende Pers zoals de Weekbladen en het blad van de Consumentenbond. Ik heb bij u op de website een bestelling gedaan en die opzettelijk slecht is uitgevoerd, u heeft gepoogd mij op te lichten voor 36,84% dat is meer dan een derde van de verkoop prijs. U kunt zich niet beroepen op een vergissing want u stuurt bovendien een andere kleur. Dat er opset is bewijst vandaag maar weer eens de mail waarin ineens een zogenaamd vergelijkende hoed wèl word aangeboden van wèl dezelfde prijs en niet € 7 goedkoper. Maar dan zijn we er nog niet hierover later meer.* Mijn klacht heeft de hoedshop.nl zeer slecht en op arrogante misselijk makend manier opgepakt, afschrift: “Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen.” Aldus Geke. Pardon u maakt de fout en ligt mij ook nog eens op!!! En probeerd het nogmaals aldus, *u nodigd mij uit om de hoed opnieuw te bestellen en dan wederom vooruit te betalen. Wat u hiermee voor ogen had, kan ik alleen maar uitleggen als wederom mij te belazeren, immers zegt u zelf dat de hoed er niet is. U spreek steeds van ter tegemoedkoming —ondanks dat dit geen Nederlands is- u bent verplicht om retourzendingen zelf te betalen als leverancier en niet de cliënt. Cliënten die uw website bezoeken moeten weten dat wat daar op staat niet allemaal leverbaar is!!! Ons onderzoek wijst uit dat Hoedshop.nl niet ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel in Nederland. Ook is er géén goede service en dat .NL is dan ook het enigste, wat Nederlands is, verder bent u een Duits bedrijf waar helemaal niets Nederlands aan is. U heeft geen Nederlands adres noch telefoonnummer waar de cliënten naar toe kunnen bellen als ze met u in contact willen komen en zelfs over de Deutsche tüchtligkeit kunnen we hier niet spreken! Dan de leugens tegen de Thuiswinkel dat u mij de hoed verstuurd zoals de dame mij vertelde. U “vergat” te vermelden dat ik dan wel geduldig zou moeten wachten tot eind juli! Ik ga hier in iedergeval er mijn schouders onder zetten, opdat andere Nederlanders dit niet ook overkomt! E. Berkel

E

E.Berkel

14-06-2018

1forum

Fout of poging oplichting? SERVICE in ieder geval ZEER SLECHT

Ik voel mij OPGELICHT ik bestel drie hoeden en BETAAL VOORAF. Ik ontvang een verkeerde goedkopere hoed. Zo moeilijk is een bestelling van drie hoeden toch niet, de hoed die ik ontvang is dus niet het bestelde en goedkoper plus een vieze kleur. Nu moet ik wachten op een retour sticker, dan moet ik het pakket wegbrengen naar de dpd dat is helemaal in een andere wijk, dit moet ik aan een ander vragen gezie mijn ziek zijn.. Dan wachten tot ik mijn reeds betaalde hoed ontvang. Dus de klant betaald vooraf dan maken zij de “fout” of “poging tot oplichting” dus zij sturen niet de juiste hoed op, klant vriendelijker is de hoed afleveren en gelijk de foute hoed mee terug nemen. Klaar gelijk oversteken en niet de klant extra laten wachten tot de sticker binnenkomt uit Duitsland. Let op! Het is normaal dat de retouren ten koste komen van de verzender, dit is dus gèèn coulance, al deden ze bij mij dit wel voorkomen door hier vooral de nadruk op te leggen! DE KLANT MOET VOORAF BETALEN, MAAR ZIJ VERTROUWEN HUN KLANTEN NIET terwijl zij fout zitten. De service is Dus echt waardeloos Ze hebben de foto’s van mij dus alle bewijzen MAAR ZIJ STUREN NIET. Dit is hun antwoord dus kijk uit. Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen. Aldus mevrouw Geke Rotgers. Eigenlijk géén ster waardig, nadien geen enkele poging tot een oplossing, halstarrig dus koop in ons eigen land nu je weet dat .NL niet betekend Nederlands vertrouwen!!!

E

Eric Berkel

12-06-2018

1forum

Eindelijk hoeden

Hoeden, het is een beetje een artikel wat een beetje uit de mode begint te raken en daarom vind je in steeds minder plaatsen een hoedenwinkel. Zelf ben ik nog van het oude stempel en draag bij tijd en wijlen een hoed. (Ik ben gelukkig ook wel modern, voor zover je dat kunt zeggen, ik ben in ieder geval redelijk goed online). In ieder geval ben ik in staat om online te winkelen en zo heb ik een online winkel ontdekt waar ik hoeden kan kopen. Voor mij is dit een ideale oplossing. Nu kan ik online kiezen welke hoed er bij mij en bij de gelegenheid past en hoef ik niet meer ver te reizen om een hoed te kopen. Aanvankelijk had ik mijn reserves om een hoed online te kopen, maar ik ben blij dat ik de stap genomen heb. Nu koop ik hier in het vervolg zeker weer. Bedankt.

A

Anoniem

31-01-2018

0forum