10

10

10

10

100%

Het Grote PuppyBoek

Ben je voornemens om een puppy in huis te nemen? Wil je graag dat jouw hond lief en gehoorzaam is? Dan is het wellicht een idee om Het Grote PuppyBoek aan te schaffen. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over dit boek en bijbehorend bedrijf.

Wat is Het Grote PuppyBoek?

Het lezen van het Grote PuppyBoek moet zorgen dat je uiteindelijk met een lieve en gehoorzame hond door het leven gaat. Je kan dit boek zien als een online handleiding om jouw puppy te kopen, je omgeving voor te bereiden op de komst en je viervoeter op te voeden. Je kan er ook voordeel van hebben als je een jonkie krijgt terwijl je al een grote hond of kat in huis hebt. Zo zullen er geen vervelende ongelukken gebeuren. Door het boekwerk zal je ook niet veel kosten hoeven te maken voor een hondentrainer. Je krijgt inzicht in waarom volwassen honden probleemgedrag vertonen doordat ze vroeger niet goed opgevoed zijn. De tips en tricks uit het ebook worden ook toegepast door vakkundige hondentrainers.

De schrijver

Dit puppyboek is geschreven door Geert Vanzant. Hij heeft al meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van hondenopvoeding, training en verzorging. Voordat hij begon met schrijven las hij vele boeken. Ook bezocht hij allerlei websites. Hij wilde zoveel mogelijk weten over wat de beste manier is om een puppy op te voeden. Nergens werden de meest belangrijke facetten op nette en heldere wijze vermeld. Redenen te over om zelf aan de slag te gaan met het schrijven van dit boek. Volgens de auteur geeft het een fantastisch gevoel als je je hond overal mee naartoe kan nemen.

Bestelinformatie

Wil je een boek bestellen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Je hoeft hiervoor geen klantaccount aan te maken. Er kan veilig betaald worden via Bancontact, iDEAL of PayPal. Volgens deze onderneming kunnen betalingen veilig gedaan worden. Op dit moment kunnen geïnteresseerden gebruik maken van 3 gratis bonussen t.w.v. € 29,97. Er is sprake van een ‘60 dagen niet goed geld terug garantie’. Een bestelling is definitief als de betaling is ontvangen. Vanaf dat moment is het mogelijk om het ebook te downloaden zodat je deze kunt lezen.

Wat je ontdekt en leert

Door het lezen van dit hondenboek ga je een aantal dingen ontdekken. Allereerst wordt er beschreven hoe je er zeker van kunt zijn dat je een gezond puppy aanschaft. Er wordt uitleg gegeven over hoe je broodfokkers kunt vermijden. Een huis zal goed moeten worden voorbereid op de komst van een puppy. Ze laten weten wat het beste is om te doen als je pup de eerst nacht in je woning aanwezig is. Zo zal hij of zij een goede nacht beleven. Het is belangrijk dat je nieuwe huisdier volledig zindelijk wordt. Door het boek krijg je handvaten om dit te bewerkstelligen. De belangrijkste fases in de ontwikkeling van een pup worden uitgelegd. Ze benoemen de fases waar je zeker aandacht aan moet besteden.

Heb jij Het Grote PuppyBoek al gelezen? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Hoe heb je dit boek ervaren? Heeft jouw puppy er baat bij gehad? Zorgde het lezen ervoor dat je omgeving beter met je viervoeter kon omgaan? We stellen het enorm op prijs als jij je visie deelt via een review op deze pagina.

10