HEMA
Alle reviewsHEMA
Alle reviews (79)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
HEMA Tompouce
Dit weekend een kop koffie met de nostalgische HEMA tompouce bij HEMA Leidschendam gegeten. Wat een teleurstelling. Kraak nog smaak aan (niet knapperig) koek, glazuur en al helemaal niet aan de room/pudding, wat een raar produkt is dat. Alles bij elkaar was er zelfs geen zoet te ontdekken! Is dit een foute productie charge of proeven jullie zelf nooit? Echt de hoogste tijd om de receptuur sterk te verbeteren bijvoorbeeld door de receptuur van "vroeger" te herintroduceren. Dat is een gouwe ouwe! echt lekkere tompouce. Huidige HEMA tompouce is echt een klap in je gezicht. Ik hoop dat jullie er je voordeel mee doen.
Online kadokaart
Wat een zielige vertoning is de kadokaart.
Je kan er NIETS in schrijven, zelfs niet de naam van de gever. Schraal papiertje zit
er bij met ..hoe de kaart te gebruiken.
Kortom..NIKS feestelijks. Nooit meer!Bakvormen
Online besteld in de winkel afgehaald. Heel erg slecht verpakt. In een papieren zak vormen in elkaar grote kras. Vervolgens contact gezocht krijg je te horen Ik mail even dan kan je foto's sturen, denk je dat je nog wat hoort uit eindelijk contact gehad. Vinden ze dat je prima kan bakken met een kapotte antiaanbaklaag, maar als tegemoetkoming een klein vergoeding. Kan je net een lolly van kopen ofzo. Zal nooit meer wat kopen bij Hema
Kleding
Bestelling nooit aangekomen. Zelf om informatie moeten vragen. Alleen geld terug gekregen (na 3 weken, na de bestelling). Kleertjes waren toen al
uitverkocht. Dus; vandaag besteld, morgen in huis…is niet waar? Vandaag besteld, morgen niets in huis en geld is bijna een maandje kwijt.HEMA gebak
Vandaag onze VERSE gebak bestelling (975627290968) opgehaald bij de Hema (zoals zij zelf op hun site schrijven)
WAT EEN VRESELIJKE TERLEURSTELLING WAS DAT.
Aangekomen in het verzorgingshuis bleken de drie APPELTAARTEN XL BEVROREN.
Taarten gelijk terug gebracht en direct geld terug geëist en na enige tegenspartelen gekregen.
VERS IS GEEN DIEPVRIES dat heet VRIESVERS
LAATSTE KEER GEBAK BESTELD BIJ DE HEMAgebak
Wij Marc en Louise dagelijkse vaste klanten van hema papendrecht gingen ook vandaag 19nov 2022 koffie drinken bij de hema en kregen er dit keer een verjaardags tompouche bij maar neem daar vooral geen hap van want dan gaat de bedrijfsleidster uit haar dak De tompouche moesten we maar thuis opeten door de tompouche te eten hadden we volgens haar de regels overtreden dat mens spoort echt niet door je vaste klanten als kleuters te behandelen gelukkig stonden alle andere aanwezige klanten allemaal achter ons en droop ze af wij hebben de tompouche gewoon nog opgegeten maar wel met de mededeling dat ze nu 2 vaste klanten kwijt zijn wij komen er nooit meer !! Wat een kenau !
Petrolgroene 40 denier panty 44/66
Het is vreemd dat genoemde panty online niet leverbaar is. Ook niet bij Hemawinkels. Slechte zaak bij deze actie, vind ik. Ik heb wel aubergine en bruine kunnen kopen maar geen petrolgroene kleur. Jammer.
Kwalitatief prima panty. Het zou wel handig zijn dat aangegeven wordt wat de achterzijde is dmv een etiketje.
Verder vind ik dat er veel kunststof kleding verkocht wordt. Ook vaak in slechte kwaliteit, maten vallen erg klein. Hema, dat kan beterVoucher bungalowweken
Tijdens de bungalowweken een voucher voor 219 euro gekocht voor een weekend in Center Parcs op grond van de beschikbaarheid zoals die op de site van de Hema werd aangegeven. Na de koop krijg je een code waar me op de site van CP geboekt kan worden. Dan blijkt de beschikbaarheid ineens heel anders en kan ik de voucher dus niet verzilveren. Bij telefonisch contact met de klantenservice van de Hema wordt gezegd dat je dan gewoon pech hebt. Dus een mail gestuurd dat ik recht heb op herroeping van de koop op afstand binnen 14 dagen. Nooit meer iets van de Hema gehoord. Eigen schuld eigenlijk want ik lees nu overal op forums veel klachten over de Hema dus had ik dat geweten had ik die voucher nooit gekocht. Zal hem proberen op Marktplaats te slijten.
Foto's
Op 26 oktober plaatste ik een fotobestelling. Een dag later kreeg ik een mail dat ik er de volgende dag achter mocht. Geen foto's, ze "hadden een probleem met hun box". Klantendienst was allesbehalve behulpzaam. Ik vroeg een tegemoetkoming omdat zulks bijlange niet de eerste keer was in al mijn Hema-jaren. Ze konden "geen kortingcode geven" (waar ik Niet eens naar vroeg, het zou "fijn" geweest zijn om de verwerkingskosten te laten vallen) want, hou U vast "dat deden ze enkel in uitzonderlijke omstandigheden en dat was dit niet". Ik zei "Laura" dat het fijn was dat ze het alleszins met me eens was dat een mail krijgen en géén foto's in de winkel hebben, inderdaad allesbehalve "uitzonderlijk" was. Hema was "niet in fout" volgens haar. Ik vroeg haar of ze dan bedoelde dat ik soms in fout was. Kortom, ik "moest maandag maar terug gaan en dan zouden ze er zijn". Wat dénkt U ???
Ik heb een deel van de foto's zaterdag 5 november nodig voor een event. Als ik ze ten laatste vrijdag 4 november niet kan gaan afhalen, mogen ze ze houden.
In dit geval kan ik immers wettelijk Wél de bestelling annuleren, "persoonlijk karakter" of niet, want Hema komt zélf zijn "5 werkdagen" afspraak niet na. En ik "denk" dat ik voortaan maar bij Kruidvat ga in de toekomst. Als men eens Wél de moeite doet om te kijken naar hoevéél en voor wélke grote bedragen ik elke maand bij hen la... liet afdrukken, dan zou men bij de klantendienst misschien ("misschien") wél moeite doen voor een goede klant...
EddyHema slagroom taart 16 personen
Voor de verjaardag van mijn dochtertje die 6 werd had ik 2 taarten besteld 3d taart en slagroomtaart voor 16 personen. Bij het aansnijden kwamen er 2 lange haren uit het midden van de taart. Niemand wilde nog taart en mijn dochtertje natuurlijk erg teleurgesteld. Ik heb contact opgenomen met hema via de mail. Dagen laterkreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon maar die kon alleen een waardebon aanbieden van 15 euro want dat is de policy van hema!! De desbetreffende taart alleen al koste me meer dan 24 euro!! Niemand wilde nog taart kon zo de prullenbak in aangezien dit erg onhygiënisch is! Totale waarde van 36 euro aan taart weg moeten gooien! En geen taart om de verjaardag te vieren van mijn dochtertje.Reden dat maar 15 euro vergoed word in vorm van waardebon ook nog eens is omdat het product niet defect is geleverd!! Sorry maar een taart met 2 haren erin geld voor mij als een defect product wat niemand nog wil eten! Ik vind dit zeer schandalig hoe ze dit proberen op te lossen.
Sauzijzenbroodje
In Arnhem is het filiaal verhuisd. Nu verkopen ze beneden, net als in het restaurant boven, ook broodjes en drankjes e.d. Nu was me al opgevallen dat exact hetzelfde broodje beneden goedkoper is dan boven. Hoe achterlijk is dat? Maar het kan nog gekker. Vandaag beneden een sauzijzenbroodje gekocht, 2,25 euro. Blijkt datzelfde broodje op de 1e verdieping 1 euro te zijn....dat geloof je toch niet? Om het restaurant te promoten volgens de manager. Maar ik kreeg mooi geen 1,25 terug. Goede actie hoor Hema, te achterlijk voor woorden, en het resultaat van deze fabelachtige marketingstunt, bedacht door echt hele knappe koppen van de marketing afdeling op het hoofdkantoor: Mij zie je NOOIT meer terug bij de Hema. Goed gedaan boys!
Molton
erzicht
Reviews
Over
HEMA
Reviews 1.372 • Zeer slecht
TrustScore 1,5 uit 5
1,7
GEVERIFIEERD BEDRIJF
In de categorie Verzekeraar
www
.hema.nl
Bedrijfsactiviteit
Bekijk alles
Geclaimd profiel
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Reviews
1,7
1.372 in totaal
5 sterren
20%
4 sterren
12%
3 sterren
6%
2 sterren
11%
1 ster
51%
Vincent A
2 reviews
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
2 minuten geleden geüpdatet
Iets ruilen zonder bon onmogelijk
Gisteren een moltonhoes gekocht. In de gauwigheid per ongeluk de bon weggegooid in plaats van het boodschappenbriefje. Vandaag wilde ik ruilen ivm de verkeerde maat. Kon niet want geen bon. Medewerkers kenden mij van de dag daarvoor maar ruilen onmogelijk want geen bon.
Gebeld met klantenservice, zelfde verhaal: Heb je geen bon dan heb je pech. Het is niet mogelijk om te ruilen.
Ronduit schandalig!! En dan willen ze ook nog graag dat je de winkel bezoekt ipv online aankopen doet. Voor mij is het duidelijk: never nooit meer HEMA met waardeloze klantenservice!
Heb al een oplossing gevonden. Vandaag in een andere winkel een goede maat gekocht, bon gevraagd en verpakking omgeruild en weer teruggebracht. Tja je moet wat met zo'n achterlijke klantenservice.Algemeen
De HEMA, wie kent de winkel en de producten niet? Beddengoed, koffie, sokken en handdoeken. Ik ben vaste klant. Spaar ook punten. En mag zelfs een GRATIS tompouce halen voor mijn verjaardag. Leuk, dat wil ik wel verzilveren. Dus samen met mijn vriendin naar het semi restaurant voor 2 koffie en 2 tompoucen. De koffie betaal ik met een voucher en die worden keurig op het dienblad gezet. Samen met 1 tompouce die ik moet betalen. Mijn verjaardags tompouce moet ik in de winkel ophalen bij de brood- en banketafdeling?? Hoe suf is dit?? De hele winkel door, aansluiten in de rij en met 1 doosje met 1 tompouce terug naar het restaurant. Mijn koffie is inmiddels koud. De tompouce eet ik noodgedwongen uit de hand.
tompoezen
dank betuiging aan Hema personeel te den BURG op Texel die direct hulp gaven toen mijn vrouw onwel werd ,heel veel waardering daarvoor.
groetend L.BouthoornSpam
Ik koop ledkaarsen bij Hema.nl. LEUKE kaars bevalt goed. Vervolgens krijg ik elke week spam van de Hema. Niet uit te zetten in Mijn Hema. Via chat aangegeven aan Hema medewerker, deze kon er niets mee. Ook via de mail aan HEMA geen resultaat, medewerkers zeggen kunnen we niet uitzetten, alleen sturen. Zet het maar uit via blokkeren in de mail.... Ik zeg echt HEMA, wel sturen maar niet kunnen uit zetten 🤪
Taart
hoi Riekie Visser,
Je mening over onze producten vinden wij erg belangrijk en we stellen het dan ook zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over HEMA Fototaart XL Slagroom Luxe 32 P. te schrijven. Helaas voldeed je beoordeling niet aan onze richtlijnen.
De meest voorkomende redenen waarom beoordelingen niet op de website geplaatst kunnen worden: - de beoordeling bevat kwetsende taal
- de beoordeling bevat contactinformatie zoals telefoonnummers, adressen en websites
- de beoordeling is niet productgerelateerd, maar gaat bijvoorbeeld over de service van HEMA of de levering van je bestelling. Hier kun je contact over opnemen met de klantenservice
Wil je toch graag je beoordeling plaatsen? Stuur ons je beoordeling van HEMA Fototaart XL Slagroom Luxe 32 P. opnieuw.
Bedankt voor het geven van je mening. We hopen dat we in de toekomst meer van je te horen.
Met vriendelijke groet,
HEMA
En alleen omdat ik in de review had gezegd, waarom ik voor 20 euro koop, en op de dite staat gratis bezorgibg, en dat deden ze niet. En ik heb meest een 4 gegeven, maar wel aangegeven dat de taart lekker was, en de versiering mooi. Of ik een beoordeling wou geven, dat heb ik gedaan, best wel een goede, maar blijkbaar wil Hema alleen maar reviews met 5 sterren, voor mij geen Hema meer.
Mijn beoordeli g werd dus afgekeurd, tja das nou echt HemaCoffee and tosti's
The tables are always dirty. I come here with my mom once a week and I know there's shortage of staff, but maybe you can put a spray next to the tissue box, so we can clean it ourselves.
For the rest, coffe, sandwiches, cakes are lovely.Curtains - Lack of transparency, miss information and service
Five weeks ago I have purchased 4 tailored curtains for my new house and was informed that it would take 4 weeks. I have paid a % and remaining at delivery date. 5 weeks later and I am going again to the store and for my surprise I am told that part arrived (no information or email provided), but I need to pay everything but the remaining curtains, they dont know when they will arrive and I cannot cancel. the order anymore. For me, this is unacceptable service, lack of information and transparency in the process. If I know this, I would have purchased the curtains somewhere else. I recommend nobody to purchase this type of products at HEMA.
Makeup
Ik heb als persoon iets heel schokkends meegemaakt! Ik was aan het shoppen, en een mevrouw was aan het kijken of het product goed was en kocht daarna netjes het product. Daarna werd ze op een brute wijze door een bewaker aangehouden, en werd zelfs de politie erbij gehaald. Mevrouw kreeg gelukkig gelijk want ze was onschuldig! Ze had niks gestolen of kapot gemaakt, en de bewaker had haar onterecht zo bruut gepakt. Ik zag haar namelijk netjes het product kopen, en ik schrok hoe de bewaker met haar om ging. Ik hoop dat gerechtigheid zal komen, want dit is onacceptabel!
Truien
Bij de hema in cuyk had ik 4 precies dezelfde truien gekocht. 1 trui was 15 euro en de andere 3 waren 20 euro en die bedragen was ik verplicht om te betalen en ik wist zeker dat de prijs 15 euro was want dat had ik gehoord van mijn vriendin. Ik had dus 15 euro teveel betaald. Ik heb een klacht ingediend bij hema Nederland en ik heb mijn 15 euro terug gekregen en ze zeiden inderdaad dat de bedragen van de 20 euro niet klopten. Ik ga nooit meer naar de hema in cuyk want die prijskaartjes zijn alleen in hun voordeel. Ik vertrouw hun niet meer.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...