Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een smartshop? Zou je smartshopproducten graag online kopen? Dan is Headshop wellicht een interessante onderneming voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze onderneming bekend zijn.
Headshop, opererend via Headshop.nl, is opgericht voor mensen die zoeken naar unieke smartshop ervaringen. Deze onderneming heeft zowel een webshop als fysieke winkel in Amsterdam. Ze stellen sinds 1968 waardevolle tips en bruikbare informatie over hun producten te geven. Ook wordt er advies gegeven op basis van persoonlijke ervaringen en kennis. Ze stellen er alles aan te doen hun klanten een unieke klantervaring te bieden. Ze vinden het fijn om voor mensen van grote waarde te kunnen zijn. De sfeer in de winkel en team wordt omschreven als ontspannen. Er wordt aangegeven dat ze natuurlijke producten verkopen waarmee je een ultieme beleving kunt ervaren. Iedereen is welkom langs te komen in de winkel of rond te snuffelen op de website.
Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Zo betaal je onder andere via iDEAL, Bancontact en MisterCash. Alle betaalwijzen staan vermeld op de site van dit bedrijf. Er wordt aangegeven dat iDEAL-betalingen snel en eenvoudig gedaan kunnen worden. Dit gebeurt volgens deze organisatie in een veilige betaalomgeving. Er kan ook betaald worden met diverse cryptovaluta.
Er wordt naar de meeste EU-landen verzonden. Deze staan aangegeven op de website. De pakketten worden binnen Nederland verstuurd met DHL, in andere Europese landen met UPS. Deze koeriersdienst is volgens het bedrijf niet de goedkoopste, maar enorm betrouwbaar. Daarnaast wordt er de beste dekking gegeven. Op deze wijze kan de beste service geleverd worden. Klanten ontvangen een track en trace code om het pakket van deur tot deur te kunnen volgen. Op de site staat beschreven welke verzendkosten er voor welke landen betaald moeten worden.
Ben je onverhoopt ontevreden en wil je een retour in gang zetten? Dit is mogelijk mits je je aan de retourvoorwaarden houdt. Klanten hebben recht op herroeping. Dat is wettelijk vastgelegd. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van een product aan het bedrijf kunt melden dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Nadat je dit bedrijf op de hoogte hebt gebracht, heb je twee weken de tijd om iets terug te sturen. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, betalen ze de initiële verzendkosten en productkosten binnen twee weken na kennisgeving terug. Er zijn een paar voorwaarden om producten naar het bedrijf te retourneren, lees deze altijd goed door.
Heb je onverhoopt een klacht? Dat vinden ze erg vervelend. Toch worden klachten gebruikt om hun producten en service mee te verbeteren. Het kan nou eenmaal gebeuren dat er iets niet volgens plan gaat. Klachten kunnen doorgegeven worden via een online contactformulier. Vervolgens doen ze hun best een oplossing te vinden die voor beide partijen vruchtbaar is. Het kan voorkomen dat er geen overeenstemming wordt bereikt. Een geschil wordt dan vatbaar voor de geschillenregeling. Geschillen kunnen ingediend worden bij de Stichting WebwinkelKeur. Sinds een aantal jaar behoort het ook tot de mogelijkheden klachten in te dienen bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Ben je al klant bij Headshop? Dan zijn we enorm benieuwd naar jouw ervaringen. Welke producten heb jij hier gekocht? Hoe heb je het bestel- en afleverproces ervaren? Deel alles wat je weet via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!