Handyfloor

6

Bestellen

2.5

Service

5

Prijs

5.8

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Handyfloor

Wanneer je aan een nieuwe vloer toe bent wil je natuurlijk wel een vloer die goed past bij je interieur maar ook gemakkelijk te onderhouden en slijtvast is. Dergelijke vloeren verkoopt Handyfloor. Bij hen vind je PVC vloeren van een hoge kwaliteit in allerlei uitvoeringen. Wat de ervaring van andere klanten is met deze vloeren en dit bedrijf lees je hier op NederlandReview.


Over Handyfloor 

Handyfloor startte in 2008 met de verkoop van zelfklevende PVC vloeren in Nederland. Directeur M. Looymans haalde in dat jaar dit product naar Nederland en verkocht het via internet. Door de combinatie van het gevoel van hout en de voordelen van kunststof sloeg dit materiaal meteen aan. In Nederland zijn inmiddels drie Handyfloor showrooms te vinden in Eindhoven, Utrecht en Rotterdam.


Diensten

 

Handyfloor PVC vloeren

 
Pvc vloeren ook wel pvc laminaat, vinyl laminaat of kunststof laminaat genoemd zijn sterk in populariteit toegenomen. Je kunt deze vloeren in het hele huis toepassen, van de badkamer tot de slaapkamer of de keuken maar ook voor toepassing bij bedrijven is deze vloer heel geschikt. Ze bieden namelijk meerdere voordelen:

  • Eenvoudig te leggen
  • Geschikt voor vloerverwarming
  • Vochtbestendig
  • Onderhoudsvriendelijk
  • Minimale contactgeluiden
  • Voelbare structuur
  • Slijtvast
  • Milieuvriendelijk
  • Hygiënisch

Bovendien zijn ze in een grote diversiteit verkrijgbaar zodat ze in ieder interieur, van landelijk tot modern, passen.


Naast vloeren kun je in de webshop van Handyfloor ook de nodige bijproducten bestellen zoals egaline voor het egaliseren van de vloer, ondervloer, primer en producten voor het schoonmaken en onderhouden van de vloer.


Services 

In de webshop van Handyfloor kun je een grote diversiteit aan vloeren vinden vanaf € 17,95 per m2. Wanneer je nog niet zeker weet welke vloer nu werkelijk het beste in jouw interieur staat dan kun je bij hen tot 6 gratis stalen bestellen, zodat je eerst thuis het product kunt voelen en bekijken voor je beslist.


Verder kun je op de website uitgebreide instructies vinden over hoe je de vloer moet leggen. Eventueel zijn er ook instructievideo’s beschikbaar waarin wordt uitgelegd hoe je een vloer moet egaliseren en een filmpje waarin uitgelegd wordt hoe je een pvc vloer moet leggen.


Levering en betaling

 
Je kunt je bestelling bij Handyfloor betalen met iDeal, creditcard, door middel van een overboeking of onder rembours (betalen aan de bezorger). Voor remboursbetalingen brengt Handyfloor.nl € 8,95 betaalkosten in rekening, vanwege de extra kosten die transporteurs rekenen voor deze manier van betalen. Voor het bezorgen betaal je € 24,95 voor bestellingen tot 6 verpakkingen en bijproducten (m.u.v. egalines) of € 49,95 voor bestellingen vanaf 6 verpakkingen, bijproducten en bestellingen van egalines. Voor de Waddeneilanden gelden andere tarieven.


Klachten

 
Als je niet tevreden bent met de producten of over de service van Handyfloor dan kun je ze daarover op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bellen op (085) 77 300 98. Eventuele klachten kun je doorgeven via het online contactformulier. Zij zullen je zo snel mogelijk, binnen 5 werkdagen, bellen om je desgewenst van advies te voorzien en om samen naar een passende oplossing te zoeken.


Schrijf hier jouw review over Handyfloor!

 
Help anderen om te besluiten of ze ook een vloer bij hen zullen aanschaffen of juist niet en laat weten wat jouw ervaringen zijn!


Zijn de PVC vloeren van Handyfloor van de hoge kwaliteit die men verwachtte? Hoe ervaren de klanten de geluiddemping en het gemak van het onderhoud?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (8)

Pvc vloer

Pvc vloer gekocht en blijken meubels door te drukken in de pvc vloer wat deuken achterlaat. Gemeld bij handyfloor maar ze doen niks. Eerst was het Corona, toen de leverancier. We hebben de ondervloer daar gekocht en ook de legger is door hun aangeraden. Dit bedrijf doet niks aan klachten afhandeling en is zelfs te beroerd om te reageren op e-mails. Service is tot ze de vloer geleverd hebben. Ik ga nu andere stappen ondernemen. Maar koop hier nooit je vloer

M

Maranca

12-06-2021

0forum

Pvc laminaat vloer

Onze pvc vloer ligt er nu 2 jaar in en ziet eruit alsof hij er al 20 jaar ligt. Vol met krassen. Bij aankoop gemeld dat wij een middelgrote hond hebben en nagevraagd of de vloer daar tegen bestand was. Was absoluut geen probleem want de vloer was de hardste in zijn soort. Nou niet dus. Binnen 1 week zaten er al de nodige krassen op. Nou daar wordt je best wel ziek van. Dit gemeld bij handyfloor en foto's opgestuurd. Er is zelfs iemand komen kijken en die vond ook dat dit niet goed was en niet zou moeten mogen. Hij zou het doorspelen aan zijn leverancier en die zou contact met mij opnemen. Ik hoorde maar niets. Nog eens geïnformeerd bij handyfloor. En toen kreeg ik als antwoord dat ik geduld moest hebben ivm Corona. Nou we zijn nu 1 jaar verder en nog steeds niets gehoord. Zelfs nog geen mailtje met dat ze mijn klacht gaan afhandelen zodra de situatie het toelaat. Nu zou het van goede service zijn als handyfloor het probleem met ons oplost en het dan zelf met zijn leverancier "uitvecht". Ik heb immers mijn vloer bij handyfloor gekocht en niet bij hun leverancier. Dus niet alleen de vloeren zijn slecht maar ook de service. Ik heb intussen de hoop maar opgegeven dat ik nog iets van ze ga horen. Vandaar dat ik mijn ervaring graag wil delen met andere mensen. Zodat zij niet dezelfde fout maken zoals wij hebben gedaan door handyfloor je vloer te laten leveren.

R

R de Coninck

04-06-2021

1forum

Pvc click

Waardeloos, In 2018 een pvc click vloer gekocht in 2019 gelegd. Naar enige tijd begon de vloer verschrikkelijk te kieren en krassen. Vloer eruit gehaald en opnieuw gelegd zelfde probleem weer. Klacht ingediend bij handyfloor in november 2020 met foto's erbij omdat wij te ver weg woonden konden ze eerst niet komen. Uiteindelijk een half jaar later kon er dan eindelijk iemand komen. Bleek dat de vloer een productiefout heeft. De oplossing was geen garantie aangezien ze ineens een andere naam hebben. (12 jaar garantie door de neus geboord).Dus met 600 euro afgekocht van een vloer die bijna 1700 kost. KOOP NOOIT GEEN VLOER BIJ HANDYFLOOR. slechtere service heb ik nog nooit meegemaakt.

W

W. Zweers

05-05-2021

0forum

Vloer

Gewoon weg slecht. Ten eerste hadden ze de verkeerde vloer besteld. Waardoor ik nog meer weken moest wachten op mijn vloer. Daarnaast ging het ook meerdere malen verkeerd met het maken van een factuur. Ik kreeg tot 6 keer toe een verkeerde bon die ik niet kon gebruiken voor de bouw depot. Bij handyfloor hadden we ook de optie tot plaatsen genomen. Het plaatsen werd snel en rommelig gedaan. Nu laten allemaal stukken los. Hierover meerdere malen gebeld dat dit gemaakt moet worden. Steeds krijg ik de mededeling we nemen contact met u op. Ondertussen 3 weken verder en zij bellen mij nooit terug. Ik raad het af om hier een vloer te bestellen. Ik zou een ster willen geven maar dit kon in niet aanklikken.

E

Eliza van Esch

23-09-2020

1forum

Pvc vloer

Waardeloos bedrijf. Willen de lusten van de naam Handyfloor maar niet de lasten. Na 3 jaar is onze PVC vloer vreselijk lelijk en vol met kieren. Een hoop geld voor betaald maar garantie tot aan de deurmat. Reageren ook niet op mails. Wij gaan hier niets meer kopen.

I

Ina Worrall

13-05-2020

0forum

Niks

Gelukkig was deze winkel in het alexandrium open (i.v.m. Het coronavirus). Na enige tijd binnen te zijn geweest in de winkel in het Alexandrium, gingen wij ons zelf maar helpen. Medewerkster zei geen gedag en bood ook geen hulp aan. Enige wat ze deed was achter haar pc zetten en haarzelf voorzien van koffie. Uiteindelijk besloten om hier geen geld te besteden, sympathie ver te zoeken.

S

Shannon

19-03-2020

0forum

Onbevredigende klachtafhandeling Handyfloor

In april 2018 bij Handyfloor ruim 80 m2 PVC Loft Grey Stick vloer gekocht. Aanvankelijk een mooie frisse vloer, maar na een paar maanden blijkt de vloer te zijn vergeeld. Onder de vloerkleden is hij nog 'als nieuw'. Het viel vooral op na de keukenrenovatie in oktober 2018, toen een stuk werd bijgelegd uit dezelfde verpakking. Klacht ingediend. Handyfloor backoffice stuurt wel een ontvangstbevestiging maar reageert aanvankelijk niet. Zelf maar weer contact opgenomen. Mevrouw zal de klacht voorleggen. Belt vervolgens terug met de mededeling dat deze klacht nog niet eerder is voorgekomen. Ik twijfel daar ernstig aan. Het voorstel wordt gedaan 4 maanden te wachten totdat de keuken ook verkleurd is. Ik ga hier niet mee akkoord. Mij wordt gezegd dat direct zonlicht de oorzaak is. Ik heb een noord-zuid woonkamer en aan de noordkant is de vergeling net zo erg als aan de zuidkant. Ongefundeerd argument dus. Maar het wordt nog gekker. Het volgende argument van mevrouw is; PVC is een natuurproduct en dat kan verkleuren, want het is gemaakt van aardolie. Argument van tafel geveegd. Tot mijn verbazing krijg ik vervolgens een nieuwe vloer aangeboden. Klinkt als bluf, want ik heb geen zin om het huis weer leeg te halen, de vloer opnieuw te egaliseren en opnieuw ruim 80 m2 PVC vloer te leggen, die naar alle waarschijnlijkheid toch weer gaat verkleuren. Ik bedank voor dit 'genereuze' aanbod. Ik vraag of ze niet even moeten komen kijken, voordat ze zo'n aanbod doen. Nee, daar hebben we geen tijd voor en dat kost ook geld. Ik meld dat de vloer ook krimpnaden op de kopse kanten gaat vertonen, nu de verwarming aan gaat. Ik had de vloer 48 uur moeten laten acclimatiseren. Mijn vloer heeft minstens 4 dagen ongeduldig op mij moeten wachten voordat hij werd gelegd. Mevrouw wil graag een concrete afspraak maken en vraagt hoeveel geld ik terug wil. Ik vraag wat de maximale vergoeding is. Mevrouw aarzelt geen moment en noemt een bedrag. Het ziet er naar uit dat dit een standaard protocol betreft en de klacht vaker voorkomt. Ik ga niet akkoord met deze magere schadevergoeding. Mevrouw reageert geïrriteerd en vind mij lastig. Ze zegt dat dit een patstelling is. Ik reageer op de opvallende handelswijze. Mevrouw luistert niet, zegt mij een keer terug te bellen en verbreekt de verbinding. DE OPLOSSING Handyfloor dient de gebreken te erkennen en mij een financiële compensatie toe te kennen die in redelijke verhouding staat tot deze gebreken. Handyfloor dient zich aan te sluiten bij de Geschillencommissie.

P

PV

26-10-2018

0forum

Slechte kwaliteit en slechte service

Eind juni is bij ons een pvc vloer van Handyfloor gelegd door HDG montage. Bij aankoop van de vloer hebben wij expliciet gevraagd of deze bestand is tegen het schuiven van eetkamerstoelen. Dit was zeker het geval. De vloer is keihard en u heeft 20 jaar garantie. Er kan zelfs met een schaar over gekrast worden. Aanbevolen werd om kunststof beschermdopjes onder de stoelpoten te doen en geen vilt. Dit advies hebben wij opgevolgd. Tot onze grote verbazing en teleurstelling waren er al na enkele weken krassen te zien op de vloer. Deze werden steeds erger. Als wij dit van tevoren geweten hadden, hadden we nooit deze vloer gekocht. Wij hebben eind augustus een klacht ingediend bij Handyfloor en op 31-08 is er iemand komen kijken en foto’s komen maken. Hij zou een rapport opstellen en we zouden iets horen via de backoffice. Deze meneer wilde geen uitspraken doen, maar gaf wel aan dat er wel erg snel beschadigingen waren op de vloer. Daarnaast gaf hij aan dat het opgelost zou worden, linksom of rechtsom. Een week later kregen wij telefoon van de backoffice. De conclusie was dat de beschadigingen op de vloer ontstaan zijn, omdat de verkeerde dopjes onder de stoelen zitten. Ook waren er twee dopjes beschadigd. De beschadigingen op de vloer, zitten echter op alle plaatsen waar stoelen staan. Dit argument gaat dus niet op. Verder blijft een antwoord uit als we vragen welke dopjes er dan wel onder zouden moeten. Het zijn normale kunststof beschermdopjes voor onder stoelpoten die eronder zitten. Op de vraag hoe het dan zit met de uitspraak dat de vloer keihard is en er 20 jaar garantie op zit, krijgen wij geen duidelijk antwoord. We kunnen uit coulance een pak planken opsturen, is de boodschap. Alsof we zo even een paar vierkante meter vloer eruit kunnen halen en opnieuw kunnen leggen. We hebben de vloer bewust door een erkend bedrijf laten leggen. worden we geadviseerd om voorzichtig te zijn met het verschuiven van zware spullen De medewerker van de backoffice blijft bij zijn verhaal en er komt geen bevredigende oplossing voor ons. Wij zijn heel erg teleurgesteld in de slechte kwaliteit en even zo slechte service van Handyfloor. Wij raden iedereen af om een pvc vloer aan te schaffen bij Handyfloor vanwege deze redenen.

E

Esther de Groot

16-09-2018

1forum