6

2

10

2

0%

Green Man Gaming

Ben je zoekende naar een Britse online videogamewinkel? Heb je weleens van Green Man Gaming gehoord? Wellicht is dit een bedrijf waar jij je slag kunt gaan slaan. Lees eerst de klantervaringen via dit platform van NederlandReview.

Wat is Green Man Gaming?

Green Man Gaming is een Britse online videogamewinkel. Het bedrijf heeft een multi-platform catalogus van meer dan 6.600 spellen van meer dan 660 uitgevers, die spellen verkopen in 195 landen. Green Man Gaming zet zich in om invloed en geloofwaardigheid in de sector te gebruiken om sociale voordelen te behalen. Green Man Gaming ondersteunt goede doelen, waaronder GameAid en Special Effect, om doelen te ondersteunen die ze als organisatie belangrijk vinden. Er wordt gewerkt binnen de ‘gaming’ gemeenschap om diversiteit en inclusief zijn iedere dag weer te verdedigen. Green Man Gaming is ook lid van de Fair Play Alliance.   Het begon allemaal met hun winkel. Deze runnen ze al 10 jaar en daar zijn ze trots op. Als je games wilt kopen of verkopen, dan kun je dit volgens het bedrijf het beste via Green Man Gaming doen. Dit is echt een wereldwijde winkel met een toonaangevend performance marketingteam. Het team van Green Man Gaming zorgt ervoor dat je spullen altijd en overal verkocht worden. Tenminste, dat lezen we op de website van Green Man Gaming. Als je meer details wil raden we je aan daar een kijkje te nemen.

Digitale partner

Geen twee projecten zijn volgens Green Man GAming hetzelfde. Deze organisatie geeft aan dat ze op maat gemaakte plannen voor je maken. Er is een reeks services, van digitale distributie tot marketingstrategie en -campagnes, royalty- en belastingbeheer tot B2B-partnerschappen en zo ongeveer alles daartussenin om jou bedrijf verder op weg te helpen. Ze willen graag praten over wat jullie samen kunnen bereiken.   Publiceren   Het bedrijf stelt een uitgeverij te zijn met detailhandel in hun bloed. Dat is volgens hun echt wie ze zijn. Het betekent dat we experts zijn in het wereldwijd verkopen van games. Geweldige games worden gemaakt door gepassioneerde mensen en geweldige partnerschappen. Wanneer je met hun samenwerkt, krijg je ongeëvenaarde toegang tot marktgegevens, prijzen en distributie op elk platform en een heel team van mensen die van games houden.

Het houden van games

Green Man Gaming stelt zelfs van games te houden. Ze houden zo veel van games dat ze het afgelopen decennium hebben besteed aan het verkopen, verhandelen, ondersteunen en publiceren. Er wordt aangegeven dat ze als organisatie, met miljoenen klanten onder de riem, gigantische successen en mislukkingen gezien te hebben. Green Man Gaming wil gamen geweldig maken. Of je nu een uitgever, een partner of een winkel nodig hebt, Green Man Gaming stelt de expertise, tools en mensen te hebben, die je nodig hebt om door de steeds evoluerende game-industrie te navigeren.

Welke klantervaringen zijn hier bekend?

Ben je klant bij Green Man Gaming? Op welke wijze heb je samengewerkt met deze online videowinkel? Welke ervaringen heb je bij Green Man Gaming. Ga je hier vaker iets kopen? Zou je dit bedrijf positief aanbevelen bij andere mensen? Heb je de producten op tijd ontvangen? Hoe heb jij de service eigenlijk ervaren? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw ervaringen bij Green Man Gaming. We stellen het zeer op prijs als jij je mening over dit bedrijf deelt via NederlandReview. Mede dankzij jouw scherpe visie kunnen de gebruikers van dit platform een goede keuze maken.

10

AEO4 (soort van)

Spel gekocht in de zomeruitverkoop. Deal was goed, GMG trekt sleutel vervolgens in en merkt alle aankopen als frauduleus aan. N.B. hebben zij de fout gemaakt. Een aankoop is dus niet zeker bij GMG. Bestellen en prijs waren goed, te goed blijkt.

Sam

14-07-2022

0