NederlandReview

    Ervaringen Goossens Wonen & Slapen

    Wil jij meer weten over de webshop van Goossens Wonen & Slapen? Kijk dan zeker even verder. Je leest hier namelijk alles over de webshop, de voordelen van winkelen bij Goossens Wonen & Slapen en misschien wel het belangrijkste: wat anderen vonden van hun winkelervaring bij deze interieurwinkel.

    Wat is Goossens Wonen & Slapen

    Goossens Wonen & Slapen is een online en offline plek waar je heel erg veel wooninspiratie kunt opdoen, maar ook de leukste interieur items kunt shoppen. Daarnaast kun je er advies op veel verschillende gebieden vinden. Of je nou op zoek bent naar advies over het onderhouden van je houten meubels, naar de laatste woontrends of naar interieur- of slaapadvies. Je vindt het allemaal bij Goossens Wonen & Slapen. Ook shop je er de leukste meubels en tofste accessoires voor bij jou thuis, voor de fijnste prijs.


    Commercial van Goossens Wonen & Slapen

    Voor wie is Goossens Wonen & Slapen

    Goossens Wonen & Slapen is er voor iedereen die gek is op interieur en niet altijd tijd heeft om naar de woonboulevard te gaan. Deze winkel met zowel offline verkooppunten als een webshop is er voor iedereen die houdt van zijn interieur en graag de trends op het gebied van wonen op de voet volgt. Je kunt bij deze winkel eerst online het assortiment bekijken om vervolgens je bestelling te plaatsen of eerst nog even in een echte winkel naar de producten te gaan kijken, voelen, proberen. Hier heb je het beste van twee werelden.

    Waarom kies je voor Goossens Wonen & Slapen

    Je zou voor deze winkel kunnen kiezen vanwege het grote assortiment. Je kunt hier immers shoppen voor bankstellen, stoelen, tafels, kasten, lampen, vloerkleden, woonaccessoires, bedden, boxsprings, matrassen, slaapkamerkasten en beddengoed. Maar je zou ook bij deze winkel kunnen shoppen, omdat ze meer bieden dan alleen de producten. Je kunt hier namelijk ook terecht voor allerlei soorten advies. Je kunt hier namelijk advies krijgen over je interieur, over verschillende leersoorten, over bankstellen of over hoe je houten meubels onderhoudt. Of je shopt hier vanwege de personal shopper. De keuze is aan jou.

    Voordelen van Goossens Wonen & Slapen

    Hier komen online en offline winkelen samen. Je geniet hier van het gemak van online winkelen, want je - als je dat wilt - kunt combineren met de voordelen van winkelen in een ‘echte winkel’. Hier heb je gave producten, gedegen advies en een hoop vakkennis onder een dak.

    Contact opnemen met Goossens Wonen & Slapen

    Heb je al even lekker rondgekeken op de website en nu een vraag? Dan vind je wellicht het antwoord bij de pagina met veelgestelde vragen. Je vindt daar onder andere het antwoord op de vragen:
    - Hoe maak ik een account aan bij Mijn Goossens?
    - Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
    - Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?
    - Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Goossens Wonen & Slapen?
    - Hoe meld ik een klacht?
    De vragen zijn makkelijk onderverdeeld in de categorieën Mijn Goossens, Bestellingen, Betalingen, Levering, Wijzigen en annuleren en overige vragen. Zo kun je snel vinden wat je zoekt. Je kunt ook direct contact opnemen met deze winkel. Dat doe je door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar klantenservice@goossenswonen.nl. Ook kun je ervoor kiezen om hen te bellen. Je kunt de klantenservice telefonisch bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

    Ervaringen van anderen met Goossens Wonen & Slapen

    Heb jij je nieuwe bankstel bij Goossens Wonen & Slapen gekocht? Of kochten jullie een nieuwe eettafel inclusief die gave stoelen bij deze webshop? Dan zijn anderen op zoek naar jou. Of in ieder geval naar jouw mening over shoppen bij Goossens. Kon je makkelijk vinden wat je zocht, klopte de productinformatie met het geleverde product en hoe was het contact met de klantenservice. Mensen zijn op zoek naar reviews van Goossens Wonen & Slapen van echte mensen. Dus zou jij hen willen helpen door jouw beoordeling over deze webshop met hen te delen?

    Eerst weten hoe betrouwbaar een webshop is voordat je iets koopt? Lees hier ervaringen en reviews van klanten van Goossens Wonen & Slapen!

    Goossens Wonen & Slapen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (34)

    3.8
    32% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    2.8
    Prijs
    rating
    4
    Leveren
    rating
    3.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Zes eetkametstoelen

    Zal een lang verhaal kort houden. Juni 2020 6 eetkamerstoelen gekocht via website, ging snel en betalen ook.
    Na half jaar alle stoelen geleverd. In tussentijd, kapotte stoel, foute stoel en late levering. Bij de laatsten stoelen ook nog eens kleurverschil. Klantenservice moeilijk te bereiken en niet bij machte problemen op te lossen. Niemand anders bemoeit zich ermee.
    Service is diep triest!! Door het lezen van de vele reviews wordt mijn probleem duidelijker. Conclusie en waarschuwing: koop hier niet! Betaal wat meer en krijg service, zoals bij Vesta Groningen!!

    Door: Jaap Noordhoff29-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    4 Rivas eetkamerstoelen

    Op 2 april 2020 4 Rivas stoelen gekocht bij Goossens Leiderdorp. Voor de levering bericht dat ze de vastgestelde leveringsdatum niet gingen halen maar dat de volgende leveringsdatum was gegarandeerd! Nee, toch niet, die ging ook niet door. 3e afspraak, stoelen bezorgt. Na een paar dagen gebreken aan de stoelen gemeld bij Goossens. Bericht Goossens, wij komen kijken… over 5 weken. 5 weken later, ja dat is niet goed, wij komen de stoelen voor reparatie ophalen… over 5 weken. En reparatie duurt dan nog 6 weken. Recent bericht dat we een afspraak kunnen maken voor de bezorging van de gerepareerde stoelen. Eerste mogelijkheid is in februari 2021, en ik schrijf dit op 24 november 2020! Tegen die tijd zitten we dus al ruim 10 maanden na aankoopdatum.
    Bericht gestuurd dat die datum niet acceptabel is maar Goossens stuurt gewoon de volgende dag een bevestiging voor de afspraak.
    Mijn vertrouwen in Goossens is in ieder geval volledig weg. Niet alleen bleken de stoelen niet goed, de afhandeling blijkt nog slechter.

    Door: Jan24-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    4 barstoelen

    Het bestellen en betalen van de barstoelen online bij Goossens was zo gepiept. Het leveren blijkt helaas een heel ander verhaal. De barstoelen zouden vandaag geleverd worden, ik kon namelijk zelf de dag van leveren kiezen bij Goossens. Ook had ik daar een bevestiging van gekregen en ik zou een email op de dag zelf krijgen voor uiterlijk 07:00 uur in de ochtend. Deze mail heb ik vandaag dus niet ontvangen. Daarop heb ik ingelogd bij Goossens in mijn account waar bij het kopje 'status' stond dat de barstoelen waren geleverd (?!) Hierop de klantenservice gebeld. De dame aan de lijn begreep dat het verwarrend was en dat het in het systeem moet worden aangepast. Dat meer mensen er last van hebben en dat het uiteindelijk allemaal aan PostNL ligt want die hadden mij toch een track-and trace email moeten sturen. Wat?! Ik heb toch bij Goossens besteld en niet bij PostNL? Vandaag zijn de barstoelen dus niet bezorgd. Ook heb ik nog steeds geen email gekregen met de boodschap dat ze onderweg zijn. Geen idee waar ze nu zijn. Maar ik heb ze wel al betaald en vandaag vrij van werk gehouden om de barstoelen in ontvangst te nemen! Conclusie: Wat een rotzaak, daar zal ik nooit meer wat bestellen.

    Door: M.Hemerik18-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Bankstel microleder

    In juni in de winkel geweest en oh wat ben ik goed geholpen door die aardige mevrouw en het leek allemaal zo rooskleurig ! €80 extra betaald om de bank in elkaar te laten zetten . Achteraf was dat aardige gedoe nep.

    Eind september kwam mijn lounge bank ter waarde van €2500. Na een dag schoof steeds het loungegedeelte los. Eerst de hele tijd de bank tegen elkaar geschoven en toen zei een mannelijke vriend tegen mij dat bevestigings plaatsen van beide banken niet in elkaar kunnen klikken omdat de bank in hoogte van elkaar verschilt en dat dit komt doordat op het lounge gedeelte een pootje mist in het midden.

    Afijn in Goossens gebeld en in de tussentijd heb ik ook een bijpassende hocker besteld. Aan Goossens het uitgelegd, foto’s gemaakt waarop te zien is dat het lounge gedeelte aan het doorzakken is op deze manier. Kreeg ik een mail en nu komen ze 1 december tegelijk met levering van de hocker!! En ze nemen dan een krokidillen Bekker om de bank goed vast te zetten.. maar er ontbreekt een pootje!!!
    Ik gebeld dat de bank doorzakt maar ik mag er gewoon op zitten en als ik problemen ondervindt nogmaals bellen.

    Toen hadden mijn mannelijke vriend bedacht om het lounge gedeelte van de bank op te hogen met boeken en ineens lag er een pootje los onder de bank dus hebben we die er maar onder gezet. Later kwamen we erachter dat dit pootje onder het lange zit gedeelte vandaan kwam!! Dus nu was er over het gehele lange zitgedeelte helemaal geen versteviging !!

    Ik weer Goossens gebeld en bovenstaande medegedeeld.. en wat een slechte service. Ze hebben een extra pootje toegezonden wat ik er zelf (lees: vrouw alleen) maar onder moet zetten en dat is hun oplossing.
    Ik heb aangegeven dat ik een officiële klacht wil indienen maar dat kon niet (??)

    Heb spijt dat ik hier ooit heb besteld .
    Advies : bestel hier niet maar bij Haco of zo.

    Door: Stacy 18-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Salontafel

    Hele slechte service. Nooit meer

    Door: Saskia den brokkelt 13-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Tafel, stoelen en lamp

    Bij levering werd duidelijk dat de tafel niet in elkaar gezet zou worden, terwijl ik dit wel had aangegeven dat ik dat wilde. Bleek foutief te zijn overgenomen op de bon. Zelf in elkaar zetten was nog best lastig zonder instructie.
    Daarbij namen de mannen de kartonnen dozen niet mee, dus we hadden een kamer vol kartonnen dozen van de stoelen. Beetje klantgericht bedrijf neemt dit netjes mee.
    Na een klacht te hebben ingediend kon ik een waardecheque krijgen van 25 euro. Op de vraag of ze gratis de lamp konden ophalen omdat ik deze retour wil sturen (kosten 80euro!! belachelijk!) gingen ze helaas niet mee. Nu word je haast verplicht naar Veghel omdat je iets wil retourneren. Waardeloze service, nooit meer Goossens voor mij,

    Door: Melanie van Bentum11-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Buffetkast en dressoir

    Wij hebben ongeveer een half jaar geleden een buffetkast en dressoir gekocht. In de winkel goed geholpen en meubels besteld.
    Onze gedachte was om bij Goosens onze meubels te kopen, omdat je dan kwaliteit krijg, dachten we! Helaas was de kwaliteit zeer slecht. Lades sluiten niet, kastjes niet goed afgesteld, flinke verf druipers, niet goed gelakt waardoor er lichte plekken op de buffetkast zichtbaar zijn. Dit hadden wij totaal niet verwacht, Aangezien we een flink bedrag hebbeb betaald en wij dachten te gaan voor kwaliteit, niet dus!!
    Klantvriedelijkheid ver te zoeken. Keuze:of 150 euro terug (op een bedrag van meer dan 2000 euro voor één kast) of de kast 2 maanden kwijt en dan werd deze bijgewerkt. Beide geen optie voor ons. Er werd absoluut geen water bij de wijn gedaan. Hier konden we het mee doen, punt!
    Voor ons Nooit meer bij Goosens wonen en slapen!!

    Door: Suzanne Rutten03-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Marshall buffalo bankstel

    De aflevering van het bankstel was een absoluut dieptepunt. Er bleken scheuren in het leer te zitten, maar dat hebben de monteurs geprobeerd weg te moffelen. Ook het koppelen/ontkoppelen van de delen bleek toelichtingswaardig, maar daar is geen tijd aan besteed. De beloofde uitgebreide van het (dure) onderhoudspakket werd afgedaan dat we het etiket maar moesten lezen. Na het melden van de scheuren, komt de klantenservice niet verder dan dat er over 7 weken iemand voor inspectie kan langskomen. Op de vraag hoe ( en hoe lang) de oplossing c.q. vervanging dan gaat duren, hebben ze geen idee. Je zou toch verwachten als je op de dag van aflevering meldt dat het beschadigd is geleverd, er binnen een dag iemand langskomt die een concrete en snelle oplossing biedt. Beate lezers, doe jezelf een plezier en loop een deurtje verder als je bij Goossens voor de deur staat.

    Door: SD30-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Salontafel

    Wat een drama van begin tot einde. Communicatie is slecht gegaan, levering is slecht gegaan en terugbetaling is ook slecht gegaan. Nooit meer.

    Door: Rowanne Smorenburg24-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Tafel Hampton

    Van dit product zouden er nog enkele op voorraad moeten zijn, dit geverifieerd bij een medewerker en vervolgens het product online besteld. Netjes een bevestiging gekregen met een 1 tot 3 dagen levertijd.. Na een week nog geen product, dus zelf maar weer contact opnemen, blijkt het product niet meer leverbaar te zijn, maar ze waren mij vergeten in te lichten over de situatie.. Nu maar hopen dat ze sneller zijn met terugbetalen maar mij gaan ze daar niet meer zien.

    Door: Stefan09-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    5000 euro worth of furniture

    Never again. We ordered beautiful products to the value of over 5000 euro. It was a wedding gift from my father-in-law. Every single item delivered was missing a part...the bar chairs didn't have screws, the sleeper couch arrived in a different colour, the bedroom cupboards didn't have doors and were missing lights (one was also missing the drawers we ordered). My husband who is Dutch recommended Goossens but now we have seen that they are worse than ikea...it's more than a week since the delivery of these incomplete products and we are still waiting for the shop to get back to us. I call Goossens Leiderdorp every single day and they still cannot give me an answer...

    Door: E06-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    2persoons boxspring

    bed zou in 1e instantie direct leverbaar zijn. Twee weken later geleverd. Bij het in elkaar zetten zagen wij dat het bed niet netjes was afgemonteerd. Alle schroeven in de beugels voor het hoofdbord en voetenbord zitten er scheef in. Doek onder de boxspring is gescheurd. 3 poten kunnen niet vastgedraaid worden zit geen schroevdraad in. 1 gat is niet volledig geboort. Klantenservice wil hem retouren met 80 euro kosten voor mijzelf. Te triest voor woorden.

    Door: Giovanni Jesterhoudt22-09-2020
    Dirks 08-10-2020

    Hier ook, klungels kregen t bed niet naar boven! Nu moeten we 3 weken wachten voordat t bed opnieuw geleverd kan worden. Maar als ik dit zo lees dan kunnen we m beter zelf ophalen en in elkaar zetten

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Hoekbank

    Hoekbank gekocht met duurdere stof. Na ontvangst bleken de kussen niet terugveren naar de stof. De volgende dag gelijk gebeld met servicedesk en foto's gestuurd. Volgens de inkoper van de bank moet de bank eerst 3 maanden worden ingezeten. De hardheid vd bank zal dan soepeler worden en de kussens gaan dan naar de stof toe veren. Na 3 maanden geen verschil. Een expert van Goossens kwam langs. Hij gaf gelijk aan dat dit de kwaliteit van de bank is en dat de inkoper onzin vertelde. "U moet het maar accepteren" zei hij.
    Heb nu een zeer lelijke bank van bijna € 3000.
    Nooit meer koop ik bij deze winkel. Personeel spreken elkaar tegen en de kwaliteit van hun meubels zijn zeer slecht.

    Door: Eliab Salamony19-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Salon, eettafel en diversen

    Verschrikkelijk slecht. Zetel wordt met een doorgebroken zit geleverd. Bel je met je premium service naar goossens, komt sus en klus langst en maken het half en half. Weekje later zetel terug kapot. Nog een weekje later oh we hebben nog geen verslag gezien, we houden u op de hoogte. Nog een weekje later oh dat is het eerste wat ik er van hoor. Ondertussen een maand met een kapotte zetel en geen oplossing. Herstellen wil ik niet, gewoon een nieuw stuk en klaar. Dit kan blijkbaar zomaar biet. Klantendienst is erbarmelijk, zetel blijkt van bedenkelijke kwaliteit ondanks het fikse prijskaartje. Laatste keer dat we daar iets kopen. Het is schandalig wat een slechte service men daar bied.

    Door: Barre28-06-2020
    Kevin Arentsen28-07-2020

    Zeer teleurgesteld in Goossens. Een jaar terug een complete inrichting gekocht bij goossens. Kon ten alle tijden geleverd worden. Ruim ander halve maand geleden onze meubels op 10 augustus geprobeerd te laten komen. Maar er is niks mogelijk. Het geen wat bij verkoop allemaal mogelijk is. Is bij levering absoluut niet meer mogelijk. Al onze meubels staan nota bene klaar in hun magazijn. Heeft dus niks met corona te maken Zeer slechte service! En in geen enkel opzicht oplossing’s gericht.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Leren eetkamerstoelen

    Super slecht geïnformeerd. Wij hebben leren eetkamerstoelen inclusies garantie gekocht. Naderhand blijkt het leer niet zo sterk zoals beweerd en vallen er zaken niet onder de garantie die wel beweerd zijn.

    Kortom: wij zitten met onwijs dure stoelen die momenteel er niet meer uitzien.
    Vervolgens neemt Goossens niet de verantwoordelijkheid. Erg teleurstellend; eens en nooit meer

    Door: D19-06-2020
    Jvw28-07-2020

    komen levertijden niet na vinden dat je afnameplicht hebt ook al kloppen de kleuren niet beschadigde meubels bij aflevering na maanden nog geen oplossing zeer onpersoonlijk ze antwoorden met goosens Breda traag en log apparaat

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Bed

    Absolutely terrible experience! SHAMEFUL!

    Had to wait over 15 weeks for delivery, and still my order isn't complete! They don't have any proper communication channels and struggle to keeping Paying customers informed. Expecting good support even after you buy a bed worth 4000 euros is not going to happen! They try and oversell just to make a quick buck(This is their philosophy)! They try to work around their own business rather than focusing on the customer so i must remind them that "THE CUSTOMER COMES FIRST" - its a common practice for any business and you might want to learn that and also ask your team to practice this!

    Integrity is also something that's really lacking, after committing partial delivery they completely rule it out because they don't have time. Again, may i remind you that its the customer that makes your business run and not the other way round!

    The customer support team is as clueless as you can imagine! The prices they charge versus delivery is not worth it! I cancelled my second order(because the same sort of issues and would advise anyone considering to do the same! Stay away from their shops as they are a shameful business in the Netherlands! And i'm sure they don't really care about reviews anyway!

    Get your furniture from another location!

    Door: Mohsin Nizam Zaheer15-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Otik meubelen

    Echt onvoorstelbaar slecht, maar wel erg jammer. Goossens heeft erg leuke meubels (vind ik) en dus een nieuwe inrichting besteld op 8 maart.
    Leversdatum zou pas 25 mei zijn, maar na een belletje kon een deel op 17 april worden geleverd. Een aantal mails ontvangen dat de levering er aan komt conform afspraak. Maar dan.....2 dagen voor de geplande levering blijkt dat het niet geleverd kan worden op de 17e 'door corona'. Kan natuurlijk altijd iets gebeuren, maar toch even bellen. Vervolgens krijg ik een smoes te horen dat de vervoerder te druk is, maar mijn meubels klaar staan in het magazijn voor levering en ik deze eventueel ook zelf kan ophalen (minus datgene wat op 25 mei geleverd zou gaan worden). Maar dat kon ik niet, dus alles verschoven naar 25 mei + een extra dressoir besteld.....met mijn stomme naïeve kop....
    Want, je raad het al. Nog meer mails dat het allemaal conform afspraak zou worden geleverd op 25 mei, maar opnieuw een paar dagen van te voren de melding dat het 'door corona' niet geleverd kan worden!! Het stond toch op voorraad?!?!?! Dus opnieuw bellen en dan krijg je vrolijk te horen dat het helemaal niet op voorraad is en pas een deel in juli en een ander deel in november verwacht wordt!!! Echt?? Moet je die fabriek nog gaan bouwen of zo? Je meubelmaker opleiden???? Maar de dame melde dan dat ik mij geld terug kon krijgen. Maar ja, ik wil na 2 maanden gewoon mijn meubels....toch maar geannuleerd en nu wachten op mijn geld. Ben benieuwd of dat voor november in orde is gebracht...

    Nooit, nooit, nooit, maar dan ook NOOIT meer iets kopen bij Goossens!!
    Een eerdere ervaring was goed, maar dit is echt te absurd voor woorden. Helemaal in combinatie met de lakse houding van het verkoop/klantenservice team.

    Door: Mark Westmaas 23-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Sidetable Saar

    Zeer slechte ervaring met Goossens Wonen.
    Op 16/02/20 online een Sidetable besteld. Deze zou op 20/03/20 geleverd worden. Hoewel de Corona maatregelen toen nog niet van kracht waren werd de levering geannuleerd. Er was overigens geen proactieve communicatie van hen, ik heb hier zelf naar moeten vragen. Vervolgens gingen ze mij na een paar weken terugbellen: is niet gebeurd. Dus contacteerde ik de klantendienst zelf. Toen werd gezegd dat ze voor eind april terug contact gingen opnemen. Je raadt het al: ik heb weer zelf moeten bellen want.. geen teken van leven. De levering zou nu pas doorgaan op 12/06! En dit terwijl Nederland, waar het magazijn is, nooit in lock-down gegaan is. Bovendien blijkt dat de sidetable, die ik op 16/02 bestelde aan € 499 (artikelnaam Saar) nu ineens € 569 kost en zogezegd in "jubileumpromotie" is (en terug slechts € 499 kost). Dat is geen promotie maar bedrog! Als ik de klantendienst daar op aanspreek geven ze mee dat ze te allen tijde de prijzen mogen verhogen en dat de kostprijs van hout geëxplodeerd is. Terwijl het hier over.. metaal gaat. Wat een klucht. Lieve mensen, ik wou dat ik de reviews van deze firma gelezen had VOOR ik er iets bestelde. Dan had ik er nooit gekocht. Bespaar u een hoop miserie en bestel er aub niet.

    Door: Laurence05-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Boxspring

    Vanmorgen een nieuwe luxe boxspring gekocht bij Goossens in Hengelo, wow wat een mooie winkel. We zijn onwijs goed geholpen door Mascha, ze was erg druk in de weer ook met andere klanten, ivm Corona was er maar 1 andere collega zodoende. Ze heeft super tijd voor ons genomen en weet waarover ze praat!!

    Door: Aimée 02-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    10
    rating

    Bed

    Ik was hier om een bed te kopen. We hadden al afspraken gemaakt en ik mocht er even wat dagen over denken. Toen ik had besloten dat ik het wilde was de actie ineens over. Dit hebben ze niet tegen mij gezegd en het personeel heeft met elkaar verzonnen dat ze het gesprek hebben gehoord. Schandalig

    Door: Tim Hoogduin22-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Goossens Wonen & Slapen

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Goossens Wonen & Slapen een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 34 ervaringen geplaatst over Goossens Wonen & Slapen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 32% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Goossens Wonen & Slapen actief?

    Goossens Wonen & Slapen is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Goossens Wonen & Slapen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.