NederlandReview

    Ervaringen Goossens Wonen & Slapen

    Wil jij meer weten over de webshop van Goossens Wonen & Slapen? Kijk dan zeker even verder. Je leest hier namelijk alles over de webshop, de voordelen van winkelen bij Goossens Wonen & Slapen en misschien wel het belangrijkste: wat anderen vonden van hun winkelervaring bij deze interieurwinkel.

    Wat is Goossens Wonen & Slapen

    Goossens Wonen & Slapen is een online en offline plek waar je heel erg veel wooninspiratie kunt opdoen, maar ook de leukste interieur items kunt shoppen. Daarnaast kun je er advies op veel verschillende gebieden vinden. Of je nou op zoek bent naar advies over het onderhouden van je houten meubels, naar de laatste woontrends of naar interieur- of slaapadvies. Je vindt het allemaal bij Goossens Wonen & Slapen. Ook shop je er de leukste meubels en tofste accessoires voor bij jou thuis, voor de fijnste prijs.


    Commercial van Goossens Wonen & Slapen

    Voor wie is Goossens Wonen & Slapen

    Goossens Wonen & Slapen is er voor iedereen die gek is op interieur en niet altijd tijd heeft om naar de woonboulevard te gaan. Deze winkel met zowel offline verkooppunten als een webshop is er voor iedereen die houdt van zijn interieur en graag de trends op het gebied van wonen op de voet volgt. Je kunt bij deze winkel eerst online het assortiment bekijken om vervolgens je bestelling te plaatsen of eerst nog even in een echte winkel naar de producten te gaan kijken, voelen, proberen. Hier heb je het beste van twee werelden.

    Waarom kies je voor Goossens Wonen & Slapen

    Je zou voor deze winkel kunnen kiezen vanwege het grote assortiment. Je kunt hier immers shoppen voor bankstellen, stoelen, tafels, kasten, lampen, vloerkleden, woonaccessoires, bedden, boxsprings, matrassen, slaapkamerkasten en beddengoed. Maar je zou ook bij deze winkel kunnen shoppen, omdat ze meer bieden dan alleen de producten. Je kunt hier namelijk ook terecht voor allerlei soorten advies. Je kunt hier namelijk advies krijgen over je interieur, over verschillende leersoorten, over bankstellen of over hoe je houten meubels onderhoudt. Of je shopt hier vanwege de personal shopper. De keuze is aan jou.

    Voordelen van Goossens Wonen & Slapen

    Hier komen online en offline winkelen samen. Je geniet hier van het gemak van online winkelen, want je - als je dat wilt - kunt combineren met de voordelen van winkelen in een ‘echte winkel’. Hier heb je gave producten, gedegen advies en een hoop vakkennis onder een dak.

    Contact opnemen met Goossens Wonen & Slapen

    Heb je al even lekker rondgekeken op de website en nu een vraag? Dan vind je wellicht het antwoord bij de pagina met veelgestelde vragen. Je vindt daar onder andere het antwoord op de vragen:
    - Hoe maak ik een account aan bij Mijn Goossens?
    - Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
    - Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?
    - Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Goossens Wonen & Slapen?
    - Hoe meld ik een klacht?
    De vragen zijn makkelijk onderverdeeld in de categorieën Mijn Goossens, Bestellingen, Betalingen, Levering, Wijzigen en annuleren en overige vragen. Zo kun je snel vinden wat je zoekt. Je kunt ook direct contact opnemen met deze winkel. Dat doe je door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar klantenservice@goossenswonen.nl. Ook kun je ervoor kiezen om hen te bellen. Je kunt de klantenservice telefonisch bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

    Ervaringen van anderen met Goossens Wonen & Slapen

    Heb jij je nieuwe bankstel bij Goossens Wonen & Slapen gekocht? Of kochten jullie een nieuwe eettafel inclusief die gave stoelen bij deze webshop? Dan zijn anderen op zoek naar jou. Of in ieder geval naar jouw mening over shoppen bij Goossens. Kon je makkelijk vinden wat je zocht, klopte de productinformatie met het geleverde product en hoe was het contact met de klantenservice. Mensen zijn op zoek naar reviews van Goossens Wonen & Slapen van echte mensen. Dus zou jij hen willen helpen door jouw beoordeling over deze webshop met hen te delen?

    Eerst weten hoe betrouwbaar een webshop is voordat je iets koopt? Lees hier ervaringen en reviews van klanten van Goossens Wonen & Slapen!

    Goossens Wonen & Slapen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (21)

    4.2
    29% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.4
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    4
    Leveren
    rating
    4.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Salon, eettafel en diversen

    Verschrikkelijk slecht. Zetel wordt met een doorgebroken zit geleverd. Bel je met je premium service naar goossens, komt sus en klus langst en maken het half en half. Weekje later zetel terug kapot. Nog een weekje later oh we hebben nog geen verslag gezien, we houden u op de hoogte. Nog een weekje later oh dat is het eerste wat ik er van hoor. Ondertussen een maand met een kapotte zetel en geen oplossing. Herstellen wil ik niet, gewoon een nieuw stuk en klaar. Dit kan blijkbaar zomaar biet. Klantendienst is erbarmelijk, zetel blijkt van bedenkelijke kwaliteit ondanks het fikse prijskaartje. Laatste keer dat we daar iets kopen. Het is schandalig wat een slechte service men daar bied.

    Door: Barre28-06-2020
    Kevin Arentsen28-07-2020

    Zeer teleurgesteld in Goossens. Een jaar terug een complete inrichting gekocht bij goossens. Kon ten alle tijden geleverd worden. Ruim ander halve maand geleden onze meubels op 10 augustus geprobeerd te laten komen. Maar er is niks mogelijk. Het geen wat bij verkoop allemaal mogelijk is. Is bij levering absoluut niet meer mogelijk. Al onze meubels staan nota bene klaar in hun magazijn. Heeft dus niks met corona te maken Zeer slechte service! En in geen enkel opzicht oplossing’s gericht.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Leren eetkamerstoelen

    Super slecht geïnformeerd. Wij hebben leren eetkamerstoelen inclusies garantie gekocht. Naderhand blijkt het leer niet zo sterk zoals beweerd en vallen er zaken niet onder de garantie die wel beweerd zijn.

    Kortom: wij zitten met onwijs dure stoelen die momenteel er niet meer uitzien.
    Vervolgens neemt Goossens niet de verantwoordelijkheid. Erg teleurstellend; eens en nooit meer

    Door: D19-06-2020
    Jvw28-07-2020

    komen levertijden niet na vinden dat je afnameplicht hebt ook al kloppen de kleuren niet beschadigde meubels bij aflevering na maanden nog geen oplossing zeer onpersoonlijk ze antwoorden met goosens Breda traag en log apparaat

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Bed

    Absolutely terrible experience! SHAMEFUL!

    Had to wait over 15 weeks for delivery, and still my order isn't complete! They don't have any proper communication channels and struggle to keeping Paying customers informed. Expecting good support even after you buy a bed worth 4000 euros is not going to happen! They try and oversell just to make a quick buck(This is their philosophy)! They try to work around their own business rather than focusing on the customer so i must remind them that "THE CUSTOMER COMES FIRST" - its a common practice for any business and you might want to learn that and also ask your team to practice this!

    Integrity is also something that's really lacking, after committing partial delivery they completely rule it out because they don't have time. Again, may i remind you that its the customer that makes your business run and not the other way round!

    The customer support team is as clueless as you can imagine! The prices they charge versus delivery is not worth it! I cancelled my second order(because the same sort of issues and would advise anyone considering to do the same! Stay away from their shops as they are a shameful business in the Netherlands! And i'm sure they don't really care about reviews anyway!

    Get your furniture from another location!

    Door: Mohsin Nizam Zaheer15-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Otik meubelen

    Echt onvoorstelbaar slecht, maar wel erg jammer. Goossens heeft erg leuke meubels (vind ik) en dus een nieuwe inrichting besteld op 8 maart.
    Leversdatum zou pas 25 mei zijn, maar na een belletje kon een deel op 17 april worden geleverd. Een aantal mails ontvangen dat de levering er aan komt conform afspraak. Maar dan.....2 dagen voor de geplande levering blijkt dat het niet geleverd kan worden op de 17e 'door corona'. Kan natuurlijk altijd iets gebeuren, maar toch even bellen. Vervolgens krijg ik een smoes te horen dat de vervoerder te druk is, maar mijn meubels klaar staan in het magazijn voor levering en ik deze eventueel ook zelf kan ophalen (minus datgene wat op 25 mei geleverd zou gaan worden). Maar dat kon ik niet, dus alles verschoven naar 25 mei + een extra dressoir besteld.....met mijn stomme naïeve kop....
    Want, je raad het al. Nog meer mails dat het allemaal conform afspraak zou worden geleverd op 25 mei, maar opnieuw een paar dagen van te voren de melding dat het 'door corona' niet geleverd kan worden!! Het stond toch op voorraad?!?!?! Dus opnieuw bellen en dan krijg je vrolijk te horen dat het helemaal niet op voorraad is en pas een deel in juli en een ander deel in november verwacht wordt!!! Echt?? Moet je die fabriek nog gaan bouwen of zo? Je meubelmaker opleiden???? Maar de dame melde dan dat ik mij geld terug kon krijgen. Maar ja, ik wil na 2 maanden gewoon mijn meubels....toch maar geannuleerd en nu wachten op mijn geld. Ben benieuwd of dat voor november in orde is gebracht...

    Nooit, nooit, nooit, maar dan ook NOOIT meer iets kopen bij Goossens!!
    Een eerdere ervaring was goed, maar dit is echt te absurd voor woorden. Helemaal in combinatie met de lakse houding van het verkoop/klantenservice team.

    Door: Mark Westmaas 23-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Sidetable Saar

    Zeer slechte ervaring met Goossens Wonen.
    Op 16/02/20 online een Sidetable besteld. Deze zou op 20/03/20 geleverd worden. Hoewel de Corona maatregelen toen nog niet van kracht waren werd de levering geannuleerd. Er was overigens geen proactieve communicatie van hen, ik heb hier zelf naar moeten vragen. Vervolgens gingen ze mij na een paar weken terugbellen: is niet gebeurd. Dus contacteerde ik de klantendienst zelf. Toen werd gezegd dat ze voor eind april terug contact gingen opnemen. Je raadt het al: ik heb weer zelf moeten bellen want.. geen teken van leven. De levering zou nu pas doorgaan op 12/06! En dit terwijl Nederland, waar het magazijn is, nooit in lock-down gegaan is. Bovendien blijkt dat de sidetable, die ik op 16/02 bestelde aan € 499 (artikelnaam Saar) nu ineens € 569 kost en zogezegd in "jubileumpromotie" is (en terug slechts € 499 kost). Dat is geen promotie maar bedrog! Als ik de klantendienst daar op aanspreek geven ze mee dat ze te allen tijde de prijzen mogen verhogen en dat de kostprijs van hout geëxplodeerd is. Terwijl het hier over.. metaal gaat. Wat een klucht. Lieve mensen, ik wou dat ik de reviews van deze firma gelezen had VOOR ik er iets bestelde. Dan had ik er nooit gekocht. Bespaar u een hoop miserie en bestel er aub niet.

    Door: Laurence05-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Boxspring

    Vanmorgen een nieuwe luxe boxspring gekocht bij Goossens in Hengelo, wow wat een mooie winkel. We zijn onwijs goed geholpen door Mascha, ze was erg druk in de weer ook met andere klanten, ivm Corona was er maar 1 andere collega zodoende. Ze heeft super tijd voor ons genomen en weet waarover ze praat!!

    Door: Aimée 02-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    10
    rating

    Bed

    Ik was hier om een bed te kopen. We hadden al afspraken gemaakt en ik mocht er even wat dagen over denken. Toen ik had besloten dat ik het wilde was de actie ineens over. Dit hebben ze niet tegen mij gezegd en het personeel heeft met elkaar verzonnen dat ze het gesprek hebben gehoord. Schandalig

    Door: Tim Hoogduin22-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Banken

    Nadruk ligt hier vooral op aandringen om te kopen en zeker niet bij het adviseren of meedenken. Ook niet de kleine regeltjes doorgeven aan de klanten zoals dat je bij grote aankopen bij annulering je 30% kwijt bent per artikel. Dit werd wel op de factuur vermeld op de dag dat de meubelen zijn geleverd, in de winkel is hier met geen woord over gerept. Dit past natuurlijk ook niet bij een agressieve manier van verkopen, want dan krijg je dat klanten gaan twijfelen en van de koop afzien, dit had ik zelf ook gedaan indien mij dit ter plekke was doorgegeven. Ik zit nu met te grote meubelen die eigenlijk niet geschikt zijn voor een appartement. Ik had i.p.v. 3 meubelen er 1 gekocht als ik ook advies had gekregen en dan was ik ook zeker weer terug geweest. Ze pronken wel met “wij willen tevreden mensen en dit houdt in adviseren en wat bij de klant past” , maar dit staat alleen leuk op de site, want bij mij werd er geen enkele keer meegedacht alleen maar mij proberen te paaien met korting hier en korting daar om maar de deal te sluiten. Vandaag heb ik na tig telefoontjes vanaf 8:30 eindelijk iemand te pakken gekregen om iets over 17:00 om me te vertellen dat ze niks voor me kunnen betekenen hiervoor had ik keer op keer iemand van de klantenservice aan de lijn als dit de regel is dan snap ik niet waarom dit niet gelijk in de ochtend is doorgegeven. Wel kreeg ik als tip om ze via marktplaats te verkopen want de producten zijn gewild,aldus de verkoopster. Ik neem aan als dat zo was dan konden ze ook terug genomen worden en in de winkel verkopen? Ik heb er een bittere nasmaak overgehouden aan deze koop. Voor mij nooit meer Goossens niet om de producten maar om de mensen die er werken. Ook begreep ik dat ze na iedere aankoop een enquête sturen over de aankoop maar ik verwacht dat ze deze alleen sturen als ze weten dat de klanten tevreden zijn want ik heb niks ontvangen

    Door: Fa22-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Niet doen

    Mooie tafel gekocht! We moeten er helaas bijna een half jaar op wachten.

    Ergste is nog dat we er zelf achteraan hebben moeten bellen.

    Komen ook ineens met allerlei rare manieren dat onze rechten zijn komen te vervallen... recht of niet maar zo behandel je een klant niet

    Door: Pim van Lieshout 21-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Eetkamer tafel en stoelen

    In december 2019 een eettafel en stoelen besteld in Utrecht . We kregen al snel onze tafel geleverd omdat er nog één op voorraad was. Helaas zaten er flinke krassen op de tafel en het onderstel. Toen kwamen ze de tafel weer omruilen omdat ze er toch nog één op voorraad hadden. Dat is vreemd natuurlijk omdat we de laatste tafel hadden gekregen. En zoals gedacht kregen we wederom een tafel die beschadigd was. De boorgaten zaten in het tafelblad. We hebben de tafel afbesteld en ergens anders een nieuwe tafel gekocht. Nadat de afgesproken tijd van de terugbetaling was verstreken hebben we gebeld met de klantenservice. Helaas wisten ze niets van de terugbetaling af. Na 2 dagen nog een keer gebeld en het was nog niet geregeld. Ze konden niet zeggen wanneer het terugbetaald ging worden. Gelukkig hebben we het geld binnen een week ontvangen. Toen zouden we nog onze stoelen geleverd krijgen. In de winkel afgesproken dat ze werden bezorgd met Goossens service. 79,- op de bon gezet. Vervolgens kregen we een nieuwe bon per mail bezorgkosten 0,- ze hadden dit zelf veranderd en de stoelen per post NL verstuurd.. woedend waren wij want na 2x een dag vrij te hebben genomen stonden ze op een ander tijdstip voor de deur en hadden ze 6 eettafel stoelen bij de Primera afgeleverd. Na een gesprek met Goossens was dit toch aan ons want wij hadden gekozen voor gratis verzending.. Na veel bellen en langs de winkel werden we teruggebeld door de leidinggevende van het filiaal in Zwolle dat ze de stoelen gingen ophalen en opnieuw bij ons zouden afleveren. Een kwartier later belde de klantenservice dat ze dit niet gingen doen. Succes met je stoelen ik kon ze zelf ophalen... Toen hebben we ook deze bestelling afbesteld. Wat een slechte service....

    Door: Chantal 21-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Boxspring

    verkeerd geadviseerd.
    waardoor we een matras en topper hebben wat totaal niet naar onze verwachting is. Worden van het kastje naar de muur gestuurd met onze klacht. waardoor we 1,5 jaar verder zijn en nog geen oplossing.

    Niet kopen,!

    Door: Daan17-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    Voor mij is de samenwerking met Goossens na vele jaren tot een einde gekomen. In November hebben we een boxspring besteld gehad van 3500 eur. Drie weken na onze bestelling kwam ik per toeval op hun site terecht en zag ik dat ons identiek dezelfde bed voor 2400 eur geprijsd stond. We vielen van onze stoel. Ik ben verhaal gaan halen in de winkel hoe dit kan en een vrouwelijke verkoopster was zeer arrogant en onvriendelijk hierbij. Zij is er dan de verantwoordelijke gaan bijhalen die mij zei dat hij niets aan de prijs kon doen, dit was een prijsverlaging door de leverancier. We zouden wel 10% korting krijgen bij een volgende aankoop, maar dit kon hij niet op papier zetten! We hebben dan tot 4× telefonisch contact opgenomen met de hoofdzetel van Goossens in Veghel waarbij telkens werd beloofd dat ze het gingen bespreken en ons gingen terugbellen...niet dus! We moesten telkens zelf opnieuw contact opnemen. Uiteindelijk heeft de winkel in Peer opnieuw contact opgenomen met ons en toen deden ze de bezorgkosten van 79 eur van de prijs af.... Maakt dat het bed nog steeds 1020 eur te duur was. Het bed is inmiddels geleverd, tis een prachtig bed maar ik heb er een wrange nasmaak bij gekregen.
    Doorheen de jaren voor 15 000 eur gekocht bij Goossens, maar van mij krijgen ze geen koperen eurocent meer. Wij hebben ondertussen al nieuwe eetkamermeubels besteld bij een andere meubelzaak waar ze vriendelijker zijn.
    Ik ben zelf actief als verzekerings/vastgoedmakelaar in de buurt van 2 Goossenswinkels en krijg bij regelmaat de vraag voor goede adressen voor interieurontwerp/meubelzaken. Ik zal hun zeker melden waar ze zeker niet moeten zijn door deze ervaring mede te delen.
    Ik ben heel teleurgesteld in Goossens, en voel mij misleid. Dat er een actie is op een produkt waarbij dit bed 300 eur goedkoper is, daar kan ik perfect mee leven, maar meer dan 1000 eur verschil op 3500 eur....neen dat vind ik onbegrijpelijk, onlogisch en misleidend. Dus voor ons nooit meer. We stellen ons de vraag voor hoeveel duizenden euro's we in het verleden dan wel in de nek zijn geslagen door Goossens....

    Door: Steven16-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Eetkamer tafel en stoelen. Buffetkast, tv meubel, salontafels, bankstel, stoel met hocker

    Enige pluspunt is de hulp bij aankoop. Daar steekt Goossens veel tijd in.

    Minpunten:
    Beschadigde buffetkast bij levering. Diepe krassen van onderstel eetkamer tafel door slecht vervoer.
    Eetkamerstoel zwakker plek in het leer. Moest omgeruild worden.
    Tv kastje: scheve wiebwlende legplank, verkeerde kleur, groot verschillen met model in de showroom en andere handvatten dan showroom model. (Vlijm scherp, niet acceptabel met kinderen). En logo plaatje viel er na 1 dag vanaf.
    Salon tafeltjes: 2 dezelfde salon tafeltjes. logo plaatje op 2 verschillende plekken en hoogtes geplakt. En er viel er een af.
    Bankstel: 2,5 zits leren bankstel met elektronisch uitklapbare voetensteun/ onderuit zit functie. Bank begon op dag 1 al te piepen en kraken bij zitten en opstaan.

    Enige product dat geen problemen heeft gehad is de stoel met hocker.

    Bezorgers wilde een vergoeding geven voor de beschadigde kast. Kast kostte ons 1500 euro en de vwrgoeding kon maximaal 75 euro zijn. Hoe durf je het aan te bieden denk ik dan. Diepe groeven bevonop de kast door vervoer. Kast is retour gegaan en pas naar 12 weken wachten hebben we een nieuwe kast geleverd gekregen.

    Met de stowl, scheve legplank en handvatten van tv kastje naar de winkel gereden met de goede hoop service te krijgen waar je als klant dan ook wel dik voor betaald en waar Goossens altijd mee loopt te pronken. Wat een dikke tegenvaller was dat. De meegenomen onderdelen wilde ze niet eens bekijken want de klacht afhandelen was niet hun taak. Het hoofdkantoor zou die verantwoordelijkheid moeten dragen. Met heel veel moeite zijn we in gesprek kunnen komen met de op dat moment aanwezige "leiding" die met droge ogen en zonder excuses het zelfde statement bleef uiten. De problemen kunnen ze alleen noteren in hun systeem waarna een service monteur ingepland kan worden die op afspraak langs komt om de klacht op te nemen en de problemen te verhelpen.
    Ongelofelijk... ik heb er geen ander woord voor. Er kon nog geen excuus vanaf, laat staan empathie voor de situatie.

    We hebben zelfs geopperd om de stoel en het tv meubel om te ruilen met de winkel modellen, maar dat was uit den boze en onacceptabel. Dat was niet volgens protocol en alle klachten moet via het hoofdkantoor geregeld worden.
    En Goossens,... een klacht noteren en melden is geen service.

    Na 3 weken eindelijk de service monteur aan huis. Zonder onderdelen of enig benul wat de klacht was en wat hem te doen stond. Wederom het systeem waarnaar verwezen werd wat onduidelijk zou zijn over de opdracht.
    Alleen de seetkamer stoel was meegenomen en omgeruild.

    Kleurverschil van tv meubel en salon tafeltjes laten zien. Verkeerde handvatten laten zien net als de scheve wiebel plank in het tv meubel. Allen wederom genoteerd en aangegeven dat hiervoor terug gekomen moet worden. Weer een dag thuis gebleven voor niets.
    Wederom gebeld met Goossens voor een oplossing.
    Na telefonisch contact over de gang van zaken blijkt het tv meubel niet meer leverbaar te zijn. We zouden iets anders uit mogen kiezen. Dit was onacceptabel. De hele inrichting was op elkaar afgestemd en zou dan niwt meer passen. Daarnaast is het niet ons probleem dat het meubel niet meer leverbaar zou zijn. Aangegeven dat we het showroom model wel om zouden willen ruilen voor het huidige tv meubel wat eerder geen optie was. Nu blijkbaar weer wel.
    Afgesproken dat ze deze op schade en gebreken zouden controleren en daar foto's van zouden delen ter bevestiging. Zo gezegd zo gedaan. Na 3 weken samen geleverd met de nieuwe buffetkast, blijkt het TV meubel een dikke scheur in het deurtje te hebben bij het scharnier. Dit was in 1 oogopslag te zien en zou niet te missen zijn bij een kwaliteitscontole die Goossens in iedere reclame boodschap aan haalt.

    Beide tv meubels retour laten meenemen, inclusief de 2 tafeltjes en geld terug geëist. Goossens probeerde daar ook nog een 30% annuleringskosten uit te halen, maar dat hebben we snel afgekapt.

    Nu zitten we dus met een halve inrichting waar we tot nu toe nog geen passend tv meubel en salon tafeltjes bij gevonden hebben. Tijdelijk maar IKEA meubels gekocht en de zelfde dag in elkaar gezet en in gebruik genomen.
    IKEA levert tenminste service als er problemen zijn. Goossens noteert deze als service.


    Wij bevelen Goossens dan ook aan NIET aan. We raden Goossens wel STERK af.

    Door: Marc van der Sloot15-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    zwevend tv meubel

    Begin dit jaar een zwevend TV meubel gekocht bij Gooossens. Tot grote schrik is deze pasgeleden midden in de nacht van de muur gevallen, het meubel en TV zijn total loss. Oorzaak ligt duidelijk in een materiaalfout, de houten ophang balken zijn gespleten.Deze zijn gemaakt van gelamineerd hout, en de lijm heeft gewoon los gelaten. Goossens schermt zich achter zelfmontage en wil niks vergoeden. Met de montage is niks mis, de ophang balk zelf is niet uit de muur gekomen. De klantenservice schermt zich achter het 'eindoordeel' en degene die de beslissing gemaakt heeft is tijdens elk contact nooit aanwezig. Wanneer diegene er wel is kunnen ze niet zien(??)

    Wel hebben ze aangeboden het meubel opnieuw op te hangen, heel aardig maar buiten het verlies aan vertrouwen hebben we ook duidelijk aangegeven dat het meubel zelf kapot is!

    Daar houd het volgens Goossens op en wij mogen zelf opdraaien voor een nieuw TV meubel en nieuw TV.

    Door: D 14-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Alle meubels voor een woning, bankstel en kledingkast

    Waardeloze service!!!

    Ik heb al meerdere malen mijn meubels gekocht bij Goossens in Nuenen.
    Maar twee weken geleden heb ik nieuwe meubels geleverd gekregen in mijn nieuwe woning. Een te grote tafel werd er geleverd en de tafel was ook nog beschadigd die wordt door hun intern hersteld zoals gezegd is, al zijn hier telkens andere verhalen over. Dan weer door de leveranciers allerlei smoesjes en mij als klant het maar laten uitzoeken. Nu krijg ik dus geen nieuwe tafel maar een herstelde tafel en nog niet die juiste afmeting. Duidelijk de maten van de tafel door gegeven aan de verkoopster, maar door een fout van hun verkoopster is er een verkeerde maat in de overeenkomst gezet. Dan verwacht je dat ze meewerken naar een passende oplossing maar dat gebeurt absoluut NIET. Ik heb hier in de afgelopen 2 weken erg vaak over gebeld met verschillende mensen van Goossens tot het hoofdkantoor aan toe maar er wordt steeds beloofd dat ik terug gebeld word, maar dit gebeurd niet en steeds moet ik er zelf weer achteraan. Ik ben nu 2 weken verder en ik heb nog geen tafel en geen oplossing om een tafel te ontvangen met de juiste afmeting. Dit noemen ze dan service of een passende oplossing. Echt waardeloos!!! De enige optie die ze bieden is bijbetalen (behoorlijk bedrag) voor een kleinere tafel terwijl ze zelf een verkeerde maat op de overeenkomst zetten. Dat noemen ze service ???!

    Door: I Manders21-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Meubel set (twee zitbanken)

    We hebben met kerst in 2018 twee banken gekocht bij Goossen Nuenen. Verkoop ging heel vlot en soepeltjes, helemaal goed...totdat ze na zes weken werden geleverd. De kleur klopte helemaal niet! Zo jammer na het lange wachten. De banken mochten ze dus direct weer mee terugnemen. En als je dan denkt dat je de volgende dag door Goossen wordt gebeld met de vraag, "goh meneer ik zie wat er gebeurd is, wat vervelend, excuses voor onze fout, wij gaan dit zsm voor uw oplossen en we maken dit goed met u!", nou dan heb je het goed mis. Continue er ZELF achteraan moeten zitten, je wordt niet teruggebeld, er is steeds een ander contactpersoon, niemand neemt verantwoordelijkheid, ze zijn traag, klantenservice is vaak moelijk te bereiken, ze werken niet efficient, et cetera.
    Maanden gingen voorbij en uiteindelijk na bezoek in de winkel kwamen we tot een oplossing maar wel met een houding van "Nou dit probleem hebben wij toch maar weer eens prima voor u aangepakt!" Er is sorry gezegd maar daar blijft het dan ook bij. Geen korting aangeboden of enige vorm van goedmakerij. Als je VIJF maanden moet wachten ipv 1.5 op je banken door fouten bij Goossens en je hebt er dan zelf ook nog eens veel tijd, energie en de nodige frustratie in gestopt en het blijft dan bij "sorry" en " jammer voor u", nou dan heb je het als bedrijf echt niet begrepen. Ons zien ze daar nooit meer terug en ik vertel dit verhaal aan iedereen! Oh ja, en als kers op de taart kreeg ik na aankoop het certificaat van de 10 jaar Premium Care (garantie tegen vlekken ed) met alleen de vermelding van één bank ipv twee! Moet ik dus weer achteraan. En als je het certificaat goed leest staat er gewoon dat je geen 10 jaar maar 7 jaar garantie krijgt (10 jaar alleen op constructie). Zeg dan gewoon 7 jaar! U bent gewaarschuwd!

    Door: Swinkels04-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Misleiding bij aankoop bank

    Verkopers zijn alleen uit op provisie, schotelen je de verkeerde informatie voor en zetten je onder druk als zijnde de laatste dag van de sale, dus je bent gek als je die honderden euro's laat liggen door uitstel, maar je raadt het; de sale ging nog minstens 3 weken gewoon door!!! Let op voor opklopbank, wordt op de site niet genoemd, wordt door de medewerkers niet genoemd, maar als je handtekening gezet is op de verkoopbon, krijg je een bundeltje papieren mee waarin staat dat je zo'n bewuste opklopbank gekocht hebt en dat ze deze info gegeven hebben. Pure besodemieterij.
    We hebben 30 jaar onze complete meubelinboedel bij Goossens gekocht, maar zijn erg teleurgesteld en zullen hier NOOIT MEER IETS KOPEN!!!. U bent gewaarschuwd.

    Door: Gerrit-Jan27-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Zeer slechte service, geen aanrader

    Een bed besteld die op voorraad was vanwege snelle levering, en uiteindelijk bijna 2 maanden moeten wachten omdat het tot 3 keer toe het verkeerde product geleverd werd.
    Zeer gehaaide verkopers (filiaal Utrecht), die misleidende informatie geven. Zoals bijvoorbeeld doen alsof iets het laatste expemplaar is dat op voorraad is om zo druk achter de verkoop te zetten. Terwijl een dag later blijkt dat dit helemaal niet waar is. Alles kan zolang je nog niks getekend hebt maar zodra je betaald hebt en er is een probleem zit je zelf met het probleem opgescheept.

    Door: Els24-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Levering salon

    Mijn salon is besteld in augustus. Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik op de eerste verdieping woon en dat er dus een liftje bij moest zijn. Dit was helemaal niet nodig volgens de verkoopster, want het werd in stukken geleverd. 6 weken zou de levertijd zijn. De verkoopster verzekerde me dat ik zeker tegen de feestdagen mijn salon zou hebben. In december werd ik eindelijk gecontacteerd en 19 december zou de leverdatum zijn. Pas 2 dagen vooraf krijg je het uur. Ik kon dat uur geen vrij krijgen en heb iemand moeten zoeken die in mijn huis wilde komen wachten. De lange zetel kon niet door de deur. Enkel het kort stuk kon binnen en moest ik onmiddellijk betalen. Voor de lange zetel werd een nieuw afspraak gemaakt. 3 januari konden ze pas komen met een lift. 3 januari (vandaag) zijn ze geweest, maar weer zonder lift. Het was niet doorgegeven. Ze stelden voor om weer een nieuwe afspraak te maken (volgende week). Ik ben heel boos geworden en toen kon het opeens wel vandaag. Na even rond bellen hebben ze een liftje gevonden. De mannen van de levering hebben hun best gedaan. Maar de verkoopster en de mensen die informatie moeten doorgeven doen hun werk niet naar behoren. Bij de bestelling zijn ze supervriendelijk en daarna ben je een nummer. Er komen geen excuses en al zeker geen compensaties. Een ontevreden klant!

    Door: Severeyns03-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    fantastisch

    Wat een goede zaak, in Utrecht hadden een tafeltje in de uitverkoop gekocht en toen wij thuis kwamen viel het toch tegen wat grootte betrof, gebeld met de winkel en na een kort gesprek mochten wij het de volgende dag terug brengen en kregen ons geld terug, dit noem ik nog een service met een grote 10 plus.

    Door: emm goudriaan21-06-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Schrijf zelf een review over Goossens Wonen & Slapen

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Goossens Wonen & Slapen een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 21 ervaringen geplaatst over Goossens Wonen & Slapen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 29% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Goossens Wonen & Slapen actief?

    Goossens Wonen & Slapen is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Goossens Wonen & Slapen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.