Giga Meubel

3.8

Bestellen

2.8

Service

4.2

Prijs

3

Levering

30.8%

Zou hier weer kopen

Giga Meubel

Zoek jij ook unieke en betaalbare meubels die je woonkamer dat tikkeltje luxe geeft? Zoek je gecombineerde meubelstijlen die vrijwel uniek zijn, anders dan het normale aanbod en toch nog betaalbaar? Bij Giga Meubel vind je deze wellicht terug. Net zoals de combinatie en durf om verschillende stijlen te combineren om zo een eigen design op de meubelmarkt te brengen die velen niet zouden durven mengen. Maar voordat je bij een winkel iets bestelt, zeker als het gaat om prijzige items zoals meubels, dan is het goed om eerst even de reviews van hun klanten voor jou te lezen. Hoe zijn hun ervaringen met Giga Meubel? Is deze winkel betrouwbaar?


Wat zeggen klanten over Giga Meubel?

Nieuwsgierig geworden naar het bedrijf en reviews lezen van klanten? Lees hieronder zowel positieve als minder aangename reviews van klanten.Hier vind je zowel de negatieve als de positieve ervaringen terug.


Aarzel ook niet om jou ervaring neer te pennen zodat potentiële klanten weten hoe de winkel zelf wordt beoordeeld zonder de eigen site te moeten raadplegen.


Ook als iets niet zo vlot is verlopen, mag je het hier neerpennen. Een verwittigde man of vrouw is er twee waard om deze minder vlotte ervaring mee te nemen om ze te vermijden.


Geschiedenis en ontstaan van Giga Meubel

Giga Meubel heeft zijn eerste vestiging geopend in 2012 met als doel toch net iets anders te zijn dan de meeste meubelwinkels. De meubels worden zelf ontworpen, geïmporteerd en door hun zelf uitgezocht in het buitenland. Er is ondertussen een tweede vestiging geopend in Wommelgem België in 2017.


Aanbod

Een ruim aanbod van meubels die zelf worden ontworpen of gekozen in het buitenland. Ze bieden een breed aanbod meubels aan voor de living een luxueuze uitstraling te geven en betaalbaar voor een breed publiek.


Hun eigen persoonlijke toets zorgt ervoor dat Giga Meubel net iets anders is dan een meubelbranche.


Hun sterkte is diverse stijlen combineren om zo stukken aan te bieden die uniek zijn. De stijlen variëren van vintage, retro gecombineerd met de industriële look. Net iets anders dan wat andere meubelwinkels aanbieden. Een aparte stijl die aanslaat bij de klanten van Giga Meubel.


Oorsprong naam Giga Meubel

Omdat ze zoveel verschillende meubels en stijlen combineren is de naam vanzelf gekomen.


Missie

Betaalbare meubels aanbieden die zorgen voor een luxueuze toets aan de living. Door net die combinatie van stijlen, meubels en eigen design zorgt voor een groot aantal klanten die net als de meubels net iets anders zijn dan de rest.


Lees hier de beoordelingen van Giga Meubel

Ieder mag zijn mening uiten: zowel positief als minder positief. Laat je review achter zodat we mensen zowel de positieve als de minder positieve kanten van deze zaak kunnen weten. Het is beter op je hoede te zijn dan ontevreden. Hoe heb jij Giga Meubel ervaren?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (26)

Salon-, eettafel en eettafelstoelen

Bestelling bestaat uit; salontafel Elisa, eettafel Lucio en eetkamerstoelen. Na lange tijd zoeken eindelijk een Salontafel gevonden dat met mijn interieur past en met de juiste hoogte nl. 48cm. Ik heb toen uiteraard mijn set uitgebreid met een eettafel en stoelen. Eerst moest ik langer wachten dan waarmee geadverteerd en toen het eindelijk geleverd werd, ontdekte ik een half uur nadat de bezorger was vertrokken dat de salontafel 10cm lager was nl. 38cm. Dit is niet wat ik heb besteld en een enorme teleurstelling na maanden wachten. Enige oplossing dat kan worden geboden is; 1. Hou de tafel van 38cm en ontvang €35,- korting 2. Neem een showmodel van 48cm en ontvangen een gratis ruil met een gereduceerde prijs van €74 38cm is te laag voor bij mijn bank. Dus ik dacht een nieuwe te bestellen als oplossing want de tafel werd nog steeds geadverteerd met een hoogte van 48cm en direct leverbaar. Toen werd mij verteld dat de hoogte van 48cm van een eerdere lichting is en met de nieuwe lichting alleen nog maar 38cm wordt geboden. Kortom tafel is geadverteerd met de onjuiste afmetingen. Ik was bereid om dan de showroommodel te nemen mits hier geen schade aan zit. Dit willen zij echter niet worden garanderen en ik krijg dus geen garantie. Mocht er toch iets mis zijn en het geretourneerd moeten worden, dan kan dat tegen betaling van €50,-. Ik heb aangegeven geen risico te willen lopen met zo veel geld en dat zij alle artikelen mogen ophalen. Dit wordt geweigerd want 1 artikel voldoet niet en rest wel. Echter was dit artikel leidend voor de overige artikelen. Kom op, het is vanzelfsprekend dat je ook als consument artikelen op elkaar doet afstemmen. Dit is geen onwil vanuit mijn kant maar GiGa meubel kan niet leveren, hoezo is dit mijn verantwoordelijkheid in ene? Dit is simpelweg geldklopperij. Hoe dan ook gaat dit mij geld kosten terwijl ik de gedupeerde ben. Ik weiger hierin mee te gaan! Maanden gewacht, zit nu zonder tafels voor housewarming, heb onnodige kosten gemaakt voor hulp met tillen (levering namelijk tot eerste drempel). Erken dat ik hier niets aan kon doen en kom met een gepaste oplossing. Kosteloos ophalen van een fout geleverde artikel is geen tegemoetkoming voor een gedupeerde. Klantgerichtheid is ver te zoeken. Niet bestellen bij giga meubel!

W

Warda

11-09-2023

0

Kast

Kast besteld, kon door een man helemaal niet worden afgeleverd dus moest helpen. Was niet te doen, handen kapot spieren overbelast etc. Kast in verpakking net over drempel gedumpt. Verpakking met 6 man pas losgekregen. Compleet beschadigde kast, verf liet los, rubbers er half uit, lades zonder of met losse schroeven, krassen etc etc. Onbeschoft personeel. Slechte reviews worden verwijderd, klachten worden niet in behandeling genomen.

V

Van N

03-08-2023

0

M

Marco

21-07-2023

0

Eetkamerstoelen

Pakketten en producten beschadigd aangekomen, onzorgvuldig ingepakt. Contact gezocht met klantenservice maar tot op heden nog geen oplossing ontvangen. Gevraagd of leidinggevende mij kan bellen, geen gehoor op. Dit loopt al sinds 23 mei. Bestel hier niet!

S

Sv

01-07-2023

0

Kast

HOUTWORM!! Wat een vreselijk slechte service! We hebben een mangohout kast 9 maanden geleden gekocht voor onze nieuwbouw woning. Onlangs hebben we houtworm in de kast geconstateerd welke in een legger van een plank lijkt te zijn begonnen, maar inmiddels op meedere plekken in de kast zit. We hebben gigameubel meteen benaderd voor een passende oplossing, maar zij trekken hun handen eraf ondanks de nog niet verstreken garantieperiode en meerdere pogingen voor een passende oplossing van onze zijde. Een standaard antwoord op onze mails. Een verzoek voor contact met een leidinggevende wordt niet beantwoord. Schandalig!

I

Ilbrink

24-06-2023

0

Eettafel

Houtworm 5 maanden na levering blijkt er houtworm in onze eettafel te zitten. In een ver stadium. Deze houtworm vliegt inmiddels uit en hebben waarschijnlijk onze andere meubels aangetast. Na veel contact te hebben gehad met Gigameubel bieden ze ons een bestrijdingsmiddel aan en verder geen service. Bij binnenkomst van deze tafel waren de bevestigingsbouten onder de tafel duidelijk te zien op beide zijden van het bovenblad, Een geringe tegemoetkoming van € 45,- werd ons aangeboden. De serviceverlening van Gigameubel is bagger. Nooit geen Gigameubel meer.

R

Rob

20-06-2023

0

Salontafel

Salontafel gekocht bij partner GigaMeubel via de website van LeenBakker. Levertijd van 8 dagen werd er beloofd en na meer dan 2 weken geen track en trace of bestelinformatie van de partner te hebben ontvangen krijg ik een mail met alleen erin dat de aanbetaling verwerkt is. Klantenservice gebeld die maar 2u op een dag bereikbaar is en zij hadden geen info en moesten dat ook nog bij hun leverancier opvragen. Bestelling is nu geannuleerd en hoop dat ik mijn geld snel kan ontvangen weer. Ga hier zeker niet nogmaals bestellen.

H

Hasine

01-06-2023

0

Barstoel

Barstoelen besteld en betaald, deze waren voorradig. Dezelfde dag verzendbevestiging met track en trace code postNL, bezorgtijd blijft onbekend. 3 mails, dewelke niet beantwoord werden, en 2x chatten later, krijg ik een mail dat het artikel niet meer leverbaar is. Er worden mij wel alternatieven aangeboden, ik wil deze zelfs niet bekijken. Ik ben niet meer van plan om mij nogmaals te laten bedotten door deze firma. Nu wachten op mijn geld, dat binnen enkele werkdagen teruggestort zal worden. Gigameubel u staat op mijn zwarte lijst. Een zeer ontevreden klant

E

Een zeer ontevreden klant

11-05-2023

0

TV meubel

TV meubel gekocht, een paar met de klantenservice gebeld, komt Erik aan de lijn en verbreekt iedere keer de verbinding. wil graag weten wanneer hij geleverd wordt. Na het lezen van de reviews heb ik mijn twijfels. stuur mijn geld maar terug. stom van mij dat ik gelijk heb betaald.

H

Hilda

14-04-2023

0

Salontafel

Salontafel gekocht werd geleverd met een al schade , terug sturen of omruilen nog niet gelukt. 3 maanden verder. Deze mensen weten niet wat ze doen of over praten. Mensen wees gewaarschuwd en ga niet in zee met Gigameubel

M

Mit

06-04-2023

0

Eettafel

Zeker 1,5 maand gewacht op de bestelling na zelf mailen sturen zij in je spam mail een leverings afspraak dan duurt dat nog eens 2 weken. Dan vervolgens stuurde zij een mail dat de tafel geleverd was. Wij hadden niks ontvangen mijn man had speciaal vrij genomen om aanwezig te zijn. Geprobeerd te bellen niemand pakt op onbereikbaar gewoon. Toen maar een mail gestuurd zeggen zij dat ze er waren maar niemand deed open, dat kan dus al niet! Vervolgens moet je dan een nieuwe leverings afspraak maken maar dan moet je wel €50,- betalen! Toen heb ik gezegd cancel maar alles willen ze alsnog dat ik €50,- betaal omdat ZIJ zeggen dat ze naar mij zijn toen gereden. Oplichters zijn het!!!!!!

N

Nathalie

02-03-2023

0

Oslo tafel

We hebben hier een Oslo tafel besteld, maar deze kwam helaas met 2 kapotte tafelpoten binnen vlak voor de Kerstdagen. Toen op deze website terecht gekomen en toen begonnen we ons pas echt zorgen te maken met al deze slechte reviews. Gelukkig kwam er direct na de Kerst al snel bericht dat ze vanuit het magazijn 2 nieuwe tafelpoten zouden versturen, welke de dag erna al geleverd werden. Om dus een beetje tegenwicht te geven aan de negativiteit hier en ook wellicht wat mensen gerust te stellen daarom deze review. In ons geval hebben ze immers heel erg snel een goede oplossing geboden en uitgevoerd. Geen 5 sterren omdat de tafel natuurlijk in eerste instantie wel stuk geleverd werd, waar we wel van baalden in verband met de Kerstdagen die we graag met de nieuwe (en grotere) tafel wilden vieren. De tafel is verder wel erg mooi en voelt stevig aan.

J

Jelle

28-12-2022

0

Bureau

Helaas deze reviews niet eerder gelezen. Onlangs een bureau gekocht, werd beschadigd afgeleverd. Dat was aan de buitenkant van de doos al duidelijk te zien. Dat op zich kan natuurlijk gebeuren, maar de bezorger voelde dit waarschijnlijk ook al aankomen, want het bureau stond zonder aanbellen 'opeens' voor de deur. Toch gedeeltelijk uitgepakt en bleek inderdaad beschadigd. Bellen, mailen, bellen mailen, nu 3 weken later zit ik nog steeds met het beschadigde bureau in een doos en geen nieuw bureau, nietszeggende antwoorden bij de klantenservice. Wat een bar-slechte service. Absoluut niets bestellen bij dit bedrijf!!

C

Charissa

25-11-2022

0

TV- meubel

Wij hebben een jaar geleden een TV-meubel gekocht bij GiGa Meubel. Nu blijkt dat er HOUTWORMEN inzitten. De firma wilde eerst een nieuwe kast leveren, maar deze was niet voorradig. Daarna wilde ze een alternatieve kast of waardenbon geven. Maar toen kregen we een mail dat de "juridische dienst" vond dat we er geen recht op hebben omdat we zelf houtwormen erin hebben gebracht en dit dan maar vroeger moesten gezien hebben. Volgens de ongediertebestrijding duurt het 2-3jaar voor deze houtlarven tot houtkevers ontwikkeld worden. Doordat we ook deze kever in de kast hebben gevonden is het bewijs er dat dit wel degelijk in de kast zat toen we ze aankochten. Dit is bevestigd met de factuur, foto's en een tekst van de ongediertebestrijding dat de wormen er al van tevoren inzaten. De firma wil niks meer doen voor ons. Terwijl we recht hebben op 2 jaar product garantie. Hier koop ik nooit nog iets! Zelfs geen compensatie of niks krijgen we! Nu hebben we een instabiele kast met gaten in, kosten om ze te behandelen en de kans dat andere meubelstukken ook besmet zijn is reël.

D

Dries

18-08-2022

0

Barstorlen niet ontvangen

Bijna jaar geleden barstoelen besteld 100060545 3x verzet en alsnog geen nieuwe datum. Weken geleden gebeld aanbetaling terug gestort zou worden en nog niks ontvangen. Slechte service, onbegrijpelijk nog bestaat

L

Lisa Oosters

01-07-2022

0

Eetkamerstoeltjes

Zwart kunstleder,vol met putjes en blazen,na heel veel e-mails,telefoontjes en klachten hier over,conclusie van de zaak dat doet dit materiaal,als de lijm opdroogt is het misschien weg,15 euro tegemoetkoming heb gezegd koop daar maar een ijsje voor! Zint voor je daar begint!!

A

Annemie Dielemans

31-03-2022

0

Bank

Slechte service ooit!!!! Bah wat werken er onvriendelijke en niet behulpzame mensen bij de klantenservice! Het is dat ik geen 0 mag scoren!

V

Vildan Cengiz

18-03-2022

0

Meerdere items

Onaardige klantenservice zodra er iets niet goed is. Helaas heb ik alle recensies online niet eerder gezien. Kast gekocht met beschadigingen, hangt een briefje aan met wij zijn niet aansprakelijk voor de beschadigingen. 4 barkrukken besteld en maar 2 geleverd. Parasol van €250 gekocht en die gaat niet open. Is normaal zeggen ze. Doen we niets aan. Minimale compensatie voor bij een volgende bestelling. En een parasol die je weg kan gooien. Never nooit meer hier bestellen.

J

jocelyn

10-08-2021

0

dressior

Wij hebben een mooie dressior kast besteld bij Giga meubel. Met de kast is niets mis, maar hebben wij veel aan te merken over de levering. Bij de levering door de bezorger is er een enorme kas in ons net nieuwe behandelde houten vloer. Dit is gekomen doordat de bezorger met de kast is gaan schuiven terwijl er op de doos staat ' niet schuiven nietjes aan de onderkant'. Zonder overleg schoof hij de kast naar binnen via de openslaande tuindeuren (1 drempel). De chauffeur zei succes ermee en liep zo weg. Wij waren geschrokken van de schade en voor we het wiste was de chauffeur weg gevlucht. Hierna ben ik contact gaan zoeken met de klantenservice en na een paar dagen kreeg ik een mail terug. Dat ze gesproken hebben met de Chauffeur en die geeft aan dat mijn man aangegeven heeft de kast binnen te dragen en dat wij het maar moeten uitzoeken met onze inboedelverzekering. Wat ons het meest dwars zit is dat de bezorger niets aangegeven heeft dat het te zwaar was of dat hij ging schuiven. Dan hadden wij hier geen toestemming voor gegeven. we waren met meerdere mensen in het huis die konden helpen of we hadden heb buiten onder het balkon laten staan tot er sterke mannen waren. In de mailtjes van Giga meubel zeggen ze eigen risico en dat we er voor getekend hebben maar ik vind dit echt de fout van de Chauffeur, die had niet moeten schuiven.

R

Roseanne

28-07-2021

0

jada 3-zits bank

Na een eerdere bestelling af te hebben gebroken i.v.m. onmenselijke levertijd in combinatie met verschrikkelijke communicatie, toch maar weer besteld omdat deze bank nergens anders wordt aangeboden. Echter voor de tweede keer weer belazerd met nietszeggende levertijd op de site. later namelijk een mail ontvangen dat het langer gaat duren. Hierna heb ik nog 2x kunnen mailen waar the f die bestelling nou blijft. Die levertijden zeggen niks, ze gaan na gegeven feedback nogsteeds niks aan de site aanpassen waardoor hun order statussen kloppend kunnen worden, en flut communicatie. SVP begin hier niet aan, flutzaak.

J

jennifer

14-05-2021

0