Gamma

4.3

Bestellen

3.6

Service

4.6

Prijs

3.9

Levering

53.1%

Zou hier weer kopen

Gamma

Klussen: soms kunnen we er niet omheen. Of je nou een echt doe-het-zelf’er bent of dat je nou gewoon echt eens die lekkende kraan moet repareren om een overstroming te voorkomen; Gamma heeft waarschijnlijk wel wat je zoekt. Gamma is met 166 filialen in Nederland en 86 in Belgie de grootste bouwmarkt keten van de lage landen. Bij Gamma staat duurzaamheid voorop. Daarop beschikken een hoop van hun producten over het Klus Bewust Label en leggen ze online uit hoe je bewust kunt klussen. Enkele partners van Gamma zijn Milieu Centraal, Stichting Consument en Veiligheid en Wecycle/Stibat.


Wat voor klus je ook moet verrichten, je vindt hoogstwaarschijnlijk het passende materiaal in hun webshop, of in hun bouwmarkten. Enkele voorbeelden van categorieen die ze in de Gamma webshop aanbieden zijn ‘bouwmaterialen’, ‘hout’, ‘auto en fiets’, ‘deuren, ramen & trappen’ en ijzerwaren. Op hun eigen site vind je het hele assortiment. Als je overweegt gebruik te maken van de diensten van Gamma, maar nog twijfelt, heb je hier op NederlandReview de mogelijkheid om de recensies over Gamma te lezen, zodat jij een weloverwogen keuze kunt maken!


Wat kan Gamma voor jou betekenen?

De bezorgtermijn verschilt per product maar is in de meeste gevallen enkele werkdagen. Indien je een bestelling groot en zwaar is, kan je ervoor kiezen deze te laten bezorgen door een Gamma  bestelbusje, dit kost 69 euro.

In de Gamma webshop kun je met de volgende betaalmethodes betalen: iDeal, PayPal, Visa of MasterCard, en de Gamma cadeaupas. Je kunt ook kiezen om achteraf te betalen.


Mocht je je bedenken, of heb je simpelweg de verkeerde keuze gemaakt, dan heb je 30 dagen vanaf de aankoopdatum om deze terug te brengen of te ruilen. Dit kan gratis in een Gamma bouwmarkt.  Het kan ook terug worden gestuurd naar de webshop. Als het op moet worden gehaald, kost dit 69 euro.


Indien je een bestelling groot en zwaar is, kan je ervoor kiezen deze te laten bezorgen door een Gamma bestelbusje.


Als echt helemaal niets van het klussen bakt, of het gewoon om een hele lastige klus gaat, kan je ook gebruik maken van Gamma’s montage service. Dan wordt de klus door een professional verricht, dus hoef je je geen zorgen te maken dat het mislukt.


Daarnaast is het ook mogelijk om via Gamma een aanhanger te huren, gereedschap te huren, hout te zagen en verf te mengen.




Heb je nog vragen?

Schroom in dat geval niet om contact op te nemen! Dit kan door het contactformulier op hun eigen site in te vullen, of door middel van hun live chat, die ook op hun site te vinden is.


Heb je een nare ervaring gehad? In dat geval kun je hier, op NederlandReview een klacht tegen Gamma indienen. Je kunt ze ook een tip geven zodat ze hun diensten in de toekomst kunnen verbeteren.


Jouw mening telt!

Ben jij al bekend met de diensten van Gamma! Top! Schroom in dat geval niet om je mening te delen! Welke producten heb je gekocht en waarvoor? Is het klussen dankzij Gamma gelukt? Vond je het makkelijk of moeilijk? Vond je de instructies van Gamma duidelijk? Heb je gebruik gemaakt van een andere Gamma dienst? Wat vond je de sterke punten van Gamma? Zijn er nog verbeterpunten? De bezoekers van NederlandReviews zijn nieuwsgierig naar jouw ervaring, dus deel deze met hen!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (32)

Laminaatvloet

Het betreft het filiaal Tilburg Zuid. Dit filiaal kenmerkt zich als zeer klantvriendelijk en ook meedenkend. Wij hebben hier een laminaatvloer gekocht die ook geleverd moest worden op de negende verdieping van een nieuwbouwappartement. Normaliter wordt deze vloer geleverd op de begane grond maar de medewerker regelde een etagelevering om zodoende 41 pakketten niet apart naar boven te moeten verplaatsen maar direct op de negende verdieping af te leveren. Bij de sleuteloverdracht kregen we te horen dat er geen pallets in de lift mochten. Ook hier had Gamma de oplossing en gaf aan dat zij de bestelling op 2 aparte karretjes kon regelen zodat alles wel in de lift kon. De bestelling werd door Gamma klaar gezet voor de transporteur die het alleen maar in de lift hoefde te rijden. Voor het terugbrengen van de karretjes heeft Gamma een gratis boedelbak geregeld.(wel rekening houdend met een borg voor de boedelbak) maar dat is logisch. Kortom een dikke 10 voor de medewerkers en een speciale dank aan Esther en Jasper voor hun inzet en meedenken !

H

Hans Koolen

10-04-2023

0forum

Uiteindelijk niets was op zoek naar iets

Vandaag slecht en onbeschoft bejegend door de klantenservice van gamma Meppel. Op een normale vraag mbt tot iets niet kunnen vinden , onbeschoft, boos en kortaf te woord gestaan. Vervolgens boos door de winkel lopen , weglopen zonder iets te zeggen nadat zij het gevonden had wat ik zocht. Dit ben ik niet gewend van de gamma, meestal zeer correct en hulpvaardig.

W

Wil

07-02-2023

0forum

Wou een LED lampje kopen bij de GAMMA in Roermond

Was samen met mijn moedertje ,ruim 70+ op zoek naar een LED lampje voor een kleine wandlampje waar alleen maar hele kleine lampjes in passen.Bij de Praxis zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen,maar hadden het niet dus naar de buren: de Gamma!! NOOIT meer!! We hebben zelf de lampjes nagekeken en ook daar was er geen passend lampje ,dus gingen we weg zonder iets te kopen, maar toen we langs de caissière naar buiten wilden lopen en ik vriendelijk gedag zij,kreeg ik een snauw uit een sjagerijnig porem :MAG IK EVEN IN UW TAS KIJKEN brulde het ...er stonden klanten te kijken wat er aan de hand was,alsof ik de Gamma had leeg geroofd,gewoon te schofterig voor woorden! Ik bleef kalm en vroeg of dat de normale gang van zaken was en liet gewoon mijn tas zien: JA..snauwde ze kortaf en toen tegen mijn moeder :JA OOK IN UW TAS! Mijn moeder stond stokstijf perplex! Wat een toon,wat een asociale tent! Dus als je niks koopt ben je misdadiger daar!Het gaat dan ook vooral om de toon en de manier hoe ,de houding van de medewerkster is totaal onacceptabel.Zijn erna nog bij andere winkels geweest op zoek naar een passend lampje en helaas niet gevonden,maar nergens ooit zoiets meegemaakt! Het leek wel of er oorlog was uitgebroken, ze zat vol haat tegen ons! Misschien omdat we niet uit Limburg komen,dat hoorde ze aan mij toen ik netjes gedag zei? Discriminatie komt ook zo volop voor of gewoon jaloezie..ach het zal me wat..ze kunnen daar wat ,maar NOOIT meer naar de Gamma! We gaan lekker naar de Praxis! Echt zo vriendelijk geholpen daar,ook meermaals wel eens niets gekocht en nooit niets aan de hand! Wat een verschrikking bij de Gamma! Ze heeft waarschijnlijk heel wat klanten bij de kassa geholpen die wel wat extra hadden "meegenomen", bijdehandje! Gebrek aan mensenkennis en beschaving is hier overduidelijk! Wees gewaarschuwd!

R

Rainha

10-01-2023

0forum

MDF zaagwerk

Uitermate onbeschoft geholpen, werknemer hielp met de zaagmachine het was overduidelijk dat hij erg onzeker was en niet kundig, ik vond dit een gevaarlijke situatie. Toen ik de assistent bedrijfsleider hierover aansprak deed hij dit af als "al doende leert men" en nam mij niet serieus. De werknemer was erg onzeker deed extreem lang over het zaagwerk (5 zaagsnede half uur) en hielp iemand tussendoor met zaagwerk. Niet geheel als verrassing waren 90% van alle afmetingen fout en foutieve diktes... (moest 1 dikte zijn) dit is geen fout van de werknemer maar van de leiding die elk groentje laat zagen GEVAARLIJK! Al doende leert men, dus neem ik het de werknemer niet kwalijk WEL de leiding, nadat ik aangaf dat meer dan een halve centimeter en meer te veel afwijking is begon de werknemer te huilen, ja dat ik niet leuk. De bedrijfsleider kwam en stuurde de jongen weg om uit te huilen, ik gaf aan dat ik het naar voor de jongen vond en dat het jammer is dat het zo liep. De bedrijfsleider was totaal niet voor rede vatbaar en werd ronduit onbeschoft, wel met andere klanten over mij praten en wat ik fout had gedaan terwijl hij er niet bij was toen de jongen aan het zagen was en ging huilen. Uiteindelijk ben ik maar naar een andere bouwmarkt gegaan waar ik wel goed en netjes geholpen werd. Kortom nogmaals wat ik tegen de bedrijfsleider zei: "geef de jongen les in zagen anders komen er ongelukken" O ja hier werd hij boos om ?????

K

Klaas

23-08-2022

0forum

gasbarbecue conor 4

BBQ gekocht na 5 dagen is deze met 25 % korting afgeprijsd. Dit is aan bedrijfsleider bij aankoop nadrukkelijk gevraagd als deze nog in de aanbieding kwam omdat dit vorig jaar ook was en dat ik geen haast had om deze op dat moment te kopen, Zijn antwoord was "nee" zeker niet. Maar helaas is deze nu wel afgeprijsd voel mij op zijn zachts uitgedrukt genaaid door de bedrijfsleider van Gamma Helmond.

F

Franciscus Weerts

02-04-2022

0forum

Makita moersleutel, accu en lader

Mijn bestelde product was niet op voorraad, dus werd dit besteld door gamma. Omdat het te lang duurde voor ik mijn product in handen kreeg, heb ik mijn bestelling bij gamma laten retourneren en ergens anders gekocht. Er werd €9,90 retourkostenen gerekend. Heel triest, zorg gewoon voor een fatsoenlijke voorraad zodat er niks geretourneerd hoeft te worden. En op deze manier geld afhandig maken van (vaste)klanten? Wauw.. jullie zijn echt door het ijs gezakt kwa klantvriendelijkheid voor mij..

J

Jorick Kristan Schouten

11-02-2022

0forum

eiken houten whitewash clickparket

Gekocht bij Gamma Weert. Na 1(!!) week stukken hout eraf en de hele whitewash toplaag eraf op plaatsen waar je loopt. Er zijn nu dus overal donkere looppaden. Gamma en leverancier Cotap willen 20 procent vergoeden.. eh?? Inmiddels is de vloer 4 maanden oud en al die maanden hebben we alleen maar ellende met zowel Gamma als Cotap.

S

stultiens

20-01-2022

0forum

Philips buitenlamp MyGarden Petronia antraciet met bewegingssensor.

Heel leuk zo'n 25% korting actie maar later kom je erachter dat de verkoopprijs van dit product na deze zogenaamde korting exact hetzelfde is als bij andere bedrijven zoals b.v. Bol.com! Dan krijg je sterk het gevoel dat je, om het maar netjes te zeggen, misleid wordt! Niet netjes dus.

P

Pieter

18-12-2021

0forum

Laminaat en plinten en montage

Het laminaat is naar behoren gelegd. De mensen die het gelegd hebben, hebben echt een enorme puinhoop achter gelaten. Op de hele verdieping lagen verpakkingsmateriaal, resten ondervloer, resten laminaat, plakstrips, afgebroken mesjes en heel veel zaagsel. Wij vinden het schandalig dat het materiaal niet wat meer opgeruimd is en raden andere mensen af of gebruik te maken van de montage service van Gamma.

M

Marloes Biegel

29-10-2021

0forum

Aanbieding radiator isolatie

Dubbelzijdig plakband voor isolatie was niet aanwezig. Moest zelf online bestellen, levertijd 1 week. Nog voor de week mail dat ze achter de schermen druk bezig waren met bestelling. Nu inmiddels 2 weken klantenservice via telefoon zei dat hij er ook niets aan kon doen, per mail maar gevraagd wanneer ik van de gamma mag klussen pas over een week antwoord op vraag. Artikel bij de ene filiaal niets bij de ander schap vol.

A

A.C. Nijman

21-10-2021

0forum

statafels

13 juli 2021 2 statafels gekocht via de webshop. Hier besteld omdat leverdatum 22 juli 2021 was aangegeven. Stond 22 juli in de winkel. Geen statafels. Geen bericht gehad dat er niet geleverd kon worden. Enige dagen daarna werd ik gebeld. Leverdatum 22 of 23 september. Stond 24 september in de winkel. Guest what: geen tafels. Ook geen bericht dat ze niet geleverd waren. Volgende leverdatum 7 oktober. De mevrouw in de winkel heeft een notitie gemaakt dat wanneer de tafels 7 oktober niet geleverd kunnen worden, ik gebeld zou worden. Sta ik vandaag 8 oktober in de winkel. Natuurlijk geen tafels. Ik wilde de bestelling annuleren. Dat kan niet omdat het een webbestelling is. Klacht en verzoek tot annulering gemaild naar de Gamma. Ik moet eerlijk toegeven dat ze dit wel snel hebben opgepakt. Nu nog wachten of mijn geld teruggestort gaat worden. Maar hier ga ik wel van uit. Had nog gevraagd naar een compensatie omdat ik mijzelf toch wel een erg geduldige klant vond, maar helaas...........

J

Janny

08-10-2021

0forum

Ezra binnendeuren

Gekozen voor deze deuren bij de GAMMA omdat die een snellere levertijd zouden hebben. Ondertussen al 4 weken langer aan het wachten. Bij de 'helpdesk' word je van het kastje naar de muur gestuurd en komen ze je in geen enkele vorm tegemoet. Ook kunnen ze niet vertellen wanneer ze wel geleverd zullen worden. De eventuele compensatie horen we pas nadat de producten geleverd zijn. Ze verschuilen zich continu achter de leverancier, maar dat lijkt mij niet het probleem van de consument. Ze pochen met een kortere levertijd, maar kunnen niks leveren. Ergggg teleurgesteld in de GAMMA. Zeker de laatste keer dat ik grote producten bij ze bestel.

K

Koen Hak

06-08-2021

0forum

Op maat gemaakt stukje hout

klacht over het niet nakomen van hun leveringsvoorwaarden. Op 8 juli een op maat gemaakt stukje hout besteld.. zou 22e geleverd worden maar nog steeds niets binnen. Krijgen elke keer te horen dat er proof of delivery is opgevraagd maar krijgen er niets voor en willen ons geld terug. ze zijn het product waarschijnlijk kwijt en leggen de schuld bij cando hun partner in deze.. reeds 3 keer klanten service aan de lijn gehad maar komen niets verder en zijn er wel klaar mee. Wat een slechte service voor die 17,50 bah..

A

A

31-07-2021

0forum

4 binnendeuren

Het bestellen ging vlot maar toen begon het lange wachten. 5 emails en een aantal weken verder worden de deuren geleverd. Helaas heb ik 3 verkeerde deuren besteld. Email gestuurd met diverse vragen hierover. Na een maand nog geen antwoord. 30 minuten aan de telefoon gehangen voordat ik iemand aan de telefoon had. Een hele onvriendelijke man aan de telefoon die duidelijk geen plezier meer heeft in zijn werk. Geen advies, geen oplossing, geen greintje empathie. PPPfffff wat een bedrijf.

J

Janny Bostelaar

30-06-2021

0forum

Regenpijpassessoires

Met dank aan de geweldige medewerkers van Gamma Scheveningen heb ik een oude regenpijp zelf kunnen vervangen. Ongelooflijk veel geduld en super vriendelijk met ook nog gevoel voor humor is deze klus geklaard. Meedenken en tijd nemen was top. Dank jullie wel.

M

Manja Westerbeek

26-06-2021

0forum

schutting

waardeloos bedrijf ik ben een maand bezig geweest om een verkeerd product retour te laten sturen naar gamma, steeds de belofte dat ze het product ophalen maar ze doen geen ene flikker wat een kxxx bedrijf bestel aub nooit iets online wat eventueel terug moet

G

guus

04-05-2021

0forum

Beits

Tuinbeits antraciet besteld en opgehaald in Maarssen. Bleek teak te zijn. Teruggebracht. Nat en erg koud weer, ik mocht ondanks mijn zéér kwetsbare gezondheid niet binnen in de grote wachtruimte wachten, er stond verder niemand. Onbeschoft en onmenselijk behandeld door medewerkers !! Thuiszorg heeft off. klacht ingediend. Ik kom nóóit meer bij Gamma en ga in de toekomst weer gewoon terug naar Karwei, waar de service fantastisch is. Uiteindelijk de beits in een buurtwinkeltje gekocht en ik was nog goedkoper uit ook.

S

Sil Heetveld

09-04-2021

0forum

Klus service

Doe dit niet. Ik herhaal doe dit niet. Via deze klus service huren ze een louche site in genaamd zoofy waar elke beunhaas zich kan aanmelden. De zogenaamde monteur kreeg wilde het water niet afsluiten want de hoofd kraan ging stroever dan gewend. Gevolg, geen montage, monteur 5 minuten binnen geweest en een rekening van 85 euro. Trap er niet in!

D

Dennis

02-04-2021

0forum

Niets

Kan helaas niets kopen, om te bestellen verplichten ze je om voor minimaal 20 euro te bestellen. Dit is weer het uitbuiten van de corona crisis

R

Ron

14-03-2021

0forum

Decoupeerzaag

Na annulering van een decoupeerzaag is het aankoopbedrag na 4 weken nog niet teruggestort. Lukt kennelijk niet via PayPal. Klantenservice weet het ook niet en zegt dat ik mijn 49,49 euro kwijt ben. Pas op bij Gamma betalen via PayPal en verwacht niets van de klantonvriendelijke klantenservice.

W

Wander

04-03-2021

1forum