10

10

10

10

100%

GamesDeal

Heb jij bij al je games een gemiddelde playtime van meer dan 500 uur? Dan heb je waarschijnlijk al van GamesDeal gehoord. Mocht jouw playtime nog niet zo hoog zijn of als je nog nooit van GamesDeal gehoord hebt, zit je op NederlandReview helemaal goed. De klanten van GamesDeal vertellen je hier namelijk alles over hun ervaringen met de webshop. Je kunt namelijk hoge kortingen krijgen op de games in de webshop, maar is GamesDeal betrouwbaar? En krijg je altijd waar voor je geld? Dat ontdek je hier in de reviews van andere gamers. Lees hun beoordelingen en je weet precies wat je van GamesDeal kunt verwachten.

Over GamesDeal

Glory Profit International is het bedrijf achter GamesDeal. In 2006 werd het bedrijf opgericht en sindsdien heeft het meerdere webshops opgericht en overgenomen. Ze hebben nu meerdere internationale en lokale winkels voor gamecodes in hun beheer. De online shops bieden professionele, veilige en betrouwbare diensten als het gaat om het leveren van verschillende CD-keys, gamecodes en game-time kaarten voor gamers over de hele wereld. Bij GamesDeal draait alles om betaalbare prijzen

Beste verkocht

• Destiny 2
• FIFA 18
• NBA 2k18
• The Sims 4
• Call of Duty: WWII
Star Wars Battlefront 2
• South Park The Fractured but Whole

Diensten GamesDeal

Voor de echte gamers is GamesDeal the place to be. Alle games in de webshop worden altijd met kortingen aangeboden. Ook de nieuwste games worden bij GamesDeal met kortingen verkocht. Het aanbod wordt regelmatig aangepast en bijgevuld, zodat gamers altijd de nieuwste games meteen in de webshop kunnen bestellen. Of je nu op zoek bent naar Super Random Keys of een Xbox Live abonnement voor 12 maanden, je kunt het bij GamesDeal vinden. Ze hebben keys en games voor Steam, Origin, Uplay, Battle.net, Xbox, Playstation en Nintendo. Al je bestellingen worden direct naar je gemaild, zodat je meteen kunt beginnen met gamen. Je betaalt bij GamesDeal ook altijd veilig met PayPal, sofort banking, American Express, Visa, MasterCard, bitcoin, Alipay, Bank transfer en GiroPay.

Klachten GamesDeal

Werkt jouw game key niet? Of heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Schrijf dan niet direct een negatief review en neem eerst contact op met de klantenservice. Je kunt op de website van GamesDeal alle contactgegevens vinden. Je kunt gebruikmaken van het e-mailadres of het telefoonnummer. Je kunt via de mail 24/7 contact opnemen. Voor telefonisch contact kun je het beste even een kijkje nemen bij de openingstijden. Laat nadat je contact opgenomen hebt, weten of je vriendelijk geholpen bent.

Jouw ervaringen met GamesDeal

Koop jij de nieuwste games altijd met kortingen in de webshop? Of koop jij jouw Steam Keys altijd bij GamesDeal? Schrijf dan een review over GamesDeal en vertel over jouw ervaringen met de games. Is de webshop betrouwbaar? Zijn ze echt de goedkoopste? Werken de keys altijd? Ga jij vaker bestellen bij GamesDeal? Geef in jouw beoordeling antwoord op al deze vragen en help andere gamers om de beste keuze te maken voor hun nieuwe games!

Games met kortingen? Dat vind je bij GamesDeal. Is de webshop echter betrouwbaar? En werken de steam keys altijd? Lees hier de reviews en ervaringen.

10