Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
52.4% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een online meubelwinkel? Furnified kan voor jou weleens de uitkomst der uitkomsten zijn. Lees wat de klantervaringen bij dit bedrijf zijn.
Furnified is een Belgische online meubelwinkel, met showrooms in Antwerpen en Amsterdam. De meubels worden ‘in-house’ en op ambachtelijke wijze klaar gemaakt. Je kunt de artikelen online kopen via de website van het bedrijf.
Het bedrijf heeft showrooms in Antwerpen en Amsterdam. Daarnaast is er een pop-up in Antwerpen. De openingsuren van de showrooms zijn op de website te bekijken.
Er kan een contactformulier op de website ingevuld en verstuurd worden. Daarnaast kunnen klanten een e-mail sturen naar info@furnified.com of telefonisch contact opnemen via telefoonnummer +32 3 275 03 29. Via de contactmogelijkheden is het ook mogelijk om een afspraak te maken met het bedrijf.
Klanten zullen na elke bestelling een bevestigingsmail ontvangen. Kort na dit moment wordt er contact opgenomen met de klant om de levering in orde te maken. Mocht je een artikel besteld hebben dat op voorraad is zal deze binnen 1 tot 3 weken bij je afgeleverd worden. Dit is afhankelijk van het land waar je woont.
Mocht het zo zijn dat er een artikel niet op voorraad is, kan er een voorschot betaald worden. De artikelen worden dan binnen 16 weken bij je afgeleverd. Mocht je grote goederen hebben besteld dan worden deze in de regel op de stoep ter hoogte van het opgegeven afleveradres afgeleverd.
Mocht je als klant een bestelling willen annuleren dan kan er een e-mail gestuurd worden naar info@furnified.com. Je dient dan als onderwerp annulering van een bestelling samen met het bestelnummer door te geven. Het bestelnummer staat op de bevestiging die per e-mail is ontvangen.
Nadat de leveringsdatum is bevestigd, kunnen de klanten de bestelling echt niet meer annuleren. Op dat moment is de bestelling namelijk al verwerkt en naar je onderweg. Leveringen worden door 1 iemand geregeld. Als er grote items geleverd moeten worden kan er verzocht worden om even te helpen.
Er is door het bedrijf een retourprocedure opgesteld. Mocht je een artikel willen retourneren dan kan dit binnen 14 dagen vanaf de datum op wanneer de goederen zijn geleverd. Mocht je artikelen willen terug sturen dan zal dit in originele verpakking en originele staat moeten gebeuren. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat alle aansprakelijkheid voor terug sturen bij de klant rust. De kosten voor het terug sturen moeten door de klant betaald worden.
Het is een uitzondering als de artikelen met beschadiging bij de klant aankomen. Mocht je contact willen opnemen met het bedrijf omdat je een vraag/opmerking hebt dan is dat mogelijk. Je kunt schriftelijk contact opnemen via het adres Noorderlaan 31, 2030 in Antwerpen (België).
Ben je al klant bij Furnified? We zijn benieuwd naar je mening inzake dit bedrijf. Ben je tevreden met de producten en dienstverlening van Furnified? Welke artikelen heb je bij dit bedrijf gekocht? Ben je nog tevreden met hetgeen dat is aangeschaft? Zou je andere mensen aanbevelen om vaker iets bij dit bedrijf te kopen? Ga je zelf in de toekomst weer een artikel bij dit bedrijf kopen? Je mening is goud waard. Door je visie te delen over dit bedrijf help je andere mensen een weloverwogen keuze te maken. Onafhankelijke bedrijf beoordelingen lees je via NederlandReview.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
We hebben om een nieuw (ander) blad gevraagd, klantenservice reageerde adequaat en zonder ectra kosten kregen we deze al gauw geleverd! Top, maar ook weer bij dit nieuwe blad: eigenlijk gewoon een halve centimeter te klein! Teleurstellend. Ik zou nooit meer zo’n meubel bestellen voor dit geld. Afzettterij
Maud
09-03-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
na nog geen 6maanden gebruik verschenen de eerste tekenen van slijtage in de beschermlaag, vochtplekken in het fineer, en loslatend fineer aan de randen, met als gevolg: een bovenblad wat het nog geen jaar volhoudt. het meubel zelf is kwalitatief een ‘gammel’, waardoor de hoekjes vd lades tegen bij openen en sluiten tegen elkaar aan kunnen komen met schade op de hoeken tot gevolg, ook de bovenkant vd lades (waar je het vastpakt) zie ik al de eerste fineerloslating.
Maud
09-03-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Wij bestelde ons wastafelmeubelset van walnoothouten fineer, en kregen dit na 3 maanden geleverd. Ze hielden ons op de hoogte dus oké. Bij levering was het houten topblad enkele millimeters te klein voor het meubel vanwege het gedoe om om een nieuwe te vragen, hebben we het geaccepteerd. Maar je zou denken dat als een winkel eennecht fineerhouten meubel durft te maken voor badkamers, dat je een fantastische beschermlaag opzit om jaren lang mee te kunnen gaan. Niets is minder waar.
Maud
09-03-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Wij kochten deze tafel op maat en zijn tevreden, we wisten hoe lang het kon duren en waren hier dan ook op in gesteld. Alles liep uiteindelijk zoals afgesproken, dus een goede ervaring hier.
Anne Wijzen
08-10-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
De kwaliteit van het marmer vind is is matig. Er zitten veel scheuren in de naar verloop van tijd bruin worden en dat ziet er niet heel chique uit. Daar is echt ook de prijs naar. De onderkasten zijn mooi en functioneren ook goed. Prima aankoop dus maar verwacht dus niet te veel van marmeren bladen (en al helemaal niet can calcatta).
Erik
22-09-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Koop hier niet!Regelrechte oplichters,tafel en stoelen in maart besteld en betaald en in september uiteindelijk geleverd zonder stoelen!zelf contact moeten opnemen waar ze mij doodleuk wisten te vertellen dat de stoelen er niet meer zijn??van maart besteld??zonder enige mail naar mij te sturen dat de stoelen er niet meer zijn maar wel met de centen blijven zitten..raar bedrijf daar hoor!bestel hier niet?
Tanja
15-09-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Hierbij een overzicht hoe mijn klantreis was met Furnified: - Zoektocht naar marmeren wastafelblad, via jullie Google Ads campaign gevonden - Nooit van jullie gehoord, maar toch besteld op 5 juni, yay! - Levertijd was 2 weken, prima te doen. Voor de zomervakantie kan de aannemer hiermee aan de slag - Na 2 weken (19 juni) nog steeds geen bericht, hmm ik bel en mail even na - Ik krijg bericht dat bestelling in voorbereiding is en klaar wordt gemaakt, okay goed om te horen (of was dit een leugen?) - Een week later (26 juni) nog steeds niks gehoord, ik mail weer. - Door drukte en weinig man lopen leveringen vertraging op, mij wordt gezegd dat mijn bestelling prioriteit krijgt (of was dit weer een leugen?) - Ik vraag om indicatie voor de levertijd, mij wordt verteld dat ik deze uiterlijk 30 juni binnenkrijg (of liegen we weer?) - Uiteraard krijg ik niks geleverd en 29 juni, 1 en 3 juli mail ik jullie meerdere keren om een update, ik hoor niks - 3 juli krijg ik van jullie bericht dat in 2 werkdagen verzenden niet gaat lukken en of ik het wastafelblad kan ophalen in Antwerpen (wat inhoudt dat deze klaarstond in het magazijn, of was dit ook een leugen?) - Ik geef aan dat dit te ver voor mij is en ik wacht de bestelling af met het engelengeduld die ik tot nu toe heb laten zien - Door naar vandaag (6 juni), ik krijg het absurde bericht dat het blad niet op voorraad is (???!?). Dus al die voorgaande keren is dus glashard gelogen tegen mij en stel je voor dat ik naar Antwerpen was gereden om het op te halen. Dit was dus voor niets geweest. Kortom, bestel niks bij hun, ze hebben alleen maar smoesjes en leugens. Shop liever elders.
Shayan
06-07-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Eind juli onze tafel bestel met een levertijd van 10-12 weken, zelfs nog in de winkel geweest om er verzekerd van te zijn dat deze op tijd geleverd zou worden i.v.m. onze verhuizing. Tot oktober nog geen enkele update gekregen in die weken of iets in die richting. Ik ontving deze week een mail dat er vertraging is opgelopen en we nóg eens 10-12 weken moet wachten. Telefonisch niet bereikbaar en krijg ook geen reactie op de mail, bestel hier niet als je ook maar een beetje service verwacht!! Niet betrouwbaar, slechte service en onbereikbaar.
AH
25-10-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
In februari een kast gekocht bij Furnified. Na vertraging de kast vorige week ontvangen. Echter, hebben wij niet de juiste schroeven ontvangen om de kast te monteren. Daarnaast een gedeelte van de kast beschadigd ontvangen. wij willen voor nu vooral zsm de schroeven ontvangen om eindelijk de kast op te zetten. Telefonisch niet te bereiken (ieder moment van de dag krijg je te horen dat zij "de telefoon niet kunnen aannemen door uitzonderlijke drukte.."). De chat functie verwijst alleen door naar hun email adres. Echter, krijgen wij geen reactie op onze verschillende gestuurde emails.. Furnified is gewoon niet te bereiken. Absolute afrader om hier te bestellen.
Janine
15-08-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Blij met onze tafel in onze vakantiewoning. Afspraken voor levering en met de customer Care verliep vlot.
Isabelle Z.
09-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
We kochten een eivormige tafel met keramieken blad. Zwart met grijze nerven. elegant en gebruiksvriendelijk. Aanrader want oogt niet log of zwaar in de huiskamer.
Wendy en Kris
09-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Kast in teak, mooie vintage stijl. Leuke kast en snel geleverd geweest
Sem Verdele
09-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Heel tevreden over de snelheid van leveren. We bestelden ze maandag en werd vandaag geleverd. Bezorgers dragen hem binnen, heb de kast wel zelf opgesteld. de handleiding kan beter, maar de kast zelf voldoet aan alles wat ik wilde.
Maarten Vandenheuvel
09-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ben nu al 3 maanden aan het wachten op de marmer salontafels. Mail ontvangen dat het nog 3 maanden gaat duren, bellen heeft geen zin want ze kunnen je niet garanderen dat ik het over 3 maanden echt geleverd krijg. Jammer want je krijgt eerst een mail van ophalen en tweedaagse later dat het een vertraging heeft van 3 maanden. Hele inrichting op de tafels ingericht en dan krijg je ze niet. Ze moge wel wat doen aan de leveringstijden.
Sohila
07-06-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Very bad customer promise, waited for over 6 months whilst the promised delivery time would be 4-6 weeks. Poor compensation offered and no flexibility in free delivery. Customer service is very hard to reach! I would not recommend ordering anything that is not available immediately.
RCV
26-03-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Super chique, wij zijn heel tevreden van het marmeren rek. Zowel het gevoel in de winkel als de service en levering: kwaliteit!
Henk en Karel
10-03-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Nooit of te nooit bestel ik hier nog, ik wacht reeds 14 weken op mijn bestelling!!! Telefonisch amper of niet bereikbaar, ik word van het kastje naar de muur gestuurd met het excuus dat ze een jong en snel groeiend bedrijf zijn. Dit excuus gaven ze 2 jaar geleden ook al! Klantonvriendelijker dan dit bestaat niet!
Chaudron Rens
18-02-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Geen communicatie, kapot product en veel te laat geleverd. Een half jaar geleden hebben we een salontafel besteld bij furnified. De levertijd van de tafel zou 3 maanden zijn. Na 3 maanden geen bericht. Na veelvuldig bellen en mailen zou het nog een maand duren voor de tafel zou worden bezorgd. Helaas weer niet, weer geen bericht. Uiteindelijk 6 maanden later dan de besteldatum zou onze tafel worden bezorgd. Bij het openen van het product bleek het tafelblad gebroken. Wederom veelvuldig gebeld en gemailt maar het blijkt bij Furnified lastig om een klacht op te lossen. We zijn alweer 2 weken verder zonder concrete oplossing. Helemaal klaar met deze zaak.
Mick Middelman
10-02-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Vandaag alles uitgepakt en ingericht! Wij hebben snel beslist samen met de interieur stylist Daan. Goeie tips, vele leuke producten en vergeleken met andere winkels is de prijs zeker scherp ! Keurig verpakt en levering ging zoals gepland. Ja, wij zijn blij hoor!
Anja
14-11-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal