Ervaringen Furndaily

Een nieuw interieur voor je huis is niet goedkoop. Je betaalt voor nieuwe meubelen en verlichting vaak handen vol met geld. Het kan volgens Furndaily veel goedkoper. Ze hebben elke dag nieuwe deals op de leukste meubelen. Er zijn elke week nieuwe kortingen te vinden. Wil jij meer weten over de ervaringen van andere klanten met de webshop? Lees dan hier hun reviews en beoordelingen. Is de webshop namelijk wel betrouwbaar en krijg je echt de scherpste prijs? Je ontdekt het allemaal op NederlandReview.

Over Furndaily

Meubelen en interieurproducten zijn de specialisatie van het team van Furndaily. Ze hebben jarenlange ervaring opgebouwd in het kopen van meubelen voor de beste prijs en kunnen hun klanten daardoor de scherpste prijs bieden. Ze hebben geen gigantische collecties die juist verwarrend zijn. In plaats daarvan krijg je bij Furndaily elke week een aantal van de beste meubeldeals.


Kim van Haren geeft tips voor een nieuw interieur!

Categorieën Furndaily

Bij Furndaily zijn elke dag nieuwe aanbiedingen te vinden op meubelen, maar ze willen hun klanten altijd blijven verrassen. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe bijzettafel, lamp of boekenkast, het is bij Furndaily te vinden. Neem een kijkje bij de verschillende categorieën en je kunt het hele assortiment bekijken.

• Bedden
• Kamers sets
• Kasten
• Lampen
• Stoelen
• Tafels
Tuin
• Zitmeubelen

Diensten Furndaily

Het team van Furndaily belooft klanten altijd de goedkoopste prijs. Ze zijn zelfs zo zeker over hun prijzen dat ze een laagste-prijs-garantie hebben voor klanten. Vind jij hetzelfde meubel namelijk goedkoper bij een andere winkel? Dan betaalt Furndaily het verschil terug. Je kunt op deze manier tot wel 80% besparen in de webshop. Verder worden alle bestellingen zo snel mogelijk verzonden. Door de grote eigen voorraad worden de meeste bestellingen direct verzonden en hoef je nooit lang op je nieuwe kast, stoel of tafel te wachten. Betalen kan bij Furndaily overigens ook veilig en snel met iDeal.

Neem contact op met Furndaily!

Is er iets misgegaan met de levering van je bestelling? Of waren er beschadigingen? Neem dan altijd contact op met de webshop voordat je een review schrijft. Zij kunnen je wellicht verderhelpen en een oplossing zoeken. Op de website staan alle contactgegevens van het bedrijf vermeld. Er is een LiveChat om direct met een medewerker te spreken. Je kunt echter ook het contactformulier invullen, zelf een mail sturen of bellen op het telefoonnummer. Houd er wel rekening mee dat de klantenservice telefonisch alleen tussen 10:00 en 18:00 bereikbaar is. Je kutn ook via Social Media contact opnemen door een bericht te sturen via Facebook of Instagram.

Schrijf een review over Furndaily!

Heb jij een nieuwe bijzettafel besteld bij Furndaily? Of hangt er nieuwe verlichting in jouw woonkamer uit de webshop? Schrijf dan een review en laat andere klanten weten of jij Furndaily aanraadt. Vertel hen wat jij vindt van de kwaliteit en de prijs? Worden de bestellingen op tijd geleverd? En word je door de klantenservice vriendelijk te woord gestaan? Andere klanten horen graag meer over jouw ervaringen met de webshop, dus geef jouw beoordeling!

De webshop heeft de scherpste prijzen, maar zijn ze echt de goedkoopste? En wat vinden klanten van de kwaliteit? Lees hier de reviews over Furndaily.

Furndaily
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (123)

7,6
81% Zou hier weer kopen!

Bestellen

7,6

Service

7,2

Prijs

8,2

Leveren

7

Alle reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Almond

Leuke Almond kast besteld. Snelle bezorging en de bezorger hielp zelfs met het tillen naar de verdieping!

Door: Juli biemon09-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Pasta kast

Levertijd van 1 week stond erbij. Product al na 3 dagen in huis. Helemaal top!

Door: Thorben hoogers04-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

velvet stoeltjes

Ik heb een salon en zocht daarvoor stoelen. Ik had er niet zo veel van verwacht voor deze prijs, maar ze zijn echt heel mooi en stevig! ik denk dat ik ook nog een bankje er bij ga kopen.

Door: Mireille27-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Service

Fijne service, bezorger kwam naar boven met de zware kast. dus hoefde die niet op te halen in het portaal beneden. Heel vriendelijk!

Door: Marcia27-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Pasta kast

Bestellen was makkelijk en bezorging al na 2 dagen! Het in elkaar zetten van de kast is even puzzelen, maar als je de handleiding volgt wel te doen. Eindelijk de bijkeuken weer opgeruimd!

Door: Bandan27-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Serie Marquis

We hadden een serie besteld, Marquis waarvan een deel volgens de site op voorraad stond en een deel niet. Werd alles gewoon binnen een week bezorgd!! Dat was erg fijn. De bezorger was ondanks het warme weer ook nog eens heel vriendelijk. Heel tevreden

Door: Lotte26-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Flavour kast

wa sop voorraad en snel n huis, bezorgers dachten ook echt mee, toppie

Door: Henk21-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

8 designstoelen

WAT EEN SLECHTE ORGANISATIE! Ik word al maanden aan het lijntje gehouden. De communicatie is slecht en hier bestel ik nooit meer!

Door: Natascha19-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Makro poef

De maten stonden er niet bij, na een mailtje kreeg ik binnen een antwoord! Ze gingen dit ook aanpassen op de site. Voor mij was het de maat die ik zocht en ik vind de poef in brons tint in het echt eigenlijk mooier dan op de plaatjes! heel mooi gestikt

Door: Mireille04-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

flavor kast

snel en goedkoop

Door: Hans03-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Tv dressoir en tafel

Schandalige dienstverlening. Beperkt bereikbaar. Op 27 april bestelling gedaan, op 31 mei wordt alleen de tafel geleverd. Er wordt niet gewerkt aan een oplossing en geen tegemoetkomingen. Ik raad ten zeerste af om hier nog je bestelling te doen!

Door: Salim El Yousfi31-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Flavor kast

Had vroeger al eens een kast besteld, duurde toen lang, dus had ff gebeld om te checken hoe t nu is. Schijnt dat er veel veranderd is, dus had m al binnen een week! Topservice, aanradertje hoor

Door: Harry28-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Keukenkast

Heb een keukenkast gekocht pasta Deze was supersnel geleverd en goede omschrijving om deze kast in elkaar te zetten
Wij gebruiken deze overigens voor de bijkeuken super handig

Door: Hem26-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Schommelstoel

Ik had een schommelstoel gekocht die ze maar niet konden leveren. Uiteibdelijk naar een paar e-mails had ik iemand te pakken. Levertijd was veel langer dan ze hadden aangegeven, Ik besloot daarom te ruilen met een stoel die 30 euro goedkoper was. Voor het verschil wilde ik een poef kopen. Ze hebben ons wekenlang aan een lijntje gehouden over het bezorgen ervan. Toen ik zei dat ik niet meer wilde wachten en dat ik mijn geld terug wilde, vertelden ze dat het niet kon omdat de poef een geste was. Na heel veel e-maild heb ik eindelijk 20 euro teruggestort gekregen. Ik bestel veel van internet en had nog nooit zo’n vervelende koop ervaring gehad. De prijzen zijn redelijk laag maar ik zal daar nooit meer iets bestellen en raad anderen ook af om het te doen.

Door: K. Schrofer 24-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
5

Fijne Schommelstoel

Ik heb een schommelstoel als cadeautje gedaan aan mijn dochter, de Mama stoel. Ik heb er even op moeten wachten omdat Furndaily overgenomen was. Daarna heb ik er nog een besteld voor mijzelf, de Steerne in het roze. Ze hebben deze stoelen nu op voorraad vertelde een jongeman mij aan de telefoon, en deze was er de volgende dag! Ze hebben het de tweede keer dubbel en dwars waar kunnen maken en ik ben erg tevreden.

Door: Jantje16-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Erg behulpzaam

Ik was vergeten mijn nieuwe adres toe te voegen. Ze waren naar mijn oude adres gegaan maar ja dat lukte dus niet. Werd gebeld voor het maken van een nieuwe afspraak en de volgende dag werd het geleverd. Super fijn dat ze met me mee dachten! Erg tevreden met mijn bestelling.

Door: Danielle jansen29-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Beloftes worden niet nagekomen

Ons werd een korte levertijd beloofd op de site toen we bestelden, maar we wachten nu al maanden. Communicatie is bovendien bizar slecht. Wij bestellen hier in ieder geval nooit meer...

Door: Tristan19-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Doen wat ze beloven!

Doen wat ze beloven qua levering! Keurig netjes beschermd ingepakt en het product is exact als de omschrijving!
Snelle service en levering met een goed product! Heel tevreden met mijn nieuwe kast

Door: Daphne van de beek16-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

toppers

Ik heb bij Furndaily besteld omdat ze mijn soort stoel goedkoper verkochten. Na 2 weken alles geleverd. Alleen was bij een stoel het dopje eraf. Gebeld naar de klantenservice en na 1 week mijn nieuwe dopje plus reserves in huis. Ben erg tevreden

Door: Hem jansen11-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Uiterst tevreden

Ik ben zeer tevreden over de service van Furndaily. Ze hebben mij geholpen bij het maken van een keuze van de bank. Ik had echt geen idee welke ik moest bestellen dus een paar keer gebeld en uiteindelijk voor de birry bank gekozen. Super mooie bank. Binnen 3 weken bezorgd en hij staat fantastisch. Hartelijk bedankt jongens!

Door: Hem01-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Telefoon

Ik ben al in de 60 dus internet is soms wat lastig voor mij. Aan de telefoon hebben zij mij netjes door het proces heen geholpen waarover ik uiterst tevreden ben. Over levering kan ik nog niets zeggen want ik ben nu in afwachting van de verzending.

Door: Maria29-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Ik geef niet snel een 10

Ik geef niet snel een 10 - maar in dit geval is dit echt helemaal verdiend. Top service bij Furndaily!

Ik heb een Flavor kast besteld. Duurde al met al even maar ik had de kast ook iet direct nodig. De levering was keurig op afspraak en netjes bezorgd.

Toen ik belde dat ik per ongeluk een plank had doorgeboord werd mij netjes aangegeven dat het eigenlijk niet de bedoeling is om te boren, dit staat ook aangegeven in de handleiding. (over heen gelezen natuurlijk).

Het Franse bedrijf waar zij mee werken maken de kasten in zijn geheel, er zijn dus geen reserveonderdelen, maar die konden ze wel voor mij speciaal laten maken. Het enige wat ik hoefde te betalen was € 6.95 voor de verzendkosten! Na een week mocht ik het reserveonderdeel al ontvangen, super fijn! Alle spullen staan er nu in en ik ben erg tevreden over het meubel.

Zo zie je maar weer, eerlijkheid loont, ookal koop je een goedkope kast, is het zeker meer dan wat ik er van had verwacht, al helemaal de service!

Door: Daan29-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Vriendelijk personeel, mooie spullen en goed bereikbaar!

Ik ben keurig en deskundig geholpen door verkoopster Meike met het uitzoeken van een goed passende fautuil voor in de babykamer. Eerst wilde ik een schommelstoel om ons kindje in slaap te kunnen wiegen na het uitmeten van de kamer blijkt dit toch wel erg krap te worden en hebben wij gekozen voor de comfortabele marleen fautuil. En.. Het staat echt prachtig in het kamertje! We zijn er nu helemaal klaar voor.



Door: Josie29-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Uitstekende service

Ik had een keukenkast pasta besteld. Na 2 weken aangekomen bleek er een plankje kapot te zijn. Kan gebeuren, meteen gebeld en ze zouden het plankje bestellen en deze naar mij opsturen. Na 2 dagen track en trace gekregen en de plankjes ontvangen. Ik ben zeer tevreden over deze goede aanpak en de mooie kast.

Door: Michael hagen29-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Zeer tevreden!

Ik heb nu meerdere keren besteld en moet eerlijk zeggen dat het elke keer goed is gegaan. Soms dan liep het een paar dagen uit maar altijd keurig te woord gestaan en voldoende geholpen. Ga zo door Furndaily!

Door: Luke Tecks29-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Keukenkast

Ik heb in november een keukenkast besteld. Na heel wat gebeld te hebben heb ik deze eindelijk na 3 maanden binnen (levertijd 3-4 weken). Nadat deze eindelijk geleverd was was Deze op heel wat plekken beschadigd. Gebeld en gemaild werd beloofd dat wij een nieuwe kregen. Nou heb geen nieuwe gezien. Je wordt gewoon blazerd!!! Koop hier nooit iets!

Door: Latifa28-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

schommelstoel mama

heerlijke stoel voor bij ons in de kinderkamer :)

Door: Schommelstoel mama27-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

moe word ik er van !!!

5 jan 2019 een keukenkast besteld, levertijd 3-4 weken.
Na veel mailen en bellen, en diverse redenen waarom het te laat is, kregen we uiteindelijk de kast geleverd.
Maar helaas bleek aan de binnenkant de kast beschadigd.
Opgegeven welke delen er beschadigd zijn en ze beloven binnen een week heb je dan eindelijk alles in huis. NIET dus... Zitten er nog op te wachten2 weken later weer. Vanmorgen weer gebeld en nu beloven ze morgen lijkt het te komen, tot nu toe nog niks gehoord. Ik geloof er niet meer in.... De laatste keer dat ik iets bestel.

Door: sonja visser27-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4

Doe het niet!

In december een stoel besteld die binnen 3 weken geleverd zou worden. Het is ondertussen bijna april en volgens mij hebben ze het zelf ook opgegeven gezien deze email:
'Beste Jolien, We hebben nog geen definitieve leverdatum gekregen van de leverancier. Mocht u willen annuleren staat het bedrag binnen 2 a 3 werkdagen op uw rekening.'

Ik heb de order geannuleerd en wat blijkt, die 3 werkdagen zijn ook gelogen, ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Belachelijk.

Door: Jolien27-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Erg tevreden

Simpel een mooie set stoelen besteld. Na twee weken geleverd. Voor deze prijs zijn het zeer mooie stoelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Door: Michael p26-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Slechte service en lange levering

Ik had 9 Oktober een salon tafel en tv kast bij jullie gekocht
Die zouden binnen 3 a 4 weken geleverd worden
Na heel wat boze telefoontjes vanuit mijn kant
En loze beloftes en leugens van jullie kant
Heb ik dan uiteindelijk eerst mijn tv kast gekregen in Januari
En mijn salontafel in Februari gehad

Door: Petra Blankensteijn 26-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
6

Zeer nethjes

mijn eerste bestelling ging zeer soepel. Leuke stoel gezien, bekeken en gekocht. Levertijd 2 a 3 weken. hartstikke prima. Geleverd in de 3e week. Heb er nog een keer achter aan gebeld en werd netjes te word gestaan door een mevrouw. Ik ga hier zeker weer kopen.

Door: rianne kamphuis25-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Simpelweg tevreden

Ik heb een keukenkast pasta gekocht. 2 weken levertijd vond ik wel wat lang maar niet is minder waard. Erg mooie, praktische kast.
Zeer tevreden!

Door: jules van geenacker24-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Tweede kans

De eerste bestelling was gedoe, waardoor ik dacht hier bestel ik niets meer. Toch een tweede kans gegeven, mede door de fijne prijs kwaliteit verhouding, en zeer tevreden met de vervolg bestellingen!

Door: Doeleman23-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Mooie aanbiedingen

Echt blij met Furndaily! Vaak krijg je zoveel opties dat je toch niet kan kiezen maar bij Furndaily is dit precies goed en altijd veel mooie meubels! Zo viel mijn oog op een stoel die ik al een tijd wou en ben er echt heel blij mee! Snelle levering en mooie aanbieding!

Door: Kj22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Keukenkast

De kast is mooi klein maar wel genoeg ruimte voor ons doel. De levering was goed na enkele telefoontjes alleen de transporteur was wat minder. Daarover een klacht ingediend en men zou er iets aan doen.

Door: Marja22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Ontzettend verdrietig

Ik zit nu op kamers en mijn ouders wilden een bank voor mij kopen als cadeau en omdat ik het nu niet breed heb. Ik heb slaapbank Rosa besteld begin maart, op de website staat dat de levertijd ca 2, 3 weken is.
Elke keer vraag ik via de mail en telefoon wanneer mijn bank wordt geleverd, maar het enige wat wordt gezegd is dat ze mij over een paar dagen de track & trace sturen en dat het verzonden wordt.
Ik wacht dan een paar dagen af en contacteer ze opnieuw om hetzelfde antwoord te horen.
Ik zit nu al een tijd zonder bank terwijl ik dit zo'n belangrijk onderdeel vind voor in een leefruimte. Ik vind het ook verschrikkelijk dat het geld van mijn ouders hieraan verspild is omdat ik bang ben deze bank nooit te krijgen.

Door: Dewi22-03-2019
Emily06-05-2019

Hi Nina, heb je de bank ondertussen ontvangen? Ik ben benieuwd, wil hem zelf ook bestellen..

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Zeer tevreden

Zeer tevreden. Hele mooie producten. Natuurlijk wel spannend hoe de kleur uiteindelijk uit viel. Maar kwam helemaal overeen met de foto. Eindelijk heb ik mijn roze velvet fauteuil via Furndaily :)

Door: Mariska22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Wacht nog steeds

Niet alleen op spullen, maar ook op antwoord via Facebook en telefoon... Status in account staat al weken op 'in magazijn in weesp', had deze week al bezorgd moeten zijn, en ik weet nog steeds niets.

Erg jammer. En dan nu 100 euro shoptegoed winnen???

Door: Escat22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
5,5

Ruim voldoende!

Eerst 2 eetkamer stoelen
Velvet oud roze besteld om te kijken hoe ze waren.
De kleur viel ietsje tegen ten opzichte van wat het zou moeten zijn, maar toch gehouden en nog 2 bij besteld.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Goed verpakt en binnen redelijke tijd ontvangen.
We zijn er blij mee!

Door: Marjoleine Rommes22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

zeer tevreden

Ik had 2 bank birry's gekocht. Erg mooi ontwerp, zit prima en voor een goede prijs ook nog eens. Had ze besteld, levertijd zou 3 weken zijn. na 1 week gebeld of er al beetje zicht op was. De jongeman gaf aan dat ze volgende week al zouden komen. week daarop kwamen ze. Bezorgen heeft me prima geholpen. Zeker weten tevreden.

Door: Camiel22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Top!

4 fluwelen stoelen besteld, ze waren binnen 3 werkdagen binnen en de kwaliteit is beter dan verwacht! En de kleuren mooier dan verwacht! De verzendkosten mogen wel wat lager.. Maar ik zal zeker hier vaker bestellen!

Door: Jacobs22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Slechte service - onpressioneel contact - prima product

Bestelling geplaatst en meteen betaald. Hoorde vervolgens niets over de verzending.
Aantal keren contact gezocht. Stoel bleek op voorraad en stond gewoon in het magazijn. Medewerker wist niet waarom die niet op verzending is gegaan. Moest hier continu zelf achteraan. Wist ook niet wanneer het bezorgd zou worden, wat heel onhandig is bij een grote stoel.
Daarnaast is de toon vd medewerker waardeloos geweest in de mails. Een cursus professioneel communiceren met klanten zou ik aanraden.
Stoel zelf is wel oké. De poten waren niet heel netjes afwerkt en hij voelt niet geweldig stevig. Maar op zich verder naar verwachting.

Door: Anouk22-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4

Zeer tevreden

Net mijn eerste bestelling gedaan en dit zal zeker niet de laatste zijn.
Opvolging van de levering was zeer goed en werd zelfs gebeld door de chauffeur om te melden dat hij een kwartiertje later ging zijn.
Ook de zetel zelf is super mooi.

Door: Cynthia P20-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Mooie stoelen

happy!!

Door: Nadia20-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Top

Goede service en leuke goedkope producten

Door: Erik08-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

meer dan slecht

na een aantal weken keer op keer te horen dat mn bestelling elke keer weer volgende week komt, mijn bestelling geannuleerd.
binnen 3 werkdagen staat uw geld op uw rekening.
je raad het al...na een week...nog geen geld.
we regelen het zo spoedig mogelijk....jaja tuurlijk...ik wacht nog steeds

Door: miriam Aalberts08-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Leuke producten, Goedkoop, levertijd nou ja prima...

Ik heb een Bank birry besteld en het is echt een hele mooie bank.
Koste ook eigenlijk niet zoveel in vergelijking met andere winkels.
Levertijd zou 3 weken zijn. na 2 weken gebeld of ik ze volgende week zou krijgen. Zou ietsje langer gaan duren. In week 4 kreeg ik m. Dus ja duurde ietsje langer maar al met al zeer tevreden.

Door: Lisa 07-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Fijn

Leuk New Haven bureau gekocht was op voorraad, binnen 2 dagen in huis.

Door: Tijn01-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Dramatisch!!

Wat een slechte service. Schommelstoel besteld in november met een levertijd van 1-2 weken. Helaas na 4 weken nog steeds geen bericht. Ze komen niet uit zichzelf met een update, maar je moet er continu achteraan bellen. Levertijd bleek iets langer, maar half februari nog geen stoel. Toen bleek dat de stoel in april zou komen, zouden ze me netjes het geld terugstorten. Dit heeft ook uiteindelijk 3 weken geduurd. Ik bestel hier nooit weer, ondanks de leuke meubels en goede prijzen.

Door: Kim01-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Mooie tafellamp

Leuk tafellampje besteld. Was zo binnen. past goed bij me woonkamer. Zeer tevreden!

Door: Daphne28-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Goedkoop en goed!

Ik heb de schommelstoel mama gekocht zodat we met onze klein dochter leuk konden zitten. binnen 3 weken binnen. erg mooie stoel en van goede kwaliteit. Ga hier zeker nog vaker wat bestellen.
Top bedrijf!

Door: Leen25-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Tevreden

Ik heb 3 weken terug een kast besteld. Kwam keurig in week 3. Je krijgt er alleen niet veel over te horen. Wel een bevestiging maar miss een idee om af en toe een mail te sturen met hey je kast komt volgende week. Zoiets. Wel heel erg tevreden verder.

Door: Jay.B19-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Mooie tafel

Ik heb de Seaford tafel gekocht. stevig ding zeg. gezien op Facebook. Meteen besteld want het was een actie. 2 weken levertijd. Een dag van te voren gebeld door het transport bedrijf om een afspraak te maken. Al met al zeer tevreden.

Door: J. Dijkers19-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Goede producten

Ik heb de velvet barkrukken besteld. Mooie stevige kruk en goedkoop. Erg tevreden!

Door: Roel18-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Erg goedkoop, leuke spullen

Leuke producten. Vond het raar dat alles zo goedkoop was maar na de producten ontvangen te hebben was ik oprecht verbaasd dat het zon goeie stoel was. Goede terugkoppeling van de klantenservice. Niks op aan te maken.

Door: J.Woekstra18-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Leuke producten

Ik heb de velvet stoelen gekocht. Binnen 3 weken geleverd zoals aangegeven. Spot goedkoop en mooie stoelen! Nog een keer met de klantenservice gebeld en prima geholpen

Door: Mike15-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Hier kopen is aanrader

Leveren kan wel soms vertraging maar is supper klanten service en hebben goed kwaliteit ik zou hier zekker volgende keer weer bestellen bedankt furndaily

Door: M El Annassi12-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Mooie bank

Tijd terug de Birry bank besteld. Dag van te voren gebeld met de vervoerder. Volgende dag geleverd. Prima service en echt een hele mooie bank. Ben er blij mee

Door: Maaike J.H11-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Snel en goed

Heb geen contact gehad verder. Bestelling werd snel verwerkt en snel verzonden.Dit was dan ook niet nodig. Goed product en goede prijs.

Door: Marcia11-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Bestelling niet ontvangen

Die zijn oplichters mjjn bestelling al 4 maanden niet ontvangen

Door: M El Annassi10-02-2019
Furndaily11-02-2019

Goedemorgen, als u vandaag even belt of een e-mail stuurt naar info@furndaily.com dan zorgen wij er voor dat wij een oplossing vinden.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Nooit meer!! Ze reageren niet op e-mails!!

3 weken geleden een schommelstoel gekocht er was vermeld dat de levertijd 1-2 weken is. Meteen betaald via ideal en na 2 weken ontvang ik pas een bericht dat het product niet leverbaar is dat ze opnieuw hebben besteld bij de leverancier en dat het nu 6 weken kan duren tot het bezorgd kan worden. Ik heb teruggeschreven en gevraagd of ze niet een vergelijkbaar ander product konden aanbieden omdat ik 6 weken wel te lang vind en anders of ze mijn geld niet kunnen terugstorten. Ik heb geen reactie ontvangen wel, reclame berichten via e-mail maar geen reactie. Ik probeerde te chatten via hun site maar dat slaat ook nergens op wat je wacht heel lang en er gebeurt niets. Ik zou u zeer afraden om er iets te kopen, Deze mensen zijn niet professioneel en ik ben benieuwd of ik wel mijn geld of product nog ga ontvangen.

Door: K. Schrofer 09-02-2019
Furndaily11-02-2019

Goedemorgen, Helaas stond de chat functie aan terwijl er inderdaad niemand aanwezig was dit weekend. Onze excuses daarvoor. We zullen de mails nalezen wellicht hebben we je mail over het hoofd gezien. We zullen zorgen voor een passende oplossing.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Nooit alles gehad!!

Ik denk dat er al meer dan een half jaar voorbij is sinds dat ik een bestelling heb gedaan bij hun.

Ik heb 1 salontafel gekregen waarbij een plank van de lade ontbrak.
Een eettafel met bijbehorende bankjes besteld alleen mijn bankjes heb ik nooit gehad die zal ik waarschijnlijk ook nooit meer krijgen. Echt een superslechte zaak dit.

Door: Giovanny09-02-2019
Furndaily11-02-2019

Goedemorgen, We zullen een case opstarten en er voor zorgen dat dit alsnog in orde zal worden gemaakt.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

Leuke bestelling

Mooie stoelen besteld. Na een tijdje gebeld over hoe en wat. Keurig antwoord gekregen van een jonge man met humor. Na 2 weken waren de 6 stoelen geleverd. De stoelen zijn prima en goedkoop in verhouding. Ik zou iedereen aanraden om hier een leuke stoel uit te kiezen

Door: Milan kamphuis06-02-2019
Niet liggen hoor jullie zijn oplichter die bedrijf bestaat niet10-02-2019

Oplichter

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Prima

Tijdje terug een kast besteld. levertijd stond 2 a 3 weken opzich te begrijpen voor zon grote kast. na 2 weken gebeld dat de kast dezelfde week kwam. netjes gebeld een dag van te voren voor een afspraak over de levering. Aardige klantenservice. De bezorgers hebben de kast naar boven gebracht. Al met al zeer tevreden

Door: michael bieken06-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Salontafel

Exact wat ik wou.
Snelle levering.
Goederen waren goed verpakt om beschadiging te vermijden

Door: Smits24-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Fijne winkel

Bestellen was makkelijk online. Ik had nog even gebeld en werd vriendelijke te woord gestaan over de levertijd van de Pasta kast. De bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam, ik zou hier weer bestellen.

Door: Pia24-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Flavor kast

Ik koop eigenlijk nooit iets online en had nog wat vragen over de keukenkast en kreeg een snelle reactie. Ze informeren goed over de status van de levering, ik werd gebeld welke dag uit kwam. Fijn bezorgbedrijf ook. Kwalitatieve producten en aan een goede prijs in vergelijking met andere sites!

Door: Henk23-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7

Lucide lampen gekocht

Product op voorraad en snel in huis! toppie

Door: Myrna23-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Levering

Ik zit al een tijdje te wachten op vier krukken. Als ik mail of chat krijg ik steeds te horen dat ik snel een track en tracé code ga ontvangen maar tot op heden ontvang ik niets terwijl spullen in magazijn Weesp staan. Waardeloos dit.

Door: Mirjam22-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Oplichters

Je besteld en betaald maar ze leveren totaal niet of zwaar te laat met leugens en beloftes ik heb de helft van mijn spullen na 9 weken het is nu 11 weken en de rest is er nog niet koop hier alstublieft niks want er is een grote kans dat ze binnenkort failliet zijn en u helemaal niets krijgt zo gaan oplichters en frauduleuze mensen te werk

Door: T.Hoogendijk22-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Schommelstoel

Schommelstoel besteld, duurde wel 3 weken, maar dat stond ook op de site. Ben erg tevreden over de kwaliteit. Bestellen ging makkelijk geen opmerkingen.

Door: Ans22-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

na 6 MAANDEN nog steeds niets gezien!!!

In juli 2018 heb ik een bestelling geplaatst voor 6 stoelen. Deze hebben ze zogezegd reeds 6x verstuurd via DHL, maar er blijkt steeds iets mis te gaan. Allerlei valse beloftes en mij aan het lijntje houden!

Door: Sandy B21-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Stoelen

leuk setje stoelen besteld, paar keer contact gehad want vanwege oud en neiuw en kerst heft het langer geduurd dan vermeld stond op de site. Dat begreep ik wel. Het is denk ik een klein bedrijf waardoor nog niet alels even soepel loopt maar ik gun het ze wel.

Door: Rene21-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Ingo

Ik was al heel lang op zoek naar velours stoelen. Bij Furndaily heb ik deze gevonden voor een leuk prijsje. Ik heb ze inmiddels binnen en vind het betere kwaliteit dan ik had verwacht! Erg blij mee!

Door: Merle21-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Niet bestellen onbetrouwbaar bedrijf!

Bureau besteld op 5 december en betaald per Ideal , na 3 weken eens gebeld wanneer ik het bureau mag verwachten, na veel heen en weer chats en e-mails, afgesproken de 1e week van januari, de eerste week van januari geen reactie en geen bureau, weer over en weer gechat en gemaild, Werd mij verteld dat bij goedkopere producten het bedrijf andere keuzes maakt met transport, -het moet niet gekker worden-, opnieuw een afspraak gemaakt voor de tweede week januari, geen reactie en geen bureau op vrijdag waarop het waarschijnlijk, zo zei men had moeten komen. Ben het nu zat, geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf en wat ze zeggen, wil mijn geld terug, lees online allemaal dezelfde verhalen. Mijn advies: daar niet bestellen, er zijn plenty bedrijven die basic goedkoop leveren! Waar je gewoon eerlijk en met respect behandelt wordt als klant en niet aan het lijntje wordt gehouden !

Door: Herma Andela18-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
6

Niet bij bestellen

Set van twee stoelen besteld en betaald, en slechts 1 stoel gekregen. Na meer dan een maand bellen en mailen, nog steeds maar 1 stoel. Geven elke keer een nieuwe valse belofte, waardoor ze je als klant het gevoel geven dat je achterlijk en naïef bent. Een onbetrouwbare webshop die vindt dat hij zijn verplichten aan de klant niet moet waarmaken.
Zeker niet bij bestellen.

Door: Steffy 15-01-2019
Mimo10-02-2019

Hebben ze jou stoel gestuurd moet je blij zijn hoor hhh die zin. Oplichters

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

prima

ik heb een kast besteld en stoelen.
goede prijs/kwaliteit verhouding.
klantenservice heeft me vriendelijk geholpen, alleen jammer dat de levertijd wat langer is. Maar tegen de lage prijzen van de producten is dit geen issue.

Door: Mieke Huub15-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Niet geleverd en geld nog niet terug!

27 november een bestelling gedaan en betaald. Zou binnen 2 tot 3 weken geleverd worden. Na 4 weken maar eens gemaild en gebeld. Schommelstoel was niet leverbaar. Iets “mis” gegaan met de bestelling. Mocht de bestelling annuleren of een paar maanden nog wachten. Koos voor annuleren. Maar geld inmiddels weer maand verder, € 193,95. Nog steeds niet terug ontvangen. Slechte service! ????

Door: I.g.a. Scheper -van Wijk04-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

stoel

heb stoelen besteld ging snel.

Door: Ari14-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Zeer slechte kwaliteit

Zeer slechte service, kwaliteit en geen garantie

Door: Jac K12-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Bank Tijn

Snelle service - snel reactie bij eventuele vragen en informeren goed over de status van de levering. Kwalitatieve producten en aan een goede prijs in vergelijking met andere sites!

Door: Corry26-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Uitschuifbare eettafel Helena

Super handige grote tafel gekocht, werd netjes bezorgd. Kan ik weer vrienden uitnodigen!

Door: Esther26-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7,5

Watch out they will steal your money

I bought 4 chairs that were never delivered and I never got my money back.
They were claiming that they shipped them, but they didn't have a tracking code to prove it. I asked for the name of the courier, so I could call and verify but they also didn't have that.
First they were claiming every day that the chairs would be delivered the day after. They were just buying time. Than they said the chairs were lost.

But I never got a refund.

Horrible consumer care.
They don't respond on the phone.
They don't respond to most of the emails and when they do it takes days.
I believe this company is fake, i'm doubting that the positive reviews are real.
All they have done with me is just buying themselves time.

Door: Cristina22-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Leuke feautuil

Ik heb de marleen feautuil gekocht en vindt m fantastisch!

Door: Parnas14-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Feautuil

Feautuil voor op de kinderkamer besteld, kwam netjes op tijd aan en voor een zeer redelijke prijs.

Door: Otto09-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Leuke poef

Ik heb een leuke poef besteld! Ben er heel blij mee

Door: Maria09-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Vitrinekast

Had al eerder besteld in dezelfde serie, blijven de goedkoopste namelijk, binnen de tijd geleverd

Door: Almara18-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Stoelen

Ik heb 4 stoelen besteld, jammer dat je niet kunt afhalen. Goede kwaliteit stoelen, poten van staal!

Door: Gio18-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

Slechtslechtslecht

Zou na een week komen, uiteindelijk na 6 weken nog niks maar wel elke week zeggen dat het nog 1 week zou duren. Oplichters. Uiteindelijk nooit ontvangen maar word gewoon niet geloofd. En bij trackandtrace staat afgeleverd. . . Buren weten ook van niks. . . .makkelijk geld verdienen zo

Door: A. Onderwater16-10-2018
Furndaily18-10-2018

Stuur ons even een berichtje via info@furndaily.com dan komen we we samen wel uit

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Levering

Het duurde wel lang omdat ze wat gedoe hebben gehad met hun oude transporteur, maar heb het vandaag binnengekregen en ben heel tevreden over de producten en de kwaliteit er van!

Door: Chris08-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Top

Ik ben in de showroom geweest, heel leuk krukje kunnen kopen, Ze gaan daar weg dus alles is nu heel goedkoop!

Door: Fien08-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Gebed zonder eind. Bestelling niet geleverd. Continue valse beloftes.

Bijzonder slechte ervaring: te lang wachten, valse beloftes over levering, en bijzonder slechte communicatie hierover.
Na 8 weken wachten had ik het product (een stoel) nog steeds niet ontvangen, terwijl dit eigenlijk na 1 a 2 weken al geleverd had moeten worden. Tot 3x toe schijnt er iets mis te zijn gegaan met de bestelling en er is steeds opnieuw beloofd dat het goed zou komen. Ik ben ook onnodig naar hun opslag gereden met de valse belofte dat het product klaar lag voor mij, terwijl dit niet het geval was. Inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd omdat dit een gebed zonder einde begon te worden. Ik zou een ieder afraden bij deze partij te bestellen om teleurstellingen te voorkomen.

Door: Roy05-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Waardeloze keukenkast pasta

Keukenkast pasta is waardeloos.. Ik heb al heel wat kasten in elkaar gezet voor zowel mijzelf als familie.. Deze kast is totaal niet stevig.. Mijn klacht werd natuurlijk niet serieus genomen.. De keukenkast pasta doet zijn naam eer aan.. Slappe hap. In het vervolg maar weer ikea.

Door: M. 30-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Keukenkastje

Fijn kastje geleverd op afspraak door een koerier, levering in 3 weken. Dus duurt even vanwege de productie volgens hen, maar dat was voor ons niet erg. Aardige jongens aan de lijn. Prima ervaring dus

Door: Jaap05-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Beloven van alles maar nog niets geleverd

Ik ben al ruim twee weken aan het wachten op een stoel. Na gemaild te hebben dat ik hem wel snel nodig heb, kreeg ik te horen dat het echt geregeld werd. Vervolgens na een week opnieuw gemaild. Op ‘onverklaarbare reden’ is mijn bestelling on hold gekomen waarnaar er niets gebeurde. Het zou nu echt goed komen. Vervolgens kreeg ik een track&trace melding dat hij is aangemeld. Dat stond er paar dagen later nog dus gebeld. Ik kreeg een best vriendelijke meneer aan de telefoon die vertelde dat het dan al met DHL mee is. Dat is onzin want iedereen kan een pakketje aanmelden en vervolgens niet meegeven. Toen kwam de smoes/verklaring dat ze met een distributeur werken die wel eens leveringsproblemen hebben, hij zou contact met heb opnemen en mij terugbellen. Daar wacht ik nog steeds op. Inmiddels zijn we weer een werkweek verder. Ik heb nog 2 mails gestuurd maar geen reactie. Ik adviseer iedereen hier niet te bestellen.

Door: Christel30-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Velvet stoelen

Enige plek waar ik ze kon kope. Bestellen gaat makkelijk en na 2 weken ook in huis zoals op de site staat. Ben tevreden

Door: Mery23-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Bank Birry 2-zits - Velours / Velvet stof - Oud roze

Superleuk bankje besteld bij Furndaily, in het echt nog mooier!

Door: Femke14-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Keukenkast

10 juli een keukenkast besteld. Hiervan zou de levertijd 1.5 week zijn. Helaas nog steeds niks ontvangen. Volgens het laatste bericht wordt die volgende week vrijdag bij de transporteur afgeleverd. Dan is het inmiddels 17 augustus en zijn we 6 weken verder in plaats van 1.5 week

Door: M van de Velde07-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Prima

Snel besteld binnen levertijd in huis

Door: N21-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Parasol

strandparasol besteld, was er binnen 2 dagen dus wij gaan naar het strand!

Door: Anja18-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Terrasstoelen

Leuke terrasstoelen Bink gekocht, die gaan prachtig staan in ons vakantiehuisje!

Door: Fabian18-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Keukenkast

Keukenkastje besteld, goed ding voor da geld!

Door: Jaap18-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Happy

Stoelen gekocht in de winkel, heel tevreden mee!

Door: Vanya18-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Verschrikkelijk

3 weken gelden een tv meubel besteld..
Nog ateeds niet ontvangen.
Kon net zo goed in een dag andere hebben van de andere winkel.
Klantenservice helpt ook niet zo veel mee ze doen alsof ze geen zin in hebben alsof het hun niet boeit.
Ik hoor nog steeds niks van ze hoe en wat..
Echt nooit meer..

Door: Victoria 17-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
6,5

Tuisntoelen

Leuke tuinstoelen gekocht, kwamen op tijd (2 weekjes) ben tevreden.

Door: Klaas09-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

hangstoel

leuk voor in de tuin, kwam al de volgende dag

Door: Melissa06-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Kan dat voor zo weinig?

topstoelen gekocht voor in de tuin 4 voor 89 das echt geen geld

Door: Karel06-07-2018
Mim10-02-2019

Oplichter als het geen geld is maak die op mijn rekening klootzakken

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Morry stoelen

heb ze gekocht in de showroom, aardige jongens hielpen mee ze in de auto te zetten!

Door: Adila05-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Hip en goedkoop

Ik heb hele leuke mint groene stoeltjes besteld ze waren op voorraad dus had ze snel in huiis

Door: Marle04-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Parasol besteld

Ik heb een parasol besteld, dacht voor 14 euro heb je vast niks maar tis echt een mooi ding!

Door: Fernando22-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Winkel

ben in de winkel geweest en geslaagd voor 4 stoelen en 1 tafel. Zelfs over het bezorgen deden ze niet moeilijk

Door: Jo20-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Poefje besteld

Een heel leuks schattig roze poefje besteld! Ik ben er super blij mee, wat staat deze mooi in de slaapkamer!

Door: Fabienne18-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Kast

Mooie kast besteld, alles goed.

Door: Ali12-06-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Velvet stoelen

Supermooie stoelen!

Door: Monique31-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Lampje besteld

Kwam supersnel en past perfect bij mijn stijl!

Door: Marjolein29-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Keukenkast

Het duurde even voor de kast was en neit super makkelijk elkaar te zettten maar voor deze prijs een goed kwaliteit kast

Door: Hakim24-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7

Super!

Tafel besteld, kwam eerder dan verwacht en werd bezorgd via een transporteur met wie ik een afspraak kon maken. Ging zeer vlotjes en ben tevreden over de tafel.

Door: Peter24-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Bad experience

The pakage came damaged without packaging.

They didn’t want to take it back first and than I just got a return label.

How to ship a chair without any packaging...
super undfriendly service and not trustful

Door: Anonym23-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3,5

Kwaliteit beter dan verwacht

Met deze prijzen wist ik niet wat te verwachten maar de stoelen zijn perfect!

Door: Robert22-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8,5

Prima

Kopen verliep soepel en het was er sneller dan verwacht. Top!

Door: Marieke22-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Incomplete bestelling

Op de website stond 1 week levertijd gemeld. Uiteindelijk na wat chat en telefonisch contact heeft het meer dan 2 weken geduurd. Bestelling inmiddels ontvangen maar incompleet. Moest middels mail aangeven wat ik mis.. nu mag ik weer wachten ... voor mij krijgt deze bedrijf een dikke duim naar beneden!

Door: Zam 18-05-2018
Zam 18-05-2018

Zou hier weer willen kopen moet NEE zijn

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3

Totaal geen reactie op bestelling

3 weken geleden heb ik een bestelling gedaan en vervolgens niets meer vernomen. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en na het inspreken van de voicemail en het versturen van een email wordt er totaal geen contact opgenomen.

Door: V Caris16-05-2018
Furndaily18-05-2018

Furndaily18-05-2018

Furndaily18-05-2018

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Schrijf zelf een review over Furndaily

Uw beoordeling

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)