10

10

10

10

100%

Fujifilm

Je hebt van die momenten die je gewoon wilt vastleggen om keer op keer terug te kunnen kijken. Soms zal dit een foto zijn en de andere keer een filmpje. Hoe dan ook heb je toch een fotocamera of filmcamera nodig om het geheel vast te leggen. Fujifilm kan deze wel voor je regelen. Maar wat zal de kwaliteit van hun instantcamera zijn? Zullen de foto’s die je met hun filmcamera hebt genomen wel mooi zijn? Zal het lang nodig voor het printerpapier wordt bezorgd? En wat voor een klantenservice zal Fujifilm aanbieden als de camera toch niet zo goed blijkt te werken? De enigen die je hierover echt kunnen informeren zijn de fotografen die al eens met een camera van Fujifilm hebben gewerkt. Lees hun reviews om te ontdekken of je er echt zulke mooie foto’s kunnen maken. Hun ervaringen, meningen, cijfers en beoordelingen zullen je vertellen of zij de beste manier hebben om foto’s mee te maken.

Over Fujifilm

Fujifilm is een hobbywinkel die fotocamera’s en andere spullen om foto’s en films te maken verkoopt. Al meer dan 80 jaar verzorgen ze allerlei producten op het gebied van fotografie en beeldvormgeving. Je kunt er terecht voor allerlei soorten camera’s. Je hebt er natuurlijk de bekende digitale fotocamera en analoge fotocamera. Daarmee kun je digitale foto’s maken of juist foto’s schieten op een filmrolletje dat later moet worden afgedrukt. Sommigen drukken zelfs nog polaroid foto’s af, al zijn die wat ouderwets. Deze camera’s waarbij de foto’s meteen klaar zijn worden door Fujifilm Instax camera’s genoemd. Ze hebben hier een aantal versies van. Ze hebben ook fotopapier waar je jouw foto’s groot op kunt laten afdrukken. Je kunt dit papier bestellen en het zelf doen, maar het is ook mogelijk om het door Fujifilm te laten doen. Verder heeft Fujifilm nog een selectie zakelijke producten zoals optische apparaten, grafische systemen, medische systemen, opnameapparatuur, foto finishing enzovoort.

Diensten van Fujifilm

De fotocamera’s en andere producten van Fujifilm kunnen via hun website besteld worden. Klik gewoon op de digitale of analoge camera die je wilt en maak de betaling rond. De bezorgservice van Fujifilm zal de camera dan bij je thuisbezorgen. Zo hoef je niet zelf helemaal naar de winkel. Behalve in hun eigen winkel vind je de producten van Fujifilm in nog veel meer winkels die dingen verkopen die te maken hebben met fotografie of beeldvorming. Als kaatste heeft Fujifilm nog een klantenservice die er voor je is als er toch iets niet helemaal goed blijkt te gaan.

Klachten, Complimenten en Tips voor Fujifilm

Maak jij al foto’s met een camera van Fujifilm? Ook als je alleen eens een foto op hun fotopapier hebt afgedrukt willen wij alles horen over jouw ervaring met dit bedrijf. Hoe mooi zijn de foto’s die door de analoge camera zijn genomen? Zijn de digitale foto’s makkelijk te bewerken? Hoe mooi is een foto afgedrukt op hun fotopapier? En wat voor een klantenservice biedt Fujifilm aan als er iets misgaat? Laat het ons weten door een Fujifilm review achter te laten.

10