Freshcotton

4

Bestellen

2

Service

4

Prijs

4

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Freshcotton

Ben jij ook benieuwd naar FreshCotton en wil je er graag wat kopen? Dat komt goed uit, want er is keus genoeg. Maar wat is FreshCotton? Dit zegt FreshCotton over zichzelf: “wij zijn een online lifestyle winkel, bekend om onze styling, presentatie en superieure mix van betaalbare en duurdere exclusieve mannenmode.” Het bedrijf verkoopt sneakers, caps, beanies, jassen, tassen en accessoires. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam. Vooral de liefhebber van streetwear kan zich helemaal uitleven. Dus, mocht je daarnaar op zoek zijn dan moet je FreshCotton zeker een kans geven. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam en een decennium geleden begonnen als online winkel. Een fysieke winkel zal er op de korte termijn dan ook niet komen, aangezien men zelf aangeeft zich te willen concentreren op de online winkel.


Wat vind jij? Gaat het wel degelijk om een ‘superieure mix van betaalbare en duurdere exclusieve mannenmode?’ Misschien vind jij het aanbod helemaal niet betaalbaar. Wellicht denk jij dat FreshCotton meer zou verkopen als de prijs wat lager lag. Het zou zomaar kunnen dat de rest van Nederland er hetzelfde over denkt. Op NederlandReview kun je je mening kwijt en de discussie op gang brengen over dit bedrijf.


De dienstverlening van FreshCotton

De klant heeft de keuze uit vijf betaalmogelijkheden, namelijk iDeal, achteraf betalen, Creditcard, PayPal en overboeking. Wie voor 24.00 uur wat bestelt, kan het pakketje de volgende dag verwachten. Boven de €75- is er sprake van gratis bezorging en boven de €75- mag er ook gratis geretourneerd worden. En, blijf je graag op de hoogte over de nieuwste producten? Dan kun je je eenvoudig inschrijven voor de nieuwsbrief. FreshCotton kun je ook volgen op Instagram, Twitter en FaceBook.


Het bedrijf kent ook een beloning voor de vaste shopper. Met de FreshCredits kan de klant voordelen en tegoeden bewaren en opsparen. Elke FreshCredit levert een waarde van 1 euro op. Dat houdt dus in dat 5 FreshCredits, bijvoorbeeld, 5 euro waard zijn. Die 5 euro mag vervolgens verrekend worden met je order. De FreshCredits kunnen op elk moment opgespaard en uitgegeven worden. Daarnaast zijn er regelmatig acties waarmee er nog meer FreshCredits te verdienen zijn. Het spreekt voor zich dat de FreshCredits niet inwisselbaar zijn voor contanten.


Klachten, ruilen of retourneren

Een klacht melden is mogelijk. Dat kan via WhatsApp, telefonisch of door een email te sturen. Of wil je iets ruilen of retourneren? Ook dat is mogelijk. Maak dan een account aan, want dat is de makkelijkste manier om een ruiling of retour aan te melden. Je vindt dan een accountpagina waar je de order kunt selecteren waar je niet tevreden over bent. Via de website is er meer informatie voorradig, zoals veel gestelde vragen, de algemene voorwaarden en andere handige informatie.


Jouw mening telt

Wat was jouw ervaring met FreshCotton? Vond je wat je zocht? Zou je er weer een aankoop doen? Of heb je wat anders te melden? Het kan natuurlijk dat je over bepaalde dingen niet te spreken bent of vindt dat er dingen beter kunnen. Dat kan. Laat dan een review achter en deel je ervaring(en) over dit bedrijf. Dat helpt ons en anderen weer verder. Wij zien dan ook graag jouw review tegemoet!


Benieuwd naar FreshCotton en hoe anderen hen beoordelen? Of wil je zelf je mening of ervaring kwijt. Laat een review achter of lees beoordelingen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (3)

Niet bestellen. Wordt niet geleverd en tot op heden ook geen aankoopbedrag teruggestort ondanks schriftelijke toezegging nu 14 dagen geleden

Fresh Cotton: mijn dringend advies: geen bestelling plaatsen. Tot op heden zeer slechte, onaanvaardbare ervaring waarbij betaald is maar niet geleverd en, na 4 weken, aankoopbedrag nog steeds niet geretourneerd is. 22 november 2018 twee sweaters van Daily Papers besteld en betaald. Tot op heden, zijnde 18 december 2018, niet geleverd en niet betaling ook niet geretourneerd. Telefonisch niet bereikbaar alleen een antwoordapparaat. Per mail reageren ze wel soms. Zo ontving ik 6 december een antwoord op een nieuwe mail mijnerzijds. Daarin de informatie dat de sweaters niet meer leverbaar waren en geld gerefund was. Het is nu dus 18 december en geld is nog niet geretourneerd. Telefonisch vandaag gesloten (ondanks dat op bandje staat dat ze van ma t/m vr telefonisch bereikbaar zijn). Ik spaar iedereen de rest van de mails maar hier is de laatste van Freshcotton. Onlangs sweater besteld bij Daily Papers zelf: 's middags besteld, dag er na in huis. Het kan dus wel. maar niet bij Freshcotton. NOOIT iets bestellen bij Freshcotton. Ik vermoed dat rest van reviews "set-ups" zijn en bedoeld om je als wachtende, ontevreden klant aan het lijntje te houden. Mocht het bedrag voor twee sweaters (ruim 120 euro!!) op mijn betaalrekening teruggestort worden, dan ben ik sportief genoeg om dat ook te melden in een review. Ik hoop dat u voor Kerst nog van mij hoort. Texas Schiffmacher (FreshCotton) 6 dec. 16:04 CET Beste Ietje, De truien waren helaas niet meer op voorraad en zijn daarom niet verstuurd. Onze excuses voor het ongemak! Het geld is gerefund. Met vriendelijke groet, Texas Schiffmacher FreshCotton

I

I.friesen

18-12-2018

0forum

Onbereikbaar onbetrouwbaar

Wat een moeite moet je doen om iemand te spreken van de klantenservice. IK heb mijn bestelling retour gestuurd maar ontvang geen bevestiging en na 4 weken nog steeds geen geld terug. na 28x gebeld te hebben 1x iemand gesproken die me 2 weken geleden al zou terug mailen. Ik raad aan om hier nooit een bestelling te plaatsen!

R

Ramon Witten

10-12-2018

0forum

geen contact mogelijk en geld weg

Bij dit bedrijf zijn ze hardstikke druk. In ieder geval te druk om iets aan klantcontact te doen. Er wordt nergens op gereageerd, niet op ingesproken berichten, niet op mailtjes en de telefoon wordt niet opgenomen. Vandaag weer 25 minuten in de wacht gestaan... De schoenen die ik heb besteld (nike) zijn stuk en heb ik retour gezonden. Helaas ben ik daarna alle contact verloren....

M

Meta Oukes

07-12-2018

0forum